A BKV-nál jók lehetnek matekból. Ez kiderült, hiszen 1 milliárd forintot akartak spórolni, mindez gyenge 250 millió forintba került. Vagyis ennyivel számolták el magukat. Rossz bázisévet választottak: egy olyan évet, amikor a munkaszüneti napok hétköznapokra estek, idén pedig hétvégére, vagyis idén nyilvánvalóan ezek a napok többletköltséget okoznak a tervezetthez képest.
A kalkuláltnál sokkal többet fogyasztanak a buszok, és elfelejtették, hogy felújítások is vannak a városban, így a kieső villamosokat buszokkal kell pótolni. Nem sikerült az 1-es villamosok vonalára Combinokat telepíteni a hétvégékre, mert technikailag nem lehetséges. Így a kisebb befogadó képességű Tátra villamosokat kell közlekedtetni, ami megint csak többletköltség.
És ezek csak a legújabb ügyek a BKV körül. A Szabadság-híd felújítása után derült ki, hogy összeérhetnek a villamosok tükrei, ezért a hátsókat be kell hajtani, hogy elkerüljék a balesetet. Úgy tűnik, hogy ott a BKV csak elszenvedője volt a hibának és nem elkövetője. A 4-es metró körüli stiklik pedig hosszú évekre témát adhatnak még az újságoknak és a blogoknak.
A BKV rossz számítása csak dühítő és sokba kerül. Azonban a 4-es metró körüli ügyek korrupcióra utalhatnak, ami azt jelenti, hogy a kifizetendő sok száz milliárd forint egy része nem a megfelelő helyekre megy. Ez pedig felháborító.