A legfrissebb cikkek

Nincs megjeleníthető elem

Kapcsolat


Friss topikok

Statisztikák

Címkék

alkotmány (20) állam (6) állambiztonság (10) állambiztonságis jelen (6) arab (9) atom (7) a mennyei birodalomban (6) bajnai gordon (10) biológia (16) bíróság (6) bkv (7) budapest (10) cigány (86) demokrácia (87) diszkrimináció (6) egyház (6) ensz (8) erkölcs (6) eu (28) európa (7) evolúció (10) fantasy (9) fasizmus (6) fidesz (148) foci (6) gay (17) gay pride (12) gáza (14) gazdaság (19) google (6) gyász (7) gyurcsány (49) hamasz (13) hitler (8) holokauszt (12) hülyeség (6) humor (9) index (10) internet (9) irán (21) iszlám (6) izrael (39) jared diamond (6) jézus (10) jobbik (73) jog (8) kádár (7) katolikus egyház (7) kdnp (10) keresztény (12) kereszténység (11) kína (11) kolbenheyer ír (162) kolbenheyer olvas (233) kommunizmus (14) környezetvédelem (6) közélet (9) közgazdaságtan (26) krimi (17) külpolitika (20) kultúra (25) liberalizmus (13) lmp (9) magyar (15) magyarország (140) magyar gárda (9) magyar hírlap (6) martin (6) mdf (12) meleg (13) mongol (18) mszp (62) náci (51) nacionalizmus (10) németország (11) nemzet (32) nemzetbiztonság (8) nyelvészet (6) obama (21) oktatás (11) orbán (56) oroszország (8) összeesküvés (6) őstörténet (6) palesztin (15) politika (215) pszichológia (14) rasszizmus (19) regény (27) reggel (67) rendőr (7) rendszerváltás (24) rowling (7) rükverc (11) rukverc (15) sci fi (11) sólyom lászló (11) szabadság (17) szdsz (20) szeretet (6) szlovákia (11) társadalom (69) tech (7) terrorizmus (8) több fényt a kdnp be (8) történelem (155) tudomány (8) tüntetés (6) usa (47) választások (34) választás 2010 (44) vallás (14) válság (11) varga e tamás (6) vendégpost (11) világ (14) voks10 (26) vona gábor (7) zene (12) zsidó (48) Címkefelhő

Designerünk

Legutolsó kommentek

Nincs megjeleníthető elem

Quod erat demonstrandum

2009.04.22. 10:34 kolbenheyer

A minap írtam egy posztot, aminek a fő gondolatmenete az volt, hogy az árpádsávot nem lehet nemzeti jelképnek tekinteni, és azt, hogy mit is jelképez, leginkább az dönti el, hogy mai használói mit akarnak kifejezni vele. Rengeteg hozzászóló értetlenkedett, bizonygatva, hogy az árpádsáv jeles történelmi jelkép, és semmi köze nincs a kirekesztő ideológiákhoz. Én is azt állítom, hogy használata sok esetben természetes, így van ez akkor, ha valamilyen intézményi, családi vagy állami címerben jelenik meg, ha történelmi összefüggésben használják, vagy ha az Árpád-házi szenteket jeleníti meg. De a politikai használata más: a Jobbik és a Magyar Gárda nem ezt fejezi ki vele. Ezt nem én állítom, hanem ők. Hol tűnt fel az árpádsávos zászló az utóbbi napokban?

Feltűnt Tiszaeszláron, a Jobbik rendezvényén, ahol sikerült újra feleleveníteni az undorító vérvádat. A „megemlékezés” nyilvánvaló antiszemita esemény volt, a hatóságok is foglalkoznak vele.
Aztán feltűnt a Várban és a német nagykövetség előtt, ahol a holokausztot tagadó (nem egyes adatait kétlő, hanem egy az egyben tagadó) beszédre került sor, a Magyar Gárda egyik szárnyának rendezvényén (itt turul is volt, a változatosság kedvéért).
Állításomat nem kell jobban alátámasztani, szélsőjobboldali polgártársainak megtették helyettem. Ma ők használják az árpádsávot, és erre. Mindenkinek lelke rajta, hogy ezzel azonosul-e. Ha nem, vitázzon velük és szerezze vissza tőlük ezt a jelképet, mert bizony kisajátították.
Q. E. D.

60 komment

Címkék: jobbik árpádsáv magyar gárda

A bejegyzés trackback címe:

https://sardobalo.blog.hu/api/trackback/id/tr321079615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.04.22. 10:42:00

kíváncsi vagyok mikor jönnek az első olyan kommentek, hogy deeeeeeeeeee mi bajod van az árpádsávval és egyébként is és a turul???
Ősi magyar jelképek, miért beszééééélsz?

valójábannemberci 2009.04.22. 10:59:44

@calam: szerintem rakjatok be egy random generátort. :D

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.04.22. 11:01:29

@berciXcore: figyelj, ha küldesz valami ilyesmi programot, amit lehet alkalmazni a blog.hu-ra, én szívesen berakom:D

TD223 2009.04.22. 11:18:47

A Dósa-féle banda nem egyezik meg a Magyar Gárdával. Mióta kivált belőle, én mindig tiszta feketében láttam, egészen szombatig. (Semmikép sincs több köze Dósáéknak a Magyar Gárdához, mint az Mszmpnek az Mszp-hez. Ezt csak Gusztosnak üzenném, hogy tudja ki kinek a haverja)

Tiszaeszláron 3 tanú hallott sikoltást, a zsidó gyerek a kivégzést is látta. Hogy a holokausztmese mind a 6 millió áldozatának megléte ennyire bizonyított legyen, 24 millió vallomásra lenne szükség. A vérvád undorító, de attól még valószínűleg igaz.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.04.22. 11:29:16

@TD223: undorító, de valószínűleg igaz. Ez szép mondat.

TD223 2009.04.22. 11:37:47

@calam: 3 tanú közvetett információja és egy gyilkosságot egyértelműen látóval manapság minden bíróság elítélné a gyanúsítottat.... (Kivéve, ha zsidó vérvádról van szó.)

valójábannemberci 2009.04.22. 12:08:11

@TD223: bár a szemtanúk teljesen eltérő időpontokra hivatkoznak, a kölök meg akkor leselkedett, amikor a kapu mellett az egyik szemtanú szerint ajtónállók voltak (akiknek nyilván fel se tűnt a srác), bár ugyanez a szemtanú a gyereket nem látta... szóval nem igazán csengenek össze a tanúvallomások, de nem gond.
Kiáltottak már itthon halálbüntetést Mórra is, és ott sem voltak összhangban a tanúvallomások, a cáfoló bizonyítékokat meg lesöpörték az asztalról. Aztán amikor előkerült a tényleges elkövető, akkor a pálya széléről korábban nagy arccal vádaskodók, halált kívánók lapítottak, mint szar a fűben.

Hát ennyit erről is.

A barátnőjét lefejező gárdistához mit szólsz?

bm613 · http://izland2009.blog.hu 2009.04.22. 12:14:06

@TD223: Dósáék nem ideológiai okokból léptek ki, hanem színtiszta hatalmi harc miatt. A két banda elvei egyformák.
@berciXcore: ezzel az utolsó kérdéssel vigyázz... a fickó egyszerűen egy elmebeteg gyilkos, akinek történetesen elmebeteg náci világnézete is van, de ez nem hiszem, hogy összefügg. Maximum annyiban, hogy az ilyen világnézetű ember nagyobb eséllyel agresszív.

valójábannemberci 2009.04.22. 12:33:58

@bm613: amúgy is csak beleszaladt a késbe. Véletlenül.

TD223 2009.04.22. 13:10:46

@berciXcore: Borzalmas...
Most akkor gárdisták kollektív bűnösök, ugye?
Ráadásul, ha a Bors meg az Index szerint gárdista, akkor biztos az is volt.

@bm613: Az mindegy. Azért mert Dósa ezt vallja, attól még nem kell egy másik szervezetet lenácizni. (A volt Szdsz-es pedofil miatt az egész Szdsz pedofil? Megint csak Gusztosnak üzenném a kérdést.)

2009.04.22. 13:17:45

Attól még nemzeti jelkép marad az árpádsávos és a turul, hogy a liberális oldal folyamatosan az ellenkezőjét fröcsögi.

Egyébként a köpködésetek még segít is, mert ráirányítja a figyelmet arra, hogy a piros-fehér-zöld zászló mellett ezek is nemzeti jelképeink.

2009.04.22. 13:21:00

@TD223: ne viccelj, már azt is tudják, hogy horogkeresztes zászlóval takarta le a holttestet. Két nap múlva a titkos bombagyárat is felfedezik.

valójábannemberci 2009.04.22. 13:46:04

@TD223: hát, ha azt követeljük a médiától, hogy közölje az elkövetők nemzetiségi, vallási, politikai, vagy nemi hovatartozását, akkor legyünk következetesek.
Nemde?
vagy tilos leírni azt, ha egy bűnöző gárdista volt?

valójábannemberci 2009.04.22. 13:48:02

@TD223: jó, akkor a másik gárda a 28 részre szakadt kiskirálykodó őrségek, őrseregek, őrgittegyletek gárdák és járdák közül.
Legyünk már következetesek.
Dósa nem azért lépett ki, mert ők innentől hajómakettek készítésével akarnak foglalkozni.
Ha jól sejtem.

kolbenheyer 2009.04.22. 13:50:57

@berciXcore:
Értem én, hogy provokálod ezzel a gyilkosgárdistával, és meg is érdemli, de ez tényleg lényegtelen.
Az meg, hogy a Magyar Gárda elhatárolódik Dósától engem nem érdekel, mert én csak azt állítom, hogy holokauszttagadó antiszemiták lengetik az árpádsávosat, tök mindegy, hogy milyen járdának hívják magukat.

valójábannemberci 2009.04.22. 13:58:21

@kolbenheyer: Jó hát ember legyen a talpán, aki kiigazodik az egyre-másra szabálytalan ciklusokban szétszakadó és egyesülő gárdák között.
Bár közös alapvetések maradnak, pont azok, amiket te is nehezményezel.

TD223 2009.04.22. 14:10:37

@berciXcore: Nem tilos leírni, hogy az volt, de azt talán nem kéne állítani, hogy most is az. (Legalábbis a média próbálhatna korrekt lenni ebből a szempontból. Például az lenne a korrekt, hogy mielőtt leírom, felhívom a Magyar Gárdát és érdeklődök, hogy tagjuk-e.) Nem mindegy, hogy valaki Mszp-s, vagy Mszdp-s, vagy Mszmp-s. Szerencsétlen Dósáék névválasztása és ruhája. Ha már ő is beleszeretett az elhatárolósdiba, akkor határolódjon el rendesen.

Persze ti azt gondoltok, amit akartok, csak aztán nem kell úgy tenni, mintha objektívek lennétek.

TD223 2009.04.22. 14:12:49

Illetve mindegy, hogy valaki Mszp-s, Mszdp-s, vagy Mszmp-s. Egyre megy, de jogilag, hivatalosan mégsem.

valójábannemberci 2009.04.22. 14:18:18

@TD223: Amúgy meg az átlagpógárnak az jön le, bármely gárda dübörög is a járdán: többségében fekete, katonai jellegű ruha, katonáskodó viselkedés, sávos zászló alatti vonulnak, szavajárásukban meg gyurcsányiznak, magunkfajtáznak, zsidótőkéseznek, stb.
Nem az érdekli őket, hogy most azt esetlegesen Magyar Epergyűjtő és Magtalanító Nemzeti Egyesületnek hívják, vagy Pannon Vonatkerék-pumpáló Hagyományörző Őrségnek.

Amit látnak az az, hogy "má' megin' maséroznak a gárdisták".

valójábannemberci 2009.04.22. 14:19:33

@TD223: mindegy, hogy valaki hol gárdázik a járdán. Egyre megy, de jogilag, hivatalosan mégsem.

Nemde?

TD223 2009.04.22. 14:27:35

@berciXcore: Pontosan, ezért remélem lecsatol perben egy szaftos kis összeget a Magyar Gárda az Indexről és társairól, a te véleményedre meg úgyis szarnak.

TD223 2009.04.22. 14:31:25

@berciXcore, @kolbenheyer: Ja, és ezek szerint támogatjátok, hogy a cigány gyilkosoknál is ott legyen, hogy CIGÁNY ember darabolta fel a 88 éves nénit, miután megerőszakolta...

valójábannemberci 2009.04.22. 14:47:11

@TD223: Csak ha nem egyoldalú, és akkor is szerepel, ha piréz, ha ufóhívő, vagy ha egy anarchoszindikalista közösség tagja:
www.youtube.com/watch?v=EgY49RCnz-4
Word!

DeMarco 2009.04.22. 15:01:19

Az utóbbi két cikk a melegekről és a zászlókról olyan, mint a klasszikus idézet: "Hangosan mondom, hogy mindenki megértse: Nem lesz gázáremelés!!! " Lehet prüszkölni, de semmi értelme. Jövőre oda kerül az árpád-sáv ahova illik és akkor lehet bámulni 4 évig, vagy még tovább... Előre sajnállak benneteket.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.04.22. 15:07:02

@DeMarco: ezt nem értem pontosan. Jövőre végre visszaviszik a többi zászló közé és nem fogják kopaszok és nem kopaszok mocskos gárda tüntin lebegtetni?

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.04.22. 15:07:33

@calam: elnézést, a mocskos szó véletlenül maradt benne, egy másik mondatzárlathoz tartozott volna, bocs.

DeMarco 2009.04.22. 15:11:30

@calam: De fogják. Csak ha a Jobbik bejut a parlamentbe, akkor ott is fogják, nem csak kint...

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.04.22. 15:12:21

@DeMarco: az remek lesz. Nyilván a legnagyobb dicsősége lesz a demokráciának.

Krokodil · http://sardobalo.blog.hu 2009.04.22. 15:19:08

@berciXcore: a kocsit húzó embert a Kern szinkronizálta, ugye?

DeMarco 2009.04.22. 15:19:49

@calam: Nem lesz semmivel sem rosszabb, mint az elmúlt hét év nyomora...

kolbenheyer 2009.04.22. 15:30:23

@DeMarco:
Mi ez a visszavágási mánia? Azért, mert az MSZP elkúrta, most jöjjön a Jobbik? Tényleg csak ezt a két alternatívát látod? És kinek akarsz visszavágni? Mi tehetünk Gyurcsányról?
Miért nem lehet a következő négy év egyszerűen jobb? Muszáj zsidózni ahhoz, hogy magyar legyen valaki?

DeMarco 2009.04.22. 15:47:53

@kolbenheyer: Én személy szerint tökéletesen elégedett lennék azzal is ha kiesnének a kis pártok és két harmaddal nyer a fidesz. De ha mégsem, akkor inkább a jobbik legyen ott, mint a szadesz, vagy az mdf.

DeMarco 2009.04.22. 15:49:04

@kolbenheyer: Vagy fogalmazhatnék úgy is, hogy bár viszolygok a jobbiktól, de pillanatnyilag ők a kevésbé rossz...

kolbenheyer 2009.04.22. 15:50:28

@DeMarco:
Szerintem is nyerjen, bár ne kétharmaddal. Nem tesz jót az ilyesmi, senkinél sem szeretem a kétharmadot.
De a Jobbik, hát az ne jusson be. Sőt. Nem értem, mi jót látsz bennük.

DeMarco 2009.04.22. 16:16:04

@kolbenheyer: Ugyanazt látom bennük, mint anno a kisgazdákban. Ott is idióta volt a vezető és bohóc a párt, de akkor is, amikor kellett beáldozták magukat a jobboldalért. Sajnos nem nagyon van választék, abból kell építkezni ami van. Bár lenne olyan jobboldali párt még akire lehetne számítani, vagy középpárt aki nem húz balra. Ilyen lehetett volna az mdf, csak nem ibolykával.

ralf 2009.04.23. 08:41:40

@TD223: Elképzelhwető, hogy egy zsidó megöl egy nem-zsidót, ahogy elképzelhető, hogy egy ember megöl egy másikat. A vérvád azonban nem lehet igaz.
A vérvád története, ugye, az, hogy azsidók peszachkor keresztény gyerekek vérét keverik a maceszbe. Na most, aki nemcsak beszél bele a vakvilágba, haenm kicsitr unánanéz, vagy úgy keresztény, hogy tanulmányozza is a saját vallásást és nem csak a száját tépi nagy kereszténységében, tudja, hogy a vér fogyasztása a legszigorúbb tilalmak alá esik a zsidók számára. Meg nem mondom, hopl van konkrétan leírva a bibliában, de valahol Mózes 3. könyvében keress. Már ha érdekel az igazság is.
Ez annyira szigorú szabály, hogy, noha a mi családunk soha nem volt vallásos, nem ünnepelte a vallási öünnepeket, nem figyelt a kóserségre, azaz nyugodtan ettük a sertéshúst, én bizony életemben akkor ettem előstzör sült vért, amikor falusi feleségem családjánál megkínáltak vele. ASddig azt sem tuidtam hogy létezik ember, aki vért eszik.

Másrészt a vérvád kulturális örökség. A római korban eredetileg a keresztényeket vádolták vele.

kolbenheyer 2009.04.23. 09:57:38

@DeMarco:
Örülök, hogy viszolyogsz tőlük, legalább valamiben egyetértünk. De szerintem ezt egyértelműbben is kifejezhetnéd. Attól, hogy valaki rosszul van az antiszemitizmusuktól, még nem baloldali, pláne nem MSZP-SZDSZ-szavazó.

DeMarco 2009.04.23. 12:30:34

@kolbenheyer: Engem nem a vélt, vagy valósnak ítélt antiszemitizmusuk zavar a Jobbiknál. Ez legyen az ő dolguk, mi közöm hozzá? Alapvetően több gondolatukkal is egyet tudok érteni, kimondanak ők nagy igazságokat is. Engem az elintézési mód és azok a személyek akik el akarják intézni ezeket a dolgokat taszítanak.

TD223 2009.04.23. 13:25:16

@ralf: Igazad van, semmi negatív kritika nem igaz, amit zsidókra mondanak. Soha, egyikük sem tett semmilyen rossz dolgot. Minden csak kitaláció, mert az egész világ irigyli az orrukat.

ralf 2009.04.23. 14:17:16

@TD223: Amellett, hogy illik egy posztot elolvasni, mielőtt az ember válaszol rá, ajánlatos is, mert esetleg nem pazarolja az idejét.
Ettől függetlenül abban igazad van, hogy a zsidókról mondott semmilyen negatív kritika nem helyénvaló. Ahogy apozitív sem. A zsidók ugyanannyifélék, mint a magyarok. Mindkettőben vannak szépek, okosak, nagyok, kicsik, jók, rosszak és nem utolsó sorban olyanok, akik gondolkodnak, mielőtt beszélnek és olyanok, akik csak cséplik a szót.

Elfogadom, ha nem értezs velem egyet, nem is kell. De ha már válaszolsz, legalább ellene vetettél volna valamit... Például belenézhettél volna a bibliába, ott van-e, amit említettem vagy tódítottam. Tudod, mi az a biblia? Ja persze, az is valami zsidók műve!

valójábannemberci 2009.04.23. 14:48:39

@ralf: az Ószövetség (avagy Tanakh) épp ezért természetesen nem igaz, mert zsidók írták, zsidókról.
(Just kidding...)
Az Újszövetség meg meg lett hamisítva, mert Jézus egy hétszercsavarodott DNS-ű, szíriuszi, sumér-szittya-pártus király, tehát természetesen magyar.
Szóval így állunk.
(Tényleg csak viccolok, e.)

De ha már a szépekről van szó:
Akiknek "lányok fegyverrel" fétise van, az nem találhat jobb forrást, mint az IDF hölgyeiről készült képek:
www.chinasmack.com/wp-content/uploads/2009/01/girls-carrying-guns-israel-jew-10.jpg
www.chinasmack.com/wp-content/uploads/2009/01/girls-carrying-guns-israel-jew-09.jpg
www.chinasmack.com/wp-content/uploads/2009/01/girls-from-israel-09.jpg
www.chinasmack.com/wp-content/uploads/2009/01/girls-from-israel-08.jpg

Egyszer már a Jobbik is benézte a szépség témát:
m.blog.hu/co/comment/image/merce.jpg
A hölgy neve Shiri Appleby, és a Roswell című sorozatban láthattuk:
www.imdb.com/media/rm1620417024/nm0032375
És tényleg nem jellemző, hogy nyereg alatt húst puhító szittya lenne:
en.wikipedia.org/wiki/Shiri_Appleby

A hormonális-idegi reakciókra nem hat a politikai nézet, asszem. ;)

valójábannemberci 2009.04.23. 15:12:57

(Az előző hozzászólásom eltűnt valahol az éterben?)

valójábannemberci 2009.04.23. 15:43:10

(Úgy nézem tényleg eltűnt valahol a /dev/null tájékán...)

@ralf: szóval azt írtam, hogy természetesen az Ószövetség hazudik, hiszen zsidók írták zsidókról, zsidóknak. Majd pont igazat írnának, mi?
Az Újszövetséget meg természetesen hamisítvány, hiszen Jézus szíriuszi, sumér-szittya-pártus király volt, tehát magyar. A cionista Pál műve az átírás.

(Természetesen csak viccelek.)

A szépség meg relatív. :D
Nekem ugyan nincs girls with guns fétisem, de azért szívesen bíznám egy csinos, IDF-ben edzett lányra a biztonságomat. ;)
@TD223: ha tudod, hogy a politikai nézeteid nem tudják felülbírálni a hormonális-idegi reakcióidat, akkor ezeket a képeket nem ajánlom:
i283.photobucket.com/albums/kk295/zingdan/October/Oct%2027/SweetIsraeliAirForceGirlwithherM16g.jpg
i283.photobucket.com/albums/kk295/zingdan/October/Oct%2027/SexyIsraelisoldiergirlinthefloor.jpg
i283.photobucket.com/albums/kk295/zingdan/October/Oct%2027/IsraeliNavysailorwoman2.jpg
i283.photobucket.com/albums/kk295/zingdan/October/Oct%2027/IDFgirlfriends.jpg
i283.photobucket.com/albums/kk295/zingdan/October/Oct%2027/IDFGirlisdonatingblood.jpg
i283.photobucket.com/albums/kk295/zingdan/October/Oct%2027/BlondeIsraeliSoldierwithBaseballCap.jpg
i283.photobucket.com/albums/kk295/zingdan/October/Oct%2027/BlondeIsraeliAirForcegirlsbeautiful.jpg
i283.photobucket.com/albums/kk295/zingdan/October/Oct%2027/BeautifulandpowerfulIsrael_36.jpg
i283.photobucket.com/albums/kk295/zingdan/October/Oct%2027/AnotherbeautifulblondeIsraeliArmyGi.jpg

Ja és Shiri Appleby "vendégszerepléséről" se feledkezzünk meg a Jobbik egyik plakátján. ;)

valójábannemberci 2009.04.23. 15:45:38

(Vagy csak szelektál a blog.hu tartalom alapján, hogy mit enged megjelenni? Eeeeeeeeehhh, mindegy.)

Kérném egy randomgenerátor segítségét.

valójábannemberci 2009.04.23. 15:47:40

(Linkek nélkül se engedi?)

@ralf: szóval azt írtam, hogy természetesen az Ószövetség hazudik, hiszen zsidók írták zsidókról, zsidóknak. Majd pont igazat írnának, mi?
Az Újszövetséget meg természetesen hamisítvány, hiszen Jézus szíriuszi, sumér-szittya-pártus király volt, tehát magyar. A cionista Pál műve az átírás.

(Természetesen csak viccelek.)

A szépség meg relatív. :D
Nekem ugyan nincs girls with guns fétisem, de azért szívesen bíznám egy csinos, IDF-ben edzett lányra a biztonságomat. ;)

Ja és Shiri Appleby "vendégszerepléséről" se feledkezzünk meg a Jobbik egyik plakátján. ;)

valójábannemberci 2009.04.23. 15:57:45

@berciXcore: (Remélem így linkelve engedi, ha netán a többi is előbukkanna, azokat a hozzászólásokat töröljétek, mert ez teljesebb.)

@TD223, te ezeket ne nézzed meg, ütközne az elveiddel:
Itt lehet nézegetni izraeli katonalányokat akiknek én megadnám magam. (Szavanként másik kép van.)

valójábannemberci 2009.04.23. 16:01:16

Oké, feladom. Nem lehet linket tenni kommentbe. Ennyi.
Kár. :(

2009.04.23. 18:41:53

"Viperával, kutyalánccal és dorongokkal ütlegelt egy cigány bűnbanda az egyik italbolt előtt egy 43 éves férfit szerdán, este nyolc óra körüli időben Bátonyterenyén. Az elkövetőket rövid időn belül elfogták. A rendőrség elismerte: a gyanúsítottak egyike a helyi cigány kisebbségi önkormányzat elnöke."

Ez nem hír a "mértékadó" médiában.
Milyen meglepő.

TD223 2009.04.23. 18:57:06

@ralf: Tökéletes ZSmegmondóember vagy. Jelentkezz nagyobb médiába, hogy ott hányd az intellektuálisnak és felsőbbrendűnek gondolt maszlagodat.

valójábannemberci 2009.04.23. 19:28:14

@TD223: pedig tényleg csak el kellene olvasnod a Bibliát. De gondolom arra se veszed a fáradságot, hogy belelapozz. Nehogy véletlenül megfertőzzön a Tanakh (Torah + Nevi'im + Ketuvim = Ószövetség).

TD223 2009.04.23. 20:09:22

@berciXcore: Tudnám miért tukmálod rám a Bibliát.

valójábannemberci 2009.04.23. 21:00:10

@TD223: Jó, akkor olvassad el a Mindenki szakácskönyvét, és szólj, a találtál valami érdekeset.

kolbenheyer 2009.04.23. 21:30:34

@berciXcore:
Nekem elküldi a blog.hu mailben a kommenteket, és én láttam az eredeti linkesedet kétszer is (meg is néztem Shirit és a katonalányokat is, kösz). Nem tudom, itt miért nem látszik, megkérdezem a kompetensebb szerzőtársakat.

Viszont azt valahogy én sem értem, miért ajánlgatod a Bibliát a keretlegénynek. Miről jutott eszedbe? (Valamit nem olvastam?)

valójábannemberci 2009.04.23. 22:15:18

@kolbenheyer: a vérrel kapcsolatos eszmecsere folytán került elő, hogy olvassa el 3Móz oldalait.

molaris 2009.04.23. 23:25:13

@kolbenheyer:
Látod, ebben a kontextusban, már igazat adok Neked. De megint csak azt tudom mondani, hogy nem a jelképpel van baj, hanem a használókkal.

ralf 2009.04.24. 17:16:11

@TD223: Nem felsőbbrendű a mondanivalóm, csak nem tudsz rá érdemben reagálni, ezért annak tűnik.

molaris 2009.04.25. 09:25:04

@ralf:
Pedig igen korrekt levezetést adtál. Csak a lendület és érzelem, néha elfeledteti, hogy szükség van tárgyi ismeretre is.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.04.25. 11:34:49

@kolbenheyer: én azt hiszem, hogy kommentekben nem lehet linkelni. Erről nem vagyok meggyőződve, de egyik blogban sem láttam még kommentet linkesítve.

ralf 2009.04.25. 12:41:35

@molaris: Ez azt jelenti, hogy nincs benne Mózes III. könyvében az általam említett tlalom a vér fogyasztásáról? Vagy nem néztél utána? Vagy nem erről beszélünk? Vagy ez nem tárgyíi ismeret?