A legfrissebb cikkek

Nincs megjeleníthető elem

Kapcsolat


Friss topikok

Statisztikák

Címkék

alkotmány (20) állam (6) állambiztonság (10) állambiztonságis jelen (6) arab (9) atom (7) a mennyei birodalomban (6) bajnai gordon (10) biológia (16) bíróság (6) bkv (7) budapest (10) cigány (86) demokrácia (87) diszkrimináció (6) egyház (6) ensz (8) erkölcs (6) eu (28) európa (7) evolúció (10) fantasy (9) fasizmus (6) fidesz (148) foci (6) gay (17) gay pride (12) gáza (14) gazdaság (19) google (6) gyász (7) gyurcsány (49) hamasz (13) hitler (8) holokauszt (12) hülyeség (6) humor (9) index (10) internet (9) irán (21) iszlám (6) izrael (39) jared diamond (6) jézus (10) jobbik (73) jog (8) kádár (7) katolikus egyház (7) kdnp (10) keresztény (12) kereszténység (11) kína (11) kolbenheyer ír (162) kolbenheyer olvas (233) kommunizmus (14) környezetvédelem (6) közélet (9) közgazdaságtan (26) krimi (17) külpolitika (20) kultúra (25) liberalizmus (13) lmp (9) magyar (15) magyarország (140) magyar gárda (9) magyar hírlap (6) martin (6) mdf (12) meleg (13) mongol (18) mszp (62) náci (51) nacionalizmus (10) németország (11) nemzet (32) nemzetbiztonság (8) nyelvészet (6) obama (21) oktatás (11) orbán (56) oroszország (8) összeesküvés (6) őstörténet (6) palesztin (15) politika (215) pszichológia (14) rasszizmus (19) regény (27) reggel (67) rendőr (7) rendszerváltás (24) rowling (7) rükverc (11) rukverc (15) sci fi (11) sólyom lászló (11) szabadság (17) szdsz (20) szeretet (6) szlovákia (11) társadalom (69) tech (7) terrorizmus (8) több fényt a kdnp be (8) történelem (155) tudomány (8) tüntetés (6) usa (47) választások (34) választás 2010 (44) vallás (14) válság (11) varga e tamás (6) vendégpost (11) világ (14) voks10 (26) vona gábor (7) zene (12) zsidó (48) Címkefelhő

Designerünk

Legutolsó kommentek

Nincs megjeleníthető elem

Betiltani

2009.07.07. 10:00 Horváth Andor Márton

Az Index tegnap alapos cikket közölt a gyülekezési törvényről és a szombati tüntetés betiltásáról. Ebben felsorolja, hogy a Rendőrség milyen indokok miatt nem "vette tudomásul" a bejelentett tüntetést három helyszínen sem. Az indokok nyilvánvalóan légbőlkapottak - az az állítás például, hogy a Szabadság tér nem közterület, tipikus rendőrállam-kori reflex, és mellesleg a szabad Magyarország megcsúfolása.

Azonban két dologgal még az Index cikke sem számol, ami szintén a betiltás jogszerűtlenségét bizonyítja. Egyrészt: a Rendőrség nem teheti meg, hogy egy tüntetés bejelentését nem veszi tudomásul. Tessék megnézni a Gyülekezési Törvényt, nincs benne ilyen szófordulat. Ha pedig a Szabadság teret a tüntetés bejelentése után eladja a Főváros egy offshore cégnek, akkor is a bejelentés pillanatában - az Index-cikk alapján legkésőbb június 21-én - még úgy volt, hogy a Szabadság tér július 4-én, csakúgy, mint az év és az évszázad többi napján, közterületnek minősül. A szervezők valóban nem a kecskeméti légibázisra jelentettek be demonstrációt.

A másik probléma a dátumokkal van. A Gyülekezési Törvény szerint a bejelentett tüntetést bizonyos praktikus okokra hivatkozva is csupán a bejelentést követő 48 órában lehet betiltani, majd 24 órán belül erről a szervezőket tájékoztatni kell. Tehát legkésőbb június 24-én világossá kellett volna tenni a szervezők számára, hogy a tüntetést nem tarthatják meg a tervezett helyen. - Ja, hogy ez meg is történt, és egyeztetés során döntöttek végül másik helyszín mellett? Ez nem változtat azon, hogy június 24-e óta minden betiltás, ami az egyeztetett helyszínen való tüntetésre vonatkozott, jogszerűtlen volt.

A "Magyar Gárda" más kérdés. A szimpatizánsok tüntethetnek, a feloszlatott szervezet volt tagjai szintén, de szervezetként nem jelenhetnek meg. Az Index szerint nincsen betiltva a "Magyar Gárda" egyenruhája, de ebben téved. A Rendőrség dolga ilyen tüntetéseken az, hogy a jogot alkalmazza és betartassa. Mérlegelnie kell, hogy vajon véletlen-e, hogy sokan annak az egyesületnek az egyenruháját viselik, amelyiket a Bíróság két nappal korábban tiltott be. Ha nem véletlen, ha ez egy szervezetként való megjelenés, akkor jogos a ruha alapján való szelekció, mert az egyenruha viselői jogot sértenek, vagy ha nem "Magyar Gárda"-tagok, akkor feltehetőleg szándékosan tévesztik meg a Rendőrséget.

A szándékos megtévesztés egyébként tényleg lehetséges. Az egyesületek taglistáját a Bíróság kikérheti, de ha nem kéri ki, a taglista nem szükségképpen nyilvános, a rendőrök tehát valószínűleg nem ismerik. Ám nem érdemes megtéveszteni egy rendőrt. Foghatok egy a megszólalásig élethű páncélökölt, és odaállhatok a Parlament elé, de nem lesz időm elmagyarázni, hogy csak vicceltem, mert a jobbik eset az, ha szimplán lecsuknak, mielőtt annyit mondhatnék: RPG.

A tüntetést nem lett volna szabad betiltani, és az illetékes rendőröket, akik a Kádár-korszak szellemében jártak el, majd az Indexnek sem adtak elégséges információt a döntésekkel kapcsolatban, jogi úton kell támadni. A "Magyar Gárda" egyenruháját viselők azonban valószínűleg komolyan jogot sértettek - hát őket miért engedték el? Ezt a szervezetet nem szabad az utcára engedni többé. Hiába az MSZP van kormányon, ezt most a Bíróság döntötte el. Meg kell találni a helyes viszonyulást ehhez a szervezethez: ha szervezetten megjelenik az utcán, bíróság elé kell állítani a megjelent tagokat. Ahányszor megjelenik, annyiszor. És az Index cikkének igazi, súlyos hibája: nem szabad "gárdistának" hívni a "Magyar Gárda" tagjait. Ha ők katonásdit játszanak is, mi tiszteljük meg az elitkatonákat, akik közül sokan az életüket áldozták - sokan a mi hazánkért -, azzal, hogy egy félkatonai terrorszervezetet nem róluk nevezünk el. Feloszlatott terrorszervezetet, amelyért szabad szimpátiatüntetést szervezni, mert Magyarország szabad ország.

153 komment · 4 trackback

Címkék: politika magyarország rendőrség demokrácia magyar gárda

A bejegyzés trackback címe:

https://sardobalo.blog.hu/api/trackback/id/tr861231332

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Fideszfigyelő 2009.07.07. 17:02:10

A Fidesz Jobbik oldala II. - A Fidesztől jött a legtöbb Jobbik szavazó A Fidesz és médiája a hozzá "értékalapon közelálló" médiumok szívesen szajkózzák, hogy a Jobbik szavazóinak jelentős része volt MSZP-s. Ez ügyes, csak nem igaz.  (E…

Trackback: Legal Eagles 2009.07.07. 16:54:23

Ride, Lou, rideTörtént itt a múlt héten egy és más a mindig izgalmas jogi kérdéseket feszegető Magyar Gárda ügyeiben, ezért aztán megpróbáljuk egy kicsit tisztázni a dolog jogi hátterét. Azt előrebocsátom, hogy igen kevés, mondhatni semmilyen írásos dokum…

Trackback: Mindenes 2009.07.07. 12:43:53

IngyenreklámAzért Vona Gábor nem hülye, ez biztos. Tökéletesen tudta, hogy ha a törvénytelenül nem engedélyezett, de emiatt mégis szabálytalan tüntetésre kimegy, beviszik. Csodás képek is készültek róla, amit a Jobbikkal szövetséget kötött rendőrszakszerv…

Trackback: MALAC NEWS 2009.07.07. 12:25:01

Ágyúval verébre Újabban úgy vagyok vele, hogy bármennyit nézek közéleti műsorokat a televízióban, olvasok híreket a neten, járkálok blogokba mások véleményének kifürkészése érdekében, csak nem világosodom meg. Viszont épp ellenkezőleg, egyre kaotikusab…

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.07.07. 12:42:51

@andzsin:

1.) Igen az AB bármilyen jogterület alkotmányosságát vizsgálja. Azonban az AB-nek eszébe nem jutna, hogy egy adott életviszonyra olyan szabályokat próbáljon alkalmazni, amelyek nem vonatkoznak rá. By the way ha a kisiskolások számháborúznak a játszótéren, azt sem lehet betiltani a nemzetközi hadijogi egyezmények alapján.

2.) Itthon nem tiltott.

3.) Pontosan.

+1.) Nem vagyok radikális, de radikálisan elegem van a rendőrség meg a kormány halmozódó balfaszságaiból.

Meister · https://www.facebook.com/Meister1977 2009.07.07. 12:46:11

@Megfigyelo: "Ha egy szervezetrol a birosag jogerosen kimondta, hogy "felelmet kelt""

Azt ugye tudod, hogy a Gárda csak olyan helyen keltett félelmet, ahol mondjuk 3 éve még rendőrt sem láttak. Ezeken a bűnözéssel súlyosan fertőzött területeken ha egy polgárőr menne végig a falun, az is félelmet keltene.

sanyix 2009.07.07. 12:49:33

nesze nektek demokrácia :D

fura dolgok ezek. Egy bűnöző kisebbség fél a gárdától, megkapja a parancsot a bíróság hogy be kell tiltani. De a piréz védelmi csoportosulásokat nem tiltják be, pedig bennem és még sok rendes állampolgárban félelmet keltenek.

a rendőrség(kormányvédelmi erők) az adott kormány politikai ellenfeleinek mindent tilt, indok és jog nélkül.

A kormánypárt korlátozni próbálja, a véleménnyilvánítás szabadságát (tojás dobálás, gyurcsánytakarodjozás, holokauszttagadás tiltása).

Ha valaki egy tényt közöl, mint Bernie Ecclestone, miszerint hitler jól tudta irányítani az embereket(miért nem így volt?), akkor a betegre agymosott társadalom kívánalmai szerint elítélik a politikusok, és az elmebeteg zsidó szervezetek is, akik szerint hitler=2vh ami szerintük csak és kizárólag róluk szólt.

"Demokratikus" államok megtámadnak bizonyos országokat, mert nem tetszik a vezetésük, de csak akkor ha könnyen elbánnak velük, mert ha vissza tud csapni akkor már nem olyan bátrak (usa vs észak korea).

A világ pénzügyi rendszerének ügyes terelgetésével, elképzelhetetlenül nagy összegeket húznak le az emberektől, akik ezt "boldogan" elfogadják a jól megszervezett agymosás jóvoltából (válság).

Lehetne demokratikus látszatú kapitalista tőkésdiktatúrának nevezni, hiszen tény hogy a tőke irányítja az összes embert a világon(neo-mánágerizmus, a háborúkat, a demokrácia, és a választás lehetősége csak illúzió.

Libidó 2009.07.07. 12:50:38

Az utolsó 2 mondat jó nagy baromság. Félkatonai terrorszervezet ... te jó ég.
Van-e 200001 szdsz szavazó, aki bekajálja ezt?

A többi rész korrekt.

a\' ördög 2009.07.07. 12:56:36

Terrorszervezet mi? Hülye vagy.

andzsin 2009.07.07. 13:03:25

@sanyix: nanananananananananananana!!!

a véleménynyilvánítás szabadságába nem fér bele a tojásdobálás és az összes tettleges cselekmény, mert az "tettleges becsületsértés" és Btk.

nem tudom mit szólna hozzá a MG ha én mint zsidó (bár nem vagyok az) el kezdeném őket tojással dobálni, hogy mocsok nácik, mocsok nácik...

az írás többi része rendben van: igen a tőke és a zsidók irányítják a világot, igen és mit csináljunk arról? tegyünk úgy , mint Hitler vagy mit akartok? mert nyilvánvaló, hogy úgy nem lehet. vagy legyen megint numerus clausus?

Plagizáló+Asszonyverő+Gyilkos+Garázda=FideszMaffia 2009.07.07. 13:06:01

@DeMarco:

Nézd buzigyerek, sem ez a cikk, sem pedig a bírósági ítélet nem az mszp kormány müve. Fel sem merül az idióta fejedben, hogy orbán haverodnak vagy a legjobban útjában? Dehogynem, nagyon is jól tudod. Csak nem akarsz beletörödni abba, hogy a 2010-es válsztások után orbán lesz a legnagyobb ellenséged, nem a liberálisok. Magamról tudom, hiszen mszp-sként a Jobbikra szavaztam...


...tehát jól vigyázz mit beszélsz, mert ezek a szavazatok amilyen könnyen érkeztek, olyan könnyen elveszhetnek.

Plagizáló+Asszonyverő+Gyilkos+Garázda=FideszMaffia 2009.07.07. 13:06:22

@DeMarco:

Nézd buzigyerek, sem ez a cikk, sem pedig a bírósági ítélet nem az mszp kormány müve. Fel sem merül az idióta fejedben, hogy orbán haverodnak vagy a legjobban útjában? Dehogynem, nagyon is jól tudod. Csak nem akarsz beletörödni abba, hogy a 2010-es válsztások után orbán lesz a legnagyobb ellenséged, nem a liberálisok. Magamról tudom, hiszen mszp-sként a Jobbikra szavaztam...


...tehát jól vigyázz mit beszélsz, mert ezek a szavazatok amilyen könnyen érkeztek, olyan könnyen elveszhetnek.

Plagizáló+Asszonyverő+Gyilkos+Garázda=FideszMaffia 2009.07.07. 13:06:36

@DeMarco:

Nézd buzigyerek, sem ez a cikk, sem pedig a bírósági ítélet nem az mszp kormány müve. Fel sem merül az idióta fejedben, hogy orbán haverodnak vagy a legjobban útjában? Dehogynem, nagyon is jól tudod. Csak nem akarsz beletörödni abba, hogy a 2010-es válsztások után orbán lesz a legnagyobb ellenséged, nem a liberálisok. Magamról tudom, hiszen mszp-sként a Jobbikra szavaztam...


...tehát jól vigyázz mit beszélsz, mert ezek a szavazatok amilyen könnyen érkeztek, olyan könnyen elveszhetnek.

Páneurópai Harci Kos 2009.07.07. 13:07:16

"WOWBAGGER "
Retardált noob.

más
az agyar gárda, szoft terrorszervezet csupán.
egyes embereknek valami lexikont kéne a kezébe vennie hogy a "terror" és a "nácizmus" fogalmára rákeressenek.

Muad\\\'Dib 2009.07.07. 13:11:12

Páneurópai Harci Kos 2009.07.07. 13:07:16
"az agyar gárda, szoft terrorszervezet csupán."
Az milyen? Elméleti terrorszervezet? Vagy mégis ez mit takar?

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2009.07.07. 13:15:30

számomra érthetetlen, hogy az utcán nem jelenhetek meg olyan öltözetben, amilyenben akarok. Most már azt is megszabja a Párt, hogy milyen ruhában megyek el otthonról? Ez lenne a demokrácia?

krampam 2009.07.07. 13:16:39

és egyébként mondja már el valaki, mi a baj a gárdával?
most őszintén!

Páneurópai Harci Kos 2009.07.07. 13:17:24

"A terror (latin ijedtséget, rémületet) a nyílt erőszak alkalmazása rémület, rettegés kiváltása céljából. Az erőszak gyakran a teljes fizikai megsemmisítésig megy. Ezzel a fogalommal illetjük az erőszakos, kíméletlen módszereket, eljárásokat, hatalmaskodást is."

Namármost amikor az agyargárda vonulgat kisebbség által lakott területen, nyilvánvalóan az a céljuk, hogy az ottaniaknak örömet okozzanak, amikor kórusban skandálnak valami kedves szöveget...

andzsin 2009.07.07. 13:18:01

@Rékuc: megjelenhecc vazze csak nem egy betiltott szervezet nevében demonstrálhacc benne, azt senki nem tiltja meg, hogy felvegyél egy Hitlerjugend ruhát és abban flangáljál. csak tessék, csak tessék...

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2009.07.07. 13:19:04

@andzsin: "A szervezők elkövettek egy szarvashibát, nem kellett volna bejelenteni, hanem spontánul kellett volna gyűlni."

Az Erzsébet-térre semmiféle tüntetés nem volt bejelentve, az spontán volt.

Terrorszervezet, muhaha...

Egyébként ez a félelemkeltés-dolog elég érdekes. Kellene már egy közvélemény-kutatás, olyan rendes, reprezentatív, hogy ki mitől fél a legjobban ebben az országban. Mindenki értékelje egy ötös skálán, hogy mennyire fél az alábbiaktól:

Magyar Gárda
Magyar rendőrség
cigányok
pókok és rovarok
rágcsálók
gerinces háziállatok
magasság/mélység
stb...

Oszt az első három legtöbb szavazatot kapó félelemkeltő dolgot be kell tiltani úgy ahogy van, ha benne van például a pók akkor ki kell írtani az összeset, nehogy félelmet keltsen.

Muad\\\'Dib 2009.07.07. 13:20:25

Páneurópai Harci Kos 2009.07.07. 13:17:24
Én még olyan terrorista szervezetről nem hallottam, amelyik bejelentetten működik, taglistával, nyilvános adatokkal. Köszönjük, hogy bővítetted ismereteink tárházát.

Páneurópai Harci Kos 2009.07.07. 13:22:13

Rékuc - ha én véres állatbőrbe csavarva mászkálnék a városban, és levágott állatfejeket lóbálnék- nem vinnének -e el a rendőrök?
kissé sarkitott példa:)

Bruno 2009.07.07. 13:25:50

@krampam:
az, hogy egy mocskos náci banda. Remélem eljön az a pillanat, ami Prágában tavaly ősszel volt. Ugyanis az ottaniakat a baloldaliak tanították móresre, oly annyire, hogy a kedves nácik a rendőrségtől kértek védelmet a további megveretés elől. Az persze egy másik dolog, hogy ott a katolikus egyház nem támogatja a nácikat, hanem Prága érseke kijelentette: az a pap aki beáll a nácik mellé az repülni fog.

krampam 2009.07.07. 13:25:58

@Gery Greyhound >: pontosan!
ha bennem félelmet keltenek a cigányok, akkor mi a teendő? illetve tegyük fel (puszta hypothesis), hogy sokakban félelmet keltenek. na, ilyenkor mi van? tiltsuk be őket?
ez így - belátható - nem vezet sehova.

Páneurópai Harci Kos 2009.07.07. 13:26:42

"Én még olyan terrorista szervezetről nem hallottam, amelyik bejelentetten működik, taglistával, nyilvános adatokkal. Köszönjük, hogy bővítetted ismereteink tárházát. "
pl: Sinn Féin

sanyix 2009.07.07. 13:27:58

@andzsin: miért nem? A véleménynyilvánítás ilyen, lehet hogy megbántanak valaki, de hát ez a cél. Lehet hogy a tojásdobálás erős, mert tiszta takony lesz az illető ruhája és az már anyagi kár, de a gyurcsánytakarodjért is bevittek embert. Az milyen? Lassan nem kurvaanyázhatok le valakit mert megbántom? Vagy nem mondhatom azt hogy a kormány intézkedései nem tetszenek, mert bevisznek és a pofámba világítanak egy reflektorral?

Gondolom az mg-sek összevernének ha tojásoznál :DD a második részét meg tűrnék, ugyanis joguk van mocskos nácizni (és gyakorolják is), ellenben mocskos zsidózni meg cigányozni meg buzizni már nem szabad...

2. rész meg mit? Hát ne csináljuk azt amit a rendszer kíván. Felkelések, kormányok erőszakos eltávolítása.
Lehet hogy pár város (washington, new york, peking, london, tel-aviv + egyéb nagy egész világra ható pénzügyi központok) teljes elpusztításától kialakult káoszban rögtön fejreállna ez a fantasztikus rendszer. Nem is kéne más hozzá, csak pár 5 megatonnás hidrogénbomba. (ugyanis az atom akármilyen erősnek tűnik, nem tudna egy teljes várost letarolni, főleg ilyen agyonbetonozottakat, mivel az épületek tompítják a lökéshullámot).
Azért vissza lehet emlékezni, azért a wtc-nél is beremegett a léc, pedig az csak 2 épület.
Nem kell félni ilyen falloutos pusztaságtól, olyan csak totális atomháborúnál lehetne, ahol nem pár, hanem sok bomba robban, mindenhol :)

Parkőr (törölt) 2009.07.07. 13:28:12

szerinted jó út, hogy viszatérünk a tilos hosszú hajat viselni, farmenben járni dologra?
A gárda egyenruháját bármelyik konfekció üzletben meg tudom venni.

Te amugy ezt hogy gondolod gyakorlatilag? hogyan gondolod, hogy be lehet tiltani a fekete nacit meg a fehér inget?
Betiltanád az árpád sávos lobogót is?

Ez kivitelezhetetlen, tüneti kádárista kezelés, rossz reflexek alapján.

sanyix 2009.07.07. 13:28:54

@sanyix: ellenben mocskos zsidózni meg cigányozni meg buzizni már nem szabad...


* hivatalosan nem szabad, tehát lecsukhatnak érte

Anselmo 2009.07.07. 13:30:23

@Rékuc: nekem is ez jutott eszembe a témáról. Hogy milyen jelképeket nem szabad használni, azt a törvény világosan leírja. Az összes többit SZABAD használni. És egy szervezet betiltása ellen is szabad tiltakozni, tüntetni.

Muad\\\'Dib 2009.07.07. 13:30:35

Páneurópai Harci Kos 2009.07.07. 13:26:42
Sinn Féin, mint terrorista szervezet? Amiről te beszélsz, az legfeljebb egy fedőszerve a terroristáknak. Tehát amennyiben Náczi Béla felrobbantotta volna Magyarországon a Dohány utcai zsinagógát, majd a Gárda kijelentette volna, hogy ők abszolút szóltak, hogy ez lesz, akkor esetleg helytálló lenne a véleményed. De tudtommal ilyen nem történt.

sanyix 2009.07.07. 13:31:24

@Bruno: hú hát milyen jó ám a prágaiaknak, hogy kommunista terrorban élhetnek újra. Tisztára irigylem őket :D

Páneurópai Harci Kos 2009.07.07. 13:34:44

"Lehet hogy pár város (washington, new york, peking, london, tel-aviv + egyéb nagy egész világra ható pénzügyi központok) teljes elpusztításától kialakult káoszban rögtön fejreállna ez a fantasztikus rendszer.

Komoly mentális problémákkal küszködik aki ilyet ír, + gazdasági tudása kb 0.
----------------------------------------
"Betiltanád az árpád sávos lobogót is?"
annyi szép zászlaja van a Magyar történelemnek, miért pont azt kellett előrángatni, amit a nyilasok is használtak?
- inkább lobogtasson a gárda rózsaszín zászlót, az való nekik.

Páneurópai Harci Kos 2009.07.07. 13:36:57

"Sinn Féin, mint terrorista szervezet?"
Vitatkozz az angolokkal, és keress rá az IRA szócskára.

Parkőr (törölt) 2009.07.07. 13:37:01

@Páneurópai Harci Kos:
az ideológia nem érdekel, inkább csak az hogy a ruházkodási elemek mellett még mit ajánlatos betiltani, ahhoz hogy ne legyen félelemkeltő senki, aki reggel felöltözik.

Robika87 2009.07.07. 13:38:40

@Bruno: Te most milyen nácikról beszélsz??:)
Magyarországon egy Magyar Gárda nevű egyesület volt, amíg be nem tiltották nevetséges indokokkal...
Azért járjál utána légyszíves,h ez az általad lenácizott banda, milyen tevékenységet is folytatott, mert erről nem nagyon beszél a média, azt hiszem megdöbbenél, é ha neked ez a nácizmus, akkor gratulálok:D

Robika87 2009.07.07. 13:39:18

@Bruno: Te most milyen nácikról beszélsz??:)
Magyarországon egy Magyar Gárda nevű egyesület volt, amíg be nem tiltották nevetséges indokokkal...
Azért járjál utána légyszíves,h ez az általad lenácizott banda, milyen tevékenységet is folytatott, mert erről nem nagyon beszél a média, azt hiszem megdöbbenél, é ha neked ez a nácizmus, akkor gratulálok:D

Robika87 2009.07.07. 13:39:22

@Bruno: Te most milyen nácikról beszélsz??:)
Magyarországon egy Magyar Gárda nevű egyesület volt, amíg be nem tiltották nevetséges indokokkal...
Azért járjál utána légyszíves,h ez az általad lenácizott banda, milyen tevékenységet is folytatott, mert erről nem nagyon beszél a média, azt hiszem megdöbbenél, é ha neked ez a nácizmus, akkor gratulálok:D

Lavrentyij Pavlovics Berija (törölt) · http://nepszotar.com/?szo=proli 2009.07.07. 13:40:27

@Páneurópai Harci Kos:
Tiltsd be a ruhát, tiltsd be a zászlót, tiltsd be a jó kurva anyádat is ;)

Atrox 2009.07.07. 13:40:43

@Megfigyelo: Ha egy szervezetrol a birosag jogerosen kimondta, hogy "felelmet kelt", akkor azt joggal lehet terrorszervezetnek nevezni - maga a szo is pont ezt jelenti. (latin terrere = megremiszteni, megfelemliteni).

Ez most komoly? Már megint a szavakon lovaglás, és a valóság nem számít, amit mindannyian tudunk, és tapasztalunk a mindennapi életben. A bírónőnél van az egyetemes igazság, mivel ő kijelentette ezt, ebből következik, hogy a MG terrorszervezet. Jogilag meg van magyarázva, ezért ténnyé válik. Ez röhejes. Én akkor fogok terrorszervezetnek titulálni egy egyesületet, ha az terrorszervezetekre jellemző cselekményeket tervel ki, és követ el. Addig meg hagy szarjam már le, hogy ki mit mond. Ezzel csak pár agymosottat lehet megvezetni.

andzsin 2009.07.07. 13:40:52

@sanyix: azért vazze, mert amióta Btk. van Magyarországon, már több, mint 100 éve (lsd. Csemegi-kódex) azóta büntetik az effajta cselekedeteket. Egyszerűen nem tiporhatsz bele más emberek autonóm szférájába, nem tudom ezt miért olyan nehéz megérteni. Illetve értem: minden társadalomban vannak deviánsok, akik szerint a fennálló rend az nem rend, hanem maga a káosz és ők akarnak a saját eszközeikkel rendet csinálni.

Muad\\\'Dib 2009.07.07. 13:41:28

@Páneurópai Harci Kos:
"annyi szép zászlaja van a Magyar történelemnek, miért pont azt kellett előrángatni, amit a nyilasok is használtak?"
Aha, világos.
- A brittek a lobogó alatt mészárolták a bennszülötteket, ne használják!
- Az amerikaiak a zászló meghitt társaságában irtották az indiánokat, le vele!
- A franciák szörnyű pusztítást végeztek a kommün alatt kukába a francia kokárdával.
- Törökök. Kell egyáltalán bármit mondanom? Kukába a zászlóval.

Komolyan mondom az ötleteid egy új perspektívába helyezik számomra a világot. Hatalmas távlatok nyílnak meg előttem ennyi jó ötletet hallva.

Dr Kangörény 2009.07.07. 13:42:13

Arra leszek kíváncsi, hogy nálunk mikor alakul ki a szélsőbal, ahogyan pl Németországban? Akkor érdekes helyzet áll majd elő, kíváncsian várom, hogy az akkor parlamenti párt jobbik, hogyan fog viszonyulni, a betiltott, vagy spontán tüntetéseken "viccelődő" szélsőbalos fiatalok tettihez? Pl. rendőrattakot fognak követelni ellenük? Vagy betiltatják őket? :-)

Páneurópai Harci Kos 2009.07.07. 13:42:40

@Admiral William Adama:
ha a te kurva anyádat tiltom be - ami meglepő lenne egy egysejtű amőba esetében, az olyan nagy baj lenne?

Lavrentyij Pavlovics Berija (törölt) · http://nepszotar.com/?szo=proli 2009.07.07. 13:43:03

@andzsin:
"azért vazze, mert amióta Btk. van Magyarországon, már több, mint 100 éve (lsd. Csemegi-kódex) "


Faszfej, látom magyarjogtörténet egy című tárgy megvolt. És a többi ?

átlátó 2009.07.07. 13:43:10

Lehet itt okoskodni, vannak is jó gondolatok. De ilyen balfasz rendőrséget még nem láttam. :) Az ülő embereket "gázozzák". Nagyon nem csodálkoznék, ha néhányukat beazonosítanák a másik oldal tökösebb legényei és otthon a falu főutcáján mikor flangál nagyon elvernék.
Egynek nem volt annyi vér a faszában,hogy ledobja magáról a göncöt ott a helyszínen ilyen parancs után. Gyíknyál rambók ezek.

asmodean 2009.07.07. 13:43:19

Mondjuk tényleg jó lenne tudni, hogy mi a napi kiadott dresscode a sündőrségen, mert így folyton bizonytalanságban vagyok, hogy éppen kit félemlítek meg. :)))

Lavrentyij Pavlovics Berija (törölt) · http://nepszotar.com/?szo=proli 2009.07.07. 13:44:44

@Páneurópai Harci Kos:

Drágaság, tiltsuk be őt is. Miért ne???? Hiszen ez a megoldás, nem faszfej ?

Atrox 2009.07.07. 13:46:33

@Bruno: ez aztán az adatokkal, tényekkel alátámasztott, megalapozott vád a gárda ellen. Az, hogy nácik! És miben nyílvánul ez meg? Szerintem nem fogsz tudni rá válaszolni, mert a baloldal egyszerűen teletömte a fejed ezzel az egy szóval: náci, önnáló véleményed, akaratod meg úgysincs. Bár kételkedem benne, de esetleg fel tudnád sorolni a náci ideológia 4-5 legjelentősebb elvét, majd rámutatnál arra, hogy ezek milyen helyzetben, mely időpontokban, alkalmakkor voltak jellemzőek a gárdára? Gondolom konkrét tényekkel, eseményekkel, időpontokkal fogod alátámasztani gondolataidat, amit az internet jóvoltából mi pár perc alatt ellenőrizni tudunk. Ha így lesz, akkor mea culpa a részemről, de addig meg ne fröcsögjél össze-vissza te kis agymosott :)

dmm 2009.07.07. 13:47:13

@Robika87: akkor írd már le, hogy a (sic) "lenácizott banda, milyen tevékenységet is folytatott"

Páneurópai Harci Kos 2009.07.07. 13:47:20

"Kukába a zászlóval"
lehetne ilyet tenni a mi zászlóinkkal is, mondjuk a pirosfehérzöldet sajnálnám, de az őseink sem voltak szent emberek (nagyon kevesen)
a lándzsáratűzött lófejnél mindenképpen esztétikusabb lánytvány..

Robika87 2009.07.07. 13:47:44

na ezt sikerült nyomatékosítani:D

Egyébként a spontántüntetés, nem egészen azt jelenti h spontán összejövünk, hanem ami ellen v mellett tüntet valaki azt az eseményt a tüntetés 3 napon belül követi akkor spontántüntetésről beszélünk, ezt nem én találtam ki, vmi okoska mondta a tv-ben, bár tény h a spontántüntetés fogalma csak valamilyen nemzetközi egyezményben van definiáva amit Magyarország is aláírt, de a magyar jogalkotásban nincsen pontosan leírva h mit is lehet spontántüntetés alatt érteni

Páneurópai Harci Kos 2009.07.07. 13:50:36

"Admiral William Adama · nepszotar.com/?szo=proli 2009.07.07. 13:44:44 @Páneurópai Harci Kos:
Drágaság, tiltsuk be őt is. Miért ne???? Hiszen ez a megoldás, nem faszfej ? "

rosszul írtad: Drágaszág, de legyen, tiltsuk be az amőbákat is.
meg méginkább a személyeskedést, amit nem szoktam - (de éppen kivételt teszek)
meglepő hogy a családod többi tagja, amőba A meg amőba B nem suhintott az etetődre a nyulványával - a csúnya beszédért:)

Páneurópai Harci Kos 2009.07.07. 13:52:12

Spontán tüntetés az, amit előre bejelentünk, és aztán amikor nem fogadják el akkor csakazértis odamegyünk, hátha meggondolták magukat?

Lavrentyij Pavlovics Berija (törölt) · http://nepszotar.com/?szo=proli 2009.07.07. 13:52:49

@Páneurópai Harci Kos:
Nem tudom, hogy a pronyók miért kérik ki a trágárságot. Faszfej vagy, sőt buta faszfej!

Robika87 2009.07.07. 13:52:54

@dmm: Én nem a sic-ről beszéltem:D

zerot · http://zerotolerancia.blog.hu 2009.07.07. 13:53:19

@andzsin: Gyere le Borsodba, segélyosztás napján és menj végig az utcán munkaidőben...ha szerencséd van nem veszik el a pénzed, a telefonod és nem pofoznak fel....
Ami itt nap mint nap folyik az a terror cselekmény....és nem a MG, aki segít ahol tud. Mondj egy példát, amikor valakit tényleges sérelem ért a Gárda részéről!!!
Ha lenne ilyen, már ettől harsogna az összes mocskos cionista tv.
DE NINCS!!!

Robika87 2009.07.07. 13:53:27

@dmm: Én nem a sic-ről beszéltem:D

Muad\\\'Dib 2009.07.07. 13:54:46

@Páneurópai Harci Kos:
Őszintén tudlak sajnálni. Szar lehet úgy élni, hogy ez a rohadt világ nem alkalmazkodik a te hagymázas elképzeléseidhez. Hiába akartok mindenkit meggyőzni a szép új világról, a mindenség összes vagyona nem elegendő hozzá, hogy úgy gondolkozzanak az emberek.

Muad\\\'Dib 2009.07.07. 13:55:33

@Páneurópai Harci Kos:
Őszintén tudlak sajnálni. Szar lehet úgy élni, hogy ez a rohadt világ nem alkalmazkodik a te hagymázas elképzeléseidhez. Hiába akartok mindenkit meggyőzni a szép új világról, a mindenség összes vagyona nem elegendő hozzá, hogy úgy gondolkozzanak az emberek.

blah 2009.07.07. 13:56:16

Azér tiltották be a tüntetést blabla indokkal mert az egész gárda seggfejekből áll és ezt tudják a rendőrök is. Mégha céljaikkal itt ott egyet is értek a módszereik kb 1 óvodás szintjén tengődnek. A szinpatinzánsok mind elvakult hülyék, nem látják be, hogy így nem lehet elérni semmit. Tegyük fel, hogy a nagy érdektelenség miatt megfelelő %-ot kapnának a parlamentben és kormányra kerülnének. Mégis milyen értelmes dolgot csinálnának azon kívül, hogy rezervátumba zárnák a cigányokat? Olvastam a Vona Gáborral készült interjút. Hát mit is mondjak, látszik, hogy bölcsész. Nem volt egy értelmes, kivitelezhető elképzelése sem. A zsidózás meg egyszerűen primitívség. Ez egy kitalált ellenség, a korrupcióból, lopásból, csalásból meggazdagodottak gyűjtőneve, akiknek kb 10%-a zsidó valójában. A támogatók értelmi színvonalán látszik, hogy még mindig beveszik ezt a baromságot pedig a világháború nem most volt. Ha nem csak képmutatás meg szépen csengő igéret lenne amit csinálnának, M.o. 80%-át (ez az arány a gárda támogatókra is igaz) börtönbe kéne vágniuk. Egy szó mint száz, a fejekben van a gond, amíg az összes politikai irányzat, emberek, meggyőződések egymás ellen uszítanak addig nem lesz itt változás. Nem erkölcsi vizsgálatot meg mit tudom én milyen ostoba 20-ad rendű dolgokat kell prioritásként kezelni hanem az ÖSSZEFOGÁST. Gusztustalan módszerek, emberek mindig is lesznek. A cél viszont közös: az általános jólét. Nem hiszem, hogy egymás hátráltatásával bármit el lehetne érni... Jelenleg meg mindenki erre törekszik.

Drang 2009.07.07. 13:57:41

A bíróság a Magyar Gárda Hagyományőrző és Kulturális Egyesületet oszlatta fel, amelynek egyik tagja sem gárdista, és nincs egyenruhájuk sem, amit be lehetne tiltani.
A Magyar Gárda Mozgalmat már csak azért sem lehet feloszlatni, mert szervezett formában jogilag sohasem létezett. Mondhatni, azt a joghézagot használták ki, hogy Magyarországon lehetőség van bizonyos közösségi tevékenységeket egyesület, társadalmi szervezet keretei között gyakorolni, de nem kötelező.
Ez azt is jelenti, hogy nem szankcionálható egy olyan közösség, amely de facto szervezetként működik, jogilag azonban nem. Legfeljebb az ilyen közösséget alkotó személyek ellen lehet – egyenként – fellépni, ha az adott személy konkrétan valamely jogellenes cselekményt valósít meg (mint ahogyan bárki más ellen is ugyanilyen esetben).
A Magyar Gárda Hagyományőrző és Kulturális Egyesület feloszlatása már önmagában is jogi nonszensz, hiszen nem az egyesület vagy tagjai tevékenysége miatt oszlatták fel, hanem az egyesületen kívül álló személyek (állítólagos) jogellenes tevékenysége miatt. Nagyjából ez olyan helyzet, mintha betiltanám a Fradit meg az Újpestet, mert a szurkolóik sokat szoktak balhézni.
A másodfokú bíróság erre még rátett egy jó nagy lapáttal, amikor kifejtette, hogy szerinte a Magyar Gárda Mozgalom sem működhet tovább, vagyis alapvető szabadságjogaikban korlátozott olyan magánszemélyeket, akik nem is voltak az eljárás alanyai. Tette mindezt ráadásul az ítélet indokolásában (és nem a rendelkező részében), amelynek kötelező ereje nincs.
A rendőrség fellépése ehhez képest betetőzése a koncepciós eljárásnak és pontos indikátora annak, hogy mennyire is volt Magyarországon rendszerváltás.

Robika87 2009.07.07. 13:57:47

@Páneurópai Harci Kos:
Ezen fognak rágódni jó darabig:)

2009.07.07. 13:58:31

Na ezért tartunk itt ebben az országban! A törvény betüit nem alkalmazzák, hanem megmagyarázzák ! Miért nem lehet a Gárda ruhájában --magánemberként--az utcán sétálni? Mert fekete? Akkor a temetésre sem lehet felvenni, meg farmerban sem lehet majd járni, mert egy ostoba igy értelmezi? Én bennem pl, már a romák látványa is félelmet kelt, meg azokba az emberekbe is, akik falun laknak és nap, mint nap ki vannak téve az atrocitásoknak! Akkor ezen az alapon minden olyat, ami félelmet kelt meg kell szüntetni? Te hogyan szüntetnéd meg ezt a közhangulatot romboló és félelemkeltö jelenséget?De ha lehet ne a Gárdát emlitsd , hanem a jelenséget amit a romák okoznak viselkedésükkel! Amugy megnyugtatlak, nem vagyok Gárda-tag. De megemelem a kalapom elöttük, amiért a falusi kisemberek, az idös nénikékért és bácsikákért tettek! Ha a törvényes hatalom, --a rendörség által--nem tudja a rendet biztositani,fenntartani, akkor valakinek meg kell tenni! Na ezt tette a Gárda! De ha nincs igazam, kérlek sorolj fel olyan eseteket ahol Gárdisták loptak, raboltak és eröszakoskodtak védtelen emberekkel! Mert az ellenpéldát sorolhatnám reggelig--mármint a romákról!Akkor ki-vagy mi is kelt itt félelmet?

sanyix 2009.07.07. 14:00:15

@andzsin: Érdekes... a nácizás nem beletiprás? Meg a ráászistázás? Mert a libsibolsik, állandóan ezzel tipranak kb az EGÉSZ ország lelkivilágába. Furcsa dolog ám ez a kettős mérce...

Robika87 2009.07.07. 14:01:47

@Drang: így van, teljesen igazad van...

Parkőr (törölt) 2009.07.07. 14:02:14

@Páneurópai Harci Kos:
az a baj barátom, hogy te még mindig a 80-as években élsz.
A rendőrségnek TUDOMÁSULVÉTELI lehetősége van.
Ha a jogaszabályban rögzitetteknek megfelel akkor tudomásul kell venni, hogy lesz és pont.

A faszom a betiltásba ezért volt rendszerváltás, hogy ne lehessen belekötni köztereken a ruháma, abba hogy hol és miért vagyok és kivel vagyok ott.Ezek az én emberi alapjogaim.

A rendőrség meg nyílván nem magától hülye, a TV ostrom előtt ez sosem volt gond,egyetlen tüntetést sem vertzek szét, most meg már lassan elfelejtik , hogy ők csak végrehajtó hatalmi ág, nekik nincs joguk értelmezni a törvényt.

phaidros 2009.07.07. 14:02:33

@Admiral William Adama: megkérdezted már kezelőorvosodat, gyógyszerészedet? :)

Páneurópai Harci Kos 2009.07.07. 14:03:58

"Admiral William Adama · nepszotar.com/?szo=proli 2009.07.07. 13:52:49 @Páneurópai Harci Kos:
Nem tudom, hogy a pronyók miért kérik ki a trágárságot. Faszfej vagy, sőt buta faszfej! "

Óvodás módjára érvelsz (és még engem is belerángatsz ebbe:)
A "pronyó" volt a legcsúnyább szó amit sikerült előrángatni? Azthittem, hogy megy ez keményebben is.
Bár ha csak ez a szinvonal megy, nem szivesen - de kénytelen vagyok leereszkedni.
és mi volt az ebéd az oskolában aranyom?
---------------------------------------------

"Gyere le Borsodba, segélyosztás napján és menj végig az utcán munkaidőben
Ami itt nap mint nap folyik az a terror cselekmény"
Mégegy ember aki nincs tisztában a fogalmakkal, az nem terrorcselekmény. (de kétségkívül visszataszító lehet)

"és nem a MG, aki segít ahol tud."
Parlagfűért mentek az Erzsébetérre is?:)
Báránybőrben lappangó farkas az.

"Mondj egy példát, amikor valakit tényleges sérelem ért a Gárda részéről"
pl az az ember akit arcondobtak egy üveggel, vagy amikor "megfélemítő jeleggel masírozgatnak itt ott"
Én pl kimondottan gyűlölöm amikor katonásdit játszanak, de nem félek hanem a hányinger kerülget."
összes mocskos cionista tv."
Az melyik?

phaidros 2009.07.07. 14:04:22

@blah: nehogy azt hidd, hogy nem lehet elérni semmit. Ott a 15%-os Jobbik, aminek most fenn kell tartani a szavazótáborát.

A hatalom meg asszisztál hozzá.

Parkőr (törölt) 2009.07.07. 14:06:08

@blah:
A rendőröknek nincs joga megítélni, hogy ki megkora fasz.
Azt szeretnéd, hogy a mongolidióták felvonulását is verjék szét , mert valaki szerint meg ők együgyűek?

phaidros 2009.07.07. 14:07:03

@Páneurópai Harci Kos: Te miért eteted a trollt? Komolyan minden anyukádat szídó döglődő csótánnyal, amire véletlenül ráléptél, félig eltaposva, megbeszéled a problémáját? :)

Aki féregként viselkedik, az féreg, és kit érdekelnek a férgek? Max. játékból, nagyító, lábkitépkedés, ilyesmi. :)

Lavrentyij Pavlovics Berija (törölt) · http://nepszotar.com/?szo=proli 2009.07.07. 14:09:42

@phaidros:
Jajj, igen. Elnézést kell kérnem, hiszen itt olyan komoly beszélgetés megy igen fontos eberek között ;)
Te is komolyan veszed magadat faszfej?

phaidros 2009.07.07. 14:12:13

félOFF:

Azt tudom, hogy sok baller, és a cigányok nem akarják, hogy a gárda vonulhasson. A gárdisták nem akarják, hogy a melegek vonulhassanak. Vajon a melegek mit akarhatnak? Szerintem ők az egyetlenek, akik csak vonulni. :)

Páneurópai Harci Kos 2009.07.07. 14:21:43

" Nagyjából ez olyan helyzet, mintha betiltanám a Fradit meg az Újpestet, mert a szurkolóik sokat szoktak balhézni."
kiváló ötlet, sajnos van átfedés az egyes szurkolói csoportok vs agyarék között.
----------------------------------------
"Na ezért tartunk itt ebben az országban!"
Rossz felé megy az egész, és nem a rasszizmus és tsai kellenének ideológiának.
" Miért nem lehet a Gárda ruhájában --magánemberként--az utcán sétálni?"
Mert egy olyan szervezethez tartozónak hirdeti azt a magánembert ami be van tiltva.
Aki a bánányok társadalmában bárányként farkasnak öltözik, és úgyis kezd viselkedni, mint egy eredeti farkas, az ne csodálkozzon, ha hátsófélbe... EU-normálisabbik részében ennél sokkal durvábban elporolják az illetőt.

" Mert fekete?" ha csak sima fekete lenne, sztm nem zavarna senkit - az összes többi kiegészítőjével együtt viszont..

Én bennem pl, már a romák látványa is félelmet kelt"
A sok általánosítástól csak rettegsz és rettegsz. Nem mondom van olyan roma amitől én is frászt kapok,de fehér emberből is akad ilyen szép számmal.

"Te hogyan szüntetnéd meg ezt a közhangulatot romboló és félelemkeltö jelenséget?"
Asszimilációval és szocializálással, de semmiesetre sem fizikai megsemmisitéssel, meg a terorizálásukkal. Oktatás mihamarabb, de baromi sok idő amig beérik a gümölcs.

"amiért a falusi kisemberek, az idös nénikékért és bácsikákért tettek!"
A vonulgatással csak a feszültséget szították majd szépen hazamentek - és ettől lett több munkája 8munkalehetősége)a környékbelieknek (mindenkinek)?

"Ha a törvényes hatalom, --a rendörség által--nem tudja a rendet biztositani,fenntartani, akkor valakinek meg kell tenni!"

Tévedés - csak a rendőrség teheti ezt meg -demokráciában. (A rendőrségnek lenne ezer más dolga -ahelyett, hogy kergetik a "tüntetőket" a városban:)
de nem az a megoldás hogy létrehozunk egy magászervezetet amit aztán kedvünkre felhasználunk céljaink elérésére, inkább létrehoztak volna egy máltai blabla 2-t és mennének segíteni a falusi kisembereknek, fátvágni, házatépíteni, árkotásni..
ja tévedtem az árokásás az már megy.

krampam 2009.07.07. 14:23:03

@blah: "Tegyük fel, hogy a nagy érdektelenség miatt megfelelő %-ot kapnának a parlamentben és kormányra kerülnének. Mégis milyen értelmes dolgot csinálnának azon kívül, hogy rezervátumba zárnák a cigányokat?"

milyen értelmes programja van az összes többinek? tudunk ezekről valamit? ez egy nagy duma, hogy micsoda szakértők a vezetőink. senkiházi percemberek... most komolyan! felmerült a Mesterházy nevű szarjankó neve, mint miniszterelnök. Na, ez a vég.
Tehát én azt gondolom, azért tűnik úgy, hogy kevesebb az "értelmes" fej a jobbik körül, mert nincs még ott pénz. Amint lesz, megjelennek a selyemnyakkendős okostojások. Akik 2-3 óra alatt megcsinálják az ország költségvetését...

blah 2009.07.07. 14:24:34

@phaidros: azzal, hogy a szavazók 15%-a rájuk voksolt azzal még nem értek el semmit. Ha egyedül kormányoznának se lenne több erdménye a dolognak mintha a fidesz vagy mszp vagy fasz tudja ki kormányozna. Nagyon tévedsz ha azt hiszed, hogy a jobbik az emberekért jött létre. Egyik sem szeretetszolgálat, csak és kizárólag a hatalom miatt versengenek. A szavazatszerző módszerekben különböznek egy kicsit, de a fő elv megosztani az embereket mégpedig azzal, hogy a másik tábort, oldalt, tökmindegy ócsárolja. Azért senki nem fog egy pártra sem szavazni ha előáll egy 1500 oldalas kidolgozott tervvel, ami még működne is, mert egyszerűen nincs rá igény. Senki nem ér rá áttanulmányozni cselekvéstervveket, csak a jobbnak hangzóra szavaz. A pártok kérdéseket tesznek fel, hibákra mutatnak rá, megoldás meg ohne (esetleg látszatmegoldással kiszúrják a szemed, de mivel az átlagember úgyse ért hozzá elfogadja).

blah 2009.07.07. 14:25:29

@phaidros: azzal, hogy a szavazók 15%-a rájuk voksolt azzal még nem értek el semmit. Ha egyedül kormányoznának se lenne több erdménye a dolognak mintha a fidesz vagy mszp vagy fasz tudja ki kormányozna. Nagyon tévedsz ha azt hiszed, hogy a jobbik az emberekért jött létre. Egyik sem szeretetszolgálat, csak és kizárólag a hatalom miatt versengenek. A szavazatszerző módszerekben különböznek egy kicsit, de a fő elv megosztani az embereket mégpedig azzal, hogy a másik tábort, oldalt, tökmindegy ócsárolja. Azért senki nem fog egy pártra sem szavazni ha előáll egy 1500 oldalas kidolgozott tervvel, ami még működne is, mert egyszerűen nincs rá igény. Senki nem ér rá áttanulmányozni cselekvéstervveket, csak a jobbnak hangzóra szavaz. A pártok kérdéseket tesznek fel, hibákra mutatnak rá, megoldás meg ohne (esetleg látszatmegoldással kiszúrják a szemed, de mivel az átlagember úgyse ért hozzá elfogadja).

Páneurópai Harci Kos 2009.07.07. 14:25:34

@phaidros: "Azt tudom, hogy sok baller, és a cigányok nem akarják, hogy a gárda vonulhasson. A gárdisták nem akarják, hogy a melegek vonulhassanak. Vajon a melegek mit akarhatnak? Szerintem ők az egyetlenek, akik csak vonulni. :)
"
:D :D

Páneurópai Harci Kos 2009.07.07. 14:28:57

"azzal, hogy a szavazók 15%-a rájuk voksolt azzal még nem értek el semmit. "

Az nem a 100% volt csak a 35%...
(bár az is elég baj, hogy az emberek tojtak erre a választásra)

blah 2009.07.07. 14:29:23

@krampam: ja, éppen erről írtam közben.

asmodean 2009.07.07. 14:29:45

Hát az értelmes programok eredményeit tapasztalhatjuk, rendkívüli jó hatásuk sosem látott mértékben mozdította az országot előre. :))

Vikikirály programja megaztán tudjuk, hogy olyan titkos, hogy még ők sem tudják mi a fene is lehet az.

Nem marad más csak a Kolompár meg a Horváth Ali. Tegyük még oda a Balogh Artit a Rostás Farkassal és ez az ország 10 múlva olyan szuper hatalom lesz, hogy a kártyákat a világban mi osztjuk le. Ez az egyetlen emberileg, gazdaságilag járható út.
A náczikok bevittek minket a dzsungásba, mert keltették a félelmet, Devla vezess ki minket a fényre.

blah 2009.07.07. 14:39:08

@Páneurópai Harci Kos: Nem véletlenül tojtak rá. Ennek én pl örülök, hogy az emberek 65%-a kezd világosabban látni.

asmodean 2009.07.07. 14:52:21

Amúgy csak mellékesen megjegyezném, hogy valszeg Páneurópai barátunk is elég szelektíven tájékozódott a MG tevékenységéről. Különben nem sorolt volna fel olyan tevékenységeket, amelyeket a Gárda végzett ugyan csak éppen, se a cnn, se tv2, se az index, se a intergalaktikus jajde liberálisak vagyuk mocskos náczikok tv nem adott le.
Valszeg azért, mert az félelmet keltett volna az izékbe na, most hirtelen nem jut eszembe, hogy kikbe, de biztosan félt volna tőlük valaki na.

De most már nincs ok félni, mert a mocskos náczik nem fognak ultrabrutál megfélemlítő módon tetőt fedni meg ilyenek. Halleluja!

phaidros 2009.07.07. 14:56:50

@blah: "Nagyon tévedsz ha azt hiszed, hogy a jobbik az emberekért jött létre."

Dehogy hiszem. A piaci rés mindig kitöltődik, ennyi. A megosztás elve pedig alap ősidők óta.

@Páneurópai Harci Kos: felesleges szerintem ezen izmozni. Ezzel az erővel egyik eddigi kormány sem volt legitim, egyiknek sem volt valódi X százaléka. Sőt, a koalíciókra sem szavaz senki.

Az emberek meg elidegenedtek a politikától. Akik meg mindenáron haladni akarnak, és kellően buták ahhoz, hogy azt gondolják, a Jobbik megoldásának nem lesznek más, rosszabb következményei, vagy azokat nem tartják rossznak, azok a Jobbikra szavaznak. Akik utóbbiakat látják, azok meg nem szavaznak. A nem szavazó, és a Jobbikra szavazó szinte egál ebből a szempontból, szerintem.

Én személy szerint azt gondolom, hogy a Jobbik nem alternatívája az MSZP-SZDSZ-FIDESZ háromságnak, és ez a három sem alternatívája a jobbiknak.

Bell & Sebastian 2009.07.07. 15:03:18

@phaidros:

Nagyon meglepőnél egy Fidesz - SzDSz együttműködésen?

Kezdd csak el, bátran!

Bell & Sebastian 2009.07.07. 15:05:35

@phaidros:

És a Jobbik - MSzP hogy hangzik?

Ezt is elkezdheted! (a lepődést)

DeMarco 2009.07.07. 15:41:43

@tróger.gyerek: Köszönjük Emese! Hozzászólásodban benne van a válasz is.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.07.07. 15:57:17

Egyébként én már várom, mikor tiltják be a rockereket. Télen bizony én is fekete bakancsban, fekete nadrágban, fekete bőrkabátban járkálok. És ha éppen a haverokkal összeverődünk mondjuk 20an akkor mi van? Oszlatni kell?
Mert az emosokban/cigányokban/nyuggerekben/akárkikben félelmet keltünk?

Akkor mellesleg mi a helyzet, ha ezt megfejelem Szent Imre címerével? Nem gárdistázás miatt, hanem mert a Szent Imre kórházban születtem?

Szóval el lehet ezt kezdeni, hogy ki kit félemlít meg, amit persze mindig a hatalom dönt el, de szerintem nem lesz jó vége.
Aki pedig nem tud mit kezdeni a paranoiával, az ne a bírósághoz, hanem a pszichiáterhez forduljon.

Pelso.. 2009.07.07. 16:58:47

@Bell & Sebastian:


Van telepátia..:) -épp ezt akartam írni..

Colargol 2009.07.07. 21:04:40

Szarjátok már le a gárdát, meg az összes buzi pártot! Innentől kezdve 30 évig nem lesz tüntetés, csak ha a hatalom szeretné. És ha leülsz a fűre, szétfújják a pofád. Orbán fogja kezdeni, mert most is kussol.

phaidros 2009.07.07. 22:05:30

@Colargol: dehogy, tőle kapsz egy pofont és hazazavar. :)

@Bell & Sebastian: meglepődnék asszem. :)

phaidros 2009.07.07. 22:07:27

@Bell & Sebastian: egyébként annyira nem. Az együttműködés most is létezik a főpártok között gazdasági érdekbeli szinten. A parlamenti együttszavazás csak a jéghegy csúcsa.

TD223 2009.07.08. 09:32:12

"Az Index szerint nincsen betiltva a "Magyar Gárda" egyenruhája, de ebben téved. A Rendőrség dolga ilyen tüntetéseken az, hogy a jogot alkalmazza és betartassa."

Itt Látszik H. "baloghartur" Andor antimagyarizmusa.

Addig nincs feloszlatva a MG, amíg a rendőrség írásban meg nem kapja a határozatot. DE, a bíróság is kimondta, hogy az egyenruhát ezután is szabad használni. Ezek után nem értelmez a rendőrség, hanem törvényt alkot.

"Ezt a szervezetet nem szabad az utcára engedni többé.... Terrorszervezet...."

Téged kéne becsukni a kigyúrt gyilkos cigányok közé a börtönbe.

Almostigris 2009.07.09. 01:05:59

"A leventemozgalmat a hazafias nevelést, a trianoni területrevízió gondolatának ápolását hangsúlyozta, és egyúttal formai jellegű katonai előképzést adott. Alapot nyújtott ehhez az országcsonkító trianoni békeszerződés, amely az ált. hadkötelezettséget is tiltotta.
Az 1921-es törvény értelmében minden ifjú 12 éves kortól 21 éves koráig %u2013 ha nem járt rendszeres testnevelést nyújtó iskolába köteles volt leventefoglalkozásokon (heti 2, 3, 4 óra) megjelenni. A mulasztókat fegyelmivel, szüleiket pénzbírsággal büntették. "

A Horthy korszaknak egy nagyon nemes kezdeményezése volt. A gárdát is egy újfajta leventemozgalomhoz tudom hasonlítani.
Mi a véleményetek?

molaris 2009.07.09. 16:43:33

@Operafun800:
Tudod azért a levente mozgalom élére nem egy színészt állítottak. Magam nem vagyok gárda- fan, de a jogot be kellene tartani.
Amúgy a levente mozgalmat érdemes lenne újra indítani, de amint elnézem, minden ifjúsági mozgalom döglődik, mint a cserkészet is. Na jó, most nem tudnak egy Telekyt odatenni. Mert sok mindennek volt rangja, amit illusztris személyek tettek hitelessé. Ma, nagyon kevés a hiteles személy. Meg különben, is egyből jönne: náczikok.

Bell & Sebastian 2009.07.09. 18:20:21

@Operafun800:

Remélem figyelted, micsoda metronóm ketyeg a gyerek fejében!

Nem tévesztett! Semmit.

tetra · http://unsigned.freeblog.hu/ 2009.07.09. 21:03:36

Jézusom, de még ha tudnának érvelni ezek a szarok. De nem. Még egy egyszerű gondolkodású karlengetős hétvégi náci is leérvelné őket, annyira gyengék. Szegény lodovik, pedig szépen indult.

badb (törölt) 2009.07.10. 11:04:55

lassan illene megtanulni, mitől lesz egy szervezet félkatonai. és akkor világossá válna, hogy a gárda nem (volt) az, annak titulálni viszont ostoba dolog. terrorszervezet meg még úgy sem - jusson eszünkbe, milyen izzadtságszagú vádak alapján ítélt az ún. független magyar bíróság.