A legfrissebb cikkek

Nincs megjeleníthető elem

Kapcsolat


Friss topikok

Statisztikák

Címkék

alkotmány (20) állam (6) állambiztonság (10) állambiztonságis jelen (6) arab (9) atom (7) a mennyei birodalomban (6) bajnai gordon (10) biológia (16) bíróság (6) bkv (7) budapest (10) cigány (86) demokrácia (87) diszkrimináció (6) egyház (6) ensz (8) erkölcs (6) eu (28) európa (7) evolúció (10) fantasy (9) fasizmus (6) fidesz (148) foci (6) gay (17) gay pride (12) gáza (14) gazdaság (19) google (6) gyász (7) gyurcsány (49) hamasz (13) hitler (8) holokauszt (12) hülyeség (6) humor (9) index (10) internet (9) irán (21) iszlám (6) izrael (39) jared diamond (6) jézus (10) jobbik (73) jog (8) kádár (7) katolikus egyház (7) kdnp (10) keresztény (12) kereszténység (11) kína (11) kolbenheyer ír (162) kolbenheyer olvas (233) kommunizmus (14) környezetvédelem (6) közélet (9) közgazdaságtan (26) krimi (17) külpolitika (20) kultúra (25) liberalizmus (13) lmp (9) magyar (15) magyarország (140) magyar gárda (9) magyar hírlap (6) martin (6) mdf (12) meleg (13) mongol (18) mszp (62) náci (51) nacionalizmus (10) németország (11) nemzet (32) nemzetbiztonság (8) nyelvészet (6) obama (21) oktatás (11) orbán (56) oroszország (8) összeesküvés (6) őstörténet (6) palesztin (15) politika (215) pszichológia (14) rasszizmus (19) regény (27) reggel (67) rendőr (7) rendszerváltás (24) rowling (7) rükverc (11) rukverc (15) sci fi (11) sólyom lászló (11) szabadság (17) szdsz (20) szeretet (6) szlovákia (11) társadalom (69) tech (7) terrorizmus (8) több fényt a kdnp be (8) történelem (155) tudomány (8) tüntetés (6) usa (47) választások (34) választás 2010 (44) vallás (14) válság (11) varga e tamás (6) vendégpost (11) világ (14) voks10 (26) vona gábor (7) zene (12) zsidó (48) Címkefelhő

Designerünk

Legutolsó kommentek

Nincs megjeleníthető elem

Reggel Molnár Oszkár megnézte a postáját...

2009.12.19. 09:00 Horváth Andor Márton

...és talált benne némi lőszert. Még jó, hogy nem az otthoni címére küldték.

Edelény fideszes polgármestere már hangot adott fasisztoid nézeteinek, ezért mi itt a blogon nem kedveljük. Azért sem, mert fasisztoid nézetei vannak, és azért sem, mert személye súlyosan rontja a leendő kormánypárt minőségét. Nem is hiszünk neki feltétel nélkül. De tegyük fel, hogy ez a soha-nem-látott szervezet, a "Romák angyalai" létezik, és felelős a fenyegetésért. Ebben az esetben itt az alkalom, hogy egy alapelvet megemlítsünk.

A jogállam megvédése csakis jogállami módszerekkel képzelhető el. Magyarországon nem lehet magánhadsereg, nem lehet "Magyar Gárda" vagy "Romák angyalai". A két szervezet rettenetesen hasonlít egy szempontból: a "gárdisták" a saját fellépésük alapján akarják meghatározni a magyarságot, az eddig ismeretlen "angyalok" pedig nyilvánvalóan elvárják, hogy a magyarországi cigányok képviselőinek tartsuk őket. Nos: nem tartjuk annak. A "gárdisták" magyarok, és nemzetünk szégyenei mind egy szálig. Ha az "angyalok" cigányok, akkor ők pedig a magyar cigányság szégyenei. Persze a két szervezet nem teljesen összevethető: a "Magyar Gárda" egy betiltott szervezet, a "Romák angyalainak" létezésére azonban egyelőre nincs igazán megingathatatlan bizonyíték. Lehet, hogy léteznek, de még nem tudjuk, kik is ők.

Nem küldünk lőszert senkinek. Nem fenyegetjük meg. Ha rühelljük Molnár Oszkárt (merthogy rühelljük), akkor küldjünk neki esetleg lószart, de mindenképpen joga van a személyes biztonsághoz és a biztonságérzethez.

Csak egy dolgot nem értek. Mit keresett ott az MSZP-szórólap? A poszt elején feltettem, hogy a sztori igaz. De ha nem tettem volna fel, akkor arról kellett volna írnom, hogy most valakik mártírt csinálnak Molnár Oszkárból, és ezzel erősítik a politikai pozícióját. Úgyhogy a személyes biztonság mellett a magam részéről megkérném a tisztelt "angyalokat", hogy hagyják abba a cigánygyűlölő fideszes politikus erősítését.

235 komment · 1 trackback

Címkék: politika mszp cigány molnár oszkár

A bejegyzés trackback címe:

https://sardobalo.blog.hu/api/trackback/id/tr431608158

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Ilyen ország nincs is: reggel elítélték, este kitüntették 2009.12.19. 11:13:12

Az osztrák és a magyar kormány 2000-ben megállapodott abban, hogy kárpótlást kérhetnek azok az emberek, akiket a II. világháború idején a mai Ausztria területére hurcoltak kényszermunkára. A kárpótlási igényeket 2003-ban lehetett beadni. Magyarországró...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ouaid (törölt) 2009.12.19. 12:50:25

@pyromaster: Hányszor hívtad fel a parlamenti képviselődet, hogy szavazzon az illetékek csökkentése mellett?

Logan Grimnar 2009.12.19. 12:55:17

@pyromaster: teljesen igazad van.@Blackrock: illik a nicked hozzád, sötét vagy mint az éjszaka.

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2009.12.19. 13:00:05

@Logan Grimnar: Ja, ha azt mondják, akkor úgy is van! :) Az életedet simán rátenném! :P

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2009.12.19. 13:04:24

@Ouaid:

A tartalmi összefüggésre az első számomra feltett kéréseddel kapcsolatban, s az arra adott válaszom folytán képbe került jelen válaszodra ennyit tudok reagálni:

hö?
...és ezzel azt hiszem mindent elmondtam.

Lavrentyij Pavlovics Berija (törölt) 2009.12.19. 13:08:45

@weisz manfréd huba: www.youtube.com/watch?v=0GPzupc4x9s

Ez is jó erről a féregről. / Galba-Deák Ádám/
"Kedves barátaim, kedves elvtársak. ...."a forradalom söpredéke (56) "
Huba baszki... :D

hapcika 2009.12.19. 13:20:20

@Szűcslaci: Apád, anyád, nagyszüleid se gyilkoltak meg embereket. Pedig komcsik voltak. Nem kell a szöveg fitymafejű arról, hogy nem így van. Bármit írsz az hazugság!

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2009.12.19. 13:20:53

@Admiral William Adama:

Ez a Balga-Diák Lámán, ez ilyen :) Buta mint a föld, beszélni sem tud, és ő a "majdménmegmondom". :)
Édes volt ahogyan a barátnőjével, Bélával együtt rasszistafasisztanácizott, majd elszaladt amikor ránéztek a Deák téren :)

Lavrentyij Pavlovics Berija (törölt) 2009.12.19. 13:23:26

@hapcika:
Te lehet hogy komcsi voltál. De nem volt mindenki az .

frompearly 2009.12.19. 13:27:51

@izomtibor: a korrupt politikusoknak már van ilyen brancsuk, úgyhívják párt...

dinigon 2009.12.19. 13:31:17

Te öcsém elég korlátolt egy emberke vagy. Olvastál valamit az újságban, láttál valamit a tévében, összeraktál magadban valamit ezek alapján. No meg az alapján, hogy mindenkinek mindenhez joga van, de mindenki dögöljön meg aki a másiknak valamilyen jogát csak egy kicsit is megsérti.
Más. Az hogy hiszel neki, vagy nem hiszel neki, kit érdekel. Sajnos igaza. A szoc. munkázoknak tanítját, hogyan lehet felismerni, ha szándékosan okozol kárt magadban vagy magzatodban. Csak ez olyan dolog amit senki nem mond, mert nem lehet.
Az meg hogy ő is úgy érzi, hogy a zsidóknak kell az országunk valszeg azért van, mert valóban így van. Sok országot irányítanak , a többi is kell nekik, hiszen az úr ábrahámmal szövetséget kötött és neki és gyermekeinek adta a földet, mert általuk nyer áldást a föld minden népe. Na vazze, szerinted ez nem egyértelmű egy olyan országnak és népének, amely a mai időkben egyedüliként tekinthető vallási alapon fennáló nemzetnek.

zsoltix 2009.12.19. 13:35:49

Szar poszt. Index cimlapra melto.

Karácsony Benő 2009.12.19. 13:46:57

@Rendszerhiba: ja!Akik meg kiosztottak két pofont a zsebes luvnyáknak,azok meg mentek a dutyiba!

Karácsony Benő 2009.12.19. 13:48:39

@Rendszerhiba: ja!Akik meg kiosztottak két pofont a zsebes luvnyáknak,azok meg mentek a dutyiba!

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.12.19. 13:49:33

A poszt minden szavával egyetértek, a kommenteket viszont inkább nem olvasom el, nem kívánom elrontani a karácsonyi hangulatomat.

redriot77 2009.12.19. 13:57:53

Istenem, csak egy kurva nap telne el úgy, hogy a cigányok nincsenek index-címlapon! Romák így, romák úgy: leszarom őket, elegem van belőlük.

hapcika 2009.12.19. 13:58:54

@izomtibor: Igazat is adnák neked, ha nem lenne törvény arról, hogy lehet becsületes emberként lopni. Amikor Balsai a parlamentben előterjesztette az Antall kormány idején a kiegészítést a BTK 136.§-hoz, akkor azt is mondták, azért van szükség a kisértékű lopások szabálysértéssé minősítésével, mert a bíróságok munkáját kell megkönnyíteni. Hozzátették a tyúkperekkel ezentúl a felállítandó szabálysértési bíróságok foglalkoznak. Szabálysértési bíróságok nincsenek, viszont vannak jegyzők, akik államigazgatási feladatkörre szereztek diplomát és nem büntetőjogászira. Ha hozzáveszed, hogy az alkotmányos törvényeink előírják az itéletet csak hivatásos bíró hozhat, elgondolgozhatsz bármelyik politikai oldal erkölcsi mocsarán. A pártoknak dolgozó "roma tekintélyek" ilyenkor szervezik pénzért, vagy erővel a pártok pártoló tagságát és vannak területek, ahol megvalósul a pártok ütközőpontja és onnan menekül mindenki. Ezért akarnak kivándorolni például BAZ megyéből, mert a Fidesz, Mszp, Szdsz, Jobbik mellett megjelent az újraszerveződő Kisgazdapárt is, hogy területet és embert tudjon szerezni elég agresszív módon teszi.
A másik amiért nem adok igazat az az, hogy figyelmen kivül hagyod a romák hagyományait. A romáknál szégyen, ha egy nőt elhagynak a gyerekeivel együtt és utána egyedül marad. Elég jó üzlet adni venni az asszonyokat gyerekestül, mert van családipótlékja és segélye. Mit gondolsz kinek fizetnek pénzt? Egy romának aki " helyi kiskirály". Ezek az emberek mondják meg mennyit fizess, hogy vállalkozhass, hogy tanulni mehess, mert az indulási költséget is ők adják. nekik romák a mamelukjaik és egymásközt rendezik le az ügyeket. Ők mondják meg hova nemjenek lopni és abból mennyi az ő részük. Ha fiatalon(14) férjhez megy valaki, 18 éves korára szül két gyereket, ők küldik ki prostinak, amiből szintén nyerészkednek.
Roma az a politikus, vagy jogvédő is, aki Rasszistázik csak ahelyett, hogy fellépne ezen bájos szokások ellen.

hapcika 2009.12.19. 14:02:05

@Admiral William Adama: Ezt mondja minden komcsi, aki nem volt az, annak nem kell bizonygatni és nem kell bebeszélni még magának se.

mingyá beszólok! 2009.12.19. 14:07:51

@hapcika: Ott a pont.
Gondolom erről azért nem ildomos beszélgetni "szociáldemokrata" körökben mert árt az ideológiának. Pedig a tények makacs dolgok.

Amúgy az a kisebbség amely erőszakosan próbál érvényesülni, többségben sem fog máshogy viselkedni. Elég csak a kelet-európai történelem nemzetállamainak kialakulását és utóéletét megnézni. A cigánysággal nem lenne probléma ha nem okosítanák őket folyamatosan az ilyen habzó szájú idióták mint a poszt szerzője. Vezetni, együtt élni velük az büdös, de megvezetni hergelni és aztán mőgéjük bújva ajvékolni az már tuti. Pfőőj!

Zahal 2009.12.19. 14:08:12

@Bit Rot: ha megtehetnék, megtennék.

Zahal 2009.12.19. 14:11:12

@másnapos polihisztor: gyenge módszer, hogy ha a jobbikot vagy a "gárdát" kritizálja vki, akkor az magyargyűlölő. ne legyél ilyen pesszimista, hogy a magyarokat gyűlöli, aki a jobbikfasisztákat kritizálja, mert a magyarok NEM fasiszták. merő véletlen, hogy ti magyarok vagytok, bár az nem hazafiság, amit műveltek. a jobbiknak semmire nincs megoldási javaslata (az egymás közt röhögős náci toposzokon kívül). a parlamentbe bekerülve majd szembesül a demokratikus szabályokkal, és nem lesz ilyen romantikus, utcai hőbörgős cucc. Orbánék különben sem látják őket szívesen.
amit pedig Izraelről összehazudsz, nem számít. számos liga és lobbicsoport működik, amelyik leleplezi a hazugságaitokat, előttetek jár. ADL pl.

Pelso.. 2009.12.19. 14:12:28

Jé, sok félbites milyen ideges, ha erre a szánalmas kis Oszira bárki egy szót mer szólni.

Blitz! 2009.12.19. 14:13:20

Sajnos ott tartunk jelenleg, hogy szükség van a magyar gárdára vagy hasonló szervezetre.

Persze jobb lenne, ha független lenne a jobbiktól, akiket nem tudok hova tenni (értsd.: nem ismerem a szálakat a háttérből mozgató embereket és jövőbeni szándékaikat).

A baj viszont az, hogy a többi pártot sem tartom alkalmasnak a kormányzásra, szóval akkor kiben bízzon az ember? :)

hapcika 2009.12.19. 14:21:30

A normális vita és meggyőzés egyik fontos ismérve, hogy a másikat meggyőzzük a mi érveink helyességéről, Nem kell azonnal lehurrogni, skatulyázni és beléfojtani a szót, hanem az érveink igazságtartalma. Nem értem miért pont csak a szocik jutnak az eszedbe, amikor ezt az összes rendszerváltó párt cseszte el. A másik unalmas, hogy elkezded minősíteni a posztírót. Ő is egy álláspontot képvisel, meg te is. A vita hosszú folyamat és nem az első mondatokkal kell eldönteni, lehet százszor is meg kell ismételni az érvet, mire sikerül a meggyőzés, de ne légy türelmetlen. A többivel egyetértek.

mingyá beszólok! 2009.12.19. 14:25:08

@Zahal: Milyen érdekes hogy azonnal általánosítasz amint egy ellenvéleményre bukkansz. Nagyon tévedsz, nem vagyok Gárda szimpatizáns, nem a Jobbik a jövőképem, és Veled ellentétben nem hazudok Izraelről.
Sajnos a magyar nyelv nem rendelkezik kifejezéssel arra, hogy mit érzek amikor egy ilyen szánalmas alak hazugsággal vádol a leghazugabb és legaljasabb rezsimmel kapcsolatban amit valaha a hátán hordott a Föld...

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2009.12.19. 14:27:46

@Zahal: Te zsidó vagy? Azért félsz a nagybetűktől a mondatok elején? :)

azallamenvagyok 2009.12.19. 14:31:16

már megint a tüneteken való nyafogás

inkább a kórt kéne kezelni

Szűcslaci 2009.12.19. 14:40:30

Javaslom, hogy a nemkívánatos súrlódások jövőbeni elkerülése végett, aki magára, vagy származására nézve sértő viselkedést tapasztal az általa választott lakóhelye szerinti ország többségi társadalma részéről, az vonuljon vissza a saját nemzetisége szerinti ország területére - ott nyilván nyugta lesz. Ha meg ezt nem teszi, akkor illeszkedjen be, vegye fel a befogadó ország szokásait, tartsa be írott és íratlan törvényeit - ellenkező esetben viselje a megtorlás terheit.

Hagrid 2009.12.19. 14:45:44

Én csak azt nem értem, hogy miért gondolkodunk félmilitáns szervezetekben, mint megoldásokban? A világ minden országában vannak (jól vagy rosszul működő) hivatalos szervek. Vannak nálunk is. Oké, nem elég hatékonyak, a jogrendszerünk sem tökéletes. Akkor most az öntörvénykezés marad?

Nekem az nem tetszik, hogy
1. a jobbik áll a háttérben, akik vagy nácik vagy hazug mszp/szdsz-bérencek
2. a roma angyalok mögött ki áll...Kolompár Orbán, Horváth Aladár vagy más gengszter?

Lehetnének valós képviselői érdekeinknek, nekünk átlag kis civileknek. Ha a székelyek és a gábor-cigányok ki tudnak egyezni, le tudnak ülni egymás mellé és tudnak együtt élni anélkül, hogy agyonlőnék vagy megfélemlítenék egymást (a saját vezetők rázzák gatyába a sajátjaikat), akkor mi ideát miért nem? Komolyan mondom, ha picit magasabb fizu lenne, megkeresném anyai ági rokonaimat és átköltöznék Erdélybe...tudom, csalódnék.:/

Blitz! 2009.12.19. 14:53:40

Bizony 'rossz' dolog az általánosítás, épp ezért nem árt néha kicsit olvasgatni a kuruc info-ját. Persze a nyilvánvaló elfogultság(uk)on felülemelkedve sok érdekes (sajnálatos) dologról/esetről/aktualitásról olvashat az ember fia, amiről aligha szerezhet bárki tudomást egyes kereskedelmi médiumokból (akik alig leplezetten elfogultak egyes etnikai-kisebbségi csoportok híradásokban történő szereplése esetén).

Lassan de biztosan csökken az empátiám....

2009.12.19. 14:56:25

ez a poszt úgy ahogy van mehetne ki a náczivadászra, oda való! :) jó rettegést elftársak!

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.12.19. 14:56:45

@Pelso..: látod, ezen gondolkozom mióta ömlenek a szarbarnák. Nem gondoltam volna, hogy Oszi ennyire fontos tényezője a nemzetnek.

azallamenvagyok 2009.12.19. 14:57:31

@hapcika: hogy szarban a haza, és ez ellen különösebben senki nem akar tenni...

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2009.12.19. 14:59:27

@Hagrid:
"1. a jobbik áll a háttérben, akik vagy nácik vagy hazug mszp/szdsz-bérencek"

Igen, ezt nehéz eldönteni, hiszen olyan hasonló a három csoport.
Nekem egyébként az a véleményem, hogy izraeli haszidok pénzelik a Jobbikot, a Magyar Gárdát pedig a Mazsihisz képzi titokban.

Olyat el sem tudok képzelni, hogy magyar emberek mindenféle idegen érdek nélkül, befolyásolás nélkül azt mondanák, hogy: a tököm tele van ezzel a sok tolvaj idiótával akik a nevemben döntenek, talán takarítsuk el őket, és ezzel egyidejűleg tegyünk pontot annak a tendenciának a végére is, hogy a cigányokat használva feszültségpontként elterelik magukról a figyelmet.
Közben tegyünk valamit azért, hogy ugyanezen jellemtelen tolvaj banda által kialakított szociális és gazdasági körülmények miatt, tudatlanságban, szegénységben tartott állati sorba süllyedt cigányok, meg a bűnöző cigánymaffiózók, végre emberré váljanak és a magyar társadalmi normáknak megfelelően tudjanak és/vagy akarjanak élni.

Igen, ilyet el sem tudok képzelni.
Csakis valamelyik eddigi párt lehet a dolgok mögött, vagy külföldi titkosszolgálat, gazdasági érdek, oroszok, zsidók, amerikai nácik, stb.

Nem tudom, feltétlenül át kell esnie a lobotómián annak aki szoci vagy liberális?

tlvajferi 2009.12.19. 15:02:54

kíváncsian várom, hogy a roma kisebbségi önkormányzatok jeles képviselői, az agyontámogatott roma kisebbségi alapítványok jeles képviselői beszámoljanak arról, hogy mit tettek a szegénysorsú fajtársaik felzárkoztatásáért. Várom, hogy elszámoljanak.

Az a gyanúm, hogy várhatom.

Ha pedig így van, akkor várom, hogy jöjjön valaki , aki elszámoltatja őket. A megváltó előtt!!!

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.12.19. 15:04:00

@tlvajferi: mit jelent az, hogy agyontámogatott? És mihez képest? És tudod, hogy mivel foglalkoztak ezek. Ha nem, akkor inkább olvass utána.

hapcika 2009.12.19. 15:04:37

@azallamenvagyok: Ez olyan általános. Szarban volt a 80-s években, szarban van most is. Valami közelebbit a poszthoz kapcsolódóan?

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2009.12.19. 15:04:41

@calam (acok):

Nem oszit védi itt senki szerintem, hanem a post nyilvánvaló ostobaságát, és hangulatvadász valóságtól elrugaszkodottságán háborog.

Persze ezt észrevenni szükségeltetik némi realitásérzet, és persze az írott szavak értelmezésének képessége.
Nos ezek hiányoznak a postból és a mellette kiállókból.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2009.12.19. 15:06:35

@tlvajferi:

részben elszámoltak már a bíróság előtt, lásd Kolompár és több hozzá tartozó roma vezető, lásd minap Rostás és 54 egyéb roma vezető :)

hapcika 2009.12.19. 15:08:58

@Szűcslaci: Te se innen származol, akkor most visszamész az orosz sztyeppékre felvenni a zsidó vagy arab vallást?

hapcika 2009.12.19. 15:11:04

@tlvajferi: Jobban is odafigyelhettél volna történelem órán.

gpetersz 2009.12.19. 15:47:59

@ARK-9: Így lettem SZDSZ szavazóból (2006), Jobbikos. Na erre varrjál gombot.

tölgyes 2009.12.19. 15:49:15

@ARK-9: Én ilyenről nem hallottam. Kérem ossza meg velem hogy hol és mikor történt ez.

m.logic 2009.12.19. 16:32:04

A romák angyalai:

www.youtube.com/watch?v=Rg29xrJ_Iik

A többi megérdemelt szidalmat már megkapta HAM, így nem is írok többet.

warren buffet 2009.12.19. 16:34:37

@tlvajferi:

ez annyira rövid h természetesen nem is igaz.

1919-hez annyit hogy MI kezdtünk el egy háborút amit elveszitettünk mint a szart.trianon az egyik legigazságtalanabb dolog volt a történelemben, de a kurdok meg mit szoljanak 20-25 millióan voltak soha nem volt országuk,sanszos h nem is lesz.

más.
zsidózni/cigozni meg menőnek tűnhet, csak épp nem old meg semmit és meglehetősen csicska dolog.ha valaki kitarto és van egy cseppnyi esze az eléri amit akar, nem gáncsolja el a zsidó tőke meg hasonlo kifogások.viszont a lustaság/butaság ellen nem véd semmi.ez ennyi.

Pelso.. 2009.12.19. 17:00:07

@calam (acok): Elgondolkodtató, hogy bármi hírértéke van annak, amit az ilyen oszifélék mondanak tesznek. Akad, aki mindezek kapcsán még jövőképet emleget...
"Nem sánta az, aki együtt lelkendezik a csúszkálókkal" (HBB). -ismered?

Lodovik Trema · http://lodovik.blog.hu 2009.12.19. 17:03:04

@Tom Bobb: "hátha meghagyják eme benyögésemet a srácok"

Ha nem szemelyeskedsz vagy sertegetsz, akkor azt irsz, amit akarsz.

Rendszerhiba 2009.12.19. 17:11:26

gpetersz 2009.12.19. 15:47:59
@ARK-9: Így lettem SZDSZ szavazóból (2006), Jobbikos. Na erre varrjál gombot.

Valamikor voltam én is olyan marha, hogy felültem az SZDSZ-es lózungoknak.
Bánom, mint a kutya!

A jobbikra nagy szükség van, mint ahogyan a gárdára is. A Fidesz sohasem lesz képes rendet rakni. Ők még mindig az SZDSZ gnóm mostohatestvérei, akik nagyravágyásuk, az ellenfeleik bénasága és nem tehetségük okán kerülnek jövőre nyeregbe. De semmiben nem fognak különbözni tisztességben és hozzáértésben MSZP-SZDSZ tolvaj szemétládáiktól.
Amíg a jogalkotásban, a törvények betartatásában stb-stb... töketlenkedés megy, amíg az ügyvédek akár még egy sorozatgyilkosból is angyalt képesek faragni, és ehhez a törvényhozás vidáman aszisztál, amíg a képviselő testület köztörvényes bűnözők melegágya, addig szerintem nem sok remény van a változásra.

Állítom. A FIDESZ jövőre történelmi jelentőségű lehetőséghez fog jutni a kétharmados többséggel. Ha élni tudnának vele... De mi a francért tudom, hogy képtelenek lesznek arra, hogy évszázadokra kihatóan rendbe tegyék az országot? Talán azért, mert nem érdekeltek abban, hogy az alapoktól építkezzenek újra.

Horváth Andor Márton · http://mitszabad.blog.hu 2009.12.19. 17:17:54

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Ne élj vissza Kosztolányi képével. Egyébként gondoltam, hogy a kommentelők véleménye többnyire ellenséges lesz. Nem reprezentatív kutatásom alapján a posztot olvasó néhányezer embernek éppoly hangos, mint kisszámú részét képezik az ellenszenvezők.

Bert Sels 2009.12.19. 17:19:23

ez a szájtépés annyira jellemző rátok magyarokra. Ha a munkában lennétek ennyire serények mint az egymást anyázásában akkor már a kerités is kolbászból lenne nálatok. Mi Hollandok kevesebbet pofázunk és többet dolgozunk és az jobban megéri...

Rendszerhiba 2009.12.19. 17:26:08

dwaas hongaars

Aham. Te és Hollandia.
Bilibe lóg a kezed.
Amúgy azt tetted hozzászólásoddal, ami ellen ágáltál. Nahát, nahát...

Bert Sels 2009.12.19. 17:30:23

@Rendszerhiba: nem egésszen értelek de biztos igazad ha van. ha te mondod az úgy is lehet

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2009.12.19. 17:38:26

@ARK-9:
nah, ez is egy elszámolás nem? :)

irónia volt az elszámoltatás :)
Én nem loptam el mások pénzét, csak a következő évi jövedelem adó előleget nem fizettem be időre. (azaz olyan összeg után nem fizettem be a várható áfáját, amit még meg sem kaptam) és többre büntettek, mint a szóban forgó ügyben a legnagyobb pénzbírság összege.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2009.12.19. 17:42:22

@Jómunkásember:

"ha valaki kitarto és van egy cseppnyi esze az eléri amit akar, nem gáncsolja el a zsidó tőke meg hasonlo kifogások.viszont a lustaság/butaság ellen nem véd semmi.ez ennyi."

Ezt elmondanád az itt lakó többi liberális arcnak és a cigányoknak is, akinek meggyőződése, hogy a rasszistanáci magyarok elnyomják a cigányokat?

na__most__akkor 2009.12.19. 17:44:39

Kooooomcsik!!!
Fidesznyiiiikek!!!
Szadeeeesz!!!
Cigányok!!!!
Zsidóóóóók!!!
Jooooobbik!!!!

Megyek, hányok egyet. Addig vitatkozzatok nyugodtan.

Ne felejtsétek el egymás kurva anyját.
Mind.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2009.12.19. 17:47:28

@dwaas hongaars:

"Mi Hollandok kevesebbet pofázunk és többet dolgozunk" kiegészítés: kevesebb a tolvajunk, meg a "norvégunk"
:)

A kiegészítés nyom többet a lapban a gazdaságotok és életszínvonalatok szempontjából :)

warren buffet 2009.12.19. 17:49:44

@Conv:

nem vagyok én politikus h megmondjam ki mit gondoljon.:)

én mindig azt tanultam és láttam a környezetemben hogy tanulni és dolgozni kell.ennyi, máshogy nem is tudnék élni.cserébe a saját gondjaimért nem keresem másban a hibát, mert az netto hülyeség és lustaság.

Horváth Andor Márton · http://mitszabad.blog.hu 2009.12.19. 17:50:09

Nem volt időm elolvasni a kommenteket, mert épp számolom a pénzt, amit a posztért kaptam; de a titkárnőm szerint alapvetően pozitív a visszhang. Ennek örülök. Végre bekövetkezett a változás, amelyet szocialista barátaimmal oly rég óta (majd' nyolc éve) sürgetünk. Ezzel együtt a kommentelők kisebbségének is van válaszom.

Lassan mondom, hogy mindenki megértse: olvasni kell ezt a blogot, mielőtt véleményt mondasz róla. Nagyon sokszor kiutáltuk már innen az MSZP-t, túl sokszor ahhoz, hogy szimpatizánssággal vádoljatok. A holnap reggeli posztot eredetileg péntek reggelre írtam meg, és az újabb bizonyíték lesz erre. De a cigányozást és a zsidózást több esetben moderálni kellett a kommentek közül. Ugyanis ha nem is vagyok MSZP-s, antirasszista még lehetek. Ahogyan a Fidesz politikája is az; lásd a friss Mancsban.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.12.19. 18:21:36

@Horváth Andor Márton: azt írja a Narancs, hogy a fidesznek antirasszista a politikája? még nem volt időm elolvasni, csak hétfő után, de ez azért izginek tűnik. amúgy te is a karácsonyi duplát veszed meg:D

warren buffet 2009.12.19. 18:29:18

@Horváth Andor Márton:

ezt különben én sem értem.ha leugatod a jobbikot attól még miért ne utálhatnád a maszopot legalább annyira?mondja már el nekem valaki plz.

2009.12.19. 19:33:18

Hála istennek, én mindegyik pártot utálom! De utálom a szekértolóikat, a hü talpasaikat és az öket támogató, az érdekükben iró pártagitátorokat is! Pláne akkor ha valótlanságokat és hülyeségeket irogatnak!Inkább dolgozzatok, hogy legyen miböl eltartani az általatok védett " szegény ,elnyomott" kisebbséget!

Horváth Andor Márton · http://mitszabad.blog.hu 2009.12.19. 19:48:33

@Jómunkásember: Itt többen SZDSZ- vagy MSZP-szimpatizánssággal vádoltak. Nem mintha én akkora bűnnek tartanám a pártszimpátiát, de történetesen itthon nem rendelkezem ilyennel.

warren buffet 2009.12.19. 20:26:29

@Horváth Andor Márton:

vágom.de nekem is erre irányult a kérdésem hogy ez miért van igy...?

Samuzia 2009.12.19. 21:29:03

@Blackrock:

Nálunk sok nem volt. Azokkal nem is volt baj. Jött valahonnan egy család, és kész volt a falu. Betörések fényes nappal, a kmb-s tehetetlen, ha valaki feljelenti őket akkor az egész család a háza elé vonul, én ezeket nem védem, és sajna nagyobbrészt ilyenek. De a mi hibánk, ha nem lenne ingyen segély akkor talán változna a helyzet, de addig... Amiről Molnár Oszkár beszélt sajnos eleven valóság. Erről Veres úr felesége is beszélt, akkor ő is fasiszta?

warren buffet 2009.12.19. 22:04:30

@Samuzia:

igen, de érted.
ezt a kvázi lehetőséget is a politikusok teremtették kiskapustol lehetőségestül stb.ez épp olyan mint h nincs retorzioja a szlovák rendszámos bmw terepjáró szabálysértésének.az engem pl ugyanannyira zavar mint a cigóbunözés.

hapcika 2009.12.19. 22:24:15

@Samuzia: Én nem tudom, hogy van-e a gumikalapácsos módszer, de szerintem csak a romaasszonyok találták ki kényszerítés hatására, mert nem mernek vallani a részeges vagy idegbeteg uruk ellen. Ez mindennapos dolog, hogy részegen vagy szipu miatt belerúgnak a terhesnőbe, verik őket, mert nem tud pénzt szerezni nekik, vagy mert míg kint állt az út mellett terhes lett. A roma vezetők persze hallgatnak erről és a jogvédőkkel együtt rasszistáznak.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2009.12.19. 22:42:12

@hapcika:

A gumikalapács nem feltétlenül gumikalapács, hanem bármi. a barátnő ökle, saját ököl, húsklopfoló, kiskalapács, stb.

Igen régi rutinos módszer ez, még az átkosból ismert, és hagyományosan cigány önkárosítási mód volt a börtön elkerülésére és a nem kívánt terhesség elkerülésére, később pedig azért, hogy indokolt legyen a csecsemő elhagyása, állami nevelésbe adása a fogyatékossága miatt.
A csecsemőt az alhas felől ütik meg, és nem csak úgy vaktában, hanem kitapintják hol helyezkedik el. (nem az első hónapokban történik, hanem amikor már érezhető a magzat mozgása).
A módszerek és a jelenség ismertek mind az orvosok, mind a cigányok körében, miként az is, hogy milyen gyógyszerek szedésével lehet a magzat károsítását elérni.

Beszélni nyíltan a dologról ma nem lehet, mert jönnek az agyament libbantak és elássák az embert. Emiatt is nem álltak ki Molnár Oszkár mellett az első körben mellé álló orvosok és védőnők.

Segond, a statisztikák megmutatják (megmutatták, érdekes módon már nem érhetőek el a térség születési rendelleneségei statisztikái, de ha van rá szándékod, még meg lehet szerezni) a valóságot, hogy 3x-os a térségben sérülten és majd 5x-ös a halva született csecsemők, a vetélések száma, az átlaghoz képest.
Még azoknak a területeknek a statisztikái sem ilyenek amelyek a környéken vannak és gazdaságilag, szociális és egészségügy szempontjából rosszabb helyzetben vannak.

szóval amíg ilyen sárdobáló neoliberális álszent banda létezik a politika felső rétegeiben, addig nem is lesz ez másként, a kellemetlen és kínos, terhelő dolgokat eltakarják, tagadják, csak ne kelljen vele szembenézni, hogy bizony az igazság a másik oldalon van.
Így működik a hatalom.
Persze elhiszem, hogy vannak akik meggyőződésből nem hiszik el a jelenség létét, és valóban hazugságnak tartják az ilyen dolgokat, de hát így működik a világ.
Hülyék vannak szép számmal, és bizony az ostobaság nem pártfüggő.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.12.19. 23:30:24

@Conv: még ha igaz is lenne, amit mondasz, hogy sokkal több a problémás terhesség a környéken, akkor is sok kérdés vetődik fel. Egyrészt a segélyezés nem lényegesen magasabb a környéken. Másrészt ugye, ha igaz is, ami állítasz, akkor is felvetődik a kérdés, hogy esetleg nem a rossz lakóhelyi környezet okozza-e a gondokat? Aztán az is kérdéses, hogy honnan is tudja valaki, hogy hova kell ütni. Túl sok a kérdés ahhoz, hogy igaza legyen Molnárnak.

stark (a fideszre szavaztam 2010ben) 2009.12.19. 23:56:01

@calam (acok):

"Aztán az is kérdéses, hogy honnan is tudja valaki, hogy hova kell ütni"

Kitapintja, ráüt. Egyszerű, ez nem génsebészet, vagy rakétafizika, már 4-5 ezer éve is ilyen módszerekkel hajtottak gyereket, miért pont a mai cigányoknak ne menne?

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.12.20. 00:33:36

@stark: itt a cél nem a gyerek elhajtása, hanem, hogy sérült legyen - legalábbis Molnár szerint. Nem nagyon, ugye, mert akkor nagyon sokba kerül, csak annyira, hogy járjon érte a több pénz. Vagyis, pont annyira és ott kell gumikalapáccsal megütni a terhes anyukat hasát, hogy a születendő gyerek annyira legyen beteg, hogy járjon érte a plusz pénz, de ne legyen teljesen beteg.

warren buffet 2009.12.20. 00:47:23

@stark:

az hogy egy szar tarkopasz mercis havi 1 millára zsarolja a magyar közértest meg a kikereskedőt az miért nem érdekel semmilyen nagymagyart?:)érdekes nem?:)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2009.12.20. 01:46:09

@calam (acok):

Értem, szóval, ha kérdések merülnek fel egy állítással kapcsolatban, akkor az nem igaz :))))))))))))

Nem kivizsgálni kellene a dolgot és utánanézni, a tényeket pedig a polgárok elé tárni, hanem mert kérdések merültek fel, nem igaz és kész :)

Azt hittem nincs lejjebb liberális körökben az eddig olvasottaknál, de lám, van :)

Félelmetes ez a blog és az itt lézengő libbantak társasága :)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2009.12.20. 02:00:20

@Jómunkásember:

Melyik része az érdekes?

Az hogy nincs a médiában a hír, ezért nem tud róla, vagy az, hogy a nagymagyart nem fegnyegeti a milliós zsarolás veszélye ezért nem érzi magát veszélyeztetve?

Nincs ebben semmi meglepő.
Mindenkit az zavar amit személyes veszélyeztetésnek él meg.
A nagymagyart a tisztességes megélhetésének akadályozása, az összegyűjtött értékeinek elvesztése iránti félelem, a cigányt a tisztességtelen megélhetésének akadályozása zavarja és az a félelem, hogy mások összegyűjtött értékeinek begyűjtésében akadályoztatva van.
Így megy ez, az ember már csak ilyen, ami zavarja az ellen tiltakozik, az érdekli elsődlegesen, és hangosan.

********************************************

Igen kedves balos, és liberális olvasók, igazatok van, nem ilyen egyszerű a helyzet, de kisarkított kérdésre kisarkított válasz dukál.

Ugye nektek is feltűnt, a kérdező kérdésében lévő terelés és rejtett rasszistázás?
Ugye ti is úgy éreztétek, nem cigány hanem magyar a tarkopasz mercis zsaroló a kérdésben?

Ugye emiatt eszetekbe sem jut, hogy a nagymagyarok (gárda, Jobbik) a bűnözés ellen lépne fel, a bűnözés minden formája ellen (még akkor is, ha az a bűnöző egy tarkopasz magyar).

Ugye hogy egy jó kis rasszistázás mennyire elfedi a valóságot, és a kérdésben rejlő valódi választ szinte ki is zárja?
Reményeitek szerint és képességeitek megfelelően.
De nem mindenki libbant.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.12.20. 02:38:33

@Conv: most mire gondolsz. A helyi segélyezési adatok nem támasztják alá, amit mondasz. Akkor lehet, hogy nem velem van a baj. Próbáltam finoman leírni, hogy miért ez az esemény lesz a következő századok szociálpszichológia tankönyveiben a mintapélda az előítéletes gondolkodásra, ha tetszik az általánosításra. Ezt látom, nem sikerült átvinnem.

(Ráadásul a helyi kórházigazgató is cáfolta Molnár állításait. Lehet, hogy nálad van a baj.)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2009.12.20. 03:55:10

@calam (acok):

Elmondom mire gondolok:
Arra, hogy bizony az ilyen emberek akik a nyilvánvaló tényeket cáfolni igyekeznek, letagadni, azok bizony megérdemelnének egy alapos pofán veregetést.
Ha mindezt a tények ismeretének hiánya okán teszik akkor szintén, mert minek osztja az észt valaki, ha bizony nem ismeri az adatokat és az eseményeket a dologgal kapcsolatban?

Meg arra gondolok, nem értem miért csak M.O. erőlteti, hogy legyen az ügyben vizsgálat, meg publicitás a vizsgálat eredményének? Miért csak ő várja azt a beigért EUs egészségügyi vizsgálóbizottságot amivel a mohácsivész fenyegetett?

Nem zárom ki a lehetőséget, hogy nincs igaza, de nekem a kérdések felmerülése nem elég bizonyosság, én tényeket szeretnék tudni.
Persze én nem a libbantság ködén keresztül nézem a világot, hanem a tények ismeretének igényén keresztül, s ez alapján döntök.

A helyi segélyezési adatok alátámasztják, éppen emiatt került szóba a dolog, mert kiemelkedően sok az emelt szintű segélyezett a térségben :)

Bizony nem csak azért mondta oszi, mert reggel úgy ébredt, hogy: - na de szép nap van, ma egy jót verbálnáciskodok, hanem mert felmerült a kérdés; miért van ilyen sok kiemelt összegű segélyes, mitől is van a sok sérült csemete?

Nincs helyben kórházigazgató cáfolta?
dr. Daher Pierre azt nyilatkozta, nem kíván nyilatkozni az ügyben, ezzel kapcsolatban a megye vezeti a nyilvántartásokat, és neki nincs joga ezeket az adatokat nyilvánosságra hozni, nézzék meg az egészségügyi nyilvántartásokat a központi helyen.

Tóth Erika, az intézetvezető főnővér szintén elirányította a sajtót a körzeti terhesgondozásért felelős védőnőkhöz, akik közül egyet tudtak megszólaltatni, ő is aztán visszavonta a riportot és azt mondta inkább nem megy el tanúskodni sem. Miként ugyanazt tette több körzeti orvos is. Előbb igazolták M.O. szavait, majd visszavonták és elzárkóztak minden nyilatkozattól, vagy bírósági meghallgatástól.

Te mi a pöcsről beszélsz jóember? Milyen általánosításra példa az eset?

Bazz, te mivel lövöd magad? Kérek én is! :)

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.12.20. 10:14:50

@Conv: egyrészt, a pofán verésről szóló részt legközelebb mellőzd.
Nem tudom, miről beszélsz. A helyi adatok nem igazolják, amit mondasz. Aztán az orvos nem elküldte, én magam hallottam valahol nyilatkozni erről (asszem Klubrádió).
Kérlek, ne kitaláld, ami mondasz, mindenki jobban járna.

Azért lesz az előítéletes gondolkodás mintapéldája, mert egy egész csoportot vádol igaztalanul. A Cigányokat, de legalábbis a helyi Cigányokat. Ezért. Minimális ismeretekkel rendelkezhetnél, ha beszállsz egy vitába.

Az pedig mindig engem igazol, ha valaki az igazságra és a valóságra hivatkozik. Ez annyira, de annyira gyenge érv.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2009.12.20. 11:59:05

@calam (acok):

milyen adatok te nagyon éles elméjű sündisznócska? :))))))))))))
Hát milyen adatok alapján merült fel a kérdés, hogy miért sok az ilyen eset, ha nem az ezt igazoló adatok alapján? :)

Az imént egy másik postnál azt mondtad az általánosítás adatok és tények alapján elfogadható, sőt szükséges.

"Aztán az orvos nem elküldte, én magam hallottam valahol nyilatkozni erről (asszem Klubrádió)."

Jóember, konkrétan nem is nyilatkozhat ilyen jellegű adatokkal kapcsolatban semmit. Jogszabály. Valamit te félrehallottál.

"Az pedig mindig engem igazol, ha valaki az igazságra és a valóságra hivatkozik. Ez annyira, de annyira gyenge érv. "

igen ez gyenge érv volt valóban tőled. azzal érvelni, hogy ha valaki a valóságra vagy az igazságra hivatkozik, az azt jelenti csakis neked lehet igazad, valóban gyenge érv.
Ám szeretnék érveket olvasni tőled, nem csak annyit, mint eddig, hogy: de nem igazolja.
Bár tudom, ezt ezen a blogon a libbantaktól elvárni badarság.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2009.12.20. 12:01:00

@calam (acok):

jah és még a kérdés:
személyeskedésnek vetted a pofánverést, vagy mi ez a nagy elhatárolódás attól, hogy a jellemtelen szaralakokat pofán kellene verni?

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.12.20. 12:04:36

@Conv: mi itt minden agressziót elutasítunk. Ehhez tartsd magad. Senkit nem verünk. És a jellemtelenség vádját bárkivel szemben inkább te ne hangoztasd.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.12.20. 12:07:31

@Conv: na, ha szolgálsz bármiféle konkrétumokkal, akkor majd beszélgetünk. Az egész vita Molnár miatt robbant ki, aki nem adatokra, hanem szóbeszédre hivatkozott.

Nyilván, ha nem téged igazol, akkor félrehallottam. Mi lenne, ha bármit mondanál?

Ne is haragudj, az érvek nem itt hiányoznak. Önmagában érv az elhangzott nyilatkozatok. Ráadásul semmivel, de semmivel nem sikerült az állítást alátámasztani.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.12.20. 12:09:05

@calam (acok): mármint azt, amit Molnár állít.
Talán érdemes lenne ezen elgondolkozni.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2009.12.20. 12:11:45

@calam (acok):

mesélj, hol az én jellemtelenségem, hogy pont én ne vádoljak senkit jellemtelenséggel?

Vajh miért érzem úgy, hogy a hit erejével semmilyen tény, logikai érv nem tud szembeszállni, azonban a tények és a logikai érvek azok melyek a valóságot és a realitást tükrözik, nem pedig a hit, attól függetlenül, hogy a hívő ember meggyőzhetetlen?

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.12.20. 12:12:54

@Conv: ha legalább egy valós adatot mutatnál, ami téged igazol. Csak egyet, könyörgöm, csak egyet!

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2009.12.20. 12:20:37

bazzeg, adtam neked linkeket a másik postnál, itt adtam neveket, és elmondtam hol leled meg az adatokat, ne nyaljam ki a segged, hogy előre láthatóan a betett adatopkra is azt mond, hogy : honnan tudjam, hogy igazak? Mi igazolja, hogy nem hamisítványok?
(ugye te is emlékszel az ilyen jellegű érveidre cikkekkel, adatokkal szemben?)

Barátom, nem igen vagy Te hajlandó utánanézni semminek a valóságról, mert sérülne a libbant önérzeted, ha a valós élettel szembesülnél úgy érzem.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.12.20. 12:27:27

@Conv: baszki, a másik posztnál talán másról volt szó, nem?

Itt meg mondtál egy orvost és egy védőnőt, jól emlékszem? Ez még nem hivatkozás. Ugye?
(Ha rosszul emlékszem, hogy másra is hivatkoztál, akkor bocsánat.)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2009.12.20. 12:57:42

@calam (acok):

drága libbant barátom, arra utaltál, hogy jellemtelen vagyok, megkérdeztem miért, erre te azt mondod, hogy mert nem szoktam valós adatokat adni, csak hazudozok. erre elmondom hol adtam valós adatokat és mi velük a teendő, erre felháborodsz, hogy az egy másik posztnál volt.
Azt hiszem Te az a fajta vitapartner vagy akit az életben, éppen azért, hogy ne verjem pofán, vagy egyszerűen kiröhögök, vagy otthagyok a picsába.
Valószínűleg, volt már részed nem ritkán ilyenben.

A te stílusodról nekem mindig az a velem megesett történet jut eszemmbe amikor egy dühös ordítozó tag egy kis fickót a falnak szorítva fenyegetett a nyugati aluljáróban.
A kis fickó ártatlan képpel, szépen csendben állt és halkan mondogatta, hogy , de uram, nem értem miről beszél, higgadjon le, nincs semmi baj, félreértés az egész, nem haragszom önre.
A nagydarab tag üvöltözik, a falat veri a kis ipse mellet ököllel, széttépéssel bélkitaposással fenyegetőzik.
A tömeg körbeállja őket, és egyre többen kezdik védeni az ártatlan arcú csendes kis fickót és anyázni az ordító vadállatot.
Addig addig míg lefogják a nagydarabot, kiszabadítják a kisfickót és aggódva ápolgatják, a tomboló nagydarabra meg kihívják a rendőrt.
Az kijön, bilincs a nagydarabra, és viszik a kis fickót meg az együttérző tömeg búcsúztatja. Amikor viszik fel a lépcsőn a rendőrök a nagydarabot akkor kb. két lépésnyire van tőlem a kisfickó és elővesz a belsőzsebéből egy brifkót, odamutatja a nagydarabnak akit visznek fel a lépcsőn, és odakiáltja: Itt van köcsög!, és futásnak ered.
Két lépésnyit tudott futni.
Úgy vertem pofán a kisfickót, hogy csak a mentőautóban tért magához. A nagydarab pedig szépen visszakapta a brifkóját, benne 3700 forinttal és az anyja szívgyógyszereinek a receptjével.
Direkt nem írtam le a kisfickó nemzetiségét, nehogy megzavarjon a cigányozás a tartalom értelmezésében.

arra, hogy mit mondtam itt:
Az az orvos akit mondtam, az az orvos (a korház igazgatója ) akire hivatkoztál. Használj guglit. A védőnő akit mondtam, az meg az intézetvezető főnővér.
Amire mellette hivatkoztam az az, hogy egyedül annak a térségnek az adatai nem érhetőek el a statisztikai nyilvántartásban véletlenül azóta. De ezeknek a dolgoknak utánanézhetnél, sajnos mivel nem létezik az adat nem tudom linkelni, és nem tudom betenni ide a két személyt sem, sőt nyilatkozataikat sem, mert mint írtam, nem nyilatkoztak semmit.

A sérült születésekkel kapcsolatos térségi adatokat a ksh-tól még lehet hogy meg tudod kérni visszamenőlegesen, azt hiszem a tavalyi adatok már fenn vannak a rendszerükben, ez csak most jutott eszembe, valószínűleg csak a webről szedték le.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.12.20. 13:02:17

@Conv: huh, most megkaptam, csak tényeket nem, ellenben sértegetéseket igen. Ez vitakultúra, alátámasztott érveléssel. Megígérem, addig nem folytatom a vitát, ameddig elő nem állsz valami állítással, hogy de a gonosz komcsik elvették tőlem az adataimat, és egyébként is a köcsög libbantak, akik mindent elrontanak. Ha ennél csak egy picit is komolyabb mondanivalód lesz, szólj. Eddig ennyit nyújtottál, ami lássuk be, csekély szellemi tevékenység.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2009.12.20. 13:02:43

@calam (acok):

írod: "Az egész vita Molnár miatt robbant ki, aki nem adatokra, hanem szóbeszédre hivatkozott."

Igen, szóbeszédre hivatkozott az adatok magyarázataként bazdmmeg.

Az adatok léteznek, ennek a magyarázataként mondta a szóbeszédet. Mégis milyen adatokat vártál magyarázatként a szóbeszéden kívül?
Ezt mondtam, hogy ki kell vizsgálni. Leírtam, hogy nem kizárható, hogy nincs igaza Molnárnak.
Ki kellene vizsgálni azt, hogy miért ilyenek ezek a létező adatok, amikre magyarázatként a szóbeszédet hozta fel Molnár.
Akkor derülne ki, hogy igaza van vagy sem.
De ezt rajta kívül senki nem akarja kivizsgálni érdekes módon.

hapcika 2009.12.20. 16:08:25

@Conv: A gumikalapácsra csak pletykák útján van bizonyíték, arra viszont, hogy összevertek terhesnőt, elvetélt, mert hasbarúgták, késsel átszúrták a méhet és a többi, erre rendőri vizsgálatok és bírósági ítéletek a bizonyítékok. Csak olyat mondj és írj, ami megtörtént, mert komoly bajod származhat belőle. Az internet, ha az ügyészség is úgy akarja, nem a névtelen pletykák játszótere. Én megmutatom az embereket, ha kell és azoknak van bírósági itéletük is.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2009.12.20. 16:32:39

@hapcika:

értem én ezt a részét, nem is a gumikalapácsot, mint eszközt erőltetem én itt, hanem azt, hogy valóban valami miatt kiemelkedően sok arra a sérülten született gyerek, ezt kéne kivizsgálni, hogy miért, nem pedig azon lovagolni, hogy á ez csak pletyka, hogy gumnikalapács, nem igaz, meg náciduma. Aztán én nem lepődnék meg ha a "gumikalapács" (értsd szándékos egészségkárosítás) beigazolódna.
Mindenesetre tuti, ha beigazolódna a szándékos egészségkárosítás (kézzel, gyógyszerrel, rúgással, direktterheléssel, akkor a libbantak továbbra is azon lovagolnának, hogy de nem is gumikalapács, azt csak a nácirasszista Molnár Oszkár mondta, ugyehogynaugyerasszistafasiszta? :)

hapcika 2009.12.20. 21:02:12

@hapcika: Rosszul írtam a kommentben, nem 136.§, hanem 316. §. Bocs, elgépeltem!

hapcika 2009.12.20. 21:30:05

@Conv: A bizonyítás azért nehéz, mert ha kitudódik rögtön beindul a gépezet, az elterelő művelet. Jön az anyja, az apja a többszázfős rokonsága és mind azt bizonygatja, ez nem igaz. Ha az orvos ragaszkodik hozzá, hogy feljelentést tegyen, nekimegy a család, vagy évekig ellopják mindenét. Legjobb példa az uzsorakölcsön. Szüksége van a romának pénzre. Elmegy a vajda emberéhez, hogy nem-e adna neki kölcsönt. Mondja a vajda embere, neki nincs pénze, de tud szerezni a banktól. Elmennek a bankba, kezességet vállal a komáért, felveszik a pénzt. Itt jön a csavar. A vajda embere pár nap mulva visszafizeti a pénzt a banknak és egy füzetlapon új szerződést írat alá a bank nevében a romával. Ettől a pillanattól kezdve a pénzösszeg állandóan emelkedik, mert a vajdával a vajda emberén keresztül senki nem mer kötekedni. A hülye politikusok meg a bankokat szidják. Így van ez a terhes nőknél is. A részeges, kötekedővel nem akar összeállni egy nő sem. A vajda azt mondja neki, szerez nőt, ha a családipótlékból és a segélyből ad neki egy részt. Megkötik az egyezséget és ettől fogva a vajda az emberét megvédi. Ha elkapnak egy uzsorást az roma, csak az a baj, hogy ő csak beosztott, hiába a nagy ház, autó, ez a látszat. Az igazi bűnös a helyi roma "kiskirály". Hallottad már Mohácsi Viktóriát, vagy Horváth Aladárt, hogy elítéli a vajdák maffiamódszereit. Na látod.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2009.12.20. 22:35:58

@hapcika:

Igen, ismerem a dolgot.
Azonban az hogy a bizonyítása nehéz, meg kínos vagy utánajárást igénylő kérdéseket vet fel, nem azt jelenti, hogy nem igaz.

Mármint az én nézőpontomban.
Tudom, hogy vannak olyanok akiknek ez elég valaminek a cáfolására, de hát ezért szép és működő a világ, mindennek van kontrasztja. Honnan lehetne felismerni az intelligenciát, ha nem létezne az oligofrémia mint kontraszt? :)

hapcika 2009.12.20. 22:51:07

A tanult embert mindig ledöbbenti és blokkolja gondolkodásában a primitivség.Ha talákozik a logikája valamilyen egyszerű logika alapján elkövetett bűnténnyel, pont a tudása és az intelligenciája gátolja a megoldásban. Én ezt hoznám fel kontrasztként és nem gyengeelméjűséget.