A legfrissebb cikkek

Nincs megjeleníthető elem

Kapcsolat


Friss topikok

Statisztikák

Címkék

alkotmány (20) állam (6) állambiztonság (10) állambiztonságis jelen (6) arab (9) atom (7) a mennyei birodalomban (6) bajnai gordon (10) biológia (16) bíróság (6) bkv (7) budapest (10) cigány (86) demokrácia (87) diszkrimináció (6) egyház (6) ensz (8) erkölcs (6) eu (28) európa (7) evolúció (10) fantasy (9) fasizmus (6) fidesz (148) foci (6) gay (17) gay pride (12) gáza (14) gazdaság (19) google (6) gyász (7) gyurcsány (49) hamasz (13) hitler (8) holokauszt (12) hülyeség (6) humor (9) index (10) internet (9) irán (21) iszlám (6) izrael (39) jared diamond (6) jézus (10) jobbik (73) jog (8) kádár (7) katolikus egyház (7) kdnp (10) keresztény (12) kereszténység (11) kína (11) kolbenheyer ír (162) kolbenheyer olvas (233) kommunizmus (14) környezetvédelem (6) közélet (9) közgazdaságtan (26) krimi (17) külpolitika (20) kultúra (25) liberalizmus (13) lmp (9) magyar (15) magyarország (140) magyar gárda (9) magyar hírlap (6) martin (6) mdf (12) meleg (13) mongol (18) mszp (62) náci (51) nacionalizmus (10) németország (11) nemzet (32) nemzetbiztonság (8) nyelvészet (6) obama (21) oktatás (11) orbán (56) oroszország (8) összeesküvés (6) őstörténet (6) palesztin (15) politika (215) pszichológia (14) rasszizmus (19) regény (27) reggel (67) rendőr (7) rendszerváltás (24) rowling (7) rükverc (11) rukverc (15) sci fi (11) sólyom lászló (11) szabadság (17) szdsz (20) szeretet (6) szlovákia (11) társadalom (69) tech (7) terrorizmus (8) több fényt a kdnp be (8) történelem (155) tudomány (8) tüntetés (6) usa (47) választások (34) választás 2010 (44) vallás (14) válság (11) varga e tamás (6) vendégpost (11) világ (14) voks10 (26) vona gábor (7) zene (12) zsidó (48) Címkefelhő

Designerünk

Legutolsó kommentek

Nincs megjeleníthető elem

Kiberterror 2: Izrael, Irán és az Anonymous

2012.11.22. 17:00 Horváth Andor Márton

A Telegraph tavasszal írta meg: Izrael állítólag megkapja a vadonatúj amerikai bunkerrobbantó bombát, ha még a következő évig ad időt Iránnak a meghátrálásra és az atomprogram nyilvánossá tételére.

Amerikai elnökválasztási szempontból már jövőre van. Az új egyiptomi kormány még annyira sem törődik a gázai határ alatt szállított iráni rakétákkal, mint a Mubarak-diktatúra, úgyhogy a Hamasz jó érzékkel egyre intenzívebben lőheti ki ezeket az elavult fegyvereket. A sajtóban ismét felszínre került az a tény, hogy ezek a rakéták egytől egyig Iránból származnak. Ez már elég jó casus bellinek.

Az izraeli hadsereg (IDF) válascsapásaiban egVyébként sokkal több palesztin hal meg, mint a folyamatos rakétazáporban a másik oldalon, de míg az IDF valóban a Hamasz vezérkarára utazik, és bűnözőket próbál ölni, a Hamasz célja egyedül a félelem folyamatos fenntartása. Tel Avivban ma már attól is tartani kell, ha megcsörren egy mobil. De az izraelieket egyelőre, úgy tűnik, nem tántorítja el a rakétaeső. A Vaskupola-rendszer körülbelül ötven százalékban megsemmisíti a rakétákat, a Hamasz katonai vezetője pedig meghalt egy célzott légitámadásban.

Most éppen tűzszünet van, de a Hamasz továbbra is a sajtón keresztül küldözgeti Iránnak a köszönetnyilvánításokat. Lehet tippelni, mikor indulnak el az izraeli F-15-ösök atombunkert robbantani - mert persze a fő nehézség az iráni atomprogrammal az, hogy nem a lakosságot, hanem az atomot csukták be a bunkerba.

És ekkor robban be a hír: az Anonymous Izraelt támadja. Ez ugyan senkit nem szabadít föl, hanem egy élet-halál-harcban álló országot próbál minél jobban megbénítani. Ez nem figyelemfelkeltés, ez már az az igazi kiberterrorizmus. Kíváncsi vagyok, ha ilyeneket írok, holnapra fel lesz-e törve a számítógépem. Meg persze a Blog.hu szervere.

77 komment

Címkék: usa idf izrael irán terror hamasz zsidó anonymous

A bejegyzés trackback címe:

https://sardobalo.blog.hu/api/trackback/id/tr334920139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

alien 2012.11.22. 21:53:58

végre valahol látni az irán gáza összefüggést, egyébként nem biztos hogy szívesen lennék az most az Anonymus bőrében, csak ötlet, de aki megírta a stuxnetet az lehet hogy a kicsiny farkincájukra tipor

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.11.22. 21:55:17

Az anonímuszok tizenéves hülyegyerekek, olyan náci-komcs-környezetvédő eszmékből kevert zagyvaság van az agyukban. Megunták a maszturbálást és a narkózást, így most hackerkednek.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.11.22. 22:00:04

Hát hogy mi az iagazság sosem tudjuk.meg.
Az iráni helyzetértékelést nem láthatjuk.
Az meg érdekes kérdés hogy ki fog kit megtámadni.

Mr. Waszabi 2012.11.22. 22:08:17

Lehet, nem tartozik szorosan ide, de nekem nagyon tetszett, amit a Vaskupola használatáról mondtak az izraeliek. Napokkal ezelőtt lehetett olvasni, hogy 800 hamasz-rakétából csak 302-t lőttek le vele, 546-ot nem. Na, gondoltam, milyen vaskupola az ilyen?
Aztán kiderült, hogy takarékosan csak a lakott településekre irányzott rakétákat lövik le, a többire nem pazarolnak "töltényt".

Mr. Waszabi 2012.11.22. 22:11:08

Meleg ott a helyzet, az egész közép-keleten. Mármint Irán, Pakisztán, India - utóbbi kettőnek már van atomja, hát Iránnak is kell. Nem sok jó sül ki abból, ha mindenkinek van ilyen játékszere.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2012.11.22. 22:19:20

Na még egy zsidóbérenc írás!:))
Komolyra fordítva:a faszér nem tudnak ott azok kibékülni?

Blogger Géza 2012.11.22. 22:34:08

@Mr. Waszabi: Aztán kiderült, hogy ez nem igaz, mert a rakéták bizony megöltek néhány izraelit.

Blogger Géza 2012.11.22. 22:45:57

"A Vaskapu-rendszer " Vaskapu a Dunán van.

" míg az IDF valóban a Hamasz vezé rkarára utazik, és bűnözőket próbál ölni," Ahhoz képest elég bénák, mert hogy hogy nem, tömegével gyerekeket szoktak ölni. Elég primitív dolog a katonai ellenfeledet "bűnözőnek" nevezni, idáig szerintem még az izraeliek sem süllyednek, ők max a "terrorista" szót szokták ilyenkor bevetni. A Hamasz persze az izraelieket tartja terroristának, az külső szemlélőnek meg marad a megölt gyerekek számolgatása, aztán az elgondolkodás...

"egy élet-halál-harcban álló országot próbál minél jobban megbénítani." Hűha, ez már döfi, ez szerintem megint übereli a hivatalos izraeli propagandát. Ott elvileg a vaskupola tökételesen zár, és nincs komoly veszély. (Ez mindenképpen közelebb áll a valósághoz, mint az "élet-halál" harc...)

Amúgy hogy sikerült ezt az írást ekkora fáziskéséssel összehozni? Pont, amikorra már vége a bulinak... Londoni olimpia esélylatolgatásáról is írsz még egyet?

Mr. Waszabi 2012.11.22. 22:53:08

@Blogger Géza: azért ez a "nem igaz" kicsit kategorikus, nem de? Az 546-hoz képest mennyi volt az áldozatok, sérültek száma? Ez itt a lényeg, hogy mennyire hatékony.
Nincs tökéletes védelmi fegyver, mindegyik hatásfoka 100% alatt van. De a célpontoknak nem mindegy, hogy ez 10% vagy 90%. Én a 10%-20%-os találati arányra mondanám, hogy nem hatékony, de ha 50% felett van a hatékonysága, az már inkább jó, mint rossz.

Sárga Király 2012.11.22. 22:59:41

Az Anonymus azután kattant be, hogy Izrael elvágta az internettől a Gázai Övezet egészét - és nem azért, mert annyira csípik a Hamászt. Az izraeli preventív hadviselésről annyit, hogy skrupulus nélkül lőnek szét gyárakat, fegyverraktárakat más, velük háborúban nem álló országok területén is (l. Szíria, Szudán).

A mostani konfliktus akkor fajult el, amikor - csak úgy megelőzésképpen - kilőtték a Hamász fegyveres szárnyának parancsnokát. Ember nem gondolhatja komolyan, hogy ezek után egy fanatikus militáns csoport nem szórja meg őket rakétákkal, sokkal többel, mint addig.

Tényleg szörnyű lehet mindennap a merényletek miatt aggódni, de egyelőre ők ölnek meg százszor annyi civilt, mint ahányat a palesztin terroristák. Nem csak az élőpajzs- módszer miatt, bár nyilván az is benne van a pakliban.

2008-ban konkrétan vegyi fegyvert vetettek be Gáza városában, és lőttek mindenkire, akit csak megláttak. Az akkori konfliktus mérlege 1400 palesztin halálos áldozat (közöttük kb. 150 Hamász-taggal) / 13 izraeli halálos áldozat.

miketbeszéltek 2012.11.22. 23:01:51

@Blogger Géza: Tagadod, hogy a terroristák a saját civiljeiket is élő pajzsként használják? Nyilván katasztrófa minden ártatlan halála, de melyik fél ünnepli hősként az izraeli csecsemőket SZÁNDÉKOSAN lemészároló terroristákat? Az ellen is tiltakoztál?

miketbeszéltek 2012.11.22. 23:03:47

@Sárga Király: Egyikőtök sem foglalkozik azzal a ténnyel, hogy a sejk megölését csak idén több száz rakéta kilövése előzte meg?

Horváth Andor Márton · http://mitszabad.blog.hu 2012.11.22. 23:09:54

@Sárga Király: Szíria mióta nem áll háborúban Izraellel? Azt hittem, csak tűzszünet van 1973 óta.

Takács Bálint 2012.11.22. 23:10:24

A post szerzője és az Izrael párti kommentelők is elhallgatják azt az apróságot, hogy van ott a körzetben egy olyan ország, amelyik rendelkezik nukleáris fegyverekkel és a területére be sem léphetnek az atomenergia ügynökség emberei.

Ez Izrael...

Horváth Andor Márton · http://mitszabad.blog.hu 2012.11.22. 23:11:10

@Sárga Király: Ja és persze a vegyi fegyverre valami bizonyíték, hivatkozás nem ártana, én ilyesmire nem tudok megbízható forrást. Vigyázz: nem csak izraeli propaganda létezik :)

Horváth Andor Márton · http://mitszabad.blog.hu 2012.11.22. 23:16:42

@Takács Bálint: Erre való a nemzetközi jog. Volt egy bizonyos egyezmény, amelyet Irán aláírt, Izrael pedig nem. Ez a jogi alapja a kutakodásnak.

Az erkölcsi alapja meg az, hogy Izrael egy rosszul működő demokrácia, folyton háborúban, de mégis az állampolgárai alapvetően szabadok, Irán viszont vallási fanatikus diktatúra. Nem csoda, hogy a nemzetközi közösség az iráni atombombát talán még a zsidóknál is jobban utálja.

en.wikipedia.org/wiki/Nuclear_Non-Proliferation_Treaty

zotyesz11 2012.11.22. 23:30:55

Az új "bunkerrobbantó bombáról" csak annyit, hogy azt valaminek oda is kell vinnie...

Láttál már róla képet, vagy videót?
14 tonna, és 6 méter hosszú. A kis F-15-sökön nem tudom hova lehetne aggatni, de inkább sehova.
Meg nem is van nagyon értelme, mert a palesztinokkal ellentétben az irániaknak van szervezett államuk reguláris hadsereggel, amiben van szervezett légelhárítás és légvédelem...

Szóval amíg Hamasznak pár száz dollárból összetákolt rakétái vannak, addig iránnak több tízezer dolláros rakéta ütegei, amiket azért komolyabban kell venni...

Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2012.11.22. 23:50:35

@Takács Bálint:

És? Úgy mondod, mintha ebben valami helyteleníthető lenne. Nincs.

tuzko 2012.11.22. 23:50:50

Ha az arabok abbahagyják a bombázást, vége lesz a háborúnak, ha Izrael hagyja abba, vége lesz Izraelnek. (nem saját, de már nem tudom, ki mondta), mindenesetre érdemes rajta elgondolkozni. És nagyon igaz. Mint ahogy az is, hogy igen, halnak meg civilek Gázában. Nem utolsósorban a Hamasznak köszönhetően. hogy oda telepítik a harci állásaikat és a civileket használják élőpajzsnak. Milyen nép az, aki a gyerekeket, nőket küldi robbantani? Ezek saját magukat is gyilkolják! Kivégzik az állítólagos izrael-barát "tesóikat" is. És nem, nem megelőzésképpen végezték ki a Hamasz - vezért és nem akkor kezdődtek a nagyszabású rakétázások. Hanem már kb 3 nappal előtte. Erre válaszképp végezték ki a vezért. De már 12 éve folyamatosan hullanak a rakéták Izraelre (kb 10.000 eddig) , csak mostanáig nem érték el a nagyobb városokat, "csak" a határmenti településeket. De ott is élnek emberek. Hahó! Izrael szeretne végre békében élni. Basszus, 6 millió zsidó él abban a kicsi országban. Hány milliárd arab él ott? Miért nem fogadják be palesztin testvéreiket? Vajon miért? Mert ez nekik pont így jó, ahogy van. Lehet lázadozni, hőzöngeni, eltörölni a zsidó államot. 6 millió zsidó Izraelben és kb 6 millió azon kívül. Szeretném megtudni, miért félnek a habzószájú antiszemiták annyira ettől a valljuk be elég kisszámú néptől. Akik mást se szeretnének, csak hogy hagyják őket békében élni végre.

Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2012.11.22. 23:56:57

Nekem az az érzésem, hogy Obama arra játszik, hogy a perzsáélnak lenegyemeg az atombombéjuk. Különben megmagyarőzhatalan az a föltétel amiről a poszt, illeteva telegréaph ír, ha a ahír igaz. Ugyanis ezek a tárgyalások legkevesebb öt éve folnyak (nem emkszek pontosan) és sogóhs emmit nem értek el. Világos, hogy a perzsák csak időnyerésre használják, miközben gőzerővel építik a bombát. Ha Obama nem akarná. hogy elréjék amit akarnak, most már nem szabna ilyen föltételt. Egy halom alkalommal vágták a pofájába vissza a jóindulatát. Miért kellene ezt a legutolsó pillanatig húzni, amikor már késő? Pont akkor fognak engedni a perzsák, amikor már elkészültek vele kb? Ugyan.

sivatagi n. 2012.11.22. 23:58:51

@tuzko:

A zsidók betolakodók a palesztinok földjén te szerencsétlen.

Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2012.11.23. 00:04:15

@tuzko:

Az antiszemitákat pontosan az zavarja, hogy élni akarnak. Úgy „gondolkoznak”, milyen alapon?

Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2012.11.23. 00:10:05

@sivatagi n.:

Valóban? és ki adta nekik azt a földet? Te? Mitől lenne „az ő földjük”? Soha nem volt az. Utánézhatsz, Soha más népnek nem volt éállam azon aterületen csak és kizárólag a zsidóknak. Volt része a terület ilyen-amolyan világbirodalmaknak, de olyasmi, hogy palesztin állam nem volt nyomokban sem. Sőt palesztin nép sem létezett. Huszadik századi találmány, annak is inkább csak a második feléből.

ottomoll 2012.11.23. 00:24:52

Én Izrael helyében alaposan meggondolám azt a bunkerrobbantgatást. Iránnak ugyanis sokkal komolyabb rakétaarzenálja van annál, mint amit a Hamasz most használ. A nagyobbaknak igen magas a röppályája, és nehéz őket a becsapódás előtt megsemmisíteni. Ezenkívül úgy hírlik, hogy az oroszok már átadták a legmodernebb légelhárító rendszerüket a Perzsa államnak. Szóval csúnya vége lehet egy ilyen dobásnak. Irán nem Irak. Egy sokkal szervezettebb, tudatosabb irányítású államról van szó...

ezanicknevem2 2012.11.23. 00:30:21

Itt már csak az a kérdés miért is Izrael az áldozat? (megint)

Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2012.11.23. 00:30:43

@ottomoll:

El vagy tévedve. Összetetten, és késő van hozzá, hogy elmondjam. De így van.

badogveder 2012.11.23. 00:50:14

Vajon mi is a bajuk a palesztinoknak?
Elemezzük a térképet:
fasttimesinpalestine.files.wordpress.com/2009/10/four-panel-map.jpg
A világháború előtt és alatt kb 2 millió zsidó menekült érkezett palesztina földjére. Számokon lehet vitatkozni, de a lényeg az hogy elfogyott a hely. És úton volt még 4 millió a háború után. Így aztán csináltak helyet. Géppuskával, tankokkal, ahogy azt Adolftól tanulták. Deir-jassin... Mond valamit? tömeges népirtás civilek ellen. A demokrácia és a liberalizmus népétől szeretettel ártatlanoknak. Mert ők nem élhetnek ott. Mert 1000 év után megjöttek az új tulajdonosok, és akinek ez nem tetszik, annak golyó a fejébe a világbéke vevében, mert izraelnek ezt lehet.
De a zsidókat le lehet győzni. Ezt a palesztinok felismerték. Szülik a gyerekeket a húsdarálóba, mert ha 10 palesztinnak kell meghalnia egy zsidó pusztulásáért, akkor küldenek 11 harcost egy zsidóra. Sztálin is így nyerte meg a háborút a németek ellen. A módszer bevált, működik.

valamit · http://darwin.freeblog.hu/ 2012.11.23. 02:00:09

Jelenleg a SW EP5 végét, már inkább az EP6 elejét éljük, továbbá a hitelezett valóság a SW EP3 vége ugyanakkor.

A galaktikus szenátusnak kb. az ENSZ-et tessék elképzelni.

The_Genius 2012.11.23. 03:38:55

Akkor egy kis informacio:

A raketazas igazi oka palesztin reszrol nem a hamasz-vezeto likvidalasa! A raketazas a foember kilovese elott 3 nappal kezdodott.
Megpedig az egyik oka a Szudanban talalhato gyar Izrael altal torteno kilovese.
Hogy-hogynem, annak a "bekes" orszagnak a "bekes" kis gyaracskajaban ugyanis nem vizipipakat gyartottak, hanem Shahab5-os raketakat szereltek ossze irani penzbol. (Ezek mar nem azok az 1-200 dollaros hazi-raketak, mik vagy talalnak vagy nem. Ezeket mar 75-80km-re is viszonylag pontosan el lehet loni, 250kg-os robbanofejekkel). Ezeket aztan alcazott modon a gazai ovezetbe szallitottak. Nem eppen humanitarius celokbol.

Namost a fegyvergyar kilovesevel egyertelmuve valt, hogy az izraeliek tudnak a gyar letezeserol, tevekenysegerol, es az aru celallomasarol is. Nehany nap utan erre az erintett irani es palesztin vezetok is rajottek (pedig ezek a nepsegek annyira nemokosak, azert sikerult nekik).

Innentol kezdve 2 valasztasuk volt:
1. Vagy hagyjak a fenebe az egeszet, es ezzel engedik Izraelnek, hogy az osszes ilyen tipusu raketajukat meg a szarazfoldon megsemmisitse.
2. Vagy azonnal elkezdik ezeket kiloni Izraelre, igy amennyit csak lehet "hasznositanak".

Ostobasagukban termeszetesen a 2.-es lehetoseget valasztottak. Meg is szivtak vele, mert lehetoseget biztositottak ezzel, hogy Izrael szarra bombazza az osszes olyan letesitmenyuket, melyet az elmult 2-3 evben letrehozhattak Gazaban. (1.600 bevetesrol beszelunk, tehat kozel ennyi celpontrol!)

Az mar csak adalek, hogy az agyatlan nepseg (akik egyebkent 10x rosszabbak mint az orbekolo ciganyok - megjegyzem te laknal ilyenek kozeleben??) a sajat csaladjat allitja ki az ajtoba, amikor jon a raketa. De ez mar legyen az o bajuk...

Emellett termeszetesen Izrael igyekezett a leheto legkevesebb polgari aldozattal jaro megoldasokat valasztani. A szarazfoldi hadmuvelet igy el is maradt.

Szoval a szelsojobbos tirpakoknak uzenem, hogy eloszor gondolkodni kellene egy kicsit, meg informalodni. Ostoba nepseg...

Tomycat 2012.11.23. 04:41:59

@The_Genius: Kivancsi vagyok mit kepzelsz magadrol, hogy igy odavagy fajgyulolo onmagadert?
- Szerintem ha a magyarokat begettositanak egy Dunakeszi-God-Vac teruletre, akkor a magyarok is elkezdenenek loni a tobbi terulet bitorloit amivel csak tudnak loni. Ehhez nem kellene "ostobanak lenni" de lehet szerinted az lenne "okos" ha a maradek magyar a Dunaba olne magat es megoldana a bitorlok problemait. Nos ebbol nem lesz semmi, igy a palesztinok sem fogjak magukat a tengerbe olni.
- Informalodas. Talan tudsz egy ket dolgot es ettol mar marhara okosnak erzed magad. Nos akkor vedd elo azokat a szerzodeseket amiket Izrael alairt mar de nem teljesitett. Hatalmas palesztin teruletek annektalasat ismertek be es kellene visszaadniuk immar sajat alairasukkal jovahagyott okmanyok ezek.
- El kellene szamolniuk egy sor nepirtassal is. Van am izraeli Eichmann is, csak egyelore hos es nem bunozo.
Mostanra gondolom total voros a fejed es meggyozodesed ennyi szemelyeskedes utan, hogy en egy jobbikos tirpak vagyok. (egyebkent mi is a bajod a nyiregyhaziakkal ugy altalanosan hogy itt tirpakozol?)
Egyebkent tevedsz. En kedvelem az izraeli embereket es barataimnak tekintem oket. Total elfogadhatatlan szamomra az a genocid amit elkovettek veluk szemben. Az egy baratomnak ajandekoztam is egy vazava alakitott tolteny huvelyt es beket kivantam nekik, nem a palesztin sirok feletti beket, hanem egy olyan beket, amiben nekunk magyaroknak is reszunk volt a mi oldalunkbol a Bolcs Deak Ferencnek koszonhetoen a kiegyezest kovetoen. Biztos vagyok benne hogy a bekevel ott ujra a Kanaan lesz. Ehhez viszont le kell tenni a fegyvereket, mert aki fegyvert fog, az fegyver altal vesz el. Nincs kivetel, csak ido kerdese. Ahogyan a magyarok es osztrakok megtalaltak a problema megoldasat evszazados ellensegeskedeseik megszuntetesere, ugy izraelieknek is es a palesztinoknak is van ra lehetoseguk.

Niebur 2012.11.23. 07:13:22

@sivatagi n.:
Azért némi történelmi ismeretekkel rendelkezni kellene. Az arab törzsek 640 körül foglalták el ezt a területet. A zsidók akkor már több mint 2000 éve ott éltek. Csak gondoljon egy bizonyos személyre. (Jézusként emlegetik).

tobias2 2012.11.23. 07:52:17

@badogveder: "Szülik a gyerekeket a húsdarálóba" Na ez príma meglátás, badogveder! Számos folyománya van, amelyek közül az egyik, hogy amikor az eleve halálra szánt népesség odadobja magát a halálnak, az nem igazán tragédia. Ez folyt Koszovóban is, egyébként.

Szolo 2012.11.23. 08:16:16

@Mr. Waszabi: A rakéták, amiket a Vaskupolának hatástalanítania kellene, vagy a ház mögötti sufniban tákolt rettenetek, vagy a 40-es évek technikáját képviselő innen-onnan beszerzett fegyverek. Közös bennük, hogy indítás után addig gyorsulnak, amíg az üzemanyag kitart bennük, aztán egy egyszerű hajítási pályát írnak le. Ez annyira egyszerű röppálya, hogy nem 50%-os, de 99%-os hatásfokkal kellene kilőni az ilyen "repülő tárgyakat". Igazából csak akkor érhetne célba egy ilyen tárgy, ha a mennyiségükből következően több elfogó rakétát kellene indítani ellenük, mint amennyi be van tárazva. Minden egyes lakott területen becsapódó palesztin rakéta szégyen az izraeli légvédelemre nézve.

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2012.11.23. 08:22:04

@Szolo: Mindig megdöbbent, hogy haditechnika terén totálisan analfabéta emberek mekkora arccal kommentelnek arról, amiről a jelek szerint lövésük sincs...

csavari 2012.11.23. 08:30:30

A bűnözők valójában a zsidó nép vezetői a népirtók! Vajon miért nem azzal foglalkozik a cikk szerzője, hogy izrael a földkerekség egyik legnagyobb atom és hidrogénbomba tulajdonosa? Miért nem azzal foglalkozik, hogy vegyi fegyverek terén is az első között van? vajon miért nem arról cikkezik, hogy a palesztinok földjéből hasították ki izraelt? Vajon miért nem arról cikkezik, hogy izrael semmilyen emberjogi egyezményt nem tart be? nagyon sok kérdést fel lehetne vetni ha lenne tisztességes újságíró aki nem a megélhetése szerint ír csak akkor nem élne ilyen jól esetleg még likvidálná is a moszad! pedig nagyon közeleg a vég a zsidók számára és ezzel ők is tisztában vannak ezért ilyen állatok!

tobias2 2012.11.23. 08:45:28

@csavari: "ezért ilyen állatok" Nagyon állat, hogy ennyi harc mellett Nobel-díjas tudósokra is telik nekik. Várom tudósításodat a tudományokban Nobel-díjat szerzett palesztinokról, arabokról, muzulmánokról.

Blogger Géza 2012.11.23. 08:51:17

@miketbeszéltek: Mindkét fél ünnepli a saját harcosait/rakétáit stb. És nem különösebben zavarja egyiket sem, ha az ellenoldalon vannak civil áldozatok. Mondjuk az izraeliek úgy tesznek, mintha, de ha tényleg zavarná őket, nyilván a töredékére le lehetne ezek számát szorítani.

I_Isti 2012.11.23. 08:56:41

@Tomycat: Az emberi hülyeség határtalan, ezzel szemben Izrael területe összesen 20770 négyzetkilométer, amiből eleve kurvára nehéz lenne "hatalmas palesztin területeket" visszaadni.

I_Isti 2012.11.23. 08:59:22

@Blogger Géza: Ez egy tipikus bloggergézás csúsztatásos hazugság.
Izrael célpontjai nem a gyerekek voltak, a palesztin terroristák pedig kifejezetten nem katonai létesítményeket támadtak, hanem a civil lakosságot. Ezért terroristák a palesztinok, és ezért nem terrorista az IDF.

Horváth Andor Márton · http://mitszabad.blog.hu 2012.11.23. 09:00:32

@tobias2: Azt hiszem, a pontos adat úgy van, hogy 13 millió zsidó van, és vagy 150 zsidó Nobel-díjas, és 300 millió arab, 9,5 Nobel-díjra, de abból az a fél is egy zsidóval volt közösen (Yitzhak Rabinnal) :)

De valójában ez nem érv. Valójában én semmi pénzt nem kapok sajnos az írásért. Tudtommal semmilyen konkrét adat nincsen az izraeli atom-arzenálról, de biztos, hogy nem lehet nagyon jelentős mennyiségű, ugyanis az feltűnő lenne (hatalmas silók, rakétahordozó járművek stb). A vegyifegyverekről ne is beszéljünk.

Az újságok valóban nem írnak meg mindent, de ez nem jelenti azt, hogy minden, amit nem írnak meg, igaz.

Blogger Géza 2012.11.23. 09:01:08

@Niebur: Bizony , kéné rendelkezni, pl. a filiszteusokról, akik kb 3000 éve érkeztek a térségbe. Akiket a palesztinok elődjüknek tekintenek - nyilván többé-kevésbé joggal, hiszen nem tudunk róla, hogy elköltöztek volna Palesztinából - szemben a zsidókkal. Ezért is hívták ezt az országot a 20. század közepéig Palesztinának, és nem mondjuk Izraelnek.

Akiket ma "arab" néven illetünk, jelentős részben más népek arabizálódott utódai - és ez igaz a palesztinokra (ókori néven filiszteusokra) is.

nemsirunk 2012.11.23. 09:02:13

@Sárga Király: „Az Anonymus azután kattant be, hogy Izrael elvágta az internettől a Gázai Övezet egészét”

Abból kellene kiindulni, hogy ezek háborúban állnak egymással. A Hamasz alapokmányában deklarálta a célt: EGÉSZ Izrael totális elpusztítását. Tehát nem a Gáza övezet „felszabadítását” vagy ilyesmit, hanem az egész állam megsemmisítését. Namármost mondanál egy másik példát Izraelen kívül, ahol a harcban álló ellenségnek biztosítja valaki az olajat, élelmiszert, internetet, gyógyszert stb? Mert Izrael ezt biztosítja az őt elpusztítani akaró ellenségének! Még részben a PH rendőreit is Izrael látta el kézifegyverekkel. Most pillanatnyilag lekapcsolta az internetet, hát ez rettenetesen hangzik.

Blogger Géza 2012.11.23. 09:03:09

@I_Isti: "Izrael célpontjai nem a gyerekek voltak" Akkor légy szíves menj oda, és tanítsd meg őket célozni, mert hogy hogy nem... Azon kívül adj a palesztinoknak olyan precíziós fegyvereket, és légierőt, amik az IDF-nek vannak, és akkor majd ők is kilövik egyesével az izraeliek vezetőit, ne aggódj. Addig marad az asszimetrikus hadviselés...

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2012.11.23. 09:07:01

@Blogger Géza: Semmi közük hozzá történelmileg, hiszan azok nem voltak arabok...

Nézzél már utána, hogy mi volt a Jarmúki csata és mi volt a következménye. Ha már ennyire történelmi távlatokban gondolkodsz...

Szó se a róla a környező arab országok is akkor jöttek lére és a határaiknak finoman szólva sok történelmi előzménye nincs...

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2012.11.23. 09:09:30

@Blogger Géza: Gázában veszteség nélkül bombázni még a legkisebb méretű fegyverekkel is olyan mutatvány, ami kibaszott nehéz. Mintha a Deák téren egy kórház / iskola mellől úgy kellene kilőni valakit, hogy senki más ne sérüljön meg.

Azon kívül meghiásodásmentes és 0 méteres CEP-pel rendelkező fegyvert sem találták még fel...

Éhes_ló 2012.11.23. 09:15:30

Izrael nagyon óvatosan gyilkolja a gyerekeket, nőket és időseket.
Sőt.
Tisztán önvédelemből öli őket.
Maximálisan joga van bárkit bárhol megölni, mert ők kivételek bármilyen szabály alól, mint a gyevi bíró: lehet atom, vegyi, biológiai fegyverük, rakétájuk, külföldről idegen állampolgárokat elrabló, felrobbantó terror csoportjuk, felvásárlójuk, lebombázhatnak bárkit és bármit amit csak akarnak, elvehetnek tulajdonosaiktól földeket, házakat, templomokat, egész országot, hazát is.
Bármihez joguk van.
Szerintetek.
Lelkesen lihegtek, mert ha a nyelvetek csapásszáma csökken, az már maga a merő antiszemitizmus...

Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2012.11.23. 09:28:38

@The_Genius:

Miből veszed azt a tévhitet, hogy akikre utalsz azokat érdeli olyasmi, hogy tények, meg igazság? és majd, hogy még fáradoznak is a megszerzése érdekében? Ugyan. Ölni szeretnének. De mert a körülmények korlátozzák őket ebben, közvetve élik ki erre irányuló vágyaikat. Imádják a különben persze lenézett megvetett arabokat, hogy legalább azok próbálják helyettük. Idejönnek tobzódni a gyönyörben, hogy – ahogyan remélik – lekileg kárt tudnak tenni legalább azokban akikről azt gondolják gyűlöletvezéreltségükben, hogy kizárólag zsidók lehetnek. Meggyőzni? EZT a bandát? Éhes ló vérre éhes.

vladimir964 2012.11.23. 09:31:23

A baj ezzel az egész Közel-keleti furcsa háborúval hogy "a másik kezdte", illetve "úgy kezdődött, hogy visszaütött". És egyenlőre egyik félnek sem érdeke, hogy valódi és tartós megállapodás történjen. Nemigen hiszem, hogy Izrael valóban szétrobbantja az állítólagos iráni atombunkereket, mint ahogy az arab világ sem hiszem, hogy totális háborút indítana bármikor is Izrael ellen. Ezzel a lebegtetéssel, az állandó ellenségképpel nagyon kényelmesen el lehet lenni mindkét oldalon, hogy a saját fegyverkezésünket (üzletünket), illetve alátámasszuk, illetve a mindkét oldalon meglévő gazdasági és szociális problémákról eltereljük a figyelmet. (volt honnan tanulnia Nemzetvezetőnknek)

Jim Raynor 2012.11.23. 09:32:53

"....de míg az IDF valóban a Hamasz vezérkarára utazik, és bűnözőket próbál ölni,...."

ja, hogyne:

http://index.hu/kulfold/2012/11/20/gazai_ovezet_akkor_es_most/#gallery_3538356|3538366

tobias2 2012.11.23. 09:33:03

@Éhes_ló: "mert ők kivételek bármilyen szabály alól, mint a gyevi bíró: lehet atom, vegyi, biológiai fegyverük, rakétájuk, külföldről idegen állampolgárokat elrabló, felrobbantó terror csoportjuk, felvásárlójuk, lebombázhatnak bárkit és bármit amit csak akarnak, elvehetnek tulajdonosaiktól földeket, házakat, templomokat, egész országot, hazát is"
Csak nem az iszlamistákról beszélsz, drága Éhes_ló? Mert azokra ez nagyon illik. Koszovó esetén a föld, ház, templom elvételére is.

Éhes_ló 2012.11.23. 10:20:23

@tobias2: persze. Az albánok köztudottan rendelkeznek bilógisi, vegyi és atomfegyverrel és hozzájuk hordozóval is.
Mesüge vagy te szerencsétlen, menj vissza a jesivába tanulni.

tobias2 2012.11.23. 10:33:08

@Éhes_ló: Drága ló! Kérlek, látogass el szemorvosodhoz és kérj tőle kellően erős szemüveget, amellyel egy nagy falitérképen megtalálod Pakisztánt. Aztán olvastasd fel legközelebbi hozzátartozóddal a híreket, hogyan látogatnak át a tenoristáik robbantgatni Indiába. További olvasmányként javaslom az www.flex.com/~jai/satyamevajayate/ oldalon található horrort, persze csak akkor, ha putrid környékén akad angolul tudó.

Horváth Andor Márton · http://mitszabad.blog.hu 2012.11.23. 10:39:49

"Con Storm" az alábbi levelet küldte nekem. Rengeteg ponton nem értek egyet vele, és az első mondattól fogva rémesen keveri a jogi fogalmakat, de természetesen továbbítom az üzenetét.

---

Mivel jogellenesen korlátozva van a véleménynyilvánítási jogom, egy magánterületen működő közterület jellegű szolgáltatásban, így levélként írom le a véleményem!

1., Emberi Jogok Egyetemes Nyilatkozata! Minden önrendelkezésében korlátozott népnek, joga van fegyverrel kiharcolnia a szabadságát... A terrort foganatosító népnek meg nincs joga a terrort sem fenntartani...
2., A hadi állapotot Izrael kezdeményezte, hadüzenet nélkül, éjszaka, orvul, olyan államok és nemzetek ellen, akik segítettek a függetlenségét kivívni, főleg a palesztinok Anglia ellenében!
3., Minden államnak és népnek joga van a fegyverkereskedéshez, a nemzetközileg be nem tiltott fegyverek kivételével...
4., A valóság elfedése, és szándékos károkozás, főleg ha információról van szó a nemzetek közt, kémkedésnek minősül!

Izraeli szempontból hazaárulásnak, ha izraelita barátnak feltüntetve teszik ezt! Ugyanis:

a., A NATO térség elhasználta energia és nyersanyag forrásait, így hanyatlás következik, egy háború ezt csak felgyorsítaná...
b., Egy fejletlen hadsereg ellen, fejlett módszerekkel harcolni, igen költséges dolog... úgy számoltam kb 30 billió forintba került eddig a konfliktus a gázai övezettel, míg a palesztinoknak kb. 50 millió forintba...
c., Iránnak 40 éve van plutónium technológiája, nem értem miért az urándúsításra koncentrálnak, amikor azt 5%-os, vagy természetes dúsulású urándioxiddal is meg lehet oldani?! És csak két év kell hozzá... Úgy tudom, Izrael is ezzel a módszerrel gyárt atomot...
d., Az arab vezetéseknek sajnos nincs lehetősége mást mondani, mint Izrael elpusztítását, az évtizedek alatt kialakult hír aurosol hatás miatt... az emberekben nyomot hagyott, beleívódott a rossz kép... el sem tudják az ellentettjét képzelni... Így minden Izrael párti megbukna... Ördögi kör... kilépni nem lehet belőle... ha visszaakarod fogni az arabjaidat, hogy ne kerüljenek hatalomra olyanok, akik egyből belemennének Izrael elleni háborúba, uszítanod kell Izrael ellen... egyre mélyebb gyűlöletet eredményezve, de pillanatnyi békét és időt nyerve...

Ennek nincs megoldása... a Szent Írásokban az áll, hogy Izraelt csak munkával lehet felépíteni... Igazat szólt... most is bekövetkezett a számtalan megtörtént példa.. A Jeruzsálemi Királyságnak is a fegyverek okozta gyűlölet vetett véget...

Ma aki azt mondja egész Izraelt át kell telepíteni Ausztráliába vagy az USÁ-ba.. sajnos az a hazájához hű... és nem az elárulója.. mert szemmel láthatólag nincs más megoldás...

Tomycat 2012.11.23. 10:44:58

@I_Isti: Igy van ahogy mondod, az emberi hulyeseg hatartalan :) - na most fordulj el a tukortol, nezz ide: honnan tudod mennyit ertettem hatalmas alatt? Tukorbe neztel es dontottel? Ha Alaszkanyit akarsz alatta erteni, akkor tedd de az onkritikat minek itt nyomod?

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2012.11.23. 11:15:40

@Horváth Andor Márton: Több helyen elképesző téveszméek vannak benne. Ugyanis hamasz féle hadviseléssel terroristáskodni lehet. Valódi hadviselésről szó nincs. Egy valódi inváziós erőt nem tudnak megállítani, cask az menne, ami Irakban, a megszállás kellemetlenné tenni.

Szóval azt vízonáli, hogy a NATO terültét majd valami kóbor állam elfoglalja vagy Izraelét, az elég nagy marhaság.

csavari 2012.11.23. 11:22:57

tobias2

Azt írd meg, hogy hány olyan kapott Nobel díjat aki ténylegesen izraelben tanult és ott is dolgozott! Az, hogy ki kap Nobel díjat nem teljesítmény határozza meg hanem a zsidók döntik el, nagyon dicsekedni nem lehet vele! Amikor népirtóknak ítélik oda mint perez, tömeg gyilkosok mint az atom és hidrogénbomba "feltalálói" akkor nincs miről beszélni! Józan gondolkodású ember nem szeretne ezek közé tartozni!

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2012.11.23. 11:46:52

@csavari: Kérlek sorolj fel olyan vezető tudóst, aki fizikai vagy kémiai Nobel-díjat kapott és azt az atomfegyverért kapta..?

www.mphpa.org/classic/HICC/HICC_HF3.htm

Nézd meg, hogy miért kapták. Tipikusan olyan vagy, aki a szenzont összekeveri a fazonnal. Egy részük a bomba előtt kapta.

Balfasz...

Blogger Géza 2012.11.23. 11:54:56

@molnibalage: Nem voltak arabok, hanem arabok lettek.

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2012.11.23. 12:55:34

@Blogger Géza: Akkor ezek szerint a zsidók sem zsidók? Mert előttük is volt ott valaki, ahogy a mi honfoglaló őseink előtt is volt valaki. A mai palesztínoknak semmi köze a 2000 ezer évvel ezelőtt ott élőkhöz, hiszen muzulmán vallás nem volt, a palesztínok meg muzulmán népként definiálják magukat tudtommal...

Igen, mi sem voltunk mindig keresztények - én most sem vagyok... - de úgymond a kereszténység felvétele az összefüggött a magyar államisággal. Érted? A palesztín államiság az a muzulmánságon nyugszik, a 2000 év ott élők meg voltak azok, csak több száz év múlva jártak arra ők, és akkor is erővel vették el megintcsak mástól a területet...

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2012.11.23. 12:58:31

@molnibalage: "a 2000 éve ott élők meg NEM voltak azok"

The_Genius 2012.11.23. 14:30:46

@ByA: Igazad van. En balga...
Ezek vonulnak majd fel verre szomjasan Megiddo-nal is.

Niebur 2012.11.23. 16:49:20

@Blogger Géza: Tényleg kellene.
A filiszteusok (még a nevük is héber-latin eredetű), i.e. 1200 körül telepedtek meg a vidéken,eközben hosszú ideig vívtak harcot a már ezer éve ott élő zsidókkal.

Niebur 2012.11.23. 17:04:14

@Szolo:
A Vaskupola rendszerei valóban röppálya számításon alapuló fegyverek. Olyannyira, hogy azokra, melyek olyan helyre fognak becsapódni ahol nem okoznak lényeges veszteséget, a rakéta el sem indul. Maga a rendszer jelenleg is kiépítés alatt van, (Tel-Avivba például csak néhány napja telepítették), így szégyenről nem nagyon lehet beszélni.

Éhes_ló 2012.11.23. 18:37:14

@tobias2: nem kell a pakikhoz mennem, akik a kedvenceid nagy testvérének engedelmes kis ölebei és persze ekként szintén mentesek minden szabály betartása alól.
De ne terelj mesüge, beszéljünk zsidó testvéreidről, akik ma is megöltek sikeresen pár fegyvertelen embert:
www.youtube.com/watch?v=RUMr2UVDzaw&feature=player_embedded

kemény fiók ezek, akárki láthassa: a fegyvertelen civileket úgy ölik, mint a sicc!
Jó fajta tökös katonák ezek, amolyan magadfajták!

ottomoll 2012.11.24. 01:20:39

Az óriási gond ezzel az Izraeli akcióval, hogy nagyon nagyok a távolságok. Az általuk bombázandó létesítmények 1600 km-re vannak Izraeltől. Oda-vissza 3200 km messze túl van az F-15, és az F-16 hatósugarán. Vagyis a levegőben kellene tankolniuk. Ami ellenséges tűzben igen nehéz, és kockázatos manőver. A gyakran emlegetett irak elleni támadási célpontok jóval közelebb voltak. A vaskupola rendszer pedig elsősorban az alacsony röppályájú, terroristák által használt kis hatótávolságú rakéták ellen lett kifejlesztve. Egy iráni rakétatámadás viszont középhatótávolságú rakétákkal zajlana, ahol a robbanófej a parabolikus pálya végén gyakorlatilag függőlegesen zuhan a célra.
Iránt eredményesen támadni csak USA segítséggel lehetne, de nekik most nem nagyon hiányzik az olajárak elszabadulása..

Horváth Andor Márton · http://mitszabad.blog.hu 2012.11.24. 02:22:39

@ottomoll: Az Aranysasban pár hónapja megjelent cikk alapján eléggé valószínűnek tartom, hogy a légi utántöltést Irak fölött oldanák meg. Iraknak ez ugyan nem tetszene, de mivel nincs légiereje vagy komoly légvédelme, nemigen tudna mit tenni ellene.

A nagy hatótávolságú iráni rakétákkal szemben meg ez lehet a megoldás:
en.wikipedia.org/wiki/David%27s_Sling

Szolo 2012.11.24. 09:07:09

@Niebur: A "szégyen" tényleg erős szó volt. Azt visszavonom.
Azt akartam szóban kifejezni, hogy az izraeli kishatótávolságú rakétaelhárítás megbukottnak tekinthető, ha a lakott területre tartó palesztin rakétákat nem tudják teljesen kiiktatni a Vaskupola alkalmazásával (nem tudják), mert továbbra sem érezhetik magukat biztonságban a zsidó oldal lakosai.

Blogger Géza 2012.11.24. 10:23:02

@molnibalage: "A mai palesztínoknak semmi köze a 2000 ezer évvel ezelőtt ott élőkhöz, hiszen muzulmán vallás nem volt,"

Te most indulsz valami leghülyébb érv versenyen?

Mivel akkor még egyáltalán nem volt muzulmán vallás, akkor teszem azt, arabok sem voltak? Egy népet nem a vallása tesz néppé, attól, hogy vallást változtattak még nem szűntek meg. Jó példa a magyarok is, attól még voltak ősmagyarok, hogy nem voltak keresztények. Természetesen a zsidók vallása sem ugyanaz ma, mint ami 3000 éve volt, amikor a palesztinok megérkeztek a mai Palesztinába. Genetikai vizsgálatok alapján a mai palesztin népesség leszármazása eléggé nyilvánvaló (de a történelmi tények alapján is, mivel semmilyen forrás nincs arra, hogy tömegével kivándoroltak volna onnan - szemben a zsidókkal)

Blogger Géza 2012.11.24. 10:25:34

@Niebur: Nagyon vicces, hogy két egymást követő hozzászólásod teljesen ellentmond egymásnak. :)

Niebur 2012.11.24. 18:33:58

@Blogger Géza:
A két egymást követő hozzászólásom egyike a Vaskupoláról, a másik a filiszteusokról szólt. Mi köze van a kettőnek egymáshoz?

Blogger Géza 2012.11.24. 20:02:46

@Niebur: "A filiszteusok (még a nevük is héber-latin eredetű), i.e. 1200 körül telepedtek meg a vidéken,eközben hosszú ideig vívtak harcot a már ezer éve ott élő zsidókkal. "

Ez ugye a baromság. Ezt cáfolod magad:

" Az arab törzsek 640 körül foglalták el ezt a területet. A zsidók akkor már több mint 2000 éve ott éltek."

ottomoll 2012.11.24. 21:45:52

@Horváth Andor Márton: Igenám, csakhogy az út kb 1/3- át akkor is iráni terület fölött kell megtenni, úgy ,hogy Irán rendelkezik az S-300-as mobil légvédelmi rendszerrel, ami a kis és nagy magasságban repülő célpontok ellen is használható. Irak vagy Szíria az őt érő izraeli légicsapások idején nem rendelkezett ilyennel.
Ezenkívül érdekes fejlemény volt az amerikai drón elfogása is. Nem kilőtték az irániak, hanem átvették fölötte a vezérlést, és leszállásra késztették.

Niebur 2012.11.25. 20:29:52

@Blogger Géza:
A zsidók kb. i.e. 2600 körül (tehát 4600 éve) települtek erre a vidékre. A filiszteusok i.e. 1200 körül (3200 éve). Az arab törzsek hódító háborúi i.u. 640 (1600 éve)környékén voltak.
Mit nem értesz ezen? Nem ismered a negatív számokat? Az pedig, hogy ki kinek az utódjának vallja (képzeli) magát, magánügy. Épp olyan hiedelem, mint a piros pöttyök a baba fenekén.

Blogger Géza 2012.11.25. 23:29:39

@Niebur: Csak éppen a zsidók el is hagyták ezt a területet közben. Ilyen alapon mi meg követelhetnénk Etelközt meg az Urált. Ennyi erővel a palesztinok meg 50 ezer éve települtek oda, amikor kijöttek Afrikából. :)

Mint ahogy nyilván te sem írtad volna "" Az arab törzsek 640 körül foglalták el ezt a területet. A zsidók akkor már több mint 2000 éve ott éltek." Ha azt hinnéd, hogy i.e 2600 óta folyamatosan ott éltek. Hiszen akkor nem "több mint 2000", hanem kb. 3200 éve éltek volna ott.

Az is csak egy hiedelem, hogy a mostani zsidók az akkori zsidók leszármazottai. Valójában a 20. századi Palesztinába telepedés előtt többségük nem ott élt (ma sem ott él), anyanyelve nem héber, eléggé eltávolodtak az i.e. 2600 körüli (vagy akár a mózesi) törvényeiktől, és antropológialag iselég sok különbség van köztük (kazár utódok, szőke zsidók, etiópiai néger zsidók stb.) és az ókori valódi zsidóktól közt. Az, hogy ők minek vallják (képzelik) magukat, magánügy.

Niebur 2012.11.26. 04:51:05

Hiedelem...
Mint ahogy az is, hogy a jelenleg élő magyarok Árpád atyánk leszármazottai.
Szóval a zsidók nem a régi zsidók leszármazottai, de a palesztinok- mert ők úgy gondolják- a filiszteusoké?
A további vitát részemről lezárom.
(csak információként: színtiszta rk. családból származom)