A legfrissebb cikkek

Nincs megjeleníthető elem

Kapcsolat


Friss topikok

Statisztikák

Címkék

alkotmány (20) állam (6) állambiztonság (10) állambiztonságis jelen (6) arab (9) atom (7) a mennyei birodalomban (6) bajnai gordon (10) biológia (16) bíróság (6) bkv (7) budapest (10) cigány (86) demokrácia (87) diszkrimináció (6) egyház (6) ensz (8) erkölcs (6) eu (28) európa (7) evolúció (10) fantasy (9) fasizmus (6) fidesz (148) foci (6) gay (17) gay pride (12) gáza (14) gazdaság (19) google (6) gyász (7) gyurcsány (49) hamasz (13) hitler (8) holokauszt (12) hülyeség (6) humor (9) index (10) internet (9) irán (21) iszlám (6) izrael (39) jared diamond (6) jézus (10) jobbik (73) jog (8) kádár (7) katolikus egyház (7) kdnp (10) keresztény (12) kereszténység (11) kína (11) kolbenheyer ír (162) kolbenheyer olvas (233) kommunizmus (14) környezetvédelem (6) közélet (9) közgazdaságtan (26) krimi (17) külpolitika (20) kultúra (25) liberalizmus (13) lmp (9) magyar (15) magyarország (140) magyar gárda (9) magyar hírlap (6) martin (6) mdf (12) meleg (13) mongol (18) mszp (62) náci (51) nacionalizmus (10) németország (11) nemzet (32) nemzetbiztonság (8) nyelvészet (6) obama (21) oktatás (11) orbán (56) oroszország (8) összeesküvés (6) őstörténet (6) palesztin (15) politika (215) pszichológia (14) rasszizmus (19) regény (27) reggel (67) rendőr (7) rendszerváltás (24) rowling (7) rükverc (11) rukverc (15) sci fi (11) sólyom lászló (11) szabadság (17) szdsz (20) szeretet (6) szlovákia (11) társadalom (69) tech (7) terrorizmus (8) több fényt a kdnp be (8) történelem (155) tudomány (8) tüntetés (6) usa (47) választások (34) választás 2010 (44) vallás (14) válság (11) varga e tamás (6) vendégpost (11) világ (14) voks10 (26) vona gábor (7) zene (12) zsidó (48) Címkefelhő

Designerünk

Legutolsó kommentek

Nincs megjeleníthető elem

Gyurcsány nem nyilatkozik, de válaszol

2009.09.05. 20:00 Horváth Andor Márton

(A melegtüntetésről szóló teljes beszámolónkat itt olvashatja.)

Bevallom, nem örültem neki, hogy Gyurcsány Ferenc megjelent a Meleg Méltóság Menetén. Ennek egyenes következménye lett például, hogy a tömeg jelentős részének az ő nyomában kellett vonulnia. Ellenszenvemet nem csökkentette az sem, hogy érkezését öttagú szélsőjobber-kórus kommentálta, amely homoszexuális nemi erőszakkal fenyegette – úgy látszik, nekik is vannak meleg barátaik.

Nos, míg calam kollégára vártam a felvonuláson, és a felvonulás az indulásra várt, odamentem a volt miniszterelnökhöz, amihez persze előbb le kellett vennem a fényképezőgépemet a nyakamból. Elmondtam, hogy egy szigorúan demokráciapárti blog szerkesztője vagyok. Az ezután következő párbeszédet emlékezetből írom le.

Sárdobáló: Most, hogy lekerült a felelősség súlya a válláról, hogyan képzeli el a demokrácia védelmét?

Gyurcsány Ferenc: Ádám, ugye?

S: Nem, Andor.

GYF: No hát Andor, leköszönésem óta végig sikerült tartanom magamat ahhoz, hogy ne nyilatkozzak, és most sem szeretnék.

S: Akkor tehát tulajdonképpen magánemberként vesz részt a felvonuláson?

GYF: Tulajdonképpen igen, hiszen semmilyen különösebb közjogi tisztséget nem viselek...

S: Ööö...

GYF: Jó, hát országgyűlési képviselő vagyok. Mindenesetre azért vagyok itt, mert tavaly nyáron a családommal nyaraltam, amikor azok a szörnyű dolgok történtek a melegfelvonuláson. Nagyon sajnáltam, hogy miniszterelnökként nem voltam jelen a felvonuláson, és még akkor megígértem, hogy idén eljövök. Most persze már nem vagyok miniszterelnök, de természetesen eljöttem.

S: Ezzel együtt a bejáratnál lévő szélsőjobboldali tüntetők bekiabálásaiban az ön személyével kapcsolatos kritikák összemosódtak a melegeket sértegető káromkodásokkal. Nem gondolja, hogy ilyen módon akár gyengítheti is a felvonulás erejét?

GYF: Nem lehet hagyni ezeknek a bekiabálóknak, hogy ők irányítsák az országot. Hát most ha ők azt kiabálják, amit kiabálnak, menjünk mind haza?

Ezen a ponton megnőtt a zaj, és mivel természetesen nem vehettem elő diktafont sem, nem tudom pontosan rekonstruálni a szavakat, amelyekkel amellett érvelt, hogy aki a melegek méltósága mellett akar kiállni, annak a felvonuláson a helye, teljesen függetlenül az ellentüntetők véleményéről.

Végeredményben Gyurcsány Ferencnek – szinte hihetetlen, de – sikerült megindokolnia jelenlétét. Valamint az is kiderült, hogy a hatalom sokat csökkenthet valakinek a demokratikus érzékén. Miért nem jött ki tavaly? Idén miért nem jött ki Bajnai? Miért nem jött ki Sólyom László? Retkes Attilát éppúgy nem láttam a tömegben, mint Orbán Viktort. Jóllehet Gyurcsány már „nem rendelkezik különösebb közjogi tisztséggel”, az öt testőrével és feleségével együtt hét fővel gyarapította a felvonulók táborát. És hét fő – ez sajnos valószínűleg közel járt a felvonulók 1%-ához. Jó, hogy Gyurcsány lemondott. De van új a nap alatt? Ha a Fidesz ma hivatalosan képviseltette volna magát, máris azt mondanám: igen, és rájuk szavaznék.

61 komment · 1 trackback

Címkék: gyurcsány meleg demokrácia gay pride

A bejegyzés trackback címe:

https://sardobalo.blog.hu/api/trackback/id/tr811362388

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Melegfelvonulás, hideg fejjel 2009.09.07. 09:11:55

A tavalyihoz hasonlóan idén is "beépültem" a melegfelvonulás résztvevői közé - őszinte leszek: nem más céllal, mint hogy bemutassam a sok "deviáns köcsögöt" akik miatt egy fél városnak kell szenvednie ezen a szép, napfényes szombati...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DeMarco 2009.09.05. 22:14:15

"Hát most ha ők azt kiabálják, amit kiabálnak, menjünk mind haza?"
-Pontosan. Illik megfogadni a jó tanácsot...

Köszönjük kedves megjelenését! Reméljük jövőre is el tetszik menni... Csak tessék előre bejelenteni, hogy a Jobbik idejében visszahívja az aktivistáit. Így nekik már felesleges kimenni, ön egyedül is képes a megfelelő helyre tenni a menetet...

ralf 2009.09.05. 22:34:21

Én nem tartom jó ötletnek, hogy Gyurcsány megjelent, bár végül is csak állampolgári jogával élt. Ettől függetlenül én is ezt mondom: "Nem lehet hagyni ezeknek a bekiabálóknak, hogy ők irányítsák az országot." Ha ugyanis minden rendezvényt le kell zárni és csak a résztvevők lehetnek ott, a bámészkodók meg nem, ők győztek.

DeMarco 2009.09.05. 23:37:44

@ralf: He? Akit érdekelt ott volt. Ha leszámítjuk az újságírókat, fényképészeket, celebeket, külföldieket, díszlibsiket, alig voltak pár százan. Ezért kár volt lezárni a fél várost. Mi az, hogy csak a résztvevők lehettek ott és a bámészkodok nem? Most akkor maguknak akartak ünnepet, vagy a tömeget hergelni?? Mi fasz közük van az egyszerűen véletlenül arra sétáló gyerekeknek a homiparádéhoz? Végigmentek, örüljenek maguknak és kész. Aki meg nem látta, mert nem érdekelte az jobban is járt. Így is túlzott reklámozás ment a médiában.
"Ha ugyanis minden rendezvényt le kell zárni és csak a résztvevők lehetnek ott..."
Mert a gárdás rendezvényeket nem zárják le ugye? De azon még a résztvevők se lehetnek ott. Úgyhogy örüljetek, itt legalább a résztvevők ott lehettek...

Bell & Sebastian 2009.09.06. 02:01:31

Ha puhul a keménység, egyből lehet válogatni.
Ráhibázott!

molaris 2009.09.06. 09:13:26

Hány lélegeztetőgépbe került ez a zárás? Vajon Fletó miatt, vagy a homók miatt zártak? Mert Feri szeret az Andrássyn úgy megjelenni, hogy a környéket kordonerdővel veszi körül.

Pokróc 2009.09.06. 10:00:07

Szimpatikus, hogy elment Gyurcsány a felvonulásra. Karakán dolognak tartom. Elkövetett egy nagy hibát. Az öszödi beszédet. De annak sem a tartalmi mondanivalójával volt a gond, hanem hogy szalonképtelen szavakban adta elő a mondandóját, teljesen feleslegesen. Ugyanazt a beszédet meg lehetett volna tartani csúnya szavak nélkül, a legnagyobb komolysággal. Sajnálom, hogy nem tette. Úgy látszik még nem volt elég tapasztalt politikus. Remélem tanult belőle.

Ezen túlmenően viszont Gyurcsány egy szimpatikus figura. Annó éppen nyaralt, amikor a 2008-as melegfesztivál volt. Nem szabad elfelejteni, hogy azt akkor augusztusban tartották. Tehát pont amikor a parlamentiképviselők és kormány az éves szabadságát tölti. Eezeket a szabadságokat nyilván elő kell készíteni, egy miniszterelnök nem ugrálhat bármikor nyaralni. tehát nem lehet felróni neki, hogy múlt évben nem volt, de akkor nyilván az lett bvolna a bajotok vele, hogy miért ment el a múltévire.

Szóval nem hibáztatom, mert múlt évben nem ment el. Most viszont jó volt látni a tévében, hogy elment. Mindenkinek joga van elmenni egy tüntetésre és kiállni, szolidarizálni a résztvevőkkel, de különösen jó, ha egy politikus teszi. Feltűnően nagyon kevés politikus volt jelent. Például Sólyom László nem. De még csak nem is fogadta a melegeket! Pedig ők ugyanolyan állampolgárok, mint a többi.

Sólyom László megtanította az országot, hogy elnökként NEM FOG kezet bizonyos emberekkel. Ezt megtehette volna magánemberként, de ha egy ilyen magas hivatalt vállal, akkor kutya kötelessége kezet rázni, vagy ha nem képes rá, akkor mondjon le.

Sólyom László a tv-ostrom és egyéb utcai harcok idején nem békére és megbékélésre, szólította fel a résztvevőket, hanem tovább úszított, ő az első polgárháborús elnökünk.

Sólyom László egy éven át nem szólalt meg a romák elleni erőszak ügyében, sőt azt állította azokról, akik megszólaltak, hogy rosszhírét keltik az országnak.

Sólyom László képtelen volt diplomatikusan reagálni a szlovák kormány bunkóságára, márpedig egy államelnöknek ez a dolga. Az ő előkészítő stábja hibát követett el, mikor nem volt elég óvatos és körültekintő a látogatás dátumának megválasztásában. Mihelyst kiderült, hogy nem szivesen fogadják, tárgyalásokat kellett volna kezdeményeznie a szlovák kormánnyal egy másik időpontról és meghívni őket is a szobor felköszöntésére.

Sólyom László fogadja a gárdistákat, de nem fogadja a melegeket. A melegek ugyanúgy állampolgárai ennek az országnak, mint bárki más. Nevetséges, hogy nem válaszol, nem reagál. Egy sértődött, önző csak magára gondoló, hepciáskodó ember.

Az első két köztársasági elnökünk egy csoda volt, kár hogy kis esélyünk vaqn a csoda megismétlődésére.

Szóval kevés politikus állt ki a melegek mellett, de legalább Gyurcsány vette a fáradtságot. Ez tiszteletre méltó.

kilenctizenegy 2009.09.06. 11:11:58

@molaris: "Hány lélegeztetőgépbe került ez a zárás? Vajon Fletó miatt, vagy a homók miatt zártak?"

A náci haverjaid miatt zártak. Akik erőszakkal akarják megakadályozni honfitársaikat jogaik gykorlásában. Savasüveg, bézbólütő. Ezeket nem Gyurcsány vitte magával, nem is a melegek, hanem a náci csürhet. Rajtuk kérd számon a lélegeztetőgépeket!

Sturm und durung 2009.09.06. 11:33:53

"Hány lélegeztetőgépbe került ez a zárás? Vajon Fletó miatt, vagy a homók miatt zártak?"

Ez a mondat a demagógia csúcsa, tanítani lehetne az iskolában, hogy miről ismerszik meg a klasszikus demagóg érvelés. Tankkönyvbe vele!

A melegeknek a legkellemetlenebb, hogy a lezárják a vonulási útvonalukat, és hogy a rendőrökön és az ablakból integető pár nénin, meg a kamerázó sajtón kívül senki nincs jelen, egy üres térben kell vonulniuk.

Még Törökországban, tehát tőlünk keletre is nagy vidám fesztivál a melegek felvonulása, Ausztriában az összes párt politikusai résztvesznek a jamboriban, ami ezen a nyáron egy egymilliós felvonulás volt! Örültek a boltosok, egy ilyen fesztivál sok túristát is vonz. Csak itt kell megvédeni a gyilkos indulatoktól a melegeket. Fel nem foghatom kinek miért fáj az, hogy ők egymást szeretik!

Azóta vannak melegek, amióta ember van (sőt még az állatvilágban is gyakori), amikor elfogadjuk a melegeket, akkor tkp magunkat fogadjuk el.

A nácikat és gyilkos indulataikat viszont nem fogadhatjuk el. Ellenük sajnos kűzdeni kell, minden nap. Sajnos. Jobb lenne, ha másra fordíthatnánk az erőinket.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.09.06. 12:23:42

@molaris: kedves molaris, régen te értelmeseket, konstruktívakat szóltál hozzá. Mostanában már csak a gyűlölet látszik a hozzászólásaidból. Mi történt?

Azon kívül nem a melegek vagy Gyurcsány miatt volt szükség ilyen biztosításra, hanem az agyament nácik miatt.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.09.06. 12:24:54

@Sturm und durung: szerintem kimondtad a választ: az fáj nekik, hogy szeretik egymást. Valószínúleg ezzel sokan nem tudnak mit kezdeni.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.09.06. 12:33:27

amely homoszexuális nemi erőszakkal fenyegette"

gyurcsányt?

na nem nem kell válaszolni, tudom
csak éppen a főnév hiányzik.
hja
akik. nem amely

molaris 2009.09.06. 15:10:19

@kilenctizenegy:@calam (vdani):
Először is helyesen: náczikok, tessék megjegyezni.
Másodszor, Sipánka számolt lélegeztetőgépben.
Harmadszor, már kérdezni sem szabad?
Az meg tény, hogy amikor az Operába ment, ugyanígy lekordonoztak mindent.
Ajánlom magamat!

Rá Dios 2009.09.06. 15:27:56

"Ha a Fidesz ma hivatalosan képviseltette volna magát, máris azt mondanám: igen, és rájuk szavaznék."
Bizonyára dr Szíjjártóék kiszámolták és elmondták macsóka főnöküknek, hogy az Overdosenak adott cukorka több szavazatot hoz.

Viktus 2009.09.06. 15:45:02

A Fidesz hülye lenne ilyen szarhoz a nevét adni :D te rá szavaznál 10% meg távozna nem túl jó biznisz.

Ezt a hajcihőt évekkel ezelőtt elcseszték nem alkalmazkodtak a helyi viszonyokhoz a jónépnek meg nem tetszett, ha szoknyás cicis férfiak tolják az arcukba a brokit ... normálisan kellett volna az elejétől nem lett volna ennyi balhé feszültségkeltés. Most hiába csinálnák normálisan hosszú idő kell mire nem marhakarámokba kell vonulniuk méltósággal.

Viktus 2009.09.06. 15:48:22

@Sturm und durung:

Törökország :D ahol foci meccsen sem lehet bíró, aki meleg :D az a minta államod?

Viktus 2009.09.06. 15:58:09

+

Ja Gyurcsány Feri meg feltette a pontot az i-re :P a szervezők helyében mindjárt felkértem volna távozásra. Többek közt az ő tevékenységének köszönhető, hogy nincsen már rendőrség nincsen rend, és a gyűlölet ennyire áthatja az embereket. Ilyen mélyen régen volt ez az ország ...

Egyébként az is felmerült bennem, hogy több ezer rendőr ott van Budapest belvárosában, akkor egy NŐT mégis hogyan verhet össze egy csorda?

Rá Dios 2009.09.06. 16:09:56

Viktus, te is öt blogba írod ugyanazt? Így elég volna copy-space-elni :-)

Pokróc 2009.09.06. 18:46:44

@Viktus:

Szerintem meg sokat fejlődött a rendőrség, 2006-ban még meglehetősen amatőrök voltak az agyát vesztett, törni-zúzni vágyó, elszabadult, artikulálatlan tömeg kezelésben (lásd tv-ostrom), és mostanra meg egy fegyelmezett társaság lettek és mivel a rohamsisakukon ott az azonosítójuk, remélem a felesleges atrocitásokat is kerülik.

Ezen kívül is eltévesztetted a házszámot, hisz a diliházat éppenhogy a gazdád utcára vezényelt tömege indtotta be és nem a Gyurcsány.

DeMarco 2009.09.06. 20:05:10

@Pokróc: Ön elkeserítő. A tökéletes antimagyar, akit nem ingatnak meg a tények soha, életét és vérét a pártnak szenteli...
Csak az okoz némi elégtételt, hogy kihaló fajta. Kívánom, hogy rémálmai valóra váljanak a következő években és lássa pártját a semmibe hullani...pontosabban a börtönbe. Ott is nagydarab többszörös kisebbségben lévő mellé kerüljenek, úgyis szeretik őket.
Elég büntetés lesz önnek, egy kétharmados fidesz, egy erős jobbikkal... :))))))))

Eszfirt Ráhel 2009.09.06. 20:42:18

@DeMarco:
Miért ez a magabiztosság? Egy választás örökre szól? A Fidesz is hullott már 44%-ról 7-re, aztán mégis itt van. Igazol valakit erkölcsileg, ha ugyanazok a megvezetett marhák, akik kétszer megválasztották a szocikat, most a fideszre nyomják az ikszet?
Amúgy meg már a jobbiknak is örülünk?

DeMarco 2009.09.06. 20:56:58

@Eszfirt Ráhel: Én nem örülök a Jobbiknak, de annak igen, ha a baloldalt gyengíti és egy maszopnál erősebb jobbikot el tudnék viselni. Arról nem is beszélve, hogy a libsi politika teljesen megbukott és ők különösen gyűlőlik a Jobbikot, ami valljuk be elég szórakoztató tud lenni... és némi elégtételt okoz.
Azok a megvezetett marhák szép lassan kivesznek. A fiatalabb korosztályokat már nehezebb megvezetni a régi trükkökkel. (Bár azért van akit sikerül, de hátha kinövik.)

Pokróc 2009.09.06. 23:30:46

@DeMarco:

Persze, majd pont Ön dönti el, hogy ki a magyar és az antimagyar. Mégis milyen alapon? Nevetséges már eleve a felosztás. Ehelyett viszont vannak a rasszista felvilágosulatlan, gyülölködő magyarok meg nem rasszista, felvilágosultabb magyarok. Ez már egy értelmesebb felosztás. Érdemes volna ennek mentén gondolkoznia tovább az ország sorsáról, jövőjéről.

Bell & Sebastian 2009.09.06. 23:45:18

@Pokróc:

Kegyed nagyon ostoba, vagy maga Gyurcsány.

heima (törölt) 2009.09.07. 00:03:54

@Pokróc: "Mégis milyen alapon?" a kommentedet DeMarco betáplálta a a kiamagyar-o-meter-be, és csúnyán kilengett az antimagyar oldal felé. így jártál, nyereményed egy szopóálarc, átvehető az újlipótban, a sárdobáló HQ-ban.

doxi2 (törölt) 2009.09.07. 08:35:11

a fiatalokra ne számítsunk.az oktatásuk színvonala max. a cigányozásra meg a zsidózásra elegendő.( lásd: eu választások )
gyurcsány pedig csak a naivitása áldozata.azt hitte intelligens népet kormányoz, a pártja meg a háta mögött áll.
kiderült, hogy a nemzet IQ-ja 300 Ft-ig terjed, a párt meg azért áll a háta mögött hogy könnyebben leszúrja.

d.z. · http://masikmagyarorszag.blog.hu 2009.09.07. 08:46:43

@Pokróc: Ezzel vitatkoznék. Vannak felvilágosult, nem rasszista magyarok meg vannak olyanok, akik annak szeretnék képzelni magukat, ugyanakkor a véleményük soha semmiben nem tér el a PÁRTétől. Az SZDSZ pl. húsz éven keresztül abból élt, hogy beadta, hogy azok a felvilágosultak, értelmesek, akik rájuk szavaznak, közben meg minden, amihez hozzányúlt szarrá ment. Na erről ennyit.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.09.07. 09:21:09

Ciki, nem ciki, én bizony egyetértek Fletóval. Én magam is gondolkodtam rajta, hogy kimegyek, de nem voltam Pesten...

Pokróc 2009.09.07. 10:00:06

@heima:

Kedves heima, nyugodtan szopogasd el a szopóálarcodat, és lengjél ki kedvedre a magyarmérőddel, ha elfáradtál tanuld meg végre a szózatot és a himnuszt kívülről és akkor megmérkőzünk, ki tudja hibátlanul elszavalni ezeket, ha az eredmény döntetlen, akkor különversenyszámként még ajánlom a melyikünk tud elénekelni több magyar népdalt versenyszámot.

DeMarco 2009.09.07. 10:21:12

@Pokróc: Csak hogy tisztázzuk: Melyik ország himnuszát akarod szavalni az oroszokét, vagy a magyarokét? Mert az előbbiben alighanem veszítenék, míg a másikban csúnyán alulmaradnál... még a különversenyszámmal együtt is...
Csak azért, mert ti szeretitek "felvilágosulatlan, rasszista, fasisztának" beállítani azokat akik ellentmondanak a Pártnak és hazug ideológiájának, ez még nem jelenti azt, hogy ez így is van. Lehet azt mondani az égre, hogy nem kék, hanem zöld, de ennek nincs sok értelme, mert egyrészt mindenki bolondnak fog nézni, hiszen látják, hogy kék, másrészt attól, hogy azt mondod, nem változik semmi az égen, ugyanolyan kék marad...

molaris 2009.09.07. 10:23:50

@Fedor:
Kár. Milyen jól eldiskurálhattatok volna.
Bár, Ő, a Feleségét csókolgatta kihívóan.
Na- Neked mi maradt volna?::))

Blackrock (törölt) 2009.09.07. 10:25:09

@DeMarco:
"Azok a megvezetett marhák szép lassan kivesznek. A fiatalabb korosztályokat már nehezebb megvezetni a régi trükkökkel. (Bár azért van akit sikerül, de hátha kinövik.)"

LOL...a jobbik épp a megvezetést csinálja nagy erőkkel, intenzíven. Az összes gárdagyűlésen ott a sok marha, kolomppal a nyakában.

molaris 2009.09.07. 10:26:57

@Pokróc:
Melyik pártszemináriumi anyagot adod elénk? Most, még a különmegbízott is rasszista szocikról írt tanulmányt.
Tessék a korral haladni. :::)))

Vidéki 2009.09.07. 10:27:21

@Fedor:
Nagy kár, hogy nem voltál Pesten.

Te tényleg oda való lettél volna.

Blackrock (törölt) 2009.09.07. 10:29:16

@DeMarco: az "aki nincs velünk, az ellenünk van" ars poetica biza' kedves barátom a jobbiké.

molaris 2009.09.07. 10:31:52

@Vidéki:
Gondolod, hogy nem válogatott volna a seggek között?? ::))
Dehogynem!!!- viszont, Ferinek nem sajogna az aranyere.::)) Vagy, még inkább.

molaris 2009.09.07. 10:34:10

@Blackrock:
Fiatal vagy, műveletlen. Már Kádár is azt találta mondani, hogy: aki nincs ellenünk, az velünk van.
Hallottam. Sajnos.

DeMarco 2009.09.07. 10:37:00

@Blackrock: A Jobbik ars poeticaja a "Mindenki Jobbikos, csak van aki még nem tud róla...".
A Jobbik sikere abban van, hogy ők kimondanak olyan dolgokat amit más nem akar/tud. Ilyen a cigánybűnőzés fogalma, amivel vidéken komolyan küzdenek, de a pesti urak ezzel egy csöppet sem foglalkoznak.
Érdekes módon inkább a kiábrándult maszop szavazók mennek csapatostul a Jobbikra szavazni.

DeMarco 2009.09.07. 10:40:22

@Fedor: Nem mentél ki? Ráadásul a gyerekeidet sem vitted el? Ejnye-ejnye... Azok után amennyit kínlódtál érte, azt gondoltam, hogy elöl fogod a zászlót...

tucsi 2009.09.07. 10:55:03

aki nincs ellenünk velünk van - pedig a szereteté

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.09.07. 11:32:19

@molaris: Gondolom a saját feleségem, hisz már a tízparancsolatban is benne vagyon, hogy "Ne kívánd a te felebarátodnak feleségét" :-)
@DeMarco: Mint mondtam, nem voltam Pesten...

heima (törölt) 2009.09.07. 12:41:09

@Pokróc: és olyan bájos félreszegett fej - szívretett kéz - nagyon komoly elmélyedés Himnusz/Szózat alatt kombót is tudsz, mint fletó? mert ha igen, még miniszterelnök is lehetsz, táncika helyett meg majd énekelhetsz népdalokat a kormányszóvivődnek!

molaris 2009.09.07. 14:17:25

@Fedor:
Sőt! Jézus azt mondja: Aki vágyakozva tekint más feleségére, lelkében paráználkodott az.
Viszont az a kérdés, hogy a Feleséged/tiszteltetem/, vajon elkísért volna- e, a cél ismeretében?::))

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.09.07. 14:35:43

@molaris: Majd jövőre megkérdezem. De talán elhiheted, tizensok év után már ismerem eléggé, szóval ha esetleg nemet mondana, az max. azért lenne, mert nem szereti a balhét. A toleranciájában viszont nincs okom kételkedni.

Blackrock (törölt) 2009.09.07. 14:43:05

@DeMarco: na, hát kb. ennyi, amit a jobbik el tud mondani: cigánybűnözés.

Megoldást kínál? Nem kínál (illetve kínálna, csak hát az nem annyira szalonképes).

Egyebet tud felmutani a jobbik? Magyar gárda, tüntetés, hangoskodás stb.

Ezt hívják demagógiának. Mindegy, ennek is mi fogjuk inni a levét. Vona Gábor meg jövőre a panelból szép csendben elköltözhet családi házba. Fussa majd a "képviselői fizuból". Gondolom ő a fizetését nem fogja karitatív célra felajánlani senkinek...


A jobbikra meg azok mennek el szavazni, akiket még meg lehet vezetni ezzel a maszlaggal.

DeMarco 2009.09.07. 15:04:41

@Blackrock: Ezzel látod, én is egyetértek.

Blackrock (törölt) 2009.09.07. 15:28:28

@molaris: Sem fiatal nem vagyok, sem műveletlen. Én is hallottam ezt, sajnos.

molaris 2009.09.07. 17:46:15

@Fedor:
Ez már rég nem a toleranciáról szól.

Saman · http://reszvetelidemokracia.blog.hu/ 2009.09.08. 19:27:19

Gyurcsany reszvetele azert gusztustalan politikai tett, mert egy komoly arkot sikerult asni a civil erdekvedelem es a partokracia erdekartikulacios tevekenysege koze.

Egyenesen arrol kellene beszelnunk a tema kapcsan, hogy meddig fognak meg arto szandekkal beturemkedni a partok ezekbe a szferakba.

Ez a menet 3 evvel ezelottig egy civil onszervezodes volt. Tavaly kendozetlenul felvallalta SZDSZ partrendezveny voltat. Az iden meg ott volt Gyurcsany.

Egeszen 1998-ota folyamatosan pusztitja a civilgyilkos zsakmanyszerzo partokracia az allampolgari onszervezodesek eletteret.

Ennek a tevekenysegnek az eredmenye, hogy a reszveteli demokracia a mi kulturankban gyujtogatast es kockakodobalast jelent.

Ezert 99%/ban Orban es Gyurcsany felelosek.

Eppen ezert elkepesztoen gusztustalan a jelenletuk egy ilyen helyen.

svdkert 2009.09.08. 21:25:30

szerintem vonuljunk fel akik nem h...........ok, zárják le pestet és budát, jogunk van hozzá!? A szimpatizánsok ha jönnek lesznek ha nem, hát nem akkor maradunk kissebségben.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.09.08. 22:30:06

@svdkert: nem az MMM, hanem az agyament ellentüntetők miatt kellett lezárni a fél várost.

Hopi és Rugóláb 2009.09.08. 23:24:08

Gyurcsány olyan nekünk, mint a lapos kő, melyet a vízbe dobnak és addig pattog, amíg tart a lendület. Ezt a lendületet a párttársaitól (cimboráitól) kapta, de szerencsére fogyóban van.
Őt is elnyeli előbb-utóbb a sötét, mély víz. Remélhetőleg.

H és R

Sutty 2009.09.09. 03:17:53

Sárdobáló, legközelebb a legdurvább kérdést a végére hagyd meg Fecónak. kénytelen lett volna válaszolni. gyáva féreg (gy.f.),
már menekül biztonsági okokból

BKV reszelő 2009.09.09. 06:50:53

@Rá Dios: Mi az a copy-space ? ...mert a copy&paste-ről tudom mi az, de ez a copy-space valami új facilitás lehet.


No, feri meg végre odament a nőnek öltöző pasijával, ahová való. Mi a gond ?

Qkac · http://urvezeto.blog.hu 2009.09.09. 08:23:58

@doxi2: Ezen röhögök egy órája! :-D

Más Magyar · http://masmagyar.blog.hu 2009.09.09. 10:48:58

Én konzekvensen tartom magam a minden évben szokásos programomhoz a melegfelvonulás idejére.
Be az autóba és irány Hollókő,Tata,Somoskő,vagy bármelyik gyönyörű és nyugodt,lezárásmentes vidéki település!!
Mennyivel kellemesebb egy szépséges környezetben szélsőséges hangulat ( szélsőséges elemek és buzik) nélkül élvezni a természetet és a családom közelségét!
Javaslom a Fartúró és/vagy Leszbosz rajongóknak,valamint a "monnyon" le társaságnak,hogy inkább tisztelettel menjenek a pics@ba a városomból...