Sárdobáló - Utolsó kommentek
blfr2@https://blog.hu
©2024 blog.hu
https://sardobalo.blog.hu/2015/03/07/kolbenheyer_ir_138_pret_a_manger/full_commentlist/1#c26587706
Válasz erre: Kolbenheyer ír 138.: Pret a manger
2015-03-27T10:09:20+01:00
2015-03-27T10:09:20+01:00
Lengyel Anna
http://blog.hu/user/19957
Hát ez nagyon aranyos sztori. Potyog a könnyem a röhögéstől, mint Emmának a Hülyéje után. :)
https://sardobalo.blog.hu/2014/08/30/kolbenheyer_olvas_clvii_sarga_irigyseg/full_commentlist/1#c24390449
Válasz erre: Kolbenheyer olvas CLVII.: Sárga irigység
2014-09-06T12:08:39+02:00
2014-09-06T12:08:39+02:00
kolbenheyer
http://blog.hu/user/192262
Tudtommal nincs.
https://sardobalo.blog.hu/2014/08/30/kolbenheyer_olvas_clvii_sarga_irigyseg/full_commentlist/1#c24386763
Válasz erre: Kolbenheyer olvas CLVII.: Sárga irigység
2014-09-05T20:20:05+02:00
2014-09-05T20:20:05+02:00
Frenkel Péter
http://blog.hu/user/802791
Van magyar fordítása a könyvnek?
https://sardobalo.blog.hu/2014/05/10/kolbenheyer_olvas_cliii_nehez_vas/full_commentlist/1#c22851312
Válasz erre: Kolbenheyer olvas CLIII.: Nehéz vas
2014-05-10T17:18:29+02:00
2014-05-10T17:18:29+02:00
kolbenheyer
http://blog.hu/user/192262
upsz. bocs. kösz.
https://sardobalo.blog.hu/2014/05/10/kolbenheyer_olvas_cliii_nehez_vas/full_commentlist/1#c22851109
Válasz erre: Kolbenheyer olvas CLIII.: Nehéz vas
2014-05-10T16:46:29+02:00
2014-05-10T16:46:29+02:00
flea
http://blog.hu/user/32241
nyavalygást.<br /><br />
Kemény olvasmány lehet ez. Valamikor a következő 20 évben mindenképp sort kerítek rá.
https://sardobalo.blog.hu/2014/04/26/kolbenheyer_olvas_clii_ember_az_embertelensegben/full_commentlist/1#c22711470
Válasz erre: Kolbenheyer olvas CLII.: Ember az embertelenségben
2014-04-26T21:24:02+02:00
2014-04-26T21:24:02+02:00
doggfather
http://blog.hu/user/453239
eddig nem olvastam, de most kedvet kaptam hozzá. Köszi a posztot.
https://sardobalo.blog.hu/2014/04/26/kolbenheyer_olvas_clii_ember_az_embertelensegben/full_commentlist/1#c22711372
Válasz erre: Kolbenheyer olvas CLII.: Ember az embertelenségben
2014-04-26T21:12:58+02:00
2014-04-26T21:12:58+02:00
Zizifull
http://blog.hu/user/776182
A konyv es a film olyan viszonyban vannak egymassal, mint amikor Assimov-nak megfilmesitettek az En a robot cimu konyvet.
https://sardobalo.blog.hu/2014/04/26/kolbenheyer_olvas_clii_ember_az_embertelensegben/full_commentlist/1#c22710295
Válasz erre: Kolbenheyer olvas CLII.: Ember az embertelenségben
2014-04-26T19:56:12+02:00
2014-04-26T19:56:12+02:00
Conan The Librarian
http://blog.hu/user/756794
Pozitív csalódás volt a könyv, jó részek vannak benne, néhol egészen meglepő ötletekkel is találkozni. Valamikor még tuti, hogy újraolvasom.
https://sardobalo.blog.hu/2014/04/04/harom_teny/full_commentlist/1#c22156231
Válasz erre: Három tény
2014-04-04T22:49:34+02:00
2014-04-04T22:49:34+02:00
bm613
http://blog.hu/user/60077
Nem nevezném én ezeket tényeknek, de mindegy. Ami fontosabb: láthatóan az LMP-hez húzol. Szerinted is jobbra tartanak? Mert ők vehemensen tagadják, ha valaki ezt meri nekik mondani.
https://sardobalo.blog.hu/2014/03/20/vissza-visszanyelve/full_commentlist/1#c21954409
Válasz erre: Vissza-visszanyelve
2014-03-23T09:32:47+01:00
2014-03-23T09:32:47+01:00
ralf
http://blog.hu/user/115555
Én alapvetően egyetértek a cikkíróval, az én dilemmámat is nagyopn jól kifejezi. Nem ellenérvként, inkább a saját dilemmám folytatásaként írom a következőket:<br />
Most az Összefogásra szavazunk, mint kevésbé rossz megoldásra, de négy év múlva megint csak - ugyanilyen logika mellett - a "takarodjanak" vagy a "csak nehogy a Fidesz jöjjön vissza" indoklással fogunk szavazni.<br />
Ha viszont nem fog össze a teljes vállalható ellenzék, hanem - a kormányváltás egyébklént így sem túl nagy esélyét - kockáztatva a Liberálisok vagy pl. a MoMa külön indulna, a kispártokra vakló szavazás nem feltétlenül azt jelentené, hogy az MSZP-re vagy a Fideszre szavazunk, hanem azt, hogy jelezzük a kis pártokank, hogy van rájuk szükség, nem kell feltétlenül a két zászló közül valamelyik alá beállni. Ez számomra azért is lenne fontos, mert az, amire én vágyom - kapitalizmus és piacgazdaság kis állammal vegyítve, egyik jelenlegi konglomerátumtól sem várható reálisan, és ha rövistávú taktikai okokból soha nem szavazok/szavazhatok azokra, akik a hozzám közel álló nézeteket képvisleik, soha nem kerül ilyen a parlamentbe. Pedig ez lenne csak a korszakváltás.
https://sardobalo.blog.hu/2014/03/20/vissza-visszanyelve/full_commentlist/1#c21943400
Válasz erre: Vissza-visszanyelve
2014-03-21T09:36:14+01:00
2014-03-21T09:36:14+01:00
flea
http://blog.hu/user/32241
<a href="http://sardobalo.blog.hu/2014/03/20/vissza-visszanyelve?fullcommentlist=1#c21938996" class="reply_nick_192262" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 21938996 );">@kolbenheyer</a>: <br />
1. Ez csak a "szocialistákat is lepipáló, pofátlan, nyílt korrupció" kitételre volt válasz.<br />
3. Ebben egyetértünk. Piszkálja a csőrömet a marketingszóhasználat kritikátlan átvétele, de valóban nem ez a lényeg.<br /><br />
A 2-4. pontra pedig az a válaszom, hogy a kormányváltás reálisan nézve esélytelen, a state capture, ami zajlik, minimum 4 évig (remélhetően nem kétharmaddal, de) folytatódni fog. Ez nyugodtan tekinthető ténynek. (Mellékszálként az is ott van, hogy ha a választások után csodák sorozata folytán nem a Fidesz alakít kormányt, érdemi változás akkor sem várható, legfeljebb a következő ciklustól, ugyanis mindent beleírtak az alkotmányba és kétharmados törvényekbe, és az összes kulcspozíciót 1000 évre elfoglalták.)<br /><br />
Tehát fenntartom, hogy a legjobb, amit tehetünk, ha igyekszünk minél többféle pártot bejuttatni. Szerencsére úgy tűnik, hogy ehhez nem leszünk kénytelenek még jobban befogni az orrunkat, mint Mesterházyékhoz kellene.<br /><br />
Nem utolsó sorban a kétharmad megakadályozásához is ez a legjobb út: minél több párt jut be, annál kevesebb szavazat vész el, ez mind a győztest gyengíti.
https://sardobalo.blog.hu/2014/03/20/vissza-visszanyelve/full_commentlist/1#c21938996
Válasz erre: Vissza-visszanyelve
2014-03-20T16:43:47+01:00
2014-03-20T16:43:47+01:00
kolbenheyer
http://blog.hu/user/192262
1. A poszt nem is azzal érvel, hogy a korrupció nagyobb, hanem hogy a meghozott intézkedések súlyosan rombolják a jogállamot és a gazdasági versenyképességet.<br />
2. Ha a poszt (előbb ismételt) állítása igaz, akkor a kormányváltás javíthat, amennyiben nem rombol tovább.<br />
3. Nem indokolt összefogásról beszélni, de a névválasztás marketingkérdés, és nem tárgya a posztnak.<br />
4. Ha te is úgy látod, hogy a Fidesz rontotta a politikai megújulás esélyeit, akkor ezért ne a baloldalt kárhoztasd, és ne állítsd egyszerre, hogy a változás nem javíthat a helyzeten.
https://sardobalo.blog.hu/2014/03/20/vissza-visszanyelve/full_commentlist/1#c21936925
Válasz erre: Vissza-visszanyelve
2014-03-20T11:18:33+01:00
2014-03-20T11:18:33+01:00
flea
http://blog.hu/user/32241
Nem látom be, hogy a jelenlegi garnitúra korrupciós szempontból bármennyivel is rosszabb lenne, mint az előző. A gátlástalanság szerintem ugyanaz, csak kevésbé takargatják. (Hogy ügyetlenek, vagy ennyire szégyentelenek, édesmindegy.)<br /><br />
Szintén nem látom be, hogy még ha a Mesterházy-féle társaság le is váltaná a kormányt - aminek az esélye szabad szemmel nem látható jelenleg -, abból bármiféle előny származna az ország számára.<br /><br />
Hovatovább azt sem látom, hogy miért lenne indokolt bármiféle összefogásról beszélni egy olyan formáció esetén, ami a 2010-ben megbukott kormánytól mindössze abban különbözik, hogy az LMP-nek a Bajnaival rokonszenvező fele (látszólag akarata ellenére, bár ki tudja) közöttük kötött ki.<br /><br />
A magyar politikai elit épp hatalmon lévő fele ebben a ciklusban megerősítette azokat a gátakat, amik esetleges új, alulról szerveződő politikai formációk parlamentbe jutását vannak hivatva megnehezíteni, éppen azért, hogy két nagy tömb legyen, és a "demokrácia" legfeljebb a befogott orral szavazásról szólhasson mindenki számára. Az ország egyetlen halovány esélye, hogy mint 2006-ban az SZDSZ és az MDF, úgy idén az LMP és a Jobbik* is megugorja az 5%-ot, és minél tovább elodázza a kétpártrendszer kialakulását, esélyt teremtve arra, hogy ezeket az antidemokratikus gátakat még idejekorán lebonthassuk valahogy. Ha a kétpártrendszer egyszer kialakult, onnan már nem lesz visszaút.<br /><br />
*Az említett 4 pártból 1 van, ami iránt bárminémű, akár részleges rokonszenv is felmerült bennem valaha. De a magyar demokrácia sokkal inkább múlik jelenleg azon, hogy legyen _bármilyen_ sokféleség, mint azon, hogy a konkrét pártok milyen őrültségeket képviselnek esetenként.<br /><br />
Ezek után azt levezetni, hogy Mesterházyékra kell szavazni, befogott orral vagy anélkül, totális nonszensz. Aki akár a Fideszre, akár rájuk szavaz, a kétpártrendszert, a bebetonozott mutyit, az örökös "befogott orral kisebbik rosszra" szavazást választja. Ennél még az MKKP is jobb választás.
https://sardobalo.blog.hu/2014/02/08/kolbenheyer_ir_116_bal/full_commentlist/1#c21640707
Válasz erre: Kolbenheyer ír 116.: Bal
2014-02-08T21:16:30+01:00
2014-02-08T21:16:30+01:00
flea
http://blog.hu/user/32241
És tényleg nem, annak a neve "úti baleset".
https://sardobalo.blog.hu/2014/01/10/vege_a_demokracianak/full_commentlist/1#c21414206
Válasz erre: Vége a demokráciának?
2014-01-13T21:06:33+01:00
2014-01-13T21:06:33+01:00
A. Macska
http://blog.hu/user/844526
Szép estét mindenkinek!<br /><br />
"Nem hiszem, hogy Magyarországnak sok ideje van arra, hogy kitermeljen egy olyan pártot, amelyben komoly és hozzáértő emberek helyes elvek alapján dolgoznak, és amely nem köt szövetséget a politikai élet egyik pólusával sem"<br /><br />
Tényleg nem sok idő van, de esély van rá:<br /><a rel="nofollow" href="http://www.youtube.com/channel/UC0vkX0ybq5jUcYZ1MsMOPMQ?feature=watch">www.youtube.com/channel/UC0vkX0ybq5jUcYZ1MsMOPMQ?feature=watch</a><br /><br />
Csak ehhez persze rátok is szükség van :)
https://sardobalo.blog.hu/2014/01/10/vege_a_demokracianak/full_commentlist/1#c21395336
Válasz erre: Vége a demokráciának?
2014-01-11T00:02:54+01:00
2014-01-11T00:02:54+01:00
Lesz még Magyar Köztársaság
http://blog.hu/user/813419
<a href="http://sardobalo.blog.hu/2014/01/10/vege_a_demokracianak?fullcommentlist=1#c21395067" class="reply_nick_787274" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 21395067 );">@Amadeus62</a>: Még valamit, hogy teljes legyek: elvileg én is összefogáspárti lennék, de az együttműködés olyan elvi és gyakorlati megvalósítását, mint ami most születik, azt épeszű ember elutasítja, több okból is. <br /><br />
Egyrészt mert, de erről már írtam, alá-fölé rendelő viszony működik, a felek nem valódi partnerként tekintenek egymásra. Olyan kerekasztal-szerű tárgyalásokra lett volna szükség az elmúlt hónapokban, félévben, de akár években is, mint ami a rendszerváltás idején volt. A legszélesebb civil-és politikai közönséget bevonva. Ez ami van lószar. Ez núdli. Itt az mszp új urai diktálnak. Ez nem összefogás.<br /><br />
A másik ok kicsit összetettebb. Az újabb fidesz 2/3 megakadályozására való hivatkozás mint előbb írtam, értelmetlen. Most tegyük fel, hogy az ellenzék győz. Kormányváltás ide nem elég. Attól még Orbán rendszere marad. Kormányváltás helyet rendszerváltásra van szükség. A NER eltörlésére. (Ajánlom Kerék-Bárczy Sz. minapi írását a Galamuson.) Csak így lehet újra egy normális, fejlődő jogállamot felépíteni. <br /><br />
A DK-ról tudom, hogy ezt akarja - az orbáni rendszerrel elvi szinten Gyurcsányék helyezkednek szembe a legélesebben. Nem véletlen, hogy a Fidesz Gyurcsányt támadja a legvehemensebben, ezért gyurcsányozik bőszen, erre kellett a karaktergyilkolászás. Az Együttből úgy-ahogy szintén kinézem a rendszerszintű változtatás igényét. De a mai, MA vezette mszp-ből nem. Az mszpt egy gátlástalan karrierista vezeti a csapatával, amely inkább populista-demagóg retorikában vív harcot a fidesszel. Nem érdekli a demokratikus jogállam visszaállítása. Ezt már mutatta számtalanszor. Namost egy ilyen mszp-vel, amely jól elvan az orbáni államrendben, képtelenség rendszert váltani, hiszen az igénye sincs meg rá. És itt most nem a trafikk-vagy a földmutyi fölszámolására gondolok, amit a szocik is ígérnek. Az csak a jéghegy csúcsa...<br /><br />
Én csak olyan valódi összefogásra szavaznék, amely teljesen szembehelyezkedik a NER-rel és világossá teszi, hogy a legfőbb célja a fidesz alkotta rendszer elpusztítása. A '89-es konszenzusos Alkotmány visszaállítása, egyebek. Az mszp (és az Együtt) retorikájában a nyomát sem lárom ennek! Helyette népüdvözítő, szociális-és gazdaságfejlesztő tervek vannak csupán, melyek ugyan fontosak, de messze nem elegek, mert az orbáni rendszerkeretek között valódi változásokat a rendszer megváltoztatása nélkűl nem lehet elérni. Arra viszont esély sincs. <br /><br />
Talán ebből most már megérted a problémámat.
https://sardobalo.blog.hu/2014/01/10/vege_a_demokracianak/full_commentlist/1#c21395245
Válasz erre: Vége a demokráciának?
2014-01-10T23:37:58+01:00
2014-01-10T23:37:58+01:00
bm613
http://blog.hu/user/60077
Andor: "az egyetlen miniszterelnök 2002 óta, aki nem rombolta a demokráciát"<br />
Ha Medgyessyt nem számolod, akkor esetleg. Ő aztán mivel rombolta? Nem volt jó vezetője az országnak, de ilyesmivel nem vádolhatod.
https://sardobalo.blog.hu/2014/01/10/vege_a_demokracianak/full_commentlist/1#c21395186
Válasz erre: Vége a demokráciának?
2014-01-10T23:23:59+01:00
2014-01-10T23:23:59+01:00
Lesz még Magyar Köztársaság
http://blog.hu/user/813419
<a href="http://sardobalo.blog.hu/2014/01/10/vege_a_demokracianak?fullcommentlist=1#c21395067" class="reply_nick_787274" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 21395067 );">@Amadeus62</a>: Teljesen mindegy, hogy a fidesz megszerzi-e az újabb 2/3-ot vagy sem. A rendszer készen van. A sarkallatos (a rendszer lényegét adó) kétharmados törvények megszavazva, van új földtörvény, oktatási-munkaügyi-választójogi stb. törvény, él az orbáni alaptörvény (mindennek alfája és omegája), alkotmánybíróság kiherélve, nyomozószervek a zsebben...<br /><br />
Semmivel sem lesz kevesebb hatalom Orbán kezében április után akkor sem, ha nincs meg a 2/3. A rendszer él és virul továbbra is.
https://sardobalo.blog.hu/2014/01/10/vege_a_demokracianak/full_commentlist/1#c21395067
Válasz erre: Vége a demokráciának?
2014-01-10T22:57:54+01:00
2014-01-10T22:57:54+01:00
Amadeus62
http://blog.hu/user/787274
<a href="http://sardobalo.blog.hu/2014/01/10/vege_a_demokracianak?fullcommentlist=1#c21393838" class="reply_nick_813419" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 21393838 );">@Republic Forever!</a>: <br /><br />
Nekem meg mindegy, hogy ki lesz az összefogás miniszterelnök jelöltje. Ahhoz, hogy a fityisznek ne legyen még egyszer 2/3-a BÁRMELYIK jelöltre leszavaznék. Bármelyikre! De ahogy látom, sok a finnyás ember. Aztán a finnyáskodásuk miatt csodálkoznak majd, ha megint fidesz 2/3 lesz. Ezt nem engedhetjük!
https://sardobalo.blog.hu/2014/01/10/vege_a_demokracianak/full_commentlist/1#c21394766
Válasz erre: Vége a demokráciának?
2014-01-10T21:50:11+01:00
2014-01-10T21:50:11+01:00
Mizantrop
http://blog.hu/user/160109
<a href="http://sardobalo.blog.hu/2014/01/10/vege_a_demokracianak?fullcommentlist=1#c21393383" class="reply_nick_813419" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 21393383 );">@Republic Forever!</a>: Micsoda gondolatmenet. Az LMP 4 éves működése bizonyítja a feltétlen lojalitást a jelenlegi kormánypárt felé? Komolyan? Szerintem egyetlen olyan korrupciós ügyet (vagy lásd akár az ügynökkérdés kezelését) nem tudsz mondani széles e négy évben, amelynek napirenden tartásához ne lenne köze az LMP-nek, nem tudsz olyan mondatokat, gesztusokat idézni Mesterházyéktól, amelyek megközelítenék Schifferék fogalmazásmódját. És kik tettek keresztbe pl. NAV-ügyben kart karba öltve a Fidesszel? Hol van itt a dísz-ellenzék?
https://sardobalo.blog.hu/2014/01/10/vege_a_demokracianak/full_commentlist/1#c21394348
Válasz erre: Vége a demokráciának?
2014-01-10T20:43:37+01:00
2014-01-10T20:43:37+01:00
piszter
http://blog.hu/user/508380
Hát, fentiekre a következő 10 esztendő nem ad majd politikailag helyes választ. Tessék firkálás helyett pártot alapítani, nem a választási hajrában rinyálni. Legtöbbünk is már kiokodkodta a lényeget.
https://sardobalo.blog.hu/2014/01/10/vege_a_demokracianak/full_commentlist/1#c21394295
Válasz erre: Vége a demokráciának?
2014-01-10T20:36:51+01:00
2014-01-10T20:36:51+01:00
Ezténírtam
http://blog.hu/user/488381
Kedves Posztoló!<br /><br />
Annyira szomorú,hogy ezzel még mindig index-címlapra lehet kerülni... Sokszor leírtam már,de csak neked csak még egyszer: NINCS!!!!!!!!!!!! 2010 óta a Fideszen kívüli politikai erőtérben óriási vákuum keletkezett és SENKI nincs,akit ez a szívóhatás felemelt volna. Egyszerűen ebben az országban ezek az emberek akarnak politikával foglalkozni és kész. Ahelyett,hogy írnál még egy ilyen hülye posztot,csináld meg inkább az általad emlegetett pártot. ÉN neked drukkolok,de a tartalmatlan rinyálást fejezd be.
https://sardobalo.blog.hu/2014/01/10/vege_a_demokracianak/full_commentlist/1#c21394282
Válasz erre: Vége a demokráciának?
2014-01-10T20:34:30+01:00
2014-01-10T20:34:30+01:00
jet set
http://blog.hu/user/384788
<a href="http://sardobalo.blog.hu/2014/01/10/vege_a_demokracianak?fullcommentlist=1#c21393401" class="reply_nick_399772" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 21393401 );">@dr kíváncsivagyok</a>: De ez még nem ok arra, hogy visszakerüljenek a hatalomba. Takarodjanak ők is örökre!
https://sardobalo.blog.hu/2014/01/10/vege_a_demokracianak/full_commentlist/1#c21394247
Válasz erre: Vége a demokráciának?
2014-01-10T20:29:34+01:00
2014-01-10T20:29:34+01:00
<a href="http://sardobalo.blog.hu/2014/01/10/vege_a_demokracianak?fullcommentlist=1#c21393096" class="reply_nick_805885" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 21393096 );">@♔batyu♔</a>: "Úgy hogy kell a faszomnak ilyen párt"<br /><br />
Miért, ha nem olyan volna, akkor elpártolnál a náci zombiktól?<br />
Egy batyu faszt neked, az arcodba.<br /><br /><a href="http://sardobalo.blog.hu/2014/01/10/vege_a_demokracianak?fullcommentlist=1#c21393005" class="reply_nick_809990" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 21393005 );">@willdattaa</a>: "A Jobbik akkor fog győzni"<br /><br />
Amikor te lovat szopsz...
https://sardobalo.blog.hu/2014/01/10/vege_a_demokracianak/full_commentlist/1#c21394180
Válasz erre: Vége a demokráciának?
2014-01-10T20:17:47+01:00
2014-01-10T20:17:47+01:00
<a href="http://sardobalo.blog.hu/2014/01/10/vege_a_demokracianak?fullcommentlist=1#c21393110" class="reply_nick_805885" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 21393110 );">@♔batyu♔</a>: Már megint a liberálisok farkára hajtasz, ahelyett hogy felhívnád anyádat a sarokról.
https://sardobalo.blog.hu/2014/01/10/vege_a_demokracianak/full_commentlist/1#c21394154
Válasz erre: Vége a demokráciának?
2014-01-10T20:11:56+01:00
2014-01-10T20:11:56+01:00
Hannibal ante portas
http://blog.hu/user/826123
Mindig elcsodálkozom, hogyan lehet ennyi szamárságot összehordani. De lehet, úgy tűnik.
https://sardobalo.blog.hu/2014/01/10/vege_a_demokracianak/full_commentlist/1#c21394111
Válasz erre: Vége a demokráciának?
2014-01-10T20:05:36+01:00
2014-01-10T20:05:36+01:00
Attitude Adjuster
http://blog.hu/user/560852
<a href="http://sardobalo.blog.hu/2014/01/10/vege_a_demokracianak?fullcommentlist=1#c21393549" class="reply_nick_230599" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 21393549 );">@Egyallampolgar</a>: <br /><br />
"Ön nyilván nem liberális ezért élvezettel nézi a ballibnak nevezett ellenzék kutyakomédiáját."<br /><br />
Én sok tekintetben liberális vagyok, ezért élvezettel nézem a ballibnek nevezett ellenzék kutyakomédiáját. Mégpedig azért, mert meggyőződésem, hogy amit nézek, az a ballibnek nevezett ellenzék végső önfelszámolása.
https://sardobalo.blog.hu/2014/01/10/vege_a_demokracianak/full_commentlist/1#c21393838
Válasz erre: Vége a demokráciának?
2014-01-10T19:26:02+01:00
2014-01-10T19:26:02+01:00
Lesz még Magyar Köztársaság
http://blog.hu/user/813419
<a href="http://sardobalo.blog.hu/2014/01/10/vege_a_demokracianak?fullcommentlist=1#c21393522" class="reply_nick_787274" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 21393522 );">@Amadeus62</a>: Én nem akarom, hogy Gyurcsány és pártja részt vegyen ebben az összefogásnak hazudott cirkuszban. Amely nem valós kompromisszumokon, egymást valódi, egyenrangú partnerként való elismerésen alapul; és amelyben nem látom biztosítottnak, hogy a NER lebontása lenne az elsődleges legfőbb feladat. Látom ezt pl. annak a mesterházy-féle mszp kapcsán, amely populista demagóg retorikában és ígéretek révén lihegve próbál szaladni a fidesz után, és ezáltal vígan dagonyázik Orbán mocskos rendszerében eleve a legnagyobb ellenzéki szerepre készűlve. <br /><br />
Az nem érdekel, mennyi ellenzéki érzelmű nem akarja a hamis "szövetségben" látni GYF-et, de az ő és az ország érdeke nem is az, hogy abban a MA és BG által kijelölt nehezékként benne legyen.
https://sardobalo.blog.hu/2014/01/10/vege_a_demokracianak/full_commentlist/1#c21393728
Válasz erre: Vége a demokráciának?
2014-01-10T19:12:12+01:00
2014-01-10T19:12:12+01:00
Lesz még Magyar Köztársaság
http://blog.hu/user/813419
<a href="http://sardobalo.blog.hu/2014/01/10/vege_a_demokracianak?fullcommentlist=1#c21393438" class="reply_nick_805885" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 21393438 );">@♔batyu♔</a>: Engem igazolsz. Orbánnak szüksége van neki tetsző ellenzékre, na.
https://sardobalo.blog.hu/2014/01/10/vege_a_demokracianak/full_commentlist/1#c21393621
Válasz erre: Vége a demokráciának?
2014-01-10T18:59:37+01:00
2014-01-10T18:59:37+01:00
nick papagiorgo
http://blog.hu/user/538400
A nagy demokráciában csak azt felejtjük el, hogy a párt alapításához ill. működtetéséhez PÉNZ kell. És aki a korpát osztja, az (is) mondja meg, mi legyen.<br /><br />
És bazi nehéz, hogy szűz is legyél, meg k...a is egyszerre. Most se sikerült némelyeknek.De akink sikerült, azt is kiikáltják oligarchának, maffiapártnak, mittudomén minek.<br /><br />
Így bazi nehéz, mindenkinek megfelelni.
https://sardobalo.blog.hu/2014/01/10/vege_a_demokracianak/full_commentlist/1#c21393561
Válasz erre: Vége a demokráciának?
2014-01-10T18:51:48+01:00
2014-01-10T18:51:48+01:00
Lovag Mihály
http://blog.hu/user/834637
sokkal hitelesebb a medosan kurkumát reklámozó néni.
https://sardobalo.blog.hu/2014/01/10/vege_a_demokracianak/full_commentlist/1#c21393549
Válasz erre: Vége a demokráciának?
2014-01-10T18:50:17+01:00
2014-01-10T18:50:17+01:00
Egyallampolgar
http://blog.hu/user/230599
<a href="http://sardobalo.blog.hu/2014/01/10/vege_a_demokracianak?fullcommentlist=1#c21393096" class="reply_nick_805885" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 21393096 );">@♔batyu♔</a>: <br />
Kedves Batyu én liberális vagyok. Tudok összefüggésekben gondolkodni és bizony nem felejtek (nokia-s dobozok). Többször támogattam szavaztommal az SZDSZ-t és az elqxó koalíciót. Soha többé nem fogok szavazni arra az impotens gárdára aki abban szerepelt. Sem Gyurcsányra, sem Fodorra, sem az MSZMP utódpártra. <br />
Ön nyilván nem liberális ezért élvezettel nézi a ballibnak nevezett ellenzék kutyakomédiáját. Kisebb rosszra szavaztam már. Nagy rossz lett belőle.
https://sardobalo.blog.hu/2014/01/10/vege_a_demokracianak/full_commentlist/1#c21393548
Válasz erre: Vége a demokráciának?
2014-01-10T18:50:09+01:00
2014-01-10T18:50:09+01:00
Lovag Mihály
http://blog.hu/user/834637
nézem Bajnait program coming out-ját ebben a nagy diktatúrában az atv-n. azon kívül, h mindjárt elalszok, olyan lassú és monoton. de a tartalom: lesz fehér köny (ala Kadhafi Zöld könyve), lesz 220000 munkahely 4 év alatt, béke lesz, szándékosan rosszul idézett Lázár szöveg, korszakváltás (lol). a lényeg, végtelen erőltetett. lesznek akikbe bele lesz rúgva, és lesznek akik jól járnak (jellemzően a lumpen elemek). zéró korrupció (üvegzseb 2). "civil szakértők" bevonása (gondolom a szárszóiak).
https://sardobalo.blog.hu/2014/01/10/vege_a_demokracianak/full_commentlist/1#c21393522
Válasz erre: Vége a demokráciának?
2014-01-10T18:46:36+01:00
2014-01-10T18:46:36+01:00
Amadeus62
http://blog.hu/user/787274
<a href="http://sardobalo.blog.hu/2014/01/10/vege_a_demokracianak?fullcommentlist=1#c21393515" class="reply_nick_813419" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 21393515 );">@Republic Forever!</a>: <br /><br />
És a Gyurcsány? Mármint, hogy benn van a buliban?<br />
Mennyi ellenzékit taszít?
https://sardobalo.blog.hu/2014/01/10/vege_a_demokracianak/full_commentlist/1#c21393515
Válasz erre: Vége a demokráciának?
2014-01-10T18:45:36+01:00
2014-01-10T18:45:36+01:00
Lesz még Magyar Köztársaság
http://blog.hu/user/813419
<a href="http://sardobalo.blog.hu/2014/01/10/vege_a_demokracianak?fullcommentlist=1#c21393429" class="reply_nick_787274" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 21393429 );">@Amadeus62</a>: Azt gondolom, hogy M.A-ban épeszű ember nem lát fantáziát, és erre a rengeteg negatív személyiségjeggyel megáldott, szánalmas, hatalomittas, valódi egyezkedésre képtelen, és úgy látszik a bölcsesség és a józan mérlegelőképesség szikrájával sem rendelkező emberre nemet mond.
https://sardobalo.blog.hu/2014/01/10/vege_a_demokracianak/full_commentlist/1#c21393504
Válasz erre: Vége a demokráciának?
2014-01-10T18:43:54+01:00
2014-01-10T18:43:54+01:00
Blogger Géza
http://blog.hu/user/112441
Jaj, már megint vége van szegény demokráciának? Ez olyan unalmas... Főleg azoktól, akik antidemokratikus módon nem bírják feldolgozni, hogy a többség nem úgy fog szavazni, ahogy ők elvárják. :)
https://sardobalo.blog.hu/2014/01/10/vege_a_demokracianak/full_commentlist/1#c21393471
Válasz erre: Vége a demokráciának?
2014-01-10T18:39:05+01:00
2014-01-10T18:39:05+01:00
Mária
http://blog.hu/user/39528
<a href="http://sardobalo.blog.hu/2014/01/10/vege_a_demokracianak?fullcommentlist=1#c21393003" class="reply_nick_805446" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 21393003 );">@Hidvégi Mihály</a>: <br /><br />
Kár, hogy pont olyan a stílusod is, Misi bácsi, meg a szóhasználatod is, meg az arroganciád is, mint azoké az elvtársaidé, akikkel állítólag szembe akarod magad pozicionálni.<br /><br />
Egyszerűen ordít rólad, hogy remegsz egy parlamenti székért és a vele járó apanázsért. Vagyis egy szállal se vagy különb, mint a szellemi atyáid.
https://sardobalo.blog.hu/2014/01/10/vege_a_demokracianak/full_commentlist/1#c21393438
Válasz erre: Vége a demokráciának?
2014-01-10T18:35:20+01:00
2014-01-10T18:35:20+01:00
♔batyu♔
http://blog.hu/user/805885
<a href="http://sardobalo.blog.hu/2014/01/10/vege_a_demokracianak?fullcommentlist=1#c21393383" class="reply_nick_813419" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 21393383 );">@Republic Forever!</a>: Persze tekinthetjük egyfajta kísérletnek is, a liberális nem olyan mint Pető vagy a többi díszlibsi, ráadásul semmiképp nem áll össze azokkal, akik szellemi elődjeiket lesittelték.
https://sardobalo.blog.hu/2014/01/10/vege_a_demokracianak/full_commentlist/1#c21393429
Válasz erre: Vége a demokráciának?
2014-01-10T18:34:07+01:00
2014-01-10T18:34:07+01:00
Amadeus62
http://blog.hu/user/787274
<a href="http://sardobalo.blog.hu/2014/01/10/vege_a_demokracianak?fullcommentlist=1#c21393408" class="reply_nick_813419" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 21393408 );">@Republic Forever!</a>: <br /><br />
Igaz az, hogy rengeteg embert, akik amúgy kormányváltást akarnak Gyurcsány tántorítja el és nem pedig Mesterházy miniszterelnök jelöltsége?<br />
Mit gondolsz erről?
https://sardobalo.blog.hu/2014/01/10/vege_a_demokracianak/full_commentlist/1#c21393408
Válasz erre: Vége a demokráciának?
2014-01-10T18:30:16+01:00
2014-01-10T18:30:16+01:00
Lesz még Magyar Köztársaság
http://blog.hu/user/813419
<a href="http://sardobalo.blog.hu/2014/01/10/vege_a_demokracianak?fullcommentlist=1#c21393382" class="reply_nick_281077" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 21393382 );">@Emiksz</a>: "A nagy többség úgy gondolja, hogy Orbán, vagy Mesterházy."<br /><br />
Ezt csak a fidesz szavazói, és az mszp-szavazókon belűl is csak egy igen elvetemült szűk réteg gondolja.
https://sardobalo.blog.hu/2014/01/10/vege_a_demokracianak/full_commentlist/1#c21393401
Válasz erre: Vége a demokráciának?
2014-01-10T18:29:26+01:00
2014-01-10T18:29:26+01:00
dr kíváncsivagyok
http://blog.hu/user/399772
"Mind a Fidesz, mind az MSZP számos alkalommal ékes példáját mutatta, mennyire szereti a populista, autoriter, az országot korrupt módon fölemésztő politikáját, és mennyire érzéketlen szociális és etnikai kérdésekben. Ez a két párt a velejétől romlott, és aki csak összeáll velük, szintén romlottá válik, úgy tűnik."<br /><br />
Azért az egyik csak jobb egy picikét..., nem ?<br />
Oszt" nem a Fidesz...
https://sardobalo.blog.hu/2014/01/10/vege_a_demokracianak/full_commentlist/1#c21393394
Válasz erre: Vége a demokráciának?
2014-01-10T18:28:02+01:00
2014-01-10T18:28:02+01:00
♔batyu♔
http://blog.hu/user/805885
<a href="http://sardobalo.blog.hu/2014/01/10/vege_a_demokracianak?fullcommentlist=1#c21393328" class="reply_nick_560852" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 21393328 );">@Attitude Adjuster</a>: A Jobbik önkormányzatin lesz jó.
https://sardobalo.blog.hu/2014/01/10/vege_a_demokracianak/full_commentlist/1#c21393383
Válasz erre: Vége a demokráciának?
2014-01-10T18:26:20+01:00
2014-01-10T18:26:20+01:00
Lesz még Magyar Köztársaság
http://blog.hu/user/813419
<a href="http://sardobalo.blog.hu/2014/01/10/vege_a_demokracianak?fullcommentlist=1#c21393148" class="reply_nick_4492" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 21393148 );">@Bret</a>: "Btw. nem liberális és nem is SZDSZ utódpárt, akármennyire is akarják a jobberek sulykolni."<br /><br />
A jobberek nem sulykolnak az lmp-ről semmit, ha jobban megfigyelnéd. Épp' ellenkezőleg: elismerő szavakkal éltetik, és barátságosan lapolgatják az lmp-sek hátát. Persze nem véletlenül.<br /><br />
Az lmp-nek egyetlen feladata van, becsapva ezzel saját kormányváltást kívánó vakhülye szavazóikat is: Orbán kedves díszellenzékének szerepében tetszelegni a NER égisze alatt. Ezt bizonyítja lassan 4 éves működésük.
https://sardobalo.blog.hu/2014/01/10/vege_a_demokracianak/full_commentlist/1#c21393382
Válasz erre: Vége a demokráciának?
2014-01-10T18:26:15+01:00
2014-01-10T18:26:15+01:00
Emiksz
http://blog.hu/user/281077
Az a baj a demokráciával, hogy sok emberhez kell igazodni. Vagyunk közel tízmillióan. Hiába szeretném, hogy Pamela Anderson legyen a miniszterelnök, ha a többiek nem így vannak ezzel. Hiába gondolom, hogy a választékban nem találom meg álmaim szilikonját, és ez tarthatatlan. A nagy többség úgy gondolja, hogy Orbán, vagy Mesterházy. Ez van. Demokrácia. Ha ötmillió ember úgy gondolná, hogy két szép kerek duda kell a bársonyszékbe, akkor előbb-utóbb tolonganának a jobbnál jobb jelöltek. Mi meg ikszelhetnénk őket.
https://sardobalo.blog.hu/2014/01/10/vege_a_demokracianak/full_commentlist/1#c21393359
Válasz erre: Vége a demokráciának?
2014-01-10T18:22:07+01:00
2014-01-10T18:22:07+01:00
Sexual Harassment Panda
http://blog.hu/user/796323
<a href="http://sardobalo.blog.hu/2014/01/10/vege_a_demokracianak?fullcommentlist=1#c21393328" class="reply_nick_560852" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 21393328 );">@Attitude Adjuster</a>: a jobbik ugy ra fog<br />
K.rni jovore, mint kovacs a f.szara.<br />
Sokkal gyengebbek lesznek mint most.
https://sardobalo.blog.hu/2014/01/10/vege_a_demokracianak/full_commentlist/1#c21393328
Válasz erre: Vége a demokráciának?
2014-01-10T18:16:43+01:00
2014-01-10T18:16:43+01:00
Attitude Adjuster
http://blog.hu/user/560852
<a href="http://sardobalo.blog.hu/2014/01/10/vege_a_demokracianak?fullcommentlist=1#c21393005" class="reply_nick_809990" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 21393005 );">@willdattaa</a>: <br /><br />
"A Jobbik akkor fog győzni"<br /><br />
A Jobbik nem fog győzni, a Jobbik egy centrum felé zárt, szélsőséges párt. És hiába az új, jólfésült imázs, ebbe a szerepbe már beleragadtak.
https://sardobalo.blog.hu/2014/01/10/vege_a_demokracianak/full_commentlist/1#c21393323
Válasz erre: Vége a demokráciának?
2014-01-10T18:16:05+01:00
2014-01-10T18:16:05+01:00
Lesz még Magyar Köztársaság
http://blog.hu/user/813419
"Ez a két párt a velejétől romlott, és aki csak összeáll velük, szintén romlottá válik, úgy tűnik."<br /><br />
Ideáig még oké, de rögtön aztán:<br /><br />
"Olyan párt kell, amilyen a Milla lett volna, olyan vezetővel, mint Juhász Péter, aki - mindegy, hogy milyen (normális) politikai irányzatot követ - hű maradt a kormányváltás helyett korszakváltás elvéhez."<br /><br />
Elmész Te a francba, sőt még azon is túlra!
https://sardobalo.blog.hu/2014/01/10/vege_a_demokracianak/full_commentlist/1#c21393315
Válasz erre: Vége a demokráciának?
2014-01-10T18:14:45+01:00
2014-01-10T18:14:45+01:00
Attitude Adjuster
http://blog.hu/user/560852
<a href="http://sardobalo.blog.hu/2014/01/10/vege_a_demokracianak?fullcommentlist=1#c21389475" class="reply_nick_32241" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 21389475 );">@flea</a>: <br /><br />
"De vajon az LMP életképességét nem éppen az korlátozza-e, hogy elutasítja az eddigi kormányokat adó pártok politikai stílusát? "<br /><br />
Nem, az LMP életképességét az korlátozza, hogy nem utasítja el eléggé ismertem és hitelesen az eddig kormányokat adó pártok stílusát.<br /><br />
Az igény megvan, az igényre adott válasz rá nem meggyőző.
https://sardobalo.blog.hu/2014/01/10/vege_a_demokracianak/full_commentlist/1#c21393280
Válasz erre: Vége a demokráciának?
2014-01-10T18:08:15+01:00
2014-01-10T18:08:15+01:00
♔batyu♔
http://blog.hu/user/805885
"Olyan párt kell, amilyen a Milla lett volna"<br /><br />
A MILLA semmi perc alatt simán elérte, hogy a miskolci cigányvajdával készült riportfilmet (Pesty) ne vetítsék le az (amúgy Orbánista) MTV1-en. <br /><br />
Úgy hogy kell a faszomnak ilyen párt, el lehet képzelni miket tudna elérni, ha kormánypárt lenne. Azon is el lehet gondolkodni, hogy tudta elérni, mert, hogy nem a "civilek" erejével, az gondolom, mindenkinél<br />
nyilvánvaló.
https://sardobalo.blog.hu/2014/01/10/vege_a_demokracianak/full_commentlist/1#c21393237
Válasz erre: Vége a demokráciának?
2014-01-10T18:01:45+01:00
2014-01-10T18:01:45+01:00
♔batyu♔
http://blog.hu/user/805885
<a href="http://sardobalo.blog.hu/2014/01/10/vege_a_demokracianak?fullcommentlist=1#c21393192" class="reply_nick_805446" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 21393192 );">@Hidvégi Mihály</a>: Nocsak, már polgár lettél?
https://sardobalo.blog.hu/2014/01/10/vege_a_demokracianak/full_commentlist/1#c21393224
Válasz erre: Vége a demokráciának?
2014-01-10T17:59:39+01:00
2014-01-10T17:59:39+01:00
willdattaa
http://blog.hu/user/809990
<a href="http://sardobalo.blog.hu/2014/01/10/vege_a_demokracianak?fullcommentlist=1#c21393193" class="reply_nick_214036" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 21393193 );">@sanyix</a>:<br /><br />
Az nem nagyon hihető hogy a Jobbik nem különb.
https://sardobalo.blog.hu/2014/01/10/vege_a_demokracianak/full_commentlist/1#c21393201
Válasz erre: Vége a demokráciának?
2014-01-10T17:54:54+01:00
2014-01-10T17:54:54+01:00
Szoboszlay György
http://blog.hu/user/836488
"Olyan párt kell, amilyen a Milla lett volna":<br />
Na, mit tudsz, mit tudsz? Álmodban egy párhuzamos univerzumban jártál?<br /><br />
"Ha ezt nem tudjuk megoldani, ha nem hívunk életre egy valódi ellenzéket...": hallgatjuk javaslataidat.
https://sardobalo.blog.hu/2014/01/10/vege_a_demokracianak/full_commentlist/1#c21393195
Válasz erre: Vége a demokráciának?
2014-01-10T17:54:11+01:00
2014-01-10T17:54:11+01:00
righthook
http://blog.hu/user/26225
<a href="http://sardobalo.blog.hu/2014/01/10/vege_a_demokracianak?fullcommentlist=1#c21393148" class="reply_nick_4492" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 21393148 );">@Bret</a>: Most már tényleg nem az: Schiffer becsületesnek tűnik, számíthatnak a szavazatomra jövőre. Viszont ehhez azt kellett, hogy az SZdSZ-es figurák (Jávor, Karácsony) eltűnjenek végleg.
https://sardobalo.blog.hu/2014/01/10/vege_a_demokracianak/full_commentlist/1#c21393193
Válasz erre: Vége a demokráciának?
2014-01-10T17:53:58+01:00
2014-01-10T17:53:58+01:00
sanyix
http://blog.hu/user/214036
<a href="http://sardobalo.blog.hu/2014/01/10/vege_a_demokracianak?fullcommentlist=1#c21393005" class="reply_nick_809990" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 21393005 );">@willdattaa</a>: a jobbik is már megmutatta hogy egy részük csak mondja hogy különb a fidesz-maszop-dk-együtt komcsitengelynél, de azért a jó kis költségtérítés mutyiban bennevannak...
https://sardobalo.blog.hu/2014/01/10/vege_a_demokracianak/full_commentlist/1#c21393192
Válasz erre: Vége a demokráciának?
2014-01-10T17:53:41+01:00
2014-01-10T17:53:41+01:00
Hidvégi Mihály
http://blog.hu/user/805446
<a href="http://sardobalo.blog.hu/2014/01/10/vege_a_demokracianak?fullcommentlist=1#c21393110" class="reply_nick_805885" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 21393110 );">@♔batyu♔</a>: Kedves Batyu bátya, tudod, az apád faszát libsizd, ne engem, rendi!
https://sardobalo.blog.hu/2014/01/10/vege_a_demokracianak/full_commentlist/1#c21393179
Válasz erre: Vége a demokráciának?
2014-01-10T17:51:27+01:00
2014-01-10T17:51:27+01:00
satibi
http://blog.hu/user/423656
Amúgy Tétényi Évát miniszterelnöknek!
https://sardobalo.blog.hu/2014/01/10/vege_a_demokracianak/full_commentlist/1#c21393162
Válasz erre: Vége a demokráciának?
2014-01-10T17:48:25+01:00
2014-01-10T17:48:25+01:00
satibi
http://blog.hu/user/423656
<a href="http://sardobalo.blog.hu/2014/01/10/vege_a_demokracianak?fullcommentlist=1#c21393110" class="reply_nick_805885" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 21393110 );">@♔batyu♔</a>: <br />
nem hiszem, hogy én símán liberális lennék, de azt látom, hogy a hozzászólók döntő többségének fogalma sincs, mit jelent ez a fogalom.<br />
Segítségül:<br /><a rel="nofollow" href="http://hu.wikipedia.org/wiki/Liberalizmus">hu.wikipedia.org/wiki/Liberalizmus</a>
https://sardobalo.blog.hu/2014/01/10/vege_a_demokracianak/full_commentlist/1#c21393148
Válasz erre: Vége a demokráciának?
2014-01-10T17:46:12+01:00
2014-01-10T17:46:12+01:00
Bret
http://blog.hu/user/4492
Flea-nak igaza van: az LMP-t hiányolja a szerző, pedig van. Értékek mentén politizál és mindkét korrupt gyűjtőpártot a történelem szemétdombjára kívánja. Btw. nem liberális és nem is SZDSZ utódpárt, akármennyire is akarják a jobberek sulykolni.
https://sardobalo.blog.hu/2014/01/10/vege_a_demokracianak/full_commentlist/1#c21393110
Válasz erre: Vége a demokráciának?
2014-01-10T17:41:04+01:00
2014-01-10T17:41:04+01:00
♔batyu♔
http://blog.hu/user/805885
<a href="http://sardobalo.blog.hu/2014/01/10/vege_a_demokracianak?fullcommentlist=1#c21393003" class="reply_nick_805446" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 21393003 );">@Hidvégi Mihály</a>: Most már nem a "civil" a menő, hanem a "polgár" és a "konzervatív"? <br /><br />
Nem baj, sőt örülök neki, hogy rájöttetek arra, a libsi gáz, csak kérdezem?
https://sardobalo.blog.hu/2014/01/10/vege_a_demokracianak/full_commentlist/1#c21393096
Válasz erre: Vége a demokráciának?
2014-01-10T17:39:17+01:00
2014-01-10T17:39:17+01:00
♔batyu♔
http://blog.hu/user/805885
A balliberálisok el vannak tévedve. Nem az ellenzék szar, egyébként is, az embereket nem a passzív ellenzék érdekli, hanem a kormánypárt teljesítménye. <br /><br />
Az ő problémájuk az, hogy 2010-ben elvesztették a balliberális pártok a bizalmat. Hiába próbálnak vissza mászni páran civil álarcba, vagy akár úgy, hogy köpködi a többit, mi vagyunk az őszinték a többi hazudik, az átlagember nem akar balliberálist.
https://sardobalo.blog.hu/2014/01/10/vege_a_demokracianak/full_commentlist/1#c21393005
Válasz erre: Vége a demokráciának?
2014-01-10T17:25:15+01:00
2014-01-10T17:25:15+01:00
willdattaa
http://blog.hu/user/809990
A Jobbik akkor fog győzni, amikor a széles tömegek rájönnek hogy a Fidesz-MSZP-Baynau-Gyurcsány "Mindannyian együtt Jeruzsálemért" cionista konglomerátumnak nem a magyar haza a fontos, hanem a felvásárlók és a hitelezők kiszolgálása.
https://sardobalo.blog.hu/2014/01/10/vege_a_demokracianak/full_commentlist/1#c21393003
Válasz erre: Vége a demokráciának?
2014-01-10T17:25:11+01:00
2014-01-10T17:25:11+01:00
Hidvégi Mihály
http://blog.hu/user/805446
Helyes a cikk. Teljesen új politika kell, a magát elitnek nevezett csürhét (bocsánat a kifejezésért, de nem tudok ennél találóbbat perpill) el kell zavarni. Soha labdába nem rúghat sem Orbán, sem Gyurcsány, Mesterházytól amúgy sem kellene félni, nem komoly ember.<br /><br />
Megalakult a Polgári Konzervatív Párt, szeretnénk igazi demokráciát, igazi fejlődést, igazi piacgazdaságot kialakítani a nyugatos értékek mentén. Semmi harmadik út, semmi különcködés, járt úton megyünk. <br /><br />
Gyertek velünk, nem lesz könnyű az út, de együtt sikerülni fog. <br /><br /><a rel="nofollow" href="http://hafr.blog.hu/">hafr.blog.hu/</a>
https://sardobalo.blog.hu/2014/01/10/vege_a_demokracianak/full_commentlist/1#c21392978
Válasz erre: Vége a demokráciának?
2014-01-10T17:21:13+01:00
2014-01-10T17:21:13+01:00
rockjano
http://blog.hu/user/61040
LÓSZART!!!<br /><br />
Nincs más ellenzék és nem is less. Ez van ezt kell szeretni vagy legalább elfogadni. (és hatni rájuk hogy jobbak legyenek)<br /><br />
Minden más csak naív álmodozás.<br /><br />
Akármennyi gond is van ezekkel még mindig kilométerekkel jobbak mint a mostani elnyomorító rezsim.
https://sardobalo.blog.hu/2014/01/10/vege_a_demokracianak/full_commentlist/1#c21392939
Válasz erre: Vége a demokráciának?
2014-01-10T17:15:39+01:00
2014-01-10T17:15:39+01:00
Sexual Harassment Panda
http://blog.hu/user/796323
<a href="http://sardobalo.blog.hu/2014/01/10/vege_a_demokracianak?fullcommentlist=1#c21392926" class="reply_nick_805885" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 21392926 );">@♔batyu♔</a>: ..es persze ugyanazok az <br />
Arcok.<br />
Gondolhatod mekkora megujulas van..
https://sardobalo.blog.hu/2014/01/10/vege_a_demokracianak/full_commentlist/1#c21392934
Válasz erre: Vége a demokráciának?
2014-01-10T17:14:28+01:00
2014-01-10T17:14:28+01:00
Sexual Harassment Panda
http://blog.hu/user/796323
Mar masfel eve olvasom hogy csodbemegyunk, kilepunk az eubol, es rettenetes a diktatura.
https://sardobalo.blog.hu/2014/01/10/vege_a_demokracianak/full_commentlist/1#c21392926
Válasz erre: Vége a demokráciának?
2014-01-10T17:12:25+01:00
2014-01-10T17:12:25+01:00
♔batyu♔
http://blog.hu/user/805885
<a href="http://sardobalo.blog.hu/2014/01/10/vege_a_demokracianak?fullcommentlist=1#c21389475" class="reply_nick_32241" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 21389475 );">@flea</a>: Azt akarja mondani, hogy a "liberálisok". <br /><br />
Csakhogy a nép nyilván nem veszi be, hogy a libsik 4 évente totálisan újjászületnek, míg a többi cipeli a bűneit.
https://sardobalo.blog.hu/2014/01/10/vege_a_demokracianak/full_commentlist/1#c21392907
Válasz erre: Vége a demokráciának?
2014-01-10T17:07:33+01:00
2014-01-10T17:07:33+01:00
Tyreo
http://blog.hu/user/346750
és előttem mindent leírtak amit akartam..
https://sardobalo.blog.hu/2014/01/10/vege_a_demokracianak/full_commentlist/1#c21392901
Válasz erre: Vége a demokráciának?
2014-01-10T17:06:43+01:00
2014-01-10T17:06:43+01:00
Frady Endre
http://blog.hu/user/26507
Országunk olyan, mint a focija. Ott is tök mindegy, kit választanak szövetségi kapitánynak, úgyis folytatódik a lejtmenet.<br />
Esetleg meg lehetne kérni az osztrákokat, hogy szálljanak meg minket és olvasszanak be egy új Osztrák-Magyar Monarchiába.<br />
:)
https://sardobalo.blog.hu/2014/01/10/vege_a_demokracianak/full_commentlist/1#c21389475
Válasz erre: Vége a demokráciának?
2014-01-10T10:12:32+01:00
2014-01-10T10:12:32+01:00
flea
http://blog.hu/user/32241
Kedves Andor!<br /><br />
Az egyik bekezdésben azt mondod, hogy az LMP (meg a Jobbik, de őket most hagyjuk) még a következő választáson sem fog tudni reális eséllyel indulni a győzelemért.<br /><br />
A másikban, hogy gyorsan kéne egy olyan párt, amelyiknek az a(z egyik) fő ismérve, hogy az MSZP és a Fidesz által egyaránt képviselt, idézlek, "populista, autoriter, az országot korrupt módon fölemésztő politikát" elutasítja.<br /><br />
Ebből így pusztán logikailag, függetlenül attól, hogy az értékeléseddel mennyire értek egyet, az jön ki, hogy a te pártod az LMP, de az életképtelen, ezért egy olyan LMP-ről álmodsz, ami nem életképtelen. (De vajon az LMP életképességét nem éppen az korlátozza-e, hogy elutasítja az eddigi kormányokat adó pártok politikai stílusát? És ha így van, felbukkanhat-e valaha is egy olyan párt, amilyet te szeretnél?)
https://sardobalo.blog.hu/2013/08/31/kolbenheyer_olvas_cxxxv_az_orok_zsido/full_commentlist/1#c21220222
Válasz erre: Kolbenheyer olvas CXXXV.: Az örök zsidó
2013-12-12T15:37:03+01:00
2013-12-12T15:37:03+01:00
kolbenheyer
http://blog.hu/user/192262
Szerintem én nem mondtam ennek ellen, sőt. Csak azt hiányolom a könyvből, hogy meg sem kísérli meghatározni, mikor kit ért zsidón, és miért. Pontosan: "a történelem során sokszor alakultak ki zsidó vallású közösségek", csak erről nem sok szó esik ebben a könyvben.
https://sardobalo.blog.hu/2013/08/31/kolbenheyer_olvas_cxxxv_az_orok_zsido/full_commentlist/1#c21218483
Válasz erre: Kolbenheyer olvas CXXXV.: Az örök zsidó
2013-12-12T10:56:45+01:00
2013-12-12T10:56:45+01:00
ralf
http://blog.hu/user/115555
Zsidó nép ugyanúgy van, ahogy magyar vagy német vagy orosz. Egyik sem vezethető vissaz közös gyökerekre (gondolj csak a kunokra, jászokra). Ami összetartja őket, a közösnek tételezett származás és a közösnek elfogadott hagyomány. Hadd javasoljak egy könyvet én is neked: Shlomo Sand: The Invention of the Jewish People. Ne tévesszen meg, hogy az antiszemita oldalak egyik kedvence, nekem a Rabbiképzőn a doktori konzulensem ajánlotta. A láényege az, hogy a történelem során sokszor alakultak ki zsidó vallású közösségek, amelyek az összzsidóság részei lettek, és őstörténetükként elfogadták az Ótestamentumot, miközben nagy biztonsággal kimutatható, hogy soha egyetlen felmenőjük nme járt a Közel-Kelet közelében sem. A legismertebbek, de korántsem az egyetlenek a kazárok.
https://sardobalo.blog.hu/2013/08/03/kolbenheyer_olvas_cxxxiii_tenyleg_ott_lenni/full_commentlist/1#c21218337
Válasz erre: Kolbenheyer olvas CXXXIII.: Tényleg ott lenni
2013-12-12T10:36:01+01:00
2013-12-12T10:36:01+01:00
ralf
http://blog.hu/user/115555
Rég jártam erre, de nagyon szeretem a könyvajánlóidat, nem egy említett könyvet olvastam, nmások az olvasási listámon vannak. Ezt a könyvet talán a könyvnapon fedeztem fel egy standon, de végül én is angolul olvastam el, és nagyon tetszett, nagyjából uyganazért, mint neked.
https://sardobalo.blog.hu/2013/11/23/kolbenheyer_olvas_cxli_mennyei_kiralysag/full_commentlist/1#c21100260
Válasz erre: Kolbenheyer olvas CXLI.: Mennyei Királyság
2013-11-24T20:59:13+01:00
2013-11-24T20:59:13+01:00
kolbenheyer
http://blog.hu/user/192262
12. századi frankok. Hm.
https://sardobalo.blog.hu/2013/11/23/kolbenheyer_olvas_cxli_mennyei_kiralysag/full_commentlist/1#c21099492
Válasz erre: Kolbenheyer olvas CXLI.: Mennyei Királyság
2013-11-24T19:27:19+01:00
2013-11-24T19:27:19+01:00
Dr.Zomboss
http://blog.hu/user/361836
Nem franciák voltak a nyugatiak, hanem frankok.<br />
Malouf meg annyira pártatlan, hogy szerintem elélvezett, mikor a hattini csatáról írt.
https://sardobalo.blog.hu/2013/09/14/kolbenheyer_olvas_cxxxvi_a_nep_neveben/full_commentlist/1#c20613971
Válasz erre: Kolbenheyer olvas CXXXVI.: A nép nevében
2013-09-16T10:54:05+02:00
2013-09-16T10:54:05+02:00
Fulvio Imbriani
http://blog.hu/user/819104
Akkor nem is volt a nácizmusnak démona? Kolbászért ment a harc?
https://sardobalo.blog.hu/2013/07/24/milyen_egy_elheto_orszag/full_commentlist/1#c20307787
Válasz erre: Milyen egy élhető ország?
2013-07-30T01:27:46+02:00
2013-07-30T01:27:46+02:00
Gerilgfx
http://blog.hu/user/606058
(amúgy én ismerek angolokat. mármint, tényleg ismerem őket. és 10ből 6 kb egy kiírtandó darab szarnak tart az összes fajtársammal együtt, kizárólag azért, mert magyar vagyok. persze ezt csak több év ismertség után merték elmondani, amikor tudták, hogy ez a barátságunk kapcsán már nem oszt/nem szoroz majd...)
https://sardobalo.blog.hu/2013/07/24/milyen_egy_elheto_orszag/full_commentlist/1#c20307785
Válasz erre: Milyen egy élhető ország?
2013-07-30T01:25:52+02:00
2013-07-30T01:25:52+02:00
Gerilgfx
http://blog.hu/user/606058
de most komolyan, aki ennyire imádja a multikulti-zsidókutyás-kipáspiercinges varázslatot, az miért nem költözik az usába? ezt mindenféle prejoratív felhang nélkül mondom. magyarországon az utóbbi években beindult folyamatok csak mégdurvábban fognak folytatódni, nem fognak visszájukra fordulni. ez a demokratikus össznépi döntése a magyaroknak, ezt tudomásul kell venni. akik a multikultit szeretik, azoknak a magyar kultúra csak egy a sok közül, amit nyugodtan itt lehet hagyni.<br /><br />
angliában meg megszólni azért nem mert se az angol, se a muszlim, se a nemtudoménmilyen ember, mert ltáta rajtad, hogy valami keleteurópai vagy, aki lehet, hogy 40 ismerősével fog visszajönni, hogy halálraverje, ha felbosszantják. hát ennyit az előítéletekről :D
https://sardobalo.blog.hu/2013/07/24/milyen_egy_elheto_orszag/full_commentlist/1#c20284506
Válasz erre: Milyen egy élhető ország?
2013-07-25T18:02:45+02:00
2013-07-25T18:02:45+02:00
Éhes_ló
http://blog.hu/user/620972
Ez egy szar post volt, tele negatív előítélettel a magyarok és Magyarország iránt.<br /><br />
Sohasem értettem amikor a magadfajták ilyeneket írnak, ha így éreztek, ezt gondoljátok, akkor minek éltek, írtok, blogoltok itt a sok rasszista,intoleráns bunkó magyar bennszülött között?<br /><br />
A határok nyitottak és tárt karokkal várnak benneteket az Usa-ban Ausztráliában, Kanadában és a toleránsabbnál toleránsabb ejrópaji helyeken, mint a franciák, németek, hollandusok és ángliusok<br />
.<br />
Vagy nem, de ez benneteket sosem zavar, ha Magyarországot fikázhatjátok.<br /><br />
Húzzatok innen, kevesebben leszünk, de kellemesebben, az tuti.
https://sardobalo.blog.hu/2013/07/24/milyen_egy_elheto_orszag/full_commentlist/1#c20273133
Válasz erre: Milyen egy élhető ország?
2013-07-24T12:25:06+02:00
2013-07-24T12:25:06+02:00
bunk0
http://blog.hu/user/74702
Ha egy külföldi jön Budapestre, tíz nap alatt ő is fog látni piercingeseket, kutyásokat és kipásokat békében sétálni az utcán, de nagyot hibázna ha ebből következtetéseket akarna levonni.<br /><br />
Lehet hogy tényleg nem csak tíz napot kellene eltöltened Angliában hanem jópár évet és akkor máshogy látnád ezt a tolerancia dolgot. <br /><br />
Mondjuk látnád mekkora erőfeszítést okoz nekik, hogy ne húzzák el a szájukat undorodva amikor megtudják hogy keleteurópai vagy, megtudnád milyen az amikor belekötnek a barátnődbe muszlim környéken, csak hogy pár dolgot említsek.
https://sardobalo.blog.hu/2013/07/24/milyen_egy_elheto_orszag/full_commentlist/1#c20272184
Válasz erre: Milyen egy élhető ország?
2013-07-24T10:21:58+02:00
2013-07-24T10:21:58+02:00
maxval, a gondolkodni igyekvő birca
http://blog.hu/user/803894
"Ma viszont minden abba az irányba mutat, hogy egyre nehezebb a nem konzervatív mainstream által elvárt módon élőknek léteznie ebben az országban."<br /><br />
Hála Istennek, a magyar még nem züllött le teljesen.
https://sardobalo.blog.hu/2013/03/30/kolbenheyer_olvas_cxxiv_hat_te_ki_vagy/full_commentlist/1#c19939935
Válasz erre: Kolbenheyer olvas CXXIV.: Hát te ki vagy?
2013-06-01T21:46:52+02:00
2013-06-01T21:46:52+02:00
kolbenheyer
http://blog.hu/user/192262
Igen, hallottam erről, de nem láttam. Azt hiszem, egyelőre nem is vágyom rá. De köszi.
https://sardobalo.blog.hu/2013/03/30/kolbenheyer_olvas_cxxiv_hat_te_ki_vagy/full_commentlist/1#c19936228
Válasz erre: Kolbenheyer olvas CXXIV.: Hát te ki vagy?
2013-06-01T06:30:19+02:00
2013-06-01T06:30:19+02:00
ralf
http://blog.hu/user/115555
Csak most jutottam el oda, hogy ezt a beszámolódat elolvassam. Ebből a regényből a Bábszínház készített egy előadást, aminek éppen az a célja, hogy diákcsoportok tanár kíséretében látogassák, majd az előadás után, részben tanáraikkal, részben magukkal a szereplőkkel a helyszínen meg is beszéljék. Maga az előadás nagyon érdekes, hogy mi lett a sorsa, bnem tudom. Mi - tanár feleségem révén - a nyilvános főpróbát láttuk, amit direkt tanárok számára szervezett a színház.
https://sardobalo.blog.hu/2009/04/16/holokamu/full_commentlist/1#c19543489
Válasz erre: Holokamu?
2013-04-16T21:30:33+02:00
2013-04-16T21:30:33+02:00
Tóth Csaba Tibor
http://blog.hu/user/112038
<a href="http://sardobalo.blog.hu/2009/04/16/holokamu?fullcommentlist=1#c7701792" class="reply_nick_51971" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 7701792 );">@Tor Salqvist</a>: A Talmud nem teljesen héberül van: a misnák héber nyelvűek a gemára már arámi.
https://sardobalo.blog.hu/2013/04/13/kolbenheyer_olvas_cxxv_vadiuj_ovilag/full_commentlist/1#c19525687
Válasz erre: Kolbenheyer olvas CXXV.: Vadiúj Óvilág
2013-04-14T15:04:32+02:00
2013-04-14T15:04:32+02:00
bm613
http://blog.hu/user/60077
<a href="http://sardobalo.blog.hu/2013/04/13/kolbenheyer_olvas_cxxv_vadiuj_ovilag?fullcommentlist=1#c19525463" class="reply_nick_192262" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 19525463 );">@kolbenheyer</a>: Akkor megveszem őket :-)
https://sardobalo.blog.hu/2013/04/13/kolbenheyer_olvas_cxxv_vadiuj_ovilag/full_commentlist/1#c19525463
Válasz erre: Kolbenheyer olvas CXXV.: Vadiúj Óvilág
2013-04-14T14:26:43+02:00
2013-04-14T14:26:43+02:00
kolbenheyer
http://blog.hu/user/192262
bizony
https://sardobalo.blog.hu/2013/04/13/kolbenheyer_olvas_cxxv_vadiuj_ovilag/full_commentlist/1#c19524861
Válasz erre: Kolbenheyer olvas CXXV.: Vadiúj Óvilág
2013-04-14T12:56:05+02:00
2013-04-14T12:56:05+02:00
bm613
http://blog.hu/user/60077
<a href="http://sardobalo.blog.hu/2013/04/13/kolbenheyer_olvas_cxxv_vadiuj_ovilag?fullcommentlist=1#c19524601" class="reply_nick_192262" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 19524601 );">@kolbenheyer</a>: Jó az is?
https://sardobalo.blog.hu/2013/04/13/kolbenheyer_olvas_cxxv_vadiuj_ovilag/full_commentlist/1#c19524601
Válasz erre: Kolbenheyer olvas CXXV.: Vadiúj Óvilág
2013-04-14T12:00:23+02:00
2013-04-14T12:00:23+02:00
kolbenheyer
http://blog.hu/user/192262
Igen. Ket het mulva beszamolok. :-)
https://sardobalo.blog.hu/2013/04/13/kolbenheyer_olvas_cxxv_vadiuj_ovilag/full_commentlist/1#c19518703
Válasz erre: Kolbenheyer olvas CXXV.: Vadiúj Óvilág
2013-04-13T09:06:25+02:00
2013-04-13T09:06:25+02:00
bm613
http://blog.hu/user/60077
Ez érdekesen hangzik. Rákerestem a szerzőre, látom, folytatás is van. Azt is olvastad?
https://sardobalo.blog.hu/2013/04/06/kolbenheyer_ir_94_fajtajegy/full_commentlist/1#c19509833
Válasz erre: Kolbenheyer ír 94.: Fajtajegy
2013-04-11T21:26:16+02:00
2013-04-11T21:26:16+02:00
kolbenheyer
http://blog.hu/user/192262
Ezt nem egészen értem. A "sunyi fajtája" kifejezés mögött semmilyen örökletesség nincs, csak csoportba rendezi a sunyikat.
https://sardobalo.blog.hu/2013/04/06/kolbenheyer_ir_94_fajtajegy/full_commentlist/1#c19509744
Válasz erre: Kolbenheyer ír 94.: Fajtajegy
2013-04-11T21:13:51+02:00
2013-04-11T21:13:51+02:00
legeslegujabbkor
http://blog.hu/user/411627
"A sunyi fajtájának a jegye ez, apám, te igen nagy idióta!"<br />
Ez a fajtajegy minden helyzetben alkalmazható.<br />
Amikor pozitív tulajdonságát dicsérik az apánknak, akkor minden jó öröklődik, de amikor a negatív cselekedetei jönnek szóba, akkor a környezet alakít minket.
https://sardobalo.blog.hu/2013/03/27/alulrol_szervezodik/full_commentlist/1#c19419749
Válasz erre: Alulról szerveződik
2013-03-31T15:17:23+02:00
2013-03-31T15:17:23+02:00
legeslegujabbkor
http://blog.hu/user/411627
<a href="http://sardobalo.blog.hu/2013/03/27/alulrol_szervezodik?fullcommentlist=1#c19389525" class="reply_nick_633417" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 19389525 );">@Larry Silverstein</a>: Azt hiszem először magadat kellene valahol elhelyezni, mert sokat segítene rajtad, ha tudnád, ki vagy te és miben hiszel, nem kellene ilyen kétes egyéneket felsorolnod, akikkel szemben meghatározod magad. Még nagyon billegsz.
https://sardobalo.blog.hu/2013/03/27/alulrol_szervezodik/full_commentlist/1#c19397115
Válasz erre: Alulról szerveződik
2013-03-28T22:45:04+01:00
2013-03-28T22:45:04+01:00
R_John
http://blog.hu/user/45142
<a href="http://sardobalo.blog.hu/2013/03/27/alulrol_szervezodik?fullcommentlist=1#c19389525" class="reply_nick_633417" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 19389525 );">@Larry Silverstein</a>:<br />
"<br />
- Kun Béla, Szamuely, Trockij, Marx, Rosa luxemburg, Cohn Bandit, Rákosi, ÁVH, Gerő Ernő a kultúra nagyjait nem tudnám felsorolni "<br />
ez egy csoport???
https://sardobalo.blog.hu/2013/03/27/alulrol_szervezodik/full_commentlist/1#c19389525
Válasz erre: Alulról szerveződik
2013-03-28T00:26:08+01:00
2013-03-28T00:26:08+01:00
Larry Silverstein
http://blog.hu/user/633417
<a href="http://sardobalo.blog.hu/2013/03/27/alulrol_szervezodik?fullcommentlist=1#c19389448" class="reply_nick_177269" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 19389448 );">@Horváth Andor Márton</a>: 'Te nem definiáltad pontosan azt a csoportot, "akikért nincs bocsánat".'<br /><br />
- Kun Béla, Szamuely, Trockij, Marx, Rosa luxemburg, Cohn Bandit, Rákosi, ÁVH, Gerő Ernő a kultúra nagyjait nem tudnám felsorolni <br /><br />
'Részben keresztény neveltetésem mondatja velem, hogy a zsidóságot a bűnözőséggel összemosni - bűn, az igazi, bibliai értelemben.'<br /><br />
- Ki mondta hogy szent vagyok? A talmud szerint a gój állat, nem ember, részben zsidó érdeklődésem szerint ez vallásos parancs.<br /><br />
Természetesen nem minden keresztény tartja magát a parancshoz, és utálja felebarátját. Vagy azt sem tudja mi a kereszténység, de a neveltetésében, az erkölcseiben azért benne van, hogy mit kéne tennie. Az ijesztő azonban az, hogy ez az erkölcsi alap a nem vallásos zsidókból is kificcen, akkor is, ha messziről sem láttak talmudot. És ez pontosan akkor történik, amikor helyzet van.
https://sardobalo.blog.hu/2013/03/27/alulrol_szervezodik/full_commentlist/1#c19389448
Válasz erre: Alulról szerveződik
2013-03-27T23:52:56+01:00
2013-03-27T23:52:56+01:00
Horváth Andor Márton
http://blog.hu/user/177269
<a href="http://sardobalo.blog.hu/2013/03/27/alulrol_szervezodik?fullcommentlist=1#c19389405" class="reply_nick_633417" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 19389405 );">@Larry Silverstein</a>: Örülök, hogy sikerült meggyőznöm az értelmességemről - felebaráti szeretetből örülök.<br /><br />
"a nemzetetekkel ellentétes érdekű, igy igaz" - én tréfából szoktam mondogatni, hogy vannak francia nemzeti érzelmeim, de ez csak kultúrpoénkodás. Valójában egyetlen nemzeti identitásom van, a magyar. Ennek fényében értelmezd a saját állításodat.<br /><br />
A kutatásokról: Kovács András nagyon értelmesen magyarázta el, milyen fajtái vannak az antiszemitizmusnak. Azt hiszem, választ adott volna a te kérdésedre is, hogy kit nevezzünk annak. Én a tágabb értelemben vett antiszemitizmus statisztikáját használtam, és még így is 70% _nem_ antiszemita. Tehát a mérések szerint - és meggyőző volt a statisztikák szakszerűsége - az ország 70%-a nem utálja "a zsidót", vagy az ország 70%-át nem utálják "a zsidók". Egyik esetben a Jobbik kisebbségben van, a másik esetben pedig "a zsidók" nem utálják Magyarországot. Szerintem mindkét állítás igaz.<br /><br />
Sok szempontból egy kalap alá tartozom GyörgyPéterrel vagy Hellerrel. És pontosan akkora a zsidó identitásom, amekkora zsidóellenességgel éppen szembesülök. Nem ezt az egy-kalap-alá-vevést nehezményeztem. Te nem definiáltad pontosan azt a csoportot, "akikért nincs bocsánat". Nekem mindegy, mi a véleményed GyP-ről vagy Hellerről, de a fajgyűlölet kényes terület, úgyhogy hacsak nem az öncélú (intellektuális) rombolás a célod, érdemes pontosan fogalmazni.<br /><br />
Ugyanis nem, senkivel szemben nem baj, hogy zsidó a származása. Lehetnek zsidó bűnözők, de őket bűnözőségük szempontjából nem zsidó származásuk, hanem bűnöző voltuk köti össze. Részben keresztény neveltetésem mondatja velem, hogy a zsidóságot a bűnözőséggel összemosni - bűn, az igazi, bibliai értelemben. Ezért mondom, hogy kényes a téma, könnyű figyelmetlenül bűnbe esni - bár a bűnbeesésnek ez általános tulajdonsága.<br /><br />
A válaszaim részletességéből láthatod, hogy én is tisztelem az értelmes kommenteket. De az a véleményem, hogy súlyos logikai ugrások során vállalhatatlan állításokra jutsz. Lehet ezeket visszagörgetni, de egyáltalán nem tűnsz fanatikusnak, úgyhogy érdemesebb talán feltenni a kérdést: pontosan kikkel van bajunk? Melyik személyekkel? - és akkor kiderül, hogy igen, _valakik_ eljátszották a politika becsületét és Magyarország gazdaságát a demokráciánk első huszonpár évében. De ezeknek a _valakiknek_ nem közös a származásuk. Ennél rosszabb és bonyolultabb az összefüggés közöttük.
https://sardobalo.blog.hu/2013/03/27/alulrol_szervezodik/full_commentlist/1#c19389405
Válasz erre: Alulról szerveződik
2013-03-27T23:34:23+01:00
2013-03-27T23:34:23+01:00
Larry Silverstein
http://blog.hu/user/633417
<a href="http://sardobalo.blog.hu/2013/03/27/alulrol_szervezodik?fullcommentlist=1#c19389341" class="reply_nick_177269" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 19389341 );">@Horváth Andor Márton</a>: <br /><br /><a rel="nofollow" href="http://alfahir.hu/zsido_garda_alakult-20130114">alfahir.hu/zsido_garda_alakult-20130114</a><br /><br />
'az ember mindig tanul valamit.' - annyit mindenképpen hogy ezt sem megírni, sem betiltaninem kell. A magyarokra nyilván a magyar gárda jelent veszélyt.<br /><br />
'én a nemzetünk érdekeivel és értékeivel is ellentétesnek tartom őket' - a nemzetetekkel ellentétes érdekü, igy igaz<br /><br />
'Ha elolvastad a cikket, láthatod, hogy a kutatások szerint a magyarországi lakosság 70%-a nem antiszemita. - 'keressek más kutatásokat? Minek untassuk egymást, mi az hogy antiszemita? Akik utálják a zsidót vagy akit a zsidók utálnak?<br /><br />
Egyébként gratula, sikerült meggyőznöd hogy értelmes vagy és az ritka. Bocsánat hogy egy kalap alá vettelek GyörgyPéterrel vagy Hellerrel. Sajnos a kettős identitásúaknak (származástól függetlenül, de érdekektől nem függetlenül) néha választania kell. Ha nem a magyart választja akkor nekem mindegy minek tartja magát, az érdekel mit tesz.<br /><br />
Pl.: Látod a nickemet, irónia. Egy bünözőről van szó, akit nem azért utálunk mert zsidó (viszont zsidó), hanem azért mert bünöző.
https://sardobalo.blog.hu/2013/03/27/alulrol_szervezodik/full_commentlist/1#c19389341
Válasz erre: Alulról szerveződik
2013-03-27T23:09:46+01:00
2013-03-27T23:09:46+01:00
Horváth Andor Márton
http://blog.hu/user/177269
<a href="http://sardobalo.blog.hu/2013/03/27/alulrol_szervezodik?fullcommentlist=1#c19389185" class="reply_nick_633417" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 19389185 );">@Larry Silverstein</a>: Olyan élvezetes a blogolás, az ember mindig tanul valamit.<br /><br />
Létezik "zsidó gárda"? Másrészt - én a "Magyar Gárda" szervezetet mindig idézőjelesen használom. Ők használják ezt a szót, én a nemzetünk érdekeivel és értékeivel is ellentétesnek tartom őket, illetve a "gárda" szó elit jellegével is szembeállítom azt az ál-rendet, amit ők képviselnek.<br /><br />
Tegnap egyébként nem csak zsidók voltak jelen. Viszont bátran kijelenthetem: csak olyanok, akik büszkék magyarságukra. Ha elolvastad a cikket, láthatod, hogy a kutatások szerint a magyarországi lakosság 70%-a nem antiszemita. Márpedig a zsidók aránya (nehezen mérhető) tudtommal 1% alatt van. Tehát: a "Magyar Gárda" kulturálatlan, a tegnapi résztvevő közönség, azaz az a kétszáz egyetemi diák, oktató és egyéb _tapasztalatom szerint_ kulturált volt. Ha ott lettél volna, magad is meggyőződhettél volna erről.<br /><br />
György Pétert nem kell szeretni ahhoz, hogy igazat adjunk neki. Amint szintén a cikkben említem, tegnap nem tudtam megállni egy oldalvágást, és hivatkoztam a cikket, amelyben Tatár György nevetségessé teszi a tudományos munkáját. Én magam is feltettem neki zavarba ejtő kérdést egy pódiumbeszélgetésen, ahol orbitális marhaságot mondott. De tegnap igaza volt.<br /><br />
Azt mondod, nem érdekel Irán vagy Egyiptom? Akkor Izrael politikája se érdekeljen, mert ahhoz bizony ezeknek az államoknak vaskosan közük van. A magyarországi zsidókról nem tudom, miért teszel ilyen kijelentést. Én csak rendkívül mérsékelten vagyok zsidó származású, életemben kb. kétszer jártam zsinagógában, és soha nem péntek este, mégis sértésnek és személyeskedésnek veszem utolsó bekezdésedet. Miért nincs értem bocsánat? Miért veszel engem egy kalap alá olyanokkal, akiket meg sem nevezel, és akikkel talán soha nem is találkoztam? Kikről beszélsz mégis? Engem akartál megsérteni a dédszüleim miatt, vagy kicsodát?<br /><br />
És melyik határon túli magyarról beszélsz? Arról, akinek én szerveztem anyanyelvi tábort már diákkoromban, vagy arról, akinek kettős állampolgárságáról támogató írást írtam ezen a blogon 2010-ben?<br /><br />
Van fekete és van fehér. Én az általad említett dolgokban nem vagyok fekete, pedig van zsidó származásom. Te viszont feketének tituláltál a zsidó származásom miatt. Ettől én nem lettem feketébb, te viszont igen.
https://sardobalo.blog.hu/2013/03/27/alulrol_szervezodik/full_commentlist/1#c19389185
Válasz erre: Alulról szerveződik
2013-03-27T22:39:46+01:00
2013-03-27T22:39:46+01:00
Larry Silverstein
http://blog.hu/user/633417
<a href="http://sardobalo.blog.hu/2013/03/27/alulrol_szervezodik?fullcommentlist=1#c19388776" class="reply_nick_177269" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 19388776 );">@Horváth Andor Márton</a>: ilyen szintű kulturális eseményen - milyen szintü?<br /><br />
kulturálatlan emberek jelentek volna meg, mint azok a "gárdisták". - A zsidó gárda kultúrált, a magyar kultúrálatlan? <br /><br />
a "magatokfajtának" (és itt nem származásbeli különbségre célzok) miért kell mindig pont Izraelt felhoznia példának? - Neked miért kell György Pétert kultúremberként ábrázolnod? Egyébként Izrael róla jutott eszembe, meg arról hogy tényleg ezt sikerült összekaparni rasszizmusügyileg?<br /><br />
György Péter véleménye alapján, helye van az izraeli egyetemeken is a politikáról, társadalomról való diskurzusnak. <br /><br />
- Sőt magának György Péternek is ott van a helye az izraeli egyetemeken<br /><br />
Izrael ettől még természetesen nem a bűnös állam, és kormánya sem a legnagyobb bűnös azon a környéken. Szíria, Líbia, Irán, Egyiptom - ezen országok éppen aktuális kormányai sokkal meredekebb dolgokat műveltek <br /><br />
- Ez a ti ügyetek mo-n csak a zsidókkal van dolgunk. Akikkel nem dicsekedtek. Akikért nincs bocsánat. /Úgy tudod elképzelni, hogy amennyire nem mozgat téged a határon túli magyar kínja, annyira nem érdelkel engem hogy neked nem tetszik Irán v. Egyiptom/
https://sardobalo.blog.hu/2013/03/27/alulrol_szervezodik/full_commentlist/1#c19388776
Válasz erre: Alulról szerveződik
2013-03-27T21:42:19+01:00
2013-03-27T21:42:19+01:00
Horváth Andor Márton
http://blog.hu/user/177269
<a href="http://sardobalo.blog.hu/2013/03/27/alulrol_szervezodik?fullcommentlist=1#c19388472" class="reply_nick_633417" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 19388472 );">@Larry Silverstein</a>: Megtörtént százszor? Nem emlékszem olyanra, hogy ilyen szintű kulturális eseményen olyan szinten kulturálatlan emberek jelentek volna meg, mint azok a "gárdisták".<br /><br />
Másrészt: a "magatokfajtának" (és itt nem származásbeli különbségre célzok) miért kell mindig pont Izraelt felhoznia példának? De jó, hozzuk fel. Izraelben a társadalom nem működik normálisan. Egy lassan évszázados fegyveres szembenállás, szinte folyamatos háborús helyzet van, aminek egész népek látják a kárát. Izrael polgárai is, de egyébként az ideiglenes Palesztina lakosai a leginkább - hiszen nekik nincs jól működő gazdaságuk, és a többi iszlám ország és kitaszítja őket, de semmiképp nem fogadná be a menekültjeiket. Ez nem egy normálisan működő társadalom.<br /><br />
Ennek megfelelően, György Péter véleménye alapján, helye van az izraeli egyetemeken is a politikáról, társadalomról való diskurzusnak. Jól látod.<br /><br />
Azt csak mellékesen teszem hozzá, hogy Izrael ettől még természetesen nem a bűnös állam, és kormánya sem a legnagyobb bűnös azon a környéken. Szíria, Líbia, Irán, Egyiptom - ezen országok éppen aktuális kormányai sokkal meredekebb dolgokat műveltek az utóbbi években, mint amiket egy ilyen Netanjahu-féle pocsék szélsőjobbos kormány álmodni merne.
https://sardobalo.blog.hu/2013/03/27/alulrol_szervezodik/full_commentlist/1#c19388644
Válasz erre: Alulról szerveződik
2013-03-27T21:27:05+01:00
2013-03-27T21:27:05+01:00
milyen szép a Vértes, ó
http://blog.hu/user/327228
A "bátor katonák" nem nagyon mernek megjelenni, ha nincsenek legalább háromszoros túlerőben (és akkor is lehetőleg csak negyvenkilós lányok legyenek a túloldalon), ennek megfelelően kellene szervezni valamit. ;-)
https://sardobalo.blog.hu/2013/03/27/alulrol_szervezodik/full_commentlist/1#c19388472
Válasz erre: Alulról szerveződik
2013-03-27T21:00:56+01:00
2013-03-27T21:00:56+01:00
Larry Silverstein
http://blog.hu/user/633417
'hírhedt matricázós eset volt, mely mutatta, hogy a HÖK-ből kidobott szélsőjobb milyen aktivitásba kezdett az ország legöregebb egyetemén. '<br /><br />
- Erre van valami bizonyíték? Elég laza hogy erre felépíted a posztot...:)<br /><br />
'Antiszemita matricák tanárok ajtaján, vagy lényegi társadalmi hatás nélküli faji alapú gyilkosságsorozat (Tatárszentgyörgy), ezek mind jelzik, hogy a társadalom nem működik normálisan.'<br /><br />
- Ennyi? Akkor a többi társadalom mit szóljon? Mondjuk az izraeli, ha már GyörgyPéter.<br /><br />
'Ugyanis a vitában egyetértés volt abban is, amit tegnap írtam, azaz hogy a matricázók gyáva emberek, s nem lehetünk büszkék arra, hogy ők is nemzetünkhöz tartoznak.'<br /><br />
- Én is rögtön gondoltam hogy kaftánosok voltak.<br /><br />
'Én kicsit csalódott voltam, azt vártam, hogy lesz legalább egy bátor katonájuk, aki a "gárdisták" pincérmellényében jelenik meg, és szemtől szembe is el meri küldeni a zsidó tanárokat.'<br /><br />
- Ne félj ami késik ne múlik. És ami megtörtént 100szor, miért ne történne meg 101edszer?