A legfrissebb cikkek

Nincs megjeleníthető elem

Kapcsolat


Friss topikok

Statisztikák

Címkék

alkotmány (20) állam (6) állambiztonság (10) állambiztonságis jelen (6) arab (9) atom (7) a mennyei birodalomban (6) bajnai gordon (10) biológia (16) bíróság (6) bkv (7) budapest (10) cigány (86) demokrácia (87) diszkrimináció (6) egyház (6) ensz (8) erkölcs (6) eu (28) európa (7) evolúció (10) fantasy (9) fasizmus (6) fidesz (148) foci (6) gay (17) gay pride (12) gáza (14) gazdaság (19) google (6) gyász (7) gyurcsány (49) hamasz (13) hitler (8) holokauszt (12) hülyeség (6) humor (9) index (10) internet (9) irán (21) iszlám (6) izrael (39) jared diamond (6) jézus (10) jobbik (73) jog (8) kádár (7) katolikus egyház (7) kdnp (10) keresztény (12) kereszténység (11) kína (11) kolbenheyer ír (162) kolbenheyer olvas (233) kommunizmus (14) környezetvédelem (6) közélet (9) közgazdaságtan (26) krimi (17) külpolitika (20) kultúra (25) liberalizmus (13) lmp (9) magyar (15) magyarország (140) magyar gárda (9) magyar hírlap (6) martin (6) mdf (12) meleg (13) mongol (18) mszp (62) náci (51) nacionalizmus (10) németország (11) nemzet (32) nemzetbiztonság (8) nyelvészet (6) obama (21) oktatás (11) orbán (56) oroszország (8) összeesküvés (6) őstörténet (6) palesztin (15) politika (215) pszichológia (14) rasszizmus (19) regény (27) reggel (67) rendőr (7) rendszerváltás (24) rowling (7) rükverc (11) rukverc (15) sci fi (11) sólyom lászló (11) szabadság (17) szdsz (20) szeretet (6) szlovákia (11) társadalom (69) tech (7) terrorizmus (8) több fényt a kdnp be (8) történelem (155) tudomány (8) tüntetés (6) usa (47) választások (34) választás 2010 (44) vallás (14) válság (11) varga e tamás (6) vendégpost (11) világ (14) voks10 (26) vona gábor (7) zene (12) zsidó (48) Címkefelhő

Designerünk

Legutolsó kommentek

Nincs megjeleníthető elem

Gyáva Gárda

2009.04.15. 08:00 R_John

Tegnap koraeste a Magyar Gárda elkövette a legnagyobb hibát, amit elkövethet. Összecsapott a rendőrökkel, és ki is derült mennyire kemény legények ezek az operettnácik.

Érdekes volt nézni, ahogy a nép védelmezői, akik bármikor végigvonulnak egy megfélemlített cigánysoron, hogy az ott élőknek fizikai létükben még jobban kelljen félniük ,hogyan futamodnak meg egy kis könnygáztól. Ettől függetlenül nem vicces, hogy van egy így-úgy, de összetartott szervezet, amelyik adott esetben szervezetként tud a rendőrséggel összecsapni, verekedni. Most már azok, akik eddig védték a Gárdát nem mondhatják, hogy még sosem csinált semmit. De, csinált. Tagjai összeverekedtek a Magyar Köztársaság rendőrségével. Remélhetőleg ennek komoly következményei lesznek, ugyanis most már mindenkinek világos, hogy a Gárda adott esetben mindannyiunk szabadságát veszélyeztetheti. A szabadság, pedig az egyik legfontosabb érték, amit egy civil szervezet biztosan nem korlátozhat. Ha pedig korlátozhatja, akkor vége a demokráciának. Azért pedig kár lenne.

53 komment

Címkék: politika magyarország cigány magyar gárda

A bejegyzés trackback címe:

https://sardobalo.blog.hu/api/trackback/id/tr311065763

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TD223 2009.04.15. 09:22:59

Sajnos még a te szabadságodat sem veszélyezteti a Gárda. Sunyi hazugság ez. "Magyar Köztársaság rendőrsége" nagy részben = az Mszp diktatórikus beidegződésű, IQ hiányos, magyargyűlölő házi hadserege, beépült cionista ügynökökkel

A Gárda kritikádat meg cseszheted egy olyan országban, ahol a rendőrség minden nap törvénytelenül jár el...

ralf 2009.04.15. 09:26:22

Engem az izgat jobban, hogy - amint az egyik jelenetben látszik - szabadon, következmények nélkül lehet például rugdosni a rendőrök felé. Aki ismer, tzudja, hogy nem vagyok egy agresszív állat, de ha egy rendőrt meg lehet ütni vagy akár kísérletet tenni rá, akkor vége a rendfenntartásnak. Emlékezzetek a TV ostromára. Ha akkor a rendőrök határozottan megvédi, akár erőszak árán is, a kollégáikat, lehet, hogy ma nyugodtak lennének az utcák.

Ez persze nem menti a hatalmukkal visszaélő rendőröket sem.

serwer 2009.04.15. 10:01:26

Köszi, tetszett a videó.
Az a csaj miért ült le a vizes aszfaltra?

Pepe83 (törölt) 2009.04.15. 10:33:51

Ezen én is csodálkoztam.
Eddig azt hittem, hogy a gárda parlagfű irtásra, illetve árvízi töltések megerősítésére szerveződött pacifista szervezet.
Hogy mik vannak?:)))))

Zsámboki Miklós · http://solaitid.tumblr.com 2009.04.15. 10:35:27

azért mókás nézni, ahogy öreg gárdisták szaladgálnak ijedten. valakinek pedig kilöttyent a söre.

egyébként azt figyelitek, hogy bedobták a rendőrök közé a libát, amelyik az elején még a hazafiak között mászkált?

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.04.15. 10:57:08

"Tagjai összeverekedtek a Magyar Köztársaság rendőrségével"

ezt nevezik a földlakók verekedésnek?? ezt...??

bm613 · http://izland2009.blog.hu 2009.04.15. 11:14:04

Nem lep meg. Sem az összecsapás, sem az, hogy ennyire voltak képesek ezek a majmok. Utolsó gyáva férgek, akik csak csordában, és csak gyengébbek ellen mernek nagylegények lenni.
TD223-nak annyiban igaza van, hogy ezek tényleg nem veszélyeztetik a mi szabadságunkat. Bár szívesen megtennék, ez a szövegeikből kiderül, de szerencsére kevesek hozzá.

Win Elen 2009.04.15. 11:15:29

A gardaban rejlo lehetosegekbol vezeti le mindenki hogy a garda milyen is lehet. Egy nemzeti kincs, avagy ujnyilas szervezet. Az okok amik a grada letrejottéhez vezettek, egyértelmű szélsőséges megerősödést sejtetnek. Igy ez a megfigyelhető tendencia, a garda mögött, és mellett álló csoportokat sem kerülte, el. Az ideológiai alap, ahhoz hogy nácinak lehessen nevezni a magyar gardat nincs meg. Ezért ezt jobb is mellőzni. De a félelmek nem alaptalanok, lévén egy kis szikra is elegendő ahhoz, hogy akár gyorsan, és nem csak a gárdát, hanem azt az eszme, és elvrendszert emely köré a mai radikális felzárkoztak pillanatok alat a fasiszta ideológia felé moydítsa. A szó bűnös értelme az érdekhez vezető okozatok tükrében elveszik, s önmagát elfogadhatóként határozza majd meg ezen csoport tagjai között. A betiltás nem segít. A büntetés megtorlás nem vezet sehova. Ez az amit a korlátolt, a demokráciábol lassan diktatórikus rendszerbe átszédülő baloldalnak be kellene látni. Ha a problémát időben kezelte volna talán nem merült volna fel egy ilyen eshetőség. A korlátozásaival, és erőszakos fellépésével, mind verbálisan, mind a rendörségen keresztüli tetlegességgel kvázi mártirt fog gyártani. A baloldal hiteltelen szájából sokszor felcsendülő korántsem alaptalan "náciveszély" emlegetés viszont bagatelizálja ezt a szót, és inmunissá tesz, egyre szélesebb tömegeket...

ma' megit kapkodtam. a munka meg all :)

2009.04.15. 11:48:08

"a Gárda adott esetben mindannyiunk szabadságát veszélyeztetheti."

ROTFLMAO :D

Csomagolj!

Win Elen 2009.04.15. 11:58:36

@imperial: Te pedig olvasd el az altalad is ujraidezett mondatot. Ott az "adot esetben" szocska. Az egyertelmu hogy nem kototte ki mi az az adott eset. De ha tudsz, es gondolom tudsz komolyabb tavlatokban gondolkodni, akkor belathatod, hogy lehet ennek realis eselye. Egyelore a garda ez egyetlen olyan szervezet, amely milicista jelleget olt. Egy allasfoglalasi kenyszer elindithatja a meg radikalisabb iranyba. A nagy dolgokat az aprok hatarozzak meg, csak hajlamosak vagyunk nem tudomast venni rola, leven milyen pici is az... persze egy nagy szemetkupac is csak kicsi szemetekbol all. ne menjunk messzire, lasd kornyezetszennyzes. A garda most nem naci fasiszta elnyomo szervezet. De egy esetleges komolyabb etnikai problema kipattanasanal nem kerdes melyik oldalra allna. De ezt tudjuk hogy a tuneti kezeles, meg ha jonak is latszik nem biztos - sot inkabb biztos hogy nem - hosszutavon megoldast jelent-e. Elgondolkodni az eshetosegeken segit atfogobban es objektivebben latni dolgokat.

2009.04.15. 12:11:00

@Win Elen: egyelőre a cigánycsürhe van felfegyerezve lőfegyverekkel, szamurájkardokkal, kézigránátokkal...na jó, amikor egész településeket feldúlva családi háborúznak, akkor csak késeket, meg kapákat használnak.

Hát igen, a zászlókkal hadonászó Gárda SOKKAL félelmetesebb, mint a gyorsan szaporodó és egyre nyíltabban életünkre törő fegyveres cigány horda.

Kapok a szemellenzőtökből? Úgyis mentek el ebből a rasszista országból, a toleráns külföldön meg nem lesz rá szükségetek.

Pepe83 (törölt) 2009.04.15. 12:21:45

@imperial:

Te komolyan azt hiszed, hogy itt arról van szó, hogy ki a félelmetesebb vagy kinek van több fegyvere?
Szerinted egy társadalmi problémát azzal lehet orvosolni, ha létrehozunk egy nyíltan rasszista, antiszemita militáns csoportot?
Elárulom neked, hogy nem.

Win Elen 2009.04.15. 12:29:31

Latod. Pont nem errol van szo. A magam neveben tudok nyilatkozni csak, nem jarok ide, nem ismerem a szerzoket. Azzal ami az utcan folyik en is tisztaban vagyok. Hogy miert van azt en is tudom. De hogy mi lehet ezen informaciok alapjan azon szeretek elgondolkozi. Ez nem jelenti azt hogy ez lesz. Tehat esetemben nincs szemellenzo. A szavaid komoly meggyozodesrol tesznek tanusagot, lelked rajta. A milicista jelleg, nalam nem egyenlo a fegyvere van es fel van fegyverkezve kijelntesekkel. A szervezettseg, a gyakorlatozasok vegett irtam amit, irtam. Az hogy nincs valakinek fegyvere, de rendelkezik kepzettseggel mind a fegyverhasznalatot illetoen, mind a csapatmunkat illetoen sokkal hatekonyabba teszi adot(!) esetben mint egy evek ota lofegyverekkel, vagy szamurajkardokkal kozlekedo egyent, amint fegyvert kap. Es ez nem egy rasszista orszag. Ha valaki nem ert azonnal egyet azzal amit mondasz nem jelnti azt, hogy azonos a szemedben negativ peldakent tokeletesen mukodo szemelyekkel. Nem akarom megvaltoztatni a velemenyed, csak nyitottsagra buzditanalak.

Win Elen 2009.04.15. 12:37:34

@Pepe83: Annyit hogy lehet. De akkor tokeletes es preciz nepirtast kell vegrehajtani. A kerdes ez esetben az hogy a kiortando nepcsoport keltette egyseg es felelm, mely a pusztito csoporton beluli kulonbsegeket elfedi az irtas utan mive valik? Amikor az uj "arja" tagokbol allo tarsadalom a kulturajatol eltero jelentosebb problemak megszunesevel a sajat belso problemait hogy kezeli... az egyetlen jart, latott, es tanult pelda a problemat kivalto egyen megsemmisitese. Ez a tarsadalom pusztulasahoz vezet, mivel a vegen az alapveto es eddig elvisett kulonbsegek is likvidalandova valnak. Erre lehet mondani, hogy nem. Mert rajonnek hogy ez megsem jarhato ut! Hopp. Akkor minek elkezdeni? Szoval ha Isten adta kepessegunket a gondolkodast, mely a teremtes koronajava tett hasznaljuk, akkor megsporolhatunk egy csomo szenvedest. Persze az emberiseg mindig csak a hibaibol tanul.

Win Elen 2009.04.15. 12:40:29

amiket ujra meg ujra elkovet.

2009.04.15. 12:58:15

@Win Elen: a társadalom pusztulását jelenleg a megélhetési gyerekgyártás és az ezzel kitermelődő egyre nagyobb primitív bűnöző réteg jelenti. Ha politikai korrektkedés helyett ezt a jelenséget számolnák fel, akkor valószínűleg a Gárda is okafogyottá válna.

Hogy ez fájna az élősködő rétegnek? Ja kérem, miért mindig csak az adófizetőknek fájjanak a reformok és a megszorítások? Mert az úgy PC?

Pepe83 (törölt) 2009.04.15. 13:00:10

@imperial:

Bírom ezt az adófizető dumát. Kíváncsi lennék, hogy a primitív gárdatagok, meg a munkaidőben a Kossuth téren ordibáló csőcselék mennyit adót fizet be évente.

Win Elen 2009.04.15. 13:05:03

@Pepe83: ne sarkitsunk fizet. Akiket ismerek az biztosan.

Win Elen 2009.04.15. 13:23:39

@imperial: Nem. Ez is resze lehet(!) a tarsadalom pusztulasanak. De az hogy kikialtod - es sokan masok is - a ciganysagot kollektiv bunosnek, az olyan mintha atombombaval vadasznal facanra. Nem lehet igaz, es mervado megallapitaskent kezelni. Raadasul a ciganysag megfelemlitese es az ellenuk valo szervezetten etnikai alapon valo fellepes, csak a konfliktus elmelyulesehe vezet, nem a megoldasahoz. Es az ehhez hasonlo hozzaalas egyre jelntosebb terhoditasa, idovel a problema olyan szintu elmejuleset okozhatja, hogy valoban csak eroszakos eszkozok szinrelepesevel lesz kezelheto. Amely harcok a felek kifulladasaig tartanak, ahol ismet bekes megoldast kezdenenek keresni. Lehet 10, de lehet tobb szaz ev mulva csak. Addig sok fajdalom es folosleges aldozattal jarna.

A problema ettol adott. Igenis van cigany kerdes, lehet beszelni ciganybunozesrol, amig ezt csak a ciganyok kozott bunozokent eloket erinti valoban... csak sajnos ez konnyen atcsuszhat a kollektiv bunosseg altalanos elfogadasaba... ezt a kartyat pedig mar teritettek parszor a tortenelemben. Nem volt jo. Egy haboru nem csak a tamadott, de a tamado felet is erinti. De ne menjunk el ebbe az iranyba mert tul osszetett, es en sem tudom mi a tuti jo megoldas (tokeletes nincs).

Win Elen 2009.04.15. 13:26:02

Amugy amit irtal azzal teljesen egyetertek, bar teljesen felszamolni nem lehet a primitiv bunozoi reteget, bar szerintem nem csak a primitivet, hanem a bunozoit altalaban. Torekedni kell ra, a mellebeszeles helyett.

2009.04.15. 13:46:27

@Win Elen: tökéletes megoldás biztos nincs. De az hétszentség, hogy a jelenlegi álszent, a cigánybűnözést szándékosan szőnyeg alá söprő, rasszistázó, kirekesztőző kórusnál csak jobb jöhet. Ezeknek a sírásóknak semmiféle megoldásuk nincs a gyűlöletbeszéd-törvényezésen meg a tarka marhás vonulgatáson kívül. Aki meg nyíltan és őszintén meg meri fogalmazni a problémát (hogy lehessen végre kezelni), azt megpróbálják ellehetetleníteni (lásd Pásztor Albert vagy Szabó Máté).

Sürgős politikai és szemléleti váltás kell, mert a megélhetési gyerekgyártók mellett a megélhetési jogvédők is a társadalom pusztulását siettetik.

Win Elen 2009.04.15. 15:15:49

@imperial: egyetertek!

(Es ez a stilus sokkal jobb, nem kell vagdalkozni, az soha nem visz elobbre, meg ha igaz is ami motivalja, vagy amit mondani akar. de ezt csak mellekesen mondom)

Wrex 2009.04.15. 17:32:39

Nézzük sorra a kedves blogíró mondatait:

"Érdekes volt nézni, ahogy a nép védelmezői, akik bármikor végigvonulnak egy megfélemlített cigánysoron, hogy az ott élőknek fizikai létükben még jobban kelljen félniük,"

A cigánysor van megfélemlítve?!? Te melyik bolygón élsz?

"hogyan futamodnak meg egy kis könnygáztól."

Ez éppen azt jelzi hogy nem rendőrök ellen készülnek, ugyanis abban az esetben lett volna náluk gázmaszk - mint ahogy egy-két nem-gárdás személynél volt is.

"Ettől függetlenül nem vicces, hogy van egy így-úgy, de összetartott szervezet, amelyik adott esetben szervezetként tud a rendőrséggel összecsapni, verekedni."

Meglehetősen sok olyan "így-úgy, de összetartott szervezet" van, amelyik "adott esetben szervezetként" tud a rendőrök mellett bárki mással is összecsapni. Lásd pl. a futball"szurkolókat".

"Most már azok, akik eddig védték a Gárdát nem mondhatják, hogy még sosem csinált semmit."

Dehogynem.

"De, csinált."

Nem.

"Tagjai összeverekedtek a Magyar Köztársaság rendőrségével."

Az, hogy elállták a fakabátok útját, elég messze van a verekedéstől. Mellesleg ha jobban megnézed a videót, remekül látszik, hogy a fakabátok rugdossák a pajzs alól az előttük álló gárdistákat. Utána megy oda egy fickó - aki nem gárdista mellesleg - és rugdosódik egyet, majd elhúz onnan.

"Remélhetőleg ennek komoly következményei lesznek, ugyanis most már mindenkinek világos, hogy a Gárda adott esetben mindannyiunk szabadságát veszélyeztetheti."

Sajnálatos módon a gárda még a hozzád hasonló idióták szabadságát sem veszélyezteti. Illetve legfeljebb a korlátlan lopás szabadságát.

"A szabadság, pedig az egyik legfontosabb érték, amit egy civil szervezet biztosan nem korlátozhat."

Ezt majd talán suttogd el az In-Kalosoknak is, többek között.

"Ha pedig korlátozhatja, akkor vége a demokráciának."

Mondjak neked civil szervezetet ami korlátozza a demokráciát? Vécésnéni. Micsoda dolog már hogy pénzt kérnek a szarásért, hisz az is demokratikus alapjog! A hozzád hasonlóknak is meg kell születniük valahogy!

"Azért pedig kár lenne."

Hát ha azt, ami itt folyik, demokráciának nevezed, akkor rohadtul nem lenne kár érte.

hhh. 2009.04.15. 18:48:10

"Gárda adott esetben mindannyiunk szabadságát veszélyeztetheti"
fasza. mint ahogy bármely csoport.
de főleg a magyar rendőrség, aki megvéd a szabad véleménynyilvánítástól...

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.04.15. 19:06:21

Muhahaha! Csúsztatás a cím, mint, ahogy az Indexen is az volt.

Az irónak üzenem, hogy jöjjön ki ide Pomázra aztán kiviszem a megfélelített cigánysor eleére, majd a másik végén megvárom...

seggfej...

Corry 2009.04.15. 19:29:33

@Wrex: Külön elismerést érdemel a hozzászólásod legutolsó mondata, ami igen nagyon sok mindent kifejez. Ez egy szánalmas demokrácia, vagy inkább magának a demokráciának egyfajta megcsúfolása, amelyben némileg még ügyelnek a jogszerűség látszatának fenntartására.

Azt, hogy ez az egész nagyon sok embernek nem tetszik az országban, nem kell bizonyítani. Ha valaki nem hisze ezt el, nézze meg a közvéleménykutatási eredményeket.
Azt, hogy ezen a cinikusan megformált kormányon sokan felhúzzák magukat, maximálisan meg lehet érteni, és ha pont ezek az emberek veszélyeztetik a demokráciát, akkor itt tényleg nagy a baj, de nem a gárdistáknál, meg az utcán, hanem valahol máshol, ahol már fogantyúkat szereltek az íróasztalokra.

Egyébként a video címe sem rossz, külön kiemelném a "zászlóval támadó gárdista kifejezést". Most már a zászló is fegyvernek számít? De ugye csak akkor, ha Árpád sávos?

yda 2009.04.15. 19:43:59

Ha magyarok vagytok miért féltek?Huzzatok el ha féltek,mi nem félünk a környező országokban,ti meg betojtok az anyaországban.
Ez több a soknál.

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2009.04.15. 20:50:00

Duma, duma, duma.. Aki meg kintről ugat, ideköltözhet, fizethet itt adót, azután mehet ki félni+osztani az észt. Ja, meg kaphat választójogot! Nagyapám '45 előtt rendőr volt (tudjátok, az "aranykor") és annál a köpködésnél úgy vágta volna szájon a delikvenst a jófajta Horthy típ.gumibottal (ami itt van az ajtóm mögött), vagy kardlappal agyalta volna meg a söpredéket, hogy a szájsebészeten még mindig túlóráznának rajta. Mert a rend, akkor is rend volt, nem érdekes, milyen zászló alatt csinálod a cirkuszt. A csürhe úgylátszik marad, csak a felszín változik.

Win Elen 2009.04.15. 22:59:58

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár":

en ismerem azt a kornyeket :) Nem vagyok Pomazi, de majdnem vettunk ott lakast. Kedves volt az ingatlanos, en oszinte, o csuggedt, de megerto... De ez egy masik sztori.

@Corry:

Nehez olyasmit veszelyeztetni, ami abban a formaban, ahogyan talaljak nem is igazan letezik. Sehol a vilagon, de nalunk kifejezetten specialis ahogy nem...

molaris 2009.04.16. 07:00:29

Érdekes adalék. Kedden Mohácsi Viktória szajkózta el a dolgait a TV- ben. Tegnap a Nemzetben, Balavány Gyuri járt utána a tatárszentgyörgyi storynak. Érdekes megfigyelni, hogy a Képviselőasszony érkeztéig mint viselkedtek és mondtak, majd a jó 20'- es eligazítás után. Jó lenne végigvenni ugyanígy, minden esetet ahol megjelent, és szemügyre venni a kíséretét is. Összevetve a Bűnügyi Nyilvántartó képeivel. Érdekes dolgok derülnének ki az garantálom, meglátnánk kik a cigány védő mozgalom "élharcosai".

kolbenheyer 2009.04.16. 10:34:42

@molaris:
Jól értem, hogy roppant szellemesen arra próbáltál utalni, hogy Mohácsi Viktória bűnözőkkel veszi körül magát?
Ezt rágalmazásnak hívják. Csak szólok ...

molaris 2009.04.16. 12:08:41

@kolbenheyer:

Csak mondom: ez vélemény.
Mert volt egy- két videó amin igen ismerős arcok tűntek fel mellette.

Corry 2009.04.16. 23:00:41

@molaris:
Nem vagyok képben a dologban, ezért csak találgatok és feltételezek.
Az természetes dolog, hogy a tanulatlan ember (jelen esetben a cigány) amint eligazítást kap a tanult embertől (jelen esetben a Képviselő asszony), másként fog beszélni.
A tanult ember feladata ilyenkor segíteni a tanulatlan, ez természetes.

Abban persze sűrűn reménykedem, hogy azért ez az 'eligazítás' korrekt kell legyen és nem szabad olyan dolgokra ösztökélni ezeket az embereket, amelyek esetleg nem történtek volna abban a formában meg, viszont egyes politikai célokat jól szolgálnának.

Naivul reménykedem, hogy erről szó nincs...


A képviselő asszony kisérete ügyében érdeklődéssel várom a tényeket, bármi is adódik.
De ha már témánál vagyunk kíváncsi leszek Kolompár úr bírósági ügyeinek a kimenetelére is, persze ismerve a magyar igazságszolgáltatást, erre még várhatok egy darabig...

molaris 2009.04.17. 09:31:20

@Corry:
A kétségeink közösek, különöst, hogy olvasom, hogy Mohácsi Viktóriát államtitkári címmel várják haza. A magyar "polip".

Viszont tény, hogy a beszélgetésük után kezdett a rokonság beszélni, csak sok lett az ellentmondás. Na ezeknek járt utána a MN.

S magam is várom, mire is jut majd a nyomozóhatóság, ha nem lesz aki blokkolja a munkájukat, mint Zushlag ügyben is.

Corry 2009.04.17. 21:59:04

@molaris:
Bennem egyenlőre a mostani kormányzó csapat iránti bizalmatlanság munkálkodik.
Nagyon kíváncsi leszek, meddig lesz MV államtitkár, egy jól sikerült EP választás esetén nem sokáig.

De én ebből a szempontból türelmes vagyok idővel minden kiderül és tisztázódik.

Csak arra kell majd figyelni, hogy a majdan ex képviselő asszony gyanúm szerint a külföldi sajtót fogja a céljaira felhasználni, most megint ismételten bár ne lenne majdan igazam.

baliquez 2009.04.20. 14:45:47

@Corry:
Volt már rá példa, legutóbb például amikor a BBC-nek nyilatkozta hogy "rásszistá bűncselekmény" történt, és neki bizonyítékai vannak: news.bbc.co.uk/2/hi/europe/7708105.stm

Bizonyíték továbbra sincs, nem is lesz, valószínűleg azért mert ott is CIGÁNYOK GYILKOLTAK.

Mohácsi szerintem egy különösen nagy kárt okozó bűnöző, szélsőségesen magyarellenes rasszista uszító, hazaáruló, bűnpártoló és bűnrészes, akinek rég börtönben illene kárognia, száműzetése okán lehetőleg külföldiben.

Ha másért nem akkor azért mert nagy nyilvánosság előtt bejelentett bizonyítékok visszatartásával hátráltatja a rendőrség munkáját, vagy ha ilyennel nem rendelkezik akkor csalásért és megtévesztésért elítélendő.

Pusztán az említett cikk miatt, pedig azon kívül is irtóztatóan sok kárt okozott az országnak a hazudozó mocskolódásával. Ama sajnálatos tény, hogy ez a szörnyeteg halálvarjú szabadlábon tombolhat kiválóan jellemzi a hazai állapotokat.

Dekatlon 2009.04.20. 17:05:07

Jaj, hát mit találtam! Ezt a blogot még nem láttam, izgalmasnak ígérkezik.

Kedves szerző! Nézz végig a kommenteken, aztán mondd ki mégegyszer, hangosan, röhögés nélkül, hogy "Ha pedig korlátozhatja, akkor vége a demokráciának. Azért pedig kár lenne."
Ugye nem ment?
Demokrácia? Ezeknek? Kell, mint diszóra a rövidnadrág!
Aki ilyet le tud írni, önerőből, hogy "CIGÁNYOK GYILKOLTAK", mint ahogy kedves @baliquez: -nek sikerült, annak miért agódsz te a demokráciája felett? Azt hiszed megköszöni? Azt se tudja, mi az.
Azt se érti, mi a bajom a kijelentésével, de nem tehet róla, túl hülye. Ez van. A lovaknak meg nem megy a hátúszás, attól még kedves jószágok.
Teljesen tudatában annak, hogy a megértés szikrája nem fog utat találni, nem-nem, soha!
Leírom, már csak úgy a magam örömére, gyakorlásiból, hátha egyszer valahogy egy polgári demokráciában találom magam, hogy mi a baj a fent idézett mondattal:
1. Hacsak nem tekinted ok-okozati összefüggésnek, lényegtelen körülmény. Mint ahogy az is, hogy jobbkezesek gyilkoltak. (akkor most rács mögé minden jobbkezest?)
2. Ha ok-okozati összefüggésnek tekinted, akkor bűnösnek kiáltottál ki egy népcsoportot, ovodástól, nyugdíjasig. Lássuk be, ez is baromság.
3. Ha egyik sem. Akkor csak azért említetted, hogy valami csúnyát mondj egy általad eleve utált embercsoportról: lámcsak ilyen dolgot műveltek, alapja van az utálatomnak. Ezzel meg az a baj, hogy már korábban utáltad őket, nem ennek igazolására keresed a híreket, viszont nem utálhatsz valakit valamiért, amit később követ majd el. Akkor már többet érne, ha tételesen leírnád azokat a sérelmeket, amik hatására ez lett a véleményed.
QED: Barom vagy.

Összeségében pedig veszélyes dolog csoporttá tenni azt, ami nem volt csoport: a magyarországi cigányságot. Sokszínű volt ez valamikor. Létezett valamelyik fentebbi kommentben említett cigánysor, ahol nem mész végig napnyugta után, meg létezett a magyarsággal elvegyült, letelepedett sokaság is. Csak az mindig halkabb volt. Nem is tudtad, ha az alsó szomszédod cigány, csak ha balhés cigány.
Namost, ebből az inhomogén tömegből csinál az utálat egy nagy homogén csoportot. Eddig ok? És az bizony gond, mert ha eddig a cigányság 10%-ával volt bajod, akkor mostantól majd 90%-ával lesz. De magadnak csináltad, megérdemled. Csak az a kár, hogy én is ott szívok majd meletted.

Dekatlon 2009.04.20. 17:13:59

Elírtam, helyesen:
* Ezzel meg az a baj, hogy már korábban utáltad őket, ennek igazolására keresed a híreket...

2009.04.20. 21:39:10

@Dekatlon:

Tök igazad van, sőt olyat sem lehet mondani, hogy "cigányok zenéltek az étteremben". Nem minden cigány zenész, ezért ne általánosítsunk, a cigányzene nem létezik.

Szegény hülye.

baliquez 2009.04.20. 22:20:41

@Dekatlon:
Talán nem csak a nagybetűs részt kellene elolvasni a világból, bölcsebb maradtál volna. Egyébként nyugadtan csak addig filozofálgathatsz te is ameddig a fajvédők által sikeresen felheccelt, védendő és becsülendő (deviáns) kulturájú kisebbség egyik tagja vesén nem bök, még csak nem is anyagi haszonszerzésből, hol érdekli az már, nem, pusztán azért mert megéli szép és színes kultúráját, ahol a fehér ember csak gonosz lehet.

Mert ezt tanították neki a liberálisnak hazudott cigányfajvédők, mert ezt a mintát tanulta a putriban, ahol egyetlen anyanyelv létezik számukra - az erőszak.

És amikor összerogysz, kedves Dekatlon, és még egy jajszó sem tudja elhagyni a szádat az iszonyú fájdalomtól, miközben meglékelt vesédből spriccel a vér, azt fogod majd kívánni melőtt meghalsz hogy bárcsak felvonult volna arra pár gárdista az előző napokban, hátha akkor élhetnél még. Mert nem csak jobbikosokhoz mennek ki ha kérik. Tudtommal soha nem kérdezik meg hogy milyen pártállású az akinek veszélyben az élete, a vagyona az elszaporodott kártevők miatt.

Bármilyen furcsa, nem a deviáns bűnöző réteg a probléma. Azok (szándékosan nem "ők"-et írok, szubhumánok) pusztán eszközök arra, hogy az emberek velük foglalkozzanak, a testi épségükért reszkessenek, miközben kitenyésztő gazdáik tervszerűen szélopják az országot. Ők az igazi hunyók, de ők azok is akik szándékosan úgy keverik a lapokat hogy a cigányokat azonosítsák a bűnöző lumpen réteggel,ők az igazi, valódi kirekesztők, akik köztörvényes tolvaj bűnözőket választottak meg a cigányok érdekeinek védelmére.

A fajvédők genocídumot követnek el a többségi társadalom ellen azzal hogy a deviáns bűnöző réteget hagyták többgenerációsra duzzadni. Az, hogy ebben a cigányságban (nem kizárólagos de annak hazudott) partnerre leltek, kultúrális sajátosságaikból adódik. Egy olyan ezer éve fejlődésben megrekedt parazita civilizácó kultúrájából aminek nem lehet helye a modern civilizációk között.

kolbenheyer 2009.04.21. 22:05:55

@Dekatlon:
Köszi, hogy veszed a fáradtságot, hogy helyettünk is válaszolsz nekik. De tényleg ne várj semmit. Minden második kommentjükben vesén bök valaki valakit (talád ki, kinek sötétebb a bőre), és az sem zavarja őket, hogy húsz éve nem volt ilyen alacsony az emberölések száma. Valamiért fontos nekik rettegni. Én ezt megértem, de inkább nézzék meg százszor a texasi láncfűrészest, addig is csönd lenne és jó levegő.

baliquez 2009.04.22. 00:48:23

@kolbenheyer:
"húsz éve nem volt ilyen alacsony az emberölések száma"
Ember alatt kiket értesz? Saját magadat? Utazz vidékre, nézzél körül, beszélgess más emberekkel. Terror van a falvakban, bestiális erőszakkal gyilkolnak a fajvédők kedvencei szinte naponta! Könnyebb persze vállat vonnod neked is, szívni a kék pallmallt és romkocsmákban sörözgetni, megfejteni a nagyvilágot, de baszki, ez a terror el fog érni téged is, és akkor magad is elcsodálkozol majd saját pálfordulásodon.

Pár éve Bp. Király utca melletti bérlakomba tört be két élőlény, úgy jöttek be rabolni hogy tudván tudták otthon tartózkodom! Te ezeket véded? Ezt a kultúrát?? Büdös bűnözőket?
Utánuk szaladtam mert nagy igyekezetükben még egy csattogóskést is ottfelejtettek. Biztos csak egy pohár vizet szerettek volna megélhetésileg igaz? Én előítéletes barom meg szégyenszemre elkergettem őket, pedig minden bizonnyal csak felolvasni akartak, a feléjük rohanvást önvédelemből felkapott vaskos Örkény-kötetből.

Teszek én magasról hogy kinek milyen a bőrszíne, de engedtessék már meg levennem egy szempillantás alatt vagy csak első szóra hogy ki honnan érkezett és aképp viszonyulnom. Cigányokkal eleddig vajmi kevés szerencsém volt, mégsem mondhatnám hogy mind bűnöző, sőt, a dolgosabbjának, a tisztességesnek még a gondolata is szívmelengető. A deviáns kultúrájuk viszont kiirtandó. Meg az is aki a deviáns kultúrát támogatja és továbbtenyészti.

kolbenheyer 2009.04.22. 10:01:06

@baliquez:
Te kivel vitatkozol? :-)
Keress tőlem egy (1 db) mondatot, ahol a bűnözőket mentegetem vagy védem. Szigorú büntetést minden gyilkosnak és rablónak!
A gyilkosságok száma viszont statisztikai kérdés. Nézz utána, 20 éve volt ilyen alacsony. A rendszerválétás után megugrott nagyon, azóta visszament, 10 éve folyamatosan csökken, tavalyról idénre is. Kár puffogni.

Dekatlon 2009.04.22. 10:08:33

Köszönöm a reagálásokat! Na akkor sorban:

@imperial: cigányzene. Nagyon jó példa, nem is hiszed mennyire az! Ugyanis ilyen néven 2 dolog létezik:
- Az amit a mulatozós, felületes emberek annak néznek: 100 tagú cigányzenekar, prímás, izzadt homlokára ragasztott ezressel, stb. Na az egy olyan mű dolog magyaroknak, ez megélhetés, olyan, amilyennek a magyarok szeretik. A cigányok szórakoztatnak, mi meg fizetünk. A megtestesült sztereotípia.
- Van egy másik cigányzene, a cigány népzene. Tudod, a kannán dobolós, táncolós. Mostanában kicsit divatba jött. Na az az, amit maguknak csináltak, olyan, amilyennek akarták (az őseik).

Válaszolva a kérdésedre, igen cigányzene létezik. Nagyon sokféle. Aki csak ennyit mond cigányzene, még nem mondott semmit.

Mivel te "cigányok zenéltek az étteremben" értelemben használod a cigányzene szót, könnyen kitalálható melyikre gondosz, te mélygondolkodó, te!
De a lényeg, hogy írni azért megtanultál, nem lehet mindenki néprajzkutató, ugye?

@baliquez: csinos kis vízió, biztos kélyes érzés volt elképzelni, engem... a kést... az összerogyást... most is feláll rá, mi?
Na a lényeg: ha valaki leszúr, legkisebb bajom az, lesz, hogy cigány volt, vagy magyar, vagy román, vagy eszkimó. Ez utóbbinak persze kicsi a statisztikai valószínűsége, ritkán öltözöm rozmárnak. De elkalandoztam!
És igen, HA valaki leszúrna, akkor nagyon hálás lennék, ha előző nap a Magyar Gárda, a Budapesti Tűzoltózenekar, vagy a Apeh dolgozók jól seggbeszexuálják azt, aki másnap le akar szúrni. Ezért másnap a sajgó valagát krémezgeti ahelyett, hogy engem szúrkál. Ez így van! De akkor most ezzel mit is mondtál az evidenciák közlésén kívül, te szerencsétlen?!?
Vázolom az érvelésed logikáját (ami nincs neki):
- Nappal világos van.
- Ezért minden cigánynak a jó kurva anyját.

Ügyes, roppant ügyes...

Viszont később mondassz értelmes dolgokat. Komolyan! Jól látod, hogy a fokozódó társadalmi feszültség valahogy a cigányságra irányítódik. Ez most történhet magától, vagy valaki manipulál, ez most mindegy. Ami nem mindegy, hogy TE nagyon meg vagy ám vezetve haver. Kirúgnak, felmegy a lakáshiteled, elveszik az autódat, és te kiket gyűlölsz egyre jobban? A cigányokat! Ez pokolian ügyes dolog ám, ők játszák a szelep szerepét. Szélsőséges esetben egy kellőképpen szemét kormány még be is áldozhatja őket. Inkább cigányokat verjenek a megvadult tömegek, mint őket, nem igaz?
A cigányok között vannak bűnözők, mindig is voltak.
Vannak olyan bűncselekmények, amiket jellemzően cigányok követnek el. Mindig is voltak. (Jelzem, a gyilkosság NEM ilyen)
A "cigány bűnözés" nem nőtt jobban mostanában, mint amennyire a gazdasági válság indokolná. Mégis valahogy most jobban fáj az embereknek, mint 10 éve. Miért?
Vedd már észre, hogy meg vagy vezetve, nemkicsit!

Dekatlon 2009.04.22. 10:12:49

@kolbenheyer: igazán nem fáradság. másfelől nem értem, hogy ki az a "helyettünk". Amennyire tudom, a saját gondolataimat írom itt le. :)

Thorwald 2009.04.22. 10:22:51

"most már mindenkinek világos, hogy a Gárda adott esetben mindannyiunk szabadságát veszélyeztetheti."
LOL

Amugy meg igen, ez egy baszott nagy hiba volt a gardatol es neheztelek is rajuk. Melyik balfasz engedte meg, hogy "osszecsapjanak" a rendorokkel?
Masik:
EZEKTOL fel barki is????
Azt soha nem ertettem, hogy a vonulassal hogyan lehet szabadsagot korlatozni ha csak nem abbeli szabadsagodat hogy a vonulas alatt nem tudsz atmenni az ut egyik oldalarol a masikra.
Meg a retteges es felelem... hallod, de komolyan. A tapasztalataim alapjan azok a romak akik a TV elott valljak be hogy felnek, rettegnek... szal ok rantjak elo eloszor a kest.
Nem szep ilyet mondani, de a romak igencsak nem az igazmondasukrol hiresek.
Emlekezz csak a kepviselore (vagy ki volt) aki latta a gyujtogato rasszistakat, akik felgyujtottak a romak hazat... aztan kiderult, hogy valami hosugarzo miatt gyulladt ki a haz... nc

baliquez 2009.04.22. 10:31:53

@Dekatlon:
"..biztos kélyes érzés volt elképzelni, engem... a kést... az összerogyást... most is feláll rá, mi?"

Nyilvánvalóan aberrált vagy hogy ilyen ötleteid vannak. Egyébként "kéjes", hatodműveltkém.

Megértem hogy szövegértésből is hasonlóan gyenge vagy mint helyesírásból, ezért nem veszed észre az írásom lényegét, miszerint ez az egész cigányozás, gárdázás, nácifasisztaveszély mind-mind politikai manipuláció, magyaroknyulaistól mindenestől. Ebben nagyjából egy a véleményünk, csak te feltételes módban kezeled, én meg bizonyított tényként. Nem is igazán értem miért kaffogsz.

Valamelyik sárdobáló törzsfőnök meg reflexből lekurucinfósozott (ami übermegalol, nagyobbat nem is tévedhetnél) rögtön az első hozzászólásomra - be is bizonyította azt (szégyenszemre önmagán) hogy a politikai manipuláció kiválóan működik. Ha valaki azt írja hogy cigány (nem pediglen a cigányok saját - egyébként kirekesztő - roma kifejezését alkalmazza) akkor az biztosan csak nácirasszista lehet. Ki van akkor megvezetve?

kolbenheyer 2009.04.22. 10:50:29

@Dekatlon:
Bocs, a helyettünk azt akarta jelenteni, hogy a blog szerzői helyett, akik már kicsit belefáradtak minden diszkriminatív vélemény helyreigazításába.
És persze, hogy a saját gondolataid, azért örülök nekik. :-)

Dekatlon 2009.04.22. 11:49:38

@baliquez: ez igen jó jel! A legendásan szar helyesírásomat akkor szokták elkezdeni kritizálni, ha mást nem nagyon tudnak. Igazad van. Kéjes, az bizony pontos j. Elbasztam.

Te ez a szövegértés dolog ez vicces, főleg, hogy az írom: "...később mondassz értelmes dolgokat. Komolyan!"
Ezen mit nem értettél? Igen, hasonló az álláspontunk ebben, mindketten manipulációt sejtünk. Ez ennyire meglepett?
Csakhogy te úgy képzeled "ők" mind tényleg bűnözők, a manipuláció, hogy azzá tették / annak hagyták őket.
Szerintem a dolog kommunikációjában van a manipuláció: felhasználják a buta embereket, és irányítják a gyűlöletüket.

És már megint egyet kell értsek veled. A primadonna-liberális szalonértelmiség is hülye, mint a kerticsap, mert abban látja a különkbséget, hogy valaki egy csoportot cigánynak mond, vagy romának. Hát ez is akkora felületesség, mint egy hegy!
A "minden roma bűnöző" az már PC? Ha lehet az ilyen finamkodó Mikiegerek még nagyobb marhák, mint a hörgő turulfiókák az egyenruhájukban. Kérlek ne moss össze velük.