A legfrissebb cikkek

Nincs megjeleníthető elem

Kapcsolat


Friss topikok

Statisztikák

Címkék

alkotmány (20) állam (6) állambiztonság (10) állambiztonságis jelen (6) arab (9) atom (7) a mennyei birodalomban (6) bajnai gordon (10) biológia (16) bíróság (6) bkv (7) budapest (10) cigány (86) demokrácia (87) diszkrimináció (6) egyház (6) ensz (8) erkölcs (6) eu (28) európa (7) evolúció (10) fantasy (9) fasizmus (6) fidesz (148) foci (6) gay (17) gay pride (12) gáza (14) gazdaság (19) google (6) gyász (7) gyurcsány (49) hamasz (13) hitler (8) holokauszt (12) hülyeség (6) humor (9) index (10) internet (9) irán (21) iszlám (6) izrael (39) jared diamond (6) jézus (10) jobbik (73) jog (8) kádár (7) katolikus egyház (7) kdnp (10) keresztény (12) kereszténység (11) kína (11) kolbenheyer ír (162) kolbenheyer olvas (233) kommunizmus (14) környezetvédelem (6) közélet (9) közgazdaságtan (26) krimi (17) külpolitika (20) kultúra (25) liberalizmus (13) lmp (9) magyar (15) magyarország (140) magyar gárda (9) magyar hírlap (6) martin (6) mdf (12) meleg (13) mongol (18) mszp (62) náci (51) nacionalizmus (10) németország (11) nemzet (32) nemzetbiztonság (8) nyelvészet (6) obama (21) oktatás (11) orbán (56) oroszország (8) összeesküvés (6) őstörténet (6) palesztin (15) politika (215) pszichológia (14) rasszizmus (19) regény (27) reggel (67) rendőr (7) rendszerváltás (24) rowling (7) rükverc (11) rukverc (15) sci fi (11) sólyom lászló (11) szabadság (17) szdsz (20) szeretet (6) szlovákia (11) társadalom (69) tech (7) terrorizmus (8) több fényt a kdnp be (8) történelem (155) tudomány (8) tüntetés (6) usa (47) választások (34) választás 2010 (44) vallás (14) válság (11) varga e tamás (6) vendégpost (11) világ (14) voks10 (26) vona gábor (7) zene (12) zsidó (48) Címkefelhő

Designerünk

Legutolsó kommentek

Nincs megjeleníthető elem

Iráni időhúzás

2010.01.04. 07:00 Horváth Andor Márton

Irán ismét beveti a demokráciával szembeni leghatékonyabb fegyvert: az időhúzást. Értelmetlen ultimátumot intézett az Egyesült Államokhoz, amit az utóbbi visszautasított. Irán vásárolni vagy csereberélni akarja az urániumot, nem pedig a saját urániumát visszakapni feldolgozott formában. Hogy a kettő között milyen gyakorlati különbség volna? Pusztán annyi, hogy ebben az esetben a Nyugat hajlandó volna nukleáris fűtőelemet eladni Iránnak. Amire nem hajlandó.

A diplomácia csődje azonban, hogy a Nemzetközi Atomenergia Ügynökség (NAÜ) közvetítésével a Nyugat felajánlotta az iráni, dúsított urániummennyiség feldolgozását és visszaszolgáltatását a közel-keleti országnak. A NAÜ szépen lassan vizsgálódik, nyugtalankodik, megpróbál békés megoldást keresni. De amint Irán közlésein látszik, ezzel semmilyen eredményt nem ér el. Mindig úgy tűnik, mintha egy lépéssel közelebb kerülnénk a célhoz, aztán Irán folyamatosan a nemzetközi közvélemény tűrőképességének határán táncolva valahogyan megoldja, hogy ne kelljen abbahagynia a kísérleteit. A világsajtó mindenesetre már jogos igényként kezeli Irán uránköveteléseinek egy részét. Pedig az atomenergia demokráciák kezében is éppen elég veszélyes. Hát ne adjunk belőle iszlámista kormányzatoknak. Ha Isten le akar sújtani, azt ne valamiféle vallási vezetők pirosgomb-megnyomásán keresztül tegye. Van neki mennyköve, ha bombázni akar.

43 komment

Címkék: atom irán reggel

A bejegyzés trackback címe:

https://sardobalo.blog.hu/api/trackback/id/tr751644061

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2010.01.04. 07:51:18

A nagy globális tolerancia jegyében nem lehetne némi bizalmat megszavazni akár Iránnak is? Épp eléggé ellenőrizve vannak, nem?

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2010.01.04. 07:53:03

"Ha Isten le akar sújtani, azt ne valamiféle vallási vezetők pirosgomb-megnyomásán keresztül tegye."
De szép mondat, ugye hogy ez Izraelre is érvényes?

m.logic 2010.01.04. 08:59:16

"Hát ne adjunk belőle iszlámista kormányzatoknak."

Végre beismerted, hogy rasszista vagy.

k.o._laci 2010.01.04. 09:39:24

Muhahaha, már megint ezek az enyhén részrehajló dumák. Nincs kedvem minden mondatot egyenként analizálni ill. a többiek megteszik helyettem. Egy másik post után feltettem egy kérdést kb. 1 hete azóta sem jött rá válasz. Most újból aktuális.

"Pedig az atomenergia demokráciák kezében is éppen elég veszélyes" ... Oroszország, Kína, Észak Korea, India és Pakisztán mióta "demokratikus"? Aztán ugye ott volt Irak igen csak vicces megtámadása plusz ami lett belőle. Ezek után a Szent Amerika vagy tényleg lép valamit vagy csendben elfogadja azt amit Izraelnek is illene. Nem csak ők léteznek a világon, főleg nem a Közel Keleten. Amennyiben egyetlen álma lenne Irán vezetésének Izrael megsemmisítése akkor már réges régen átugrottak volna valamelyik szomszédos országba pár tömött bőrönddel bombát venni hiszen kínálat és mindenféle csellengő pakisztáni atomtudósokból akad elég. Az hogy erre 50 év alatt nem került sor azt bizonyítja hogy Irán nem érdekelt egy kollektív öngyilkosságban. Nagyjából annyi fog történni hogy ha lesz atomuk akkor más hangnemben fognak ezentúl tárgyalni egymással. Arról nem beszélve hogy egyelőre az USA ugrál náluk és nem ők Európában. Azt külön megköszönjük hogy hála a "terrorizmus elleni" harcnak amiből egyesek amúgy kva jól megélnek mára már Európa is érintett terrorista sejtek által lsd Spanyol, Német vagy Anglia. Köszönjék meg azoknak akik ezt az egészet elkezdték. Inkább rettegjünk a Jobbiktól szerintem, mi lesz ha Vona kezébe kerülnek a rakétakódok:)

k.o._laci 2010.01.04. 09:46:58

Annak ellenére hogy még mindig szimpatikusabb egy USA féle kamudemokrácia mint egy Iráni diktatúra tessék már végre felnőni és rádöbbenni hogy az USA külpolitikája és háborúi egyetlen dolog körül forognak: A PÉNZ. Régebben még támogatták Szaddamot vagy Bin Ladent ma pedig már harcolnak ellenük. Itt is felmerül a kérdés - mint Izrael esetében - hogy igazából ki kezdte és miért ezt az egészet. Arab terroristák kezdtek el robbangatni Usában csak úgy random vagy netalán voltak ennek előzményei? Miért nem Norvégiában robbantanak btw?

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2010.01.04. 09:59:31

@ko_laci: "Miért nem Norvégiában robbantanak btw?"
Mert ott alig élnek zsidók, Ámerikában és Izraelben viszont sokan (5,3 milla itt is és ott is), és mivel ezeknek a mocskos terroristáknak az elsődleges céluk a zsidók kiírtása ezért robbantgatnak az USA-ban és Izraelben. Hát nem érted?
www.jewishvirtuallibrary.org/jsource/Judaism/jewpop.html

k.o._laci 2010.01.04. 14:07:13

@Talon Karrde: I see:)

Csak mert valóban az a kérdés ki ment oda először hősködni a másik környékére. Az Usát nagyon szeressem csak már kezdem unni hogy az ő háborúikat mi szívjuk meg Európában. Legalább is most erről van szó, hogy féljünk mert mi van ha nácijobbikosiránisták megindulnak Magyarország felé. Semmi konfliktusunk nem volt soha egymással, de mégis én féljek mert "mi van ha"? Mert ha legalább bármilyen üzleti hasznunk származna ebből, de hát lófxxszt. Értem én hogy az USa és Izrael puszipajtások és kéz a kézben ügyködnek arra, akkor viszont oldják meg privátban és had ne kelljen már nekem rettegnem.

Horváth Andor Márton · http://mitszabad.blog.hu 2010.01.04. 18:10:22

@m.logic: Szerinted az iszlámizmus az arabok faji jellege? Látod, te vagy a rasszista. Az iszlám egy vallás, és aki az iszlám iránt fanatikusan rajong, az iszlámista. És bizony ki kell ábrándítanom téged: ez nem csak arabokra igaz. Vannak például palesztin iszlámisták is, pedig a palesztinok nem arabok. És sok más származásúak is vannak. Az a baj, TD, hogy nem tudod, mit beszélsz.

m.logic 2010.01.04. 18:55:44

@Horváth Andor Márton: Nagyon fenn akadsz a fogalmak vélt, de elavult definícióján. Bár a rassz szóból származik, már rég nem kötődik ahhoz a rasszizmus. Persze a cigány kultúra, zsidó vallás, vagy homokos beállítottság kritizálói rasszisták.

k.o._laci 2010.01.04. 18:57:59

@Horváth Andor Márton: Teljesen mindegy hogy vallási vagy faji alapon szelektálsz. Ha zsidókról (vallás) lenne szó máris nem zavarna hogy az nem törvényszerűen faji jelleg hiszen a zsidó identitás egyszerre hordozza magában az etnikum és a vallás jellemzőit, ezáltal a zsidó(ság) definíciója attól függ, hogy azt milyen megközelítésből vizsgálják. Legközelebb majd ezzel védekezhet egy náci hogy ő nem is a faji jellegre gondolt? Ugyan már:) Vallási rasszizmusról a wiki is tesz említést hu.wikipedia.org/wiki/Rasszizmus mint ahogy mást ír az iszlámista/iszlám dolgokról mint te de ezt a vitát meghagyom nektek.

Bell & Sebastian 2010.01.04. 19:51:23

Na, ez mi ez?
Ami egészen biztosan _sohasem_ lesz:

1. A szocializmus és a nacionalizmus összhangjának kihasználása
2. A jellegzetesen, hagyományos kulturális értékek védelme.
3. A diktátumok nem teljesítésének politikája
4. Európa egyesítése
5. Terjeszkedés, elsősorban keletre
6. Franciaország egyeduralmi törekvéseinek letörése
7. Európa szembe(sz)állása az Egyesült Államokkal

Már miért is ne?

Azért, mert ez a Mein Kampf kivonatosan, a lényegét tekintve!
Mindennek az ellenkezője, az _van_!

Adjunk hálát ezért az egyesült USA-Izraelnek!
Posztumusz, úgy még lehet.

Chanyi · http://chanyi.blog.hu 2010.01.04. 21:52:37

Iránt amúgy balról is (Irak) és jobbról is (Afganisztán) Amerikai csapatok veszik körül.

kolbenheyer 2010.01.04. 22:05:07

@Bell & Sebastian:
Megmondom, mi ez. Ez:
1. A demokrácia felszámolása.
2. A kultúra és a tudomány lefejezése, művelőinek elűzése.
3. Elzárkózás.
4. Rabszolganépek (pl. magyarok) leigázása
5. Kollektív öngyilkosság a téli sztyeppén
6. Egyeduralomra törés (v.ö. a béka és az ökör meséje)
7. A történelem tökéletes félreértése.

Már miért is ne?!?
Hát véletlenül sem elvi alapon, hanem pusztán azért, mert ennél nagyobb szart még senki sem csinált.
Bajszot visszaragasztani, félig lecsúszott. Így még komikusabban fest.

kolbenheyer 2010.01.04. 22:08:01

@Horváth Andor Márton:
Természetesen igazad van, de sosem fogják megérteni, hogy mi a különbség egy születési jelleg (rassz, etnikum, akár vallási közösség), és a választott politikai nézet között.
De vigyázz: a palesztinok spec télleg arabok. A perzsák viszont nem.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2010.01.04. 22:08:21

@kolbenheyer: Milyen érdekes, hogy konkrétumokkal nem tudsz vitázni, lásd: csak B&S-nek válaszolsz, mindenki mást (akik erősen konkrét dolgokat kifogásolnak) levegőnek nézel, azaz nem reagálsz a kommentjükre. Kár.

kolbenheyer 2010.01.04. 22:09:41

@Talon Karrde:
Te valamit nagyon keversz. Válaszolni? Ki kérdezett tőlem?

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2010.01.04. 22:11:09

@kolbenheyer: "Természetesen igazad van, de sosem fogják megérteni, hogy mi a különbség egy születési jelleg (rassz, etnikum, akár vallási közösség), és a választott politikai nézet között." Óh, mennyire lenézed a saját blogod kommentelőit, mit szólsz? Én értem!

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2010.01.04. 22:13:47

@kolbenheyer: Szerintem B&S sem direkt tőled kérdezett, de csak őt tartottad méltónak arra, hogy szóba állj vele no meg kedves blogíró társadat, de mindegy. Akkor konkrétan tőled kérdezem:
A nagy globális tolerancia jegyében nem lehetne némi bizalmat megszavazni akár Iránnak is? Épp eléggé ellenőrizve vannak, nem?

"Ha Isten le akar sújtani, azt ne valamiféle vallási vezetők pirosgomb-megnyomásán keresztül tegye."
De szép mondat, ugye hogy ez Izraelre is érvényes?

kolbenheyer 2010.01.04. 22:14:59

@Talon Karrde:
Jó neked. Két kommentelőről szól ez, akikkel már lefolytattam eredménytelenül ezt a vitát többször is. És valóban, tényekkel nehéz mit kezdeni, ugye? :-)

kolbenheyer 2010.01.04. 22:15:56

@Talon Karrde:
Nem én írtam a posztot, ugye feltűnt? Kérdezd HAM-ot.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2010.01.04. 22:18:49

@kolbenheyer: HAM sem reagált és mondjuk csak azért mert én konkrétan neked is feltettem a kérdést nem tudnál esetleg ha szépen megkérlek válaszolni? Már csak a vitapartner tiszteletének jegyében.
"Nem én írtam a posztot, ugye feltűnt?"
Persze, nem vagyok hülye, nos?

kolbenheyer 2010.01.04. 22:21:38

@Talon Karrde:
A mondat minden államra érvényes, amennyiben ott vallási vezetők kezében piros gomb van. Izraelt nem vallási vezetők vezetik, Iránt részben igen.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2010.01.04. 22:24:51

@kolbenheyer: Lehet, hogy hiányosak az ismereteim, de ha Iránt részben igen (vallási vezetők vezetik), akkor mondhatjuk azt is hogy Izraelt is részben igen, vallási vezetők vezetik.
Izraelben a vallás és az állam elválaszthatatlanok.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2010.01.04. 22:26:38

@kolbenheyer: Kösz a választ.
A nagy globális tolerancia jegyében nem lehetne némi bizalmat megszavazni akár Iránnak is? Épp eléggé ellenőrizve vannak, nem?

kolbenheyer 2010.01.04. 22:28:26

@Talon Karrde:
Sztem nem mondhatjuk. Izrael vezetőit demokratikus választáson választották meg. Irán elnökét nem demokratikus választáson, de az Őrök Tanácsát meg egyáltalán senki, azok siíta főpapok.
Izraelben a vallás szerepe nagyobb, mint Európában, sőt az állampolgárság is ehhez (bár ez akkor már inkább származás) van kötve. Azaz nem szekularizált jogállam.

kolbenheyer 2010.01.04. 22:29:40

@Talon Karrde:
Nem, nincsenek eléggé ellenőrizve, ahogy erről HAM rengeteget írt már. Játszanak a NAÜ-vel.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2010.01.04. 22:39:53

@kolbenheyer: "Izraelben a vallás szerepe nagyobb, mint Európában, sőt az állampolgárság is ehhez (bár ez akkor már inkább származás) van kötve. Azaz nem szekularizált jogállam."

A szekuláris állam azt jelenti, hogy az állam nem avatkozik be a vallásba, nem részesíti sem előnyben, sem hátrányban a vallásokat, egyházakat.
Ennek alapján a nem szekuláris állam azt jelenti, hogy az állam beavatkozhat a vallásba, előnyben is részesíthet bizonyos vallásokat, egyházakat illetve hátrányos helyzetbe is hozhat bizonyos vallásokat, egyházakat. Nem győztél meg semmiről a válaszoddal, épp azt akarom mondani, hogy a demokratikus választások dacára a zsidó vallási vezetők beleszólhatnak és bele is szólnak Izrael állam vezetésébe.

Tom Bobb · http://tombobb.blog.hu 2010.01.04. 22:49:10

Többször mondtam már, hogy én ide röhögni jövök, ha kicsit szürkébb kedvem van, és lám: most is meg tudtok nevettetni! Lehet, felesleges ezt leírnom, mert előttem mások megtették (nem olvastam végig Talon összes "behányását" felétek), de ez a poszt úgy szar, ahogy van.

Ettől még a tietek, és legyetek rá büszkék! :-)

Shalom.

Bell & Sebastian 2010.01.04. 22:53:38

@Tom Bobb:

Nem jól látod. A poszt jó. Tallon teljesen rendben van. Mulass jól!

Baszkiafalábam!

Tom Bobb · http://tombobb.blog.hu 2010.01.04. 23:03:42

Az a helyzet, hogy valóban kétséges: kell-e atombomba Iránnak. Mert lesz neki, ehhez semmi kétség, csak kérdés, milyen áron. És lehet most köpni ide a nyugati kultúrát, meg a demokráciákat, feleslegesen, és lehet pötsét nyalni USA meg Izrael barátunknak, hiszen mindketten tudjuk: abban a pillanatban, hogy Irán végre megszerzi a bombáját (mert megszerzi!), már másként kell majd kezelni az eddig szép lassan elharapózott, egyhangúvá, és "demokratikusan fenyegetővé" vált közel-keleti politikát, amit ezek az érdekesen tüsszentők, illetve amerikai haverjaik visznek véghez.

Érdekes, hogy az USA mostanában baszakszik Pakisztánnal is, mert eléggé undorító dolognak tartja, hogy a világ még dolgozni és termelni képesebb fele ébredezik, és jóléti államot akar (Kína, India)(és természetesen az érintett Pakisztán), és egy kicsit érdemes baszogatni egy 30-40 bombával rendelkező atomhatalmat, hátha... (hátha - mi?)...

Nem jönne jól a szőrös fülűeknek, ha Irán atomhatalom lenne (lesz), ezért mindenképpen akadályozni igyekszenek, mert tudják, hogy csak és izárólag addig ugrálhatnak a porban, amíg emezek meg nem találják a hangjukat. Meg fogják találni.
Várom azt a pillanatot.

@Bell & Sebastian: Ha valaki beköp a saját blogjára egy érdekességet, és ettől jól érzed magad, az nem bűn! :-) Kedvelem ezeket a sárral dobálózó lányokat, mert mindig meg tudnak lepni, és bár úgy láttad, hogy negatív volt a kommentem, de hidd el: abszolút pozitívan állok hozzá ezen faszságok elolvasásához és a kommentekhez! Tényleg boldogabb leszek, ha véletlenül ide ballagok - mert tudom, "mit kapok a pénzemért", tudom, mi vár itt rám.
Szórakozás. És ezt köszönöm a csajoknak! :-)

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2010.01.04. 23:14:27

@Tom Bobb: A saját blogodon úgy gyalázol és annak mondsz aminek akarsz, de máshol szembe kell majd nézz olyan igazságokkal is amiket még nem tudtál felfogni. Idővel menni fog.

Bell & Sebastian 2010.01.04. 23:34:24

@kolbenheyer:

Bajusz fenn, nekifutás!

Szocializmus kisöprése mindenestől (Antall), nacionalizmus elfojtása akár erőszakkal is, hagyományos kultúra tagadása és feloldása, finánctőke monopóliuma (a termelőtőke-vállalkozások kárára), EU szabotálása (többsebességes Európa), a Kelet becsalogatása cukorkával, D-F dominancia, részvétel az USA (és Izrael) piszkos játszmáiban.

Szolganép-státusz. Scheißét a foschra.

Nehéz ezt félreérteni, ez a nácizmus legveszélyesebb de rejtett formája, olyan mássalfizettetemmegasajátjólétemet-fajta.
Terroristás-háborúzós-mákföldes-olajos-Bushos.

Közben az eldobott magyar receptet megfőzte Kína, és mi lett belőle?

A németeket savban feloldják, mi meg sárközi francia trikolórt lengetünk!
Szabadság, Egyenlőség, Testvériesség! - maszlag a hülyéknek!
Mi a búbánatot lehet ezen félreérteni?

Ez nem a Quake III, végtelen fraggel.
Lopakodó szociáldarvinizmus-manipuláció!
Holott hivatalosan egyik sincs. Pedig van!

Mondjuk ki: Amerikából és Izrael államtól bűzlik az egész "szabad" világ!

"Válság csak ott van, ahol zsidó!" - fogalmazta meg kereskedelmi utazó rokonom, valahonnan Indokínából telefonálva. Be volt tépve biztos.

Bell & Sebastian 2010.01.04. 23:42:56

@Tom Bobb:

Asszem megelőztél.
Tallont csípem, meggyőzhető fajta. De érvek nélkül nem megy, ezt beláthatod.

Feminin mellékíz szerintem is van.
A Google Akadémia is népszerű. Csökönyösséggel párban.

Béke! :)

Tom Bobb · http://tombobb.blog.hu 2010.01.05. 02:27:42

@Talon Karrde: Ne légy buta! Félreértettél, Talon barátom! Tetszenek a "behányások", halló! :-)

(Á, mit koptatom én a pofám itt?)

@Bell & Sebastian: Uff neked is.

k.o._laci 2010.01.05. 09:27:24

Én csak azt nem értem miért kell újfent a demokráciával meg a vallással takarózni. Arról szól ugyanis az egész, hogy a Közel Keleten vannak amerikabarát rezsimek és amerikaellenesek. Szaudiaknál is király van, Pakisztánban jönnek mennek a puccsok és ha kell fel is robbantják a jelölteket. Indiát pontosabban nem ismerem de gondolom ők sem Strassbourgba járnak konfliktusokat megoldani. 2 év múlva meg lehet bármi. Magyarán az a baj hogy Irán Izrael egyik legfőbb ellensége, annak ellenére hogy nyílt konfliktusuk évtizedek óta nem volt. Egy iráni atom esetén nem hinném hogy nekem személyesen jobban kellen aggódnom mint amikor Pakisztán és India acsarkodik egymással vagy a Kínaiak felvonulgatnak a fegyvereikkel. Irak és Afganisztán után már nehezen veszem be ezt a terrorizmus elleni harc dumát, egyezzünk ki abban hogy egyéni érdekekről van szó és akkor túl is van tárgyalva az egész. Az sem az én hibám hogy Amerika egyértelműen túlvállalta magát az elmúlt években és nem tud/akar újabb háborúkba bocsátkozni. Lehet rettegni, bár inkább Busht és Blairt kellene megkérdezni mi a lófxxt csináltak az elmúlt években.

TAKARODJ JOBBIK! - és vidd a zsidókat, cigókat, po 2010.01.05. 14:20:07

@Talon Karrde:

Kezdjük azzal, hogy Izrael címere
egy az egyben egy zsidó

vallási

kegytárgy, a menora

en.wikipedia.org/wiki/Emblem_of_Israel

Bell & Sebastian 2010.01.05. 14:48:41

Az égő csipkebokrot jeleníti meg, eredetileg olajlámpás, karbantartását a papi rend tagjai (kohanimok) végezték.

Mózeshez Isten maga szólt az égő csipkebokorból, részletes vallási és gyakorlati utasításokkal ellátva, hogyan vezesse ki népét Egyiptomból és fosszák ki a zsidók az akkori befogadóikat.

Ott a helye!

kolbenheyer 2010.01.05. 15:52:15

@Bell & Sebastian:
Indokínában veszélyes betépni, mert lefejeznek. Bár az illető, úgy tűnik, megérdemelné.
Ugye, úgy mondják: ne a tükröt szidd, ha a képed ferde? Vagy inkább úgy, hogy a mű olvasáskor születik, oszt a költő mondhatja már, hogy akarta a fene?
Bajusznak bajusz, de Dali se ettől volt festő.

Bell & Sebastian 2010.01.05. 17:25:27

@kolbenheyer:

Zőccség nagykereskedő.

Inkább El Greco.
Esetleg Temple Expiatori de la Sagrada Família (Antoni Gaudi), ha már spanyol.

Mindegy is, csak falangista legyen! Jó nagy!

(Vagy minimum andalúz iszlám építészet.)