A legfrissebb cikkek

Nincs megjeleníthető elem

Kapcsolat


Friss topikok

Statisztikák

Címkék

alkotmány (20) állam (6) állambiztonság (10) állambiztonságis jelen (6) arab (9) atom (7) a mennyei birodalomban (6) bajnai gordon (10) biológia (16) bíróság (6) bkv (7) budapest (10) cigány (86) demokrácia (87) diszkrimináció (6) egyház (6) ensz (8) erkölcs (6) eu (28) európa (7) evolúció (10) fantasy (9) fasizmus (6) fidesz (148) foci (6) gay (17) gay pride (12) gáza (14) gazdaság (19) google (6) gyász (7) gyurcsány (49) hamasz (13) hitler (8) holokauszt (12) hülyeség (6) humor (9) index (10) internet (9) irán (21) iszlám (6) izrael (39) jared diamond (6) jézus (10) jobbik (73) jog (8) kádár (7) katolikus egyház (7) kdnp (10) keresztény (12) kereszténység (11) kína (11) kolbenheyer ír (162) kolbenheyer olvas (233) kommunizmus (14) környezetvédelem (6) közélet (9) közgazdaságtan (26) krimi (17) külpolitika (20) kultúra (25) liberalizmus (13) lmp (9) magyar (15) magyarország (140) magyar gárda (9) magyar hírlap (6) martin (6) mdf (12) meleg (13) mongol (18) mszp (62) náci (51) nacionalizmus (10) németország (11) nemzet (32) nemzetbiztonság (8) nyelvészet (6) obama (21) oktatás (11) orbán (56) oroszország (8) összeesküvés (6) őstörténet (6) palesztin (15) politika (215) pszichológia (14) rasszizmus (19) regény (27) reggel (67) rendőr (7) rendszerváltás (24) rowling (7) rükverc (11) rukverc (15) sci fi (11) sólyom lászló (11) szabadság (17) szdsz (20) szeretet (6) szlovákia (11) társadalom (69) tech (7) terrorizmus (8) több fényt a kdnp be (8) történelem (155) tudomány (8) tüntetés (6) usa (47) választások (34) választás 2010 (44) vallás (14) válság (11) varga e tamás (6) vendégpost (11) világ (14) voks10 (26) vona gábor (7) zene (12) zsidó (48) Címkefelhő

Designerünk

Legutolsó kommentek

Nincs megjeleníthető elem

Zsolti a béka

2009.02.11. 13:00 R_John

Bayer Zsolt mindig fölkavarja az állóvízet, pláne ha nem is áll. Most is kijött a maga kis dolgozatával. Az egész nem több egy ótvaros nagy cigányozásnál. Bayer Zsolt rasszista, ezen nem nagyon van mit vitatni. Amiket mond felháborító, szavai, írásai ellen a társadalomnak kellene föllépnie, nem pedig hangosan, és egyetértőleg kommentelni ahova csak lehet.

Azért, mert amiket ír kirekesztőek, és akárhogyan is próbálja leplezni, kollektív közösségnek tekinti a cigányságot, holott ez egyértelműen nem igaz. Nem kell nagyon mélyre ásni, hogy kiderüljön: a cigányság nagyon tagolt, heterogén közösség, pontosan annyira tagolt kulturálisan is, mint bármelyik társadalom. A cigányok életét nehezíti még az is, hogy a világon mindenhol két közösségnek kell megfelelniük. Egyrészt saját cigány identitásukat kell megélni, másrészt a többségi identitásukat is ki kell teljesíteni. Ez nem könnyű feladat, pláne, ha olyan mértékű a kirekesztés velük szemben, mint amilyen ma Magyarországon.

Nade vissza Bayer Zsolthoz. Elöljáróban. Szinte nincs olyan mondata amivel egyet tudnék érteni. Azonban egy dolgon sosem tudok túllépni. Akár olvasom a publicisztikáját, akár nézem a műsorát mindig mond egy-két tényleg vicces dolgot, vagy ír humoros mondatot (most például a "pöris" rész). Ezt tényleg csak annak lehet betudni, hogy valaha Narancsos volt, ezt persze ő már legszívesebben tagadná, de hát, ha egyszer valami beleivódott, akkor azt nem tudja kiölni magából. Kár, hogy a képességét rossz dologért használja föl.

Ami Veszprémben történt tragédia. Mindenkinek. Ilyen gyilkosság mindenkit megráz, és mindenki megretten, ha ilyet hall. Ugyan a statisztikák szerint egyre több bűncselekményt oldanak meg a rendőrök, a közbiztonsági érzetet egy ilyen szörnyű gyilkosság biztosan rontja. Az InfoRádió értesülése szerint a gyanúsítottak szervezett bűnözésből éltek. Egyszerű maffiózók voltak. Ilyen bűnszervezetben való részvétel igazán nem bőrszín függő, itt tehát teljesen felesleges a cigányokra kenni a dolgot, nem mintha egyébként lehetne. Ezeket az embereket  példásan meg kell büntetni, mert ez a jogállam feladata.

Bayer azonban azon kívül, hogy továbbmegy össze-vissza is beszél.

"S akkor most megkérdezem: ez hogyan történhet meg? Az Egyesült Államokban, ha a rendőr megállítja az autómat, addig nem szállhatok ki, míg ő erre engedélyt nem ad. A kezemet jól látható módon a kormányon kell tartanom, és ha csak egyetlen félreérthető mozdulatot teszek, rám fogja a pisztolyát. Ha pedig megtámadom, gondolkodás nélkül agyonlő. Ha egy vízi pisztollyal támadom meg, akkor is. Mi az, hogy egy húsz-harminc fős csoport ásókkal meg kapákkal fenyegeti a rendőröket, ráadásul azért, mert azok elő akarták állítani egy körözés alatt álló hordatagjukat? Miképpen eshet meg ilyen 2009-ben Európa kellős közepén? Mi az, hogy a rendőrök nem lövik azonnal agyon az összeset? Hát hol élünk mi, a szentségit neki!!!
Itt élünk."

Ugye látjuk itt miről van szó? Bayer kb. arra szólít fel, hogy a rendőr lője agyon az összeset, de az össszeset.(Nem először van hasonló gondolata Orbán Viktor legjobb barátjának, Semjén Zsolt padtársának. 2006. októberében jelent meg Cigányliszka című írása. Abban egészen elképesztően vad dolgokat írt.)  Azzal érvvel, hogyha valaki Amerikában nem engedelmeskedik a rendőrnek, akkor ott a rendőr szerinte azonnal lelövi az embert. Zsolti mindig elfelejti, hogy az USA-ban mindenkinek van fegyvere, mármint legalább pisztolya. Ez mondjuk különbség.

Érvelését követve egy nagy kérdés merül föl bennem. Ha elfogadom az érvelését, akkor most nagyon sok halálos áldozata lenne a 2006. szeptember-októberi eseményeknek, hiszen  a tüntetők ott sem engedelmeskedtek a rendőri felszólításnak, sőt tankkal támadtak a rohamrendőrökre. Vajon akkor is agyon kellett volna lőni az összeset? Akkor mit írt volna a publicista? Gondolom minimum rendőrállamről beszélt volna. És lássuk be. Kicsit igaza is lett volna, hiszen a lőfegyver használatot különleges helyzetekben lehet csak megengedni. (Kérdés, hogy a tank nem volt-e ilyen, de ez mellékvágány?) Ez nem ellentmondás, Zsolti? Bayer írásának azonban van egy nagy előnye. Ezúttal nem hivatkozik az egyetlen könyvre, amit életében olvasott, Az írástudók árulása című műre.

Természetesen a rendőrségnek erőt kell mutatnia, azért, hogy a közbiztonsággal együtt a közbiztonság érzete is javuljon. Ehhez az kell, hogy a rendőrök hatékonyan, az erőszakot arányosan alkalmazzák. A rendőrség nagyon lejáratta magát 2 éve, de az utána kezdődő politikai kampány sem segített a helyzetükön, de még egyszer: alapvetően, és hangsúlyosan a rendőrök járatták le magukat.

Szerencsére imádott miniszterelnökünk is megszóltalt az ügyben, úgy tűnik megint cigánynak érzi magát. Letiltotta az államigazgatásban az összes Magyar Hírlap előfizetéstés állami megrendelést. Ez akár még rendben is lehetne, ha két hete nem helyeztette volna vissza a poziciójába Pásztor Albertet. Gyurcsány most ne legyen érzékeny. Az államigazgatás egyik fontos személyével szemben legyen kemény. Ez most hiteltelen. Mégha nem is gondolom, hogy ez a sajtószabadság elleni fellépés lenne, mégis aránytalannak tűnik ha egy marginális újság köpködő publicistjával szemben lép fel a miniszterelnök. Ez valahogy annyira nem tetszik, pláne az elmúlt hetek fényében.

Mióta megjelent ez az album szóta gondolkozom, hogy a Bëlga az alábbi számot Semjén Zsoltról, Bayer Zsoltról, vagy az azóta gárdisátvá lett Zsolt nevű ismerősömről mintázta-e?

Ameddig ezt eldöntjük, addig is: Zsolti a béka!

 

47 komment · 2 trackback

Címkék: politika magyarország gyurcsány demokrácia cigány bayer zsolt

A bejegyzés trackback címe:

https://sardobalo.blog.hu/api/trackback/id/tr54936039

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Sárdobáló 2009.02.11. 17:29:52

Bayer, kicsit másképpRendben, Bayer Zsolt rasszista. A Magyar Hírlap leközöl szélsőséges véleményeket is. Ezzel nem is lenne gond, ha hőn szeretett kormányfőnk képes lenne szöveget értelmezni. Bayer cikke rövidlátó, általánosító, kirekesztő és néha teljes…

Trackback: Piréz 2009.02.11. 16:42:14

Szalonnát vissza! A szalonnácik Pásztorunk botja után egyre kevésbé szalonnások. Ez pedig igen nagy probléma. Egyetlen, a médiában dolgozó szervnek sem lenne szabad nyíltan rasszista hozzászólásokat eregetni a levegőbe, akár sugdolózva, akár mutogatv…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.02.11. 13:34:38

Calam!

Amit te csinálsz, az nem jogvédelem, hanem bűnpártolás, bűnöző pártolás.

Te és a hozzád hasonlók lényegében pszichikai bűnsegédei vagytok a sztojka féle véglényeknek, Szögi Lajos lincselőinek.

Szégyellhetnéd magad, de nem fogod.

Viszont bazmeg egy szarjankó vagy, ha nem költözöl a cigányok közé, példának okáért ott az Avas lakótelep.

Légy a probléma részese, aztán pofázz.

Kurvára fel tudom húzni magam itt védikén, itt, ahol tudjuk miilyen állapotok vannak.

Szóval a véleményem lényege: te bűnözés párti vagy, pszichikai bűnsegéd!

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.02.11. 13:45:16

csáóóó, calam...
esetleg az a fotó is megvan, amelyiken a fényességes ferenc tesó és benegábor a csepeli maszopból együtt láthatóak...?

2009.02.11. 13:58:24

teljes mértékben egyetértek az első hozzászólóval. semmi másról nem szól ez a blog, mint az öntelt, egoista szerző igazának bizonygatásáról és önigazolásáról.

(F)ordító · http://aztirjaa.blogspot.hu/ 2009.02.11. 14:04:58

súlyos fokban fixált a blogger, de nem baj. kell, hogy legyenek ilyenek is, velük kerek a világ.

Stoney Hill Billy 2009.02.11. 14:19:05

Bayer írásai teljesen rendben vannak. Jó stíl, kikezdhetetlen tartalom (általában).
Persze, bármit belemagyaráz, akinek ez a kenyere.
Amit itt fenn összehordasz. idézgatesz, utalgatsz, megalapozatlan, átgondolatlan katyvasz.
1-es, leülhet.

Corry 2009.02.11. 14:32:01

Az a baj, hogy a blogger demonstrálja, hogyan kell sztereotipizálni. Én magam nagyon nem szívlelem a Bayert, de ez az írása rendben volt.

Most már rajtunk a sor, vagy meglátjuk mi a baj az országban, vagy ragaszkodunk a négy fal között tenyésztett polkorrekt elméleteinkhez. Ez utóbbi erőltetésével sokat ártunk azoknak a rendes cigány embereknek is, akiket egyébként elfogadna a társadalom, minden további nélkül.

Az idézett cikkben Bayer a sajátos stílusában és végül is életszerűen írja le, mit érez nagyon sok ember Magyarországon. Ezt lehet bojkottálni, nem tudomásul venni, de ez nem lesz jó senkinek.

Végezetül hadd idézzek én is pár gondolatot az említett cikkből:
"Akit pedig pusztán bőrszíne vagy származása miatt bántalmaznak, a bántalmazónak éppúgy nincs semmiféle kegyelem és felmentés. A zéró tolerancia visszafelé is érvényes! "

kolbenheyer 2009.02.11. 15:30:43

Elolvastam a Bayer-cikket. Hányás.
Nem az a rasszizmus, ha kimondják, hogy az elkövetők cigányok! Miért ne mondhatnák ki?
Az a rasszizmus, hogy az összes cigány határolódjon el, mert különben ... Mert különben? Miért határolódjon el? Mert cigány? Balfasz kommentelők, ti mikor határolódtok el az összes bankrablótól?
És egy ilyen otrombán cigányozó cikkben azon háborogni, hogy nem lehet kimondani! Ekkora képmutató álszentséget!
Miért nem neki kívánjátok, gogy legközelebb őt lője le a rendőr? Én neki sem kívánom, de ez közösség elleni izgatás, konkrét fenyegetés. Ezért le kéne csukni. De hát itt élünk, a szentségit. Ez a zsolti szerencséje, hempereghet tovább a mocsokban.

Corry 2009.02.11. 15:51:54

@kolbenheyer:
Igazából lehet ezen a szálon továbbmenni, és ismételgetni magunkban a Murphy féle igazságot: a jól kitaposott ösvények nem vezetnek sehová...

Lehet azon hergelődni, hogy Bayer a maga sokak által utált stílusában lövöldözik szerencsére szintén csak elméletben.
Ettől még a cikk hiteles (sajnos) abból a szempontból, hogy sok ember érez még így. Most ezt vagy megértjük vagy sem, a tényekkel nehéz vitatkozni.

A bankrabló témakörben Neked teljesen igazad van, tiszta röhej ami rendőrség címén itt megy az országban. Ideértve viszont a mi szeretett Ferinket is, aki egyik nap sajtótájékoztatón jelenti be, hogy nincs több pénz a rendőrségre, majd két nap múlva hip-hip-hipp Barba trükk, előránt valahonnan 2 milliárdot.

Azt kéne persze legelőször elérnünk, hogy ha valaki ma az országban normát szeg, akkor szakszerű és kemény elbánásban lesz része.
ÉS itt se számítson se pro se kontra a valamely rasszhoz tartozás.

kolbenheyer 2009.02.11. 16:13:12

@Corry:
Én is tudom, hogy sokan értenek egyet Bayerrel (olvasom a kommenteket).
De lehet úgy is dolgozni a megoldáson, hogy KÖZBEN kimondom: rasszizmussal nem lehet, sőt, csak rontani lehet.

Corry 2009.02.11. 16:44:32

@kolbenheyer:
Én úgy gondolom, hogy most az országban a Bayer cikkében megtalálható rasszizmus a kisebbik rossz. Továbbra is úgy gondolom, hogy lépésekben kéne visszafelé haladni a normális felé, mert a mostani álPC közbeszéd már teljesen és mindent elrontott. Hidd el nekem, hogy ha elindulnánk még ezzel a félrasszista szövegel is messzebb jutnánk, mint politikusaink akik most bojkottálnak.

Abban teljesen egyetértünk persze, hogy nemcsak a cigányságnak kéne kivetnie maguk közül a bűnözőket, hanem minden rétegnek és csoportnak. Pont ezért én nagyon örülök, hogy már vannak arra utaló jelek, hogy a politikusok sem csinálhatnak meg mindent.

Ha pedig lemegyünk arra az erősen sztereotip sémára, hogy a cigány zsebtolvaj a Mari nénitől lopja el a zöldséget a kertjéből, vagy a tízezer forintját, a "magyar" pedig bankot rabol, akkor itt van még egy olyan társadalmi különbség, hogy a bankot a nép kevésbé fogja sajnálni, talán érthető okokból.

Ugyanakkor nem vitás, az lenne a helyes, ha a rendőrség minden műfajban jó felderítési arányt tudnak felmutatni, de továbbmegyek, ha már a zsaruk elkapták, az sem ártana, ha belátható időn belül el lennének ítélve. Lásd még Globex és olaszliszaki ügy, hogy ne csak egy oldalról hozzak példát a bíróság hatékonyságát demonstrálandó.

kolbenheyer 2009.02.11. 16:46:33

@Corry:
Persze. De szerintem nem a rasszizmus a kisebbik rossz. Az álPC nem uszít. Ráadásul ki is múlt már szegény, ahogy az elmúlt napok mutatják, meg ez a blog is. Ki fél már kimondani, hogy az elkövetők cigányok?

Bell & Sebastian 2009.02.11. 16:48:50

Ápisz - a gondolkodó ember kelléktára.

Mivel megszűnt, senki sem jár már oda. Én sem, Ti sem, Breki sem. De ettől még több a ráció az írásában, mint ebben a posztban. Mit tagajuk, Goebbelsnek sok jó tanítványa van. Itt is.

kolbenheyer 2009.02.11. 16:50:16

@Bell & Sebastian:
Lehet, hogy vádnak szántad, de inkább bemutatkozásnak tűnik.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.02.11. 16:53:31

@Bell & Sebastian: Ez gyönyörű volt. Goebbles. El is megyek, kicsit ízlelgetem, aztán írok valami hasonlóan Goebbelseset, hogy holnap is mondhasd, hogy ez vagyok. Mit szólsz?

Yusolein · http://pirez.blog.hu/ 2009.02.11. 16:54:56

"Aki a Népszabadság online idézett tudósításának elolvasása után cigányokra tippel, jól teszi."

Ez a mondat is furcsa. Jól teszi? Nem inkább jól gondolja? Meg az elején is mi az az idióta EU-s ömlengés, ahol jópárszot hangsúlyozza a kézisek nemzetiségét. Stb. Hatalmas ökör ez a Bayer, és nagyon nem volt rendben az írása. A szokott köröket persze nyolcvanadszor is le lehet futni.

2009.02.11. 17:14:58

Jó lett a Bayer cikk, minden szavával egyet lehet érteni.

Corry 2009.02.11. 17:16:12

@kolbenheyer:
Nagyjából egyetértek.
Talán annyi a különbség, hogy én nem tartom akkora bajnak, ha megnevezik azt, hogy a tettes adott esetben cigány volt. Másképp mondva, ha a bűnözőt szegregálják az szerintem nem akkora baj, ha ez az ára annak, hogy a cigány kisembert békén hagyják, akkor azt azért meg kéne fizetni...
Még egy dolog: sokminden amit leírtam, nem biztos hogy hosszabb távon úgy lenne jó, de itt és most rövid távon feltétlenül.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.02.11. 17:16:28

Ezzel annyira egyetértek, hogy egy nappal ezelőtt szinte ugyanezeket írtam én is :-)

fedor.blog.hu/2009/02/10/tuzparancs_1

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.02.11. 17:17:03

@Fedor: mármint persze a bejegyzéssel, az kimaradt :-)

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.02.11. 17:17:20

@Yusolein: igen, a mackós rész nekem is nagyon tetszik. Meg hát, ugye az EU-s ömlengés, akkor elérzékenyült a kis szívem.

kolbenheyer 2009.02.11. 17:19:38

@Corry:
Ez nem különbség. Nyugodtan megmondhatják. ha viszont mást is mondanak hozzá, az már baj. És egy mondat nem önmagában lóg, vannak címzettjei, van szövegkörnyezete, sőt tágabb környezete is. Ezért nem mindegy hogyan, hol és ki mondja.
A miskolci utcai rablók cigányok. Cozma gyilkosai cigányok. Ezek tények.
A cigányok úgy általában nem felelősek ezért, és a bűnelekövetésnek nincs közvetlen köze a származáshoz. Ezek is tények.

tevez 2009.02.11. 17:33:10


LÁTTA A GYILKOSSÁGOT
Claudia végignézte Cozma halálát
A brutálisan meggyilkolt huszonhat éves veszprémi kézilabdázó Marian Cozma szerelme Claudia, aki sokkot kapott a történtek miatt, a tragédia óta most szólalt meg először egy román sportlapban:

"Az asztalnál ültünk, ahol a cigányok folyamatosan belénk kötöttek, de Marian azt mondta, hogy ne foglalkozzunk velük. Először a mosdó környékén ütötték meg, majd vissza zaladtak a bárrészbe. Megpróbáltuk elsimítani a konfliktust, de a szóban forgó személyek váratlanul fejen ütötték egy székkel, majd erőszakkal a kijárat felé húzták, hiába próbálták megakadályozni a csapattársai. Mindeközben rugdosták, majd szíven szúrták. A háta mögött voltam"...mondta a megtört barátnő.

tevez 2009.02.11. 17:38:18

@Yusolein: Akinek nem tetszik a sajtószabadság, annak fel tudom ajánlani Gyurcsány szavait: ". el lehet menni"

Corry 2009.02.11. 17:59:49

@kolbenheyer:
Teljesen igazad van, pont ezért próbáld meg majdnem ugyanezt kiolvasni a Bayer írásából:

"Amúgy minden tisztességes, velünk élő, velünk együtt szenvedő vagy éppen boldoguló cigány honfitársunk ember és állampolgár. De sajnos a cigány etnikum rengeteg tagja felmondta az együttélést, és felmondta az emberséget. Sajnos ők állatok, veszedelmes vadállatok, és ekként kell viszonyulni hozzájuk. (Miképpen vadállatok a móri mészárosok is, persze. Csak az ő tettükre soha nem próbált meg semmilyen felmentést keresni a liberális értelmiség, és nem foglalkoztak családi hátterükkel meg a nehéz sorsukkal...) "

Persze megértem, hogy a Bayer írásmódja nem fekszik, én sem szeretem ezt a fajta fröcsögő jellegű szöveget. De most ez a szöveg telibe talált abban az értelemben még egyszer, hogy nagyon sokan így éreznek és így gondolják, hadd tegyem hozzá a Bayertől teljesen függetlenül!

Még egy nagyon fontos dolog: olvasd el kérlek abból a szempontból a cikket, hogy mit sugall a következő embercsoportokról: nem bűnöző cigányok, bűnöző cigányok, a veszprémihez hasonlóan brutális, de nemcigány bűnözők, a liberális értelmiség, kormány.

boj (törölt) 2009.02.11. 18:20:34

"Amúgy minden tisztességes, velünk élő, velünk együtt szenvedő vagy éppen boldoguló cigány honfitársunk ember és állampolgár."

"Most a velünk élő tisztességes cigányokon a sor legelébb"

"Akit pedig pusztán bőrszíne vagy származása miatt bántalmaznak, a bántalmazónak éppúgy nincs semmiféle kegyelem és felmentés."

Tényleg, a rasszista állat, pfuj!

Arkhimédész 2009.02.11. 20:28:50

@Corry:

Teljesen igazad van.

Üdvözöllek.

krapfen 2009.02.11. 20:52:34

Valaki árulja el, önmagában miért hírértékű, hogy egy bűncselekményt cigány követett el? Ha már itt tartunk, tökéletesen ugyanilyen értékű hír, hogy magyar. Akkor viszont követelem a sajtótól, hogy minden bűntény esetén első sorban közölje az elkövető származását. Hangsúlyozzuk, hogy magyar volt! Nem cigány, nem üzbég, nem svéd, hanem bizony magyar. (A móri mészárlást is magyarok követték el, undorító népség. Persze őket is sajnáljuk, Európa lábtörlőjére születtek, nagy ki..., érthető a reakció.)
De ez önmagában semmit nem old meg. És különben azt hiszem, hogyha pl. Mór után a magyarok maguk ellen fordultak volna, kis katonai felvonulásokat tartanak, hogy megvédjék magukat a szittya fertőtől, meg belőnek a magyarok ablakain, meg Molotov-koktélokat dobálnak, és ezeket mind rendszeresen teszik, ja és Bayeréhez hasonló cikkeket is írnak, hogy mindenki irtsa ki a környezetében lévő állati szintre süllyedt magyarokat, akkor lehet, hogy a következő bankrablás után, amit magyar követett el, már hangsúlyoznák az elkövető szerencsétlen sorsát (nem olyan könnyű ugyanis magyarnak lenni).

Arkhimédész 2009.02.11. 21:14:51

@krapfen:

Hallod, veled nagyon elbánt a természet.
A móri mészárosok elfogásáért nem volt ember aki ne imádkozott volna. Nemhogy egy fél falu rejtegette volna őket, akik emiatt még az egy szem rendőrautóval is szembemennek.

Ennyit erről, és vedd be ma este is a Cavintont, már ha nem felejted el a konyhaszekrényig...

Corry 2009.02.11. 22:34:45

@calam:
Elolvastam az index cikket és betegre röhögtem magam, annyira igaz. Nekem tényleg ég a pofámról a bőr amiatt, amit ott leírt az illető.
Kicsit túl jóra sikerült, de mindegy.
Mondjuk a Gyurcsány nem illik a képbe, őt is "transzformálni" kellett volna, ha mindenáron következetesek akarunk lenni, a Draskovicsot nemkevésbé:-)))))))))))

Köszi, még egyszer, magamtól nem olvastam volna végig...

Corry 2009.02.11. 22:38:12

@Arkhimédész: Köszi, én is egyetértettem amit eddig írtál :-)

krapfen 2009.02.11. 23:29:27

@Arkhimédész: Jaj de jó, hogy szólsz, majd' kiment a fejemből. Megyek és beveszem, aztán összeszedem magam.

krapfen 2009.02.11. 23:42:04

Félretéve az -úgy tűnik- érthetetlen iróniát, azt gondolom, hogy önmagában nem baj, ha elmondjuk, hogy az elkövető cigány származású. De mondom, ennek a kijelentésnek önmagában nincs értéke. Miért tartjuk számon, hogy a cigányok között sok a bűnöző? Miért fontos ez? Mert talán van valami oka. Tényleg fontos, hogy lássuk, hogy hol és milyen típusú bűntettek kötődnek a cigányokhoz, mert ebből következtetéseket lehet levonni, nem a genetikai hajlamaikra, hanem a körülményekre, amik NEM mentik őket, de magyarázatot adhatnak. Viszont aki felelőtlenül, megoldási javaslat nélkül fröcsög, annak nem a dolgok helyretétele a célja. Hanem mondjuk a gyűlöletkeltés, ami viszont semmi jóra nem vezet. (Bayer Zsoltnak volt megoldási javaslata, ezt díjazom, de lehet, hogy nem túl jó ötlet.)

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.02.11. 23:50:03

@krapfen: ilyen megoldási javaslatot volt már volt, hogy kipróbáltak:S

Bell & Sebastian 2009.02.11. 23:56:07

@kolbenheyer & @celam

Leírom egyszerűbben is (sulykolom, mint Goebbels):
Attól, hogy valamit ismételgettek, még nem válik igazzá. Eszetekbe ne jusson valami komolyabbat elemezni! A szempontjaitok alapján, hasonlóképpen téves következtetésekre jutnátok.

(Van olyan püspök, aki szerint Jézust a zsidók ölték meg. Tulajdonképpen stimmel, nem? Hát nem.)

(Azok a régi jó hírtévés performanszok is elég gyomorforgatóak voltak, egy idő után le is vették... De pár új összefüggést azért le lehetett venni...)

Kétszer tévedtek (Ti):
1., Zsolti médium (gondolat-átvivő), Látó
2., Nem sík hülye itt mindenki, hogy szóról szóra értse, elhiggye bármelyik "bibliát".

A Ti általatok képviselt didaktikus módszerek jók az infantilis (jó értelemben véve) olvasókban szunnyadó lelkiismeretük, bűntudatuk ébresztgetésére. (A 600 év nem-integrálódás meg le van szarva.) Azt jól kapisgáljátok, hogy ébred a nemzeti-szocializmus. A konkrét, nem az, amit erről a komcsik pofáztak. Sem támadó, sem védekező nem vagyok rasszista-kérdésben. Nem is volt, nincs is. Olyan ez is, mint az anti-sémita probléma. Az sincs. Anti-cionizmus, az van! (Együtt járnak talán?) Nagyon helyes hogy nem, hol lehet feliratkozni? (az utóbbira) Cigány ellenesség sincs. Cigány-bűnözés ellenesség, cigány-bűnöző ellenesség az van! (mert aljasak, kegyetlenek, ravaszak, primitívek és túl sok van belőlük) Aki meg keveri, az nem a Zsolti! Az a kuruc. (Tehát labanc vagyok.)

A cigány-bűnözőket csak álmodjuk, mert cigány-bűnöző, cigány-bűnözés NINCS IS! (A börtönlakóknak meg nem 80%-a cigány elítélt. Csak 73.)

DE VAN, és ebben nem értünk egyet. Van olyan máshol is, hogy a mennyiség átcsap minőségbe. :) Ugrik egy dimenziót, koordináta-rendszert. Ugrott. :(

krapfen 2009.02.12. 00:04:55

@Bell & Sebastian: Hát én lehet, hogy tökhülye vagyok, de nagyon nem áll össze, amit mondasz. Mondhatni nem látok összefüggést a gondolataid között. Hilf mir, bitte!

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.02.12. 00:07:20

@krapfen: megnyugodtam. Akkor nem vagyok ezzel egyedül.

@Bell & Sebastian: Figyelj, érdemes használni a "válasz erre" gombot, és akkor nem derül ki, hogy nem tudod, hogy nem kell @-ot rakni a név elé, mert a rendszer automatikusan odailleszti.

Bell & Sebastian 2009.02.12. 01:05:10

@krapfen: Mitől nincs kohézió a mondókámban?

Egyszerű: nincs integráció, nő a szegénység, a bűnözés életformává válik, többségi társadalom megunja, általánosít, erősödik a rasszizmus, jön a megtorlás.

Ott tartunk, hogy unjuk, de még nem általánosítunk.

Hogy jön ide Zsolti? Amikor füstöl a kurucinfo szervere, annyi az érdeklődő. Miért nem abba harapunk, aki most tűzolt? Korábban meg úgy tűzoltott, hogy kikapcsoltatta a kurucokat?

Zsolti jól dolgozik, figyeld a mutatóujját. Nem most kezdte mondani.

A nemzeti szocializmus röviden: közmunka a szegényeknek, állami projektek, hatalmi ágak megerősítése, embercsoportok kirekesztése a társadalomból. Bitte!

Bell & Sebastian 2009.02.12. 01:22:02

Kiegészítés

Elmondtam már párszor:

-Miért nem az újraelosztó állam téves koncepcióját támadjuk? (ha nincs mit újraelosztani)
-Miért nem a cionista térnyerést? (kinek szolgálunk valójában?)
-Miért nem a titkos benépesítési politikát? (ilyen VAN minden normális országban, de a komcsik ebből kiket zártak ki elsőre?)
-Miért nem a gazdasági struktúra torzulását?

Bűzlik ez nagyon, a fajvédelemnek meg "másodlagos" üzenete (is) van ám! Nicht?

Bell & Sebastian 2009.02.12. 01:47:27

Kiegészítés 2

Még egyszerűbben: Ismét összekevertétek az okot az okozattal.

És nevesítitek az útálatos szentet. (nem Zsolti, hanem büdös-bunkó pártunk és kormányunk, az a báb) És A Nagy Bábjátékos a háttérben? Gosztos és népi zenekara? Milyen ötletük volt, érdemben mit tettek?

Látjátok ti a Nagy Szopást, csak velem mondatjátok ki. Megtettem ezt a szívességet, utánam az NBH!

Arkhimédész 2009.02.12. 06:33:43

@krapfen:

No látod, így már egészen másként fest a megszólalásod. Annyira, másként, hogy egyet is értek vele. Mondhatni fenntartások nélkül.
Tettél föl kérdéseket is, azokra később próbálok majd válaszolni.

Tényleg, de jó hogy szóltam! :))

Arkhimédész 2009.02.12. 07:14:22

@Bell & Sebastian:

Érdekes ez a jelenség:
Inkább érzem, mint értem amit mondasz.
Értem persze, de nem vagyok biztos benne, hogy pontosan azt értem, amit Te mondani akarsz.

...és örülnék, ha mindennap adnál valami életjelt magadról. :)

kritikusolvaso 2009.02.12. 08:45:42

"Amúgy minden tisztességes, velünk élő, velünk együtt szenvedő vagy éppen boldoguló cigány honfitársunk ember és állampolgár. De sajnos a cigány etnikum rengeteg tagja felmondta az együttélést, és felmondta az emberséget. Sajnos ők állatok, veszedelmes vadállatok, és ekként kell viszonyulni hozzájuk. (Miképpen vadállatok a móri mészárosok is, persze. Csak az ő tettükre soha nem próbált meg semmilyen felmentést keresni a liberális értelmiség, és nem foglalkoztak családi hátterükkel meg a nehéz sorsukkal...)"

aki ezt nem erti az nem is akarja.

kritikusolvaso 2009.02.12. 08:50:49

ez pedig a liberalis hozzallas eredmenye:

"Tudja, ezek olyan fickók, ha ők azt mondják itt a rendőrnek, hogy nem vagy te kíváncsi a csomagtartóra, akkor az a fiatal járőr úgy döntött, nem érdekli a jármű hátsó része. Nem érdemes ezekkel kötekedni, de még rájuk nézni sem tanácsos. Fegyverük van, s pillanatok alatt csapatokban is tudnak támadni. Mindenki tudja kikről van szó, de senki nem mer hozzájuk nyúlni. A rendőrség is arra büszke, hogy hány sebességmérőt helyez ki, nem arra, hogy őket rács mögé jutassa - mondták nekünk az egyik enyingi szórakozóhelyen, ahová nem tehetik be a lábukat ezek a személyek, mert a tulajdonos csak klubtagsági igazolvánnyal rendelkezőket lát szívesen a sörözőbe."

kritikusolvaso 2009.02.12. 08:54:22

es ez lesz ha tovabbra is nyaladzo PC hulyegyerekeken mulik a dolog:

"Ugyanis egy másik kimenetel lehet az, hogy a politikailag korrektnek nevezett közbeszéd ábrándjába túl sokáig kapaszkodik a politika aktuálisan meghatározó ereje, és gyakorlatilag összeomlik a bűnüldözés, az állampolgárok önvédelmi csoportokat alakítanak, és a mostani helyzettől eltérően megjelenik az eddig alapvetően falvakra jellemző - és a mainstream médiában nem megjelenő - erőszak városainkban is, az újságírok ablaka alatt. Ebbe az irányba mutat például a magyar gárda létrehozása, amely ugyan soha nem csinált semmit, de mindig akadt kellő rendőri erő a karanténba helyezésére, kézséges bíróság, ügyészség a betiltására. Ennél azonban sokkal nagyobban kell gondolkozni: számítani lehet rá, hogy a további rendőri tétlenség eredménye neighbourhood watchok létrejötte lesz, amely aztán az elkövetők csoportjaival majd véres konfliktusokat vívnak, késekkel, vascsővel, meg ami még akad. Na ez mindenkinek baromira rossz lesz."

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.02.15. 01:06:19

rasszista kutya ez a bayer - de akkor mit nevetgél egy cigánnyal egy asztalnál?!

(forrásom a népszabó... :)