A legfrissebb cikkek

Nincs megjeleníthető elem

Kapcsolat


Friss topikok

Statisztikák

Címkék

alkotmány (20) állam (6) állambiztonság (10) állambiztonságis jelen (6) arab (9) atom (7) a mennyei birodalomban (6) bajnai gordon (10) biológia (16) bíróság (6) bkv (7) budapest (10) cigány (86) demokrácia (87) diszkrimináció (6) egyház (6) ensz (8) erkölcs (6) eu (28) európa (7) evolúció (10) fantasy (9) fasizmus (6) fidesz (148) foci (6) gay (17) gay pride (12) gáza (14) gazdaság (19) google (6) gyász (7) gyurcsány (49) hamasz (13) hitler (8) holokauszt (12) hülyeség (6) humor (9) index (10) internet (9) irán (21) iszlám (6) izrael (39) jared diamond (6) jézus (10) jobbik (73) jog (8) kádár (7) katolikus egyház (7) kdnp (10) keresztény (12) kereszténység (11) kína (11) kolbenheyer ír (162) kolbenheyer olvas (233) kommunizmus (14) környezetvédelem (6) közélet (9) közgazdaságtan (26) krimi (17) külpolitika (20) kultúra (25) liberalizmus (13) lmp (9) magyar (15) magyarország (140) magyar gárda (9) magyar hírlap (6) martin (6) mdf (12) meleg (13) mongol (18) mszp (62) náci (51) nacionalizmus (10) németország (11) nemzet (32) nemzetbiztonság (8) nyelvészet (6) obama (21) oktatás (11) orbán (56) oroszország (8) összeesküvés (6) őstörténet (6) palesztin (15) politika (215) pszichológia (14) rasszizmus (19) regény (27) reggel (67) rendőr (7) rendszerváltás (24) rowling (7) rükverc (11) rukverc (15) sci fi (11) sólyom lászló (11) szabadság (17) szdsz (20) szeretet (6) szlovákia (11) társadalom (69) tech (7) terrorizmus (8) több fényt a kdnp be (8) történelem (155) tudomány (8) tüntetés (6) usa (47) választások (34) választás 2010 (44) vallás (14) válság (11) varga e tamás (6) vendégpost (11) világ (14) voks10 (26) vona gábor (7) zene (12) zsidó (48) Címkefelhő

Designerünk

Legutolsó kommentek

Nincs megjeleníthető elem

Álszent asszonyok a porban

2009.05.10. 11:30 R_John

Érdekes tüntire készül ma a Fidesz, annak is  nő- és babakocsitagozata, a fakanalas Pelczné vezetésével. Szerintük ugyanis népellenesek a megszorítások, a családokat veszélyeztetik a tervezett intézkedések, ráadásul a demográfiai katasztrófát is mélyítik. Arról, hogy pontosan mi is a kapcsolat a juttatások mennyisége, színvonala és a gyerekszám között nincsenek pontos adatok, de Pelcznének biztosan igaza van. (Sokak szerint az anyák hamarabbi visszatérése a munkaerőpiacra, kezdetben részidős vagy távmunkával, illetve kiszámíthatóbb jövővel magasabb gyerekszámot eredményez, mint a bőkezű állami juttatások.)

A kérdés csak az, hogy a Kossuth tér porában gyerekeket felhasználni kampánycélokra nem erkölcstelen-e? Nem süllyednék Vekerdy Tamási magasságokba, miszerint ez a gyerekek megrontása, azonban az álszentség tetten érhető. Emlékszünk még milyen hisztit csapott a Fidesz jobbszárnya, az ostobák pártja, amikor három kisgyerek volt a tavalyi meleg felvonulást megelőző reklámkampány arca? Akkor az alábbi kép miatt kezdtek el hörögni, pedofília csak egy korlátolt ember fejében fordulhatott meg:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Az álszentség persze nemcsak tavaly és most jellemző a Fideszre, volt már nekik is kampányuk gyerekkel:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nekem valójában semmi bajom azzal, ha gyerek is szerepel egy reklámban, tudjuk, hogy kutyával és gyerekkel sok mindent el lehet adni. A szülők szinte mindent el tudnak magyarázni a gyereküknek, a gyerekek meg sok mindent meg tudnak érteni. Akkor most már csak egy kérdésem van: reklámkampányban gyereket felhasználni a buziknak bűn, de a Fidesznek tüntetésen és plakátokon nem?

138 komment

Címkék: politika fidesz magyarország

A bejegyzés trackback címe:

https://sardobalo.blog.hu/api/trackback/id/tr391111859

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bm613 · http://izland2009.blog.hu 2009.05.10. 12:31:38

Nem ez az egyetlen dolog, amit szerintük nekik szabad, másnak nem... kezdve az olyan igen nagy jelentőségű politikai témákkal, mint például egészségügyi privatizáció, vagy kormányon annak kimondása, hogy nem adhatunk kettős állampolgárságot a határon túli magyaroknak automatikusan. Ha ők teszik, az a nemzet érdeke, ha az ellenség (náluk az ellenfél szó ismeretlen), akkor hazaárulás. Ezek után nem várhatjuk el másban sem a kettős mérce elkerülését.

Bell & Sebastian 2009.05.10. 12:50:00

Nektek ki fizet ezért az ökörségért?

BM? Ingyen biztosan bölcsebbek lennétek és hallgatnátok, kedves liberálszocialista embertársaim.

Valahogy a lényeg kimaradt a felszín karcolgatása a szófosás, fingfűrészelés és életművészet, formális logika mellett.

Az élettapasztalat nagy hiánypótló. De az árnyékos oldalon most még árnyék sincs, olyan sem amit csak ti láttok folyton-folyvást!

Szép vasárnapot! (Misén mi volt? Arról esetleg valamit...)

Silly 2009.05.10. 13:33:31

BM
Az hol volt leírva hogy automatikusan? Ott ahol a 23 millió román is bejelentkezett?
Ezzel nem kellene büszkélkedni...

Amúgy meg a gyermekes kampányolás nekem inkább az SZDSZ-t juttatja eszembe...

efzsé 2009.05.10. 13:37:08

@Bell & Sebastian:

Parancsolsz?
És milyen mise?

Pala 2009.05.10. 13:38:30

Hú, ez nagyon torz iromány!

A fideszesek a gyermekeket (is) sújtó sokadik megszorítás ellen tiltakoznak, a melegek pedig a saját betegségük reklámozására rendezett eseményt propagálták gyerekekkel. Más tészta a kettő, nagyon!

szárny 2009.05.10. 13:40:19

Mi köze is volna ahhoz, hogy
anyák a gyermekeikkel tüntetnek a rabló, bőrnyúzó, a népet éhendöglesztő nemzetközi libsybolsi gazemberek diktatúrája ellen
annak, hogy
mocskos buzik pedofil beütésű plakátokon gyermekeik buzivá nevelésére biztatták a családanyákat?

Ötgyermekes családapaként a tőlem itt telhető legszelídebb módon megkérnélek, hogy húzzál el abba a mocskos liberálfasiszta anyádba, amelyik jó zsoldot fizet a hozzád hasonló állatoknak...

Orbán Castro Rákosi Viktor , "itt az idő" elhúzni! 2009.05.10. 13:40:51

A sumáksák, a simli, az álszentség, a szarkeverés fővezére a törpediktátor Orbán Viktor!

Art Mooney 2009.05.10. 13:43:37

pár apróság félreértés:
- az lmbt fesztivál plakátján nem imagebank-es, hanem egy magyar anya gyerekei láthatók, aki elvált férje tudta és beleegyezése nélkül használta fel a képet. (bűncselekmény vagy szabálysértés gyanúja merül fel..) arról nem is beszélve, h milyen erkölcsi aggályokat vet fel, h vki a saját gyerekeivel reklámoz 200x-ben Mo.on egy buzifesztet.
- "(Sokak szerint az anyák hamarabbi visszatérése a munkaerőpiacra, kezdetben részidős vagy távmunkával, illetve kiszámíthatóbb jövővel magasabb gyerekszámot eredményez, mint a bőkezű állami juttatások.)" - aljas hazugság (itt): ez akkor működHETNE, ha LENNE munkahely. részidős és távmunka? kismamáknak? Mo.on, 2009-ben? tömegesen? nooooooormááális?
- aki nem látja, h mi a különbség a családok tüntetése, egy párt pr-ja és egy melegfesztivál hirdetése között Mo.on 2009-ben, az jobb lenne ha csak a fióknak írogatna hülyeségeket. valahol szánalom, h ez egy index-címlapos post.

Bell & Sebastian 2009.05.10. 13:44:34

@Orbán a Fidesz kerékkötője!:

Neked el is hiszem, Napcsi. Szt. Ilonában vagy?

Vagy nem úgy hívják a kecskéd?

Pocok53 2009.05.10. 13:51:54

@szárny: Ha csak ilyen ostoba, semmitmondó, pocskondiázó hozzászólás telik Tőled, nagyon sajnálom mind az öt gyermeket!

Lavrentyij Pavlovics Berija (törölt) · http://nepszotar.com/?szo=proli 2009.05.10. 13:52:24

@Orbán a Fidesz kerékkötője!:
MUHAHAAA neked sem áll fel már mi kispajtás, hogy ez az uccsó örömöd :D

Lavrentyij Pavlovics Berija (törölt) · http://nepszotar.com/?szo=proli 2009.05.10. 13:54:07

@Pocok53: Ja szegények, felneveli őket, meg dolgozik ,adózik stb. stb. Hova fog jutni ilyen emberekkel ez az ország....

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.05.10. 14:05:38

@szárny: köszönöm a hozzászólást. A posztért most nem fizettek nagyon jól, de ne félj, a mai füvemre azért telik belőle. Egyébként jót teszel az ilyen kommentekkel, mert ezért a moszad külön fizet, nem is rosszul.

szárny 2009.05.10. 14:09:51

@Pocok53: Talán mielőtt annyira sajnálod az öt gyerekemet, meg kellene kérdezned tőlük, hogy buziplakáton, vagy kizsákmányolás elleni tüntetésen vennének-e részt szívesebben.

Mellesleg, ha azt hiszitek, feleim, hogy minden gazemberségeteket el fogja tűrni ez az ország, hát nagyot fogtok csodálkozni, és már nem sokára...

Éhesló 2009.05.10. 14:12:08

@szárny: régen olvastam ilyen lényegre törő, valós és igaz hozzászólást.
Mélyen egyetértek veled!
A többinek meg SÜN!

Lavrentyij Pavlovics Berija (törölt) · http://nepszotar.com/?szo=proli 2009.05.10. 14:13:21

@calam:
Moszadban olyan emberek vannak, akik becsülettel dolgoznak a hazájukért, nem ellene. Szóval még a poén kedvéért se hasonlítsd magad hozzájuk, mert lehet kikérnék maguknak.. :D

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.05.10. 14:15:37

@Admiral William Adama: én is a hazámért dolgozom, becsülettel.

gyz 2009.05.10. 14:17:26

@szárny: én 3 gyerekes apaként meg csak reménykedem, hogy nem ezt a stílust tanítod neki.


egyébként a Fidesz-plakát felelmlítése hülyeség, ahogy mondták, ott nem egy adott gyereket használtak fel a kampányra.

Pelczék ettől függetlenül földostobák. Aki gyereket lobogtatva tüntet, bármelyik oldalon is áll, szintén az.

min0rity r3port · http://m0r3.blog.hu 2009.05.10. 14:20:09

No de ez a Kovács Pisti gyerekhez képest smafu.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.05.10. 14:22:30

@min0rity r3port: Kovács Pistit egy okból nem raktam ki, pedig őt akartam. Azért, mert fél órán keresztül kerestem a neten (valszeg béna voltam) egy olyan írást, ahol a Fidesz/KDNP-ből valaki ezért támadja az SZDSZ-t, de nem találtam. De szemléltetésnek ez is megfelelő. Szóval jogos, hogy miért nem azt raktam ki, ahhoz nem találtam meg a fideszes beszólást, pedig kerestem.

Kopiás Attila Steve 2009.05.10. 14:29:30

Én mindig amikor "buzinak nevelni" jellegű ostobaságokat olvasok, elgondolkozom rajta, hogy ezek szerint ezeket a kritizáló embereket ilyen egyszerűen meleggé lehetett volna nevelni? Merthogy én elég stabil vagyok hetero ízlésemben, nincs az a neveltetés, ami megváltoztatná. Mint ahogy meleg barátaimon se sokat változtatott, hogy hetero neveltetést kaptak.
Nemrégiben még a balkezesség volt az ördög hatása, ott igyekeztek mindenkit jobbkezessé nevelni, érdekes eredményekkel. Kaptunk is egy rahedli összezavart balkezest, más előnyünk nem lett...
Szerintem amúgy szerencsétlen a babakocsis tüntetés és a melegjogok képviseletének egymással szembeállítása, mindkettő jó célról szól. A fidesz demóra is terveztem kinézni, aztán közbejövés lett, de teljesen osztom azon véleményüket, hogy piszok nehéz jelenleg 2-3 gyermeket fölnevelni.

Lavrentyij Pavlovics Berija (törölt) · http://nepszotar.com/?szo=proli 2009.05.10. 14:40:13

Tényleg nem kötekedésként, de ezt mikor írták le " (Sokak szerint az anyák hamarabbi visszatérése a munkaerőpiacra, kezdetben részidős vagy távmunkával, illetve kiszámíthatóbb jövővel magasabb gyerekszámot eredményez, mint a bőkezű állami juttatások.)"
Csak mert van most valami válság izé (asszem), meg szűkölő munkaerőpiac. Tehát ezt hogy????

Lavrentyij Pavlovics Berija (törölt) · http://nepszotar.com/?szo=proli 2009.05.10. 14:44:31

Az is jó kérdés, hogy egy anya a saját gyermekével miért nem tiltakozhatna. Szerintem ebbe ( ha már annyira b@szott libárálisok vagyunk ) nincs beleszólása senkinak.
Morálisan kikérni azt, hogy beleviszik őket a politikába... Na az is csak itt fordulhat elő.
Mert kb ki képviseli egy gyerkőc érdekeit közvetlenül, ha nem a saját családja, édesanyja? És miért nem hívhatja fel így a közvélemény figyelmét....

Cselo 2009.05.10. 14:46:15

Itt van ez a blog, aztán a New York Times cikk, ma a Zeit cikke, no meg a FAZ-ban megjelentek. Mind egytől egyig arról regélnek, hogy előretör a szélsőjobb és az egészet Orbán Viktor vezérli a háttérből. Hát kedves elvtársak, ezt az egész mocskos lejárató kampányt a mocskos komcsik és cionista barátaik (zsadesz?) irányítják, mégpedig jó okkal. Egyrészt ég a talaj a lábuk alatt és ezzel igyekeznek elterelni a figyelmet az újabb lopásaikról, másrészről félnek (mit félnek, rettegnek) a most már egyre biztosabban bekövetkező bekövetkező, felelősségre vonástól. Továbbá kapóra jön nekik az EP választás kapcsán egy jó kis Orbánozás, hátha egy-két szavazatot meg tudnak menteni. Hát elvtársak lóf@szt! Bukni fogtok és a felelősségre vonás sem fog elmaradni. A FIDESZ 2/3-os többséget fog szerezni a Parlamentben, ott lesz a Jobbik is, de nem lesz ott ibolyka gyülekezete és a zsadesz sem! Jó ha mindezzel számoltok és a hátra levő időtökben nem romboltok és kevesebbet loptok!

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.05.10. 14:47:01

@Admiral William Adama:
"Nekem valójában semmi bajom azzal, ha gyerek is szerepel egy reklámban, tudjuk, hogy kutyával és gyerekkel sok mindent el lehet adni. A szülők szinte mindent el tudnak magyarázni a gyereküknek, a gyerekek meg sok mindent meg tudnak érteni."

Krokodil · http://sardobalo.blog.hu 2009.05.10. 14:51:51

@Cselo: Ez a blog nem arról regél, hogy az előretörő széljobbot Orbán vezeti a háttérből. Olvassad el a postjainkat visszamenőleg. A baloldalt kritizáló írásokat is.
Na de azt azért túlzásnak tartom, hogy ne romboljunk tovább és kevesebbet lopjunk. Ezt a kis örömöt is el akarjátok venni tőlünk?

Lavrentyij Pavlovics Berija (törölt) · http://nepszotar.com/?szo=proli 2009.05.10. 14:52:51

@calam: "nő- és babakocsitagozata," na már csak ezért el lehetne téged küldeni a faszba. Hogy gondolod te, hogy anyákat próbálsz nevetségessé tenni... Egy nő, egy anya mióta másodrendű állampolgár.

Bockó · https://muslimstatistics.wordpress.com/ 2009.05.10. 14:53:41

@Bell & Sebastian: A baj az, hogy igazából ezeket a lépéseket meg kell lépni, és valószínűleg ők is meglépték volna '10 után, úh tényleg álszentség tüntetni ellenük.

Krokodil · http://sardobalo.blog.hu 2009.05.10. 14:58:11

@Admiral William Adama: ez a fordulat valóban polgárpukkasztóra és provokatívra sikerült egy kicsit, de megnyugtathatlak, hogy mind a szerző maga, mind a blogunk tiszteli az anyákat, hálás a magyar anyáknak, akik nem másodrandű állampolgárok természetesen, ahogyan ezt nem is mondta senki. Amúgy ma van amerikában anyáknapja. Bár mi nem most ünnepeljük, nekik bolodg anyáknapját.

körökör 2009.05.10. 14:59:05

Állatira unom,hogy én fizetem más gyedét,gyesét, lakástámogatását 3 lakásra, össze nem házasodók gáztámogatását, gyermekeik étkeztetését, 13.14.15. stb. havi nyugdíjat, közalkalmazottak ki tudja hány havi fizetését meg a gaskót.

sasika61 · sasika61mondja.blog.hu 2009.05.10. 15:00:06

ez a poszt így ostobaság: miért ne lehetne a családokat érő, valóban brutális megszorítások ellen családként tiltakozni; hogyan lehetne összehasonlítani a gyermekáldást eleve kizáró, a homoszexuális kapcsolatok elfogadását célzó plakátot ezzel az eseménnyel?

funfun 2009.05.10. 15:01:47

Hmm, normális nő ilyen fasza időben tüntire viszi-e a csemetéjét, vagy inkább a ligetbe, esetleg a Palára...

@szárny: statisztikailag vizsgálva az öt gyereked közül egy nagy valószínűséggel minimum biszexuális lesz. Vagy bevallja majd a családnak, vagy nem. Gyanítom, az utóbbi... De ettől még a tény nem fog megváltozni. Ja, és engem a Buzik és Biszexek Nemzetközi Aláásó Szövetsége fizet az ilyen kommentekért, méghozzá sékelben.

Krokodil · http://sardobalo.blog.hu 2009.05.10. 15:02:25

@sasika61: Ne viccelj már, ez nem valami nagy összefüggés, a pont lényege nagyonröviden csak annyi, hogy most vagy rakhat gyereket a plakátjára bárki, és nem hisztizik érte a fidesz, vagy ők se rakjanak.

Lavrentyij Pavlovics Berija (törölt) · http://nepszotar.com/?szo=proli 2009.05.10. 15:03:28

@Krokodil: Nem, ez nem provokatív, hanem megalázó. Látom ezt te is érzed... Magyarázkodi meg nem érdemes, egyszerűbb kijavítani az írást - pontosabban nem kell, bármit elvisel egy blog, de innentől kezdve "azonban az álszentség tetten érhető"-

Meggyes a hibás · http://meggyesahibas.blog.hu 2009.05.10. 15:03:38

Én kiváncsi lennék egy Fidesz kampányra, amelyben a családon belüli erőszakról nyilvánítanának véleményt például.

Magustanonc 2009.05.10. 15:04:28

Mi batorit arra egy embert, hogy 5 gyereket vallaljon, ha nem tudja oket eltartani?

funfun 2009.05.10. 15:05:21

@Admiral William Adama: te aztán tudsz a sorok között olvasni, azt is meglátod, ami nincs ott. Áruld már el, hogy jön le ebből, hogy az anyák másodrendűek? Az lenne jó, ha minden magyar állampolgár elfogadna minden magyar állampolgárt egyenlőnek, és nem gondolnák magukat többnek a másiknál.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.05.10. 15:06:56

@Admiral William Adama: én hol állítom, hogy a nők másodrendű állampolgárok lennének? Kevés embert fogsz találni aki nálam jobban egyetért a női egyenjogúság kiterjesztésével. (mivel a jogi megvalósult a többi társadalmi mechanizmus ellen kell tenni)
@sasika61: na, az ilyen hozzászólások miatt szoktam jókat mulatni a blogodon:)

funfun 2009.05.10. 15:07:57

@Krokodil: mivel pontos mérés nincs, a becsült érték minimum 20%, de egyes felmérések szerint akár 40%-ot is eléri egyes nyugati társadalmakban a biszexualitás és homoszexuálaitás együttes mértéke.

VikuNya 2009.05.10. 15:08:30

Bőkezű állami juttatások miből vannak, kérem szépen? Abból az irdatlan mennyiségű adóból, amit többek között a juttatást kapó kismamák férjei fizetnek.

Nem elég a juttatásokat megvonni, olyan átfogó reform kellene, ami az elvonásokat is érinti. Ne osszon mindent újra az állam. Egy fillér gyedre sem tartanék igényt, ha az egyébként jól kereső férjemnek maradna annyi a zsebében, amennyiből tisztességesen eltarthatja a családját.

CSALÁDI ADÓZÁST SZERETNÉK! Nem szuperbruttósítást.

Nadsat (törölt) 2009.05.10. 15:09:21

A gyerek az kurvajó politikai szimbólum, ütősebb, mint a kétfejű sas vagy a sarlókalapács, véres zászlóként lehet lengetni a szaros pelenkát, hatásos feltűnési viszketegségben szenvedő melegek és konzi magyaranyák reklámozására egyaránt.
Mondjuk kibaszott undorító a gyerekek politikai agitációja - "lengesd szépen a zászlót Pistike, elzavarjuk Gyurcsánybácsit", hasonlóan a gyerekkori vallásos "neveléshez",de hát istenem, undorító országban élünk.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.05.10. 15:09:25

@funfun: ez elég bátor felmérés. Meg mielőtt ilyet komolyan veszünk a módszertan is érdekelne:) 10%-nál magasabb arányt ritkán hallottam.

Lavrentyij Pavlovics Berija (törölt) · http://nepszotar.com/?szo=proli 2009.05.10. 15:09:36

@funfun:
kispajtás tévedsz, de nagyot.
( Nem vagyunk egyenlőek . Képességek, szorgalom stb. stb)
-Az hogy buzulni akarsz az egy dolog. Tedd, nem érdekel.
De ne képzeld már azt, hogy ez egy érték. Mert semmi, csak buzulni akarsz. A magyar anya, aki felnveli a gyerekét ( nem csak megszüli ) , próbál dolgozni stb. érték. Értéket teremt. Érted kispajtás?

VikuNya 2009.05.10. 15:11:41

@makic: Az én gyedemet nem te fizeted. A férjem fizeti be az államnak a többszörösét. Meg én is fizettem a többszörösét, amíg dolgoztam, meg eztán is a többszörösét fogom fizetni, ha majd visszamegyek dolgozni.

funfun 2009.05.10. 15:14:44

@Admiral William Adama: édes szívem, aki azt állítja, hogy nem vagyunk egyenlők, azzal kár is vitatkozni. Meg azzal is, akinek a válaszának semmi köze a kommenthez. Hol írtam én, hogy buzulni érték????
Talán tanulj meg szöveget értelmezni ahelyett, hogy olyasmikre reagálsz, amit senki nem írt le. Ja, meg egy nyelvtankönyvet is vakarj elő, nézd meg, mikor kell vesszőket használni. Érted, kispajtás?

Lavrentyij Pavlovics Berija (törölt) · http://nepszotar.com/?szo=proli 2009.05.10. 15:15:35

@calam: "(Sokak szerint az anyák hamarabbi visszatérése a munkaerőpiacra, kezdetben részidős vagy távmunkával, illetve kiszámíthatóbb jövővel magasabb gyerekszámot eredményez, mint a bőkezű állami juttatások.)"

Ezen nem mosolyogsz, csak sasikán ? Mert tényleg nem értem ezt. Szűkülő munkaerőpiacon ezt te hogyan valósítanád meg. Hmmm?

Krokodil · http://sardobalo.blog.hu 2009.05.10. 15:15:39

@Nadsat: A gyerek vallásos nevelése szerintem más kérdés, de biztos csak azért mondom ezt, mert én is agymosott katolikusnak nevelt, kiskorától hittanra járatott zombi vagyok, aki azóta is úgymaradt. Ne undorítózzunk itt, ha kérhetem!

VikuNya 2009.05.10. 15:16:22

@Nadsat: mi a gond a gyerekek vallásos nevelésével? Ezzel az erővel az is gond, ha arra nevelem, hogy toleráns legyen pl. a "mássággal" szemben. Miért ne dönthetné el ő, amikor felnő, hogy belerúg, elnézi, vagy ő is az lesz?

Vagy miért ne nevelhetném a vallásom szerint a gyereket, és majd eldönti, ha nagyobb lesz, a tanult dolgok alapján, hogy kell-e ez neki vagy sem. Arról hogy lehet dönteni, amit csak felszínesen (vagy úgy sem) ismer?

Lavrentyij Pavlovics Berija (törölt) · http://nepszotar.com/?szo=proli 2009.05.10. 15:19:16

@funfun:
Sajna azt hittem, te is a 40 % tagja vagy :D Nem, hát akkor nem. De tényleg nem vagyunk egyenlőek. Még azt sem mondanám, hogy egyenlő jogokkal rendelkeznénk.

Bockó · https://muslimstatistics.wordpress.com/ 2009.05.10. 15:20:53

@VikuNya: Hülye vagy? Te tényleg azt akarod, hogy a magyarok szaporodjanak? Hogy ne csak 35 év fölött vállaljanak egy szál gyereket, aki jókora eséllyel defektes, vagy ha nem, a hatalmas generációs szakadék, esetleges válás vagy elhalálozás miatt mindenféle kellemes pszichés problémát szed össze, és továbbviszi ezt a családmodellt?

Te mocskos nacionalista!

(Bocs az iróniáért.)

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.05.10. 15:20:54

@Nadsat: téged sehogy sem neveltek? Lehet, hogy azért írsz ilyeneket.
@Admiral William Adama: ezt csak azért írtam, mert azok a sikeres országok demográfiát tekintve, ahol a nők hamarabb vissza tudnak illeszkedni a munkaerőpiacra, színvonalas napközbeni ellátásokat nyújt az állam. Ezekben az országokban magasabb az átlagos gyerekszám.
A válság meg véget ér.

Nadsat (törölt) 2009.05.10. 15:23:05

@Krokodil: @VikuNya: Ne a szélesebb körben elterjedt kultúrvallásokra gondoljatok, hanem a kisegyházak agymosására, akik ötévesen befosatják a gyereket a pokollal-kénkővel és hasonló nyalánksággal, a lányokból gondolkodásra képtelen háztartási alkalmazottakat csinálnak, kiölnek a fiatalokból minden önálló, kritikus gondolkodásra való hajlamot. Utóbbi, ha a gyerek fogékony rá, egy történelmi egyház berkeiben is megtörténhet, aztán csak lesünk, hogy egy diplomás hívő református-katolikus-zsidó akármilyen ember a XXI. században azt állítja, a Föld 6000 éve teremtődött. Szerintem a korai gyerekkorban egyszerűen gyomorforgató dolog a szülők ideológiáját belesulykolni a gyerekbe úgy, hogy fel sem fogja, miről van szó.

Lavrentyij Pavlovics Berija (törölt) · http://nepszotar.com/?szo=proli 2009.05.10. 15:23:52

@calam: Okos vagy. Minden véget ér (egyszer). Csak épp most van itt a válság.

ozirisz · http://el-maszat.blog.hu 2009.05.10. 15:33:31

kommentelésekben igyekszem kerülni a személyeskedést, de ezúttal azt kell mondanom: vagy nincs gyereked, vagy piszok jól keresel, és röhögve eltartod a családod egyedül.
a gyed és pláne a gyes összege jelenleg is megalázóan alacsony, amelyik képviselő/politikus ennyiből megél, annak egy hónapig személyesen keverem a bladimérijét.

"Sokak szerint az anyák hamarabbi visszatérése a munkaerőpiacra, kezdetben részidős vagy távmunkával, illetve kiszámíthatóbb jövővel magasabb gyerekszámot eredményez, mint a bőkezű állami juttatások."
aki vissza akar térni, térjen. szerintem ennek most sincs semmi akadálya.

mellesleg a gyerek-dolog nemcsak mennyiségi, hanem minőségi kérdés is, márpedig úgy gondolom, ennek érdekében egy kiskölyöknek legalább két éves koráig a családban kell nevelkednie (elvégre nem janicsárokat képzünk, nemde?).

megjegyzem: nem vagyok fidesz-elfogult, de ebben az esetben az igazásg náluk van.

Nadsat (törölt) 2009.05.10. 15:34:04

@calam: Javaslatom: olvass egy kis Dawkinst, aztán háborogj rajta is egy sort, biztos őt se nevelték meg, azért lett elismert biológus.

Kalmár 2009.05.10. 15:39:03

@Nadsat: Nem sok fogalmad van az egyházi iskolákról. Amit te itt leírsz azokat a divatos ostoba szektákban tanítják.
Nekem a gyerekeim Katolikus iskolába járnak normális földtörténetet tanulnak, csak annyi a különbség, hogy nem tolerálják a lila hajú, tetkós, piercinges gyereket, aki leköpi a tanárt. Rémes mi? Amíg ez így van,én oda is fogom őket járatni. Sőt, bár nem fordult elő 6 év alatt, de ha kap egy nyakast a gyerek mert szemtelen, én a párját adom neki. Egyébként az írás rém gyenge köpködésnek tűnik, annyira gyenge, hogy a nagyrésze az író állára csorgott.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.05.10. 15:40:26

@Kalmár: most hogy mondod: ez zavart egész nap, le is törlöm.

Nadsat (törölt) 2009.05.10. 15:45:26

@Kalmár: Azt a kvázi-mainstream nézetrendszert, amit az amerikai (szociális szempontból) jobboldal magáénak vall - lásd: Mike Huckabee -, és egyre inkább kezd begyűrűzni Európába is, nem nevezném divatos szektának.

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.05.10. 15:46:27

Pedig arról van adat, hogy a Bokros-csomag után a születésszám érezhetően csökkent. Minden olyan intézkedés, ami negatív hatással van a gyerekvállalási kedvre, nőnkénti 1,2 gyerekszámmal hosszú távon társadalmi öngyilkosság, kedves calam. De mit törődnek az elvtársak hosszú távú dolgokkal? Lényeg, hogy a Fidesz hülye. Egyébként jól lehet majd kampányolni azzal, hogy ezeket az intézkedéseket eltörlik.

kispista 2009.05.10. 15:49:00

Hova rakod a gyerekeket, ha jelengel is hiáyn van a bölcsödei férőhelyekből?

valójábannemberci 2009.05.10. 15:51:14

Plakáttéma kapcsán kérdezném, hogy írhatnék-e egy vendégpostot? :]

Krokodil · http://sardobalo.blog.hu 2009.05.10. 15:51:22

@Őrnagy Őrnagy: akkor mégegyszer, ez a post nem a bajnai csomagról és a tüntetés jogosságáról szólt, hanem arról, hogy akkor most vagy mindenki rakhasson gyereket a plakátjára, vagy senki.
a bajani csomagra szerintem nem érdemes sokkal több leütést pazarolni, mint a kommented

valójábannemberci 2009.05.10. 15:55:16

@Kalmár: de ugye a tetkós-piercinges keresztényekkel semmi gond? ;)
www.youtube.com/watch?v=-HN5R-T9Fbo&fmt=18

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.05.10. 16:07:56

@Őrnagy Őrnagy: valóban, szerintem is tragikusan alacsony a születésszám. Azonban, hogy a Bokros csomag idején csökkent a születésszám nem egyértelmű, hogy magának a juttatások elvételének köszönhető. Olvastam erről a témáról demográfustól más véleményt is, persze én most csak a hivatkozott vélemény alapján állítottam ezt. Azt sem mondom, hogy nincs kapcsolat, azt mondom, hivatkozva a hvg-s cuccra, hogy nincs eléggé vizsgálva.

Walter Melone (törölt) 2009.05.10. 16:07:56

@Kalmár:

A tetkó meg a testékszer az ördög műve mint a lila haj is.

A pedofil papok ellenben Isten földi helytartói ugye?

Akkor már inkább legyen a gyerekemnek lila a haja, mint, hogy fogdossa egy aberrált fasz, akit papnak szentelt az egyház...


ps.: Ugye, érzed az iróniát a hsz-emben, valamint azt, milyen torzításokra képes az általánosítás?

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2009.05.10. 16:08:16

@szárny: ehhez a kommenthez én is külön gratulálok. a bunkométeremet gyakorlatilag újra kell kalibrálni.

Walter Melone (törölt) 2009.05.10. 16:11:11

Az USA-ban 12 hét a szülési szabadság. Utána vagy visszamegy az anyuka dolgozni, vagy kirúgják az állásából.

Ezután, ha összevetjük az Amerikai és a Magyar gazdaság teljesítményét,akkor jobb ha csöndben maradunk....

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.05.10. 16:11:48

@Bezuhov: le kellett cserélni a régit:D A blog.hu amúgy csúcsgépe is tönkre ment.:)

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.05.10. 16:13:33

@berciXcore: írj ide, és megbeszélünk mindent:
sardobalo [kukac] yahoo [pont]com

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.05.10. 16:14:56

@Walter Melone: de ott az adórendszer és minden nagyon más. Kicsit sem tartom jónak, hogy az anyukának 6-12 hét után vissza kell mennie dolgozni.

(Valaki kérdezte: nyilván nem gondolom, hogy most így ezt meg kell lépni: előtte sok színvonalas bölcsit, és ovit kell építeni és fejleszteni, utána megoldható.)

erogén zónapörkölt 2009.05.10. 16:17:38

Zéró kovácspisti 0 szadesz!

Lavrentyij Pavlovics Berija (törölt) · http://nepszotar.com/?szo=proli 2009.05.10. 16:18:37

@Walter Melone:
-Természetesen ebből fakad Usa gazdasági ereje :D
-12 hetes gyerkőcöt láttál már? Azért nem kevés munkajogi kedvezmény jár az Usa-ban a kismamáknak. Kezdve a rövidebb munkaidővel, munkahelyi bölcsi, munkaközi szünetek stb....

Orbán Castro Rákosi Viktor , "itt az idő" elhúzni! 2009.05.10. 16:18:38

@Cselo: Akkor jöhet megint a Deutsch, Szabadi Béla, Mikola, Kövér, Várhegyi "börtön" Attila, Simlicska Kaya , Ezüsthajó kft, korona usztatás és sok egyéb "jóság".

A szocik takarodjanak a fenébe, de Orbán Chavez Castró is elhúzhatna.
Egy normális jobbos vezető kellene és nem itt tartana az ország!

staropramen 2009.05.10. 16:19:03

már látom a gyerekek önéletrajzát amit jó 18-20 év múlva írnak.:
Az aktív politizálást már nagyon korán megkezdtem.Meghallván bölcs vezérünk hívó szavát ,már 6 hónapos koromban tüntettem a fidesz mellett.Sőt magammal hoztam még egy embert.(Anyámat, aki a babakocsit tolta)

heima (törölt) 2009.05.10. 16:21:49

a családpolitikához eddig se értettél, most sem értesz, mondjuk ezen nincs is semmi meglepő, tekintve hogy az antifasizmuson kívül nem értesz semmihez...

btw egy családbarát pártnak gyerekekkel reklámoznia magát MENŐ, buzikat kisgyerekkel reklámozni NEM MENŐ. Elég alap összefüggés, csak libsi szarokban okoz problémát a feloldása.

ozirisz · http://el-maszat.blog.hu 2009.05.10. 16:23:36

@calam: érdekes ez a propaganda kormányoldalról... a klubrádióban, népszabiban folyamatosan nyomják, hogy a juttatások elvonása nem befolyásolja a gyerekvállalási kedvet (sőt, ösztönzi...naná). ebben úgy tűnik, valamiért ott hisznek. vagy hinni akarnak. pedig elég eszement baromság. miféle felelőtlen barom az, aki egy (több) gyerek felnevelését vállalja úgy, hogy alapból a kettejük jövedelme is éppencsak elég a megélhetésükre, ráadásul szülés (70-150ezer alsó hangon) után csak apa fizuja marad, és semmi más?

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.05.10. 16:23:47

@Walter Melone:
2050 körül többségben is lesznek a latinok meg a feketék. Onnantól jön Kína.

sourcerror 2009.05.10. 16:31:54

@Admiral William Adama: "-12 hetes gyerkőcöt láttál már? Azért nem kevés munkajogi kedvezmény jár az Usa-ban a kismamáknak. Kezdve a rövidebb munkaidővel, munkahelyi bölcsi, munkaközi szünetek stb...."

Erről lehetne forrást? Mert én úgy tudom a megfizethető bölcsödék igenis problémát jelentenek az USA-ban. (Pl. A cégek többsége nem tart fenn saját bölcsödét, mert nem abból lesz a profit.)

escéhá 2009.05.10. 16:33:03

Én egyik gyerekemet sem engedem el a játékgéptől, csak addig, amíg idehozzák a pultról a sört.

Kalmár 2009.05.10. 16:38:09

@Walter Melone: Látom nekedm is meg bercinek is gondja van a Magyar nyelvvel. Válasszatok másik fordító irodát. Tetkós, piercinges gyerekek vagy keresztények az nem ugyanaz. Ha nem sikerül másodszor sem megérteni, akkor tűnés vissza Pákót nézni.
Nem, hála Istennek nem fogdossa senki a gyereket az iskolában. Rendes tisztességes tanárok és papok nevelik. Sajnálom, ha ez kiveri a biztosítékot. Ha bele gebedtek is lesznek tiszteséges keresztény, konzervatív családok ahol az Isten, család, haza, tisztelet szellemében nevelik a gyerekeket.
Ti csak engedjétek szabadjára, majd a halálos ágyadon ugyanúgy megfogja a kezed, csak leveszi az órádat. Individum über alles!

Walter Melone (törölt) 2009.05.10. 16:38:15

@Őrnagy Őrnagy:

Na és ezt vajon hogyan csinálják? Mitől születik több latin gyerek az USA-ban, mint fehér, ha a körülmények mindenki számára egyformák?

Vagy mitől születne több fehér gyerek, ha a körülményeket egyformán javítanánk?

Ja, és rasszista-e vagy? Nem mindegy, hogy az a gyerek melyik nációhoz tartozik?

Lavrentyij Pavlovics Berija (törölt) · http://nepszotar.com/?szo=proli 2009.05.10. 16:38:18

@sourcerror: Kinek jelent problémát? A spanyol bevándorló melósnak, vagy egy demokrata szenátornak ? :D

/ nem tudom biztosan, mert erről én is csak hallottam és valszeg államonként másként van /

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.05.10. 16:40:50

lehet, hogy én nem értek a családpolitikához, ők viszont asszem igen:

esely.org/kiadvanyok/2008_1/BALINT.pdf

Walter Melone (törölt) 2009.05.10. 16:42:21

@Kalmár:

A keresztényeknél tilos a tetkó?

És ha bibliai témájú?

Kereszt a nyakban ok, de a fülben, ne adj isten az orrban már ciki?

Azért ez elég bigott álláspont így a XXI.szd-ban...

Kalmár 2009.05.10. 16:57:18

@Nadsat: Divatos szekta nekem az a sok új biznisz egyház, ahol hülyeségeket beszélnek a gyerekeknek, felnőtteknek.
Szétszakítják a családokat.
Űr tábornok tanait követik egy elmebeteg adaptálásában stb. Ezek az egyházacskák nem a jobboldal tagjaiból verbuválódnak főleg. Sokan szeretnék a jobboldalt és az egyházakat egy poros középkori primitív családmodell erőszakos követőinek látni, de ez nincs így.

Szerintem
A keresztény vallás az egyik legfejlődőképesebb a vallások közt.

Örülök neki, mert már régen nem olyan ostobaságokról szól a tan, hogy 6000 éve teremtették a világot 7 nap alatt, hanem a világ termtése az ősrobbanás pillanata.
(II. János Pál)Már nincs pápai tévedhetetlenség stb.
Még van sok fejlődni való, de alakul.
Lehet, hogy nekem is hiányosak az ismereteim, de nem rémlik komoly változás a többi történelmi egyház tanaiban. Ha tévedek, örülök neki. Hiszen nem az számít, mit gondoltak 1000 éve egy dologról, csak az mit tanít most, hasznos életre való dolgokat, vagy üres frázisokat.

Persze ide csak elkanyarodtunk a tüntetésről.
Bajnai Gondvan miniszterelnök úr sajnos tovább rombol, ezért joga van minden rétegnek tiltakozni, ha ezek a nagycsaládosok, akkor ott lehet a helye a gyerkőcöknek is. Bár én csak most kezdek politikáról beszélni a gyerekkel. 13 éves lassan, eddig mindig leállítottam, de azt hiszem itt az ideje tisztázni pár alapfogalmat vele.

Pdudas 2009.05.10. 16:58:37

Semmiképpen nem helyes a gyerekek utcára cipelése bármilyen párt vagy pártellenes rendezvényre! Nem kell már kicsi korukban beléjük sulykolni hogy lázadozással bármit is el lehet érni. Demokrácia van, a választott vezetők tevékenysége sajnos a választók lelkén szárad. Azt pedig nevetségesnek tartom amit nagyon sokan hajtogatnak a kommentekben - hogy most majd jön a felelősségre vonás! Dehogy jön! Ugyanúgy elkezd majd az új vezetés is pártkasszába és saját zsebbe gyűjtögetni ahogy az eddigiek... Mindig megmosolygom az ilyen utópista elképzeléseket...

A kettős állampolgárságról van egy nagyon közeli forrásból kapott információm. Soroksáron lassan már nem lesz magyar születésű ember. Annyi román, kínai, cigány származású 'betelepült' van hogy az hihetetlen.
Az a baj, hogy a kettős állampolgárság és az automatikusan adott támogatások és juttatások óriási költséget jelentenek a költségvetésnek.
Hirtelen minden ukrán, román és egyéb környező országok beli magyar felmenőkkel rendelkező nyugdíjas korú ember akar magyar állampolgárságot. Miért? Mert itt normális a nyugdíj, ingyen utazhatnak a közlekedési eszközökön, stb.. Kb ennyit köszönhetünk a Fidesz tevékenységének...

Egy ideje már külföldön élek, látom hogy pl Olaszországban vagy Szlovéniában is jeggyel utaznak az idősek a buszon. Nálunk meg még az összes külföldi is jegy nélkül utazik ha idős.
Meg kellene már érteni, hogy vége a szocializmusnak, semmi sincs ingyen. Kis társadalmunk azonban nagyon rászokott a 'nekem az jár' típusú dolgokra. Nos ha csak ezeket az 'értelmetlen' kiadásokat megnyirbálnák, akkor mennyi megmaradna. Nem vagyok sem Fidesz sem MSZP szimpatizáns, sőt utálom őket mert el kellett költöznöm az országból hogy normálisan (nem az anyagiakról beszélek - az emberek egyszerűen idióták, nincs jövő képük, agresszívak, és arcpirító ami az országban folyik) élhessek a párommal. Már otthon is kiemelkedően jól kerestem, de csak a napi munkába járástól kész idegroncs voltam (BP), annyi az őrült az utakon. Érdekes módon az olaszoknál például először azt éreztem hogy nagyon rohannak (én sem megyek lassan), de 1-2 hónap alatt megértettem, hogy náluk nincs olyan aki a belső sávban negyvennel megy mert az tetszik neki. Nem tartják fel egymást, nem váltogatnak sávot (cikázva), így simán lehet haladni a többsávos utakon. És érdekes módon a környező országok tudnak fejlődni - csak a mi kis országunk nem...

heima (törölt) 2009.05.10. 17:02:51

@calam: tökéletesen leírják, hogy a magyar családtámogatási rendszer miért szar, de korántsem azt az általad propagált összefüggést feszegetik, hogy minél nagyobb a családtámogatásokra fordított keret, akkor annál gyengébb a gyermekvállalási kedv...

egyszerűen kibaszottul szánalmas, hogy mennyire görcsösen akartok a fideszbe rúgni időtlen idők óta, de annyira seggek vagytok mindenhez, ami túlmutat az antifasiszta harc rettentő szellemi képességeket igénylő keretein, hogy folyamatosan csak egy csúnya kapufa lesz a vége...

Kalmár 2009.05.10. 17:04:06

@Walter Melone: Reménytelen vagy.
Nem tilos a tetkó a keresztényeknél.
Nem tilos a pierdcing sem.
Megpróbálom lassan írni, hogy felfogd a XXI. századi villám agyaddal.

KATOLIKUS ISKOLÁBAN NEM NÉZIK JÓ SZEMMEL A PIERCINGES, TETKÓS GYEREKEKET ! GYEREKEKET.

Én ennek örülök, ahol kivarrnak egy gyereket, vagy kilyukasztják az orrát ott másban is akad gubanc.
Nem próbálkozom újra, hívd át a szomszédodat magyarázza el. Bármelyiket.

heima (törölt) 2009.05.10. 17:06:42

@Pdudas: "s érdekes módon a környező országok tudnak fejlődni - csak a mi kis országunk nem..."

ez így van, ez azért van mert túl sok a hazátlan kádárista tudatlan komcsi szar, akiknek el lehet adni a 13 millió román meséjét, meg azt, hogy az állampolgársággal automatikusan jár a nyugdíj.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.05.10. 17:08:14

de én nem gondolom, hogy bármi ilyesmit propagáltam volna. Az álláspontok különbözősége miatt csak lehetőségeket írtam a posztba.

Nadsat (törölt) 2009.05.10. 17:11:48

@Kalmár: Nagyon helyes, hogy 13 éves kora előtt nem politizáltál a gyerekkel, nem véletlen, hogy a szavazati jog nem jár a gyerekeknek-tiniknek, mert a gyerek elfogadja, amit a szülei állítanak, a fiatal csegevarás/ifjúrepublikánus meg még angstból, zsigerből politizál, nem észérvekből építkezik (lásd: a lecsúszott külvárosi francia ifjúság primitív, bináris világképe, amit néhányan sajnos huszonévesen is megőriznek).
A másik: vallásos nevelésről, és nem oktatásról beszéltem, más az, ha egy középiskolás korú gyerek ELDÖNTI, hogy hívő akar lenni, és ilyen szellemű iskolába jár, mint ha az idióta szülök egészen kis korában indoktrinálják szerencsétlent ("milyen édesen imádkozik a kisded")

Lodogi Pascal (törölt) 2009.05.10. 17:14:27

Hú bakker most kell csak megtudnom azt is innét hogy az összes cég kezét lábát tördeli hogy ifjú anyukákat alkalmazhasson 4,6 órában meg távmunkában.
Csak azok a lusta kurvák nem akarnak dolgozni pedig annyi de annyi a munka hogy direkt lasszóval kell fogdosni az utcáról az embereket?????

Basszus akkor eddig milyen filmet néztem?
Én pont az ellenkezőjét láttam.
Pontosabban azt hogy a kisgyermekes anyukákat marhára nem akarják felvenni sehová sehány órába mert azzal csak a baj meg a nyűg van.
Jó jó biztos vannak kivételek mondjuk olyan hiány szakmákban ahol az egész országban max 100 ember van aki ért a témához, de a túlnyomó többség kurvára nem ilyen.

Pdudas 2009.05.10. 17:16:24

Nem irtam automatikus nyugdíjat, csak megemlítettem hogy nálunk jóval kellemesebb a nyugdíjas korú élet az olyan juttatások és támogatások miatt ami külföldön nem létezik. Okmányirodában dolgozó ismerős szerint az állampolgársági kérelmet beadók között nagyon magas az idősek aránya. És ez nyilván nem véletlen... Nem hiszem hogy kis országunknak olyan nagy szüksége lenne még több idős emberre.

valójábannemberci 2009.05.10. 17:16:41

@Kalmár: pedig bőven akadnak, na nem errefelé, sőt kis hazánkban még a felnőttek közül is kinézik azt, aki nem kellően konformista.
Ők itt vágják a helyzetet:
www.myspace.com/stuckwithpinsministries
Meg ők is:
www.theanchorfellowship.com/
Na meg ők is:
www.relevantmagazine.com/
Ő meg egy két lábon járó igevers-segédlet:
www.brianheadwelch.net/mediaPhotosTattoo.html

:)

Kalmár 2009.05.10. 17:32:15

@Nadsat: Nem gondolom, hogy bármi rosszat tanul egy gyermek, ha vallásosan nevelik.
Nem olyasnit tanítunk neki a vallásos nevelés keretén belül ami megköti az agyát.
Ne lopj, tiszteld szüleidet, hazádat, társaidat, a természetet. Csupa olyan dolog amit akár vallási keretek nélkül is lehetne, csak így sokkal megfoghatóbb számukra is.
Azt gondolom, hogy csak akkor válik támaszkodó gyökérré egy ember személyiségében a vallás is,(és az értékei) ha gyermekként megismeri. Amikor az ember bajba jut, és biztos lehetsz benne ez mindenkivel előfordul, akkor bizony nagy segítség az Istenbe vetett hit, még ha mégoly megtépázott is. Tapasztalatból tudom, nekem is segített.
Ha csak az "egyén mindenek felett" tanítás van az emberben, akkor amikor gyengének mutatkozik könnyebben feladja, hiszen belenevelték, hogy vagy taposol vagy taposnak.
Ha jól megnézed, ebből a szempontból szinte mindegy is már mikor teremtették a világot, csak az számít, hogyan élünk rajta.

ozirisz · http://el-maszat.blog.hu 2009.05.10. 17:45:03

@Pdudas: "Nem kell már kicsi korukban beléjük sulykolni hogy lázadozással bármit is el lehet érni." hát, pedig eddig amit a történelemben sikerült elérni, azt így érte el az emberiség...

egyébként meg utópia vagy sem, nálam a törvényi felelősségrevonás ígéretével szavazatot nyer, aki azt mondja.

Pdudas 2009.05.10. 17:48:26

@ozirisz: bárcsak igazad lenne! Én sajnos nem tudok hinni az ígéreteknek.

Kampány időszakban meg egyenesen nevetséges amiket egymásra licitálnak a pártok...

ozirisz · http://el-maszat.blog.hu 2009.05.10. 17:58:26

@Pdudas: a legbanálisabb érv, amivel pl. a szocikat mentegették az őszödi beszéd után a szimpatizánsaik, hogy kampánykor a pártok úgyis mind hazudoznak és ígérnek bármit, amit aztán nem tartanak be. oké, ez volt a megszokott séma, de attól még nem kell beletörődni szerintem.

Nadsat (törölt) 2009.05.10. 18:03:35

@Kalmár: Persze, de azt embere válogatja,hogyan éli meg a vallását, ismerek olyat, aki számára fogódzó a nehéz időkben vagy erkölcsi támasz, és olyat is szép számmal, aki a természetfölöttit egyfajta takaródzásra használja, hogy a saját hibáit, a saját szánalmas, szaros, önző életét mitikus célokkal, mélyebb jelentéssel itassa át, pedig az ember - legalábbis szerintem - nem valami csodálatos transzcedentális teremtmény, hanem egy ösztönlény, ami az egyéni szocializáció szintjétől függően képes empátiára, vagy nem. A korai vallásos nevelés veszélyét abban látom, hogy a gyerek úgy nő fel, hogy indokolatlanul, ünnepélyesen megfogalmazott elvek szerint építi az erkölcsét, és nem azért nem rúg bele a másik emberbe, mert annak az fáj, hanem azért, mert egy több ezer éve, gyökeresen más társadalomban írott szakrális könyv ezt tanítja (meg mást is, pl. azt, hogy az azonos neműekhez vonzódókat el kell pusztítani, az önkielégítés bűn, stb.)

VikuNya 2009.05.10. 19:16:35

@Nadsat: a "több ezer éve, gyökeresen más társadalomban írott szakrális könyv", amennyiben a Bibliáról van szó, nem ír semmit a saját nemükhöz vonzódókról, sem az önkielégítésről. (Én legalábbis még nem olvastam ilyesmit benne).

A katolikus egyház (bár sajnos, voltak rossz időszakai) jó ideje senkit sem akar elpusztítani.

Egy normális, vallásos ember nem azért nem rúg bele valakibe, mert a Biblia szerint bűn rugdosni. Ellenben Isten és az emberek szeretetét hangsúlyozza a vallás, és ezzel a szeretettel nem összeegyeztethető az, hogy fájdalmat okozzak másnak.

Bell & Sebastian 2009.05.10. 19:24:15

@Nadsat:

Gratulálok nagyívű hozzászólásaidhoz.
De kívánságaid most válnak valóra, élvezd hát!

Csak ne kérj irgalmat, fordulj az Is..., ahová csak akarsz. Ösztönlénykém!

Nadsat (törölt) 2009.05.10. 19:41:44

@VikuNya: Nem tudom, te milyen Bibliát olvastál (talán a lightosabb PG-13 változatot?), de Onán bűne szerinted miről szól? (Tudom, hogy a gyermekáldás megtagadásáról, de Tóth Tihamér bácsi és társai szerint bizony a rejszolásról).

"És ha valaki férfival hál, úgy amint asszonnyal hálnak: útálatosságot követtek el mindketten, halállal lakoljanak, vérök rajtok."
Mózes III 20.13
Ez szerinted miről szól, ha nem a melegekről? A húsvéti nyusziról talán?

Nadsat (törölt) 2009.05.10. 19:51:59

@Bell & Sebastian: Miért kérnék irgalmat, ha egyszer úgy döntöttem, nekem nem kellenek ilyen mankók az életben? Igen, én -ahogy mindenki más is - intellektuális/szociális szabályok által kontrollált ösztönlény vagyok, ha számodra ez a szó egyenlő valamilyen politikai beállítottsággal, javaslom, olvass egy kis Freudot az emberi személyiség felépítéséről (Id, Ego, Szuperego).

Bell & Sebastian 2009.05.10. 19:57:52

@Nadsat:

Megvolt mind, azért mondom, szükséged lesz rá!
Én szóltam.

Nadsat (törölt) 2009.05.10. 20:02:09

@Bell & Sebastian: Ezt kifejtenéd bővebben? Nehogy rossz út tévedjek...A zárójelben felsorolt három szó amúgy nem három tanulmány Freudtól, hanem pszichológiai fogalmak, de ezt biztos te is tudod, úyhogy a "megvolt mind" kifejezést iróniának veszem.

Kalmár 2009.05.10. 20:05:56

@Nadsat: Az újszövetséget olvasd.
Az ószövetség a Zsidók és a Mohamedánok könyve, bár nem tagadja meg a kereszténység sem de sok dogmájával nem értett egyet már 1000 éve sem. Lsd. Ha megdobnak kővel...vs. tarts oda a másik orcádat is..

Kalmár 2009.05.10. 20:07:46

Ja, és ami még fontosabb. Pécsnek új polgármestere van!!!
Kb 2/3 -1/3 arányban nyert Páva Zsolt.

Bell & Sebastian 2009.05.10. 20:08:59

@Nadsat:

A Freudot kritizálók nálam előnyt élveztek Freuddal szemben. Csak ne kényszeríts arra, hogy feltúrjam értük a garázst. Túl rég volt, az élet meg nem egy véget nem érő kefélés! Több és fontosabb hajtómotor is van. Például a Család. De Neked mondom ezt? Minek?

Nadsat (törölt) 2009.05.10. 20:13:34

@Kalmár: Ezzel tisztában vagyok, bár a muzulmánok szerintem inkább a Koránt olvassák :) (bár úgy tudom, Jézust elismerik)
Ez viszont az Újszövetségből való:
"Avagy nem tudjátok-é, hogy igazságtalanok nem örökölhetik Istennek országát? Ne tévelyegjetek;se paráznák, se bálványimádók, se házasságtörők, se pulyák, se férfiszeplősítők"
Pál I levele a korinthusbeliekhez, 6 9

A hangsúly az idézet utolsó szaván van.

Bell & Sebastian 2009.05.10. 20:18:03

@Nadsat:

Már megbocsáss, de nincs bajom a homokosokkal.
Inkább gyere velem, térítsünk jobb útra pár leszbikust! Jössz? :)

Freud szerin amúgy buzi vagy, és egy pap rontott meg. Elég?

valójábannemberci 2009.05.10. 20:18:05

Párhuzamosan sikerült elsütni az ÓSz-idézős hibát. Wow.
Pedig Pál egyértelműen tisztázta, hogy a nem Törvény alatt élő "görögöket" nem köti a Törvény.

Nadsat (törölt) 2009.05.10. 20:21:10

@Bell & Sebastian: A természettudományos (biológia, evolúciókutatás, kísérletekkel bizonyított pszichológia) eredményeket nem lehet morális-vallásos szempontból nézni, ettől függetlenül nem kötelező Freuddal egyetérteni, de az nem indoklás, hogy a Biblia mást mond. Arról nem is beszélve, hogy egy, a te szavaiddal élve "vég nélkül kefélő", a közeli fajtársakkal ("Családdal") nem törődő faj nem tudna sokáig fennmaradni.
De Neked ezt hiába mondom:)

Kalmár 2009.05.10. 20:24:13

@Nadsat: A Korán az Ószövetség egy fordítása, nekem is van, olvastam. Nem találni sok különbséget, kivéve talán a másik vallás elutasítása.
Azért bocsáss meg de én is kerülöm a melegeket, ha hivalkodnak vele. Nem tudom hol a menyország és kik jutnak oda. Még materialista felfogással is egy csökkenő gyermeklétszámmal küzdő országban, ahol gazdasági és szociális csőd felé haladunk, demográfiai okokból nem szabadna fesztiválokkal, felvonulásokkal népszerűsíteni egy biológiailag zsákutcának tekinthető.....szokást.(így jó?)Az aki aszfaltra veti a magot bűnt követ el a jövőnkel szemben. Persze joga van, és nem kell őket agyonverni szombat esténként buliból, DE társadalmi szempontból káros jelenség, nem üldözendő de nem is népszerűsítendő.
Persze megint hol vagyunk már a tüntetéstől?
Hajrá anyukák!!

Nadsat (törölt) 2009.05.10. 20:33:18

@Kalmár: A feltűnési viszketegséggel küzdő melegekről én is írtam itt az első hozzászólásomban, agnosztikus vagyok, de én sem komálom, ha a szexuális preferenciáikat -magánügy - az orrom alá dörgölik. A népszerűsítés dologgal mondjuk nem értek egyet, szerintem senki se tenne olyasmit, amitől undorodik, hiába reklámozzák (most nem a partyfotókon smároló tizenéves divatleszbikről beszélek, ők majd kinövik).
A "mag aszfaltra vetése" egy bizonyos életkorban sokkal jobb alernatíva, mint az -esetleg védekezés nélküli - szexuális élet, később meg szerintem az összes férfi a valódi szexet részesíti előnyben vele szemben :)
Amit a Koránról írtál, számomra érdekes újdonság, nem is tudtam, hogy ekkora a hasonlóság (arról hallottam, hogy sok a közös elem, pl. nekik is van a Jelenések Könyvében megjelenő Antikrisztushoz hasonló figurájuk).

Art Mooney 2009.05.10. 21:12:41

nocsak

www.origo.hu/uzletinegyed/valsag/20090507-valsgakezeles-es-demografia-veszelbyen-a-jovo.html

az origót nem igazán lehet jobbos "ideológiával vádolni", és nocsak, az derül ki a cikkből, h a támogatások megnyirbálása csökkenti a szülési hajlandóságot (különösen a 2. és 3. gyerekvállalás esélyét), számos okból..

vajon ki a hülye? a post szerzője, calam, vagy Veres János volt miniszter, Szondi Ildikó a Szegedi Tudományegyetem statisztikai és demográfiai tanszékének docense, az észt kormány, Gábos András, Gál Róbert Iván és Kézdi Gábor közgazdász/szociológus, valamint Guy Laroque és Bernand Salanié kutató?

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.05.10. 21:18:39

@Art Mooney: egyrészt a poszt nem erről szól, de jogod, hogy ezt véleményezd.
Másrészt remélem nem mondtam, hogy nem csökkenti. Mindösszesen annyit mondtam, hogy nem egyértelmű a kapcsolat az ellátások és a születésszám között. Ezzel nem azt mondom, hogy nincs, csak annyit, hogy nem eléggé jól vizsgált eddig, ahogy két linkelt cikk is állítja.
És mindezt csak azért mondtam, mert többféle álláspont létezik, egyik amit te is mondasz, a másik pedig, hogy nincs megfelelően vizsgálva, hogy van-e ok-okozati kapcsolat az ellátások mennyisége és a gyerekszám között.

Art Mooney 2009.05.10. 21:53:14

@calam:

"(Sokak szerint az anyák hamarabbi visszatérése a munkaerőpiacra, kezdetben részidős vagy távmunkával, illetve kiszámíthatóbb jövővel magasabb gyerekszámot eredményez, mint a bőkezű állami juttatások.)"

ez eléggé egyértelmű állásfoglalás, hiába próbálod utólag körmönfont módon mosdatni magad és magyarázni a bizonyítványt. de gondolom a kutatások és a gyakorlati tapasztalatok nem zavarnak a hazugság/féligazságok igazságként tálalásában, amekkora baromságokat írsz lehet h még el is hiszed, éljen a kognitív disszonancia!

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.05.10. 22:01:52

@Art Mooney: az általad linkelt cikk is ír olyat, hogy a színvonalas napközbeni ellátás, kiszámíthatóbb jövő jobbat tesz a demográfiai mutatóknak, mint a bőkezű állami juttatás. Mint ahogy látjuk, hogy Mo-on elég sokféle juttatás van, aztán mégis 1,3 körül van a reprodukciós együttható. (Ellenben kevés a bölcsőde, rossz a napközbeni ellátás, az anyák 2-3 gyerek után nem tudnak visszamenni dolgozni, az apák nincsenek kötelezve, hogy a gyerek mellett egy ideig ők legyenek otthon, mint más országokban, a táv, illetve részmunka nagyon csökevényes Mo-on, stbstb.)Ráadásul az általam és általad linkelt cikk is azt állítja, hogy vagy gyenge vagy nem egyértelmű a kapcsolat a gyerekszám és a bőkezűség között.

heima (törölt) 2009.05.10. 22:26:22

@calam: mondtam már, inkább ne gondolkodj. egyszerűen nem megy, de sebaj, hiszen ott az antifasizmus!

Bell & Sebastian 2009.05.11. 00:39:22

@Nadsat:

Szeretném megköszönni, hogy korrektül válaszoltál. Megtévesztett a nyuszika-effektus.

A kommentelők többsége addig zanzásít, míg csak ez marad: Baszd meg a vasalódat!

Holott általában ettől jóval bonyolultabb egy első látásra egyszerűnek tűnő probléma elemzése, nemhogy megoldása. (Az engedékeny hangnemet tudd be annak, hogy mától tán nem züllik tovább Pécs, a számomra Baja utáni legkedvesebb magyar multikulti város.)

Bell & Sebastian 2009.05.11. 00:44:57

@calam:

Ne búsulj, vó't itt csihi-puhi, nem akkora mint tegnap, de legalább pörgött a számláló.
Egészségedre!

Bell & Sebastian 2009.05.11. 00:50:38

@calam:

Jut eszembe, mi van a németeknél?
Meglett a Rajna kincse, hogy minden indexes ott van?
Tán már osztják széjjel?

molaris 2009.05.11. 07:39:13

@calam:
Korlátolt elme meg cikket ír! Ne legyél ennyire kétszínű! És Kovács Pisti???????

TD223 2009.05.11. 08:58:09

Úgy látszik a libsi idiótáknak mindenre kiterjed az elmebaja és semmit nem fognak fel a normalitásból.

A természetben férfi és nő kapcsolatából lesz gyerek, nem férfi és férfi, sem nő és nő, sem ember és állat kapcsolatából. A hagyományos, a normális, a természetes családszerkezetet igenis lehet mutatni kampányban is akár, de főleg lehet érte tüntetni. A gyerek a normális, természetes család része. Nem része a libsi deviáns csoportosulásoknak.

A törvényekről meg annyit, egy két éves gyereknek még az anyjával kell lennie. Bölcsőde most sincs elég, nemhogy akkor, ha rákényszerítik a szülőket, hogy beadják oda a gyereket. Óvoda sincs elég, de talán fel sem vesznek 2 éves gyerekeket. 2-3-4 idegen néni nem tudja megadni azt a nevelést a gyereknek, amit otthon az anyjától többnyire megkap (kivéve cigány) és ez elengedhetetlen a normális személyiségének kialakulásához.

Corry 2009.05.11. 09:38:24

Szeretnék én is csatlakozni azokhoz, akik nem értik, hogy a melegfelvonulást és általában a melegekkel kapcsolatos dolgokat miért gyerekekkel kell hirdetni?

Talán azért, hogy "Nekünk is lehetne ilyen szép gyermekünk de mégsincs, mert a páromtól nem lehet".

Hülyén nézne ki egy szépségkirálynő választást mondjuk hajléktalanokkal reklámozni, ha megengeditek egyéb hülye példát nem szeretnék hozni, ilyet mindenki ki tud találni magának, ahogy a mellékelt ábra mutatja a melegek is.

Lodogi Pascal (törölt) 2009.05.11. 13:03:07

Kicsit visszatérve a GYES témára.
Már sok sok évvel ezelőtt kiderítették a tudósok hogy egy 3 év alatti gyermeknek sokkal több szinapszis van az agyában mint egy felnőttnek.
Az emberi agy 3 éves korban alakul át és kialakulnak azok a szinapszisok amelyek már a felnőttekre jellemzőek.
Az hogy melyik szinapszis marad meg és milyen szinapszis hal el az attól függ hogy előtte milyen ingerek érték az agyat.
Gondolom ennek az az értelme hogy az ember nevű élőlény bárhol a világon tudjon alkalmazkodni az eltérő feltételkehez.
Egy tajgán vándorló lovas nomádnak másmilyen készségekre és tulajdonságokra van szükség mint mondjuk egy halásznak.

Ezek alapján könnyen belátható az első 3 év kiemelt fontossággal bír az egyén későbbi fejlődése szempontjából.

Akit érdekel téma talál erre utalást a neten.
www.biztoskezdet.hu/site/article/section/11/id/10

teknős 2009.05.11. 15:42:54

Calam!

Azonkívül, hogy mélységesen megértem Szárny indulatát, mert az írásod igazságtalan és felháborító, szeretném megjegyezni, hogy manapság ott tartunk, hogy a szülő lassan egy pohár vizet sem kérhet a gyerekétől, mert a fejére olvassák az olyan ostobák, mint te.

Lehet, hogy nem volt szándékos, de ez és a többi hasonló gyermeki jogokért aggódó alapvetően a család, a gyerekvállalás intézményét rongálja.

A gyerekkel szemben csak kötelességem van, de öregségemre tegyek félre (több pillérű nyugdíkrendszer) Úgy tesztek, mintha a gyerek érdeke szemben állna a szülő érdekével, rombolva egy évmilliós ősi bizalmi viszonyt. Bizony, kedves Calam, ha nem tanítod meg a szolidaritást a családon belül, akkor az nem fog kialakulni. Tekintve, hogy én nem úgy látom, hogy a mai nyugdíjrendszer sokáig fentartható, szerintem sokan fognak meglepődni...

Ami a zseniális elméletet illeti, kedves fiatal barátom, az, hogy egy gyerek az anyja mellett nő fel, erre megint évmilliós tapasztalatok vannak. De arra, hogy mi lesz a sok kicsi vietnami által felnevelt amcsi gyerekekből, tömegesen, az még a jövő zenéje...

Bell & Sebastian 2009.05.11. 19:21:21

@Lodogi Pascal:

Jaja, és ezzel nagyjából lezárult a személyiségfejlődés legfontosabb része, ezentúl az agy igyekszik tartani a korábbi fejlődési sebességét, (ha tudja).

3 éves korig nagyjából minden eldől.

De mi van akkor, ha zombitenyésztés a cél?
Ezt az időszakot érdemes támadni csak igazán! Tudományosan megalapozottan, ráadásul!

Jó, mi?

eastern sugar 2009.05.19. 15:50:41

engem az egészből csak az érdekel, hogy mondják már meg végre, ki az a pelcz.