A legfrissebb cikkek

Nincs megjeleníthető elem

Kapcsolat


Friss topikok

Statisztikák

Címkék

alkotmány (20) állam (6) állambiztonság (10) állambiztonságis jelen (6) arab (9) atom (7) a mennyei birodalomban (6) bajnai gordon (10) biológia (16) bíróság (6) bkv (7) budapest (10) cigány (86) demokrácia (87) diszkrimináció (6) egyház (6) ensz (8) erkölcs (6) eu (28) európa (7) evolúció (10) fantasy (9) fasizmus (6) fidesz (148) foci (6) gay (17) gay pride (12) gáza (14) gazdaság (19) google (6) gyász (7) gyurcsány (49) hamasz (13) hitler (8) holokauszt (12) hülyeség (6) humor (9) index (10) internet (9) irán (21) iszlám (6) izrael (39) jared diamond (6) jézus (10) jobbik (73) jog (8) kádár (7) katolikus egyház (7) kdnp (10) keresztény (12) kereszténység (11) kína (11) kolbenheyer ír (162) kolbenheyer olvas (233) kommunizmus (14) környezetvédelem (6) közélet (9) közgazdaságtan (26) krimi (17) külpolitika (20) kultúra (25) liberalizmus (13) lmp (9) magyar (15) magyarország (140) magyar gárda (9) magyar hírlap (6) martin (6) mdf (12) meleg (13) mongol (18) mszp (62) náci (51) nacionalizmus (10) németország (11) nemzet (32) nemzetbiztonság (8) nyelvészet (6) obama (21) oktatás (11) orbán (56) oroszország (8) összeesküvés (6) őstörténet (6) palesztin (15) politika (215) pszichológia (14) rasszizmus (19) regény (27) reggel (67) rendőr (7) rendszerváltás (24) rowling (7) rükverc (11) rukverc (15) sci fi (11) sólyom lászló (11) szabadság (17) szdsz (20) szeretet (6) szlovákia (11) társadalom (69) tech (7) terrorizmus (8) több fényt a kdnp be (8) történelem (155) tudomány (8) tüntetés (6) usa (47) választások (34) választás 2010 (44) vallás (14) válság (11) varga e tamás (6) vendégpost (11) világ (14) voks10 (26) vona gábor (7) zene (12) zsidó (48) Címkefelhő

Designerünk

Legutolsó kommentek

Nincs megjeleníthető elem

Mit kérdezzek egy szabadkőművestől?

2009.11.26. 09:30 Horváth Andor Márton

Kedves Olvasóink!

Itt már annyiszor elmondtak minket libsinek és zsidónak, hogy ha bevallom, hogy ismerek szabadkőműveseket, akkor ezt már az Isten se mossa le rólam. Hát ne is mossa, vegyetek nyugodtan zsidónak, cigánynak, feketének, büszke leszek rá!, és közben azzal kérdkedem, hogy ismerek szabadkőműveseket.

El is határoztam, hogy készítek egy interjút az egyikkel, mégpedig a magyarországi Humanitas páholy vezetőjével. Van már egy sor kérdésem előkészítve, de nem akarlak Titeket sem kihagyni a játékból: kérdezzetek Ti is. Ehhez a poszthoz várom kommentekben az ötleteket, és ami világos, értelmes, azt igyekszem feltenni neki. Nyugodtan kérdezzetek merészen („ti tényleg mind zsidók vagytok?”) vagy tudatlanul („kik voltak híres szabadkőművesek?”). A posztot egyébként, kommentestül el fogom tüntetni, amikor az interjút elkészítem, és azután rövid szerkesztés után megkapjuk a válaszokat. Hát adjatok ötleteket.

32 komment

Címkék: interjú szabadkőműves

A bejegyzés trackback címe:

https://sardobalo.blog.hu/api/trackback/id/tr681548203

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

asmodean 2009.11.26. 11:15:41

Ezekhez annyi kospirációs teória kapcsolódik, hogy azt már számolni se lehet. Mindebn közös azonban, hogy ilyen olyan titkos belső körökről és összefüggésekről állít fel elméleteket.
A kulcs szó a titkos.
Azaz, gondolod, hogy ha rákérdeznél, hogy akkor mi a helyzet a CFR -el, Bilderberg csoporttal, illuminátusokkal, a Novus Ordo Seclorummal, és a válasz az lesz, hogy semmi közünk hozzá, azt komolyan fogja venni az, akinek meggyőződése, hogy igenis titkos intrikák vannak? :)

Érted mire gondolok?

molaris 2009.11.26. 11:16:38

Mennyit változott a századok alatt a szerkezet, működés?

Miért kell titkos társaság, hogy a Biblia igazságát kissé elferdítve bár,de az "emberiségért" dolgozzanak?

Mekkora hatalmi potenciállal rendelkezik a szervezet napjainkban?
Egy szuszra ennyi.
Üdv, és köszönet a lehetőségért!

TD223 2009.11.26. 11:37:09

Ha a szabadkőművesekről a sok rossz, vagy bármi rossz igaz volna, ön bevallaná nekünk?

...

"Hát ne is mossa, vegyetek nyugodtan zsidónak, cigánynak, feketének, büszke leszek rá!"

Magyarnak néztek-e már?

TD223 2009.11.26. 11:43:06

Még egy jó kérdés. Volt-e ideje minden lehetséges kérdésre kitalálni egy hazugságot?

Horváth Andor Márton · http://mitszabad.blog.hu 2009.11.26. 11:59:47

@molaris: @asmodean: @TD223: Köszönöm a kérdéseket, csak így tovább! Persze nem kell azért elvadulni, TD, de szerintem érdekes lesz számotokra az interjú. Az illetőt nem úgy ismerem, mint aki fölöslegesen titkolózna, vagy meghátrálna az éles kérdések elől.

Horváth Andor Márton · http://mitszabad.blog.hu 2009.11.26. 12:06:33

@TD223: Magyar vagyok, és természetesen mindig magyarnak néznek. Előfordult már, hogy lezsidóztak, például a melegfelvonuláson, de magyarul zsidóztak le, tehát a magyarságomat még akkor sem igazán vonták kétségbe. Mellesleg nem is állítottam ennek ellenkezőjét a posztban. Engem igazán csak itt szoktak zsidónak nézni, a blogon, de szívesen vállalom ezt az identitást. De teljesen őszintén vállalok fel bármilyen egyéb kisebbségi identitást, amennyiben azt az Alkotmány szellemével ellentétes módon próbálják kirekeszteni. Ezért voltam kint a melegfelvonuláson is.

2009.11.26. 12:49:11

@Horváth Andor Márton: ezért utál benneteket minden jóérzésű ember. A söpredék mellett roppant fontos kiállnotok, de amikor a kedvenceitek vadállatként gyilkolnak (Szögi, Cozma pl) akkor lapítotok mint szar a fűben.

Krokodil · http://sardobalo.blog.hu 2009.11.26. 12:59:08

@imperial: Könyörgöm tisztázzuk egyszer és mindenkorra: nem a söpredék mellett állunk ki, hanem a kisebbségek előítéletes, és általános megbélyegzése ellen. Én nem szeretek jobban egy cigányt, mint egy magyart csak azért, mert cigány, és ha bűnt követ el, ahogyan a Szögi, Cozma ügyeknél iszonyatos bűnöket követtek el, akkor azon is felháborodunk, a bűnöző cigányokat is el kell ítélni, ahogyan mindenkit, aki gyilkol.

2009.11.26. 13:28:56

@Krokodil: Ez leírva nagyon szép, mégsem láttam politikusokat és jogvédőket tolongani Kiss Norbert, Pénzes Henrietta, Szögi Lajos, Marian Cozma és a többi cigánybűnözésnek áldozatul esett ember temetésén. A Galgagyörkről cigányok által elüldözött magyar házaspár mellett sem álltak ki harczos jogvédők, humanista bajnokok.

Érdekes módon mindig csak fordítva működik a dolog. Ha egy cigányra rátüsszentenek, az égbekiáltó, politikusokat megmozgató rasszizmus, fordított estben viszont egyszerű bűncselekmény, esetleg "gyerekcsíny". Mondjuk nem tudom minek magyarázom, úgysem értitek. Vagy nem akarjátok.

Krokodil · http://sardobalo.blog.hu 2009.11.26. 13:46:56

"Ez leírva nagyon szép, mégsem láttam politikusokat és jogvédőket tolongani" @imperial: Én csak a magam nevében tudok beszélni, cselekedni, írni.
Azt ne rajtam kérd számon, hogy a jogvédők mit csinálnak/mit nem.

2009.11.26. 15:46:14

@Krokodil: ti se nagyon tolongtatok a a cigányok által terrorizált többség védelmében, hazugságokkal teli cigánysajnáltató posztból viszont annál több van. Ez a fajta szociális érzékenység szerzett a szadesznak 2,16 százalékot...

anti_troll (törölt) · http://senkinemmondja.blog.hu 2009.11.26. 16:08:07

@imperial:
Hagyjad, ezeket nem lehet meggyőzni.

Egyszerűen képtelenek valóságos dimenzióban gondolkodni. A maguk beszűkült világukban még tán igazuk is van.

Egy pálcikaembernek se fogod tudni soha elmagyarázni a gömb, vagy a kocka mibenlétét, mert kétdimenziós agya nem tudja felfogni.

Tehát a liberálisoknak is hiába mondod, hogy a többséget pontosan ugyanannyi tolerancia illeti meg a kisebbség részéről, mint fordítva.

Horváth Andor Márton · http://mitszabad.blog.hu 2009.11.26. 16:15:12

@imperial: @Krokodil:

1. Krokodil egyébként amikor "cigányokról" és "magyarokról" beszélt, nem akarta ezzel kizárni, hogy valaki cigány és magyar identitással is rendelkezzen.

2. A cigányok ellen elkövetett sorozatgyilkosság áldozatainak temetésén is komoly hiány volt politikusokból, közéleti szereplőkből.

3. Az SZDSZ cigányokkal kapcsolatos politikáját a blog is többször szidta. A jelenlegi kvázi-koalíció politikájáról Dani többször írt igen kemény kritikákat.

4. Ugyan jelent meg nálunk az SZDSZ-el kapcsolatban pozitív észrevétel is, blogunk szerkesztősége egyik párttal kapcsolatban sem elkötelezett, és semmiképpen sem homogén. Ha valaki minket pártszimpátia-szempontból egy kalap alá vesz, egészen biztosan tévesen beszél.

5. Ez az egész szál off. Imperial, ha van kérdésed a szabadkőművességgel, szabadkőművesekkel kapcsolatban, amire szeretnél választ kapni, akkor írd ide. De nem érdemes olyan kérdést beírnod, amire csak egyféle választ tudsz elfogadni.

2009.11.26. 16:29:44

@Horváth Andor Márton: nem tudom, hogy a Humanitas páholy alatt milyen beállítottságú egyének vannak, de ha a hagyományos "humanisták", akkor itt van néhány kérdés:

- Miért van az, hogy az úgynevezett "humanisták" soha nem állnak ki és nem hallatják szavukat az élősködőket, deviánsokat eltartó, cigányoknak gyakran áldozatul eső, dolgozó többség jogaiért?

- Nem zavarja őket, hogy közutálatnak örvendenek és káros, visszatetszést keltő tevékenységükkel a liberális mellett a demokrata, humanista, jogvédő, szociológus szavakat is lejáratják?

- Az EP választásból és az európai folyamatokból rájöttek-e arra, hogy a régóta tűrő, végletekig toleráns többségi társadalmak egyre kevésbé viselik el a beilleszkedni nem kívánó, bűnöző, primitív, bevándorló/színesbőrű kisebbségeket?

- Mikor ismerik fel, hogy nem a békés többség felé kell toleranciát prédikálni, hanem a deviáns, törvényekre köpő, agresszív kisebbséggel kell megértetni a kötelességeiket és az együttélés alapvető normáit?

Ha most mellémentek a kérdések, akkor mentsd el őket valamelyik ballib jogvédő-szociológus haverodnak.

Lodovik Trema · http://lodovik.blog.hu 2009.11.26. 18:35:28

@anti_troll: Nehez veled megertetni, h a blog inkabb ismerettsegi alapon szervezodott, mint ideologiain. Olvasd vissza batran a posztjaimat, liberalizmust csak nyomokban tartalmaznak. Ugyanigy vannak koztunk liberalisok is (nem tagadjuk), mint ahogy szocdemek. En az ongondoskodasban es a kapitalizmusban hiszek, mig egy tetszolegesen kivalasztott bloggertarsam so esellyel a szolidaris es gondoskodo allamban.

Ha ezt nem latod at, akkor vagy felszines tapasztalatok alapjan itelsz meg minket, vagy nem vagy kepes ezt felfogni. (Amivel amugy semmi baj nincs. Valakinek csak kell kapalnia, hogy legyen kaja.)

anti_troll (törölt) · http://senkinemmondja.blog.hu 2009.11.26. 18:56:55

@Lodovik Trema:
Nem tudom hol lettél megszólítva, de nem a blogot, meg a szerzőit kritizáltam, hanem egyes írások színvonalát, és arra adott kommenteket.

Én szimplán csak igazságos akarok lenni, és egyenlő mércével mérni mindenkit.

A mai PC világban ez sajnos nem megy, és ez az ami nem megy le a torkomon.

Miért védi valaki pl. az izraeli falat, a gázai népirtást, az USA igazságtalan háborúit?
Izraelben elfogadott hogy az öngyilkos merénylőnek ledózerolják a házát, közeben Magyarországon meg a vasárnap esti műsorban nyilatkozik a gyilkossággal alaposan gyanusítható cigány.

Nem Izraelre akarok hegyezni, csak pont ezen a példán lehet érzékelni az égbekiáltó különbséget.
Amit lehet itt, ami demokrácia ott, az máshol, mások által elkövetve miért esik más megítélés alá?

Ha a prosztó köteles adót fizetni, a csóró meg jogosult segélyt kapni, nem várhatom el hogy a csórók (romák, bárkik) legalább békén hagyják a tisztességes embereket?

Nem a Gárda meg a Jobbik provokál, higyjétek már el, a Gárda csak egy rossz válasz egy kérdésre, amivel senki sem akar komolyan venni.

Ha valaki pusztán az igazságot keresi szélsőséges?
Ha valaki le mer írni nem PC dolgokat akkor náci?

Ha ez így folytatódik askkor tényleg mindenki az lesz, és ez a félremagyarázó, hazudozó elitnek lesz köszönhető.

A kapálással meg lehet hogy sértegetni akartál, de igazad van azt is kell valakinek, különben a pesti polgár nem böfög és nem szarik.
Különben egy 40 főt foglalkoztató KVtulajdonosa vagyok, csakhogy megnyugodj.

Lodovik Trema · http://lodovik.blog.hu 2009.11.26. 19:21:16

@anti_troll: 'Miért védi valaki pl. az izraeli falat, a gázai népirtást, az USA igazságtalan háborúit?'

Az izraeli falat en nem vedem (es a blogon ezzel nem vagyok egyedul) Gazaban nem nepirtas volt, hanem haboru. A haborut magat szinten mashogy iteljuk meg, mint ahogy az USA haboruit sem tamogatjuk mind. (Ha rajtam mulna, mar holnap hazamennenek)

'Izraelben elfogadott hogy az öngyilkos merénylőnek ledózerolják a házát, közeben Magyarországon meg a vasárnap esti műsorban nyilatkozik a gyilkossággal alaposan gyanusítható cigány.'

Izrael egy teljesen mas helyzetben van, mint Magyarorszag. Ot gyulolo orszagok veszik korul (h ez kinek mennyire a hibaja, az egy masik kerdes, de a lenyegen nem valtoztat) es gyilkos, pusztito ideologiakkal kell harcolnia, nem megelhetesi bunozokkel meg tanulatlan melyszegenyekkel. Ettol fuggetlenul persze ragaszkodni kene az ember eletenek megbecsulesehez minden korulmeny kozott, de jogunk nem nagyon van egy masik orszag eletebe beleszolni, legfeljebb velemenyt mondhatunk rola es az elveinkhez konzisztensen megprobalhatjuk rendbetenni a dolgokat odahaza.

"Ha a prosztó köteles adót fizetni, a csóró meg jogosult segélyt kapni, nem várhatom el hogy a csórók (romák, bárkik) legalább békén hagyják a tisztességes embereket?"

En sem az adokat, sem a segelyeket nem szeretem, habar adot szivesebben fizetnek, ha nem segelyre meg afganisztani haboruskodasra menne el. Azt meg senki nem mondta, h nem varhatod el, h a csorok beken hagyjak a tisztesseges embereket, sot, mindenkinek beken kene hagynia mindenkit. Amit a bloggertarsaim kifogasoltak, az a 'csorok' szarmazashoz es kulturahoz kotott kategorizalasa volt.

'Ha valaki pusztán az igazságot keresi szélsőséges?
Ha valaki le mer írni nem PC dolgokat akkor náci?'

Ez erosen tulzas. Amiben itt a kulonbseg van koztunk az az adatok interpretalasa. A liberalisok szeretik a ciganysag kerdeset a szegenysegen keresztul megkozeliteni, mig a szelsojobb ezt szarmazasi alapon teszi. Engem a cigany kerdes nem igazan foglalkoztat, de velemenyem van es meggyozheto vagyok, csak sajnos mindket tabor szereti ferditeni az igazsagot - tapasztalataim szerint az elobbi ezt kevesbe ritkan teszi es az ervek is erosebbnek tunnek. (A ertekrendek kulonbozoseget mar meg sem merem emliteni a temakor kapcsan, pedig meg kene, mert ez egyre kevesbe egy racionalis, mint ideologiai vita)

'Különben egy 40 főt foglalkoztató KVtulajdonosa vagyok, csakhogy megnyugodj.'

Nyilvan nem gondoltam azt, hogy foldmuves lennel, csak probaltam (ugy nez ki rosszul) megfogalmazni azt, hogy lehet, azert nem akarod belatni, h nincs igazad, mert nem vagy ra kepes. (Remelem tevedtem) Egyebkent erre a tevedesedre gondolok:

'Hagyjad, ezeket nem lehet meggyőzni.

Egyszerűen képtelenek valóságos dimenzióban gondolkodni. A maguk beszűkült világukban még tán igazuk is van.'

A kozossegunk nem homogen.

kolbenheyer 2009.11.27. 13:57:14

@imperial:
"beilleszkedni nem kívánó, bűnöző, primitív, bevándorló/színesbőrű kisebbségeket"

"deviáns, törvényekre köpő, agresszív kisebbséggel"

Ezeket tőled idéztem. Azt jelentik-e (nyelvtanilag igen), hogy a cigányok és a bevándorlók (ők a kisebbség) mind bűnözők stb.? Ha igen, akkor rasszista vagy per definitionem, hiszen származáshoz kötsz értékítéletet. Ha nem így érted, akkor minek írod? Csak nem provokálni akarsz? És mégis kit? És mit vársz, mi lesz ettől jobb?

Colargol 2009.11.27. 19:12:53

Én egy szabadkőművessel találkoztam eddig. Inas volt a hierarchiájukban, és a mágikus szimbólumokat tanulta, azokat kell felismerni minden létező alakzatban. Egyébként értelmes gyerek volt, publikált is, de sérelmezte, hogy a rendjükből Kende Péter leszólta a cikkeit.
Amúgy meg be akart szervezni, de jópár sör után. Hülye történet, de igaz. Úgyhogy nem a bildenbergnél kellene kutakodni, mert ez rágógumi téma, hanem beszéljenek arról, hogy hogyan akarják megváltoztatni a világot, mivé, és az istenképüknek mi köze Adam Kadmon-hoz?

kolbenheyer 2009.11.28. 15:29:35

@imperial:
Most az én kérdésemet nem tudtad elolvasni, vagy a belinkelt cikket?
Szóval, van válasz, vagy ahhoz már nyuszi vagy?

2009.11.28. 18:08:16

@kolbenheyer: a te bajod ha nem érted a belinkelt cikket és üzenetét a magadfajta egybites rasszistázók felé.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.11.28. 19:03:03

hú, van üzenete is neki, nem gyenge

2009.11.28. 19:53:32

@calam (c.vcd): nem neked szól, te menthetetlenül sötét vagy.

Bell & Sebastian 2009.11.28. 20:43:38

Egyetlen kérdésem volna a piramis-főépítőhöz:

A CEU akkor most mi, vagy hogy?

(Persze azt nem is feltételezem, hogy a kérdés megértéséig egyáltalán sikerül eljutnia akár a kérdezőnek vagy az alanynak. Azaz költői a felvetés mivel a reá adható igaz válasz ismert.)

kolbenheyer 2009.11.29. 20:53:55

@imperial:
Hm. A cikk üzenete az, hogy a cigányokkal kapcsolatos probléma felvetése nem rasszizmus, viszont a kollektív megbélyegzés az.
Te kollektíve megbélyegzel (lásd fenti idézeteket).
Te a cikk üzenete értelmében rasszistának tűnsz.
Hm?
(Ebben az "egybites" beszólásban az a szép, hogy értelmetlen. Nem magyarázom meg, miért.)

2009.11.30. 08:35:51

@kolbenheyer: a kétbites túlzás lett volna. Majd akkor leszel az, amikor megérted, hogy a cigányokra és az ún. "kultúrájukra" igencsak jellemző szubhumán viselkedés/ bűncselekmények leírása és a beszéd róla nem rasszizmus.

Kollektív megbélyegzést meg csak ti és tarka marhák vízionálnak.

bm613 · http://izland2009.blog.hu 2009.11.30. 08:54:15

@imperial: A durva az, ha te tényleg komolyan gondolod, hogy amit írsz, az nem kollektív megbélyegzés.

kolbenheyer 2009.11.30. 20:01:00

@imperial:
Mondtam, hogy gyáva vagy. Teszel valamit, de aztán letagadod.

2009.11.30. 20:40:29

@bm613: szokjad csak a pc mentes világos beszédet. A libsi véleményfasizmusnak leáldozott. Rasszistafasisztakirekesztőkollektíven megbélyegzőblablabla...szánalmasak vagytok.

@kolbenheyer: semmit sem tagadtam, te viszont egyre összefüggéstelenebbül irkálsz.

bm613 · http://izland2009.blog.hu 2009.11.30. 21:16:35

@imperial: Leírod, hogy "a cigányokra" jellemzőek ezek a negatívumok, majd tagadod, hogy kollektív megbélyegzést alkalmaztál. Nem érzed egy szánalmas kis senkinek magadat?

2009.12.07. 22:25:09

@bm613: Nem érzem. Bocs hogy nem felelek meg a korcs libsi etikettnek :)))