A legfrissebb cikkek

Nincs megjeleníthető elem

Kapcsolat


Friss topikok

Statisztikák

Címkék

alkotmány (20) állam (6) állambiztonság (10) állambiztonságis jelen (6) arab (9) atom (7) a mennyei birodalomban (6) bajnai gordon (10) biológia (16) bíróság (6) bkv (7) budapest (10) cigány (86) demokrácia (87) diszkrimináció (6) egyház (6) ensz (8) erkölcs (6) eu (28) európa (7) evolúció (10) fantasy (9) fasizmus (6) fidesz (148) foci (6) gay (17) gay pride (12) gáza (14) gazdaság (19) google (6) gyász (7) gyurcsány (49) hamasz (13) hitler (8) holokauszt (12) hülyeség (6) humor (9) index (10) internet (9) irán (21) iszlám (6) izrael (39) jared diamond (6) jézus (10) jobbik (73) jog (8) kádár (7) katolikus egyház (7) kdnp (10) keresztény (12) kereszténység (11) kína (11) kolbenheyer ír (162) kolbenheyer olvas (233) kommunizmus (14) környezetvédelem (6) közélet (9) közgazdaságtan (26) krimi (17) külpolitika (20) kultúra (25) liberalizmus (13) lmp (9) magyar (15) magyarország (140) magyar gárda (9) magyar hírlap (6) martin (6) mdf (12) meleg (13) mongol (18) mszp (62) náci (51) nacionalizmus (10) németország (11) nemzet (32) nemzetbiztonság (8) nyelvészet (6) obama (21) oktatás (11) orbán (56) oroszország (8) összeesküvés (6) őstörténet (6) palesztin (15) politika (215) pszichológia (14) rasszizmus (19) regény (27) reggel (67) rendőr (7) rendszerváltás (24) rowling (7) rükverc (11) rukverc (15) sci fi (11) sólyom lászló (11) szabadság (17) szdsz (20) szeretet (6) szlovákia (11) társadalom (69) tech (7) terrorizmus (8) több fényt a kdnp be (8) történelem (155) tudomány (8) tüntetés (6) usa (47) választások (34) választás 2010 (44) vallás (14) válság (11) varga e tamás (6) vendégpost (11) világ (14) voks10 (26) vona gábor (7) zene (12) zsidó (48) Címkefelhő

Designerünk

Legutolsó kommentek

Nincs megjeleníthető elem

Cigányok zsebében turkál a Heti Válasz

2010.07.14. 14:30 R_John

Az amúgy korlátlanul szervilis Stumpf András most nem a Fidesznek nyalt be gyomorszájig*, hanem keresztény-humanista mázba öntve szólt be a TASZ-nak és simizte meg a gonoszka Jobbik buksiját. Reggel megírtuk: bőrszín alapján nem válogathat senki az árvízkárosultak között több okból sem. Egyrészt azért, mert a gyűjtést nem így hirdették meg - bár ez Stumpf szerint gyenge érv, jogilag mégis helytálló lehet. Másrészt olyat pedig igazán nem lehet kikötni, hogy márpedig cigányok nem kaphatnak segítséget. Márpedig Stumpf finoman emellett érvel. Vagyis, hogy ehhez joga van a Jobbiknak vagy bárkinek, hogy vélt vagy valós származás okán megtagad. Rengeteg egyéb szempont alapján lehet dönteni, ezen az alapon nem. Stumpf nem más mellett érvel, mint a legsötétebb jobboldali hagyományok mellett - az etnikai különválasztás szabadsága mellett. A magát mérsékeltnek eladni próbáló Heti Válasz és annak publicistája sunyi módon legitimálja a rasszizmust, akármit is ír arról, hogy a Jobbik csúnya, gonosz, embertelen és rasszista párt, amelyik még a szentséges krisztusi hagyományokat is kifordítja - nem mint Stumpf, ugye. (Közben megfeledkezve arról, hogy olyanok is kaptak az adományokból, akiket nem is érintett az árvíz - és ettől igazán árulkodó az egész ügy.)

Remek publicisztikája végén beszól a TASZ munkatársának, Juhász Péternek. Szerinte őt eddig csak fűlegalizálás-aktivistaként ismerhettünk. Aki követte a TASZ munkáját, azok nem csak onnan ismerhetik, de ez majdnem lényegtelen. Azzal ugyanis, hogy Stumpf Juhászt a füvesek körébe utalja rögtön vitaképtelenné próbálja tenni. Hiszen az olvasó egyből elkönyveli az ostoba drogos kategóriájába, akivel nincs is miért foglalkozni, hiszen csak egy drogos. Egyrészről ugye a fű közel sem olyan veszélyes, mint mondjuk a masszív pálinka fogyasztás. (Ráadásul Juhász vélt vagy valós napi fűadagja nem adakozás, ahogy az ő sör adagja sem - így nincs is etnikai színezete.) Másrészről pedig Stumpf igazán megtanulhatna nem ad hominem* érveléssel élni. Ugyan akkor is nehéz elképzelni, hogy igaza lenne, ha nem így érvelne, de így nem más az írása, mint a szalonképessé tett rasszista hecckampány része.

78 komment · 1 trackback

Címkék: politika cigány jobbik tasz

A bejegyzés trackback címe:

https://sardobalo.blog.hu/api/trackback/id/tr442151363

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Osztott-e a Jobbik cigányoknak? 2010.07.14. 19:13:19

   Az alapvető válasz az ezt már sosem tudjuk meg, bár erős a gyanú és persze a prekoncepció.  Aki volt az árvíz sújtotta térségekben homokzsákot pakolni, legyen bármilyen pártállású tudja, a Jobbik, és bővebben a Magyar Gárda n...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

==T== 2010.07.14. 15:26:29

Kedves szerző!

A Jobbikosok ill. a gárdisták elég nagy számban vettek részt az árvizi védekezésben, így - különösen egy kistelepülésen - nagyjából pontosan képben vannak kik azok a családok, akik maguk is aktívan résztvettek a menthető mentésében, és kik azok, akik csak a valagukat meresztették, vagy adott esetben még akadályozták is a mentést, vagy fosztogattak.

Tudomásom szerint a mostani akcióban olyan családoknak vittek adományokat
- és nem közterületen osztottak adományokat, hanem egy magántelken előre "megcímezve" - , akikkel korábban együtt dolgoztak a gátakon.

A jövőben az ilyen eseteket persze jó lenne elkerülni, pl. úgy, hogy nem lopják szét egyesek az árvizi védműveket és nem irtják ki a vizet részben felfogni képes erdőket...
VÁLASZOLOK ERRE

==T== 2010.07.14. 15:29:10

Amúgy a helyi cigányokról sokmindent elmond, hogy simán leparasztozzák a helyi magyarokat. Ezek után nem meglepő, hogy túl sok szolidaritást nem éreznek az iránykba...

ralf 2010.07.14. 18:02:13

Ha kicsit belenézel a korábbi hozzászólásaimba, rájössz, hogy nem vagyok az a rasszista fajta. Ettől függetlenül a dolgot a cikk elején lévő kép aláírása fejezi ki a legjobban: "A Jobbik eljárása persze undorító. Ettől még joga volt kihagyni a cigányokat."

Szerintem a cikk korrekt, hiszen való igaz, hogy az, aki jótékonykodik, annak ad, akinek jólesik. Én ugyanúgy elítélem erkölcsileg a romák kihagyását, mint te, és egyébként mint Stumpf András is. Jogilag viszont a dolog nem támadható.

2010.07.14. 18:25:02

A lényeg:

"az, hogy az adományból járt volna a cigány károsultaknak is, tévedés. Senkinek nem járt semmi. A magánadomány, az ajándék nem jár. Ha valaki kap, örülhet neki. Ha más nem kap, nem kap. Semmi alapja sincs a reklamációjának."

:)))

2010.07.14. 18:39:35

Amúgy valóban rasszista hecckampány folyik: a tasz és a hasonszőrű álliberális jogvédők megint a magyar társadalmat provokálják.

freelander2009 2010.07.14. 18:39:41

ralf: dehogynem támadható. Aki ad annak ad persze akinek akar. De aki nyilvánosan gyűjtést szervez az nem tehet faji megkülönböztetést, főleg ha a gyűjtéskor nem kötötte ki. Ki meg nyilvánosan nem kötheti.
Max azt teheti hogy azt mondja xy családnak gyűjt, de amennyire én tudom nem erről van szó....

zachar 2010.07.14. 18:51:55

www.jobbik.hu/rovatok/kozlemeny/az_arvizi_adomanyokrol

A Jobbik nem hozott központi döntést az árvízkárosultak javára gyűjtött adományok szétosztásának módjáról, mint ahogyan azt sugallja a „Jobbik csak a magyaroknak gyűjtött adományt” című, az Index.hu-n megjelent írás. A párt azon helyi szervezetei és aktivistái, akik részt vettek a karitatív akciókban, egyéni belátásuk szerint döntöttek a segítségnyújtás módjáról. Ugyanúgy, ahogyan minden állampolgár saját maga határozza meg, kikhez juttatja el adományait.

zachar 2010.07.14. 18:56:40

Jófej calam polgártárs: szervilis Stumpf András?
Egész jól álcázza...

hetivalasz.hu/jegyzet/jobbikosok-zsebeben-turkal-a-tasz-30657/

Egyszerű kis jogérzékem tehát azt mondatja velem, hogy a Jobbiknak is joga van annak adni, akinek akar. Cigányoknak meg nem adni, ha nekik nem akar.

Ezzel pedig bebizonyítani, hogy bizony valóban rasszista párttal van dolgunk. Olyan szerveződéssel, amely számára fontosabb a származás, mint a keletkezett kár. Amelynek nem esik meg a szíve a rászorulón, ha az cigány, azaz: nem veszi emberszámba a cigányokat. Amely, noha kettőskereszt-állításban nagy gyakorlatot szerzett már, semmibe veszi Jézus tanítását, s a legtávolabb áll a kereszténységtől. Meg az emberiességtől, szimplán. Olyan szervezet tehát, amely újfent bebizonyította: undorral érdemes elfordulni, ha szembejön. Ettől még joga volt bebizonyítani mindezt.

Kassian 2010.07.14. 18:59:07

@libbancs: igen, tudjuk, és a jobbik egy liberális, emberek közt vallási, faji alapon egyenlőséget hirdető párt. Faszfej...

Johny the mocsok 2010.07.14. 19:02:58

Kedves sárdobáló!
Akkor ne itt pofázz, hanem gyűjts te a cigányoknak! De ne feledd el közölni az adakozás előtt, hogy te azt kizárólag cigányoknak gyűjtöd!
Sok szerencsét.

xycd 2010.07.14. 19:03:42

A cigányokat a zsidók mellé telepiteném,had szeressék egymást.Én nem szeretem egyik fajt sem.Remélem egyszer majd lesz egy olyan kormány aki megrendszabályozza öket.
Egyszer talá megszabadul a világ a ZSIDÓMAFFIÁTÓL,a CIGÁNYMAFFIÁTOL meg a KOMMUNISTAMAFFIÁTOL.(De szép is lenne)

csoko20 2010.07.14. 19:07:38

És mégis, melyik idióta gondolta, hogy a Jobbik majd pont a cigányoknak fogja adni az adományokat?!

A templomi perselybe bedobott pénzt sem a Dohány utcai zsinagógára fogják költeni.

Első perctől lehetett gondolni, hogy a cigók lennének az utolsók akik kapnak belőle. És ezt az adakozók is így remélték, nyilván azért adták a jobbiknak és nem a Lungo Dromnak!!!

Apropó Lungo Drom!!! Ők mennyit gyűjtöttek és mennyit adtak a "parasztoknak"???????????

izlésrendőrség 2010.07.14. 19:08:45

a cikk írója biztos nem volt segíteni árvízkor, mert akkor láthatta volna, hogy rengeteg önkéntes jobbikos pakolta napokon át a zsákokat, nem úgy mint a juhász és gusztos féle gennyarcok, akik pestről osztják az észt, kurva nagy tolerancia bajnokok, a budapest közigazgatási határain belűl..azon túl úgyis csak a parasztok laknak, nameg persze az általuk elnyomott cigányok...

hadd idézzek a tájékozatlan posztolónak egy kicsit ismertebb arctól (makovecz imre "kőművestől"), hogyan látta ő a cigányok szerepvállalását árvízkor:

...Felsőzsolca táján elhordták a töltésekről a homokzsákokat, szigetet raktak belőle maguknak, generátorral áramot fejlesztettek, úgy nézték a nagy képernyős tévéjüket. Olyan gyors motorcsónakon közlekedtek, amelyet a rendőr nem bírt utolérni, és mikor eljött az este, az összedűlt házakat kifosztották....

ezeknek adomány?...semmi máshoz nem értenek csak tartani a markukat, önkéntes meló?..ehhh

aki a jobbiknak pénzt, vagy egyéb adományt ad át, szerinted odaadná akár egy cigánynak is?..ez is mellé barátocskám

JámborAndrás · http://magyarinfo.blog.hu/ 2010.07.14. 19:11:26

@Calam te nem olvastad el az interjút: "Egyszerű kis jogérzékem tehát azt mondatja velem, hogy a Jobbiknak is joga van annak adni, akinek akar. Cigányoknak meg nem adni, ha nekik nem akar.

Ezzel pedig bebizonyítani, hogy bizony valóban rasszista párttal van dolgunk. Olyan szerveződéssel, amely számára fontosabb a származás, mint a keletkezett kár. Amelynek nem esik meg a szíve a rászorulón, ha az cigány, azaz: nem veszi emberszámba a cigányokat. Amely, noha kettőskereszt-állításban nagy gyakorlatot szerzett már, semmibe veszi Jézus tanítását, s a legtávolabb áll a kereszténységtől. Meg az emberiességtől, szimplán. Olyan szervezet tehát, amely újfent bebizonyította: undorral érdemes elfordulni, ha szembejön. Ettől még joga volt bebizonyítani mindezt."

lcutti 2010.07.14. 19:15:55

Honnan veszitek, hogy bőrszín alapján válogattak? És ha szag vagy vastagság alapján? Akkor már semmi gond.

Aztán, ha egy teherautó beáll egy magánportára, az megy oda akit hívtak. Másnak meg semmi köze semmihez.

szemtanú 2010.07.14. 19:18:33

Nem egyedi eset!Pl. Izrael bevételei között csinos összeg szerepel, mint az amerikai zsidók adománya. És persze nem a palesztínok életszínvonalának emelésére küldik évről-évre.
Akkor ők is rasszisták! Na ne már!

Utó Pista 2010.07.14. 19:21:25

Érdekes, mikor célzottan cigányok kapnak támogatásokat, akkor senki se hisztizik.

Dr Kangörény 2010.07.14. 19:31:04

1. Rühellem a jobbikot.
2. Honnan veszi bárki, hogy az adományozók a cigányoknak akarták adni az adományokat?
3. Különösen annak figyelembevételével, hogy a jobbik gyűjtötte a cuccokat.
4. Milyen kurva világ az, ahol bárki képes azt gondolni, hogy az adomány az neki alanyi jogon JÁR?
5. Rengeteg olyan adóból finanszírozott támogatás van, amit kifejezetten csak cigányok kaphatnak, ez nem jogszerűtlen?
6. Nem látom a hírek között, hogy cigány szervezetek bárkinek is gyűjtést indítottak volna.
7. Hát a faszom nem kéne???

regress 2010.07.14. 19:34:59

új keresztény tanok terjednek,csak nehogy oda-vissza...a jobbik károsabb,mint az árviz,mert az levonul,az eszmék maradnak/még egy darabig/

kalloa121 2010.07.14. 19:35:39

A cikkben két lábjegyzet-hivatkozás is van (*):

1) "(...) Stumpf András most nem a Fidesznek nyalt be gyomorszájig*"

2) "(...) megtanulhatna nem ad hominem* érveléssel élni."

Tényleg érdekelnének a lábjegyzetek. Lehet, hogy csak én nem találom őket, node tán ideje lenne lecserélnem a céhatvannégyet... :-)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.07.14. 19:38:55

Ha beállok a sorba, ahol adományt osztanak, és nem kapok, akkor mit tehetek? Semmit sem, mert az dönti el hogy kapok-e, aki adja.

Ha nem ad, hát nem ad ... szar ügy, de ez van.

Mellesleg, ha mondjuk az MFC - Roma összefogás pártja adományt gyűjt és oszt, és mondjuk (teljesen véletlenül, nyilván) magyarok nem kapnak, akkor is lehetne tiltakozni, lehetne hívni a TASZ-t, lehetne hívni az egyenlő bánásmód hivatalt?

__Geri__ 2010.07.14. 19:48:17

Gyűjtsenek a cigányok a saját fajtájuknak. Vagy fogják magukat a kedves zsidó okoskodók, és gyűjtsenek ők a testvéri cigány népüknek, ha ennyire szeretik őket. Én a saját adómból nem fogok semmiféle parazita népet etetni. Így jártak.

Ianas 2010.07.14. 19:54:52

@xycd: Miért, te melyik fajba tartozol? Csimpánz?

Húsleves 2010.07.14. 20:05:04

A TASZ-ról sokat elárul, hogy bíróság jogerősen elmarasztalta egy ügyben, amelyben Lovass István jó hírnévhez való jogát megsértették. Ennit ezekről az álszent köcsögökről. Itt egy garantáltan elfogulatlan link, magáról a TASZ honlapjáról: tasz.hu/perek/peres-dossziek/lovas-istvan-vs-tasz-dosszie
De persze ha valaki kimondja hogy XY füvezik (miközben tényleg), az nagyon erkölcstelen dolog, ugye? És a TASZ milyen jogon jelent fel bárkit általuk vélt törvénytelenségért, amikor a füvezés is törvénytelen, és azt meg éppenhogy védik? Akkor mi közük van ezeknek bármiféle törvényességhez?
És még valami: a cigány felzárkóztatási programok, kifejezetten cigányoknak nyújtott támogatások, segélyek - nem etikai alapon történnek? Ráadásul valóban állami forrásból. Az miért nem sérti az egyenlő bánásmód elvét, ha magyarok zsebéből kiveszik a pénzt és kifejezetten etnikai alapon adják oda másoknak? Ezért miért nem lázad a TASZ?
Ezek költői kérdések voltak, a válasz egyszerű: a TASZ nem jogvédő, hanem politikai szervezet.

Martian (törölt) 2010.07.14. 20:05:17

Az árvíz sújtotta térségben lakó barátom írta:

"Amikor a magyarok mentették az értékeiket, a cigányok a homokzsákok tetejéről kiabálták: Fulladjatok meg magyarok!
Aki a házában maradt, annak csónakon hordták azt az ingyen vizet a cigányok, amit ők is megkaptak. Literjét 1000 Ft-ért!
Aztán jártak fosztogatni is.

Végül őket is elvitték a miskolci Sportcsarnokba. Ott aztán a cigányember már a második napon reklamált, hogy adjanak neki valami szobát, mert ő már két napja nem volt az asszonnyal.

Aztán ők is ki lettek telepítve. A Sportcsarnokban kaptak szállást.
A miskolci, nem árvízkárosult cigányok is bejártak potyázni a Sportcsarnokba. Egy kis potya kaja mindig jól jön.
Szalaggal kellett megkülönböztetni őket.

Sajóládon (ez a másik szomszédos falunk) a rendőröket kivezényelték, hogy zsákoljanak. A cigányokat is védték. A cigányok ezt azzal hálálták meg, hogy összeszedték a rendőrök mobiljait."

Húsleves 2010.07.14. 20:07:11

Bocsánat, javítok egy hibát, mielőtt lecsapnak rá. A szövegben az "etikai" elírás volt, "etnikai" akart lenni.

2010.07.14. 20:10:10

A cigányok évek óta mindenféle jogcímen kapnak kisebbségi segélyt (ingyenes étkeztetést, tankönyvet, ruhát), a többség viszont nem. Egyszer a többség kapott segélyt, a kisebbség nem, megy a felháborodás.

dr. Aullah 2010.07.14. 20:14:32

Néztem a videót én is: Simán leparasztozza a másikat. Ezek után el tudom képzelni milyen cigók élnek ott.
A másik. Azt mondja, hogy minden elázott. Még a ruha is a szekrénybe. Baszki... ezek semmit nem csináltak? Semmit nem mentettek meg? WTF? Persze most nyivákolnak. Fordított esetben persze minden okés.

Hajrá Jobbik! Szebb Jövőt!

2010.07.14. 20:15:56

@weisz manfréd huba: hát barátom, eléggé kisebbséggel vagy a véleményedben. Ha valakivel szemben az autópályán száz autó száguld, nem biztos hogy a 100 másik a hülye, lehet te vagy rossz sávban.
Magyarul: az adófizetőktől az adófizetők kaptak támogatást, nem a tolvaj, fuxos cigánybanda. öreg és fiatal pedig együtt helyesli ezt, hiába próbálod bebizonyítani az ellenkezőjét, ami nem igaz. Ha a Jobbik egy gusztustalan párt, akkor én bátran vállalom őket, és ha ez szerinted egy elítélendő tett, azzal magadat minősíted, mert elítéled az ország javarészének egyetértését is.

dr. Aullah 2010.07.14. 20:20:09

@weisz manfréd huba: Ja értem, aki nem követi jézust, az nem ember. Akkor most ki a rasszista?

val 2010.07.14. 20:31:54

@csoko20: "Apropó Lungo Drom!!! Ők mennyit gyűjtöttek és mennyit adtak a "parasztoknak"???????????"

Áááááá, ezt nem szabad firtatni! :) :)

stratez 2010.07.14. 20:32:53

Hülye vagy, fiam, leülhetsz. Ha én adom a segélyt, akkor én döntöm el, hogy kinek adok, kinek nem. Ennyi.

khmm... 2010.07.14. 20:39:28

@Kangörény_: Csak az 5. pontra:

Oktatási támogatások:

- MACIKA cigány származású tanulók számára ösztöndíj általános iskolásoknak
- MACIKA cigány származású tanulók számára ösztöndíj középiskolásoknak
- MACIKA cigány származású tanulók számára ösztöndíj felsőoktatásban
- SZMI: emelt szintű érettségire felkészülés támogatása roma fiataloknak
- Költségtérítéses képzésben tanuló roma fiatalok támogatása OKM
- Költségtérítéses képzésben tanuló roma fiatalok támogatása esti, levelező OKM
- Rovarsita Ösztöndíj
- MNB: roma ösztöndíj gazdasági középiskolában, főiskolán tanulók részére
- GKM: roma ösztöndíj felsőoktatásban tanuló roma fiataloknak gazdasági, pénzügyi szakon
- ösztöndíj szociális, pedagógus szakon roma fiataloknak
- ROMA ACCESS program: Közép Európai Szabadegyetem roma fiataloknak
- Karaván Művészeti Alapítvány: tandíjmentes színészképző roma fiataloknak
- Ingyenes tankönyv

- Beiskolázási támogatás

Iskolák veszik fel:
- Kisebbségi normatíva
- Sajátos nevelésű tanulók utáni összeg
- Integrációs normatíva
- Kompetencia alapú oktatás
- Tanoda programok
- Óvodáztatási támogatás

Egyéb:

- Hazai roma mikro vállalkozások támogatása GKM
- Nemzeti és etnikai kisebbségi szervezetek éves költségvetési támogatás
- SZMM integrációs támogatás (magánszemélyeket érintő lakhatási krízishelyzet)
- Európai Néppárt gyakornoki ösztöndíja roma fiataloknak ( 1000 euró)
- EU forrásokkal a romák integrációjáért, projektfejlesztés
- Kisebbségi díj
- Cigány telepek felszámolása
- Cigány telepek felszámolása, SZMM
- Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság pályázat roma fiataloknak tűzoltónak
- Megyei Rendőrkapitányság rendőri tanulmányokra romáknak
- Rendészeti, katonai tábor roma fiataloknak
- Rendészeti szakiskolába felvétel roma fiataloknak
- Fővárosi gyakornoki program 35 fő érettségizett, diplomás roma fiatalnak

khmm... 2010.07.14. 20:41:37

Érdekes, most akkor mégsem félnek a cigányok a gárdistáktól/jobbikosoktól? Ha lejmolni kell, akkor mégsem félelmetes az egyenruha???

Remélem, ezzel egyszer s mindenkorra bebizonyították, hogy műmájer rettegés az, amit eddig műveltek!

xenuka 2010.07.14. 20:44:24

Annak adok segélyt akinek akarok.
Annak nem adok segélyt akinek akarok.
Azon az alapon válogatok, amelíyiken akarok.

ÉS NAGYON LESZAROM A ZSIDÓK ÉS A CIGÁNYOK VÉLEMÉNYÉT ÉS ELVEIT!

NAGYON NAGYON LESZAROM A ZSIDÓ ÉRTÉKRENDET ÉS A ZSIDÓKAT IS!

És ehhez is jogom BAZDMEG!

xenuka 2010.07.14. 20:45:39

remélem így már felfogjátok, zsidók, cigányok, liberálisok és buzik, hogy a többségi társadalom hogy néz rátok.

GMT+ 2010.07.14. 20:51:00

Felháborító, hogy a Jobbik mekkora sz@rházi!
Nem is titkolják, hogy rasszisták és pusztán a származása miatt nem segítenek meg szerencsétlen MAGYAR (igen! cigány származású, magyarul beszélő magyarok) embereket.
A Jobbiknak köze sincs a kereszténységhez! A keresztény segíti a bajban lévő embertársát, legyen az roma-magyar, zsidó-magyar vagy bármi más etnikumhoz tartozó ember.

Meg lehet nézni, hogy mi lett Hitler, Mussolini és Szálasi sorsa! Egyik sem ágyban, párnák közt halt meg

A rasszizmus 2010-ben sem menő!

xenuka 2010.07.14. 20:51:16

Mutass egy fényképet, ahol cigány dolgozik a gáton!

Mutass egy fényképet, ahol egy cigány ad át segélyt egy nem cigánynak!

És ezután ugass!

xenuka 2010.07.14. 20:53:50

A rasszizmus annak felismerése, hogy nem minden ember egyforma és egyenlő!

Az ember színe fehér!

Aki nem dolgozik a gáton az nem kap segély sem!

Hungaro Sapiens 2010.07.14. 20:59:22

Az adományok értéke nyilván kevesebb, mint a keletkezett kár. Innentől kezdve szerintem jogos, ha valaki a saját értékrendje szerint szelektíven támogat. Hozzáteszem, hogy az én ízlésemnek jobban megfelelt volna, ha a tisztes életet élő dolgozó/dolgozni vágyó/nyugdíjas rászorulók részesültek volna pozitív diszkriminációban.

Spiritmonger 2010.07.14. 21:00:03

cikkíró!

áruld már el nekem, hogy magánszemélyeket mi alapján lehet korlátozni, hohy kinek adjanak segítséget?

ugyanis, mint magánszemély, vagy bármi egyéb, nem állami szervezet, annak, és olyan feltételekkel adok segélyt, akinek karok, még akkor is, ha a magadfajta hivtásos rettegőnek és megélhetési antifasisztának ez nem tetszik

tessék lemenni vidékre, és saját zsebből tömni a cigányokat, senki sem fog érte megróni!

Spiritmonger 2010.07.14. 21:04:48

@GMT+: láttál már élőben cigányt?

xenuka 2010.07.14. 21:11:19

POSTÍRÓ!

Várom a fényképeket, ahol cigány segélyt oszt nem cigánynak vagy a gáton dolgozik!

GreenBP · http://ftcsz.blog.hu/ 2010.07.14. 21:14:28

hú basszus. azért ez kemény. vajon még mindig úgy van, hogy a netes közösség egy kicsit olvasottabb, tájékozottabb, frissebb, kulturáltabb stb., mint az átlag? Mert akkor azér nagy baj van, szerintem. Tudom, cigány vagyok.

Martian (törölt) 2010.07.14. 21:15:56

@GMT+: Mondjuk azt, hogy végső soron nem a származás a probléma forrása, hanem a 2010-ben végképp nem menő - kirekesztő - hordamentalitás, amely a nem közülük valót nem veszi emberszámba, ld. "paraszt magyarok".
És persze kiderült, hogy tőlünk nyugatabbra "menekült (kisebbségi) hordáinknak" a közutálatot és a hatósági eljárásokat (a mienkénél keményebbeket) ott is sikerült kiérdemelniük.
Kereszténység: Jézus is bottal kergette ki a templomban seftelőket...

Martian (törölt) 2010.07.14. 21:19:13

@GreenBP: engem nem érdekel a származásod, ha rátermett és konstruktív vagy, akár miniszterelnöknek is megszavaználak.
Ahogy ugyanúgy zavarna, ha nem barnabőrű, hanem szőke viking hordák garázdálkodnának a saját erőszak-kultuszuk szerint.

GreenBP · http://ftcsz.blog.hu/ 2010.07.14. 21:25:13

@Martian: a magyarok többsége is azt mondja a cigányokra, paraszt cigányok, így egyre nagyobb a utálat, ez meg éppen azt az erőszak-kultuszt, meg bezárkózást, meg hordamentalitást fogja erőseíteni, amit szerintem, mindenki utál, magyar is, cigány is.

Martian (törölt) 2010.07.14. 21:45:56

@GreenBP: általában a hordatagok tekintik prédának az európai értékrendűeket és nem fordítva. Ez meghatározó tényező és ezen kell változtatni.
Nyilvánvaló, hogy az európai értékrendű cigányokat is zavarja a horda stílusú hozzáállás... nem egyszer hallottam ilyen cigány származású embert "büdöscigányozni" a hordák képviselőire.

xenuka 2010.07.14. 21:50:57

Jogod van azt utálni akit akarsz és ezt el is mondhatod: Utálom a zsidót, cigányt, buzit, pedofilt, kommunistát, liberálist egyaránt.

Nem kell őket se szeretned, se utálnod, de megteheted!

Jogod van rá!

xenuka 2010.07.14. 21:53:48

POSTÍRÓ!

Várom a fényképeket, ahol cigány segélyt oszt nem cigánynak vagy a gáton dolgozik!

Cuppanj a végére! (törölt) 2010.07.14. 22:07:18

Mindenki rasszista.
A cigány,a zsidó,az arab,a néger és a fehér is.
De rasszisták a növények és az állatok is.
A legalapvetőbb fajfenntartási ösztön ez,kedves liberális seggfejek,reklamálni nagyságos teremtőnknél tessenek kérem!

draft22 2010.07.14. 22:10:27

@xenuka: te elsősorban saját magadat utálod, de azt nagyon.

draft22 2010.07.14. 22:12:46

@xenuka: ez rád nem vonatkozik, mert te nem vagy ember, csak egy szerencsétlen frusztrált köcsög, aki kompenzálja, a saját szaros életét

avram iancu 2010.07.14. 22:17:25

Az egész üggyel kapcsolatosan kifejtem a talán nem egészen PC álláspontomat:

Mocskos cigányok, basszátok teherbe a jó büdös, kurva anyátokat!

Húsleves 2010.07.14. 22:21:25

@megmegvolt: született rasszisták ugyanúgy nincsenek, mint ahogy a cigányok sem született rosszak. Ti tartjátok fenn az etnikai ellentéteket, csak álszent módon pozitív diszkriminációnak nevezitek. Természetes hogy frusztrálja a magyarokat, ha azt látják, hogy az állam és a társadalmi szervezetek cigányoknak többet adnak mint magyaroknak, pusztán származás alapján. Ezt valaki részletesen le is írta. De ha valaki magyaroknak merészel adni a sajátjából, akkor lármáztok és rasszizmust kiabáltok.

draft22 2010.07.14. 22:28:29

@Húsleves: Írtam, hogy valaki született rasszista? Írtam valakiről, hogy rasszista? Ne használj bolsevik többesszámot, mert elárulod magad. "A magyarok" nevében ne írj, mert max egy vagy közülük, ahogy én is. Nem szerencsés, ha leszűkíted a te nézeteidet vallókra.

átlátó 2010.07.14. 22:37:06

Na, ehhez nekem már nem kell hozzátennem semmit. Megkaptad.

Martian (törölt) 2010.07.14. 22:57:05

@avram iancu: "Mocskos cigányok, basszátok teherbe a jó büdös, kurva anyátokat!"

Khmmm... ez a jelenlegi szaporulati arányokat tekintve nem jó ötlet...

Húsleves 2010.07.15. 07:37:50

@megmegvolt: Ne bolsevikozzál, te hülye paranoiás barom. Ez jellemző rátok, hogy amikor kiderül hogy az érveitek könnyen cáfolhatók, akkor rögtön degradálni, személyeskedni kezdtek. A bolsevik többesszámot ne vizionáld bele abba amit írtam, a többesszámot úgy kell érteni, hogy azok, akik a tiédhez hasonló egyoldalú módon érvelnek. És nem a magyarok nevében írtam, hanem azt, hogy a magyarokat is meg kell érteni, nem csak a cigányokat.

dimitrij 2010.07.15. 09:14:34

@izlésrendőrség:

"..Olyan gyors motorcsónakon közlekedtek, amelyet a rendőr nem bírt utolérni.."

egészen életszerű...

dimitrij 2010.07.15. 09:17:51

@Húsleves:

"Természetes hogy frusztrálja a magyarokat, ha azt látják, hogy az állam és a társadalmi szervezetek cigányoknak többet adnak mint magyaroknak, pusztán származás alapján."

ne nyilatkozz mások nevében, a kutya nem hatalmazott fel rá... ki és miből adott többet cigánynak, mint magyarnak származás alapján? konkrét példa meg is teszi...

"De ha valaki magyaroknak merészel adni a sajátjából, akkor lármáztok és rasszizmust kiabáltok."

sajátjából? várjál, nem gyűjtés volt az árvízkárosultak részére? :) az nem a sajátja, hanem azoké, akik érdekében gyűjtötték, régen rossz, ha sajátjaként kezelni. :)

dimitrij 2010.07.15. 09:18:38

@avram iancu: a stílus maga az ember...

dimitrij 2010.07.15. 09:19:33

@Cuppanj a végére!: saját gondolat, vagy nyúltad valahonnan ezt a mérhetetlen ostobaságot? :)

gazsenka 2010.07.15. 12:15:16

@xenuka: jogod van a törvényt is megszegni, sitt jár érte. valszeg oda is vagy való

gazsenka 2010.07.15. 12:19:15

@HUN_Sector: Ciki manapság nácinak lenni, nem tudtad? Pontosabban értelmileg visszamaradottnak.

gazsenka 2010.07.15. 12:20:41

@stratez: igen, és ha jogsértően teszed akkor te ülhetsz a hűvösön. taknyos kölke.

gazsenka 2010.07.15. 12:22:32

@xenuka: többség? úgy érted a sok hülye? sajnos a birka tömeg sokszor képes szarba vinni magát és utána picsog a liberálisoknak, hogy jajj, segítsetek.

gazsenka 2010.07.15. 12:25:10

@xenuka: nincs jogod se cigányozni, se zsidózni, se buzizni. járjál utána.

izlésrendőrség 2010.07.15. 12:51:46

@dimitrij:

makovecz imre-nel reklamälj, ezek az ö szavai

izlésrendőrség 2010.07.15. 12:53:52

@gazsenka:

itt videken pedig libeälis cigänyvedönek lenni kurva ciki, ältaläban kinevetik öket, mert itt a valo eletben tudjäk hogy müködik a viläg

gazsenka 2010.07.15. 13:13:53

@izlésrendőrség: több mint valószínű, hogy többet tudok róluk mint te. több mint valószínű, hogy mindegyik rétegből származóval eltöltöttem már fél évnél többet egyhuzamban. legyen az börtöntöltelék vagy világhírű zenész.

izlésrendőrség 2010.07.15. 16:56:19

több mint valoszinü, meg lehet, meg talän, esteleg, es ha

gratulälok, talältäl pär cigänyt, akik hajlandoak voltak azt megtenni amit a maradek 99 % nak kellene...tudod, a kivetel erösiti a szabälyt

akkor ezek a kiemelkedett/ es vagy beilleszkedett emerek dolga hogy a többit felhuzzäk magukhoz, peldät mutassanak...ehelyett; mär egyböl le is nezi a fajtäjät, ha megszaporodik anyagilag, egyböl hivalkodik vele, ostoba lätvänycuccokra költi (öklömnagy aranyak, merdzso, stb), ahelyett hogy a kilos fuxaal egetne magät (mert normälis ember kiröhögi az oriäsfuxos cigänyt), az äräbol pär putrit felhuzhatna, pär cigänykölöt iskoläztathatna, de nem teszi...läsd: gyözi, vagy mäsik köcsög megasztäros gäspär laci

nekik kellene elveszett nepük elere ällni, nem ketpofära zabälni a luxust

EasyRight 2010.07.15. 17:14:36

@gazsenka: az utóbbi 8 évben a kedves cocialisták és LIBERÁLISOK kormányoztak.
És szarba vitték az országot.

Tudod, ez már rasszizmus; valakit a színe, vallása, politikai nézete szerint megkülönböztetni.

EasyRight 2010.07.15. 17:19:39

@EasyRight:
Egyébiránt, hogy a post témájánál maradjunk: kapja be mindenki, aki adományt KÖVETEL, vagy miatta reklamál. Megköszönni, azt lehet, sőt illik.
Ha nem kaptál semmit, akkor mi van? Éhen döglesz, vagy kevesebb leszel tőle?
Az a legnagyobb baj, hogy egyeseknek az a természetes, hogy mindent csak KAPNAK, nem pedig megdolgoznak érte. Na ezek az emberek követelőznek, ha kimaradnak egy körből.

Húsleves 2010.07.15. 19:44:22

@dimitrij:
"ne nyilatkozz mások nevében, a kutya nem hatalmazott fel rá..."
És téged meg a cikkírót ki hatalmazott fel, hogy mások nevében beszéljetek? Talán a kutya? Nem mások nevében nyilatkozom, hanem a magam véleményét mondom el a témával kapcsolatban. Itt mindenki azt teszi, kivéve a hozzád hasonló tirpákokat, akik ész híján soha nem az érvet, hanem a személyt támadják, akinek a véleménye eltérő.
"sajátjából? várjál, nem gyűjtés volt az árvízkárosultak részére?"
Te olvasol is, vagy csak írsz? Korábban írták kommentelők, hogy akik a jobbiknak adtak, azok nyilván azért adták kifejezetten nekik, hogy ők osszák szét a saját szempontjaik szerint.

Cuppanj a végére! (törölt) 2010.07.15. 22:45:39

@dimitrij: Kedvesem,költözz le a cigánysorra,te mérhetetlenül egyenlő főfasz!
Úgy látszik oda való vagy az igénytelen bajtársaiddal együtt!
Párosodj rovarokkal vagy muskátlival,így legalább nem szaporodik a beteg gondolatvilágod,de a legjobb ha buzi leszel.

xycd 2010.07.17. 19:58:28

@GMT+: Költözz egy cigányputriba,és élj velük,ha anyira szereted őket.