A legfrissebb cikkek

Nincs megjeleníthető elem

Kapcsolat


Friss topikok

Statisztikák

Címkék

alkotmány (20) állam (6) állambiztonság (10) állambiztonságis jelen (6) arab (9) atom (7) a mennyei birodalomban (6) bajnai gordon (10) biológia (16) bíróság (6) bkv (7) budapest (10) cigány (86) demokrácia (87) diszkrimináció (6) egyház (6) ensz (8) erkölcs (6) eu (28) európa (7) evolúció (10) fantasy (9) fasizmus (6) fidesz (148) foci (6) gay (17) gay pride (12) gáza (14) gazdaság (19) google (6) gyász (7) gyurcsány (49) hamasz (13) hitler (8) holokauszt (12) hülyeség (6) humor (9) index (10) internet (9) irán (21) iszlám (6) izrael (39) jared diamond (6) jézus (10) jobbik (73) jog (8) kádár (7) katolikus egyház (7) kdnp (10) keresztény (12) kereszténység (11) kína (11) kolbenheyer ír (162) kolbenheyer olvas (233) kommunizmus (14) környezetvédelem (6) közélet (9) közgazdaságtan (26) krimi (17) külpolitika (20) kultúra (25) liberalizmus (13) lmp (9) magyar (15) magyarország (140) magyar gárda (9) magyar hírlap (6) martin (6) mdf (12) meleg (13) mongol (18) mszp (62) náci (51) nacionalizmus (10) németország (11) nemzet (32) nemzetbiztonság (8) nyelvészet (6) obama (21) oktatás (11) orbán (56) oroszország (8) összeesküvés (6) őstörténet (6) palesztin (15) politika (215) pszichológia (14) rasszizmus (19) regény (27) reggel (67) rendőr (7) rendszerváltás (24) rowling (7) rükverc (11) rukverc (15) sci fi (11) sólyom lászló (11) szabadság (17) szdsz (20) szeretet (6) szlovákia (11) társadalom (69) tech (7) terrorizmus (8) több fényt a kdnp be (8) történelem (155) tudomány (8) tüntetés (6) usa (47) választások (34) választás 2010 (44) vallás (14) válság (11) varga e tamás (6) vendégpost (11) világ (14) voks10 (26) vona gábor (7) zene (12) zsidó (48) Címkefelhő

Designerünk

Legutolsó kommentek

Nincs megjeleníthető elem

Nem ők A magyarok!

2009.03.16. 12:00 Horváth Andor Márton

Hazafelé a villamoson egy (nekem úgy tűnt) cigány srác, egy kopasz, acélbetétes-bakancsos és egy trikolor-karszalagos fiatal között utaztam. Mindhármukon fekete ruha volt, a két utóbbin az említett kellékeken kívül kokárda is. Én ugyan nem voltam sem feketében, sem bakancsban, kokárdát viseltem. A két hungarista barátságtalan arckifejezéssel odamagasodott a srác ülése elé. Én mellette ültem. Nem sokat tippelgettem, vajon melyik csoportba oszt engem: a fajgyűlölők vagy a rendes emberek közé.

Egyébként is figyeltem az embereket egész nap. Megdöbbentett, hogy soha nem láttam ilyen kevés kokárdás embert március 15-én. Ugyan ez csak az én személyes tapasztalatom az V-VI-VII-XIII. kerületről, de a magyarul beszélgető emberek több mint felén nem volt semmiféle nemzeti jelkép. Vajon miért nem vették fel ők a kokárdát? Világos. Legtöbben nyilván azért nem, mert 2002-ben a Fidesz pártjelvénnyé próbálta alakítani. Ezt a csorbát később sem lehetett kiköszörülni. Azóta pedig láttunk piros-fehér-zöld karszalagokat, zászlókat, köpenyt csuklyás alakokra, hatalmas kokárdákat, és mindezt fokozatosan váltotta fel a nyilaskereszteseket idéző piros-fehér.

Hiába nagyobb a Fidesz támogatottsága, mint valaha, most már senki, aki nem Fidesz-szimpatizáns, nem veszi fel a kokárdát. Engem, aki a Fideszt éppúgy elítélem, mint például a kormánypártot, bárki fideszesnek vagy szélsőjobboldalinak skatulyáz, aki meglát kokárdában.

De ne sajátítsák ki ezeket a jelképeket! A magyar nemzet török, kun, zsidó, szlovák, cigány, osztrák, német és még ki tudja, milyen nemzetiségekből jött létre. Aki ennek ellentmond, „gyarmatosítókról” és együttélni képtelen „kisebbségekről” beszél, az ne lobogtassa olyan büszkén a magyar zászlót! Morvai Krisztina, Vona Gábor és társaik magyarok, ez nem vitás, de szégyent hoznak a nemzetünkre, bemocskolják a zászlónkat idegen- és fajgyűlölő jelszavaikkal. Orbán Viktor még csak alantas pártpolitikai célokra használta nemzeti jelképeinket, de a „Magyar Gárda” a terrort próbálja legitimizálni velük.

Ez az én zászlóm, a cigány srác zászlaja, mindannyiunké, Vona Gáboré is. De ő a zászlónk, a nemzetünk ellensége. Nem a származása, a bőrszíne, a múltja, hanem a céljai miatt. Ne hagyjuk, hogy ő és társai megkülönböztessék honfitársainkat, vagy akár minket egy homályos, meghatározhatatlan csoporttól, az „igaz magyaroktól”. A magyarok nem a nácik és nyilasok szellemi leszármazottai. Nekünk nincs szükségünk félkatonai szervezetekre, van nemzeti honvédségünk, amely hősiesen védi hazánkat. Hordjunk büszkén kokárdát március 15-én, azért, mert mi képviseljük a magyar nemzetet, akik nem a gyűlölet hívei vagyunk.

182 komment · 6 trackback

Címkék: politika magyar nemzet orbán fidesz március 15 zászló morvai krisztina vona gábor kokárda

A bejegyzés trackback címe:

https://sardobalo.blog.hu/api/trackback/id/tr551004583

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Vastagbőr 2009.03.16. 19:54:09

Március 15-én a 12 pont betiltvaA lopakodó Gyurcsány-Draskovics (fél)diktatúra még képes meglepetést okozni. A reggeli zászlófelvonáson a kordonon kívüli "ünneplő" tömegben két fiatalember kifeszített egy lepedőt, amire szépen, fekete festékkel…

Trackback: Vastagbőr 2009.03.16. 19:53:11

Március 15-én a 12 pont betiltvaA lopakodó Gyurcsány-Draskovics (fél)diktatúra még képes meglepetést okozni. A reggeli zászlófelvonáson a kordonon kívüli "ünneplő" tömegben két fiatalember kifeszített egy lepedőt, amire szépen, fekete festékkel…

Trackback: Tudtad? 2009.03.16. 19:26:14

Kossuth nevét a szádra ne vedd Lezajlottak a március 15.-i megemlékezések. Volt itt minden, rendőrkordon, fémdetektor. Minden, ami egy rendőrállamban dukál. Igen ezt kell mondani, Rendőrállam. Mert mi más lenne, hiszen itt el lehet venni a csecsemőtő…

Trackback: Kötöttségek nélkül 2009.03.16. 19:00:17

Projekt Vol. 2.: Adjátok vissza az ünnepeinket isNa ez már keményebb dió lesz. Jelképeink visszahódítása csak elhatározás kérdése. Ehhez viszont fafejűek meggyőzése is szükséges. - Jó reggelt biztos urak! Hol lehet itt átjutni a Kossuth térhez? Minden ut…

Trackback: Kötöttségek nélkül 2009.03.16. 19:00:11

Az "Adjátok vissza a jelképeinket" projektElmesélem, hogy hogyan lett új kulcstartóm. Rühelltem, amikor 2002-ben a Fidesz kampányjelvénnyé fokozta le a kokárdát. Ízléstelen ötlet volt. Ha már önpecsételésre akarták buzdítani a szavazóbázist, lehetett vol…

Trackback: nanena 2009.03.16. 12:53:04

A randalírozók nem mi vagyunkVeszélyes ma ellenzékinek lenni? Veszélyes egyet nem érteni Gyurcsányékkal? Hiszek benne, hogy nem, mert az országban él még a demokrácia. Ünnepelhetek az utcán március 15-én, meghallgathatom Rogán Antal, Orbán Viktor beszédét…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2009.03.16. 20:12:26

Andor - magyarságát valakinek ebben az országban az szokta megkérdőjelezni erőteljesen, akinek "nagypapi még törni magyart" erőteljesen. Pl.Csurka spicli elvtárs és fajtársai. Ne ezekért aggódj, mert ezeknek csak a zászlólengetés fontos. Attól, hogy nem értek egyet én sem mindenben a posztban leírtakkal, még értelmes vitát lehetne folytatni... De a "vérmagyaroknak" ajánlom a "vérfórumokat"...

Kopiás Attila Steve 2009.03.16. 20:13:35

A cikkel teljesen nem értek egyet, de nemfideszesként ismerős a helyzet. Én minden 15-én hordom a kokárdát, de tagadhatatlanul furcsább helyzet most, mint tíz éve volt...

phaidros 2009.03.16. 20:17:56

Egy kicsit a nemzeti identitásról - ugye széljobbról (és balszavazóként) szokás vitatni kisebbségi honfitársaink magyarságát. Arra volt módom már, hogy zsidókkal beszélgessek a magyarságról és Izraelhez való viszonyukról, de cigánnyal (úgyértem, olyannal, aki a cigányságára veri a seggét a földhöz) még nem.

A kérdésem az lenne, hogy a kisebbségi képviselők magyarként képviselik Magyarországot kifelé, vagy valami másként?

Azért kérdezem, mert Daróczit megkérdezték, hogy mit szól ahhoz a felméréshez, hogy cigányt nem választanának miniszterelnöknek a magyarok, és hogy ezen mennyire elkeseredik.

Daróczi esetében pont a cigánysága nem jut eszembe róla, szebben beszél magyarul, mint én, de ezt olvasva eszembe jutott Mohácsi Viktória, Kolompár Orbán, és a többiek, akikról megnyilatkozásaik alapján nem az jut eszembe, hogy ők Magyarországban gondolkodnak.

Szóval, szerintetek ők Magyarként képviselik Magyarországot? És a cigányok magyarnak tekintik magukat?

boj (törölt) 2009.03.16. 20:19:25

"Hiába nagyobb a Fidesz támogatottsága, mint valaha, most már senki, aki nem Fidesz-szimpatizáns, nem veszi fel a kokárdát. Engem, aki a Fideszt éppúgy elítélem, mint például a kormánypártot, bárki fideszesnek vagy szélsőjobboldalinak skatulyáz, aki meglát kokárdában."

Túl komolyan veszel másokat. Ne tedd. Vedd fel a kokárdát, és ha már morogni akarsz inkább azon tedd, h MIÉRT nem készült már március 15.-ről vagy a szabadságharcról film évtizedek óta.

Boo 2009.03.16. 20:21:23

@calam: nem egyetlen kérdésre adtál választ, ami lényegtelen. És a többi?

végigfutottam pár "cikket" és tényleg nem mszp.

Az egész olyan álliberális duma, ami mindig az szadeszra volt jellemző. "folyamatosan farkast kiáltunk, mert különben a kutya sem törődne velünk."

És még valami, amit most vettem észre. (Elolvastam még1x, hátha tévedtem. De nem.) Iszonyatosan nagy benned az előítélet mások iránt.

Többi kérdésre is várom a választ.

El Curros 2009.03.16. 20:22:39

@solaitid: Szerintem az a gond,hogy nem ez a lényeg.
A hatalom az ilyen vitákon is szalámizza a társadalmat.
Hasonló szervezetek nagyon sok helyen léteznek a világon.
És mégis működik a társadalmuk.
Sőt!
Radikális pártok és szónokaik is ott ülnek a parlamentekben.
A gárda egy szerencsétlen megoldás.
De mi lenne,ha nálunk is működne egy Nemzeti Gárda" jellegű önkéntes,ill.aktív katonaéletből leszerelt egység.
Mint az usában....szerinted akkor lenne "Magyar Gárda"?
Látni kéne,hogy ez egy reflex szervezet,ami egyben rámutat,hogy gyenge lábakon áll a közbiztonság.
Egyébként akkoriban is létezett radikalizmus,punk is skinhead is (sőt egyszer a nyolcvanasok közepén egy békítő koncertet is szerveztek,ami persze botrányba fulladt).
A demokrácia nem attól fog megdögleni,hogy Hegedűs beszédet mond......ezen az alapon kár volt Grószékat elzavarni...

teknős 2009.03.16. 20:24:48

Kedves posztíró, nem hiszem,hogy közéleti blogolóként ennyit fogsz fel a történésekből.

Sokkal inkább arról van szó, hogy irányítani próbálod a közbeszédet
Bármennyire is próbálod takargatni, egy emeszpé szavazó vagy, a világképed ebből az irányból nyitott. Ha esik, ha fúj követed a párt irányvonalát.

A valóságban csupán arról van szó, hogy az emberek fásultak.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.03.16. 20:26:45

@Boo: átolvastál párat, ennek nagyon örülök:)
mire is kellene válaszolni?

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.03.16. 20:27:18

@icelpro: kedves kommentelő, nettó hüje vagy

Circus 2009.03.16. 20:27:31

Végigolvastam, és nem tudom eldönteni, hogy röhögjek, vagy sírjak. Aki nem azt a szólamot mondja betűről betűre ami nekik tetszik, az mind liberálkommunistazsidóstb. (tudom, mostmár én is :) )
Nekik nincsenek árnyalatok, csak fekete, vagy fehér - színekről már ne is beszéljünk.

Nem veszik észre magukat, hogy kb 20 éve pici töredékéért már elvitték volna annak, amit itt bátran, név nélkül leírt. Most meg üvölthet teli torokból. Aha, tényleg nincs szólásszabadság.

áh...

Amúgy sajnos, én sok olyan embert ismerek, aki ezért nem hordja a kokárdát, mert kisajátították.

Circus 2009.03.16. 20:29:02

@Schindler Pistája:
és a legszörnyűbb, hogy ebben is van valami, amit írsz... :(

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2009.03.16. 20:30:20

@Schindler Pistája: Ezt kár lenne szépítgetni, igaz. De ha igazi rasszizmust akarsz, ott aztán van, a mocskos gádzsók iránt... Szóval a kedves liberális elvtársak nem is értem, miért nem költöznek melléjük.

Bell & Sebastian 2009.03.16. 20:33:48

@Boli:

Magyar az, aki annak tartja magát. (punktum)

@Horváth Andor:

Ejnye, bejnye, az a csúnya összemosás, már megint! Sorrend, esetleg? Vagy LMP? :)
(Gratulálok, lett itt csihi-puhi! Kár, hogy kreált véleménnyel álltál ki.)

igyugyaz 2009.03.16. 20:34:03

Kicsit Off:

Én liberális vagyok ami az új tanok szerint eleve kizárja, hogy magyar legyek. Merthogy hiszek az emberek szabadságában (fujjfujj). Merthogy a liberális ennyit jelent és nem egyes politikai pártokat meg törvényjavaslatokat.

Csak itt van valami furcsa nekem. Azt sírják itt a liberálisokat utálók, hogy itt nincs demokrácia meg szólásszabadság....ööö...akkor mit is akarnak ezek pontosan? A liberális értékek kellenének, de azért a liberálisokat utálják?

On: sorokinV: azért merül fel, hogy milyen sokféle nemzetiségből áll össze a mai magyar nemzet mert vannak olyan műveletlen parasztok (ld.: elekes, imperial) akik még ezzel sincsenek tisztában. Amúgy teljesen egyetértek a nemzeti identitás nem genetikai kérdés. Inkább megfoghatatlan dolgok mint amikor örül az ember valamilyen hazai sikernek, amikor büszke, hogy elismerik Rubik Ernőt, vagy az ahogy drukkol és izgul az ember egy meccsen/versenyen.

Bell & Sebastian 2009.03.16. 20:37:52

@igyugyaz:

Nyugi, egyes kérdésekben mindenki liberális.
Választóvonal: a szex kutyával!

2009.03.16. 20:38:01

@Circus: "Nekik nincsenek árnyalatok, csak fekete, vagy fehér - színekről már ne is beszéljünk."

Tisztára mint a liberráltak világképe: vannak akik egyetértenek velünk, meg vannak a nácik.

Horváth Andor Márton · http://mitszabad.blog.hu 2009.03.16. 20:39:11

@teknős: Most meg elvtelennek fogtok tartani, de annyira ingerelsz, hogy muszáj kitálalnom. Történetesen volt már olyan szavazás, ahol az MSZP-jelöltre adtam a szavazatomat. Volt, amikor a Fideszre-KDNP-re. Volt, hogy az SZDSZ-re. És volt, hogy az MDF-re. Ha most lenne szavazás, én valószínűleg az MDF-re szavaznék, de ha tartanék attól, hogy a Fidesz nem kap erős többséget a Parlamentben, akkor a Fideszre szavaznék. Na, MSZP-s vagyok? Nem. Demokrata vagyok, erkölcsi értelemben liberális, kis konzervatív felütéssel, gazdasági értelemben Magyarországon és Franciaországban jobbközép, Svédországban balközép. Most kijelentem, hogy aki ezek után engem még egyszer MSZP-snek állít be, az pszichiátriai kezelésre szorul, mert nem képes a tényszerű gondolkodásra.

Bell & Sebastian 2009.03.16. 20:41:01

@Horváth Andor:

Te pragmatikus vagy. Ál-liberális, haszonelvű.

Circus 2009.03.16. 20:42:26

@imperial:
ebben annyira nem értünk egyet, ha nem haragszol, hiszen, pont ott van egy bizonyos másik 'dolog', amit a szivárvánnyal jelképeznek... megvan, mire gondolok? Ez viszont pont egy olyan dolog, ahol erősen konzervatív vagyok a magam részéről :)

Boo 2009.03.16. 20:44:10

@Bell & Sebastian: agree
@icelpro: agree

2009.03.16. 20:44:15

@igyugyaz: liberális blogokban azért merül fel rendszeresen a magyarság összetétele, mert mindig akad néhány hazátlan nyomorult, aki ezzel próbálja támadni a számára idegen és gyűlöletes nemzeti öntudatot.

Circus 2009.03.16. 20:44:24

@Bell & Sebastian:
"Magyar az, aki annak tartja magát. (punktum)"
Most akkor valamit nem értek - ezek szerint a cigány is, elég ha annak mondja magát?

És ha én befelé érzem magam magyarnak, én mi vagyok?

System failure. :) 2009.03.16. 20:45:16

Csak azért írok, mert láttam fikázod a jobbik elnökét. Szerinted a céljai magyarellenesek.
Legyen akkor cigány terror, büntetlenül ölhessen a cigány, tartsuk el a sok ingyenélőt.
TUDOD TE HOGY MIT ÍRSZ??????????????????????????
Uszítod itt a népet, kelted a gyűlöletet.
Prédikálsz itt hülyeségeket.
Tényleg nem értelek. Burkolt cinizmuis, idiótaság, tudatlanság amit írsz?

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2009.03.16. 20:47:48

@Bell & Sebastian: Igen! Az előző is igen... Amúgy meg csak egy olyan embert mutass nekem, aki nem haszonelvű (Balos és jobbos elvtársaink üzleti érdekei, ha holnap módosulnának, úgy megfordulna a politikai nézetük, hogy csak néznénk utána, mint Liberális Internacionálé az alelnöke (OV) után)! Na jó, Teréz Anyán kívül!

falatkenyér 2009.03.16. 20:48:44

Egyetértek a komment írójával!!!! Akkor Én sem vagyok magyar,azért mert toleránsan viselkedem az emberekkel általában?

kolbenheyer 2009.03.16. 20:49:19

Két dolog jutott eszembe.

Tegyük fel, hogy vannak rablógyilkosok. Tegyük fel, hogy észreveszek egy zsebtolvajt. Mit teszek? Felkiáltok, hogy tolvaj? Lófaszt! Hogy foglalkozhatnék ilyen piti ügyekkel, amikor rablógyilkosok is léteznek!

Tegnap esett az eső, szarrá is áztam. Erről a zsidók tehetnek, mert el akarták baszni a nemzeti ünnepünket. Ma sütött a nap. Erről meg a cigányok tehetnek, mert süttetni akarták a barna hasukat, amíg én melóztam.

Horváth Andor Márton · http://mitszabad.blog.hu 2009.03.16. 20:49:45

@imperial: Történetesen van egy olyan érzésem, hogy calam például máshogy szavazna, mint én, ha most lennének választások. Mindketten sok szempontból liberálisnak tartjuk magunkat, és minket blogunk törzsközönségéből többen kikiáltottak már "libsiknek". Ennek ellenére nem nácizzuk le egymást, pedig alapvető kérdésekben eltér a véleményünk. Azt nácizzuk le például, aki a magyar cigányokat nem tartja magyarnak vagy a magyar zsidókat küldözgeti Tel-Avivba. Bár az utóbbira a helyes megjelölés a cionista.

Circus 2009.03.16. 20:50:01

@imperial:
és mégvalami - ugybár a libsik közé odatartoznak a zsidók, a buzik, a cigányok, a négerek, az arabok, a komcsik, a stbstb... tehát gyakorlatilag mindenki MÁS. Akkor valahogy minta ott minden MÁS ember megférne.

Ha valaki saját magán és a 'magafajtán' (idéztem) kívül MINDENKIT utál, akkor ott valami nem stimmel... Megvan az a vicc, amikor a pasi ezerrel megy a pályán szemben a forgalommal, és hallja a rádióban, hogy bemondják: vigyázat, egy őrült a forgalommal szemben száguld!' Mire ő: Egy?!?! Mind szembe jön!

Horváth Andor Márton · http://mitszabad.blog.hu 2009.03.16. 20:52:35

@phaidros: A ballibsi-dologról. Az, ha a "ballibsi" szót használod, mert nem ismered a pontos jelentésárnyalatát, kb. olyan, mintha Amerikában használnád a "néger" szót. Ez utóbbit amúgy már Magyarországon sem illik használni, de Amerikában megbotránkoznak, ha művelt társaságban használja valaki. De ha az illető megmondja, hogy nem tudta, mit jelent, akkor nincs semmi baj. Te sem tudtad. Használd a ballib szót, az elég.

blokkos 2009.03.16. 20:53:09

Se szent korona, se szent jobb, de szent istván, se székely, de életlenül sem szent orbán!

Bell & Sebastian 2009.03.16. 20:53:30

@Circus:

Nem mondani, viselkedni!

@Boli:

Politikust? Az nincs.

blokkos 2009.03.16. 20:53:39

@blokkos: bocs: véletlenül se....

Bell & Sebastian 2009.03.16. 20:56:42

@Horváth Andor:

Baloldali-liberális koalíció az mi? Teuton Lovagrend talán?

Circus 2009.03.16. 20:58:41

És egy vélemény a liberális kontra konzervatív vitához:

1, drogok - ultrakonzervatív vagyok, zéró tolerancia, büntetni és írtani tűzzelvassal.

2, ital - nem iszom, mert nem szeretem. Nem ülök le a haverokkal sörözni, mert nem szeretem a sört, mondjuk kólázok. Nem borozgatám apámmal, mert nem szeretem a bort sem, sőt kifejezetten lenézem azokat, akik a kocsmázással és berúgással töltik az idejüket. Miután vidéken ez (a totál absztinencia) erős jellemgyengeségnek tudható be, ott liberálisabbak az emberek ebben a tekintetben, holott ugyebár a vidék az pont nem a liberalizmus fellegvára.

Most akkor én mi vagyok? :)
Én, belga, hová álljak?

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2009.03.16. 20:59:08

@Horváth Andor: "...az utóbbira a helyes megjelölés a cionista." Ez nagyon ott van... Tessék ezt majd alkalomadtán a kedves kollégáknak ajánlani - bár egy részének szerintem lövése sincs, mi akar az lenni. Tehát, a taplója még rendesen megsértődni sem tud!

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2009.03.16. 20:59:48

@Horváth Andor: "...az utóbbira a helyes megjelölés a cionista." Ez nagyon ott van... Tessék ezt majd alkalomadtán a kedves kollégáknak ajánlani - bár egy részének szerintem lövése sincs, mi akar az lenni. Tehát, a taplója még rendesen megsértődni sem tud!

falatkenyér 2009.03.16. 21:00:30

De ki a frász a Vona Gábor? Honnan kellene ismerni?Melyik bandában játszik?

Rwindx 2009.03.16. 21:02:59

Az az igazság ezt a posztot már olvastam többször is, igaz kicsit mindig máshogy de kb ugyanaz a fedősztori, ugyanaz az "ellopták a jelképeinket", ugyanaz hogy a magyar nem magyar hanem bármi más. Ugyanaz az igénytelen hülyeségekkel tűzdelt nyavajgás. Már lelkierőm sincs mindig reagálni minden effajta gyenge izére tételesen.

Maradjunk annyiban hogy ez már fárasztó találjatok ki valami újat, mert azon jobboldaliak akik veszik a fárdságot hogy elolvasnak minden írást, lassan halálra unják magukat. Lehet hogy ez a cél?

Kis kiegészítés: engem általában nem érdekel ki milyen nemzeti jelképet hord vagy nem hord, az ő dolga. De aki ideológiát gyárt hozzá, na az nagyon gáz.

És végül mágiscsak a "logika" megragadott ebben a szösszenetben:
"cigány srác, egy kopasz, acélbetétes-bakancsos és egy trikolor-karszalagos fiatal között utaztam. "...
..."két hungarista barátságtalan arckifejezéssel odamagasodott a srác ülése elé."

Mégis miből jött hogy hungaristák? A lerásodból nem derül ki, vagy elhallgatsz valamit, vagy egy szimpla nyálát verő kis antifasiszta vagy akinek mindenki náci, akinek nem tetszik a fizimiskája.
Az egyiken bakancs volt, de trikolor karszalag nem. A másikon trkilor karszalag volt, de nem volt bakkancs. Kopasz csak az első volt.
Tehát az egyetlen közös nevező a fekete ruha volt. De a cigányon is az volt. Ő is náci? Akkor ez most hogyan?

Aki fekete ruhát és kokárdát vesz fel az náci?
Aki kopasz az náci?
Aki bakkancsban jár az náci?
Akinek trikolor karszalag van a kezén az náci?
Aki villamoson utazik az náci?
Aki neked nem tetszik az náci?

szánalmas.

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2009.03.16. 21:03:22

@Circus: Se sör, se bor - bakker, azért ez elég nagy jellemhiányosság. Semmi magyaros virtus, csak a rothadó kapitalizmus mákonya, a Cóla?

bocadilla 2009.03.16. 21:04:20

"Vajon miért nem vették fel ők a kokárdát? Világos. Legtöbben nyilván azért nem, mert 2002-ben a Fidesz pártjelvénnyé próbálta alakítani."
Ez spekuláció, nem tény.

"Morvai Krisztina, Vona Gábor és társaik magyarok, ez nem vitás, de szégyent hoznak a nemzetünkre, bemocskolják a zászlónkat idegen- és fajgyűlölő jelszavaikkal."
Ja persze. Mert a Mohácsi Viktória mit csinál? úton-útfélen Európában alázza a magyar nemzetet, rasszizmust kiált ott , ahol erről szó sincs és ráfogja egy bűntényre, hogy rasszista indítékkal történt, miközben semmi sincs bizonyítva egyelőre. Na szép. Inkább ezek miatt aggódj! Mert ez a nő külföldön ugat, becsmérelve a magyarokat. Talán ő az igaz magyar???
Nem a magyarok szokása tanárt meg orvost verni (és újabban rendőrt), lincselni és ordítani közben, hogy "öld a cigányt"... Mintha ez inkább fordítva történne. És persze Szögi Lajon gyilkosai a mai nincsenek börtönben... A törvény őket védi, eszem megáll! Gyilkosokat???

Szóval ezerszer inkább Vona és a Gárda, mint hogy 200 Ft-ért legyilkoljon valami orkbanda, mert már nincs törvény, nincs nemzeti öntudat és nincs semmi, mert ez a ballib szarság, ez a PC szétkúrta az egész országot.

nyiszala 2009.03.16. 21:07:23

mocskosul leszarom, hogy ki és milyen cél érdekében "próbálja" "kisajátítani" nemzeti kokárdánkat, büszkén viselem bárhol vagyok!!!!!!!!
mi a faszt kell ezen magyarázni???

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2009.03.16. 21:10:05

@bocadilla: Se ez, se az! Szégyen mindegyik az országnak és a magyarságnak! Azért, mert az egyik tahó, a másik még nem egyensúlyozza ezt ki, hanem éppen elmélyíti az egészet! Igen, ahogy szégyen az eu.képviselő díszcigánylány, ugyan olyan szégyen a Morvai és Vona féle jelenség is. Leginkább a mögöttük álló, vagy hallgatólagosan támogató pártok szégyene, de mi szívjuk a közhangulatban az egészet! Mérgeznek, kártékonyak, uszítók! Mindegyik!

kamasuka 2009.03.16. 21:10:11

"Hiába nagyobb a Fidesz támogatottsága, mint valaha, most már senki, aki nem Fidesz-szimpatizáns, nem veszi fel a kokárdát."

Akkor nyilván Lendvai Ildikó Fidesz szimpatizáns, azért volt vasárnap rajta is kokárda ...

Bell & Sebastian 2009.03.16. 21:11:33

@kolbenheyer:

Ez afféle réteghumor? Szmájli?

Circus 2009.03.16. 21:12:30

@Bell & Sebastian:
- ha hevesebben ver a szívem, könnybelábad a szemem, amikor a magyar Himnuszt hallom (ha énekelném, az a megcsúfolása lenne, így inkább szavalom),
- nekem is sajog Trianon (bár előtte azért nem voltunk a mi legszentebb emberek, de ezt nem érdemeltük)
- szerintem a világ legszebb fővárosa Budapest, - a világ legszebb nyelve a magyar,
- és a lányok!!!....... :)

DE viszont:

- nem megyek tönkretolni a nemzeti Ünnepet, hagyom, hogy más is ünnepeljen, nem is sajátítom ki azt
- nem viselem éjjelnappal a nemzeti színeket mindennapos viseletté alacsonyítva (!!!)
- nem akarom megdönteni a kormányt mindenáron, majd megvárom, amíg jön a választás, és úgy adok nekik egy tockost,
- nem verem a mellemet a saját országomban (!!!) üvöltve, hogy magyar vagyok,
- nem hordok nagyonvicces 'magyar vagyok, nem turista' pólót, de szívesen útbaigazítom a külföldi turistát, büszkén mesélve, hogy mit érdemes tudni, és megnézni, és örülök, amikor a hülyejapánnak ránő a szemére a fényképezőgép
- képes vagyok egyszerre a Fradinak, az Újpestnek, a Kispestnek és igen, még az MTK-nak is drukkolni, ha külföldi ellen játszik...

Akkor én most magyar vagyok?

Bell & Sebastian 2009.03.16. 21:13:35

@Boli:

Isten küldötte, leleplezte az etnobizniszt, már szeressük! ;)

Bell & Sebastian 2009.03.16. 21:15:13

@Circus:

Mint én is..., (pár különbséggel).

Lord Multifilter · http://filter.blog.hu 2009.03.16. 21:15:31

"Hordjunk büszkén kokárdát március 15-én, azért, mert mi képviseljük a magyar nemzetet" es pont (.) ! ;)

"aki nem Fidesz-szimpatizáns, nem veszi fel a kokárdát. " - te bevettel valamit? honnan veszel ilyen baromsagot?

Circus 2009.03.16. 21:16:37

@Boli:
Látod-látod, liberálisabb vagy, mint én!
Mármint ebben a kérdésben :)

seaner 2009.03.16. 21:17:41

MAGYAR VAGYOK, NEM GÁRDISTA!

Circus 2009.03.16. 21:18:12

@Circus:
Boli, bocs ez kicsit asszem mellément, de talán ül ott is :)

Lord Multifilter · http://filter.blog.hu 2009.03.16. 21:18:20

"A magyar nemzet török, kun, zsidó, szlovák, cigány, osztrák, német és még ki tudja, milyen nemzetiségekből jött létre." - :)) ezt igy honnan vetted?

kolbenheyer 2009.03.16. 21:21:05

Eszembe jutott még valami.
Megyek az úton. Látom, hogy az egyik oldalon a tolvaj nyúzza a lopott nyulat. Látom, hogy a másik oldalon a részeg gazda nyúzza a tolvajt és egész rokonságát. Én meg csak megyek középen, nem szólok semmit, mert mindkettőt elítélem, annyira kurvára középen állok.

VIKUNYA 2009.03.16. 21:21:29

nem, az axiómákat szükségtelen kimondani

Lord Multifilter · http://filter.blog.hu 2009.03.16. 21:21:55

"bárki fideszesnek vagy szélsőjobboldalinak skatulyáz, aki meglát kokárdában" - en nem skatulyazlak fideszesnek ha ez megnyugtat. amugy meg aki igy skatulyazgat az kabe azon a szinten van, mint a mar altalam egy masik blogon emlegetett kurucinfo.

Bell & Sebastian 2009.03.16. 21:22:04

@seaner:

ESKÜSZÖL-E ÁRPÁD APÁNKRA?

Bell & Sebastian 2009.03.16. 21:23:20

@Lord Multifilter:

= Vitéz Kertaljai Turmix Gróf elmélete.

VIKUNYA 2009.03.16. 21:24:09

buzi vagyok, nem román.

kolbenheyer 2009.03.16. 21:24:47

@Lord Multifilter:
Ennek a mondatnak történelmileg tényleg nincs sok értelme. De ha nézed szövegösszefüggést és veszel egy kis jóindulatot, akkor érted, miről beszél Andor: a magyar nemzet (mint az összes többi is) többgyökerű, ezért a kirekesztés valójában öncsonkítás.
Szerintem.

Circus 2009.03.16. 21:24:48

@Bell & Sebastian:
melyikre válaszoltál? csak hogy tudjam, hol értünk egyet! :)

"pár külöbséggel"
Srácok, mi lenne, ha NEM a KÜLÖNBSÉGEKET keresnénk, hanem az AZONOSSÁGOKAT? Ha nem azt nagyítanánk fel, ami eltart, hanem ami összeköt? Együtt erősebbek vagyunk (mindenféle értelemben), mint szétmarva!

Bell & Sebastian 2009.03.16. 21:25:30

@kolbenheyer:

Akkor Te Róka lehetsz csak. :))))

(Vesszen a konkurencia!)

VIKUNYA 2009.03.16. 21:25:41

hát én nem a fidesz miatt rakok kokárdát, amikor, vagy a szadesz miatt nem, amikor nem; akit ezek befolyásolnak, annak kapáltak.

DeMarco 2009.03.16. 21:26:49

Végigolvastam 100 kommentet, de egy se volt olyan aki cáfolt volna. Ezért magamat hozom fel példaként. Rajtam sem volt kokárda. Ha velem találkoztál volna, ami kizárt, mert nem megyek majomketrecbe se majomnak, se etetőnek, de ha mégis láttál volna rajtam se volt kokárda. És itt jön a logikád teljes buktája. Nem azért nem volt rajtam, mert ódzkodtam a fidesz kokárdás húzásától, és azért sem, mert a kormánnyal értek egyet, sőt még azért sem, mert nem akartam volna azonosulni a jobboldallal. Valójában pont az ellenkezője igaz. Én jól szórakoztam anno a fidesz ötletén és hordtam is a kokárdát egy darabig. A kormányt zsigerekből utálom a baloldallal együtt és büszkén viselem a kokárdát azokkal akik ezt teszik. Egyszerűen csak aznap nem kellett sehová mennem. A magam szórakoztatására meg minek tegyem fel a kokárdát? Én nem egy nap vagyok magyar, minden nap. A hazaszeretetem folytatólagos nem egy napra szóló, mindig érzem... Naív vagy, ha azt hiszed, hogy akin nem volt kokárda az csakis veled érthet egyet. Kokárda nélkül is mély megvetés van bennem.

Bell & Sebastian 2009.03.16. 21:28:42

@Circus:

Kapaszkodjunk hát össze! :)

VIKUNYA 2009.03.16. 21:29:23

@Bell & Sebastian: vonatozzunk!

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.03.16. 21:29:59

@DeMarco: ha nem mentél ki az utcára, akkor hogy láthatott volna?:D

Circus 2009.03.16. 21:32:27

@Bell & Sebastian:
"Vitéz Kertaljai Turmix Gróf" ez jó volt :)))))

Akkor tovább vágom magam alatt a fát: van bennem sváb/német (mint p. Puskás Öcsiben) jócskán, van bennem szláv (tán szerb, ha jól tudom), némi vonóhúzás is, igen (szabolcsi felmenők is akadnak), meg a javarésze (kb 50% + 1 kromoszóma) magyar (itt most hadd ne kelljen soroljak embereket). Ja, igen, magyar állampolgár vagyok, magyar az anyanyelvem...

Bell & Sebastian 2009.03.16. 21:33:00

@DeMarco:

Itt Te kisebbség vagy! Ki vagy rekesztve! :)))

kolbenheyer 2009.03.16. 21:33:21

@calam:
Aki ennyire magyar, az a falon át is látszik. Főleg, ha mély megvetés van benne.
Vajh, ki iránt? Andort nem szereti, mert kokárdát tett, de a nem-kokárdásokkal ért egyet DeMarco szerint (ugyan leírta, hogy nem, de az nem számít)?

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.03.16. 21:36:25

@kolbenheyer: jajj, de nehéz. nem is bírom felfejteni:D

Circus 2009.03.16. 21:37:24

@Bell & Sebastian:
Ezen ne múljon, egye fene, verjünk EGYÜTT csapot a hordóba - aszú, vagy bikavér?
De csakis szigorúan a vonatozás után, ha iszik, nem vezet :)

Hoppla - nem kéne a politikai elitnek úgy ahogy van küldeni egy csomó jóféle bort - inkább igyanak, de NE vezessenek!

Kyos 2009.03.16. 21:37:53

Ez a cikk nevetséges :DD Nehogymár azt mondd nekem, hogy március 15-én reggel kiállsz a tükörbe, felpróbálod a kokárdát, aztán gyorsan el is dobod, hogy... "jajj nem... még azt hiszik rááászistáá fásisztáá gárdistás vágyok."

Én valahogy tegnap mikor Pesten jártam, jobban féltem a nyugati aluljáróban a cigányhordáktól, mint a Magyar Gárdától a Hősök terén :)

Bell & Sebastian 2009.03.16. 21:38:26

@VIKUNYA:

De csak méltósággal, megfelelő távolságtartással!

Bell & Sebastian 2009.03.16. 21:40:57

@Circus:

Márciusi Világost! Világos? Soha!

Circus 2009.03.16. 21:41:18

@Bell & Sebastian:
sakk

Yendi (törölt) 2009.03.16. 21:49:04

Én büszke vagyok arra, hogy magyar vagyok. Főleg:

- Amikor lelépek a zebrán és már vetődnöm kell, mert egy magyar nem áll meg az autójával, és még neki áll feljebb.
- Amikor a magyar nép csikkjeit látom elszórva a villamos megállókban, meg a pályaudvarokon.
- Amikor a két (mostmár 3.. talán 4) tábor megosztja a magyar népet, és egymást hergeli, gárdázik, cigányozik, ahelyett, hogy összefogna.
- Amikor a magyar emberek nem képesek libasorban állni a mozgólépcsőn, mint más civilizált országban, hogy aki siet, az haladjon.
- Amikor a magyar szülő nem képes kultúrára nevelni a gyermekét a normális értékrendekkel, és a tanárt is lehülyézi.
- Amikor a magyar ember nem viseli a negatív építő kritikát, hanem egyből hülyézik, ahelyett, hogy magába nézne, és elgondolkozna, hogy lehet benne van a hiba.
- Amikor magyar részeg fiatalokat látok az utcán üvöltözni, meg kapualjakban vizelni.
- Amikor a magyar bkv ellenőrök átvágják a külföldi turistákat.
- Amikor a magyar politikai vezetők ellenségnek tekintik a saját nemzeten belüli egyéneket, akiknek más gondolatmenete, más szemlélete van.
- Amikor augusztus 20-adika a nép szemében csak a tűzijátékról szól.
- Amikor a magyar nép magyar rendőrt dobál, magyar tulajdonában lévő autókat gyújt fel, mindezt a saját nemzeti ünnepén.
- Amikor külföldre utazom nyaralni, és a legbunkóbb csoport mindig magyarokból áll.
- Amikor Bécsben anno kitették a "magyar ne lopj" táblákat.

.. szóval én nagyon büszke vagyok a magyarságra

Circus 2009.03.16. 22:00:42

@Bell & Sebastian:
mahlzeit! :)

@craaank:
igen, ezekre én is büszke vagyok...

heima (törölt) 2009.03.16. 22:08:53

"bárki fideszesnek vagy szélsőjobboldalinak skatulyáz, aki meglát kokárdában"

pedig csak egy segghülye fasz vagy

korte5511 2009.03.16. 22:12:02

Az én őseim Árpád vezérrel lovagoltak be, több mint 1100 éve műveljük ezt a földet, nekem nem kell kokárda, elég, ha bemutatkozom, ilyen ősi névvel kevesen szaladgálnak (még a kutyabőr is megvan jól eldugva, hátha jó lesz még valaha).
Az 1100 év alatt a világ legerősebb hatalmai akartak leigázni minket, és hol vannak már?
Mi viszont 1000 év múlva is itt leszünk, amikor már se USA, se EU nem lesz. Orbán és Gyurcsány -milyen szép magyar nevek :-) -meg még a töri könyvekben sem lesz benne. Mi magyarok elpusztithatatlanok vagyunk. A többiek meg csak irigykedjenek.

Bell & Sebastian 2009.03.16. 23:02:16

@calam:

Nyalván arra, hogy attól függ, honnan nézzük.

Bell & Sebastian 2009.03.16. 23:03:31

@korte5511:

Arany, ezüst, ékszer, cunci?

Bell & Sebastian 2009.03.16. 23:07:52

@craaank:

Hidd el, sokan cipelik ezt a keresztet...

De próbáld meg letenni, kapsz másikat.

Invictus 2009.03.16. 23:12:34

A fidesz kokárdás felhívása 2002-ben valóban ökörség volt (pontosabban nem a fideszé volt, hanem egy fidesz-közeli egyesületé, de a lényeg szempontjából mindegy). Viszont a ballib oldal reagálhatott volna úgy is, hogy akkor mi is kitűzzük mert mi is magyarok vagyunk stb.
Ehelyett úgy reagáltak, hogy akkor mi többet nem hordunk kokárdát, ha magyar zászlót látunk, úgy nézünk rá mint a véres rongyra stb. Nem a legszerencsésebb reakció.

DeMarco 2009.03.17. 00:55:11

@calam: Nem ültem egész nap itthon, azért voltam kint az utcán is. De nem az a lényeg, hogy láthatott volna avagy sem. A kiindulási pont miszerint akin nem volt kokárda az tuti kormánypárti talpnyaló eleve hibás.

elekes 2009.03.17. 14:59:22

@Horváth Andor: 1. ez egy komment és semmiféle nyeltani szabályt nem kell betartani... 2. Én történetesen filozófiát és politikát tanultam, szóval akkor most mi van? Attól még nem lesz neked igazad mert te helyesebben írsz...
3. Mindegy 2004 decemberében eldőlt már minden kérdés, van 1,5 millió magyar. Eladtátok még a lelketeket is Kádárnak, egyétek meg most a fekete levest, van belőle bőven.

2009.03.17. 17:04:13

@Invictus: nem hinném, hogy a libsiket túlzottan megviselte volna a döntésük. Elvégre a magyar nemzeti öntudat, a nemzeti színek viselete amúgy sem elég multikulti, nem elég trendi.

A tarka marhulás, a kender levél, a rózsaszín bőrtanga, a tömeggyilkos che guevara poló, na ez már igen, e' öröm e' bódottá'...

Suum Cuique · http://magyarkodo.blog.hu 2009.03.18. 02:07:46

@calam:
Arra, hogy elegem van abból az érvről, hogy azért nincs igazad MERT szélsőséges/fasiszta/náci/mittudomén mi vagy.
Ideje lenne megtanulni érvelni.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.03.20. 17:23:08

@Suum Cuique: nem azért nincs igazad, mert szélsőséges vagy, hanem azért, amit mondasz. Ennyire egyszerű.

Bell & Sebastian 2009.03.20. 19:58:25

@calam : @Suum Cuique (51/2.755 : 14/758) = 1

(nem mennyiség, nem minőség, nem tartalom, stílus!)