A legfrissebb cikkek

Nincs megjeleníthető elem

Kapcsolat


Friss topikok

Statisztikák

Címkék

alkotmány (20) állam (6) állambiztonság (10) állambiztonságis jelen (6) arab (9) atom (7) a mennyei birodalomban (6) bajnai gordon (10) biológia (16) bíróság (6) bkv (7) budapest (10) cigány (86) demokrácia (87) diszkrimináció (6) egyház (6) ensz (8) erkölcs (6) eu (28) európa (7) evolúció (10) fantasy (9) fasizmus (6) fidesz (148) foci (6) gay (17) gay pride (12) gáza (14) gazdaság (19) google (6) gyász (7) gyurcsány (49) hamasz (13) hitler (8) holokauszt (12) hülyeség (6) humor (9) index (10) internet (9) irán (21) iszlám (6) izrael (39) jared diamond (6) jézus (10) jobbik (73) jog (8) kádár (7) katolikus egyház (7) kdnp (10) keresztény (12) kereszténység (11) kína (11) kolbenheyer ír (162) kolbenheyer olvas (233) kommunizmus (14) környezetvédelem (6) közélet (9) közgazdaságtan (26) krimi (17) külpolitika (20) kultúra (25) liberalizmus (13) lmp (9) magyar (15) magyarország (140) magyar gárda (9) magyar hírlap (6) martin (6) mdf (12) meleg (13) mongol (18) mszp (62) náci (51) nacionalizmus (10) németország (11) nemzet (32) nemzetbiztonság (8) nyelvészet (6) obama (21) oktatás (11) orbán (56) oroszország (8) összeesküvés (6) őstörténet (6) palesztin (15) politika (215) pszichológia (14) rasszizmus (19) regény (27) reggel (67) rendőr (7) rendszerváltás (24) rowling (7) rükverc (11) rukverc (15) sci fi (11) sólyom lászló (11) szabadság (17) szdsz (20) szeretet (6) szlovákia (11) társadalom (69) tech (7) terrorizmus (8) több fényt a kdnp be (8) történelem (155) tudomány (8) tüntetés (6) usa (47) választások (34) választás 2010 (44) vallás (14) válság (11) varga e tamás (6) vendégpost (11) világ (14) voks10 (26) vona gábor (7) zene (12) zsidó (48) Címkefelhő

Designerünk

Legutolsó kommentek

Nincs megjeleníthető elem

Remeg a jobboldal vezérhajója

2009.04.08. 13:00 R_John

A Fidesz nagyon nyerni akar júniusban az EP választáson. Mindenféle közvéleménykutatások szerint a győzelem biztos, a kérdés az, hogy a mostani 2/3-os többség kitart-e a parlamenti választásokig, vagy csökken-e, de még mindig 50% fölött marad. Ebben a gigászi versenyben egyedül a Jobbik gyengítheti a Fideszt. Ezt pedig nem akarja. 

A legnagyobb ellenzéki párt szerint a Jobbik az MSZP kreálmánya, ezt Kövér László is szokta hangoztatni, a radikális pártra adott szavazatok a Fideszt gyengítik. Hogy az MSZP kreálmánya lenne, egész egyszerűen nem igaz, bizonyítja ezt a Republikon Intézet elemzése, valamint Varró Szilvia tényfeltáró írása a Jobbik kialakulásáról.

Annyira azt állítják, hogy az MSZP érdekeit szolgálja a Jobbik létezése, hogy még közleményt is adtak ki, amiben Cser-Palkovics András azt állítja, hogy ha egységes lett volna a jobboldal 2002-ben és 2006-ban, akkor ma jobboldali kormány lenne. Hát, ez vagy igaz vagy nem, ő gondolhatja ezt, nem gond. Mindenestre érdekes, hogy állítólag felhívták a Fidesz támogatóit, hogy a Jobbikra leadott szavazatok csak elvesznek, nem éri meg odaikszelni.

Elgondolkodtató, hogy a Fidesz miért érzi szükségét, hogy ilyen erős támogatottság idején is megpróbálja begyűjteni az egyértelműen szélsőséges, rasszista, antiszemita szavazatokat, bár Bayer Zsolt sosem volt máshol mint a Fidesz környékén. Valószínűleg semmi szüksége nem lenne ezekre a szavazatokra, a nagyarányú győzelem elég valószínű. De ameddig mindenképpen szükségesnek érzik a Jobbik szavazatok begyűjtését, addig fognak ilyen szórakoztató közleményeket kiadni, mint, hogy a Jobbik csak az MSZP hatalmi érdekeit szolgálja.

Én jól fogok szórakozni, főleg, ha a KDNP is beszáll a versenybe!

45 komment

Címkék: politika fidesz magyarország jobbik

A bejegyzés trackback címe:

https://sardobalo.blog.hu/api/trackback/id/tr681053040

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2009.04.08. 13:50:21

"egyértelműen szélsőséges, rasszista, antiszemita szavazatokat"

Gondolom nem csak toleránsan fröcsögsz a levegőbe, hanem be is tudod bizonyítani, hogy az összes Jobbikra szavazó ember szélsőséges, rasszista, antiszemita.

Pepe83 (törölt) 2009.04.08. 13:57:24

@imperial:

Jaj...ez most ugyan olyan demagóg duma, mint hogy miből gondolod, hogy a Magyar Gárda nem parlagfűírtásra, meg árvízi töltések megerősítésére jött létre.

2009.04.08. 14:08:19

@calam: ejnye-bejnye, mi ez a kirekesztő prekoncepció a Jobbik szavazóival szemben?

Ezek szerint minden SZDSZ szavazó cigány és buzi.
"Egyértelműen".

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.04.08. 14:10:30

@imperial: miért, mit mondasz a szadesz szavazóira? csak nem azt, hogy liberálisok? De. Akkor mi a gond? Ne okoskodj. Mindjárt érettségi, tanulni kellene inkább.

2009.04.08. 14:15:48

@calam: semmi gond, csak érdekesnek találom hogy a pártatlannak és demokratának álcázott lelkületed egy vérbeli, előítéletes nácit takar.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.04.08. 14:21:03

@imperial: most ne haragudj, de az a párt amelyiknek az egyetlen jelszava a cigánybűnözés hangoztatása, és ezzel nőtt meg a népszerűsége, akkor a szavazói között giga eséllyel lesznek raszisták.

Komolyan, ha nem ismersz fogalmakat, akkor mi a pöcsért okoskodsz?

2009.04.08. 14:27:36

@calam: komolyan, ha nem ismered személyesen, egytől-egyig a Jobbikos szavazókat, akkor mi a pöcsért szélsőségesezed, rasszistázod, anitszemitázod le őket kollektíven?

Vagy egyértelmű bizonyítékod van, vagy csak szimplán egy hazudozó, kirekesztő tahó vagy.

Pepe83 (törölt) 2009.04.08. 14:32:22

@imperial:

Ezt most komolyan nem érted, vagy bekötötték a netet a zárt osztályra?

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.04.08. 14:34:20

@Pepe83: vagy szabadnap van a zárt osztályon

2009.04.08. 14:37:29

@Pepe83: értem én, eszembe is jut rólatok ez a találó jellemzés:

" liberális tolerancia = álszent maszk alól kivillanó rothadt farkasfogak."

Pepe83 (törölt) 2009.04.08. 14:43:58

@imperial:

Győztél: én nem tudok semmilyen frappáns jellemzést a nácizmusra.

2009.04.08. 14:46:06

@calam: giga eséllyel minden cigány bűnöző. Nem kell bizonyítani, elég érteni.

Szinte már viccesen segghülyék vagytok.

Lodovik Trema · http://lodovik.blog.hu 2009.04.08. 14:54:35

@calam: Egy 2002ben készult felmérésszerint a MIEP utan az MSZP szavazoi a legrasszistábbak. Ennek már 7 éve, de ez még így is érdekes.

Másrészt a Jobbik tényleg jó az MSZPnek, mert azt a maradék bázist csak a fasisztáktól [mint pl a Rogán ugye] való félelem tartja ott - Nyilván nem csak ez a tényezö játszik, de ez nagyon fontos, máskulonben a lemondás után miért az lett volna Gyurcsány legnagyobb gondja, hogy a Fidesz fasiszta már megin?

@imperial: Egy vicc vagy - Az egyszeru stilusoddal és az ignoranciáddal egyutt. Fogadni mernék, hogy a Jobbik szavazói között arányaiban több a rasszista, mint ahány cigány bunözik.

2009.04.08. 15:01:16

@Lodovik Trema: egy fokkal kevésbé vagy hülyébb, mint calam, mert csak fogadnál a Jobbikos szavazók rassziszmusára és nem egyértelműsíted, mint azt a súlyos előítéletekkel küzdő kis barátod teszi.

Pepe83 (törölt) 2009.04.08. 15:01:49

@Lodovik Trema:

Ez érdekelne. Ki csinálta a felmérést? A Századvég??

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.04.08. 15:28:53

@Lodovik Trema: ez ugye egyrészt régi, másrészt meg már nem igaz, legalábbis én olyan kutatást olvastam, ami szerint ez már nem igaz. Egyébként ezekkel az attitüd kutatásokkal van némi probléma, de ezt most hagyjuk. Viszont azt nem tudom, hogy a szociknak jó-e, viszont hogy nem ők hozták létre az biztos.

impi: mennyiért kötötték be a netet?

Lodovik Trema · http://lodovik.blog.hu 2009.04.08. 15:55:09

@Pepe83: Nem emlékszem pontosan, de arra igen, hogy nem lepödtem meg, amikor olvastam. Kevés kivétellel az összes akkori balos ismerösöm olyan hévvel cigányozott néha, ami Csurka is megirigyelt volna. Egyébként az is nyilvánvaló, hogy ezek az emberek nem a liberális társadalmi nézeteik, hanem a Kádár-érához való beteges vonzodásuk miatt voltak balosok. - Sok ilyen van ma is sajnos. [A 'sajnos' a rasszistákra és a kádáristákra egyaránt vonatkozik. A kettö egyutt meg még vicces is kicsit.]

Lodovik Trema · http://lodovik.blog.hu 2009.04.08. 15:57:01

@calam: Nyilván nem ök hozták létre - Kövér Papa csak dumál, mert a jobberek között is van pár millió hulye, akik az esti hiradóból meg a pártlapokból tájékozodnak.

Pepe83 (törölt) 2009.04.08. 16:22:01

@Lodovik Trema:

Sajnos a cigánygyűlölet össztársadalmi probléma, jellemző az MSZP és a Fidesz szimpatizánsaira is, de azért nem ugyan olyan arányban. Szerintem a Kádár érához ma már csak a Munkáspárt vicces szavazótábora vonzódik, az MSZP szimpatizánsai nem.

Lodovik Trema · http://lodovik.blog.hu 2009.04.08. 16:39:12

@Pepe83: A kádár szellemének szeretete, nem azt jelenti, hogy egypártrendszer meg MSZMP, hanem például a 13. havi dolgokat, az öngondoskodásra való hajlam teljes hiányát valamint azt, hogy a kapitalizmus és a verseny szavak szitokszónak számítanak.

Pepe83 (törölt) 2009.04.08. 16:48:37

@Lodovik Trema:

Ja, ez is benne van. Azért én bízom abban, hogy aki a baloldal programját elfogadja az tisztában van azzal, hogy az államkincstár nem egy kifogyhatatlan bödön amibe csak bele kell nyúlni és máris dől a lé:)))

Lodovik Trema · http://lodovik.blog.hu 2009.04.08. 17:06:08

@Pepe83: Keynes óta tudjuk, hogy az államkincstár bizony kiurulhet, de az nem baj, mert lehet felvenni hitelt meg el lehet adósodni - ami szintén nem baj.

Egy hedonista alak a mai vilagra egyik legnagyobb hatast gyakorlo kozgazdasz - ami nem csak baj, de szomorú is.

Pepe83 (törölt) 2009.04.08. 17:35:25

@Lodovik Trema:

Jó lenne, ha minél több emberben tudatosulna, hogy a természetesnek tűnő dolgok, mint pl. közvilágítás, egészségügyi szolgáltatások is mind PÉNZBE kerülnek és a pénz ugyan úgy elfogyhat az állam "pénztárcájából", mint a mi pénztárcánkból.

bm613 · http://izland2009.blog.hu 2009.04.08. 19:16:03

Imperial: a Jobbik szavazóit azért vélik sokan rasszistának, mert egy rasszista pártra szavaznak. Nyilván a liberálisokra szavazók közt sok a liberális, a konzervatívokra szavazók közt sok a konzervatív stb.

Lodovik: jó ez a 2002-es felmérés, de azt hiszem, pont neked reagáltam már rá egyszer: az agyatlan tömegekben van a legtöbb rasszista, így amikor ezek a szocik mellé állnak, megnövelik a szoci szavazók közt a rasszisták arányát. Most részben a Fidesz-szavazók közt növelnek, részben a Jobbiknál.

Corry 2009.04.08. 19:28:35

Szerintem a Jobbikot az 199999 -es párt erősíti.
A cigánykérdéssel meg az a helyzet, hogy egy politikai játszma része, amelyet olyan emberek játszanak, akiknél csak fekete és fehér van.
A rasszista igazolva látja saját létét az antirasszisták hülyébbik és egzisztenciális okokból rájátszó fele miatt. A antirasszista esetében az okfejtést meg kell fordítani, a szimmetria miatt.
Ha a cigánykérdés az egyik napról a másikra megoldódna, az nagyon komoly egzisztenciális válságot jelentene a szobaértelmiségiek körében, mindkét oldalon...

kill004 2009.04.09. 12:34:42

Calam tezstvír!

Köszönöm Varró Szilvia írásáról a linket!

Avatar 2009.04.09. 16:11:21

"A legnagyobb ellenzéki párt szerint a Jobbik az MSZP kreálmánya"

Ugyan már, nem ez az izgalmas kérdés...
Hanem, hogy Gyurcsány Ferenc Orbán Viktor MSZPbe beépített ügynöke-e. Ilyen profin nem lehetett volna lenullázni az MSZP népszerűségét, ha nem lett volna szándékos, és vajon kinek állt érdekében, hogy az MSZP teljesen padlóra kerüljön?
Szerintem Gyurcsány személyesen vette fel magnóra és adta Viktornak az őszödi beszédet...
Így már érthető, hogy miért nem próbálkozott a Fidesz soha konstruktív bizalmatlansági indítvánnyal ellene, és mások ilyen lépéseit is ezért nem támogatta Viktor. Dolga volt még Ferencnek, teljesen szét kellett vernie a pártot. Most még meghozatnak egy csomó népszerűtlen intézkedést, hogy Orbánnak jövőre még jobbak legyenek az esélyei.
:)

(összeesküvés elméletet bármiből lehet gyártani...)

www.pettkoandras.hu 2009.04.09. 16:36:05

> Áldott Húsvéti Ünnepeket!
> www.pettkoandras.hu/01-legfrissebb-kibont.php?id=9925
> A Húsvét a keresztény hagyomány legnagyobb és legdrámaibb
> ünnepe, Jézus Krisztus szenvedésének és feltámadásának
> ünnepe- Pettkó András videós köszöntője.

Thorwald 2009.04.10. 16:47:53

Eloszor is szavazatokat nyernek. Masodszor, azzal, hogy MSZP krealmanynak titulaljak, tulkeppen elhatarolodnak a szelsojobbtol.
Harmadszor pedig idiotak.

2009.04.10. 20:09:20

@Pepe83: látom a blog íróihoz hasonlóan te sem vagy képben, mikor a cigánybűnözés kerül szóba. Ajánlom ezt a számodra is könnyen felfogható, rövid összefoglalást a probléma lényegéről:

"A cigánysággal komoly baj van. Jelentős (felháborítóan nagy) arányban egyszerűen nem fogadják el a többségi társadalom normáit - méghozzá kirívóan, provokatív módon sértik meg azokat. Emiatt a cigányellenes érzelmek döntő többsége nem zsigeri gyűlölet vagy atavisztikus rasszizmus, hanem szimpla, félelmen - és jogos, tapasztalati félelmen - alapuló irtózás és a masszívan deviáns személyekkel szembeni elutasítás."

Capisce?

idosb · http://valodi.blog.hu 2009.04.11. 21:36:25

@imperial: A megállapítás tökéletesen ül, ami a cigányságot illeti. Nézzen ide be s olvassa el, ha érdekli a valódi 216762wififalu.blogspot.com vagy www.cov.Reallato.hu ajánlott bejegyzés: Elnök Úr! Képviselő Asszony...

pucáros 2009.04.12. 14:05:52

Engem mint független kivül állót az érdekel, hogyan készitik a felmérést. Ha megkérdeznek 100 FIDESZ közelit ebből 70 igen 30 nemigen, mert már őket is irritálja a magatartásuk akkor ez igaz, de ha 100 MSZP közelit kérdeznek kiket megaláztak, hazátlannak neveztek, más lessz a statisztika.
Ui.:Engem nekérdezzenek, mert én kivülálló vagyok.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.04.12. 15:17:34

@pucáros: van erre módszertan, a mintavételre, és annak a matematikai alapjára.

bm613 · http://izland2009.blog.hu 2009.04.12. 15:30:49

@imperial: Amennyiben a "többségi társadalom normái" azt jelenti, hogy menjenek a picsába, akkor ne csodálkozz, hogy ezt nem fogadják el. Egyébként viszont akikkel komoly gond van, az a cigányoknak csak egy kicsiny törtrésze. A pocsék szociális körülményeik miatt ez a törtrész nagyobb, mint közöttünk (de kimutatták, hogy semmivel sem nagyobb, mint a hasonló helyzetű fehér honfitársaink közt), de ettől még nincs semmi jogalapod megbélyegezni a tisztességes többséget. Sőt továbbmegyek: még ha ez a kevés volna a többség (amit ti szerettek hazudni, de akinek van agya, az átlát rajtatok), akkor sem tehetnének róla azok, akik köztük tisztességesek.

2009.04.12. 16:12:34

@bm613: te is ott tévedsz, hogy szociális illetve társadalmi problémának gondolod (vagy próbálod beállítani) a cigányok primitív viselkedését és mocskos életmódját.

Hát a nagy lófaszt.

A szintén szegénységben élő vidéki magyarok rendet tudnak tartani a házuk körül és képesek a kertjükben élelemet termelni. A cigányok a segély elivása után inkább elveszik a másét, a legtöbb esetben indokolatlan brutalitást alkalmazva. Ez bizony etnokultúrális jellemző, úgyhogy felesleges szociológiai okokról hadoválni.

Pepe83 (törölt) 2009.04.12. 18:00:20

@imperial:

Gondolom te is tudod, hogy a cigányság helyzete a magyarországi nehézipar megszűnésekor kezdett el romlani. Tömegesen veszítették el állásaikat és süllyedtek mélyszegénységbe.

Ma számos olyan főleg cigányok lakta település van, ahol több mint 60 kilométeres körzetben nincs munkalehetőség. Ami munka pedig akad, oda az előítéletek miatt nem veszik fel őket.

Az sem igaz, hogy nem szeretnének dolgozni. Budapesten most millió helyen újítják fel az utakat és rengeteg cigányt látok dolgozni.

A megoldást lényegében az jelenthetné, ha munkahelyeket teremtenénk az elmaradott régiókban. Hidd el: mindenki jobban szeret dolgozni, mintsem attól félni, hogy mikor kapja el őket valaki.

2009.04.12. 19:17:39

@Pepe83: így van, egy részük dolgozik az útépítésen, a másik bodzát szed, színesfémet gyűjtöget, sőt arat is. Apró szépséghiba, hogy azt amit más megtermelt.

Az meg nettó hazugság, hogy a cigányoknak nincs munka. Van munka a cigányoknak, bérmunkák, minimálbérért. Pont ugyanolyanok, amiket egy megváltozott munkaképességű ember is meg tud csinálni, így nem mentség a közkedvelt indokként gyakran felhozott rokkantságuk, illetve nem mentség, hogy nincs iskolájuk. Egy dobozt össze lehet hajtani diploma nélkül. És az is hazugság, hogy az előítéletek miatt nem veszik fel őket. A cigányok után az összes kht támogatást kap, ezért fel fogják venni őket, pláne, ha a létszámot teljesíteni kell.

Összegezve: Munka van. Szakképzés nem szükséges. Támogatás van. Munkájukra igény van. Fizetést adnak érte. A cigányok jelentős része mégsem hajlandó dolgozni, a házukat és kertjüket nem tartják rendben, de a segélyért percre pontosan ott tolonganak. Attól meg inkább a becsületes vidéki emberek félnek, hogy mikor kapja el őket egy cigánybanda, vagy mikor tarolják le a kertjüket.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.04.12. 19:37:25

@imperial: nincs munka, érdemes lenne adatoknak utána nézni

Pepe83 (törölt) 2009.04.12. 19:48:13

@imperial:

Jártál már Borsod megyében?
Nehéz elhinni, de tényleg vannak olyan régiók ahol nincs elérhető távolságban munkalehetőség.

2009.04.12. 20:10:05

@Pepe83: látom ezen szeretnétek lovagolni, hogy azért sincs munkájuk. Jó, tegyük fel nincs munkájuk. Csak szólok, hogy másoknak sincs. Mégse hallani olyat szinte minden nap, hogy nyomorgó magyarok vagy svábok tömegesen esnek neki rendőröknek, vernek tanárokat, orvosokat, családi háborúkat vívnak, késelnek mp3 lejátszóért, meg hébe-hóba lincselnek. A cigányokról vajon miért érkeznek rendszeresen ilyen hírek? Azért mert nincs munkájuk? A Cozma-gyilkosság luxus autóval furikázó kigyúrt kancigányai is szegények voltak?

Röhej az egész érvrendszeretek.

Pepe83 (törölt) 2009.04.12. 20:24:02

@imperial:

Én nem a probléma létezését cáfolom, csak szerintem a megoldás egy tudatosan felépített munkahelyteremtő program lenne. Ehhez persze szükségesek olyan ösztönzők, mint a segélyek összegének csökkentése vagy, hogy a juttatások ne pénzben, hanem étel-, ruha-, vagy könyvutalvány formájában érkezzenek.
Az elutasítás vagy a közelmúltban felerősödött rasszizmus csak mélyíti a cigányság és a többségi társadalom közötti szakadékot.

2009.04.12. 20:30:53

@Pepe83: "Ehhez persze szükségesek olyan ösztönzők, mint a segélyek összegének csökkentése vagy, hogy a juttatások ne pénzben, hanem étel-, ruha-, vagy könyvutalvány formájában érkezzenek."

Igen, szükséges lenne, ha a mohácsiék nem kezdenének el rögtön vonyítani, hogy ez rasszizmus.

Pepe83 (törölt) 2009.04.12. 20:35:14

@imperial:

Egyrészt ezért még senki sem "vonyított", másrészt nem ezzel kell kezdeni.

2009.04.12. 20:56:06

@Pepe83: akkor nem hallgatod eleget a mohácsi-féle bagázst.

Ja, nem ezzel kell kezdeni. Hanem mondjuk azzal, hogy a cigányoknak megtanítják a magántulajdon fogalmát és a jogkövető magatartást. Meg azt, hogy tolerálják annak az országnak a normáit és törvényeit, amely befogadta őket...