A legfrissebb cikkek

Nincs megjeleníthető elem

Kapcsolat


Friss topikok

Statisztikák

Címkék

alkotmány (20) állam (6) állambiztonság (10) állambiztonságis jelen (6) arab (9) atom (7) a mennyei birodalomban (6) bajnai gordon (10) biológia (16) bíróság (6) bkv (7) budapest (10) cigány (86) demokrácia (87) diszkrimináció (6) egyház (6) ensz (8) erkölcs (6) eu (28) európa (7) evolúció (10) fantasy (9) fasizmus (6) fidesz (148) foci (6) gay (17) gay pride (12) gáza (14) gazdaság (19) google (6) gyász (7) gyurcsány (49) hamasz (13) hitler (8) holokauszt (12) hülyeség (6) humor (9) index (10) internet (9) irán (21) iszlám (6) izrael (39) jared diamond (6) jézus (10) jobbik (73) jog (8) kádár (7) katolikus egyház (7) kdnp (10) keresztény (12) kereszténység (11) kína (11) kolbenheyer ír (162) kolbenheyer olvas (233) kommunizmus (14) környezetvédelem (6) közélet (9) közgazdaságtan (26) krimi (17) külpolitika (20) kultúra (25) liberalizmus (13) lmp (9) magyar (15) magyarország (140) magyar gárda (9) magyar hírlap (6) martin (6) mdf (12) meleg (13) mongol (18) mszp (62) náci (51) nacionalizmus (10) németország (11) nemzet (32) nemzetbiztonság (8) nyelvészet (6) obama (21) oktatás (11) orbán (56) oroszország (8) összeesküvés (6) őstörténet (6) palesztin (15) politika (215) pszichológia (14) rasszizmus (19) regény (27) reggel (67) rendőr (7) rendszerváltás (24) rowling (7) rükverc (11) rukverc (15) sci fi (11) sólyom lászló (11) szabadság (17) szdsz (20) szeretet (6) szlovákia (11) társadalom (69) tech (7) terrorizmus (8) több fényt a kdnp be (8) történelem (155) tudomány (8) tüntetés (6) usa (47) választások (34) választás 2010 (44) vallás (14) válság (11) varga e tamás (6) vendégpost (11) világ (14) voks10 (26) vona gábor (7) zene (12) zsidó (48) Címkefelhő

Designerünk

Legutolsó kommentek

Nincs megjeleníthető elem

Magyarországon nincsenek nácik 3.

2009.12.04. 13:00 kolbenheyer

Ezzel a poszttal szeretném befejezni a témát. Tegnapelőtt, még az első sokk állapotában számoltam be magáról a szkinhed-támadásról. Tegnap, a tehetetlen düh feszültségében leírtam, hogyan jártam köztársaságunk rendőrségével. Mindkét posztnak pszichoterápiás célja is volt. Elítélek minden agressziót, és nagyon rossz érzés volt megtapasztalni a bennem felgyűlő dühöt. Ezzel az írással szeretnék pontot tenni a folyamat végére, kiírni mindent, ami még belém szorult. Ugyanis van még két furcsa érzelmi tapasztalat, amivel gazdagabbá tettek támadóim. Az egyiket szégyellem, a másikra büszke vagyok.

Már tegnapelőtt leírtam, hogy magas, szőke férfi vagyok. Eddig abban a hamis illúzióban éltem, hogy külsőm megvéd az ilyen támadástól, hiszen engem senki se nézhet cigánynak vagy zsidónak. A rasszizmussal szembeni undorom merőben elméleti természetű volt, hiszen rasszjegyeim alapján eddig mindig a kivételezett kasztba tartoztam. Hát ennek vége. És tulajdonképpen örülök is neki. Mert elég paradox érzés, így utólag visszagondolva, hogy ugyan utálom a nácikat, és együtt érzek az áldozataikkal, de azért a sebezhetetlenség páncéljában járkálok köztük.

Az egyik, azóta már kitiltott hozzászóló persze rögtön megjegyezte: attól még, hogy szőke vagyok, lehetek zsidó. Nos, ennek alapvetően semmi köze az egészhez, hiszen a rasszista indíték a támadó szándékában rejlik, nem az áldozat identitásában. De valami miatt mégis fontos most a származásom. Mégpedig azért, mert én ugyan magyarországi német vagyok (erre utal a nickem is), és ez látszik is rajtam, a barátom viszont, akivel utaztam, valóban zsidó. A Cházár András utcától a Keletiig, miközben a mocskolódó zsidózást hallgattam, végig arra gondoltam, hogy mit érezhet most ő. Aki nem csak elméletileg undorodik tőlük. Aki a konkrét célszemély, a kiszemelt áldozat, még ha a sakálrészeg szkinhedek ezt szerencsére nem is ismerték fel. És akkor jött az ütés az orromba.

Azoknak, akik aggódtak, üzenem, hogy már jól vagyok. És nem lettem pesszimista sem. Én maradok addig, amíg nem csak gúnyosan lehet majd leírni, hogy Magyarországon nincsenek nácik.
Mert az erőszak a gyengék végső menedéke.
 

14 komment

Címkék: magyarország náci

A bejegyzés trackback címe:

https://sardobalo.blog.hu/api/trackback/id/tr221572385

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vámpír\\\'08 2009.12.04. 13:52:24

Szomorú ami veled történt, a rendőrség töketlenségéről meg inkább nem írok semmit, mert kitiltanak mindenhonnan. Remélem, többet nem fordul elő.

vampirhirlap.blog.hu

Bell & Sebastian 2009.12.04. 14:33:39

Az első:
"Amikor a kísértő hozzá ment, ezt mondta neki:
- Ha Isten fia vagy, mondd, hogy e kövek változzanak kenyérré!
Ő pedig ezt felelte:
- Meg van írva: Nemcsak kenyérrel él az ember, hanem Isten minden igéjével, mely az ő szájából származik"

A második:
"Ekkor az ördög a szent városba (Jeruzsálembe) vitte, és a templom tetejére helyezte, és azt mondta néki:
- Ha Isten fia vagy, ugorj le a mélybe, mert meg van írva: Angyalaidnak parancsol felőled, hogy kézen hordozzanak, hogy meg ne üsd lábadat a kőbe.
- Viszont meg van írva: Ne kísértsd az Urat, a te Istenedet! - válaszolta Jézus."

A harmadik:
"Majd egy igen magas hegyre vitte az Ördög, és megmutatta néki a világ minden országát, és azok dicsőségét, és ezt mondta:
- Mindezeket neked adom, ha leborulva imádsz engem.
- Eredj el Sátán, mert meg van írva: Az Urat, a te Istenedet imádd, és csak néki szolgálj! - felelte Jézus. Ekkor elhagyta őt az ördög egy időre"

Ugorj, ha ki akarod hagyni a harmadik menetet!
Pedig az a legnehezebb, utána már béke lesz. Remélem.

Carl Lazlo, Esq. 2009.12.04. 15:17:10

Off:

Az Alapítvány magyar fordításában valóban így szerepel a mondat: Az erőszak a gyengék végső menedéke. Sajnos szerintem nem adja át azt, amit eredetileg akart mondani az író. Az eredeti angol szöveg szerint: Violence is the last refuge of the incompetent. Ami inkább hozzánemértőt jelent, mint gyengét.

kolbenheyer 2009.12.04. 19:45:56

@Carl Lazlo, Esq.:
Kösz a pontosítást. Azt gondoltam, a magyar fordítás errefelé közismertebb, és néhányan felismerik. Bejött. :-)

JámborAndrás · http://magyarinfo.blog.hu/ 2009.12.05. 20:11:13

@kolbenheyer: jobbulást, mindenhogy.
Nekem is volt ilyesmi sztorim, de ott nem skinyok voltak, hanem egy náci.
Aki mellesleg a Desperado nevű hely tulaja, ez mondjuk nem ott történt.
én nem akrok zsidó lenni, de nem hagyják, hogy nem legyek az.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.12.05. 20:14:50

@weisz manfréd huba: baszki, a Desperado, hú, az mennyire szar hely. (Ugye ez az, ami az Astoriánál van?)

JámborAndrás · http://magyarinfo.blog.hu/ 2009.12.06. 02:43:17

@calam (acok): Azaz, alap pénzmosoda, és valszeg az egyik legjobb bizonyiték az ukrán/orosz volt KGB-s maffia és a Jobbik kapcsolatára.
A tulaj pl maga kérkedet, hogy Budaházy jó haverjaés ha ugatunk,meg a kocsmároskidobja, holnapra felgyújtják a kocsmát ahul ülünk.
Mellesleg azzl szorakozott, hogy kikért egy sört bele ivott és széttörte a falon korsotúl.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.12.06. 03:01:41

@weisz manfréd huba: a 90-es években állítólag a város egyik legnagyobb drogközpontja volt (kis bunyókkal együtt). Az én időmben már nem, azt hiszem. Akkor csak mérhetetlenül antipatikus emberek és bulik helye volt - sajnos egy időben ott voltak a buli, így azért mentem oda. Szerencsére 4-5 éve nem voltam ott, remélem, nem is leszek többet.

/kontra 2009.12.06. 14:06:33

fú hát azt a helyet mi is de utáltuk...

H1GaNy 2009.12.06. 14:56:26

Ez a legjobb hozzáállás kolbenheyer!

"Dum spiro, spero."-"Míg élek, remélek"

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.12.16. 10:51:58

@kolbenheyer: Én tudok olvasni és ez a mondat nagyon sok kérdést vet fel bennem a realitásérzékeddel kapcsolatban:
"Mert elég paradox érzés, így utólag visszagondolva, hogy ugyan utálom a nácikat, és együtt érzek az áldozataikkal, de azért a sebezhetetlenség páncéljában JÁRKÁLOK KÖZTÜK."
Bocs de ki vagy Te, Neo a Mátrixban?
Persze nem jó hasonlat ez sem, de tényleg úgy érzed hogy Magyarország 10.000.000-(Sárdobáló.blog.hu posztírói és kommentelői+néhány liberális szavazó, párttag, újságíró és olvasó) náci országa??? Tényleg?

kolbenheyer 2009.12.16. 10:56:49

@Talon Karrde:
Mégsem sikerült olvasni. Ha kérdésed van, tedd fel, válaszolok.
Eddigi kérdéseidre a válaszom: nem és nem. Ráadásul a feltételezésed nem is következik a mondataimból.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.12.16. 11:06:48

@kolbenheyer: Köszönöm a válaszodat, ennyi érdekelt és javulást.