A legfrissebb cikkek

Nincs megjeleníthető elem

Kapcsolat


Friss topikok

Statisztikák

Címkék

alkotmány (20) állam (6) állambiztonság (10) állambiztonságis jelen (6) arab (9) atom (7) a mennyei birodalomban (6) bajnai gordon (10) biológia (16) bíróság (6) bkv (7) budapest (10) cigány (86) demokrácia (87) diszkrimináció (6) egyház (6) ensz (8) erkölcs (6) eu (28) európa (7) evolúció (10) fantasy (9) fasizmus (6) fidesz (148) foci (6) gay (17) gay pride (12) gáza (14) gazdaság (19) google (6) gyász (7) gyurcsány (49) hamasz (13) hitler (8) holokauszt (12) hülyeség (6) humor (9) index (10) internet (9) irán (21) iszlám (6) izrael (39) jared diamond (6) jézus (10) jobbik (73) jog (8) kádár (7) katolikus egyház (7) kdnp (10) keresztény (12) kereszténység (11) kína (11) kolbenheyer ír (162) kolbenheyer olvas (233) kommunizmus (14) környezetvédelem (6) közélet (9) közgazdaságtan (26) krimi (17) külpolitika (20) kultúra (25) liberalizmus (13) lmp (9) magyar (15) magyarország (140) magyar gárda (9) magyar hírlap (6) martin (6) mdf (12) meleg (13) mongol (18) mszp (62) náci (51) nacionalizmus (10) németország (11) nemzet (32) nemzetbiztonság (8) nyelvészet (6) obama (21) oktatás (11) orbán (56) oroszország (8) összeesküvés (6) őstörténet (6) palesztin (15) politika (215) pszichológia (14) rasszizmus (19) regény (27) reggel (67) rendőr (7) rendszerváltás (24) rowling (7) rükverc (11) rukverc (15) sci fi (11) sólyom lászló (11) szabadság (17) szdsz (20) szeretet (6) szlovákia (11) társadalom (69) tech (7) terrorizmus (8) több fényt a kdnp be (8) történelem (155) tudomány (8) tüntetés (6) usa (47) választások (34) választás 2010 (44) vallás (14) válság (11) varga e tamás (6) vendégpost (11) világ (14) voks10 (26) vona gábor (7) zene (12) zsidó (48) Címkefelhő

Designerünk

Legutolsó kommentek

Nincs megjeleníthető elem

Parlament = Nemzeti Nagycirkusz

2010.05.15. 14:00 Sárdobáló

Az alábbiakban Zixus vendégpostját olvashatják.

Az országgyűlés első napja tele volt mókával és kacagással. A Rosszabbik egy jól irányzott huszár-, akarom mondani gárdista vágással sikeresen tematizálta az ülést.

Reagált rájuk Papír-Turul is, akinek - talán a Sólyom for president! Facebook oldal hatására – újra volt vér a pucájában, óvta tőlük a demokráciát és jól kirekesztette őket. Bajnai „Kapus” Gordon, amúgy nagyon visszafogott beszédében, melyben alapvetően saját heroikus munkáját méltatta, nem feledkezett meg arról, hogy oda ne szúrjon a radikális pártnak. Figyelmeztette őket, hogy amennyiben ők maguk, a törvények betartását akarják számonkérni másokon, akkor biz’ saját magukon kell kezdeni. Amúgy ő szurkol a Narancsos Fiúknak, hogy vigyék csak tovább az országot az általa kijelölt rögös úton.

A szocik nézni se bírták, mikor Vona letette az esküjét. Elfordultak, még a fülüket is befogták, hátukon végigfutott a hideg, és volt olyan képviselő asszony, akinek még a mellbimbója is libabőrös lett. Mesterházy „Szakállnélkülsenkiseismermeg” Attila is határozottan kérte MOB Pált, az új házelnököt, hogy ugyan kezdjenek már valamit ezzel a lángtekintetű fiatalemberrel, aki majd legközelebb bomber dzsekiben és bakancsban fog szaladgálni a parlamentben. A Szent Korona alatt – gondolta magában II. Orbán Viktor királyunk, és valószínű ez futott végig az új házelnök agyán is, ezért egy kicsit odafricskázott a Csupaszarcúnak. „Legközelebb akkor szólj, ha éppen arról van szó, amiről beszélni akarsz” – dörögte MOB Pál, majd atyai jósággal végül mégis teljesítette a kérést, miszerint hívjanak össze bizottságot arról, hogy egy testületet kéne felállítani, ami majd kijelöli azokat, akik majd felelőségre vonják Vona „Igazmagyarosítottnevű” Gábort. (Persze már az első testületnek is tagja lesz Vona, és mivel ezek a bandák általában közmegegyezéssel hoznak döntést, nem fog történni semmi.)

Ezután következett a várva várt pillanat, és Vezérlő Fejedelmünk lépett a színpadra. Megalapította az úgy magyar királyságot, melynek államformájaként az új nemzeti együttműködést nevezte meg. Nevezhetnénk inkább korporációnak, vagy valami mozaikszónak, mert a kis barátaik, akiket az „Elég!” és „Szavazz!” szlogenekkel győzött meg, nem fognak tudni mit kezdeni ilyen hosszú, és bonyolult nevű államformával.

A végén jött a slusszpoén, a somlói galuska tetején nemcsak hab volt, hanem kandírozott áfonya is, úgy ám! A képviselők békésen elénekelték a Szózatot – már aki tudta egyáltalán a szövegét – majd egy pillanatra mindenki döbbenten nézett maga elé riadt tekintettel, hogy akkor most mi van? A Gárdisták ugyanis vígan rázendítettek a Székely Himnuszra. A maszoposok izegni-mozogni kezdtek, a Csupaszarcú is nézelődött, h ilyenkor most mi van? Végül ott maradt. A Narancsos honatyák megköszörülték a torkukat, és hamar beszálltak az ingyen koncertbe.
Az LMP valószínűleg nem ismerte Csaba királyfit, úgyhogy nem tudták eldönteni, hogy akkor ez most irredentizmus, antiszemitizmus, vagy egyáltalán mi köze ennek az egésznek a biciklizéshez, ezért inkább nem csináltak semmit.

Személy szerint semmi bajom a Székely Himnusszal, bevallom, magam is énekeltem már, Erdélyben jártamban. Engem az zavar, hogy egy 15%-os párt hogyan tudja így magára vonni a figyelmet úgy, hogy a többség nem tudja megvédeni magát ellenük. Mert a többség meghatározta a parlamenti ülés menetét, és a Szózattal akarta zárni. A Rosszabbik pedig fogta magát, és egy nap kétszer is felülírta a demokratikus rendet. II. Orbán „Nemzetegyesítő” Győzőnek tenni kell valamit, hogy helyreálljon a rend az országban, és megszűnjön az összevisszaság, és ezt a munkát a Parlamentben kell kezdenie!

204 komment · 3 trackback

Címkék: politika fidesz jobbik miniszterelnök sólyom lászló vendégpost

A bejegyzés trackback címe:

https://sardobalo.blog.hu/api/trackback/id/tr402004922

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Viszlát Bajnai! 2010.05.16. 11:39:08

Nem tudom, ki hogy van vele, de nekem ez a Bajnai egy egész szimpatikus fazon. A szakmai munkáját nem tudom megítélni, hiszen nem vagyok szakember, viszont politikusként nálam pontosan azt a szintet hozza, amit minden politikustól elvárnék. A dilettáns...

Trackback: Mellénytelen, előnytelen 2010.05.16. 09:50:26

Szeretettel üdvözlök mindenkit ! Ismét! Mert ismétlés a tudás anyja. Pedig nem is akartam máris anyázással nyitni, arra ott lesznek a hozzászólók. Jó időben... mit is mondok, monszunos időben jegyzem ezeket

Trackback: Képes képtelenségek 2010.05.16. 08:11:01

Alighanem ez a mellény-gate nem cikisebb, mint a kordonbontás. Mi több, azt állítom, habár mindkettő jogszerűtlen, ám mégis jogos, mert egy antidemokratikus és talán alkotmányellenes intézkedés ellenében lép fel

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2010.05.15. 18:05:00

"Engem az zavar, hogy egy 15%-os párt hogyan tudja így magára vonni a figyelmet"

Úgy, hogy ti ballibsik és posztkommunisták az égvilágon semmihez sem értetek, ezért maradt nektek a szánalmas "antifasiszta" harc és elhatárolósdi. A Fidesz fog kormányozni, ti meg 4 éven keresztül Hitlerezhettek és retteghettek, amíg ugyanúgy el nem fogytok, mint az szdsz. Öröm lesz nézni.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2010.05.15. 18:58:07

@libbancs: ez a komment már a szebb jövő előtt, vagy után született?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.05.15. 18:58:53

Pff, ezt a vendégposztot komolyan gondoltátok? Nem hiszem el, hogy nem tudtok előrukkolni valami színvonalra emlékeztető irománnyal, ami legalább tőletek is származik.

Corry 2010.05.15. 19:23:38

@Mj:

Hát igen, érdekes egy lektűr az bizonyos. Biztos jófej, hogy mindenkiről van egy rossz félmondata, javaslom keressünk egy pozitív szereplőt, vagy legalábbis félig pozitívnak beállítottat a posztban.

Zixus 2010.05.15. 20:07:11

nem lehet valaki cinikus és egyformán távolságtartó a politikai erőkkel szemben? nem értem.

Vidéki 2010.05.15. 20:34:46

@Zixus:

Az LMP-nek egy fontos állásfoglalása körülbelül így hangzott:

Magyarország nem tud úgy megújulni, ha folyton a szkepszis motivál bennünket.

A szerző keserű, nihilista, cinikus humora sehova se vezet.

Ha képviselőinket a mennyországi angyalok kórusából tudnánk kiválogatni, a szerző azokat is mélységes undorral, mérhetetlen arroganciával lealázná.

Magas lován ülve úgy képzeli, hogy csak neki és a vele egy húron pendülőknek adta meg a Gondviselés a racionális gondolkodás képességét és azok akik szabad választásokon bekerültek a parlamentbe mindannyian született hülyék lennének (hozzá képest).

bryan 2010.05.15. 22:25:49

Nem értem, minden párt nevetségesen viselkedett valamikor az ülés során? Igen. Ezt írta a szerző is? Igen. Mi a probléma akkor?
Jobbat érdemelnénk ennél a parlamentnél? Nem biztos.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.05.15. 22:40:30

@Zixus:

De, lehet, azonban ez még mindig harmatgyenge, egyszerűen nem is szórakoztató. Ráadásul pont ehhez az alapvetően felemelő eseményhez méltatlan a cinizmus. Még akkor is, ha néha elfogott a kuncogás a korelnök mondatai miatt, még akkor is, ha Sólyom "túl" politikus volt, és még akkor is, ha ment a hiszti a gárdamellény kapcsán. De érzésekről és hozzáállásról nincs értelme vitatkozni.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.05.15. 22:42:32

@bryan:

Miért, a Fidesz, a KDNP vagy az LMP mikor viselkedett nevetségesen? És mi köze ennek ahhoz, hogy ez az esemény alapvetően egy ünnep?

bryan 2010.05.15. 22:56:22

@Mj:
Jogos, akkor minden frakcióból volt valaki, aki nevetségesen viselkedett: az LMP-ből a félrenyomó képviselő, a Fideszből szegény Horváth János. Bár nekem egyelőre ez a Nemzeti Együttműködés (mikor kimondják mindig érzem benne a nagybetűt :) is eléggé nevetséges.

flippant 2010.05.15. 23:05:26

Bakker, a végén még betiltják a Székely Himnuszt is. Mert kirekesztő, mert irredenta, mert rasszista, mert fajgyűlölő. Agyrém ami ebben a kurvaországban történik, tényleg cirkusz az egész.

KóserKároly 2010.05.15. 23:13:23

@Mj: Kérlek, így írd: Ünnep. Nagy kezdőbetűvel. Úgy lesz igazán ünnepi. Tényleg.

A jelek szerint hasonlítasz a szélsőséges pártokra: nincs humorérzéked. Vagy van, csak ezt az írást nem érted. Vagy érted, csak szándékosan nem akarod érteni. Óvoda. Te is.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.05.15. 23:24:49

@bryan:

Nincs miért védenem az LMP-t, de még a legdörzsöltebb rókák is szoktak félrenyomni, ez nem oszt, nem szoroz, csak egyszerű baki. Persze nyilván jó lenne, ha legalább arra a pár másodpercre tudnák, hogy most akkor igen vagy nem.
Horváth Jánosra azért nem mondanám, hogy nevetséges, mert szeretnék én ilyen állapotban lenni 89 évesen, ahelyett, hogy a föld alatt porladok.:P
Én nem a címre, hanem a tartalomra leszek kíváncsi.

Pelso.. 2010.05.15. 23:25:16

@Mj: Ünnep? Majd, ha ledolgozzák valódi s műbalhék mellőzésével legalább a ciklus felét, a lehetséges viszonyok között legalább részben közmegelégedésre zajlik a jogalkotás, látványpolitikai elemek s mellé beszéd nélkül, nemcsak önmaguknak és a sleppnek kedvezve, próbálják feledtetni a húszéves eddigieket, -hát majd akkor, talán.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.05.15. 23:25:32

@flippant:

Legalább te ne írd le a gyurcsányi trágárságot.:(

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.05.15. 23:27:55

@KóserKároly:

Utálom az erőltetett nagybetűsítést, én inkább a magyar helyesírás szabályai szerint írnék, ha megengeded.
Ha szerinted ez egy humoros írás, amin jókat lehet nevetni, csak tessék, egészségedre. Van, aki azon is jókat nevet, ha részegen belenéz a tükörbe, én mégsem tudok vele nevetni.

Krokodil · http://sardobalo.blog.hu 2010.05.15. 23:30:25

@Mj: áh pedig az a legviccesebb. belenézel, és ott a fejed.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.05.15. 23:31:38

@Pelso..:

Az ünnepnek számomra nincsenek ilyen feltételei, mert ezektől függetlennek tartom. Március 15-én sincsenek olyan elvárásaim, hogy majd akkor ünneplem, ha Petőfiről kiderül, hogy mégsem volt republikánus, meg október 23-án sem hánytorgatom fel Nagy Imrének a padlássöpréseket. Ez a nap is egy szimbólum, és aki nem érti, annak tényleg csak a pillanatnyi bakik emlegetése meg a cinizmus marad.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.05.15. 23:32:54

@Krokodil:

Miért, te részegen tényleg ezt szoktad csinálni?:)

Krokodil · http://sardobalo.blog.hu 2010.05.15. 23:38:04

@Mj: Ez most mindegy. Inkább álljunk neki egyenként megnézni, hogy melyik szoci maradt bent, és melyik csomagolta össze a motyóját és ment ki.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.05.16. 00:11:54

@Krokodil:

Jó, te kezded, én most egy ZS-kategóriás szamurájos filmet nézek.:)

KóserKároly 2010.05.16. 00:33:14

@Mj: Megint nem értetted. Az iróniát. Azt. Pedig volt ám benne. Mármint a nagybetűsítéstben. Kár...

De örülök, hogy ismét megmutatod nekünk, milyen tökéletes is vagy. Te ismered a Magyar Helyesírás Szabályait. Akár nagy kezdőbetűkkel is, hiszen van egy könyv is. Ez a címe. Bizony.

KóserKároly 2010.05.16. 00:34:36

@KóserKároly: Bár azt nem így írják. De itt lenne az ideje. Hiszen Ünnep az, ha Valaki, főleg Mj ismeri a Magyar Helyesírás szabályait. És azok szerint ír. Vagy ÍR?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.05.16. 00:40:19

@KóserKároly:

Nem értettem, mert nem akartam érteni.

Miért lennék tökéletes? Néha a fejemet fogom, hogy milyen hibákat tudok leírni. De szerintem ez egyre fölöslegesebb párbeszéd.

szanalmas 2010.05.16. 01:11:58

@Mj:

Kedves Juli!

Ez a (szerinted) színvonaltalan iromány véleményem szerint roppantul finoman foglalta össze a "felemelő esemény" történéseit.
A valóság ettől százszor tragikomikusabb volt.
Szánalmas és groteszk ami folyik ebben az országban.
A film forog tovább csak kicserélték a bohócokat benne nagyjából.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.05.16. 01:38:45

@szanalmas:

Ez a te véleményed. Ugye nekem nem kell egyetértenem vele, ha nem muszáj?;-) A blogomon megtalálod, hogy én mit tartottam érdemesnek megemlíteni erről a napról.

Zixus 2010.05.16. 02:11:17

@Vidéki: Magas lován ülve úgy képzeli, hogy csak neki és a vele egy húron pendülőknek adta meg a Gondviselés a racionális gondolkodás képességét és azok akik szabad választásokon bekerültek a parlamentbe mindannyian született hülyék lennének (hozzá képest).

Az irónia és a humor segít elviselni szürke hétköznapjainkat. Szeretném leszögezni, hogy magas lovam maximum sámli :-) Továbbá nem gondolom, hogy a képviselők mind ostoba, tudatlan fajankók, viszont statisztikai alapon van közöttük az is. Az alapján mondjuk kínai honatya is kellene, hogy legyen! :-)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.05.16. 02:26:56

@Zixus:

"Az irónia és a humor segít elviselni szürke hétköznapjainkat."

Valóban. Ahogy a pátosz és az összetartozás átélése is.:)

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2010.05.16. 06:55:12

@Mj: Te milyen "felemelő eseményt" láttál a parlament nyitóülésén? Én semmilyet. Attól még nem felemelő ám, hogy eléneklik a Himnuszt (nem a székelyre gondolok...), meg attól sem, hogy szép ruhákban vannak. Ezek csak külsőségek.

Akkor lenne felemelő, ha mondjuk a 386 képviselőből 385 szolgálatnak tartaná a képviselőséget, és ennek megfelelően dolgozna, nyilatkozna, élne.

hunyuan 2010.05.16. 07:09:11

az lett volna igazán felemelő, ha Az ember Aki Még Sohasem Hazudott kapásból bejelenti, h. ingyé' is vállalja a nemzetmentést..

Te meg emdzsi kislány a szép kis orcácskáddal talán rossz helyen nézelődsz..

peti-peti 2010.05.16. 07:22:26

@libbancs: Kedves Libbancs!
Itt az ideje a cselekvésnek a szájtépés és a trikolór lengetés mellett. Ha pár év múlva az ország úgy fog nézni erre a parlamentre, amely tényleg tett valamit a haladásért, akkor én komolyan tapsolni fogok. Addig is munkára. Mindenki. Nem szájat jártatni.

Dr Kangörény 2010.05.16. 07:34:18

@Mj: "Ahogy a pátosz és az összetartozás átélése is.:)"

Szegény, naív ember. Szomorú, hogy vannak ilyenek.

macska69 2010.05.16. 07:34:39

A post igenis jó. Nem arra nyomul az írója, hogy meg kellene oldania az említett doglokat mások helyett, egyszerűen leírt egy tapasztalást, amivel lehet egyetérteni és nem egyetérteni. Szédületes, hogy gén szinten erre vagytok kódolva, hogy mindegy ki írta és miről szól a post, hurrogjuk le... Írjon bármelyikőtök egy legalább ilyen hosszú és legalább ilyen tényszerű postot, meglátjátok, ugyanez a sors vár rátok. Ahogy elnézem, itt az a lényeg, hogy elvegyétek a kedvet az írástól. Nemes cél, mit ne mondjak...

gorcsev54 2010.05.16. 08:14:57

A szocik elkezdték a kivonulást a parlamentből az a baj , hogy egyáltalán betették a seggüket de remélem 4- év múlva nem lesz közülük senki aki kivonulhatna meg hátat fordíthatna. Nincs ebben semmi ünnep, hogy megkezdi a munkának nevezett bohóckodást a parlament (főleg amíg Lenvai félék dumálhatnak).

TGabi 2010.05.16. 08:16:53

A Jobbik Parlamentbe kerülése az ország szégyene.

gorcsev54 2010.05.16. 08:27:51

@Luella Menendez: Szerintem van itt sokkal nagyobb szégyen.

levi009 2010.05.16. 08:34:17

@macska69: A poszt írójáról csak annyit, hogy a választások előtti hónapokban kiemelt ügybuzgalommal moderálta a neki nem tetsző kommenteket. Még azokat is, amelyek semmilyen moderálási szabály ellen nem vétettek.
... és még egy ilyen valakinek van orcája bírálni a nemzeti oldalt?!

molaris 2010.05.16. 08:35:39

Annyira volt emelkedett mint egy Jancsó film. Alig néhány motívum hiányzott: a hosszú monoton menetelések, a fehér ló és a kakastoll!
A többi, ha verbálisan, de megvolt.
Gazember gazemberezte a másikat, dícsérte magát, és semmibevesző lélekkel próbált sokszor ébren maradni.
A legvörösebb a teremben, a Feri feje volt Viktor beszéde alatt.

Egy tárgyi tévedést szeretnék javítani: a Székely Himnusz nem hangzott el, ellenben elénekelték a Szegeden született: Székely kivándorlók himnusza című éneket.

fourgee 2010.05.16. 08:37:14

"Az LMP valószínűleg nem ismerte Csaba királyfit, úgyhogy nem tudták eldönteni, hogy akkor ez most irredentizmus, antiszemitizmus, vagy egyáltalán mi köze ennek az egésznek a biciklizéshez, ezért inkább nem csináltak semmit."

Áááááá, ez a legjobb az egészből :))))

molaris 2010.05.16. 08:42:07

Tessék megtanulni, nem árt!

Ősi székely himnusz

Hej, én édes jó Istenem,
Oltalmazóm,. segedelmem,
Vándorlásban reménységem,
Ínségemben lágy kenyerem!

Vándor fecske sebes szárnyát,
Vándorlegény vándorbotját
Vándor székely reménységét
Jézus, álld meg Erdély földjét!

Vándor fecske hazatalál,
Édesanyja fészkére száll,
Hazajöttem, megáldott a
Csíksomlyói Szűz Mária!

fourgee 2010.05.16. 08:44:28

@Luella Menendez: " A Jobbik Parlamentbe kerülése az ország szégyene."

Miért is? Ha egyáltalán szégyen, akkor azoknak a szégyene, akik olyan irányba vitték az országot, hogy volt igény a Jobbik létrejöttére. Ha a Jobbikra már nem lesz igény, el fog az is tűnni. Az SZDSZ már el is tűnt, az MSZP meg megfelezódött. Na látod, az MSZP-re ugyanakkora igény van, mint a Jobbikra. Na ez a szégyen, hiszen egy baloldali pártra mindig is nagyobb igény van mint a szélsőségesekre, valószínűleg nem baloldaliak, csak annak mondják magukat.

:)

Apuci62 2010.05.16. 08:45:42

Ugye senkinek nem kerülte el a figyelmét, hogy II.Orbán királyunk első rendelkezése az volt, hogy a miniszterek és államtitkárok fizetését 15%-al megemelték, bár korábban azt ígérték, hogy lecsökkentik a 2002-es színtre. Új országra ébredtünk, ja!

www.BiSex.hu (törölt) · http://www.bisex.hu/aff/99e46a59d4f8188eda373d36ecd8cc3a 2010.05.16. 08:47:05

engem inkább az zavart, hogy a nagy magyar hazafi-Gyurcsány-vezényletével kivonultak a szocik, azaz kimutatták, hogy mennyire szarba veszik a külföldön élő magyarokat.(hogy rohadna meg az ilyen féreg)

pocokpocok 2010.05.16. 08:51:30

nagyon jó lett a beszámoló, majd-behugyoztam a röhögéstől, gratulálok!:)

Frick László Emlékzenekar 2010.05.16. 08:57:08

Már mi a szarér' tematizálta volna, amikor pl Jó Gordonnak a Nemszaralaknak is előre meg volt írva a beszéde. Az basszusozott volna be, ha Vona fenthagyja a jakót, de hálistennek van akkora barom, hogy megtette ezt a szivességet. Persze meg volt előre írva a beszédek meg reagoknak azonfele is, a balesetre, ha fenthagyja azt a szar zakót.

cicmen (törölt) 2010.05.16. 08:59:15

A poszt jó! Én is attól tartok, amire ezek a jelek is mutatnak. Ezek most se akarnak komoly kérdésekkel foglalkozni, értelmes munkát végezni, csak egymást cseszegetni! Ez a mellény ügy egy lufi! Embere válogatja kit hogyan talál meg! De ha ezzel és hasonló gumicsontokkal fognak ökörködni, akkor lesz még lejjebb is ennek az országnak!

freebiker 2010.05.16. 09:08:49

A mellényügyet el kell felejteni. Van elég bajunk. De mielőtt belázad a sok szoclib megmondom miért viselje azt a mellényt. Alkotmány és törvényellenes a betiltása. Az ülésterem falán ugyanúgy jelen van a jelkép. Ezer éves jelképről beszélünk, nem horogkeresztről.
Az izraeli kitűző ocsmányabb húzás.
Amíg vörös csillagos, sarló-kalapácsos,Che-s pólókat kapni legálisan, addig senki ne merjen az Árpád sáv miatt köpködni.
Esztergom hivatalos zászlaja ez ,több. mint ezer éve.
Csak nemzetidegen, hazaáruló tolvaj banda durcizik a székely himnusz miatt. Mellesleg a Fideszesek 90%-énekelte. Akkora tirpák csak a maszop volt Ferkóval az élen, akik kimentek közben.

Hányinger minden balos rettegés. Nem lesz itt második náci párt. Csak szeretnék sok birkával megetetni ezt a dumát. Rettegni csak a sitt miatt kell neki.

De attól nagyon.

cicmen (törölt) 2010.05.16. 09:15:52

Senkinek ne legyenek illúziói! Amikor megláttam Steiner Pált izraeli kitűzővel,bizonyossá vált,hogy a következő évek provokációval, elhatárolódással,kis külföldi hazaárulkodással fognak telni.

cicmen (törölt) 2010.05.16. 09:21:03

@freebiker: Barátom! Akin izraeli kitűző van az ne is próbálja a székely himnuszt énekelni!

portis · http://www.online-szallas.com 2010.05.16. 09:23:45

A székely himnuszt Erdélyben énekelni még a parlamenti nótázásnál is cikibb. Gondolom részegen a kempingben mi?
Estleg a csíksomlyói búcsúba menet a busz mellett furulyakísérettel amig a többiek szalámis szendvicseket ettek a parkolóban.

cicmen (törölt) 2010.05.16. 09:29:35

@portis: Cikibb? És mi a trendibb? Gyrosozás közben Dopemant böfögni a józsefvárosban balalajkaszóra?

portis · http://www.online-szallas.com 2010.05.16. 09:37:20

Magamrészéről, evés közben nem szoktam énekelni... .

facon 2010.05.16. 09:46:21

portis: dúdolgatni sem?
Internacionálé, stb??

Tényleg: hallotta már valaki a munkásőr "himnuszt"?? Brutális..:-DD

Diktatúra Pécsett, új céget foglalt el a Fidesz! 2010.05.16. 09:47:58

A szánalmas pojáca, ripacs szerepét szépen átvette a pincérmellényes hőzöngő Orbántól!
A "székely himnusz"?? éneklése a Parlamentben nevetséges és otromba.
Persze lassan kifogy a műbalhézó alól a pártja, jobb lesz így!

A választók nagy része, kétharmada, 5,5 millió polgár nem szavazott a Fideszre!

micu · http://www.ingyentv.hu 2010.05.16. 09:54:40

A Székely Himnusznak VAN köze a biciklizéshez !
Ífjúkoromban számtalanszor bejártam a Székelyföldet biciklivel életreszóló élmény volt.
Az LMP máris felveheti a programjába.

cicmen (törölt) 2010.05.16. 09:55:44

@portis: Van más jó tulajdonságod is? Amúgy értelek én szalámisszendvicses székely himnuszos bárdolatlan elemekkel nem vegyülsz. Tényleg láttál ilyen feelinget a busz mellett vagy kitaláltad? Mert ha fikció, akkor hatásosabb lett volna szalonnás vajaskenyérrel!

Versenycsiga 2010.05.16. 09:56:07

Így van. A székely himnusz megért egy posztot. Annak idején az internacionáléról is írtál? Tudod, mszp meg azt dúdolgatja.

manipul 2010.05.16. 10:01:00

Tipikus divatcikk, nájlon humorkodással. Nem értem, hogy az Origó, Index milyen meggondolásból próbálja ezeket lenyomni a torkokon.

Rókakígyó 2010.05.16. 10:07:58

A legnagyobb probléma akkor kezdődik, amikor a humorérzék is elszáll. Egy dolgot lehetett volna pénteken ünnepelni: a rendszerváltás lezárását. Jelentsen ez bármit. A humort viszont őrizni kell, úgyhogy előre sárdobáló. Én is viccesnek találtam a látottakat.

A királyságot azért nem tartanám jó államformának, mert hamar börtönbe kerülnék felségsértésért.

cicmen (törölt) 2010.05.16. 10:13:32

@Rókakígyó: Királyság? Megint azzal jönnek hogy az Orbán felpróbálta a koronát?

Roy 2010.05.16. 10:14:04

Nem értem a problémát.
A két nagy párt (MSZP, FIDESZ) hozta létre a Jobbikot, és a magyar gárdát.
Az egyik a tehetetlenségével, és korrupciós ügyeikkel, a másik azzal, hogy kivitte az utcára a politikát.
Sólyom meg lapult ez idő alatt.
Mit sírnak?
Az árpádsáv szinte minden magyarországi címerben szerepel.
Lesz még cirkusz.

cicmen (törölt) 2010.05.16. 10:14:27

@Rókakígyó: Királyság? Megint azzal jönnek hogy az Orbán felpróbálta a koronát?

Roy 2010.05.16. 10:18:31

@cicmen: Már meg volt a próba? És jól állt a fején, nem szorította?

Martian (törölt) 2010.05.16. 10:24:19

@Roy: és még kiderülhet, hogy a Magyar Gárda betiltása egyike a XXI.sz. koncepciós pereinek...

1jó? 2010.05.16. 10:24:55

Nem hiszem, hogy:
-16 éves munkanélküliségi csúcs (2010 I. negyedév 11,8%),
-növekvő GDP-hez viszonyított bruttó államadósság (kb. 80%),
-virágzó korrupció és sikkasztás sorozatok,
-szétbombázott oktatás-, egészségügyi- és nyugdíjrendszer,
-növekvő adóterhek és új adók megjelenése,
-20 évnyi hazugság és törvényi áthágások sorozata, amennyire nem szégyellték,
-EU-s pályázati pénzek elkótyavetyélése,
-romló közbiztonság és szaporodó gyilkosságok
-megoldatlan roma ügy (munkanélküliség, szakképzettség hiánya, segélyezési rendszer, stb.)
KÖZEPETTE, A PARLAMENTNEK EGYETLEN, ÉGETŐ, LEGFONTOSABB, LEGVESZÉLYESEBBNEK TARTOTT PROBLÉMÁJA

EGY ROHADT MELLÉNY, melyen ráadásul
egy történelmi címer szerepel és nem kék csillag fehér alapon.

Úgy vélem Vona Gábor ezen cselekedete mindössze felhívja a figyelmet arra, hogy a "honatyák", más pártok és képviselőket mennyire nem érdekli más SOKKAL DE SOKKAL ELŐRE VALÓBB ÜGY.

MSZP, LMP (SZDSZ), FIDESZ mind egy követ fújnak.
Mikor megállapodott az MSZP és a JOBBIK a bizottságokról, ezt követően nyilatkozott a JOBBIK, hogy nagyon örülnek a nemzetbiztonsági bizottságnak, mert fényt deríthetnek dolgokra.
Erre mit adj Isten, a megegyezés ellenére, makacsul és idegesen az MSZP mégis csak ezt szeretné és meg is kapja a FIDESZ-től, mert ŐK is benne vannak és nem kellene, hogy kiboruljon a teleszart bili.

További szép napot!

portis · http://www.online-szallas.com 2010.05.16. 10:25:51

@cicmen:

Láttam... a valóság durvább volt, csak azért nem írtam mert nem akartam senkit megbántani.

kubatov_kommunista 2010.05.16. 10:32:25

Lassan ki kéne menni az utcára felgyújtani ezt-azt a 3.60-as kenyérért adócsökkentésért (a középkorba kevesebbet fizettek) csak hogy befejezzük már ezt a nyamvadt történelemórát (ki nem szarja le) meg hogy jobbról is érezzék a fiúk a népi feelinget. :)

A Duna meg csak jön, egyre jön...

facon 2010.05.16. 10:33:08

Miért van az, hogy én nem félek!
Nem félek a gárdától, nem félek, hogy V.-t királlyá koronázzák, nem tartom nevetségesnek a székely himnuszt a parlamentben, nem félek, hogy a magyarok magyar állampolgárok lehetnek végre, nem félek a jobbiktól, sőt tisztelem őket határozottságukért, azért, hogy őszintén kiállnak nemzetük mellett- nem úgy, mint az előző klientúra, aki bárki seggét kinyalta, aki helyeselt nekik.

Félek viszont a cigánybűnözéstől, a globalo gazditól, a zsidó felvásárlástól.

Akkor én most fasiszta vagyok??

facon 2010.05.16. 10:34:16

Hozzáfűzöm: nem rájuk szavaztam..

cicmen (törölt) 2010.05.16. 10:34:58

@portis: El tudom hinni neked! Egyszer azt nézd majd meg amikor józan, tisztességes, hazaszerető kultúrált emberek éneklik valamelyik nemzeti dalunkat! Akkor tud megdobbanni a szív!

vega2 2010.05.16. 10:40:33

Megmondták már korábban: El lehet menni! :-)

Roy 2010.05.16. 10:43:45

@facon: Nem vagy az, csak MAGYAR!
Ami pedig a magyar gárdát illeti, semmi erőszakos cselekményt nem hajtottak végre, nem úgy mint bizonyos etnikumok. Ezzel nem azt akarom mondani, hogy nincs köztük becsületes dolgozó ember. Féljen az akinek félnivalója van.

portis · http://www.online-szallas.com 2010.05.16. 10:44:46

@cicmen:
Igen... csakhogy mostanában a trendi éppen a székely himnusz éneklése.
Amugy örülök hogy a poszt írójával szemben, te helyesen írod azt hogy "székely himnusz" .
Mert bizony kedves barátaim bármennyire is fölhorgad bennünk a kurucvér, a székely himnusz a magyar himnusszal egyetemben bizony kisbetű.

2010.05.16. 10:48:10

Gratulálok annak, akinek az a legnagyobb problémája, hogy milyen mellényben volt a Vona! Felölem lehetett volna napszemüvegbe, és fürdögatyába is, engem az sem zavart volna. Mint ahogy az sem, ha Lendvai bikiniben tette volna le az esküt.(legfeljebb egy páran rosszul lettek volna körülötte) Ha pedig valaki azzal jön hogy ünnepélyesség, komolyság, tisztesség, becsület-annak javaslom hogy nézze meg a lecsukott, letartóztatott képviselök, pártkatonák listáját.Na kik is szerepelnek benne? Mind azok, akik ünnepélyesen, komolyan , tisztességesen letették az esküt és utána "becsülettel"loptak, csaltak, hazudtak.Akkor most mire ez a fene nagy felháborodás? Akkor kellett volna felháborodni, amikor ellopták, elcsalták az országot.Akkor a tisztelt postiró miért nem kiabált?Ja hogy azok a liberek és a szocik voltak? Az pedig ezek szerint nem baj!?

cicmen (törölt) 2010.05.16. 10:55:39

@portis: A lelkemben csupa nagybetű! A himnuszok viszont nem trendik hanem nemzedékeken átívelő időtálló értékek! Hinni szeretném, hogy érzik a most is aktuális mondanivalóját azok akik megtanúlták őket!

SzaGyu 2010.05.16. 10:58:35

@1jó?: Ezekre a megállapításokra (melyek ugyan tények)

-16 éves munkanélküliségi csúcs (2010 I. negyedév 11,8%),
-növekvő GDP-hez viszonyított bruttó államadósság (kb. 80%),
-virágzó korrupció és sikkasztás sorozatok,
-szétbombázott oktatás-, egészségügyi- és nyugdíjrendszer,
-növekvő adóterhek és új adók megjelenése,
-20 évnyi hazugság és törvényi áthágások sorozata, amennyire nem szégyellték,
-EU-s pályázati pénzek elkótyavetyélése,
-romló közbiztonság és szaporodó gyilkosságok
-megoldatlan roma ügy (munkanélküliség, szakképzettség hiánya, segélyezési rendszer, stb.)

a FIDESZ sem fog gyógyírt találni.
Ne felejtsük el, hogy voltak már kormányon de akkor sem remekeltek.
A Székely Himnusz-t ugyan jó ha tudjuk és arra alkalmas térben, időben el is hangzik az szép. Ebben az esetben nem kellett volna elénekelni.

Az ős kaján 2010.05.16. 11:00:07

Lett volna egy egyszerű megoldás: észre sem venni.

bunko_jobbos 2010.05.16. 11:03:48

Anyád a nemzeti nagycirkusz. Erre a napra várunk 20 éve. Bár erre azt mondta egy ismerősöm, mikor meghallotta: 60 éve, fiacskám!

SzaGyu 2010.05.16. 11:06:58

@jános515: Vannak helyek, események, alkalmak ahol illik tisztességes öltözékben megjelenni!
Egy esküvőre, (ne adj Isten) temetésre és még sorolhatnám... Te hogy jelennél meg? Fürdőruhában? Nem mondom, szép felfogás a tied és a hasonlóan vélekedőké is!

gentry 2010.05.16. 11:09:50

@Mj:
Nem akarok hinni a szememnek, hogy van ember aki a parlament alakuló ülését ünnepnek gondolja. Mondjuk annyiból tényleg más a dolog, hogy eddig csak tolvajok ültek a patkóban, most a Jobbikkal megjelentek az erőszakos bűncselekmények elkövetői is. A szerzőnek teljesen igaza van abban, hogy senkiről nincs egy jó szava sem. Miért lenne?

stars7726 2010.05.16. 11:12:28

a jobbik kb ennyit tud érdemben,és értelemben hozzátenni magyarország felemelkedéséhez.
semmi keresnivalójuk a parlamentbe.
minek a cirkusz,a feszültség felesleges gerjesztése?
Van így is bőven elég megoldandó feladat.
és ha nem tévedek nekik az ott a munkahelyük.
én pedig ezért politikusnak nem szeretnék fizetni.
dolgozzanak meg a pénzükért.

gentry 2010.05.16. 11:14:33

@Zixus:
Dehogynem! Különösen most, amikor az emberek nagy része befogott orral szavazott arra a pártra, akit utolsóként húzna ki a listáról. És ne gondoljátok, hogy csak az LMP szavazók jártak el így (mert az LMP szavazók 99%-a sztem így tett), több olyan Fideszre szavazó haverom is a legkisebb rossz elvét követve húzta be a maga ixét. És biztos voltak ilyen szoci szavazók is, csak olyat én nem nagyon láttam.

cicmen (törölt) 2010.05.16. 11:15:51

@SzaGyu: Na álljunk már meg! Még el se kezdték!A másik! Van gyógyír,nem is bonyolúlt,egy hülye is meg tudná csinálni,csak akarat kell hozzá,és tisztesség! Na az hiányzott eddig! Én nem tudom mit fognak most csinálni, de azért az évek távlatából úgy rémlik, hogy nagyságrendileg kisebb szart hagytak maguk után mint ez az idióta bagázs!

manipul 2010.05.16. 11:16:18

Tisztelt Facon!
Ezt a kérdést nem is igen ildomos a felvetni. Ugyanis kényelmetlen lenne rá érdemben válaszolni. Válasz helyette viszont rasszistanácifasisztáznak rögtön, aminek az a szerepe hogy kellően szégyellje magát, akinek tetszik mondjuk a székely himnusz, sőt uram bocsá nem ítéli el Orbán Viktort. Az egész uralkodó médiának ez a manipulációra épülő nyomásgyakorlása a fő feladata. Ez nem új dolog, és nem is magyar, hiszen például Katyn 50 éves elhallgatása világprodukció. De például, arról sem beszélnek sokat, hogy az USA a japán származású amerikai állampolgárokat táborba zárta a 2. világháborúban.

facon 2010.05.16. 10:33:08
Miért van az, hogy én nem félek!
Nem félek a gárdától, nem félek, hogy V.-t királlyá koronázzák, nem tartom nevetségesnek a székely himnuszt a parlamentben, nem félek, hogy a magyarok magyar állampolgárok lehetnek végre, nem félek a jobbiktól, sőt tisztelem őket határozottságukért, azért, hogy őszintén kiállnak nemzetük mellett- nem úgy, mint az előző klientúra, aki bárki seggét kinyalta, aki helyeselt nekik.

Félek viszont a cigánybűnözéstől, a globalo gazditól, a zsidó felvásárlástól.

Akkor én most fasiszta vagyok??

gentry 2010.05.16. 11:20:01

@Mj:
Na, a pátosz ztán egy qrva fontos dolog... Sajnos most éveken át élvezhetjük minden huszadrangú dolog esetében...

El Curros 2010.05.16. 11:20:31

Biztosan csak a Jobbikot lehet összehozni a bűnözéssel?
....olajbűnözés-politikusok-bűnben cinkos rendőrök-"öngyilkosságok"-halasztott vámfizetés-Fenyő_gyilkosság-robbantások-a bűnökből temérdek pénz,médiabefolyás,hatalom,titkosítások!
Ez a Jobbik nélkül is létezett a Parlamentben,-nem Gárda-mellényben,nem is zsinórosban-a "köznyelv" fehér galléros bűnözésként is ismerheti.
Azért Dúró olvashatta volna az esküt.Mert ugyan a sajtó ezt minden oldalról jótékonyan nem ecseteli,én szvsz szánalmasnak tartom.
Fóbiát látok,látvány,-és pótcselekvések közepette.
Szánalmasan indul az egész.

szanalmas 2010.05.16. 11:21:44

@Mj:

Nem, természetesen nem.
Te egy okos és visszafogott csaj vagy, tulajdonképpen igazat adok neked abban, hogy inkább énekeljenek atyáink, addig sem okoznak kárt. ;)

cicmen (törölt) 2010.05.16. 11:27:10

@jános515: Jááános! Lendvai bikiniben? Vizuális alkat vagyok és most elrontottad a napomat! Ezt nem bocsátom meg soha!

Várúr 2010.05.16. 11:28:39

@Mj:
Nevetségesen a legeslegJobbik viselkedett, mind a koronaesküvel (egy köztársaságban), mind a mellényes bohóckodással, mind a "székely himnusznak" nevezett, 1921-ben született, nem mellesleg egy zsidó szövegíró által izzadmányozott vérciki műdallal.

facon 2010.05.16. 11:32:27

@gentry: Mi van?? Kit ostobázol?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.05.16. 11:32:28

A Parlament eddig is cirkusz / óvoda volt, csak sokkal zsebbevágóbb, mint az eredeti műintézmények :S

"az zavar, hogy egy 15%-os párt hogyan tudja így magára vonni a figyelmet úgy, hogy a többség nem tudja megvédeni magát ellenük"
Úgy, hogy a többi egy kib*ott töketlen banda, ezek meg tudják, mit akarnak (csak velünk nem közölték).

Amit a Jobbik csinált, az amúgy alapból bohóckodás, és a többi párt meg beugrott, mert elkezdtek ezen pörögni. Át kell nézni az ilyeneken, attól törik le a szarvuk.

Várúr 2010.05.16. 11:34:04

@flippant:
@bryan:
Nekem a nemzeti együttműködés inkább kívánatos. Ellenkezője, a nemzeti különműködés (helyesebben nemzetellenes gazemberkedés)még egy darabig meghatározó lesz sajnos.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.05.16. 11:35:34

Jut eszembe székely himnusz, nagyanyám székely, a 2. vh. óta itthon él. Nála a falon kint van az emlegetett "vérciki" mű, és neki pl. elég sokat is jelent.

Aki szerint vérciki, az mondjuk szerintem meg bekaphatja. A magyar Himnusz nem ciki?

cicmen (törölt) 2010.05.16. 11:38:48

@ColT: Akkor most én is át nézek rajtad! Jééé! Szegfű, madarak,miegymás! Kösz a tippet! Tényleg jó!

szanalmas 2010.05.16. 11:41:39

@Várúr:

Várjál, megpróbálom lefordítani a Nemzeti Együttműködés (Polgári Körök stb-stb) jelentését:

Gyűljünk össze jó sokan, hogy valaki mondjon már valami olyat ami alapján egyáltalán elkezdhetnénk elindulni valami felé, mert kurvára nem tudjuk, hogy mihez kellene kezdeni.

Várúr 2010.05.16. 11:43:36

@facon:
Dehogy vagy fasiszta... inkább ijedős. A felsoroltaktól nem félni kell, hanem tenni ellene, persze nem a mellény bátor mutogatásával.

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2010.05.16. 11:44:40

és ennek mégis mi volt a mondanivalója? agymosott hülyegyerekek írkálnak ilyen butaságokat.

cicmen (törölt) 2010.05.16. 11:46:43

Mi van rajtad? Mit énekelsz? Ezzel van tele néhány ember feje? A tettek fognak beszélni! Vannak rossz előérzeteim de én még várok az ítélettel. A zenei és öltözködési kritikusokat meg lesz.rom! Főleg ha szerintük a székely himnusz bármikor is kifogásolható!

Várúr 2010.05.16. 11:51:41

@ColT:
Mély tiszteletem nagyanyód iránt, szeresse a nótát, akár a Csárdáskirálynőt is. Felőlem a Csanády-Mihalik kettőst értékelheti annyira, mint Kölcseyt és Erkelt. Van, akinek Győzike a kedvence a gagyitévén, ettől még lehet tisztességben megőszült derék asszony..

somogg (törölt) 2010.05.16. 11:52:04

Szep dolog a hagyomany es a hazaszeretet, de amig nincs mogotte egy elheto orszag, amire buszkek lehetnek az emberek addig csak ures poz marad. Amig olyan emberek ulnek a parlamentbe akiknek nagyitoval is nehez feher foltot talalni a multjan addig mitol legyen tekintje a parlamentnek? Angliaban a hagyomanyok mogott egy mukodo demokracia van, a partok programokkal, szamokkal alltak elo a valasztasokon, csutortokon pedig mar a deficit csokkentes lepeseirol szavazott az uj kormany (6an voltak a valasztasok). Ezert az orszagert erdemes kuzdeni, es sulya van a kiralynonek. Ez a dolog nem a szekely himnusznal kezdodik, hanem ott, hogy moralis elvarasokat tamasztanak a valasztok a politikusokkal szemben. A zaszlo, a himnusz az orszagot szimbolizaljak es ha az szar, akkor a szombolumai sem ernek semmit.

min 2010.05.16. 11:52:46

És kormányzati költségek csökkentésének ígéretét betartva napirendere kerül a minisztériumok és önkormányzati vezetők 15%-os béremelése. Gratulálok!

Megfigyelo 2010.05.16. 11:53:16

@facon: Igen, fasiszta vagy, de legalábbis fasiszta propagandaszöveget nyomsz.

facon 2010.05.16. 11:53:52

@Várúr: Légyszíves tájékoztass mégis mivel. Amíg egy ország gazdaságát, több millió ember megélhetését tönkreteheti egy meg nem nevezett népcsoportból származó börzehiéna, addig igenis félek.
Egyébként már biztosan hallottad: jobb félni, mint megijedni...

Most kaptunk egy nagy esélyt, amivel vagy tudunk élni, vagy nem. Vagy hagyják a globalogazdik, vagy nem.

Mindenesetre: számomra ijesztőbb a parlament alakuló ülésén egy izraeli zászló, mint sem egy fekete mellény.

pakesz (törölt) 2010.05.16. 11:54:24

hat ennyire fussa a Jobbiktol :)))
majd ha mulnak a szurke hetkoznapok es SEMMI erdemi valtozas lesz amit a Jobbik fel tud mutatni ugy fognak a szavazok lemorzsolodni
akkor mar hiaba eneklik el akar az Ungarn Ungarn über alles -t nem lesz eleg, valtozas az nem lesz...

facon 2010.05.16. 11:54:54

@Megfigyelo: te hülye vagy, nem kicsit, nagyon..

Gest anyó férje 2010.05.16. 11:56:50

És mi van azokkal a képviselőkkel akik izraeli jelvénnyel tartották szükségesnek kifejezni lelki hovatartozásukat? Vagy ez a blog írója számára ez annyira természetes hogy nem is tartotta szükségesnek megemlíteni?

cicmen (törölt) 2010.05.16. 11:57:27

Az optimista angolul tanul. A pesszimista héberül. A realista pedig lőni!

Várúr 2010.05.16. 11:58:16

Huza-Vona mellénye sem zavar. Tipikus pótcselekvés, egyben szimpla politikai marketingakció a legeslegJobbik kemény magjának. Az sem lepett volna meg, ha Morvai nénihez hasonlóan palesztin konyharuhát teker a nyakába. Másik nevetséges buzulás: Horváth Csaba nevű szoccer zsúrfiú magyar-izraeli kitűzője. Íme két barom szélsőség a parlamentben.

Megfigyelo 2010.05.16. 11:59:18

@cicmen: A "Székely himnuszt" énekelni a magyar parlamentben a nemzetközi jog által tiltott irredenta propaganda.

csicskalangos 2010.05.16. 12:02:43

@fourgee: igen, ezen én is szakadtam :D

gentry 2010.05.16. 12:02:52

@facon:
Ha ezt komolyan kérdezed, akkor Téged is. :)

Várúr 2010.05.16. 12:03:52

@facon:
Nem gondolom, hogy a magyar gazdaságot Izrael tette tönkre. Az sem, hogy Soros nevű hiéna lopta a forintot tonnaszám. Azt viszont igen, hogy volt itt nyolc év rabló-tolvaj-amatőr kormányzás, m a g y a r választói felhatalmazással, volt itt népszavazás a kettős állapolgárságról m a g y a r távolmaradással és így tovább. Nekem sem Huza-Vona fizetőpincér jelmeze (mely az ősi Árpád sávok szimpla lenullázása), sem az izraeli jelvény nem ijesztő, csupán az emberi hülyeség számos jelképei egyike.

Megfigyelo 2010.05.16. 12:04:19

@Várúr: Orbán a "nemzeti együttműködés rendszerén" a saját diktatúráját érti. Olyan sok a hasonlóság a korai Rákosi korszakkal, hogy félek, ugyanolyan véresre is fog fordulni. (És akkor még örülhetünk, hogy nem a rosszabbikos wannabee tömeggyilkosok kerültek hatalomra...)

facon 2010.05.16. 12:09:28

@Várúr: Kösz, ez azért biztató...:-DD
Mellesleg: te miben, kiben is hiszel???

cicmen (törölt) 2010.05.16. 12:09:40

@Megfigyelo: Ha léteznének itt fasiszták, akkor sem nekik van itt propagandagépezetük, következésképpen propagandaszövegük sem lehet! Azt pedig, hogy ávósgyerekek,munkásőrök, pufajkások, megélhetésiek, kiválasztottak le fasisztázzanak, ki kérem magamnak!

Haloperidol 2010.05.16. 12:10:09

@stars7726:

B+, el sem kezdték még a parlamentben a munkát. Majd fél év után nyomjad, hogy mér' nem dolgoznak, ha tényleg nem csinálnak semmit...

facon 2010.05.16. 12:10:39

@Megfigyelo: hivatásos rettegő vagy-e??

facon 2010.05.16. 12:13:09

Ha anyira nagy itt az antiszemitizmus, miért is települnek ide folyamatosan??

Haloperidol 2010.05.16. 12:13:30

@Megfigyelo: És, akkor mi lesz? Bevonul a román hadsereg???

szanalmas 2010.05.16. 12:13:57

@Megfigyelo:

Höhö. Dúró Dóra mint "tömeggyilkos". Ez nagyon ott volt bazmeg...

stars7726 2010.05.16. 12:14:53

@LION_heart: b+ te.majd fél év múlva gyere vissza.és akkor sírjon a szád.nem mindegy mikor irom?úgyis így lesz.

cicmen (törölt) 2010.05.16. 12:14:58

@Megfigyelo: Ha román vagy esetleg meg tudlak érteni! Ha nemzetközi jogász, akkor fel hívnám a figyelmedet, néhány közelmúltban történt sajnálatos esetre! Soroljam?

Haloperidol 2010.05.16. 12:16:52

@facon: Mindenesetre: számomra ijesztőbb a parlament alakuló ülésén egy izraeli zászló, mint sem egy fekete mellény.

Teljesen igazad van. Inkább az a félelmetesebb számomra, már-már nyíltan vállalja egy idegen hatalom segítését, amelynek államfője kijelentette, hogy egyszerűen fel akarnak vásárolni minket.

folyamatábra 2010.05.16. 12:18:15

A poszt vicces akart lenni. Nem sikerült. Idétlen lett.

nickes kelemen 2010.05.16. 12:19:47

..2x is felülírta a demokratikus rendet. Szánalmas ez a poszt.

Az egyik képviselő mellényén árpádsávos pajzs volt, a hátán meg oroszlán, te jó ég...

Atyaúristen ráadásul elénekelték a Székely Himnuszt is, most mi lesz velünk...

Haloperidol 2010.05.16. 12:20:15

@stars7726: Ha valamit észrevettem a jobbikosokban ,az a tettvágy, amiben különbek az összes többi parlamenti pártnál. Ez a mellényes cirkusz is azért van, mert rettegnek tőlük, hogy kiborítják a bilit és tönkreteszik a képviselők és a pártok jól bejáratott bizniszét. Most kaptak egy esélyt a Jobbikosok és kaptak egy esélyt a fideszesek is. Az idő eldönti, melyik képes kezdeni valamit ezzel az eséllyel.

gentry 2010.05.16. 12:21:44

@Megfigyelo:
Nagyjából egyetértek, azzal a különbséggel, hogy nem fog véresre fordulni. Majd szép lassan megszületik a Kádár rendszer 2.0, 800 ezer Fidesz taggal, megint az lesz, hogy ha valaki el akar érni valamit, akkor színleg Fideszes lesz, otthon meg köpködi a "spirituális vezető" fényképét.

gentry 2010.05.16. 12:23:30

@szanalmas:
Dúró Dórát be kellene szervezni egy jó kis bukkake partyba. :)

noire jack 2010.05.16. 12:24:18

Én egyre jobban félek. Bennem félelmet kelt, hogy a képviselőink (akiktől a nemzetünk függ) egy része izraeli zászlós kitűzőben jelenik meg az alakuló ülésen.. És ez úgy tűnik természetes, sokak szerint ezzel nincs baj.. Hát én félek.. Félek, hogy Magyarországon a magyar parlamentben elénekelni a Székely Himnuszt megütközést vált ki egyesekben.

Nagyon félek.

cicmen (törölt) 2010.05.16. 12:27:22

@stars7726: Látnok vagy? Gyurcsók József személyesen, mi? Akkor nekem most lenne egy kis problémám! Az elmúlt évek agysorvasztó szövegét unos untalan visszahallva dühroham és hányinger kerülget! Van ellenszer?

cicmen (törölt) 2010.05.16. 12:32:24

@gentry: Vigyük el Lendvai anyót is! Azt én meg b.sznám! (de nem élvezné!)

gentry 2010.05.16. 12:34:39

@cicmen:
Neki inkább hozzunk egy csődört. :)

Gest anyó férje 2010.05.16. 12:37:20

Nekem a fekete szerkó se tetszik mert egy valamikori expanzív idegen hatalomra emlékeztet (konkrétan: Schutzstaffel és Reich) az izraeli jelvény viszont egy mai expanzív idegen hatalomra, ilyenformán sokkal negatívabban ítélem meg

WonderCsabo 2010.05.16. 12:37:50

Ez honnan találtátok ki, hogy Orbán megemelte az államtitkárok, miniszterek fizetését?

Könyörgöm, Orbán még nem csinálhat semmit, még a Bajnai kormány kormányozza az országot...

gazoló 2010.05.16. 12:44:19

@Megfigyelo: 89-ben kezdődött,hogy nyafogva idetelepültek az erdeiek,mindent jobban tudva, kedvezményeket kapva,vagyonkát is áthozva...ma már minden posztra
besírták magukat és arányaiban sokkal jobban élnek minta a magyarok,de még mindig csak sírnak...miért nem költöznek vissza édes hazájukba ha márott is
e.u.van...én nem vagyok egyiktől sem elájulva az ismerettségi körömből...miért kellene a magyar parlamentben énekelni az ő himnuszukat amikor mindig is
függetlenségre vágytak...magyarországnak az itt élő magyarokról kellene szólnia ők meg éljenek ott boldogan...

cicmen (törölt) 2010.05.16. 12:48:23

Amúgy a cigány prímások is fehér ing fekete mellényt hordanak! Na itt is van a dilemma! Betiltott, nem tiltott, egyenruha,nem egyenruha! Hajrá zsenik! A mini szoknyát kérem békén hagyni,mert az sok örömöt tud okozni a férfinépnek!

gentry 2010.05.16. 12:52:01

@cicmen:
"A mini szoknyát kérem békén hagyni,mert az sok örömöt tud okozni a férfinépnek!" -- Kérlek ne adj tippeket a Tömjén Zsolti féle magyar talibánnak!!!

cicmen (törölt) 2010.05.16. 12:52:51

Ez komoly? Történelem kimaradt az életedből? Ő himnuszuk? Te most alúlmúltál mindenkit! Gratulálok!

cicmen (törölt) 2010.05.16. 12:56:09

@gazoló: Ez komoly? A történelem kimaradt az életedből? Ő himnuszuk? Te most alúlmúltál mindenkit! Gratulálok!

Várúr 2010.05.16. 13:00:40

@facon:
Kérdésre válasz. Munkában hiszek. Teljesítményben hiszek. Emberi, nemzeti, magyar együttműködésben hiszek. Ostoba bűnbakkeresésben, teátrális mutatványokban (sávos pincérmellény/izraeli zászló/antifa jelvény) nem hiszek. Magyar himnuszban hiszek, amatőr műdal "székely himnuszban" nem hiszek. Emeberi ostobaságban sem hiszek, csak tudomásul veszem, mint megváltoztathatatlan tulajdonságban. Szerencsére Huza-Vonának, Furcsánynak, Horváth Csabának, stb. köze nincs a hatalomhoz. Az ősmagyar Staudtnak, Sneidernek, Nováknak, Závrivecz-Vonának, Morvai néninek sem. A kutya ugat, antifa jelvény, pitykés mellény hadd lobogjon.

Várúr 2010.05.16. 13:04:15

@WonderCsabo:
A szokásos rágalom. Lópikulát emelt Vitya és nyilván nem ezzel kezdi. Asszem a hivatásos rettegők miatt nemsoká megemelkedik a honi pelenkaforgalom.

Várúr 2010.05.16. 13:10:00

@Megfigyelo:
Rákosi-Orbán párhuzam a hétvége vicce. A legeslegJobbik pojácákból és politikai szélhámosokból áll, nem tömeggyilkosokból. Buta tekintetű Vona egy szimpla történelemtanár, egykori kereskedelmi ügynök, Dúró Dorka mosolygós, kissé rossz ízlésű hebrencs, stb. 2010-et írunk jóembör, nem 1933-at.

gazoló 2010.05.16. 13:10:20

a SZÓZAT mindenekfelett!!!!!

manipul 2010.05.16. 13:10:56

Tisztelt Gentry!
Ez is egy szokásos reakció, de ez sincs sosem megmagyarázva. Kérem magyarázza meg miért tartja facon-t ostobának.

gentry 2010.05.16. 11:28:35
@manipul:
Nem fasiszta, ostoba.

Megfigyelo 2010.05.16. 13:14:46

@cicmen: Egz egész frakciünyi nyilas ül a parlamentben, és csinálja a cirkuszt...

Megfigyelo 2010.05.16. 13:18:44

@Várúr: De ők megpróbálnak 1944-et csinálni újra, és mág egyáltalán nem lefutott, hogy nem fog nekik sikerülni... Mindenesetre a 10 brutálisan "levadászott" cigányember (és gyerek!!) legalábbis morálisan az ő rovásukon van, bár lehet, hogy tevőlegesen is benne voltak...

Megfigyelo 2010.05.16. 13:21:50

@Várúr: Én még emlékszem a Rákosi korszakra. Ugyanolyan szövegek jellemezték, muint amilyeneket Orbán most nyom...

Megfigyelo 2010.05.16. 13:22:37

@Gest anyó férje: Lófaszt expanyív idegen hatalom!

gazoló 2010.05.16. 13:25:51

a magyar parlament egyre inkább a nívótlanságról szól...[jobbikoskinhead,pornós,orbánistamacskajancsi-megélhetésihozzácsapódott mdf szoci komcsi elemek,szocikiváltságoslenyúlóselvtársak...nép által nemismert de presszióra megszavazott nívótlan senkikből...]
a profi szakemberek messze elkerülik ezt a területet..

gentry 2010.05.16. 13:26:09

@manipul:
Mert amiket leírt, az ostobaság.

gazoló 2010.05.16. 13:26:47

tisztelet a kivételnek...

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2010.05.16. 13:27:27

@levi009: a poszt írója sehogyan sem tud moderálni, mert nem tagunk, csak vendégszerző. Nem is ő rakta ki a posztot.

cogito..sum 2010.05.16. 13:28:55

Székely himnusz...én MOST elsősorban a hazai gondokkal foglalkoznék.Igaz a főmufti sem azzal foglalkozott.Hallottuk nemzet,haza, haladás,összefogás,pblabla..blabla..
MI MEG VEVŐK VAGYUNK..EZT HIVJÁK ELTERELŐ HADMOZDULATNAK

Várúr 2010.05.16. 13:30:34

@Megfigyelo:
nem csodálom, hogy ennyi év után memóriád ekkorákat romlik.

cicmen (törölt) 2010.05.16. 13:32:27

@Megfigyelo: Ne a jobbik zavarjon, hanem a kitűzősöktől tarts! Ugyanis annak az országnak a kitűzőjét viselik amelyik közvetett módon a MÁV-ot pereli 1,5 milliárd dollárra! Vagyis téged és engem is! Mert ne hidd hogy ha fizetni kell nem mi fogunk! Na ezen rágódj ne a mellényen!

gentry 2010.05.16. 13:33:20

@gazoló:
Csak egyetérteni tudok.

bepe22 2010.05.16. 13:37:59

Na, ez olyan volt, mikor 1989-ben a négy, nem állampárti kéviselő megjelent a Parlamentben:))

manipul 2010.05.16. 13:46:37

Tisztelt Gentry!
Ez egy csípőből leadott teljesen szokásos ítélet indoklás nélkül. Egyébként ezzel el is szokott fogyni a levegő.
Talán részletesebben, hátha tanulhatunk valamit.

gentry 2010.05.16. 13:26:09
@manipul:
Mert amiket leírt, az ostobaság.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2010.05.16. 13:50:19

@cicmen: Izrael mióta egyenlő az amerikai zsidókkal?

gentry 2010.05.16. 13:57:39

@manipul:
Nem hiszem, hogy a felsorolt konzev-ostobaságokra több energiát kellene fecsérelni. Gondolom TE sem vergődsz vele, ha valaki azt mondja, hogy a Föld banán alakú.

cicmen (törölt) 2010.05.16. 14:04:45

@calam: Azért írtam,hogy közvetett módon,mert erre a kérdésre számítottam! De te mégis feltetted! Nem baj! Bizonyítsd be, hogy semmi közük egymáshoz! Érdekes lesz! Már várom!

beyo 2010.05.16. 14:06:18

nem is önmagában a mellénnyel, vagy a neoszékely himnusszal van a baj... A baj abban van, hogy a jobbik nem hajlandó betartani az alkotmányos kereteket a parlamenten belül. Úgy gondolják, hogy ha már a szabályok rosszak, akkor az rájuk nem vonatkozik, csak a saját felsőbb rendű szabályaik. Ha tetszik ha nem, a gárda egyenruhája (az oroszlánnal és az árpádsávos címerrel) alkotmányosan betiltott viselet -pont leszarom, hogy félelmet kelt. - de törvény van róla, amit be kell tartani. Ha azt akarják, hogy ne legyen, akkor emeljék fel ellene a szavukat, kérjenek rá szavazást, de ne tőből szarjanak mindenki fejére, aki véletlenül méltóztatik nem egyet érteni velük. A székely himnusz már kevésbé para, az csak nem elegáns, az új parlament beiktatásának van egy bizonyos ceremóniája, ennek része a végén a Magyar Himnusz és a Szózat, a Székely Himnusz nem, de erre is fel lehet hívni a figyelmet inteligensen, hogy esetleg a határontúli nemzettársainkal való szolidarításként esetleg énekelhetnénk, mert lehetne, de akkor üljünk le megbeszélni. Ez a mocskosul undorító a jobbikban, okosan kéne használni a törvények adta lehetőségeket, nem felhatalmazásnélküli provokatív akciókat végrehajtani. Bent vannak a parlementben hajrá, most már nem egy underground szervezet, ugyanazok a jogok illetik meg őket, mint a többi képviselőt, ezáltal mindenki kötelezve van arra, hogy meghalgassa őket és vitatkozzanaka velük. De nem, nekik mindenképp szarni kell a többiek fejére, pár perc -a szavazóiknak tett- népszerűségért cserébe.
Az meg a másik vicc, hogy külön esküt tettek a korona előtt a koronára. Vígan romantizálnak a királyság visszaállításának irányaba, miközben ebben az országban a királyság eddiglen csak az önkényuralmat és feudalizmust jelentette. Jah meg persze újra felül állnak valamin. Az MSZP-s képviselők kitűzője is több mint szerencsétlen, mert a kommentekből is látszik, nem csak a harcos antifák a hivatásos rettegők, henem a másik oldalnak is megvannak az antiszemita rettegői. Persze mindenről a cigányok meg a zsidó nagytőke tehet, meg a kormányzati szintű vörös kommunisták, hahahahahaha. nehogy néha esetleg hibát kelljen magunkon is keresnünk.

cicmen (törölt) 2010.05.16. 14:09:12

@calam: Mindenféle jóvátétel bizonyos része Izrael államnak jár. Ez mondjuk tény.

cicmen (törölt) 2010.05.16. 14:22:46

@beyo: Az elejét logikusan levezetted! Nem értek vele egyet, de néhány dologban mindenképpen igazad van! Viszont a vége! Azért mert valamiben nem értek egyet egy zsidóval, még nem vagyok antiszemita! Anyámmal is vannak vitáim,mégis tisztelem!A problémák pont ebből a hozzáállásból fakadnak hogyha valaki ki meri nyitni a pofáját akkor könnyebb le rasszistázni. mint a bajt megoldani!

cicmen (törölt) 2010.05.16. 14:30:37

Érted hát! Csak most ezt kellett lépned! Ez egy más fajta párhuzam,hogy keresztény=vatikán. Nem illik ide!

marklovassy 2010.05.16. 14:35:13

@bunko_jobbos: "Anyád a nemzeti nagycirkusz. Erre a napra várunk 20 éve. Bár erre azt mondta egy ismerősöm, mikor meghallotta: 60 éve, fiacskám!"

Mire vartok 20 eve? Hogy a Jobbik partlamentbe keruljon? Ami nem is letezett kb 5 evvel ezelottig? Hogy a "jobboldal" legyen hatalmon? Mar 2x voltak ok is hatalmon.

En arra varnek, hogy kompetens es nem szelsoseges emberek keruljenek a parlamentbe, de ehhez az osszes jelenlegi parttol meg kellene szabadulni, amire sok eselyt nem latok, hiszen sajnos sikerult a mostani "politikai csaloknak" az embereket behulyeiteni, hogy vak kovetoik legyenek.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2010.05.16. 14:35:21

@cicmen: nem tudom, megfigyelted-e, de én katolikus=vatikánt írtam. nem lényegtelen különbség.
attól még, hogy értem, hogy mit mondasz, nem lesz igazad, ez ugye érthető?

manipul 2010.05.16. 14:36:15

Tisztelt Gentry!
Ez nagyon gyenge, de nagyjából erre számítottam, mert rengeteg ilyen kommentelő van. Bedob valami divatos ostobázást, aztán ezzel el is fogy levegője. Csak így tovább!

gentry 2010.05.16. 13:57:39
@manipul:
Nem hiszem, hogy a felsorolt konzev-ostobaságokra több energiát kellene fecsérelni. Gondolom TE sem vergődsz vele, ha valaki azt mondja, hogy a Föld banán alakú.

bryan 2010.05.16. 14:38:06

@portis:
OFF
grammar nazi ON:
Ennél azért zavarosabb az ügy. Magyar nemzeti himnuszként egy verset ismerünk el, a versnek és így a dalnak a címe: Himnusz, a cím nagy kezdőbetűvel írandó. Ha az angol/német/dán bármilyen himnuszról beszélünk, akkor valóban kisbetűvel írjuk, mivel a "himnusz" szó egy köznév. De mivel a címek nagybetűvel írandók, így a magyar Himnusz írható nagybetűvel is.
Ellenben a Székely himnusznak ez a címe, tehát, ha erről beszélünk akkor így kell írni. Ha mint a székely nép himnuszáról beszélünk róla, akkor írható kis kezdőbetűvel.
Mondom, zavaros és nekem sem teljesen tiszta az ügy, lehet, hogy valamit hibásan írtam, valami nyelvész jöjjön és oszlassa el a homályt. :)

cicmen (törölt) 2010.05.16. 14:41:47

Világos! Klasszikusokat csak szó szerint! Igazad van! És abban is hogy független az igazam attól, hogy érti vagy nem az akivel vitázok! Viszont ha ugy tesz mint aki nem érti, és másról kezd beszélni, azzal nem sokat tudok tenni!

lüke 2010.05.16. 15:01:12

hogy hogy nézni se bírták:)
nem Lendvai vette Vona zakóját, ahogy igérte

a Csaba királyfit meg Etele:) hiányában nem énekelték:)
már mint a szocik

s mit szóltatok Dúro Dóra csináltatott
bocskai ruhájához ? vagy atilla volt?
van itt egy szakértö
utoljára ilyet Fr. Thyssen Bornemissza esküvöjén láttam, 1993-ban Mariazellben

Megfigyelo 2010.05.16. 16:07:34

@cicmen: 1- Az "árpádsáv" a nyilas gyilkosok jelképe, 5üü éve más nem használta.

2. A MÁV elleni per mögött egy vitathatatlanul jogos igény áll. Ugyanis a magyar államot a Párizsi Béke kötelezte egy ennél sokkal-sokkal nagyobb volumenú kárpotlásra a maggyilkolt zsidók elkobzott vagyona után, de ez soha nem lett kifizetve. Amikor a 90-es években az Akotmánybíróság megákllapította, hogy az államnak ez a kötelezettsége még él, akkor a kormány kiutalt egy pár millió Ft-ot, de azt is csak "kárpótlási jegyben". Kész röhej - vagy inkább gúnyűzás a meggzilkoltak emlékéből. (De majd az amerikai bíróság, lévén az ügyben elfogulatlan, igazságot tesz.)

Megfigyelo 2010.05.16. 16:08:30

@cicmen: Nem Izrael államnak, legfeljebb ott élő jogosultaknak.

Megfigyelo 2010.05.16. 16:11:05

@Várúr: Ne féltsd Te az én memóriámat. Orbán ugyanolyan diktátornak készül, mint amilyen Rákosi volt.

dr. médiafigyelőbété 2010.05.16. 16:25:45

@Megfigyelo: Így van!!

A posztról annyit,hogy a legjobb,ami a pénteki komédiáról - eddig - íródott.

uborkagyalu 2010.05.16. 16:52:48

@1jó?:
"Nem hiszem, hogy:
-16 éves munkanélküliségi csúcs (2010 I. negyedév 11,8%),
-növekvő GDP-hez viszonyított bruttó államadósság (kb. 80%),
-virágzó korrupció és sikkasztás sorozatok,
-szétbombázott oktatás-, egészségügyi- és nyugdíjrendszer,
-növekvő adóterhek és új adók megjelenése,
-20 évnyi hazugság és törvényi áthágások sorozata, amennyire nem szégyellték,
-EU-s pályázati pénzek elkótyavetyélése,
-romló közbiztonság és szaporodó gyilkosságok
-megoldatlan roma ügy (munkanélküliség, szakképzettség hiánya, segélyezési rendszer, stb.)
KÖZEPETTE, A PARLAMENTNEK EGYETLEN, ÉGETŐ, LEGFONTOSABB, LEGVESZÉLYESEBBNEK TARTOTT PROBLÉMÁJA

EGY ROHADT MELLÉNY, melyen ráadásul
egy történelmi címer szerepel és nem kék csillag fehér alapon."

Senki józanul gondolkodó ember nem hiszi azt, hogy ez a legnagyobb probléma. A sajtó is csak azért kapja fel, mert ezt lehet legjobban kajáltatni, erre klikkelnek az emberek.

Más okból bajos ez a Vona-féle gesztus, mégpedig azért, mert jogerős bírósági ítéletet, illetve jogszabályt hagy figyelmen kívül. Leszarom Vona értékrendjét és igazságérzetét, a törvényt be kell tartani. Ez nem balliberális vagy ha úgy tetszik narancsos hülyeség, ez a kulturált együttélés garanciája, olvasd el Sólyom közleményét - nem feltétlenül hülyeség attól, hogy nem éppen a jobbikos retorika szája íze szerint íródott.

Olyan jó lenne, ha ilyenekről lehetne vitatkozni, csak az a baj, hogy én még észérveket nem igazán hallottam a szélről.

beyo 2010.05.16. 16:55:52

@cicmen: lehet, hogy némiképp kicsit elragadtattam magam. DE, azt is írtam, hogy minimum szerencsételn húzás, a magyar zálszló és izraeli zászló által alkotott kereszt, amit a képviselők hordtak ettől függetlenül még csak a két nemzet közötti barátságot hivatott szimbolizálni, azonban mások ezt sajnos ebben az izraeli hatalmi érdekeket, a magyar állam elnyomását látják. És azt sem érdemes figyelmen kívül hagyni, hogy a jelenlegi izrael kormámy valóban sok ponton hibás és egyébként több esetben nacionalista politikáját kollektíven a zsidók hibájának tekintintik. Kicsit illene tehát vigyázni az ilyen kijelentésekkel, hogy a zsidók így meg úgy... Miközben még az Izrelben élők között is nagyon sokan, sőt többségben nem értenek egyet a kormányuk háborús intézkedéseivel.
Akik pedig akik a MÁV-ot perlik csak egy kis az egyesült államokban élő kisméretű csoportosulás, akik némileg elvesztették a realitás érzéküket, és 60 éve valószínüleg még az ország közelébe sem szagoltak...

manipul 2010.05.16. 18:18:12

Tisztelt Megfigyelő!
Szíveskedjék pontosan megadni a jogforrást, mert szeretnék utánanézni.

Megfigyelő 2010.05.16. 11:59:18
@cicmen: A "Székely himnuszt" énekelni a magyar parlamentben a nemzetközi jog által tiltott irredenta propaganda.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.05.16. 19:30:51

@immortalis:

Na, ezekre már tényleg nincs se kedvem, se időm, se energiám. Aki meg akarja ismerni a véleményemet - szerintem az összes hozzám intézett komment kérdéskörét lefedi -, az olvassa el a blogomon, hogy mit írtam erről.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.05.16. 19:31:35

@hunyuan:

Nem vagyok emdzsi, a nickem a mongoramomat jelenti.:P

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.05.16. 19:34:23

@Kangörény_:

Szomorúnak inkább azt tartom, hogy ma már az emberek többségéből kivesztek az alapvető érzések, és még akkor is vagy cinikusak, vagy fintorognak, amikor végre egyszer kihúzhatnák magukat, és átélhetnék a pátoszt. Ez a te veszteséged is, úgy látom, nem csak Zixusé, amiért sajnállak.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.05.16. 19:35:22

@macska69:

"Írjon bármelyikőtök egy legalább ilyen hosszú és legalább ilyen tényszerű postot, meglátjátok, ugyanez a sors vár rátok."

:D

Csigorin 2010.05.16. 19:37:02

1. Aki úgy teszi le az esküt arra, hogy a Magyar Köztársaságot és annak népét fogja szolgálni, hogy szíve fölött más állam zászlaja (is) látható, az a legszentebb pillanatot gyalázza meg. Ez egyszerűen elképesztő, még a legerősebb ötvenes években sem jutott eszébe képviselőnek szovjet zászlót tűzni a mellére. Munkásmozgalmi jelképek, kommunista jelképek voltak persze csak úgy miheztartás végett, de idegen állam zászlaját címerét soha nem tették így ki.

2. Ami szégyenletes és gyalázatos, az az, hogy a Köztársaság elnöke, aki a nemzet egységét hivatott megtestesíteni, arra a szintre süllyedt, hogy kortesbeszéddel, pártpolitikai állásfoglalással hozott szégyent az általa képviselt méltóságra. Egyértelműen negatívként aposztrofált egy 850000 magyar választó által az Ország Házába juttatott pártot, és pozitívként egy feleakkora támogatottságú másikat. Ez a pártok felett álló, pártsemleges elnöktől ELFOGADHATATLAN. Alkotmány elleni jogsértés, ami mellett nem lehet szó nélkül elmenni. Hozzáteszem, nem magát a beszédet minősítem, és egy szót nem szólnék ha Bajnai vagy akár Orbán szájából hangzott volna el. Az egyetlen aki ilyet nem mondhat, legalábbis az érvényben lévő magyar alkotmány szerint, az a Köztársaság elnöke, aki ezzel az állásfoglalásával megtagadta majdnem egymillió magyar állampolgárát, akiknek éppúgy elnöke kellene hogy legyen.

EZEK azok amik szégyent hoznak az ünnepélyes napra. Nem az, hogy ki milyen ruhában van, ki-ki magában döntse el, hogy számára mi fejezi ki a fennköltséget és ünnepélyességet, nem érdemes ilyen huszadrangú kérdéseken rágódni. Nem is az, hogy énekelnek-e székely himnuszt, bár az igaz, hogy jelezhették volna ebbéli igényüket, miszerint a határontúli magyarok képviselőinek tiszteletére el szeretnék énekelni de nekem speciel ez jólesett, és úgy gondolom hogy még sokaknak. Ugyanakkor nem csak székely, de felvidéki, délvidéki, kárpátaljai testvéreink is vannak, és ez talán feléjük is gesztus volt.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.05.16. 19:37:08

@macska69:

Ja a "gén szinten" kifejezés külön tetszett. Ugye te nem tartod magad rasszistának?:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.05.16. 19:40:15

@molaris:

Pont azért is terjedt el a "Székely Himnusz"-ra keresztelt dal, mert vannak protestáns székelyek is.:P

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.05.16. 19:45:01

@Roy:

Senkinek a fejét nem tudja szorítani, ugyanis jóval nagyobb, mint az emberi férfifej.:P

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.05.16. 19:54:36

@Megfigyelo:

?!:D Te ezt miből szűrted le, a párizsi békeszerződésből?:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.05.16. 19:56:58

@gentry:

Ugye tudod, hogy Novák Előd felesége?;-)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.05.16. 20:07:03

@Megfigyelo:

Na ezt már nem hiszem el, hogy nem kamu.

marhaszív 2010.05.16. 21:15:27

bassza meg, pedig milyen ígéretesen indult ez a poszt, sőt remek fordulatokkal folytatódott. de az utolsó pár mondata ócska rendpárti duma lett. miért kellett ezt az eleven szöveget a végén szétkenni, mint ama szart az üvegen!? ébresztő kedves posztíró!!

a patetizáló hozzászólóknak meg azt javasolnám, hagyják csak a felemelő dolgokat nyugodtan az anyagmozgatókra... (vagy egyszerűen a fészkes fenébe.)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.05.17. 01:48:38

@marhaszív:

"a patetizáló hozzászólóknak meg azt javasolnám, hagyják csak a felemelő dolgokat nyugodtan az anyagmozgatókra... (vagy egyszerűen a fészkes fenébe.)"

Miért?

manipul 2010.05.18. 15:25:41

Tisztelt Marhaszív!
Hallom mostanában a "rendpárti" kifejezést. Mit jelent ez?

marhaszív 2010.05.16. 21:15:27
bassza meg, pedig milyen ígéretesen indult ez a poszt, sőt remek fordulatokkal folytatódott. de az utolsó pár mondata ócska rendpárti duma lett. miért kellett ezt az eleven szöveget a végén szétkenni, mint ama szart az üvegen!? ébresztő kedves posztíró!!