A legfrissebb cikkek

Nincs megjeleníthető elem

Kapcsolat


Friss topikok

Statisztikák

Címkék

alkotmány (20) állam (6) állambiztonság (10) állambiztonságis jelen (6) arab (9) atom (7) a mennyei birodalomban (6) bajnai gordon (10) biológia (16) bíróság (6) bkv (7) budapest (10) cigány (86) demokrácia (87) diszkrimináció (6) egyház (6) ensz (8) erkölcs (6) eu (28) európa (7) evolúció (10) fantasy (9) fasizmus (6) fidesz (148) foci (6) gay (17) gay pride (12) gáza (14) gazdaság (19) google (6) gyász (7) gyurcsány (49) hamasz (13) hitler (8) holokauszt (12) hülyeség (6) humor (9) index (10) internet (9) irán (21) iszlám (6) izrael (39) jared diamond (6) jézus (10) jobbik (73) jog (8) kádár (7) katolikus egyház (7) kdnp (10) keresztény (12) kereszténység (11) kína (11) kolbenheyer ír (162) kolbenheyer olvas (233) kommunizmus (14) környezetvédelem (6) közélet (9) közgazdaságtan (26) krimi (17) külpolitika (20) kultúra (25) liberalizmus (13) lmp (9) magyar (15) magyarország (140) magyar gárda (9) magyar hírlap (6) martin (6) mdf (12) meleg (13) mongol (18) mszp (62) náci (51) nacionalizmus (10) németország (11) nemzet (32) nemzetbiztonság (8) nyelvészet (6) obama (21) oktatás (11) orbán (56) oroszország (8) összeesküvés (6) őstörténet (6) palesztin (15) politika (215) pszichológia (14) rasszizmus (19) regény (27) reggel (67) rendőr (7) rendszerváltás (24) rowling (7) rükverc (11) rukverc (15) sci fi (11) sólyom lászló (11) szabadság (17) szdsz (20) szeretet (6) szlovákia (11) társadalom (69) tech (7) terrorizmus (8) több fényt a kdnp be (8) történelem (155) tudomány (8) tüntetés (6) usa (47) választások (34) választás 2010 (44) vallás (14) válság (11) varga e tamás (6) vendégpost (11) világ (14) voks10 (26) vona gábor (7) zene (12) zsidó (48) Címkefelhő

Designerünk

Legutolsó kommentek

Nincs megjeleníthető elem

Sir Viktor hadat üzent

2010.07.16. 07:00 Horváth Andor Márton

Na! Ez az, amiért érdemes követni a híreket! Izgalmas meccs készülődik! Megtörtént a hivatalos találkozó, és az ellenfelek véleménye között 180 fokos eltérés mutatkozik! A "Gárda" részéről Vona "vitéz" Gábor még csak hosszú vitával fenyegetőzik, a mi lovagunk azonban máris "konfrontációról" beszél! Kíváncsian várom ezt a frontot. Vajon mire számíthatunk?

Talán a Jobbik bedurvul, és a kis rohamosztagát nekivadítja megint a Parlamentnek? Lesz még itt kordonbontás, csak most nem a Fidesz, hanem a Rosszabbik képviselői fogják véghez vinni? Vagy Összecsapás lesz? Rendőrök, könnygáz, kék művért fecskendező kamionok? És vajon nem lesz a Rendőrség tanácstalan, amikor Agyar Gárdára meg Nemzeti Íjászegyletté keresztelik át magukat a paranyilasok? Vajon akkor is közibük csapnak a rendfenntartók? Nem válik ki hirtelen a testületből az antidemokratikus ellenzékkel szimpatizáló tettrekész rendőrök csapata?

Orbán szavai kis reményt azért adnak. Ha nagy történelmi felelősséget nyakába véve a Fidesz magához is ragadt minden, többé-kevésbé demokrata módon megszerezhető hatalmat, és kormányon is akar maradni legalább a következő ezer évre, azért a miniszterelnök ma lovagiasan kijelentette, hogy a Jobbik antidemokrata, hogy a Gárda törvényellenes, és hogy ha itt valaki rendet (és törvényt! ne feledjük, rendet és törvényt!) teremt, az csakis a (valóban) demokratikusan megválasztott kormány lesz. És, ugye, akárki vezeti is a Számvevőszéket vagy akár az országot, azért ez még mindig jobb, mintha a "Magyar Gárda" próbálna rendet tenni. De akkor mi lesz a gárdistákból alakuló új polgárőrségekkel?

127 komment · 1 trackback

Címkék: fidesz rendőrség náci orbán viktor jobbik vona gábor magyar gárda

A bejegyzés trackback címe:

https://sardobalo.blog.hu/api/trackback/id/tr622154285

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Narancs riasztás - Orbán Viktor szomszédol 2010.07.16. 16:35:39

Orbán Viktor szomszédol. (Látszólag) váratlanul bezörget az LMP-hez, barátkozik egy kicsit, aztán, ha már úgyis a lábán a csizma, a Jobbikhoz is átballag. Egy hozzá fogható bölcs vezér ritkán szokott „csak úgy” kujtorogni - felmerül a kérdé...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TemplarOmega (törölt) 2010.07.16. 09:58:08

Gárdák vannak Olaszban is.
Amerikában is.
Kimasíroztak a civilizációból?

Nem inkább csak az Izraeli raporton vagy Soros bácsinál a szőnyeg szélén kellemetlen ez a Gárda dolog?

Kit bántot a Gárda? Linkeljétek a cikkeket.

Rotfuchs 2010.07.16. 10:03:09

@Horváth Andor Márton: egészen pontosan hol van az, hogy a MG rendőrükre támadt volna. Komolyan kérdezem mert elég régen volt, de én csak arra emlékszem, hogy libákat eresztettek szét, illetve, hogy együtt tüntettek a Jobbikkal és egy jelentős civil tömeggel, valamint több személyt előállítottak, mert rendőrökre támadtak, illetve lebontották a kordont.

khmm... 2010.07.16. 10:07:02

@Rotfuchs:

Én inkább arra emlékszem, hogy "nagycsaládok" támadtak rendőrökre. Legutóbbi tudósítás éppen tegnap este az RTL híradóban.

www.rtlhirek.hu/video/95693

Őket mikor tiltják be? :-)))

Májking 2010.07.16. 10:08:52

Az egész hírrel az a legnagyobb gáz, hogy egyáltalán van. El tudja valaki azt képzelni, hogy olyat olvas mondjuk, hogy David Cameron találkozott a BNP, vagy a UKIP vezetőivel? Vagy Sarkozy a Front National vezetőivel?
Azért, mert egy párt demokratikus választáson szerepel és ér el eredményt, attól még nem válik demokratikussá. Egy antidemokratikus párttal pedig nem találkozunk. Nem olyan bonyolult ám ez...

zorrostock 2010.07.16. 10:09:00

mikor akart a gárda a törvény fölé, vagy a törvény kezekét működni? ez mind csak a TV-ből mega többi sajtóból tűnik így. Ezek az emberek a gátakon pakolták a homokzsákot, amíg a többi nagymagyar szidta őket, hogy cigányokat vertek. ezeket az embereket a bíróság csak a történelmi árpád-sáv viselése miatt marasztalta el.. gondolkozzatok már.. ha akkora gazemberek, akkor hogy lehet, hogy még egy gárdistát sem állítottak elő azért mert cigányt vert / megélhetési bűnözés miatt lopott, lefizetett politikusokat stb..

tbb 2010.07.16. 10:09:16

@stratez:
"Ráadásul, a bűnözés elleni hatékony fellépés kerékkötői, az úgynevezett jogvédők pedig minden jel szerint a statisztéria kategóriába kerültek a kormányváltást követően."

Ez bizony döntő körülmény.

Viktus 2010.07.16. 10:09:28

Butácska blogger a gárda mindaddig létezni fog amíg Magyarország civilizáción kívül rekedt részein nem tesznek rendet. A rend pedig nem abból áll, hogy Pesten mond v.mit Viktor meg Pintér, hanem Keletre kellene vezényelni rendőri erőket az etnikum fékentartására, és valódi felzárkóztató programokkal előállni , mert Farkas Flóri megvétele kevés.

Vlad, a Sündisznó 2010.07.16. 10:11:09

@Májking: Akkor téged is kérlek, indokold már, hogy miért antidemokratikus a Jobbik? Érvelésem fentebb olvashatod... köszi!

tlac 2010.07.16. 10:11:10

Jobbiknak az lett volna a funkciója hogy elvegye a 2/3-ot. Nem jött össze, most van egy kis tanácstalanság. Talán a Szabadság téri szovjet emlékmű jön, vagy valami ilyesmi.
Árvíznél mennyire tette oda magát a Gárda amúgy, van infó?

Rotfuchs 2010.07.16. 10:11:31

@Rotfuchs: most utánanéztem, az origon van még fent erről cikk. Ott például azt írja, megrángatta a rendőrbácsi ruháját, de sehol sincs az hogy gárdista lett volna. :)

Ahogy a gárdáról beszélnek, én legalább a halottak számát várnám, amit a gárdaerőszak okozott. Ellenben a nyílt nappal, csoportosan elkövetett bűnözés (nem csak a bizonyos etnikum által elkövetett) hány ember életét követeli? Vagy a bosszúhadjáratok, leszámolások (leszámítva a nagyvárosi bűnszövetkezeteket). Mert ezek ellen lép fel a MG.

Minden jogkör nélkül, fegyvertelenül, ami éppen nem olyan nagy fun, mert bármikor letartóztathatják, ha csak a gyanúja felmerül, hogy önbíráskodott, és éppenséggel komolyan is megsérülhet. Mindezek mellett persze az a helyes, ha nem kell semmiféle MG, de ezt nem a betiltatásával, hanem talán a probléma orvoslásával kellene elérni.

Majd egy év múlva, ha Pintér bizonyított, és szépen mennek le a grafikonok, talán akkor kellene elővenni a MG-nagyszöveget.

Rotfuchs 2010.07.16. 10:12:44

@Rotfuchs: "rendőrükre" = rendőrökre, bocsánat. :)

Viktus 2010.07.16. 10:13:44

@Májking:

Mitől antidemokratikus mégis? egy példát, ha elejtenél itt.

Samuzia 2010.07.16. 10:13:56

A Gárda létrejöttének azok a társadalmi problémák az okai amelyekről senki nem akar tudomást venni(mszp 8 éve), a szociális háló tarthatatlansága, a közbiztonság mélyrepülése, idegen érdekek túlsúlya, ha ezekre megoldás születik, a Gárdára sem lesz szükség, addig azonban igen, és nem is csináltak semmi rosszat eddig...

Vlad, a Sündisznó 2010.07.16. 10:14:15

@tlac: Kicsit nézz körbe a neten, ne csak a Fideszes és MSZP-s forrásokból tudakozódj (barikad.hu, jobbik.hu, kuruc.info).

Tessék egy összeállítás a Gárda egyik segítő akciójáról (és ők nem csak akkor segítenek, amikor ott a TV, mint a cigányok tették...)

www.youtube.com/watch?v=vR_aXpPaXgw

Viktus 2010.07.16. 10:14:42

@tlac:

Ne mond el senkinek a gárda az első pillanatoktól kezdve ott küzdött míg a katonák-rendőrök a kanyarban sem voltak ...

Viktus 2010.07.16. 10:17:37

@tlac:

Ja, és te v.mi narancsagyú üldözési mániás vagy? :D ez a funkció duma vicc. A Jobbik megerősödött, mert az MSZP szarul kormányzott, ahogy a Fidesz is ennek köszönhette megerősödését, mert csendes tinglitangliban elvolt. Közben a fél ország problémáival senki nem foglalkozott a Jobbikot leszámítva.

tlac 2010.07.16. 10:19:21

"ne csak a Fideszes és MSZP-s forrásokból tudakozódj (barikad.hu, jobbik.hu, kuruc.info)."

ezek MSZP-s források?? Azért kérdeztem mert NEM jártam mostanában sem BAZ megyében sem Szatmárban. Szóval oda tette magát a gárda (vagy annak látszó csoport), ez volt a kérdésre a válasz.
Mert megalakuláskor ez volt az egyik fő funkciója. Parlagfű most nem aktuális

tbb 2010.07.16. 10:19:58

@Roy:

Lehetséges. De a közép is arra van. Ahonnan aztán a jó irányba lehet fordulni.

Rotfuchs 2010.07.16. 10:22:58

@Májking: már elnézést, de ez a másik. Értem én, Nyugat-Európa, a demokrácia és a modern világ bölcsője, stb. De azért nem úgy megy az, hogy amit a franciák, vagy britek tesznek, az úgy egyben helyes és igaz. :)

Csak pár dolog: a bevándorlási problémák mélységesen megosztják a társadalmat; a versenyképesség a drága iskolarendszer és a bevándorlás (hihetetlen gazdasági előny; gyakorlatilag nyílt munkaerő-import) a béka segge alatt van, nő az államadósság, ami már most is igen csak erős aggodalomra ad okot; a demográfiai adatok pedig megint csak elég aggasztóak (alul elkeskenyedő korfa... stb.)

És ezekre a problémákra, bizony sok helyen a művelt és nagyszerű nyugati társadalom és sokak által szélsőjobbosnak titulált módszereket alkalmaz. A legjobb példa Sarkozy és a szaporodó francia "bennszülöttek".

Tehát nem minden színtiszta arany amit a Nyugat "kiad" magából.

Amúgy pedig én is szeretném tudni, miben áll az, hogy a Jobbik antidemokratikus.

Viktus 2010.07.16. 10:24:05

@tlac:

Senki más nem tette oda magát jó ideig sokkal nagyobb lett volna a baj, ha a gárdisták nem vonulnak ki. Heves megyében több falut megmentettek sőt cigánytelepeket együtt védték a tettrekész cigányokkal, amelyiket nem csak a lopás érdekelte meg a sportcsarnokban henyélés.

Vlad, a Sündisznó 2010.07.16. 10:25:00

@tlac: Elírtam, igaz. Így lett volna a helyes: ne csak a Fideszes és MSZP-s forrásokból tudakozódj, hanem radikális forrásokból is* (barikad.hu, jobbik.hu, kuruc.info).

Bocsánat.

Vlad, a Sündisznó 2010.07.16. 10:27:19

@tlac: A Jobbik mindig is odatette magát, csak az sosem volt hír. Pl erről sem volt szó egyetlen hírforrásban sem, leszámítva persze a radikális hírforrásokat. www.youtube.com/watch?v=Ch0LyxdSlCE

Pedig itt aztán folyt a vér rendesen... :)

Májking 2010.07.16. 10:28:04

@Viktus:

Többet is lehet.

Vegyünk egy un. szillogizmust

1. Az a párt, amely származás alapján különbséget tesz az állampolgárok között, az nem demokratikus
2. A JOBBIK származás alapján különbséget tesz az állampolgárok között.
3. A JOBBIK nem demokratikus párt.

(Mellékszál: ez az "árvizi védekezes" mint ultima ratio a JOBBIK mellett szánalmas! Én is részt vettem benne, bár jó 300 km-re lakom a helyszíntől.)

Viktus 2010.07.16. 10:28:40

Persze az is érthetetlen a szoci kormányzat mit pöcsölt annyit a védekezés végére a Fidesz kormányzat érdekes módon kitudta vezényelni a megmaradt katonai egységeket meg rendőri erőket a védekezéshez.

tlac 2010.07.16. 10:31:47

@Vlad, a Sündisznó: olvastam a radikális forrásokat, de régebben.

avionics 2010.07.16. 10:31:48

szerencsére nem sikeredett hosszúra ez a sárdobálás... ti még a várból is szart csináltok

Vlad, a Sündisznó 2010.07.16. 10:32:28

@Májking: Nem tesz különbséget. Csupán kimondja, amit mindenki tud, van cigánybűnözés! Bizony, vannak olyan bűnelkövetési formák (csoportosan elkövetett lincselések, erőszak, fa-fémlopás, stb) amely kifejezetten köthető egy etnikumhoz.

Egy magyarországi szlovák elismerte, hogy a Jobbiknak van a legjobb programja a kisebbségek számára!

Kérlek, értelmezed a demokrata szó jelentését... köszi.

tbb 2010.07.16. 10:32:34

@SLacc:
"De ha már 2/3, akkor tenni kellene valamit. És nem azt, amit most tesznek vele."

Hát mit kéne tenni? Mit lehet tenni úgy, hogy csak a parlamentben van 2/3, az apparátusban meg marad az 1/10?

Viktus 2010.07.16. 10:33:13

@Májking:

1. Ez mióta a demokrácia alapvető tétele? :O Nem mintha a Jobbik származás alapján tenne különbséget csak érdekelne a forrás. A demokratikus USA déli államaiban a 60-as évekig a feketék jogai enyhén szólva sem voltak egyenlőek. Izrael államban ma sincsen egyenlőség lásd. arabok. Franciaországban, Belgiumban most hoznak törvényeket a muszlim közösségek megrendszabályozására.

2. A Jobbik hol tesz különbséget származás alapján?

3. A Jobbik továbbra is kérdezem, miért nem demokratikus párt?

Viktus 2010.07.16. 10:37:01

@Vlad, a Sündisznó:

A Jobbiknak adtak itt nem egy településen kopogtatót a dolgozó! cigányok, mert rájuk is legalább akkora veszély a bűnözés, mint bárkire sőt van a Jobbiknak cigány származású tagja is.

Avatar 2010.07.16. 10:38:06

"a miniszterelnök ma lovagiasan kijelentette, hogy a Jobbik antidemokrata, hogy a Gárda törvényellenes"

Na, hát eddig erről nem volt szó! Áprilisban még a Magyar Gárda ügyét csak ruházati kérdésnek tekintette, amivel nem is akart foglalkozni.
Vagy ez már az első pofon, folyamatban van a hazazavarás?

ukunoka 2010.07.16. 10:38:26

Vitya próbálja elzárni a pirosfehér csíkos szarcsapot amit megnyitott anno ... drukkoljunk, hogy sikerüljön.

ukunoka 2010.07.16. 10:39:34

@Viktus: Ja... meg van egy "diszzsidó" is csak az alibi kedvéért ... :(

TemplarOmega (törölt) 2010.07.16. 10:40:34

Mákink: Ez nem fog menni. Különben már mindhol ezt nyomtnák.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.07.16. 10:41:47

@Májking: "1. Az a párt, amely származás alapján különbséget tesz az állampolgárok között, az nem demokratikus"
Rendben. Elfogadom. Mi a helyzet a származás alapján pusztán cigányoknak járó segélyekről? (tanulmányi, felzárkózási, stb)
Elismered, hogy az a kormány, amelyik ilyet tesz nem demokratikus? Mert akkor a Fidesz, a LMP, a MSZP, és a KDNP sem az...

Rotfuchs 2010.07.16. 10:42:35

@Májking:

1. ez már nem igaz. A demokratikus ugyanis egyszerűen annyit jelent amennyit. Ezt lehet az egyenlő bánásmód elvével összekapcsolni, de a demokrácia az demokrácia. Se nem több, se nem kevesebb.

2. ez pontosan mit is jelent? Mert minden kormány megkülönbözteti a kisebbségeket, sajátos jogokkal és kötelezettségekkel ruházva fel őket.

A Jobbik valóban szembe száll olyan magatartásformákkal, ami egyik vagy másik kisebbségre statisztikailag jellemző, de sehol nem különböztetnek meg pártszinten embereket az alapján, hogy kinek milyen a származása. Különösképpen mivel a magyar kisebbségek és nemzetiségek nem tartoznak külön rasszhoz, így sok esetben technikailag nem megállapítható családfakutatás nélkül az etnikai hovatartozás. :)

Amúgy ha az osztogatós bizniszről van szó, akkor érdemes lenne kicsit perspektívába helyezni a dolgot. Mi lett volna ha egy roma csoportosulás gyűjtött volna és azt csak romáknak osztja szét?

Attól eltekintve, hogy a Jobbik kijelentette, hogy nem volt pártszintű utasítás arra, hogy kinek osszanak.

Viktus 2010.07.16. 10:43:19

@inDIEkiller!:
@Avatar:

Az a bibi, hogy amíg innen keletről nézve a Józsefváros egy vidám lakópark addig bizony lesz Gárda tetszik nem tetszik ez az ok, és okozat közti összefüggés. Igény van rá.

Rotfuchs 2010.07.16. 10:47:39

@Májking: amúgy a Jobbik cigányellenessége mint olyan, megint csak csúsztatás. Mert éppen hogy a cigányság helyzetének normalizálását tekintik központi témának.

Vlad, a Sündisznó 2010.07.16. 10:48:44

@inDIEkiller!: "Vitya próbálja elzárni a pirosfehér csíkos szarcsapot amit megnyitott anno"

Ha a Jobbikot utálod is, legalább a magyar nemzet jelképeire lehetnél tisztelettel...

tbb 2010.07.16. 10:50:29

@Samuzia:

A gárda egy kurva sikeres média hekk volt. Most viszont már kezd kontraproduktivvé válni. A Jobbik gondja, hogy most hogy mászik ki belőle. Ebben nem ártana nekik segíteni.

Májking 2010.07.16. 10:57:09

@Viktus:

Egyik alapvető tétele és elég régóta. Jó, hogy az USA-t említetted, mert valóban az volt a helyzet az 50-es, 60-as években, de fél évszázad alatt, nagyon komoly és nagyon elszánt küzdelemmel megváltoztatták. Csak az elismerés hangján lehet arról a harcról beszélni.

Ha azt a helyzetet vesszük, akkor a JOBBIK a KU-KLUX-KLAN. Ezért komolytalannak érzem ha JOBBIK-os próbál érvelni az USA-beli helyzettel.

Pipas 2010.07.16. 10:57:45

Orbán Viktor a nagy magyar demokratikus forradalmár, aki hatalomra jutása óta a haverjaival azon munkálkodik, hogy minden hatalmat a kezébe öszpontosítson... Na majd ő jól megmondja, hogy melyik pártokat lehet engedélyezni és melyeket nem, hogy melyek azok a pártok, akik indulhatnak a választásokon és melyeket kell betiltani. A demokráció élharcosa, a törvény őre, aki minden törvényt betartat kivéve azokat, amelyek számára kellemetlenek.

Ő maga mondta a minap, hogy a Jobbik módszerei hasonlítanak a Fidesz egykori módszereihez, de azokat már nem szabad használni, mert ma már demokrácia van, azaz ami elment Kádár ellen azt tilos a Fidesz ellen. Fasza!

Csak annyit mondanék, hogy _soha_, de _soha_ nem a hatalmon lévők mondják meg, hogy demokrácia van -e éppen. Ha rájuk bíznánk a kérdést akkor a világon mindenütt demokrácia lenne. Kádár is nagy demokrata volt egyébként...

Viktus 2010.07.16. 11:02:35

@Májking:

Na jah elég komoly harcot , ahol a feketék kb. ma is gettókban ölik egymást halomra a latin bevándorlókkal... lett egy félig fekete elnök, akit a fehér anyuka módos családja nevelt fel.
A történelmi ismereteid nulla közeliek, de te olyan aranyos idióta vagy a viccesebb fajtából. Jobbik a KKK :D:D:D:D:D:D:D:D

Májking 2010.07.16. 11:06:32

@Viktus:

Elég hamar eljutottál a személyeskedéshez, későbbre vártam.
Mindegy.

kokavec 2010.07.16. 11:09:01

Lógjon a gárda!
Jaj, izé, nem, azt úgy gondoltam, hogy legyen felfüggesztve - felfüggesztve tehát lógva - a működése.

Viktus 2010.07.16. 11:13:50

@Májking:

Mivel korábban írtál le egy ilyen szintű szimpla ordító baromságot nem tehetek róla. :D

Májking 2010.07.16. 11:27:07

@Viktus:

Három hsz.-t írtam, most megnéztem, nem baromságok. Pláne nem orditó baromságok. Ha az "ordító baromság"-nak az a kritériuma, hogy amit Te nem értesz meg az az, akkor persze lehet. No, ennyi elég a személyeskedésből, nekem nem kenyerem, ezt is nehezemre esett.

Dezsőjóska 2010.07.16. 11:28:21

Annak ellenére, hogy bohócoknak tartom a gárdistákat, az égadta világon semmi problémám nincs velük. A demokrácia igazi ellenségei a mindenkori kormányok és vezetőik.

Krapulax_ 2010.07.16. 11:38:07

@Májking: Én is elolvastam ezt a bizonyos 3 hsz-t, és ezek valóban nem ordtó baromságok, ezek inkább üvöltenek.

Nem szabad szóba állni, antidemokratikus, KKK, stb, ez elég kirekesztő hozzáállás.
De hát ha OV azt mondja, hogy antidemokratikus, akkor biztosan úgy van, mert Ő, mint tudjuk sohasem hazudik, ezt akár a falra is ki lehet tenni.

Pipas 2010.07.16. 11:39:17

@Dezsőjóska: A szívemből beszélsz!

Egyébként logikus is: aki hatalmon van egyedül annak nem érdeke a demokrácia, a többi mind szabad választásokat követel. ;)

A gárdába meg nem állnék be, az egész masírozásdit már gyerekkoromban is kínosnak éreztem, de ha szeretik mér' ne csinálják? Fegyelmezettek, nem ülnek fel a provokációnak, nem pofozkodnak... akkor?

roxxtar 2010.07.16. 11:43:18

Májking 2010.07.16. 10:28:04: Te a liberalizmust kevered a demokráciával kaftános barátom..

TGabi 2010.07.16. 11:48:12

@Viktus:

Na az annyira értelmes, mind a zsidó, aki nácinak állt...

Viktus 2010.07.16. 11:54:47

@Pipas:

Na igen ez is egyfajta nézőpont igazából ez érthetetlen a hűdenagyondemokratavagyok arcoknál, ha szivárvány zászlóval vonulnak az tündibündi fincsi, de ha v.kinek az a hobbi, hogy pincérnek öltözik, és úgy vonul fel-alá az szörnyű bűn.

@Luella Menendez:

Ég, és Föld. Magyarországon gyakorlatilag a nácikkal való szembenállás szimbólikus egyénisége Bajcsy-Zsilinszky Endre a nemzeti radikalizmus alapítója aki fegyveresen ellenállt ...

sárgarigó 2010.07.16. 12:10:53

Nem olvastam végig az összes kommentet, de a gárdát védő hozzászólók vagy mélységesen álszentek, hazugok, vagy egyszerűen csak vakok.
Ugye az senki számára nem kérdés, hogy a gárdisták rasszisták, antiszemiták, homofóbok?
Vagy nem gyűlölik a cigányokat, zsidókat, melegeket? (Most bizonyára többen kezdik gyűjteni az érveket, hogy: azért utálom őket jogosan, mert... A vélemény szabad, azonban ennek a fizikai megnyilvánulásait már a törvények szabályozzák.)

Demokratikus jogállamban ilyen csoport nem létezhet.
Innentől kezdve tök mindegy (hogy a jogszabályokat betartva) milyen ürüggyel teszik lehetetlenné a működésüket.

Viktus 2010.07.16. 12:41:31

@sárgarigó:

Persze vannak akik gyűlölik az említett csoportokat, de ez alapján érdekes következtetésre jutnánk a különböző pártok támogatói között, ahol magánbeszélgetésekben érdekes témák merülnek fel. :D

Érdekelne milyen konkrét fizikai megnyilvánulásra gondolsz? pincér ruha az szubjektív nézőpont kinek tetszik kinek nem.
Más fizikai megnyilvánulás eddig az árvízi védekezés volt meg magyar családok kimenekítése, ha éppen készültek őket agyonverni bizonyos etnikai csoportok.

nyergibergi 2010.07.16. 12:49:51

@kokavec: amennyiben 800ezer antidemokrata(?) szavazó megszavaz valamit egy demokráciában, az demokratikus döntés! Az, hogy te ennyi magyar embert ostobának nevezel téged minősít! Lehet, hogy te leszel a következő magyar Nobel díjjas? Vagy egy eleddig rejtőzködő mindenttudó zseni all a nick mögött? Vagy egyszerűen csak egy ostoba arrogáns f@sz vagy aki a semmire veszi a bátorságot, hogy ilyen kijelentést tegyen? Szerintem ez utóbbi áll közelebb az igazsághoz!

nyergibergi 2010.07.16. 12:53:00

@Rotfuchs: egy ekkora baromságra kár ugyan válaszolni, de mésem hagyom szó nélkül! Az általad említett sajtót ha megneveznéd megköszönném. Azt amiben a Jobbik cigánygyilkosságra buzdít, meg háborúval fenyeget! Te nem vagy normális, menj sürgősen orvoshoz!

Pipas 2010.07.16. 13:01:27

@Viktus: Az egészben az abszurd az, hogy a gárdát azzal az indokkal tiltották be, hogy a cigányokban félelmet kelt a vonulásuk. Ez még semmi, de azért a vonulásért perelték be őket, amit a Szögi Lajos halálának másnapján tettek a helyszínen.

Namost ez azt jelenti, hogy egyik nap 2-300 ember végignézte, ahogy agyonverik Szögi Lajost, másnap pedig rettegni kezdtek, mert ezeket az utcákat ellepték a lajbiba öltözött magyarok. Erre a bíróság nem habozott betiltani a gárdát.

Az, hogy utána meg a lajbit meg a fekete nadrágot tiltották be, az egy dolog, de most a zöld pólót is kinézték maguknak.

Ha egy regényben olvasok ilyen baromságot, akkor leteszem, mert egyszerűen képtelen vagyok beleélni magam az ilyen perverz történetekbe... ;)

Horváth Andor Márton · http://mitszabad.blog.hu 2010.07.16. 13:02:15

@nyergibergi: Az NSDAP, Adolf Hitler pártja demokratikus választásokon több mint 17 millió szavazatot szerezve került kormányra. Ekkor lett Adolf Hitler kancellár, és ekkor lett vége a demokráciának Németországban. A Jobbiknak csak 800 ezer szavazata van, de ha 17 millió német tévedhetett, akkor tévedhet most 800 ezer magyar is.

Vlad, a Sündisznó 2010.07.16. 13:05:50

@sárgarigó: "Ugye az senki számára nem kérdés, hogy a gárdisták rasszisták, antiszemiták, homofóbok?"

És persze mi általánosítunk... :)

Van egy rossz hírem (remélem ezután tudsz azért majd aludni, és nem látsz minden sötét sikátorban ellenforradalmárt :)), rasszisták, antiszemiták és homofóbok nem csak a Gárdában és a Jobbikban vannak. Bizony, az MSZP-ben is vannak, Fideszben is, LMP-ben is, SZDSZ-ben is.

Van akiben csak az egyik, valakiben a másik, valakiben erősebb, valakiben gyengébben, és van akiben egyáltalán nincs meg a fent említett tulajdonság. De ez nem köthető szervezethez. Az ember a megélt tapasztalatai alapján ítélkezik.

Az MSZP-SZDSZ pl egyérelműen magyargyűlölő politikát folytatott, aki ezt nem látja az vagy vagy, vagy maga is az említett "klánhoz" tartozik (ez persze nem zárja ki, hogy egyben vak is, sőt).

nyergibergi 2010.07.16. 13:10:29

@Horváth Andor Márton: Na ez igaz, viszont a Jobbikot NSDAP-vel összehozni, enyhén szólva bizar gondolat! Persze 800ezer ember is tévedhet, meg 2 millió is! Most kinyilatkozni, hogy BIZTOSAN AZ A 800 EZER tévedett nagy bátorságra, vagy inkább egészen másra utal. Talán megpróbálhatnád TISZTELNI a másik ember véleményét. Hidd el ez tényleg nem fog fájni!

Vlad, a Sündisznó 2010.07.16. 13:11:50

@Horváth Andor Márton: Jelenleg bármennyire fura, de a parlamenti munkák alapján a Jobbik sokkal inkább demokratább, mint a Fidesz! Ha nem hiszed, javaslom a parlamenti naplók, parlamenti felszólalások átnézését.

Jobbik mindig is azt mondta, hogy rossz helyzetben vagyunk, radikális megoldásra van szükség, de hisznek abban, hogy ezt demokratikus úton meg lehet oldani.

Pipas 2010.07.16. 13:14:10

@Horváth Andor Márton: Persze, értelek én, a 800 ezer magyar szavazó tévedett. Lehet, hogy egyszerűen nem kellene figyelembe venni a szavazataikat, nem? Elvégre demokrácia van vagy mi a szösz?

sárgarigó 2010.07.16. 13:49:46

@Vlad, a Sündisznó: rendkívül primítiv érvelési technika az, hogy a felrótt hibákat a másik oldalon is megtalálható u.i. hibákkal próbálják legalizálni. Természetesen az említett dolgok mindenhol elítélendők.
A „magyarellenesség” kifejezés meg mélységesen demagóg.
Másoknak: a Jobbik pedig paradox módon épp a demokratikus szavazást használta a hatalomrajutásához, hogy az antidemokratikus politikáját kiterjessze. (Lsd. pl. kisebbségek)

Viktus 2010.07.16. 14:01:35

@sárgarigó:

Mélységesen demagógnak nevezni enyhén szólva is vicces, ha egy évekig kormányzó párt azzal kampányolt, hogy határontúli magyarok milliói özönlik el az anyaföldet elveszik a nyugdíjat, munkát, kenyeret ...

sárgarigó 2010.07.16. 14:17:35

@Viktus: A „magyarellenesség” (v.ö. hazaáruló) kifejezés ma Magyarországon a következőt jelenti: ti zsidók, mi magyarok.
Azok használják, akik szeretik a bonyolult problémákra adott végletekig leegyszerűsített válaszokat.

greybull 2010.07.16. 14:17:51

@Roy: kutyaharapást szőrivel! Ha nekem "szőrvágásom" volt, mindig kerestem egy új p...át, nekem bevált...

Viktus 2010.07.16. 14:25:14

@sárgarigó:

Ez a kérdéskör összetettebb a kuruc.info hiába nyomatná a bulváros trágár zsidózó rizsát, ha a jónép nem látná ennek a létező gyökereit a valóságban. A jónépre meg az jellemző , hogy különböző sztereotípiák alapján alakítja ki a világképét. A médiában a nép fia azt látja, hogy a zsidó értelmiségi csoportok fikázzák a nemzeti jelképeit, akkor a jónép elkezd sajnálatos módon kolletkíve zsidózni.

Pipas 2010.07.16. 14:38:20

@sárgarigó: Nem, nem ezt jelenti. A 'magyarellenes' kifejezés nem kapcsolható kizárólagosan az antiszemtizmussal. Lásd pölö Szlovákiát vagy Romániát, ahol van egy jó nagy adag magyarellenesség, aminek semmi köze nincs a zsidókhoz.

Hiába is akarnak olyan sokan egyenlőséget tenni a magyarságtudat és az antiszemitizmus közé, nem mindenki antiszemita aki történetesen nem szégyenli, hogy magyar.

Pipas 2010.07.16. 14:40:25

@sárgarigó: Ja, és a lényeg kimaradt: azzal, hogy a magyarellenességre panaszkodókat egyszerűen leantiszemitázod bebizonyítod magadról, hogy szereted a bonyolult problémákra adott végletekig leegyszerűsített válaszokat. Hoppá!

sárgarigó 2010.07.16. 14:41:10

@Viktus: Nem hinném, hogy én írom le először: az árpádsávot (még akkor is, ha ősi magyar jelkép) az utóbbi években a szélsőségesek (az ismert történelmi előzmények által rárakódott jelentéstartalom miatt) elsősorban nem a magyarságuk, hanem az antiszemitizmusuk hangsúlyozására használják.
A sztereotípiák ismerete az egyedfejlődés során létkérdés volt, a társadalmi folyamatok viszont nem fekete-fehér, igen-nem módon dőlnek el.
Még ha nyolcszázezren ezt is hiszik.

sárgarigó 2010.07.16. 14:45:52

@Pipas: Pontatlanul fogalmaztam, mivel itt a hazai parlamenti pártokkal összefüggésben volt szó magyarellenességről.
Igazad van van Romániával, Szlovákiával kapcsolatban.

Pipas 2010.07.16. 14:48:36

@sárgarigó: Marhaság. Nekem van ilyen lobogóm és nem az antiszemitizmusom kifejezésére használom.

Egyébként persze tudom, hogy a cigányok szerint szerint rasszista, a zsidók szerint antiszemita, a kommunisták szerint fasiszta, a Fidesz szerint meg szélsőséges vagyok oly sok honfitársaimmal együtt.

Azt azonban elmagyarázhatná valaki hogy van, hogy Magyarországon élő magyar emberként kivétel nélkül mindenki gyalázhat és sértegethet, de ha mondjuk én mondom azt, hogy álljon már meg a menet, elég volt, akkor mindenki felháborodik és rendőrért kiált és egyenlőséget követel.

Hát hogy a kutya úristenben van, hogy mindenki egyenlő csak a magyar nem az?

sárgarigó 2010.07.16. 15:02:23

@Pipas: nekem valahogy jelképek nélkül is sikerül magyarnak lennem. Belülről.
Szeretem a gyerekem, nem szemetelek, normálisan végzem a munkám, próbálok itt-ott segíteni, ilyenek.
Ezek csak hétköznapi dolgok. Se lobogó, se egyenruha, jelszavak nélkül is megvagyok.
Azt meg álszentség állítani, hogy a lágerekből menekültek gyomra nem ugrik össze az árpádsáv láttán. És ezért legkevésbé őket lehet okolni.

2010.07.16. 15:05:56

@stratez: Pintérék annyira rendet raktak, hogy a segélyesek nyíltan lopják a villamossíneket és kézigránátokat dobálnak:

www.police.hu/friss/cso20100716_01.html

index.hu/bulvar/2010/07/16/kezigranat_robbant_ujpesten/

2010.07.16. 15:08:46

@libbancs: ja és hogy honnan tudni kikről van szó:

"Amióta ideköltözették a segélyen élő, de Audival és prostikkal biznicelő kétes figurákat, azóta nulla a közbiztonság Újpest ezen részén (is). A hatóságok természetesen legyintenek. Be se mernek menni abba az utcába, ahol fényes nappal a vadiúj verdák rendszámtábláit cserélik le...."

nol.hu/archivum/kezigranattal_robbantottak_ujpesten

De természetesen nincs cigánybűnözés és két hét alatt rend lett...

2010.07.16. 15:13:49

@sárgarigó: a lágerekből menekültek félnek az árpádsávtól, hogy oda ne rohanjak. Ha van benned egy csepp normalitás és józan ész, akkor beláthatod, hogy a lakosság a kézigránáttal dobálódzó, bárkit megkéselő cigánybűnözőktől fél és nem holmi zászlótól.

sárgarigó 2010.07.16. 15:24:32

@libbancs: a cigányok bűncselekményei nem befolyásolják a többi megítélését.
A „holmi zászlók” pedig mint szimbólumok, nem csak önmagukat, hanem eszméket, egyéb tartalmakat hirdetnek.

Pipas 2010.07.16. 16:11:00

@sárgarigó: Te nem 'megvagy' jelképek és lobogók nélkül, te annak örülnél, ha betiltanának bizonyos logobókat. Már ha jól értem a mondandódat.

"Azt meg álszentség állítani, hogy a lágerekből menekültek gyomra nem ugrik össze az árpádsáv láttán.": Milyen lágerekből szabadultak, te szerencsétlen. Miről beszélsz? Ez most amolyan 'valahol felsír egy gyerek' duma, vagy te ezt komolyan is gondolod baszki?

Szerinted akik azon munkálkodnak, hogy ellehetetlenítsék a Magyar Gárdát, hogy törvényen kívülivé tegyék a magyarság jelképeit, hogy szétzüllesszék a nemzetet, azok a 'lágerekből menekültek'? Szerinted akik előtt a gyilkosság után a Magyar Gárda masírozott, azok a 'lágerekből szabadultak'?

Tökre fel bírom húzni magam amikor bepróbálkoznak nálam is az ilyen bűntudatgerjesztő utáld-magadat-az-őseid-miatt dumával. Mi a rasszizmus, ha nem ez?

sárgarigó 2010.07.16. 16:34:15

@Pipas: van egy minimális színvonal, ami felett hajlandó vagyok vitázni.
Nem sikerült elérned.

Pipas 2010.07.16. 16:40:07

@sárgarigó: Ja, értelek. Amikor kifogynak az érvek... ;)

sárgarigó 2010.07.16. 16:59:37

@Pipas: Egy fenét, csak közben rájöttem, hogy veled az alapoktól kéne kezdeni. Ehhez meg nincs kedvem.
Bízom az indulataidban; ezt is fel tudod majd valahogy dolgozni.(Azért nézz utána, mi az a „kognitív disszonancia”.)
Na, megyek.

2010.07.16. 18:38:43

@sárgarigó: az "eszmék és egyéb tartalmak" nem fosztanak ki és vernek agyon védtelen nyugdíjasokat, vagy lincselnek meg vadállatként embereket. A cigánybűnözés valós, mindennapos veszély, amelytől jogosan retteg a lakosság és amely egész régiók és települések életét teszi pokollá. Csak a legdebilebb liberálisok süllyednek oda, hogy ennek ellenére a gárdát meg az árpádsávos zászlót nevezik "félelemkeltőnek". Az ilyenekre ráférne az, hogy este a néptelen utcán szembe menjen velük 4-5 deviáns cigány, egyből rájönnének, hogy valójában mi a félelemkeltő.

kyncza 2010.07.16. 18:47:34

@sárgarigó: mondok akkor egyszerűt, hogy megértsd te jelképetnélkülistudokmagyarlenni rettegő!

Te egy barom vagy! Szószerint!

De ennek ellenére sem kívánom, hogy a megerőszakolt kislányod testét te találd meg, vagy édesanyád/nagymamád agyonverjék szegény, elnyomott, mélyszegény cigányok!

Vagy a rózsadombon élsz, vagy nem Magyarországon, és kurvára unalmas már a zsidó/cigány védő dumád!

nyergibergi 2010.07.16. 18:59:53

@kyncza: Bizony-bizony ez nagy igazság! Azt a "sok" liberális okoskodót aki nácizza és rasszistázza a Gárdát és a Jobbikot néhány hétre elköltözetném Borsodba, vagy Nógrádba. Azt ott lehetne védeni a cigányságot! Pl. amikor kiszedik a zsebedből a pénztárcádat és ha szólsz neked fordul, majd 5 perc múlva húsz fekete szempár mered rád! Mert nekik qrvajó a riadóláncuk! Na ott azért megnézném, hogy mennyire tiltakoznának a Gárda jelenléte miatt! :D

Pipas 2010.07.16. 19:03:05

@kyncza: Hát az azért okozna barátunknak 'kognitív disszonanciát' az egyszer biztos. :-)

Amúgy sokan vannak az ilyen világtól elrugaszkodott lila ködben élő emberek, akik egyszerűen képtelenek felfogni, hogy mi történik a világban körülöttük. Pedig olyan egyszerűnek tűnik egy kicsit kételkedni, egy kicsit körülnézni, elolvasni egy-két könyvet és olvasni a sorok közt. Meg aztán ott van az internet is, az is segít, hogy ne mindenkinek a saját kárán kelljen megtanulni, hogy mi is történik a világban.

Ehhh, mindegy!

Pipas 2010.07.16. 19:12:51

@nyergibergi: Amikor körbefogják az embert, először még barátságosak, aztán egyre erőszakosabbak, először csak utögetik a zsebedet, hogy 'van ott pííz' aztán már benne nyulkálnak a zsebedbe. Próbálnál ellenálni, de olyan sokan vannak, hogy széttépnek.

Ugyanazt a stratégiát követik mint a sakálok, azok is körbeállják a vadat, hátulról mennek rá, akárhogy forgolódik amerre fordul ott menekülnek, a hátul lévők meg támadnak.

Pont mint ezen a videon (olyan 4:30 nál érdemes figyelni):

www.youtube.com/watch?v=a821IrzqXFs

kyncza 2010.07.16. 19:16:46

@nyergibergi: az a baj, hogy lassan már mind1, Magyarország mely városában nézünk körül :e(

A Gárdát fikázóknak mondom, hogy egy gárdista kisujja többet ér, mint az ő szánalmas, rettegő életük! Soha, senkit nem bántottunk, kizárólag elkeseredett emberek hívására mentünk megmutatni, hogy a magyar is össze tud fogni, és segít mindenféle ellenszolgáltatás elvárása nélkül.

kyncza 2010.07.16. 19:22:57

@Pipas: tudod, el nem hiszem, hogy az ilyenek nem pénzért csinálják, vagy nem itt élnek! A kettős mérce, és a "pozitív" diszkrimináció akkora méreteket öltött már, hogy ezt nem lehet nem észre venni!

Itt mindenkinek joga van mindenhez, kivéve az adófizető magyaroknak!

Pipas 2010.07.16. 19:51:40

@kyncza: Szerintem nem pénzért csinálják, legalábbis a többség nem. És el is hiszik amit mondanak, legalábbis sokan vannak, akik tényleg elhiszik.

Az ember alapjában nem racionális, megfontolt, logikus lény, ha egy kicsit segítenek neki szinte bármit képes elhinni. Persze azért én hiszek abban, hogy van 'bűnös tudatlanság', azt gondolom, hogy a 'nem tudtam' vagy az 'azt hittem' nem ad felmentést mindenre.

De lehet, hogy igazad van. Lehet, hogy az adófizető állampolgárok a barmok, akiket a sakálok széttépnek, miközben azok megpróbálják észérvekkel meggyőzni őket arról, hogy 'nem, én nem vagyok sakálgyűlölő, dehát a haverod éppen a belemet ontja ki'. elültettél a fejembe egy gondolatot. ;)

kokavec 2010.07.16. 20:35:47

@nyergibergi: szánalmas vagy a masírozó félhülye alakulatoddal együtt. Nehogy már arra legyetek büszkék, hogy magyarnak születtetek. Erről igazán senki nem tehet. Vagy mást nem sikerült még eddig letenni az asztalra. Mell-veregetve fajelméletet hirdetni, az nagyon becsülendő tett.
Aztán ha egyszer tényleg segítetek valahol (árvízvédelem), akkor egyből könnybe lábad a szemetek saját nagyságotokon. Ostoba szerencsétlenek, játszatok katonásdid otthon a négy fal között.

Rotfuchs 2010.07.16. 20:53:33

@nyergibergi: Nem erős oldalunk az irónia? :)

@sárgarigó: lehet, hogy valamiből kimaradtam, de melyik lágeren volt árpádsávos zászló?

Meg ha már az érintettek gyomra összeugrik az ilyesmitől, akkor miért élnek sokan a lágerekből szabadultak közül az USA-ban? mert így megspórolják a gyomor bypasst, vagy mi?

@kokavec: tehát arra lehet valaki büszke, hogy meleg, de arra nem, hogy magyar? Vagy így offolod a Pride-ot is?

Amúgy megsúgom, ha valaki arra büszke, hogy magyar, nem magára büszke (nem úgy mint az árvizi segítségnyújtásnál; nem tudom miért kell leoltani és elvenni az örömét), hanem a szüleire, és az ő szüleire stb. meg mindenre amit ők létrehoztak, és ami számára a magyarságot, az országot és a kultúrát jelenti.
Az ember fia vagy lánya igenis lehet büszke arra a közösségre ahova tartozik és egészséges mértékig magára is. Nem tudom iért divat manapság az, hogy a fehér európai embernek szégyellnie kell a nemzetiségét, de nettó baromság.

kokavec 2010.07.16. 21:10:29

@Rotfuchs: a meleg büszkeség nem azt jelenti, hogy arra büszke, hogy melegnek született, hanem hogy egykor, ezen a napon fellázadtak a társadalmi elnyomás ellen.
A gárdán kívül is majdnem mindenki magyar ebben az országban és mindenki el is helyezi valahogy magát ebben a földrajzi, történelmi, kulturális közegben. De amikor a gárdisták verik a mellüket, hogy ők az igaz magyarok, meg "Magyar vagyok nem turista", akkor már a többi elkezdi szégyellni, hogy ilyen az ő országa.

Pipas 2010.07.16. 21:28:11

@kokavec: A formális logika alapján ha büszkének lenni a magyarságunkra hülyeség, akkor szégyelleni is az.

kokavec 2010.07.16. 21:29:54

@Pipas: hát igen, az élet nem egyszerű.

legeslegujabbkor 2010.07.16. 21:55:25

@kyncza: @Pipas: Ha Orbán Viktor Úgy dönt, hogy mégsem kell neki Polgárőrségnek hívott Gárda, Vona Gábor meg fog szólalni? Vagy azt mondja: na de kérlek!

legeslegujabbkor 2010.07.16. 23:28:27

@Pipas: Csak az eredeti felvetésről is mondhatnál valamit.