A legfrissebb cikkek

Nincs megjeleníthető elem

Kapcsolat


Friss topikok

Statisztikák

Címkék

alkotmány (20) állam (6) állambiztonság (10) állambiztonságis jelen (6) arab (9) atom (7) a mennyei birodalomban (6) bajnai gordon (10) biológia (16) bíróság (6) bkv (7) budapest (10) cigány (86) demokrácia (87) diszkrimináció (6) egyház (6) ensz (8) erkölcs (6) eu (28) európa (7) evolúció (10) fantasy (9) fasizmus (6) fidesz (148) foci (6) gay (17) gay pride (12) gáza (14) gazdaság (19) google (6) gyász (7) gyurcsány (49) hamasz (13) hitler (8) holokauszt (12) hülyeség (6) humor (9) index (10) internet (9) irán (21) iszlám (6) izrael (39) jared diamond (6) jézus (10) jobbik (73) jog (8) kádár (7) katolikus egyház (7) kdnp (10) keresztény (12) kereszténység (11) kína (11) kolbenheyer ír (162) kolbenheyer olvas (233) kommunizmus (14) környezetvédelem (6) közélet (9) közgazdaságtan (26) krimi (17) külpolitika (20) kultúra (25) liberalizmus (13) lmp (9) magyar (15) magyarország (140) magyar gárda (9) magyar hírlap (6) martin (6) mdf (12) meleg (13) mongol (18) mszp (62) náci (51) nacionalizmus (10) németország (11) nemzet (32) nemzetbiztonság (8) nyelvészet (6) obama (21) oktatás (11) orbán (56) oroszország (8) összeesküvés (6) őstörténet (6) palesztin (15) politika (215) pszichológia (14) rasszizmus (19) regény (27) reggel (67) rendőr (7) rendszerváltás (24) rowling (7) rükverc (11) rukverc (15) sci fi (11) sólyom lászló (11) szabadság (17) szdsz (20) szeretet (6) szlovákia (11) társadalom (69) tech (7) terrorizmus (8) több fényt a kdnp be (8) történelem (155) tudomány (8) tüntetés (6) usa (47) választások (34) választás 2010 (44) vallás (14) válság (11) varga e tamás (6) vendégpost (11) világ (14) voks10 (26) vona gábor (7) zene (12) zsidó (48) Címkefelhő

Designerünk

Legutolsó kommentek

Nincs megjeleníthető elem

Érdeklődés hiányában a barna eső elmaradt

2010.11.14. 07:00 kolbenheyer

Nehéz manapság dicsérni a Fidesz-kormány politikáját. Annál fontosabb, hogy megtegyük, ha van miért. Magyarország ugyanis nemhogy nem lett az újfasizmus fellegvára, és kormánya nemhogy nem kapaszkodott össze a radikálisokkal, de ütemesen folyik a szélsőjobb visszaszorítása.
Orbán Viktor nagyon határozottan utasította vissza Vona Gábor cigányozását, és láss csodát, a közbeszédben egyre ritkábban bukkan fel a „cigánybűnözés” perverz kifejezése.
A Gárda porlik, no nem mint a szikla, hanem mint a kiszáradt szivacs, egyre nevetségesebb önjelölt vezérkéi egyre kisebb zsákutcákba vezetik.
A Jobbik alig látszik a parlamentben. Mivel véletlenül sem akar egy platformra kerülni a másik két ellenzéki párttal, ugyanakkor radikalizmusát már nem meri vállalni: lassan belefullad az unalomba.
Mindezt nem azért írom le, mintha mást vártam volna. Hanem azért, mert a Fidesz minden egyébben kiábrándító teljesítményt nyújt. Lássuk azonban tisztán, hogy a rettenetes gazdaságpolitika és a jogállam emiatti kikezdése nem egy barna diktatúra tervszerű felépítésének része. És azt is, hogy ezért is hihetetlenül kontraproduktív a lejárató kampány.
Szidjuk a Fideszt azért, amit tesz, és dicsérjük is, ha olyat tesz.

Kolbenheyer kommentpolitikája
 

37 komment · 5 trackback

Címkék: fidesz náci cigány jobbik

A bejegyzés trackback címe:

https://sardobalo.blog.hu/api/trackback/id/tr852442014

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Horváth Csaba álma és a kontraszt Budapesten 2010.11.16. 09:33:22

  Horváth Csaba álma és a kontraszt Budapesten     A minap, vasárnap reggel Budáról jöttem hazafelé a vörös-sárga levelek között. Szenzációs hangulat fogadott az őszi...

Trackback: Beléhátráltak 2010.11.15. 03:32:02

Az alkotmányozó többség alkotmányoz.Abba egy kissé beleléptek, hogy az Alkotmánybíróság jogkörét korlátozni kívánják. Aztán elkezdtek kihátrálni, de benneragadtak abban, ami bűzlik ebben. A közigazgatás dolgozói után – a jól megadóztato...

Trackback: Orbán és a cigánybűnözés 2010.11.14. 21:18:33

 Olvassuk:Nehéz manapság dicsérni a Fidesz-kormány politikáját. Annál fontosabb, hogy megtegyük, ha van miért. Magyarország ugyanis nemhogy nem lett az újfasizmus fellegvára, és kormánya nemhogy nem kapaszkodott össze a radikálisokkal, de üteme...

Trackback: Érdeklődés hiányában a barna eső elmaradt 2010.11.14. 10:18:03

Nehéz manapság dicsérni a Fidesz-kormány politikáját.

Trackback: A csendőrségre cseréli le a gárdát a Jobbik? 2010.11.14. 10:14:55

Meglehet, hogy politikai házasságtörés készül a Jobbik és a gárda között, írja a Népszabadság. A párt vezetése a jövőt nem a gárdában, hanem a csendőrségben látja - erre utal az is, hogy adott rendezvényen a csendőrség feladata felügyelni a gárdát.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MasterMason 2010.11.14. 07:43:22

www.youtube.com/watch?v=tfm51_6gVxQ&fmt=22

Jobbik Sakk-Party

Egyébként, azt nem szabad elfelejteni, hogy Orbánék milyen célból próbálták a fiatalokat fasizmusba kergetni. Mert tudták nagyon jól, hogy csak akkor lesz esélyük a fiatalságot tönkre tenni, és mint 56-ban a fasizmusra hivatkozva tudják majd őket lecsavarni.
Tehát a ruszkik régi módszerét, doktrínáját vetették be a fiatalok ellen.

bm613 · http://izland2009.blog.hu 2010.11.14. 08:46:54

Senki nem mondta, hogy az Orbán által kiépíteni kívánt diktatúra náci volna. Viszont az tény, hogy kb. 7 éven át együttműködött velük, erősítette őket, mert azt hitte, hogy szüksége lesz a segítségükre. Mivel meglett a 2/3, már nem kellenek neki, sőt mivel elkezdtek önállósodni (ahelyett, hogy értékelnék, amit értük tett), már a terhére is vannak. Ezért most természetesen igyekszik tőlük megszabadulni, és egyelőre jól is halad. De dicséret csak akkor járna, ha korábban sem szövetkezett volna velük, abban az időben, amikor még jól jött neki a haverkodás.

kisa 2010.11.14. 08:57:52

@bm613: Ez bizony így igaz. Nem tudom, mi lett volna, ha nincs meg a 2/3, de mindenképpen meglett volna a 2/3, szerintem.

Presszós Laci 2010.11.14. 10:08:31

A Fidesz-kormányt majd akkor dicsérem meg, ha lemond.

Corry 2010.11.14. 10:25:19

Valóban sok mindent nem úgy csinálnak a Fideszék, ahogy azt előtte gondoltuk volna. De azt se felejtsük el, hogy olyan mélyen nem volt az ország nagyon régen, mint ahova 2008 végén került. Utána nagy sokára tüneti kezelés következett, amit a Bajnai jól hajtott végre, viszont most a gyógyítás jönne, amit persze bizonyos részleteiben másképp csinálnék.

A Jobbik jelenséggel kapcsolatban régóta az volt az érzésem, hogy a "független gondokodók" nomeg az SZDSZ generálta (ál)problémáról van szó, most íme halkabban és otthon "független gondolkodnak" az elvtársak, azóta fogy kifele a szél a Jobbik vitorlájából. Persze az Orbán határozott fellépésére is nagy szükség volt, e két jelenség együtt fejtette ki hatását.

kisa 2010.11.14. 10:59:34

@Corry: A Jobbikra abban az esetben lett volna szükség, ha nincs meg a 2/3. Mivel meglett, mehetnek a darálóba a többi után.

Táskás Tóni 2010.11.14. 12:43:31

@Corry: A jobbikot a fidesz generálta és a tenyeréből etette.Tudod egy a tábor egy a zászló. Matolcsi és Orbán pedig képtelen gyógyítani ezért leszünk egyre nagyobb szarban a törvénytelen intézkedéseik ellenére , vagy éppen amiatt.

dr kíváncsivagyok 2010.11.14. 12:45:59

Várd ki a végét . Ha a Fideszt megszorítják ( mert a gazdaságot érintő döntései miatt nagy rá az esély !) , ne adj' Isten elveszíti a 2/3 - os támogatottságát, ami szinte biztos - nos akkor nem balra fog nyitni - hanem jobbra ( ezt már megmutatta párszor ) - ! Ekkor jönnek képbe a visszafogottabb Jobbikosok !

Corry 2010.11.14. 14:26:37

@Vidéki:
Azt hiszem, Kolbenheyerrel szemben igazságtalan voltál.

@kisa:
A Jobbik azzal szerezte a létjogosultságát nagy részben, hogy van/volt az országban egy elégedetlenség, amelyet az előző politikai gárda igen nagy érzéketlenséggel kezelt félre, úgy, hogy az a szobaszociológusokon kívül senkinek sem volt jó.
A kisember az előző nap még gondozott terményének hűlt helyét látva azokra gyanakodott akik nem szoktak a többi falubélivel együtt kapálni járni. Ezután a politikusainktól kapott egy leckét a toleranciáról. Azoktól kapta mindezt, akik valószínűleg nem tudják a kapát és az ásót megkülönböztetni...

Anno erre a Jobbik adott egyfajta választ, ezért volt népszerű, de a mostani kormány erejénél fogva elővezetett egy másfajta választ, ami ezek szerint szintén megfelel népnek. Ne csodálkozzunk, ha csökken a népszerűség, nem kell már lázadni, a kormány bizonyos dolgokat helyretett és kész. (Ezt a kijelentésemet kéretik nem továbbragozni, mert bizonyos közjogi lépéseikkel én sem értek egyet, sőt...)

Továbbá látható az is, hogy a nagy-nagy tolerancia a felvilágosult és multikulti nyugaton is kezdi a határait feszegetni, ott sem tart addig a tolerancia, hogy ha valaki/valakik az utca közepére tojnak, akkor azt érdekes kultúrális gazdagodásnak fogják fel.

gagauzz kalauzz 2010.11.14. 14:39:57

Ne örülj,ecsém. Viktor részben átvette a Jobbik programját, pláne a retorikát. Vonáék szomorúak is emiatt. Olvass bele a Népszabóba, szeptemberben pár fideszes és keresztény demcsi celebet vitézzé avattak egy templonyba'.
Szegeden pedig a jobbik polgármester jelöltje visszalépett a fideszes javára, és ott csókolóznak a Közgyűlésben. Inkább egyfajta összenövésről van szó,amíg úgy nem jár a Jobbik, mint Torgyánék.

OkoskaTo:rp 2010.11.14. 14:59:57

Tényleg nem lett itt szélsőjobbos hatalomrakerülés. Lett viszont helyette szélsőbalos (kommunista), ahol államosítják a magántulajdont.

dtk74 2010.11.14. 15:06:41

@OkoskaTo:rp: Ne keverjük a baloldal és jobboldal megnevezést a gazdaságpolitikai meghatározások hasonlóan csengő tételeivel. Itt a jobboldalinak nevezett pártok annál inkább kommunista gazdasági érveléssel, programmal jönnek, minél inkább megyünk a széle felé. A FIDESZ a szocialista retorikából szemezget az állami felügyelettel, protekcionizmussal, államosítással (egyelőre burkolt). A tömegeknek ez teszik, és nyugalmat ad. A Vezér erős, utat mutat. Van pár dolog ami engem is megijeszt, és nem tudom hol lesz a vége, de másfelől legalább elindultunk valamerre.

graycivil 2010.11.14. 15:13:00

Látszik, hogy a FIDESZ az élő kapcsolatai révén távirányítással tudja szabályozni leányvállalatát, a Jobbikot.

Cuppanj a végére! (törölt) 2010.11.14. 15:24:31

Szerintem a helyes megfejtés:
A liberális baloldalnak szüksége volt a Jobbikra a szokásos náciveszéllyel riogatás miatt,ezért hagyta működni,sőt támogatta is.
Fideszék viszont konkurenciát látnak bennük ezért igyekeznek ellehetetleníteni és bekebelezni a Jobbikot.Mint történt ez a kisgazdákkal és a MIÉP-el is.

türelmesebb 2010.11.14. 15:43:02

Lehet,hogy nosztalgizónak tünök, de emlékszek egy kormányra, akiknek 2/3 többsége volt, és a legfontosabb kérdésekben visszafogta magát, bevezette a 4/5 törvényt. Kontról nélkül nem akart alkotmányt modositani, választási törvénytsem a választás elött 1 évvel, pedig megtehette volna. A 4 éves ciklusokban 2 durva korupcios ügy volt: a vodkagyáros, és a Tocsik ügy. Ez utobbiban inkább a megbizót, és rokonait itéltem volna teljes vagyonelkobzásra.
A következö 4 év már miröl szólt: a parlamenti ülesek ritkitása, a kormányülésekről szoló jegyzökönyv szükségtelenségéről, a kétéves költségvetés (a kisgazdapárt kizárása)és számos korupcios ügy.

Húsleves 2010.11.14. 15:49:54

@türelmesebb:
Arra is emlékszel, hogy ugyanazok alkották azt a "rendszerváltó" alkotmányt, akik olyan türelmesen nem nyúltak hozzá amikor 2/3-ot szereztek? És ugye arra is emlékszel, hogy akkor az emberek nem tudták hogy a 2/3 a tét, mivel az SZDSZ addig azt pofázta, hogy soha nem állna össze ezekkel a posztkomcsikkal.

türelmesebb 2010.11.14. 16:09:48

@Húsleves: De igen emlékszek, de önálloan is meg volt a kormánytöbbségük, de ugy gondolták legyen kontroluk (helytelenül).

Kalmár 2010.11.14. 16:14:25

@türelmesebb: Ó de aranyos, ahogy egy alkoholista ávós hatalmáról nosztalgiázol.
Ne etetsd itt a fiatalokat hülyeséggel.
Nem 2 ügy volt, számtalan.
Arról nem is beszélve, hogy a komcsik visszatértét az egész világ nagyítóval nézte. Nem lett volna egyszerű nekiállni alkotmányozni, pláne úgy, hogy pár éve lépett érvénybe az ideiglenes alkotmány, amit konszenzussal alkottak.
(épp most megy nyugdíjba)

Húsleves 2010.11.14. 16:15:25

@türelmesebb: "de ugy gondolták legyen kontroluk".
Ezt egy kicsit elírtad. Úgy gondolták, hogy NE LEGYEN KONTROLJUK.

Nem vagyok fideszes 2010.11.14. 16:27:22

Igazad van, a fityisz nem náci. Tényleg, dícsérgessük. Te, tegnap a kutyám NEM rágott szét egy papucsot, dícsérjem meg?

türelmesebb 2010.11.14. 16:36:47

@Húsleves:
Helyesen irtam, mert egy normálisan müködő együtmüködésnél elözetes megbeszélés folyik, ahol a vélemények változhatnak, de tévedtek,példa rá Fodor Gábor oktatási miniszterré választása aki mint ismeretes valamikor a FIDESZ egyik vezető egyénisége volt, de a nagyfönőkkel nézetelentétbe került.

Húsleves 2010.11.14. 16:48:16

@türelmesebb:
Ja igen, ha a maszopról van szó, akkor ezt így értelmezed. Azért csak maradjunk annál a realitásnál, amit az ilyen kommunista utódpártról és a korrupcióban végleg elsülledt szadeszről inkább elhihetünk, hogy a vályúnál zavartalan röfögés volt a cél.

ghalleck 2010.11.14. 17:10:28

"Nehéz manapság dicsérni a Fidesz-kormány politikáját."
Á, nem nehéz! Igaz, hogy lobotómia köll hozzá, de higgyék el, igazán nem nehéz!

türelmesebb 2010.11.14. 17:19:47

@Húsleves:
sajnos igazad van a célt illetőleg@ghalleck:

csabakirályfi 2010.11.14. 17:30:44

Hát, kis amnéziások, Vona meg Viki uabból a "polgikörböl" gyütt, a mozgalmat meleg szívvel pátyolgatta a Gazdi. Kicsit guglizzatok!
Aztán meg miért barna és miért náci? Hol itt a NEMZET? Fiúkák, nagyon fiatalkák vagytok. Zöld és nyilas. Magyarok vagyunk, nem?!

Kalmár 2010.11.14. 17:35:58

@Lófasz Hadnagy: Nem kell megdícsérni, de leb..ni sem.
Ha analógiát keresel légy alaposabb.

SzaGyu 2010.11.14. 17:56:17

Orbán csak addig "támogatta" a JOBBIK-ot míg azt gondolta, hogy a sok felfordulással megtudja majd buktatni az akkori kormányt, és végre beteljesül a királyi álma.

Most már a JOBBIK-ra nincs szükség, és hamarosan a renitenskedő KDNP-re sem lesz. Egyébként az Orbán nagy szalámi szeletelő. Most nyeregbe érzi magát, pedig közel sem biztos, hogy sokáig így lesz.
Jönnek már az etetések a leendő áremelésekről, meg a többiről, és mire eltelik 3 év, sehol sem lesz a népszerűséggel. Duma az van, de előbb-utóbb nem csak erre lesz szükség. A választási ígéreteket nem lehet sokáig tartani...
Ha az új alkotmánnyal nem sikerül bebetonoznia magát, akkor neki is megvannak számlálva a vezető politikusi évei.

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2010.11.14. 18:06:12

Barna eső,barna diktatúra ,ez tényleg kész csoda ,hogy elmaradt,tényleg a levegőben lógott ,bmeg XD .

türelmesebb 2010.11.14. 19:06:29

@SzaGyu:
Sajnos teljesen igazad van. A KDNP napjai meg vannak számlálva, csak addig van rájuk szükjség mig a 2/3 tőrvényeket átviszik, utána ugyan ugy járnrk mint a kisgazdapárt. 1992-nen ugyan nem a FIDESZ-re szavasztam, de drukkoltam, hogy nyerjenek mert akkor a saját csapdájukba estek volna ugyanis a költségvetés ezeket enem birta el:pl: lakáshite 30 mFt-ig adojováirással (atlaglakás ára 15 mFt volt)minimál bér megemelése duplárára (ami a közszférát nem érintette, de a bérfeszültség miatt szükséges volt a bérek rendbetétle ( pl 1 ápolónövér
alig kevesebb fizetése volt korháziorvosénak)
Ez esetben ugya ugy eltüntek volna politikai sülyresztőben, mint a FKGP az MDF vagy az SZDSZ.
Egy tanulságot azért az elmult életemben (ami nem kevés) levontam, többé nem a szimpátiámra és érzelmeimre hallgatva szavazok, hanem hogy a selejtekenek megengedem, hogy saját magukat lejárassák.

gpetersz 2010.11.14. 19:34:31

Ennek az oka annyi, hogy nincs szüksége a radikálisokra. Ha lenne, akkor ne aggódj, menne az.

Húsleves 2010.11.14. 19:47:04

És akkor most mi lesz Konrád Györggyel és Tamás Gáspár Miklóssal, akik jobb hétvégéiken két tekintélyes külföldi lapot is telerettegtek? Tamás Gáspár Miklós ráadásul nemsokára nyugdíjas lesz, és minimálnyugdíjra számíthat. Miből fog megélni, ha a FIDESZ mégsem fasiszta?

Éhesló 2010.11.14. 21:23:06

Orbáni rend, pintéri közbiztonság: három embert szúrtak le szombaton

Három embert késeltek meg Budapesten; az egyik esetben az áldozat meghalt, míg a másik két esetben egy-egy embert életveszélyes sérülésekkel vitték kórházba - közölte a rendőrség vasárnap az MTI-vel.
Szombaton késő este a IX. kerületi Határ úton, nem messze a metróaluljárótól egy büfé előtt egy társaság sörözött, amikor egy ismeretlen hozzájuk lépett, és eddig tisztázatlan körülmények között egyiküket megszúrta - mondta Papp Judit, a Budapesti Rendőr-főkapitányság (BRFK) sajtóügyeletese .
A megkéselt férfi a helyszínen életét vesztette. Az MTI egy szemtanútól úgy tudja, hogy a mentősök mintegy 40 percig próbálták újraéleszteni az 50 év körüli férfit, ám ez nem járt eredménnyel. Az ismeretlen tettes elmenekült, a rendőrség emberölés bűntette miatt keresi - tette hozzá.
A sajtóügyeletes elmondta azt is: szombaton elfogtak egy 37 éves férfit, akit azzal gyanúsítanak, hogy előző este a Nyugati pályaudvaron szóváltást követően megszúrt egy 26 éves férfit, aki életveszélyes sérülést szenvedett.
A gyanúsítottat az V. kerületi Deák téren fogták el, majd őrizetbe is vették. A rendőrség életveszélyt okozó testi sértés bűntette elkövetésének megalapozott gyanúja miatt indított ellene eljárást.
A harmadik eset szombat este nem sokkal nyolc óra előtt a X. kerületi Alkér utca egyik társasházának udvarán történt, ahol egy 42 éves férfi összeszólalkozott három személlyel, egyikük a veszekedés során többször megszúrta. A férfit életveszélyes állapotban vitték kórházba.
A három támadó elmenekült a helyszínről. A rendőröknek a tanúk meghallgatása során sikerült azonosítaniuk a gyanúsítottakat, akiket rövid időn belül elfogtak a BRFK akcióosztályának a munkatársai. A három embert őrizetbe vették; a rendőrség ellenük életveszélyt okozó testi sértés miatt indított eljárást.
(MTI)

No ennyit ér szájkaratés buktor és pintér. Meg a hülye duma arról, hogy a jobbik téma nélkül marad.

futura 2010.11.14. 21:47:08

@Kalmár:
Hát nem, a szívem csücske Horn, de a primitív vodkásozás és hasonlók minden politikusnál irritál. Nem így kell a kritikát megfogalmazni.
Sajnos ez az ember végezte el az utóbbi húsz év, tehát a rendszerváltás óta eltelt idő, leghatékonyabb négy évét.
Az SZDSZ azt hitte, talán külföldi sugallatra, hogy ő lesz a kontroll, de hamar kiderült, téves volt az elképzelésük. Horn simán hülyét csinált belőlük. Ez a Horn bűne? Nem ez csak a tehetségét mutatja és a Szadeszes politikai vezetők elbizakodottságát.
A szimpatikusság nem minden, Antallt mindig kedveltem, de teljesítményéről mégsem tudok sok jót mondani.

juhaszcs 2010.11.14. 21:48:04

Semmi dicsérni való nincsen a fidesz politikájában.
Egy diktatúra felé halad az ország,de nagyon rá fog kúrni Orbán ha nem állitja le magát,mert előbb utóbb ellene is az utcára mennek majd az emberek.
és akkor kitörölheti a törpe valagát a kétharmaddal.

futura 2010.11.14. 21:50:10

@Éhesló:
Marhaság, minden ember mellé rendőrt állítanál?
Mint már fent is írtam, a kritikát, ellenvéleményt csak színvonalasan, különben a hatás pont az ellenkezője.

blokkos 2010.11.14. 22:08:52

"a Fidesz minden egyébben kiábrándító teljesítményt nyújt"
A Gárda kérdésben is.
Történik, hogy 6 roma származású munkavállaló (nem tévedés, dolgozni mentek, bejelentett járulék fozető munkahelyről) Kétpó nevű falun keresztül, Mezőtúr irányába.(JNSZ Megye)
A falu közepén lévő boltnál megálltak, 2010. november 12-én kb. 9.00 óra körül, hogy a napi étkezésükhöz kenyeret vegyenek.
A boltnál ismeretlen férfi megszólította őket: Mit kerestek itt?
Közölték, hogy kenyeret keresnek, a szó átvitt és való értelmében is.
Az úr erre: Nektek itt nincs kenyér! Takarodjatok, mert hívom a rendőrt és a gárdát!
A brigád vezetője kikérte magának, rasszismusra hivatkozott, kérdezte, hol van itt a Polgármesteri Hivatal, panaszt tesz a polgármesternél.
Válasz: ÉN VAGYOK A POLGÁRMESTER!
Nyomatékul mégegyszer távoozásra szólította fel a brigádot, és félelem keltés, vagy egyéb célokból feljegyezte a gépkocsi rendszámát.
Jelzem, a boltban volt kenyér, közölték, nem eladó, mert feliratkozott vásárlóknak van félretéve.
Nem hittem el a brigád panaszos felháborodását, ezért én is betértem a boltba délután fél kettő körül.
A bolti eladó, aki az ominózus időpontban már szolgálatban volt, közölte, hogy a "Pista valóban felírta a rendszámot, látta a szóvltást, de nem tudja miről volt szó".
Történik ez a FIDESZ gárdához fűződő viszonya mellett,amikor Kétpó jelenlegi polgármestere a FIDESZ jelöltjeként egzisztál.
Történik ez akkor, amikor a polgármester úr(?) a kampányban azt hirdette:"Hiszünk a szeretet és az összefogás erejében!"
Polgármester úr(?)! Legyen ezzel Boldog, de nagyon szégyellje magát!