A legfrissebb cikkek

Nincs megjeleníthető elem

Kapcsolat


Friss topikok

Statisztikák

Címkék

alkotmány (20) állam (6) állambiztonság (10) állambiztonságis jelen (6) arab (9) atom (7) a mennyei birodalomban (6) bajnai gordon (10) biológia (16) bíróság (6) bkv (7) budapest (10) cigány (86) demokrácia (87) diszkrimináció (6) egyház (6) ensz (8) erkölcs (6) eu (28) európa (7) evolúció (10) fantasy (9) fasizmus (6) fidesz (148) foci (6) gay (17) gay pride (12) gáza (14) gazdaság (19) google (6) gyász (7) gyurcsány (49) hamasz (13) hitler (8) holokauszt (12) hülyeség (6) humor (9) index (10) internet (9) irán (21) iszlám (6) izrael (39) jared diamond (6) jézus (10) jobbik (73) jog (8) kádár (7) katolikus egyház (7) kdnp (10) keresztény (12) kereszténység (11) kína (11) kolbenheyer ír (162) kolbenheyer olvas (233) kommunizmus (14) környezetvédelem (6) közélet (9) közgazdaságtan (26) krimi (17) külpolitika (20) kultúra (25) liberalizmus (13) lmp (9) magyar (15) magyarország (140) magyar gárda (9) magyar hírlap (6) martin (6) mdf (12) meleg (13) mongol (18) mszp (62) náci (51) nacionalizmus (10) németország (11) nemzet (32) nemzetbiztonság (8) nyelvészet (6) obama (21) oktatás (11) orbán (56) oroszország (8) összeesküvés (6) őstörténet (6) palesztin (15) politika (215) pszichológia (14) rasszizmus (19) regény (27) reggel (67) rendőr (7) rendszerváltás (24) rowling (7) rükverc (11) rukverc (15) sci fi (11) sólyom lászló (11) szabadság (17) szdsz (20) szeretet (6) szlovákia (11) társadalom (69) tech (7) terrorizmus (8) több fényt a kdnp be (8) történelem (155) tudomány (8) tüntetés (6) usa (47) választások (34) választás 2010 (44) vallás (14) válság (11) varga e tamás (6) vendégpost (11) világ (14) voks10 (26) vona gábor (7) zene (12) zsidó (48) Címkefelhő

Designerünk

Legutolsó kommentek

Nincs megjeleníthető elem

Rasszista pokol

2009.02.04. 16:00 R_John

Igazából ez a Pásztor Albert-féle cigányozós ügy elég undorító. Amiről beszélt az egyszerű, tapló rasszizmus, amire nem mentség az, hogy a statisztikák szerint jó rendőr, hogy Miskolcon lényegesen csökkent a bűnözés. Hogy miért is rasszista? Azért, mert nem a tényeket közölte, hanem többlet tartalmat adott annak, hogy az elkövetők cigányok lennének, mintha ennek bármilyen plusz értelme lenne. (Akik cigánybűnözésről beszélnek, azoknak üzenem: ebben az összetételben a cigánybűnözés jelzős szerkezet. A jelző meg jelent valamit, ugye, például valamiféle tipizálást.)


Pásztor nem csak a sokat idézett legvédhetőbb mondatot mondta („Azt nyugodtan kijelenthetjük, hogy a közterületi rablások elkövetői cigány emberek. Igazából Miskolcon legfeljebb pénzintézetet vagy benzinkutat rabol ki magyar, minden más rablás viszont az ő részük"), voltak ott mások is. Például: „Mi, rendőrök teszünk azért, hogy kivegyük a részünket a fiatalok neveléséből. A baj csak az, hogy a sok kis aranyos cigánygyerekből gyakran lesz durva és kegyetlen bűnelkövető. A családokban kéne valamit kezdeni a dologgal, hogy ne ilyen irányban változzanak.” Ebben ugye teljesen nyilvánvaló a kapcsolat a cigányság és bűnözés között, illetve a cigány családok nevelése és a gyerekeik bűnözése között. Ez pedig nettó rasszizmus, szimpla bunkóság. Szóval Pásztor elmehetne (khmkhm) egy másik állástípusba, ezt azonban megúszta. (Mellékág: egy köztiszteletben álló személynek tudnia kellett volna, hogy ha ilyeneket mond, akkor annak hatása van a közbeszédre.  Természetes ennek megfelelően alakult is a közhangulat, elszabadult a pokol, rég nem látott indulattal csapott le a cigánygyűlölet Magyarországra és a magyarországi cigányokra.)

Először úgy döntöttem, hogy nem írok postot erről a témáról. Azért nem, mert úgy éreztem, senkit sem tudok meggyőzni, túl nagyok az indulatok. Tehetetlennek éreztem magamat, nem láttam esélyét, hogy elmagyarázzam bárkinek, miért borzasztó és miért rasszizmus cigánybűnözésről beszélni. Szerencsére megjelent két nagyon jó véleménycikk a témában. Ezek képezték a minimális ellensúlyt az elszabaduló rasszista indulatokkal szemben. Azonban jött a kedves miniszterelnök.

Gyurcsány Ferenc hatására Draskovics Tibor visszahelyeztette Pásztort pozíciójába. (Draskovics talán komolyan gondolta, hogy Pásztornak mennie kell, Gyurcsány miatt került vissza. Draskovicsnak ezután mennie kellene, ugyanis most lett teljesen nyilvánvaló, hogy az elveit feladva ragaszkodik a hatalomhoz. Ha más nem, ennek kellene egy politikus halálának lennie, neki azonban fontosabb a hatalom, mint a saját gondolatai.)
Gyurcsány hihetetlenül visszataszító dolgot csinált. Visszahelyeztette pozíciójába a cigányozó kapitányt. Ezzel elárulta a hazai cigányságot, magukra hagyta őket. A társadalom legkirekesztettebb, legelesettebb, legszegényebb részét. Azt a csoportot, akik szinte rabszolgasorban vannak tartva, nem jogilag, hanem a társadalom szerkezetéből adódóan. Mert sokkal kisebb eséllyel jutnak munkához, mert sokan a táskájukhoz kapnak a villamoson, ha felszáll egy cigánynak vélt ember, mert a cigány gyerekeket ok nélkül kisegítő osztályba rakják.

Gyurcsány Ferencnek rövid idő alatt ez volt a második olyan lépése, ami miatt minden liberálisnak üvöltenie és tiltakoznia kellene. Először amikor a nyári melegfelvonulás résztvevőit hagyta magára, majd Chartázott egy gyengét, hónapokkal később. Melegeket ott nem láthattunk, viszont cigányok valamiért voltak. Most a miniszterelnök a  társadalom által leggyűlöltebb kisebbséget hagyta magára, árulta el. Ráadásul politikailag sem lesz nyerő a dolog. Ettől egyetlen egy kibaszott szavazatot sem fog visszaszerezni, viszont remélem, veszíteni igen. Akkor lenne igazán jó ez az ország, ha most például a Fidesz is komoly szavazótömeget veszítene el, de erre még csak számítani sem lehet.

Gyurcsány Ferencnek most kellene lemondania, és nagyon-nagyon sokáig meg se szólalnia. Soha többet ne merje magát antifasiszta élharcosként, a kisebbségek, elesettek védőjeként feltűntetni. Hitelesebb lesz, ha elkapja az elájuló kormányszóvivőt.
 

178 komment · 1 trackback

Címkék: politika magyarország tolerancia társadalom cigány diszkrimináció rasszizmus

A bejegyzés trackback címe:

https://sardobalo.blog.hu/api/trackback/id/tr21921610

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Crile's 2009.02.04. 19:50:15

A tudatlanság: erő...Szép jó reggelt kívánok, kedves magyarok. Ilyen ország márpedig van.Tegnap Pásztor Albert, Miskolc rendőrkapitánya - nyilván mindenki értesült már róla - sajtótájékoztatóján elmondott néhány olyan tényt, amik egyeseket politikailag ér…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Corry 2009.02.04. 17:17:20

calam, úgy látom, nem érdemes nekiállnunk vitázni, mert nem fogjuk tudni egymást meggyőzni.
Magamról két topikkal arrébb már kifejtettem, hogy gyermekkoromban voltam én is kisebbségben, egy homogén nemmagyar nyelvű faluban.
Ennek ellenére nem értek egyet veled.

Abban az egyben egyetérthetünk, hogy ami most van az senkinek sem jó. Se a cigányoknak, se a nem cigányoknak. Itt változtatást kéne, de merre is és kinek kéne változnia? Nem az a válasz, hogy az egyiknek, vagy a másiknak, hanem _és_ van a vagy helyett.

A kapitánnyal kapcsolatban az egyik általad értékesnek nevezett cikk feltett a címében egy érdekes kérdést: miért tette ezt? Jogot végzett ember tudhatta a következményeket, most tréningre küldik, ez a szokásos néphülyités része, kell valami pótcselekvés, amit a bulvártévé bemond.

De a kérdés marad: miért veszélyeztette egzisztenciáját és a karrierjét ez az ember?

Egy dolgot viszont a nagy antirasszistázás közben elfelejtettél beírni a posztodba: a kapitány mellett kiálltak egyes (helyi) cigány vezetők, egyes (helyi) MSZP vezetők, sőt horribile dictu egyes (helyi) SZDSZ vezetők is!

Azért írtam be mindenhova a helyi szót zárójelbe, hogy jelezzem: ott Borsodban ez volt a vélemény a budapesti észosztással szemben. Nekik van igazuk.

molaris 2009.02.04. 17:25:51

"calam"- nézd, egyet kell Veled értenem. Nem tudtál meggyőzni. Nincs bennem indulat, nem is volt, mert nem érintett személyesen.

A tényszerűségnél maradva, felmerül bennem a kérdés, miért nem azon lamentál mindenki, hogy mi, magyarok bank- és benzinkútrablók vagyunk? Na erre varrj gombot. Mert , ha az a Kapitány az előtte lévő papíron azt olvassa, hogy 8 közterületi rablás, nyolc csoportos elkövetés, és minden elkövető cigánynak vallotta magát, hát még sem mondhatott malájt. Vagy szerinted igen?

Végignéztem a videót vagy négyszer, de nem találtam az okot, ami kiverte a biztosítékot. Ill., nálam a következmény. Mondjuk én konzervatív vagyok és a bűnt, bűnnek, a kenyeret, kenyérnek nevezem. A liberális emberek képesek a tejsavót reggeli italnak becézni, és rátukmálni emberekre, nálunk, Nagyapámék disznót hízlaltak vele.

Nálam a hétvégén egy másik cigányokat érintő hír verte ki a biztosítékot. Nevezetesen az, hogy a cigány középiskolások nem kapták meg a rég esedékes ösztöndíjukat, sőt, még értesítést sem, kinek fogadták el a pályázatát. Na ez már fölháborító. Ezen kell rugózni, hogy a becsületes, feltörekvő gyerekeket eltapossák, megalázzák. Na, ez már rasszizmus! Mert le vannak xrva, nem érdekes, kussoljanak, várjanak.

Különben ez az ártatlan miskolci kolónia azért zokszó nélkül beleugrott az okirathamisításba. És ez még szóba sem került, csak ma jelent meg az Index címlapján. Persze ezt már nem egyedül, voltak fehérgalléros segítők is. Itt is összenőtt ami összetartozott. És a gazember, gazember, legyen bármilyen bőrszínű. Nyomozati rutin, hogy jellemző elkövetési módokból következtetnek az elkövetőre. Ahol több náció él együtt ezek a panelek sokat segítenek a felderítésben. A londoni jelentésen senki nem háborodott fel, igaz nem szerepelt benne cigány, csak fekete, fehér, sárga.
Üdv: Mollaris

kolbenheyer 2009.02.04. 17:29:45

@Corry:
Ez rettenetes logika. Persze annak idején az USA déli államait kellett volna megkérdezni, hogy maradjanak-e rabszolgák a feketék. Ők csak tudják, ők élnek velük.
És már ezerszer leírtam neked is, másnak is, hogy nincs olyan, hogy "mi" vagy /és "ők" változzanak meg. Ki az a mi és az ők? Én nem akarok megváltozni azért, mert néhány magyar/fehér/gádzsó bankot rabol. Cigány barátaimnak sem kell megváltoznia azért, mert sok cigány lop. A rendőr kapja el a bűnözőt akármilyen bőrszínű is. Ha egy sikeresenek kikiáltott rendőrkapitány azon jajong, hogy minden rabló cigány, az csak egyre jó: ő nem felelős a bűnözés növekedéséért, "azokkal" kezdjen valamit a társadalom.
Ez a rasszizmus.

kolbenheyer 2009.02.04. 17:33:32

@molaris:
Te tényleg azt hiszed, hogy a rendőrkapitány csak statisztikát olvasott? Azért mondta azt, hogy a kisebbséggel nem lehet együttélni? Ez van az angol statisztikában? Nem gondolhatod azt, hogy ez ugyanaz!
Egyébként nálam kiverte a biztosítékot a magyar bankrabló, írtam is róla posztot, megnézheted. Kikérem magamnak a nevetekben is, ha ti (magyarok) már nem teszitek meg.

Corry 2009.02.04. 17:44:10

@kolbenheyer:
Nem értelek teljesen. Az USA déli államaiban a feketék csak nem akartak volna önként rabszolgák maradni.
Ezt azért nem érted mert tiltakozol a "mi" és "ők" között. Teszed azért mert mást értesz alatta.
A "mi" be bele _kell_ tartozzon az összes cigány/nem cigány aki nem lop. Ezt tette a cigányvajda is.
Az "ők" -be meg a többiek, akik lopnak.

Emellett most kiverem a biztit: azoknál a cigányoknál akik lopnak, ez a család hatására történik, ezt kéne semlegesíteni az oktatás által. Hidd el, mindenkinek jobb lenne.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.02.04. 18:32:30

@molaris: na, ez a liberálisokra tett utalás egész egyszerűen nevetséges. Miért állítja bárki is, hogy a liberálisok szerint a bűn az nem bűn? A liberalizmus része a joguralom. Ebbe nem fér bele, hogy bűnözőket bőrszínük alapján stigmatizáljanak.
Kérlek, kedves Molaris, ne vedd fel ezt a konzis buta stílust, ami a liberálisokat erkölcstelen, bugyuta, naiv embereknek mutatja. Ez nem igaz.
Még egyszer, hátha megérted. A bűn az bűn. Tejsavó, meg tejsavó.
Hogy az elkövető cigány és ennek többletértelmet tulajdonítani: rasszizmus.
A posztot tegnap este írtam, és úgy éreztem, hogy ha beleveszem az okirathamisítást, akkor az megbontja a post egységét. Egyébként szerinte, ha tippelhetek a cigányokat fogják megbüntetni, és nem azokat akik ennek a biznisznek a valódi nyertesei, ugyanis a cigányoktól el fogják venni a lakásokat.

A liberalizmus nem jelent erkölcsi relativizmust. Nálam tuti nem és más liberális ismerőseimnél sem. Ezt gondol végig, mielőtt butaságokat beszélsz.

molaris 2009.02.04. 18:34:36

@kolbenheyer:
Az általad feszegetett téma az volt, amikor kifejtette, hogy nen hajlandók betartani az együttélési normákat, de egyből megjegyezte, hogy az nem rendőri ügy. Különben meg az a véleményem, hogy akinek nem inge.

Amint pedig írtam, a paneleket felállítják, mert annélkül nem tudnak profilt alkotni.

molaris 2009.02.04. 18:40:24

@calam:
Az utolsó előtti mondatod elfogadom. Nálad nem, de mint a tapasztalat mutatja, a liberális pártnak nagyon is belefér. Gondolom nem kell sorolnom az eseteket. Kuncze élen járt ebben. Gusztosnak detto. Nekem is vannak liberális ismerőseim, borsódzik is a hátuk eleget, mint nekem is szokott a konzervatívok töketlenkedésekor.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.02.04. 18:43:24

@molaris: figyelj. Ha a konzervativizmust nem azonosítod a Fidesszel, akkor a liberalizmust se azonosítsd az SZDSZ-el. Azért, mert nem lehet azonosítani.

2009.02.04. 18:49:37

Calam !Ugy látom elkapott a düh, de nagyon. Javaslom, higgadj le és gondolkozz. Te most ebben a blogban mást nem teszel, csak dühöngsz és sértegetel!( tapló rasszista. nettó rasszizmus, szimpla bunkóság)) Akkor miért csodálkozol azokon az embereken--idös falusi és városi néniken és bácsikákon, vagy az ott lakó többieken ,hogy rossz véleményük és tapasztalatuk van az ottlakó romákról? Amit a kapitány mondott azt ök is kimondták már, csak rájuk magasról lesz@rt mindenki! Most a kapitány hibázott, mert kimondta, amit nem lett volna szabad kimondania!Ám ettöl , ha ez a kijelentés nem történt volna meg, mi lenne más ? Nem lenne rasszizmus? Sirva borulnának össze az ott lakó romák és nem romák? Kötve hiszem!Azt irod hogy "a romák rabszolgasorsba vannak, nem jogilag, hanem a társ. szerkezetéböl adódóan". Hidd el vannak ám szegények a másik oldalon is, és nem is kevesen.Ezt csak az tudja aki ott él közöttük, és érzi látja a szegénység nyügét baját a mindennapokban. Van ám itt szegény, a magyarnak magukat valló tót, sváb, ruszin származásuak között is. De miért mindig csak a romákat emlegetitek? Miért nem emelsz szót ezek érdekében is?Azért mert ök nem kerülnek egy kapitány mondata miatt a blogok oldalára? Tudom, nem egyezik a véleményünk, de azt azért megkérdezem, hogy csak és kizárólag a többségi társadalom a hibás a romák sorsának alakulásáért? Mit tettek ezen csoportok vezetöi azért hogy az általuk képviseltek ne itt legyenek? Miért nem tud a magát roma értelmiségnek nevezö képzödmény megfelelö példát mutatni ezeknek az embereknek? Végül hol vannak a parlamenti pártok? Vagy csak a szavazat kell? Tudod mit mondott Lenin? Tanulni, tanulni, és tanulni!-ez a kiut, ha ök is akarják!

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.02.04. 19:00:21

@janos551:
1. a parlamenti pártokért nem vagyok felelős, szerintem a postomból elég nyilvánvaló, hogy mit gondolok a pártokról.
2. Sosem értettem ezt a vezető dumát. Mi az, hogy a saját(?) vezetőiknek kell őket(?) kivezetni a szegénységből?
3.Természetesen nem csak a többség tehet a cigányság helyzetéről, de be kell látni, hogy olyan nagyok az indulatok, előítéletek, hogy, egy cigány gyereknek sokkal többet kell tennie az előrejutásért, mint mondjuk neked, vagy nekem. És mivel a többségi társadalom tagjai vannak zömében döntéshozó pozícióban, ezért ott a felelősség zöme, még ha nem is minden. (Persze, tanulni kell, csak nincs ruha, és az amúgy tök okos gyereket berakják a kisegítőbe.)
4. Tudod, mi nem vagyunk újság, ez egy blog. Itt a konkrét eseményekre reagálunk, tényletárásra riportra nincs lehetőségünk, azért sem mert nem vagyunk újságírók. Tudom, hogy vannak szegények mindenhol, ezzel jobban tisztában vagyok, mint gondolnád. A cigányok ugyan miért ne vallanák magukat magyarnak. Antropológiai kutatások szerint a cigányoknak a világon mindenhol többes identitásuk van. Van cigány és van többségi ts-i tudatok is. (Egyébként cigány attól lesz cigány, hogy a többségi társadalom annak tartja. Ez nem egy homogén társaság.)
Ha Pásztor semmit nem mond a rasszizmus marad, de nem gerjesztődik, valamint nem emelődik állami szintre, ez fontos különbség.
Azt meg nem is értem, hogy ennek a bejegyzésnek mi köze van ahhoz, hogy a falusiak mit gondolnak a cigányokról.
Egyébként nem olyat mondott ki, amit nem lenne szabad, hanem nem mondott igazat. Például a második idézetben. Mintha a cigány családok nevelési módjából (úgy generálisan) következne a bűnözésre való hajlam. Ez nettó hazugság, rasszizmus.

Örömmel figyelem, hogy a Gyurcsányra tett megjegyzésem senkit nem zavar. Látom, ha cigányozni lehet létrejön a nemzeti egység jobb és bal között. Szép, nagyon szép.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.02.04. 19:20:12

Nocsak Calam, már a Reakció és a Konzervatórium is rasszista?

Te persze maga vagy a tévedhetetlenség szobra, a Szent Grál lovagja?

Honnnan osztod az észt? Budapest?

A "két nagyon jó véleménycikk" a hétvége két legszarabb cikke volt e témában, az két szerzőt meg nem is kell bemutatni, hiába, a Cuki blog mellett is lehet nagyívű vezércikket írni, pár ELTE-s könyv kinyitása mellett ...

"Ezzel elárulta a hazai cigányságot, magukra hagyta őket. A társadalom legkirekesztettebb, legelesettebb, legszegényebb részét. Azt a csoportot, akik szinte rabszolgasorban vannak tartva, nem jogilag, hanem a társadalom szerkezetéből adódóan. "

Hogy tudtad ezt leírni? Mindjárt elsírom magam...
A becsületesen dolgozó, adózó (!!!!!!!!) magyarok millióért (!) nem fáj a kis szíved?

Akik ugye 100%-os eltartják a kedves kis népcsoportodat, majd beledögölve, úgy, hogy nem zudják megadni a saját gyerekeiknek vagy szüleiknek amit szeretnének?

Ki tehet róla hogy "kirekesztettek" ?
Ki tehet róla hogy "elesettek" ?
Ki tehet róla hogy "szegények" ?

Én? Te?

Úgy érzed, ők nem sárosak ebben?
MINDANNYIAN megtettek mindent, hogy ne így legyen?
Mindent megtettek a vezetőink, hogy ez ne így legyen?
Mindent megtettek az ország vezetői, hogy ez ne így legyen?

Arról miért em írsz, hogy a 13 ezer roma öszöndíj késve kapja meg az ösztöndíját a minisztérium balfaszséga miatt?

Vagyis van 13 000 (!!!!!!!) roma fiatal aki ösztöndíjat kap, tanul és képzi magát. Nekik miért sikerült? Ha akkor a "kirekesztés", a "szegregáció", akkor ez a 13 000 (!!!) roma fiatal hogy jutott el ide?

Vagy el lehet jutni, csak "akarni" kell?
El lehet jutni, ha azt súlykolják beléd otthon, hogy ha tanulsz, lehet belőle valaki?
Ha azt látja a fiatal, hogy a munkából kell megélni?

Kinek a hibája, ha nem ezt látja otthon, nem ezt neveil beléd?

Az enyém? A tied?

Kurva könnyű lerasszistázni Pésztor, de miért nem arra kerese választ, hogy miért 100%-ban romák voltak a tettetes? Nincs mélyszegény magyar ember Miskolcon? Egyáltalán, a "mélyszegénység" hogy jön a mobiltelefon lopáshoz? Megeszi vacsira?

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.02.04. 19:26:29

@zero: hmm, kedves zéro.
Azzal, hogy egyes posztokat minősítek azzal nem az egész blogot, de ez egy finom distinkció, nem várom, hogy megértsd.
Igazából köszönöm, hogy elővetted a cukiságblogot, így neked is a következőt tudom mondani: ez egy tipikus érvelési hiba. Nem a szöveggel foglalkozol, hanem a szerző személyével.) hps.elte.hu/~kutrovatz/logjegyz.pdf )

Nem állítottam, hogy nincsenek benne a cigányok is a dologban, előző kommentemben ezt is leírtam.
Az ösztöndíjas hírrel eddig nem találkoztam, egyébként nem befolyásolja a poszt tartalmát.
Pf, nehéz 140-szer is leírni, hogy érdektelen, hogy ki voltak, egyébként az általam hivatkozott írások azt állítják, hogy a mélyszegénységben élő nem-cigányok körében is hasonló a bűnözés aránya, csak kevesebb a nem-cigány szegény.

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.02.04. 19:47:14

könyörgöm, valaki süllyessze már a mariana-árok aljára a gyurcsányt...

Bell & Sebastian 2009.02.04. 19:54:01

Szomorúan olvasgatok itt össze-vissza...

Többször eszembe jutott már az a gondolat, hogy arra fel van csak ez a nagy "nyomjuk vissza a fedőt", hogy nehogy legközelebb Dávid király háza népe jöjjön a sorban...

De lehet elterelő hadmozdulat is, műbalhé, gumicsont. Kenik szét... Hogy kik?

Az a jól körülírható társaság, akiket megrémisztett a lehetőség, hogy mindennek a felelőseit megkeresik, megtalálják!

És itt harapott a saját farkába a liberális!

Gusztos kényszerítőzésben nagyon jó. Ez is az, tudta hogy mit csinál. Keni Ferire! Lássuk be, logikus...

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.02.04. 19:56:26

@Bell & Sebastian: hmmm, a zsidók ott vannak mindenhol és keresztény kislányok véréből sütnek pászkát, jól vigyázz!

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.02.04. 20:01:42

@calam:

Azért 1db félmondattal maximálisan egyetértek:

"Gyurcsány Ferencnek most kellene lemondania"

xD


De:
"egyébként az általam hivatkozott írások azt állítják, hogy a mélyszegénységben élő nem-cigányok körében is hasonló a bűnözés aránya, csak kevesebb a nem-cigány szegény."

Hány ember él mélyszegénységben?
Abból mennyi a cigány?
És mik a bűnözés arányai!

Bocs, de nem tudom neked elhinni, hogy arányában ugyanannyi bűncselekményt követnek el a mélyszegénységben élő magyarok mint a romák ...

De meg tudsz győzni adatokkal ....:-)

Bell & Sebastian 2009.02.04. 20:03:14

Bizony, nem hiszem én azt! Ennél azért bonyolultabb, de végtelenül egyszerű. Ha sértő, helyettesítsük be a "finánc-oligarchia" szót, aminek politikai vetülete az SZDSZ, az elszúrt kisebbségek ügyével együtt, kül-. és belföldön. (milyen finom voltam)

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.02.04. 20:03:18

@zero: örülök, hogy valaki végre észrevette utolsó mondataim egyikét, még ha teljesen más kontextusban is:)

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.02.04. 20:04:06

@Bell & Sebastian: ebből nem mosod ki magad. Vigyázz, mert a MOSZAD már figyel...:)

Bell & Sebastian 2009.02.04. 20:07:45

Jut eszembe, miért nem Gusztos takarodik? Az erkölcs bajnoka Ő... tudjuk! Feri csak utána!

Bell & Sebastian 2009.02.04. 20:08:57

A MOSZAD én vagyok, vazze! :)

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.02.04. 20:11:07

@Bell & Sebastian: nem, Gusztos és Fodor reagáltak normálisan. Az SZDSZ szégyene és egyben halála a miskolci pártszervezet.

Bell & Sebastian 2009.02.04. 20:15:49

Láttam én már vadászt medvén csüggeni!

Fodor mit mondott? Olvass a sorok közt, ne nézz színházat, következtess a lapos pénztárcádból?

Bell & Sebastian 2009.02.04. 20:20:16

Hazug ember hazudik, az igaz. Tehát nem igaz.

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.02.04. 20:22:16

@Bell & Sebastian: "És itt harapott a saját farkába a liberális!"
LOL
gusztos amúgy szerintem 2010 után peepshow kabinokban lesz a falról gecilemosó...

különben tényleg vigyázz, jól mondja calam...
meg is verseltem rögvest...

adatokat akar a moszad
minden spicli rajtad van
de a legnagyobb geci az nbh
örökké a nyomodban jár...

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.02.04. 20:23:45

@ufó: azért a vége még nincs teljesen kidolgozva:)

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.02.04. 20:23:46

@calam: ez az asztalos t. ildikó csinálta a kavarást az szdsz elnök választásnál is..., nem?

Bell & Sebastian 2009.02.04. 20:25:17

Miskolci SZDSZ? Hétközna picsa lódások? Lehet, csak a logikám mentén közlekedtek. (a fal mellett)

sick_society 2009.02.04. 20:26:59

@zero: Bezony! És adalékként: Engem pár éve ki akart rabolni 2 származását tekintve nem éppen északi nordikus jegyekkel bíró úriember. A nézeteltérés abból fakadt, hogy bejelentették igényüket a telefonomra, én pedig rövid elbírálás után elutasítottam a kérelmüket. Ebből kifolyólag 4 darabba tört az orrom az állkapcsom pedig ketté... A lényeg: miután kiengedtek a kórházból el kellett mennem a zsarukhoz, ahol végignézettek velem 3 albumnyi fiatalkorú bűnözőről készült képet. Érdekes módon a 3 albumban szinte KIZÁRÓLAG CIGÁNYOKRÓL VOLT FÉNYKÉP! Ez óhatatlanul felvet néhány kérdést: 1. Csak cigányok követnek el ilyen bűncselekményeket (rablás és súlyos testi sértés, továbbiakban STS)? Akkor igenis van cigánybűnözés, pofákat be lehet fogni és inkább a megoldáson kéne agyalni!
2. Ha nem akkor csak azért mutattak nekem ilyen albumokat, mert mondtam, h szemlátomást cigányok voltak a támadóim, ez esetben viszont a rendőrség igenis megkülönbözteti a cigó elkövetőket, ergó a rendőrség törvényt sért.
Márpedig ha nem lenne tiltott ilyen irányú felméréseket végezni, akkor ezek eredményei közelebb segítenének a probléma megoldásához!
Aki pedig azt mondja h az ilyen felmérések felerősítenék az indulatokat, az egyenesen kimondja, h az eredményektől fél, amivel kvázi elismeri a probléma meglétét! Egyébként biztos, h elkezdődne a rasszista acsarkodás, de közelebb jutnánk a megoldáshoz, ha számerűsíthetnénk és behatárolnánk magát a jelenséget! Tisztelt liberálisok, gondolkodni kéne nem a deviánsok szavazatait vadászni és főleg nem álszentkedni!

Watchman 2009.02.04. 20:27:31

Kedves Posztíró!
Én őszintén irigyellek. Kisgyerek koromban volt utoljára olyan megdönthetetlen, kikezdhetetlen önbizalmam, hogy ha kellett az egész világ ellenében is állítottam, hogy nekem és csak nekem lehet igazam. Hogy mindegy ki milyen érvet hoz fel, az én véleményem az egyetlen mérvadó, és egyértelmű, hogy mindenki más gonoszságból, naivitásból vagy szimpla butaságból nem érti a helyzetet, de szerencsére én igen. És ezekben a pillanatokban éreztem én is azt a frusztrációt, vagy inkább elkeseredettséget ami az írásodból is sugárzik, mert valahogy nem sikerült mindenkit rádöbbenteni, hogy mekkorát tévednek. Aztán lassan felnőttem.. és rájöttem, hogy a bölcsesség kövét sajnos nem ejtették a bölcsőmbe.
Lehet neked is el kellene gondolkodni, hogy amikor ilyen példátlan egyetértésben állt ki Pásztor mellett a teljes miskolci politikai paletta, + a rendőri szakszervezetek, + cigány vezetők(!), akkor talán, esetleg van egy icipici esélye, hogy nem az ország 99%-a rasszista, hanem (és most kapaszkodj a bugyidba) a Munk Verák, meg a Calamok tévedtek. Esetleg belemagyarázol te valamit abba a szövegbe, ami nincs benne, és amit még a sértettek!! sem éreznek. Tudom, hogy szerinted a Munkok és a Calamok axiomatikusan tévedhetetlenek.. de ez sajnos nem teljesen igaz.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.02.04. 20:30:45

@Watchman: egyrészt nem vagyok tévedhetetlen, ilyet nem mondtam, még csak nem is gondoltam.
2. másrészt megszólalt 5-8-10? cigány vezető, akkor ez ugye nem reprezentál semmit.

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.02.04. 20:40:54

@Bell & Sebastian: "Miskolci SZDSZ? Hétközna picsa lódások?"

gratula..., fején találtad a liberálist...
:)))
hétköznapi csalódások: közel-kelet

A zsinagóga falán végig csorog a vér
A palesztin harcos mossa kezét, hazatér
A mecset falán végigcsorog a vér
Az izraeli katona mossa kezét, hazatér

Refr.:
Újra és újra vér, vér, vér

Bosszúra bosszú, békét csak ez hozhat
Beindul a Moszad, támad a Hezbollah
Arab fiú a hordágyon vizet kér
Zsidó lány az óvóhelyen fél

Refr.:
Újra és újra vér, vér, vér

Egy gyilkos golyónak mindig egy a párja
Jahve vagy Allah úgyis megbocsájtja
A sejk vagy a rabbi szava az égig elér
Az öldöklésbe még egy ima is belefér

Refr.:
Aztán újra és újra vér, vér, vér

@calam: ez talán jobb szöveg, mint az enyímé...?
vérig ne sérts..., mert akkor '...aztán újra & újra vér, vér, vér...
:)

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.02.04. 20:41:44

@ufó: jójó, remek volt a kis költeményed:)

Bell & Sebastian 2009.02.04. 20:59:59

Ez a poszt tényleg egy aranybánya annak (nekem), aki ki akarja halászni a felforgató elemeket. Valamit be kellene lógatni a "cigányoknak" is! Pl.: ingyen disznóhús!

(De hová tűnt a mi Atyánk?) :)))

Bell & Sebastian 2009.02.04. 21:05:45

Tudom, kimoderált(átok) a rusnya Kárpátia-rajongó(t). Meg is nézem, hol lép fel. :)

Pedig hiányzik, csak nagyon idegesítő a stílusa. Pedig sok igazság volt abban...

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.02.04. 21:08:27

@Bell & Sebastian: idefigyelj, senkit nem moderáltunk ki. Miről beszélsz?

Corry 2009.02.04. 21:14:55

Ajajj itt már nemcsak sárral dobálóztok...
Az arab-izraeli viszony is egy érdekes jelenség, nekem van ismerősöm (tanítványom) mindkét oldalról. Az lenne egy művészet, őket összebékíteni. Az mondjuk tény, hogy a magyar rasszisták elsírnák magukat szégyenükben ha elolvasnának a hebroni történésekről és a palesztinok megaláztatásáról (lásd még: fal és a többi dolog). Persze az is igaz, hogy itthon még nem lőtt ki rakétát senki, a palesztinok viszont igen, az öngyilkos merényletekről nem is beszélve.

De jöjjünk haza, itthon is van gond:

Két kérdésem van:

1. ha már a mai helyzetben nem tudunk egyetérteni, a jövőképben hasonlóan más utat képzelünk el?

2. szerintetek miért van ez az egész ellentét? Ha mondjuk befogná a száját az "értelmiség" és nem lennének antirasszita szövegelések, de cserébe a rasszisták is befognák a szájukat, az egyszerű emberek nem oldanák meg bölcsebben a dolgot???

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.02.04. 21:20:25

azért a rendőrökről is essék szó...

A Jóságos Tündér találkozik a rendőrrel:
- Helló, rendőr! Én vagyok a Jóságos Tündér! Kívánhatsz egyet!
- Jónapot kívánok!

Arkhimédész 2009.02.04. 21:22:52

@calam:

Tudod már régen nem az a helyzet, (sőt szerintem igazán sosem volt az) hogy az amúgy okos cigánygyereket berakják a kisegítőbe.
Az amúgy okos és az alapvető normákat elfogadni kész cigánygyerekek sosem a kisegítőbe jártak.
Viszont ma az ún. liberális oktatáspolitika árnyékában az amúgy tök hülye cigány és nem cigány gyerekeket, akiknek papírjuk van arról, hogy értelmeileg retardáltak is beraknak a normál osztályokba. Mert a már korábban is finoman eltérő tantervű intézményeket nagyobbrészt felszámolták.
És az volt az utolsó, amiben vitába szállok Veled. Nem azért, mintha meggyőztél volna bármiben is. Annak aki ily megingathatatlanul és őszintén hisz az igazságaiban ugyanakkor ilyen hatalmas mértékű csőlátással rendelkezik, azzal sajnos bármennyire szeretném, bár mindketten magyarul beszélünk - a másik által érthetően - lehetetlen mégis közös nyelvet találnunk.

Én azért jöttem ide odaátról (Miskolcról - egészen pontosan) hogy a valós helyzetet ismerve veletek közös pontot keresve szót értsek az itteni, hozzád hasonló liberális értelmiséggel. Keressük és megtaláljuk együtt azokat a közös fix pontokat, amik segítségével valamiféle hidat építhetünk a magyar meg nem értés szakadéka fölé.

Mostani bejegyzésed után rá kellett jönnöm, hogy ez veled utópia lehet csupán. Hiába van meg benned a logika, az önuralom és a tiszta beszéd készsége, nem vagy képes kilátni a saját lövészárkaid közül.

Tudod Te ahhoz az intelligens diákhoz hasonlítasz, akinek minden számítása helyes, csak éppen a feladatot másolta le rosszul a tábláról.

Üdvözöllek. és végezetül azt kívánom Neked, hogy ne kerülj olyan helyzetbe, hogy be kelljen látnod a föntieket.

Watchman 2009.02.04. 21:31:14

@calam: Persze.. nem mondtad te, hogy tévedhetetlen vagy, csak a teljes miskolci pártpaletta + cigány vezetők (Kolompár Orbán(!!), Farkas Félix, Lakatos Attila) kevés volt ahhoz, hogy benned kételyeket ébresszen. Mi lett volna elég? Mondjuk, ha minden miskolci cigány külön felhív?
Ráadásul nem akarod belátni, hogy Pásztor tényleg semmi rasszista kijelentést nem tett. Azt csak ti értelmezitek úgy, mert beleillene a csúnya, rasszista társadalom illúziójába. Nincs rasszista tény, vagy pc igazság. Tény van és igazság. Az hogy ezeket hogyan értelmezzük rajtunk áll. Pásztor kijelentését lehet úgy értelmezni, ahogy a Munk Vera értelmezi, és lehet úgy értelmezni, ahogy mindenki más... Mindkét végkövetkeztetés kihozható a szavaiból. Persze van egy nagyon okos kisebbség, aki legjobban tudja, hogy Pásztor miért mondta, és hogyan kell érteni. Ezek az ideológia-lemmingek akkor lennének a legboldogabbak, ha holnap tényleg kigördülnének a rejtekhelyeikről a fasiszta tankok.. Akkor hátra lehetne dőlni, hogy na végre.. igazunk volt.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.02.04. 22:15:02

@Arkhimédész: keressünk közös pontokat, de azokat nem fogjuk faji alapon megtalálni.

Vidéki 2009.02.04. 22:29:28

@Watchman: Ha nem szabadna beszélni például az olasz maffia bűnözésről, attól az olasz maffia bűnözés még létezne.
Az az érzésem, hogy a politikai vezetés egy része és a magyar értelmiség egy budapesten összezsúfolódott, de hatalmas médiaháttérrel rendelkező nagy hangú része elszakadt a valóságtól és teóriái foglyává vált.
Nagyon jól jellemzi a helyzetet, hogy a miskolci SZDSZ vezetés a helyszínen képes volt a valóságnak megfelelően állást foglalni, szemben az SZDSZ fővárosban élő vezetőinek realitástól elrugaszkodott szélsőséges álláspontjával.
Az MSZP miskolci vezetése is egészen másképp ítélte meg a helyzetet, mint az Igazságügyi miniszter és a legmagasabb szinten interveniált a hibás döntés megváltoztatása érdekében.
A miniszterelnök nagyon jól átlátta a helyzetet, amit a mindenkit túllihegni igyekező „antirasszisták” inkvizitori buzgalma idézett elő és jó érzékkel a helyzetnek megfelelően cselekedett.
Nem gondolom, hogy az ész monopóliuma a budapesti bölcseknél lenne.
Az ország nemcsak Budapestből áll.

Bell & Sebastian 2009.02.04. 22:53:28

Franz Bruder-ra gondoltam, habár off.

Visszatérve a témához, a szemantikai vita zsákutca. Inkább arra figyelnék, hogy a szavak mit generálnak a tettek sivár rónáján.

(Soha, senki sem vitatta, hogy nyomasztó az SZDSZ IQ fölénye. Azt sem, hogy ki is használják.)

Szerintem itt jól megcumiztattak mindenkit úgy, hogy nyereséggel jöttek ki belőle. (Gondolj csak arra, hogy ki a fax ez a Gusztos, hogy a médián keresztül belepofáddzon?)
Nem volt katona? Nem, mert ellógta azt is. Ügyes médiatrükk az egész.

Kérdésem: 100 rendőrrel mit érnek, ha amúgy 80 hiányzott? Az a szégyen, hogy gyak. jav. mégcsak a bombagyárban olvasható. Vagy nem dolgunk? És a Magasságos Zsákmány-Párt honlapján mi van róla? Gusztos(talan)ságok.

Bell & Sebastian 2009.02.04. 23:02:22

Jut eszembe: Cigányok csöngetnek.

-Sonka, hurka, kolbász, ócskavas, ruha, toll?
-Most nincs, már odaadtuk...
Kisebbség el, ablak mögül hallom:
-Rohátt rászisták!

Nem vagyok egy kalandféreg, de csendesen rakódik, mint a guánó...

molaris 2009.02.05. 09:05:55

"Calam"!

Most, hogy meghallgattam Heller Ágnes agymenését,de Téged nem kívánván megsérteni, vártam míg a pulzusom visszaáll.

Biztos nem jól értem, mert én hülye vagyok, de ez a nőszemély szépen körbeírta, hogy kit és mit lehet a nevén nevezni. Na álljon már meg a gyászmenet. Mert a "védett felhasználó", az nem diszkriminalitás? Ja!!!- ha kedvező neki: büszke cigány, ha nem, akkor emberi alapértékében sértett roma?

A másik szótól védettet, akik legalább ekkora pozitivizmusra tartanak igényt, meg sem említem. Minek? Ebben a világban mindennek tere van,--- ami ellenkezik a VALÓBAN konzervatív világgal. És ez az árok nagyon mély, mert 1789 óta sok víz lefolyt a fólyókon, és mint láttuk /már akinek volt mersze látni/, már a bölcsőnél kudarcot vallott a liberalizmus. Mert abba még megegyeztek, hogy éljen a qrva nagy szabadság, de a határok meghúzása, még liberális- liberális viszonylatban sem sikerült.
És itt érünk vissza oda ahonnan elindultam, Te reagáltál is szőrmentén, de azt nem montad meg:
MI A FENÉT KERES A ZACSKÓN A REGGELI ITAL FELIRAT, PEDIG AZ CSAK SAVÓ.
És sorolhatnám a "reggeli italokat", mert ennek mentén reped a társadalom, csak annyi, hogy mi le vagyunk maradva vagy 20 évvel. Itt még sokan akarnak sarcolni.

kolbenheyer 2009.02.05. 12:31:22

@Vidéki:
Képzeld, Budapesten is élnek cigányok. De ez mellékes.
Azt viszont áruljátok már el nekem, hogy miért is harcoltok? Azért, hogy ki lehessen mondani egyes bűnözőkről, hogy cigányok? Hát ezt ki lehet, ezért kár gőzölögni. Azt is ki lehet mondani, hogy férfiak. És akkor mi van? Miért olyan fontos ez nektek, ha nem azért, hogy az egész cigány közösséget bélyegezzétek meg? Mi következik abból, ha kimondjátok?
És ne tegyetek úgy, mintha ti lennétek hátrányban, mert ezt nem szabad.

Vidéki 2009.02.05. 14:34:24


@kolbenheyer: Én nem harcolok.
De nem szeretném, ha a valóságtól elszakadt, befolyásos értelmiségi körök értelmetlen, vakbuzgó inkvizitorokra emlékeztető magatartása lehetetlenné tenne becsületes, jóakaratú cselekvőképes embereket
és lehetetlenné tenne minden olyan reális lépést ami a cigányság valódi problémáinak felismeréséhez és a cigányság felemelkedéséhez vezethetne.
A minden logikát nélkülöző vad, irracionális, gyűlöletfröcsögő rasszistázás különösen gusztustalan olyan emberek részéről, akik értelmiséginek nevezik magukat.

kolbenheyer 2009.02.05. 15:49:59

@Vidéki:
"De nem szeretném, ha a valóságtól elszakadt, befolyásos értelmiségi körök értelmetlen, vakbuzgó inkvizitorokra emlékeztető magatartása lehetetlenné tenne becsületes, jóakaratú cselekvőképes embereket
és lehetetlenné tenne minden olyan reális lépést ami a cigányság valódi problémáinak felismeréséhez és a cigányság felemelkedéséhez vezethetne.
A minden logikát nélkülöző vad, irracionális, gyűlöletfröcsögő rasszistázás különösen gusztustalan olyan emberek részéről, akik értelmiséginek nevezik magukat."
Minden szavaddal egyetértek. Az egyetlen bibi az, hogy ennek ürügyén védelmedbe veszed a rasszista rendőrkapitányt, és azt gusztustalanozod le, aki kimondja: aki rasszistán beszél, az rasszista. Ne csak a cigány bűnözőket akard nevükön nevezni, hanem a rasszistákat is.

Vidéki 2009.02.05. 20:19:52

@kolbenheyer: A miskolci SZDSZ vezetés és az MSZP vezetés, sőt maga a Miniszterelnök Úr sem tartja rasszistának a kapitány urat.
Miért akarsz te mindenáron okosabbnak látszani náluk?

kolbenheyer 2009.02.05. 20:26:38

@Vidéki:
Én azt hittem, hogy már kiment a divatból az, hogy ha a főnök így mondja, akkor így is van. "Miniszterlenök Úr"? Hol tanultad te ezt a nagybetűzést? :-)
(És nehogy megint elkezdjél budapestizni, én sem vagyok az)

Vidéki 2009.02.05. 20:37:51

@kolbenheyer: Add meg a tiszteletet a Miniszterelnök Úrnak, hiszen ő a nép bizalmából van a helyén, és minden magyar állampolgár miniszterelnöke.

kolbenheyer 2009.02.05. 20:54:02

@Vidéki:
Egy nagy túrót: a választásokon megjelent választópolgárok kb. harmadának szavazata alapján miniszterelnök, de az akkori szavazóinak fele már nincs meg. Ettől még persze miniszterlenök, ezt nem vonom kétségbe, de tisztelni nem pozíciója, hanem érdemei miatt szoktam embereket.
És ha tisztelném is: miért írnám nagybetűvel?

Vidéki 2009.02.05. 22:43:57

@kolbenheyer: Azért írtam nagybetűvel, hogy kiemeljem, hogy egy ilyen magasrangú személy sem fogadja el minden alapot nélkülöző rasszistázó érvelésedet.

Vidéki 2009.02.06. 09:43:49

@kolbenheyer: Arra gondoltam, hogy mivel észérveket képtelen vagy befogadni, talán tekintélyérvek még képesek rád hatni, ezért hivatkoztam az ország legmagasabb rangú vezetőjének a tiedével gyökeresen ellenkező véleményére.
Hiába tettem, sziklaszilárd prekoncepciódat semmi sem képes befolyásolni.

A hozzád hasonlóan gondolkodók azt propagálják, hogy a cigányság (nem integrált részének) felemelkedésének egyetlen szükséges és elégséges feltétele van:
A többségi társadalom birkatürelmű jámbor magatartása.
Valójában más feltételek is szükségesek.
Ilyen lehet a sokoldalú statisztikai felmérés (amiből pontos diagnózist lehetne felállítani), amitől ti úgy irtóztok, mint ördög a tömjénfüsttől és ha valaki szóba meri hozni, egy hatalmas kórus kezd el ordítva rasszistázni.
Azt gondoljátok, hogy az előbb említett kisebbség kényelmesen, ölbetett kézzel, kis ujját sem mozdítva megvárhatja, míg a sült galamb a szájába repül és a többségi társadalom megoldja minden problémáját, ezért nekik semmit sem kell tenniük.
A valóban felelősségteljes közvélemény formálóknak és a cigányság választott vezetőinek kitartó, hatékony meggyőző munkát kellene végezniük ilyen témákban:
Műveljétek meg kertjeiteket.
Tartsátok rendben lakóhelyeteket és környezeteteket.
Ha valahova beköltöztök, viselkedjetek úgy, mint akik elfogadják az emberi együttélés normáit, vagyis:
ne viselkedjetek irritálóan, agresszívan a környezetetekben lakókkal szemben,
viselkedésetek ne eredményezze azt, hogy ahova beteszitek a lábatokat, az ingatlanárak meredeken zuhanni kezdenek.
Járassátok iskolába gyermekeiteket.
Ösztönözzétek őket arra, hogy ott fegyelmezetten viselkedjenek, viselkedésükkel ne hátráltassák saját magukat és tanulótársaikat a tudás megszerzésében.
Szülők mutassatok példát a fegyelmezett magatartásban.
Nem elfogadható az önbíráskodás, az óvónők, tanárok, orvosok összeverése vélt sérelmek miatt.

Okos szociológusok, ha megerőltetik magukat, még folytathatnák a sort.
Súlyos probléma, hogy ebben az irányban, ami nem pénzkérdés, semmiféle cselekvő tevékenység nem folyik.
Csak a rasszistázás már unalomig ismert lemezét rakják fel újra, meg újra.

heima (törölt) 2009.02.06. 22:39:03

mondtam én már az elején h ez egy elbaszott zsidóblog - és milyen igazam lett. ciányok, buzik, álcivilek, lelkes antirasszizmus, egyházellenesség, teljes sötétség...
iszonyat h mennyire egy sablonra épül az összes ilyen blog.hu-s libsicsoda, a bombagyár mintájára létre lehetne hozni a panelgyárat is, legyen méltó párja a hülyeségnek.

molaris 2009.02.08. 23:37:32

@Vidéki:
Így vasárnap este milyen érveid vannak? Mintha egyre sűrűbben kerülnének kis védenceid elő. S nem pozitív kotextusban.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.02.09. 00:17:34

@molaris: én szerintem ő nem velem ért egyet...

eastern sugar 2009.02.10. 10:10:25

gyerekek, én nem lettem rasszista, illetve attól függ, mit hívunk annak, én is átmegyek az utca túloldalára, de azért nem gondolkozom genetikai sajátosságokban, na, viszont ha lehet posztot rendelni, akkor kérek egyet a cozma-gyilkosságról. kösz.
:)

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.02.10. 10:52:09

@pavlovna: hát, ki tudja. Valszeg nem közvetlenül arról, de lesz valami, asszem.

Gyulimali 2009.02.11. 12:57:46

Igazad volt... Ezt a posztot tényleg nem kellett volna megírni.

égafater 2009.02.11. 12:59:26

hihetetlen, hogy ezeknek az embereknek semmi sem sok, semmi nem drága. védjed csak a cigányaidat, remélem egyszer a te gyerekedet, feleséged, anyádat is megölik!
legyen ez egy cigányátok rád! (jellemző, hogy erről is híresek a cigányok)

FG 2009.02.11. 13:09:21

Calam!

szerinted akkor most mi a teendő?

Kösz: FG

KitorlásVapitány 2009.02.11. 13:13:45

Ki írja ezt a blogot? Valami szociológus?
Szinte biztos vagyok benne, hogy csak képen látott már olyan cigányt, aki simán elveszi a pénzét az utcán és akkor még meg is köszönheti neki, hogy nem kapott bicskát a testébe. Ostoba értelmiségi képmutatók, menjetek lakni Enyingre.Vagy menjetek a picsába, nekem az is megfelel.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.02.11. 13:20:47

"Azért, mert nem a tényeket közölte, hanem többlet tartalmat adott annak, hogy az elkövetők cigányok lennének, mintha ennek bármilyen plusz értelme lenne."

Ez nettó hülyeség, b+!

Fontos plusz tartalma és értelme volt annak, amit Pásztor mondott. Csakhogy kettőt említsek:

1. Mostantól minden miskolcinak világos, h ha romát lát szembe jönni az utcán, hatalmas ívben kerülje ki, vele semmilyen kontaktusba ne lépjen. A roma csoportosulásoktól van félni való.

2. Ha nincs ez a történet, akkor semmi nem történik Miskolcon, minden marad a régiben. Pászutor kimondta, 80 rendőr kivezényelve, most pedig rend van.

Továbbá itt:

malacnews.freeblog.hu/archives/2009/02/09/A_roma-PC_csodje/

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.02.11. 13:25:12

Egyébként meg tessék megszervezni egy utcai demonstrációt a rohattszemét rasszista Pásztor ellen, meg úgy általában a rasszizmus ellen.

Ha lehet, szervezze a szoci és a szadi. Kurvára örülnék neki, hatalmasat esne a népszerűségük...

Hajrá ferkó, most van csak igazán szükség a kiállásodra. Azonnal össze kell hívni a Magyar Chartát, s kéz a kézben állj színpadra Horváth Aladárral és Kolompár Orbánnal, hadd jelenjen meg minden híradóban, kik is a te barátaid.

Mellékszál:

A Nézőpont 2008. aug. végi felmérése szerint 91% gondolja, h a cigánybűnözés egy létező, valós probléma.

91% hülye lenne az országban?

5% tagadta. Csak ők lennének nomrálisak?

Szar a posztod, b+, siralmasan nem követi az eseményeket.

Azhát 2009.02.11. 13:53:55

"Mintha a cigány családok nevelési módjából (úgy generálisan) következne a bűnözésre való hajlam."

Nos, nekem eszembe jut erről egy dolog.
Még a rendszerváltás előtt volt egy olyan tematikus hétvége a tévében, amikor a cigányokkal foglalkoztak. Ott, a stúdióbeszélgetés során az egyik cigány a következőket mesélte (nagyjából):
'Mi máshogy neveljük a gyerekeinket. A magyar családoknál, ha megszületik egy gyerek, akkor ott csendnek kell lenni, nem szabad bulizni, nem szabad zavarni a frissen született csecsemőt. Mi, cigányok, ilyenkor összejövünk, bulizunk, hangosak vagyunk, és nem foglalkozunk azzal, hogy a kisbaba tud-e aludni, pedig ott van közöttünk, az anyja karjában. Majd alszik ha akar, mint ahogy ott eszik (megszoptatják) ha akar. Mi bulizunk, és ő részt vesz a buliban."

Bennem ez nagyon megragadt, főleg hogy visszaemlékeztem az általános iskolára, ahol 10 cigány osztálytársam volt. Szerintem ez a fajta nevelés nagyon meglátszott rajtuk. Folytonos hangoskodás stb. Persze, hiszen már a születésük óta azt szokták meg, hogy nem csend van körülöttük/miattuk, hanem mindenki bulizik, mindenki hangosan beszél.

Hogy is van ez a cigány nevelés tehát? Mire is nevelik a cigányok a gyerekeket?

Mellesleg a tanárképző főiskolán is volt erről szó, hogy a cigánygyerekek kb. egy-két éves késésben vannak a nemcigányokhoz képest. Míg egy átlagos hatéves gyerek megtanulja azt, hogy most márpedig csendben kell ülni (pl. az órán), addig a legtöbb cigánygyerek ezt nem tudja hatéves korára. Miért nem tudja??

budapestjovoje.freeblog.hu (törölt) · http://budapestjovoje.freeblog.hu/ 2009.02.11. 13:56:25

Malacka: a középkorban meg az emberek 91%-a hitte, hogy a Föld lapos. Oszt mégse lapos.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.02.11. 14:13:35

@budapestjovoje:

Te legyél az első, aki

részint kiáll a cigányokért, tüntet a rasszizmus ellen...

részint fogja a cókmókját, és leköltözik közéjük pl. Enyingre vagy a miskolci Avasba...

Ha ezeket nem teszed, akkor szimpla verbális péniszverést folytatsz maszlagokkal telepakolt elefántcsonttornyodban.

Ebben az országban kurvára nem a romák félnek a magyaroktól, hanem fordítva.

Volt szerencsém hétvégén vonaton utazni. Tele kabin, benne 8 roma, köztük két gyerek. Még az intelligensebb fajtából valónak néztek ki, mégis ezeket csinálták.
- hangos zenehallgatás,
- éneklés,
- gyerekek visitozó randalírozás,
- hangos beszéd trágár szavakkal.

Nos, mindenkit zavart, feszültség uralkodott. Sokan felálltak, elmentek más vagonba. Én maradtam, vártam, mi lesz a fejlemény.

Semmi. Bazmeg senki sem mert szólni, mindenki fél.

Az Estében a kriminológus mit mond a Cozma ügy kapcsán? Na mit?

Ha valakit bántanak, nem szabad közbelépni a védelmére.

Hát milyen világ ez bazmeg, ahol arra biztatja a szakértő az embereket, h hagyják egymást magukra a bajban.

Lova 2009.02.11. 14:25:32

Vannak bizonyos társadalmi csoportok, ahol a normakerülés elfogadott, sőt követendő viselkedési forma.
Ezekben a - jellemzően de nem kizárólag - mélyszegénységben élő csoportokban nemhogy elfogadott a lopás, az erőszakos cselekmények elkövetése, a társadalmi és szociális jogokkal való visszaélés, de kifejezetten követendő viselkedési forma.
Ezekben a csoportokban az a sikeres, aki adófizetés nélkül, a társadalmi normák betartása nélkül tud érvényesülni anyagilag és erkölcsileg.
Ezen csoportok tagjai jellemzően roma származásúak.

És ezzel nem azt mondom, hogy minden roma bűnöző, hanem azt, hogy van egy társadalmi jelenség, ami jellemzően roma csoportokban létezik, és ennek megfelelően kell kezelni. Nem azért, mert romák, hanem azért mert antiszociálisak.

Az, hogy kimondjuk, hogy a cigányok egyes csoportjaiban szociális, kulturális, egyéb okokból a normakövetés és társadalmi integráció nem működik, azzal nem rasszista alapon itéljük el a romákat, hanem rávilágítunk egy olyan problémára, amelynek gyökerei (szocializációs módok, családmodell, kultúra, életmód) igenis a cigány létből erednek és ilyen módon kezelendők.

Oktatással, továbbképzéssel, szociális munkalehetőség biztosításával. A bűnöző életforma igazságos, jogszerű de meg nem alkuvó üldözésével. És akkor talán egyszer ezek az emberek is hasznos és tevékeny részei lesznek a társadalomnak.

Veder1 2009.02.11. 14:26:02

malacka69,

Bizony 91%-a hülye az országnak, sőt a világnak is (ebbe beletartozunk nagy valószínűséggel te is és én is). Ettől még valószínű nem ez a 91% szavazott a cigánybűnözésre...

Szerintem inkább a megoldáson kellene gondolkodnunk. Mindenképp változtatni kellene a jelenlegi szociális ellátó rendszeren (érje meg jobban munkát vállalni, érje meg a gyerekeket iskolába járatni, érje meg a gyerekkel együtt tanulni). A másik része, hogy szankciókat kellene kitalálni arra az esetre, aki nem így tesz (itt most nem büntető jogi szankcióra gondoltam).

Walmer 2009.02.11. 14:39:14

@Azhát: ilyen szintű marhaságot én eddig még csak analfabéta gyalogskinheadektől hallottam.
Ők mondtak ilyeneket, nagyon komoly arccal, olyan "nem utálom én őket, de hát ilyenek ezek" szemmel.

Concrete · http://beton.blog.hu 2009.02.11. 14:43:23

ON:Jaj ember(T. cikkíró) te sem láttál még életedben cigányt, különben nem védenéd őket ilyen hévvel.

Walmer 2009.02.11. 14:45:06

@malacka69 az édentől keletre...:
"részint fogja a cókmókját, és leköltözik közéjük pl. Enyingre vagy a miskolci Avasba"

Szerinted az abolicionalisták is leköltöztek a gyapotföldekre? Imádom ezt a fajta érvelést. Olyan szövegekkel, amit itt egyes rendőrfőnökök, közéleti szereplők, újságírónak nevezett szánalomhegyek megengednek maguknak, az USA-ban örökre kiírnák magukat a civilizált emberek sorából. Angliában is. Németországban is. Franciaországban is. Ez a szar, ami itt nálunk megy, a Balkánon, meg a Közel-Keleten menő.

Azhát 2009.02.11. 14:47:13

@Walmer:
elkerülte a figyelmedet, hogy a egyrészt a magyar királyi tévé egyik adásából idéztem, méghozzá egy cigány által mondottakat, másrészt a tanárképző főiskolában, pedagógia órán, a tanár szájából elhangzottakat.

Mellesleg a "nem utálom én őket, de hát ilyenek ezek" mondatot nem a gyalogskinhedek mondják (ők kijelentik, hogy utálják), hanem az átlagember.
Ami nem mentség persze.

frompearly 2009.02.11. 14:47:30

Ma Magyarországon kimondani az igazságot BŰN=rasszizmus=antiszemitizmus ...a szar az szar ,akár tetszik akár nem...
Sajnálom ,hogy vannak olyan emberek ,mint Te!
Melegfelvonulást magára hagyni ?hm neharagudj de ,én nem szeretném ha gyerekem olyan környezetbe nőne fel, ahol bedrogozott férfiak ,egymást szopják a kamionokon ...lehet neked ez az ideálod ,de azért bízom benne ,hogy véleményeddel egyedül vagy! grat. a poszthoz...minden személyeskedés nélkül de tényleg...: Budán laksz ,24-32 éves ,apu vezetőbeosztás kereskedelemben ,egyetemi végzettség ,szemüveg és vizipipa ,népszabadság ...mennyit találtam el?

Walmer 2009.02.11. 14:54:41

@Azhát: 1. Valszeg nem beszélgettél skinheadekkel a kilencvenes évek közepén
2. nem írtam, hogy te mondtad. Azt viszont valószínűsítem, hogy hasonlóan gondolkodsz, ezért azt hallottad a tévében lévő cigány szájából, amit hallani akartál. Van erre egy jó pszichológiai terminus technicus, csak nem jut eszembe. Saját magadat manipuláltad úgy, hogy magad sem vetted ezt észre.
3. Azzal meg ne gyere, mit mondott a főiskolai oktatód. Épp elég félművelt, előítéletes seggfejj tanárral találkoztam felsőoktatási tanulmányaim során.

Walmer 2009.02.11. 14:58:25

@frompearly: Hát te ugyan ki a fene vagy?
"ahol bedrogozott férfiak ,egymást szopják a kamionokon "
Ez meg olyan szintű hülyeség, amit már kommentálni sem lehet.
Had találgassak: Rendszerváltás veszteseinek gyereke vagy, apád alkesz, anyád munkanélküli, utálnak mindenkit. Világos, hogy rád is átragadt a világlátásuk.
Utálsz mindenkit, aki nem olyan szerencsétlen kis pöcs, mint te. gratulálok.

frompearly 2009.02.11. 15:05:26

@Walmer: nem, nem az vagyok Te ostoba ,szüleim tanárok, már ha erre vagy kíváncsi ,nem utálok senkit csak az olyan faszokat, mint Te meg a haverod akik osszák az észt ,kardoskodnak itt vmi olyan mellett, amit már rég nem lehet védeni...

Walmer 2009.02.11. 15:07:44

@frompearly:
tanárok... fasza.
Aztán mi a pék faszát nem lehet védeni? Azt hogy a cigány, meg a buzi, meg a zsidó pont olyan ember, mint te?

Azhát 2009.02.11. 15:09:31

@Walmer:
Akkor most mit is akarsz mondani? Milyen érveid is vannak?

Balance Of Power 2009.02.11. 15:12:57

Nekem egy jogasz baratom, aki idonkent vedi is a cigokat, mondta egyszer ellel a hangjaban, hogy "bizonyara veletlenul vannak tele a bortonok ciganyokkal."
Az ember egyebkent lassan megszokja, hogy az orszag 99,9%-a "rasszista", de mi ez a konnyfakaszto bullshiteles a "rabszolgasorba taszitott" kisebbsegrol? A rabszolga nem az veletlenul, akit EN kihasznalok-kizsigerelek, halalra dolgoztatom, mikozben hereverezek? Ez nem veletlenul forditva van? MI dolgozunk, adozunk es ok a haszonelvezoi - szamold mar ki, mennyi csaladi potlek jar nekik X gyerekkel szamolva...

para_zt 2009.02.11. 15:14:58

@Magyarkodó blog:

A hivatkozott Dél-Afrikáról szóló cikket kötelező olvasmánnyá tenném, okulásképp.
A szociológusok egy részének az álláspontja szerint a szegregáció hasznos, erre meghazudtolhatatlan példa Dél-Afrika. Jártam ott a nyolcvanas években, tudom mit beszélek. Ma már nem mennék. Az unokatestvéremet majdnem agyonlőtték egy ÉTTEREM KIRABLÁSA közben...
Éjjel a piros lámpánál nem kell megállni, ha biztonságos az áthaladás, mert megállni veszélyesebb!!!!
Hát nem szeretnék ilyen országban élni!

Az általánosításról pedig:
Amikor Görögországban azt olvastam kiírva, hogy "Magyar, ne lopj" nem arra lettem dühös aki kiírta, hanem azoknak a honfitársainknak kezét törtem volna el, akik miatt ezt ki kellett írniuk....
Na ezen gondolkodjatok el!

Malacka, egyetértek!

sertésmájkrém 2009.02.11. 15:15:08

A cigányok ha lehetőséghez jutnak ugyanúgy (ha nem jobban) követnek el gazdasági bűncselekményeket. …
A magyarok bűnelkövetési módszereire nem jellemző az aránytalan erőszak, és a túlerővel történő támadás. Köznapi példával élve, nem lesz egy egyszerű rablás vége maradandó sérülés az áldozaton, az idősek és kiskorúak brutális megerőszakolása és/vagy megölése. Ez a cigánybűnözés.
Magyarok (és mások sem a cigányokon kívül) nem tartanak rettegésben falvakat, nem inzultálnak senkit a buszon mert nem cigány, nem kiabálnak utána hogy büdös tetves magyar, ha csak végigmegy az utcán. A cigányok igen.
Egyszerű lakosokról beszélek.

Gondolom, hogy tények nem hatják meg és nem befolyásolják a kialakult gondolatmenetét, amíg én is csak távolról láttam romát és nem kellett a közelükben élnem, nekem is rettentően liberális meggyőződéseim voltak.
Az se számítson, hogy más is él mélyszegénységben mégsem teszi azt, amit a cigányok. Törekszik arra, hogy tiszta környezetben nevelje a gyermekeit, 5-10 évente nem lakja le úgy a környékét, hogy azt már csak ipari módszerekkel lehessen helyrehozni, természetesen a köz pénzéből.

Elmentek ti a büdös picsába. Sajnos van cigányokra jellemző bűnözés. Majd ha ate anyádat verik agyon 500 ft ért majd erőszakolják meg, felfogod, amíg nem addig biztosan nem.

Távol a cigányoktól könnyű liberálisnak maradni és hitetlenkedni.

Walmer 2009.02.11. 15:17:34

@para_zt:
" szociológusok egy részének az álláspontja szerint a szegregáció hasznos"
Ki az, aki ezt mondja??????
Te felfogod milyen szöveget nyomsz?

frompearly 2009.02.11. 15:19:42

@Walmer: olyan mint én ?miért olyan?ismerjük egymást?

Walmer 2009.02.11. 15:19:47

@sertésmájkrém:
Amit leírtál az maga a nettó rasszizmus.
Az ilyen férgek miatt nem működik ez az ország.

Azhát 2009.02.11. 15:20:22

walmer neked aztán hatalmas érveid vannak...

Balance Of Power 2009.02.11. 15:21:38

@Walmer: Azt a szocialis munkast peldaul (van nehany ilyen idealista csendes "orult"), aki igenis latogatja oket, urambocsa lekoltozik hozzajuk, valoban lehet becsulni. De ok nem is fogjak blogokon osztani az eszt meg rasszistazni, hanem a maguk modjan tenyleg tesznek valamit.

Walmer 2009.02.11. 15:22:13

@frompearly: Ja, különb embernek tartod magad náluk? neked biztos 3 lábad van, meg 2 fejed. Tudod mit, tévedtem. KÜLÖNBEK, mit te.
Hogy ismerlek-e? A hozzászólásaidból sok minden kiderült. Túl sok is.

para_zt 2009.02.11. 15:23:40

@Walmer:
Igen. Akik már felismerték a társadalmi veszélyt. Az egyik legelismertebb egyetemünk szociológia előadásán halottam az előadó professzortól. Meg is indokolta. Érdemes lett volna meghallgatni másoknak is.....

Addig is olvasd el a fenti cikket!

Walmer 2009.02.11. 15:25:20

@Azhát: Érvelni értelmes emberekkel lehet, akik értelmes dolgokat mondanak. olyanokkal nem lehet vitázni és érvelni, hogy "a szegregáció hasznos dolog", meg "nem véletlenül vannak tele a börtönök cigányokkal".
Ha olyanokat mondanék egy vitában, hogy a Föld lapos és tányér alakú, milyen érveket hoznál fel?

Walmer 2009.02.11. 15:26:08

@para_zt: kinek a legelismertebb egyetemén? Hol?

Azhát 2009.02.11. 15:26:29

@Walmer:
csakhogy én nem ezeket az érveket hoztam fel.

frompearly 2009.02.11. 15:31:00

@Walmer: Én más vagyok!én nem járok késsel szórakozni, nem ölök meg senkit ,nem akarom ráerőltetni a nyílvánosságra szexuális magánéletemet ,szokásaimat ,hogy fogadják el mert enélkül kirekesztve érzem magam...ha te magad ebbe a táborba sorolod hajrá, én nem!legyenek is különbek mint én!Így a jó!

Walmer 2009.02.11. 15:32:29

@Azhát: Valóban, te cigányok szájába adtad a saját véleményedet.
A "le vannak maradva a cigány gyerekek a többihez képest" dolog kapcsán meg először talán olvass szociológiai elemzéseket a témáról. Esetleg külföldieket is. Amíg nem vagy képben, nem tudok vitázni veled, mert nincs értelme. Bocs.

csabakirályfi 2009.02.11. 15:34:02

Egy nagy túróst. A tény az az, hogy az utcai rablásokat cigányok követték el. Hogy nem megy velük az együttéles.
Hol itt a többlet tartalom? Hol a bünügyi statisztika? Tessék azzal cáfolni, nem pedig álmodozni.
Jó lenne azzal foglalkozni, amit mondott (azért mondta), az olvasatokat meg hagyni a francba. Ki követte el a tudósított két új utcai rablást? PC bünügyi tudósítás. Ja, ja, ja.

Walmer 2009.02.11. 15:35:47

@frompearly: Ezzel, most azt mondod, hogy minden cigány késsel jár szórakozni?
És minden meleg nyíltan csinálja az utcán? És te ezt komolyan gondolod? Az olyan hetero hölgyekből, akik abból élnek, hogy élőben mutatják a csöcseiket a tévében, azokkal nincs bajod? vagy azokkal a hetero magyar alkesz urakkal akik agyonverik a feleségüket, meg a gyereküket azokkal sincs, ugye? csak a Dzsottikkal, meg a buzikkal. Bravó, csak így tovább a csúcsig.

para_zt 2009.02.11. 15:36:52

Megragadtad a lényeget, látom....
Az ország egyik legnagyobb egyetemén, maradjunk ennyiben.

Ha elmész egy nyelviskolába mivel kezdesz beiratkozás után? Szintfelmérőt írsz. Hogy minek? Azért hogy azok a "mocskok" SZEGREGÁLNI tudjanak. Mégsem mész az ombudsman-hoz....
Mert belátod, hogy nem lenne jó ha összemosnának mindenkit egy csoportba, tudásszinttől függetlenül.
Sem a gyengébbnek, sem az erősebbnek.
Akárhogy nézzük, ez szegregáció. Mégis mindenkinek az érdekében történik....

Azhát 2009.02.11. 15:38:10

@Walmer:
Mert te szociológus vagy, aki ilyeneket olvas?
Mert akkor oké.
De ha nem...

Másrészt: azt a dolgot a cigány mondta. És nyilván azért mondta, mert ezt ő is lényeges különbségnek érezte.
Erre reagálj érdemben. Mondd azt, hogy te szociológus vagy, végeztél ezügyben vizsgálódásokat, és nem így van, a cigányok NEM így nevelik a gyereket, nem így élnek családi életet.

kolbenheyer 2009.02.11. 15:41:05

@para_zt:
Teljesen igazad van. Az én rokonaim el is tervezték, hogyan legyen Magyarországból jó kis gyarmati munkatábor. Ebből az alsórendű félmongolid fajtából nem lehet többet kihozni. Nézz körül ezen a szemétdombon, nincs igazam? Az uralom és az élettér az erősebbnek jár, a gyenge meg fogja köszönni, ha betagozódhat az új világrendbe. Eljön még az árja hajnal.

Arkhimédész 2009.02.11. 15:41:25

Vakablak, Proszektúra, Artúr és most Walmer.

Ti vagytok a kedvenceim.

Mondd, ti nem vagytok véletlenül rokonok? :)

Walmer 2009.02.11. 15:41:42

@csabakirályfi: Egy nagy túrót. Milyen utcai rablásokat? Mely időszakban? Hol a statisztika erről? Egy köztisztviselő, aki az én rohadt adómból is kapja a kibaszott fizetését legelőször is a Magyar Köztársaság törvényeit tartsa be. Abban pedig az is benne van, hogy nem lehet megkülönböztetni embereket etnikai származásuk/vallásuk/bőrszínük, stb alapján.
Egyáltalán mi volt a célja ezzel? megmondom: indulatokat szítani. Sikerült neki.
A civilizált világban az ilyen ostoba fakabátok eltűnnek örökre.

Azhát 2009.02.11. 15:42:51

@Walmer:
"Egy nagy túrót. Milyen utcai rablásokat? Mely időszakban? Hol a statisztika erről?"

Statisztika nincs, mert nem lehet etnikailag különbséget tenni :)

Walmer 2009.02.11. 15:42:54

@para_zt: Te ostoba paraszt.
Azt DIFFERENCIÁLÁSNAK hívják!!!!
és ilyenekkel kell vitázni. beszarok

frompearly 2009.02.11. 15:43:53

@Walmer: Na figyi te barom, azt mondom hogy sötét vagy mint az éjszaka... megöltek(kivégetek) egy embert minden ok nélkül,egy másikat vesénszúrtak ,a harmadikat összeverték ,Cigányok voltak azt mondom ,Te mit mondassz azok voltak?

Walmer 2009.02.11. 15:44:50

@Azhát: Csak te mondod, hogy ezt cigány mondta. De ha cigány mondta is 1000 és egy oka van annak miért mondhatta.
Nem vagyok szociológus, csak érdekel a téma és utánajárok mielőtt elkezdem blogokon osztani az észt.

para_zt 2009.02.11. 15:46:35

Differenciálás a matematikában van.
Szegregáció = Elkülönítés
Ami történhet számtalan alapon....
Mielőtt fröcsögsz, tájékozódj!

Walmer 2009.02.11. 15:46:56

@frompearly: Cigányok voltak te fasz, persze.
De emiatt nem tehetsz felelőssé minden egyes cigányt!!!!!
Simon Tibit agyonverték. Nem cigányok. Magyarok. Erre mi a qrva nénikédet mondasz ugyan?

Azhát 2009.02.11. 15:50:35

@Walmer:
"Csak te mondod, hogy ezt cigány mondta."

ja igaz, lehet hogy hazudok. Vagy csak neked vannak előítéleteid?????

"De ha cigány mondta is 1000 és egy oka van annak miért mondhatta."
Esetleg mondjál egyet. Hadd okosodjunk.

"Nem vagyok szociológus, csak érdekel a téma és utánajárok mielőtt elkezdem blogokon osztani az észt."
Csakhogy: ÉN nem osztottam az észt, szimplán leírtam valamit, amit hallottam. ha rosszul tudom javits ki. de eddig nem tetted. Pedig ha van tudásod, akkor osszd az észt. Ha nem osztod, akkor...

Walmer 2009.02.11. 15:54:48

@para_zt:
na te félművelt okostóni:

" A szegregáció a társadalmi távolságtartás intézményesített, fizikai elkülönülésben kifejeződő formája."

Differenciálás:"lat. ’különbségtevés’> : a gyerekek, ifjak egyéni sajátosságaira tekintettel levő fejlődés fejlesztés lehetőségeinek és feltételeinek biztosítása az oktatás által"

Azhát 2009.02.11. 15:55:14

@Walmer:
"De emiatt nem tehetsz felelőssé minden egyes cigányt!!!!!"

Nem bizony. Remélem nem is teszi itt senki.

Csak a gond az, hogy a felelős cigányok se nagyon bűnhődnek... Legalább annyira, hogy a többi elgondolkodjon: érdemes-e.
Ez persze mindenféle bűnesetre és elkövetőre érvényes.

frompearly 2009.02.11. 15:58:15

Mondtam én ilyet?lemegyek harmincad magammal egy szórakozóhelyre ,tételezzük fel a barátaimmal járok szórakozni ,minden ok nélkül kést rántok és elkezdek szurkálni egy embert és a 30 barátom közül senki nem szól rám!szerinted ez nem elgondolkozató ,te hoki?
Simon Tibit meg ne keverd ide...légyszíves ne!
teljesen más szitu!

frompearly 2009.02.11. 15:58:24

Mondtam én ilyet?lemegyek harmincad magammal egy szórakozóhelyre ,tételezzük fel a barátaimmal járok szórakozni ,minden ok nélkül kést rántok és elkezdek szurkálni egy embert és a 30 barátom közül senki nem szól rám!szerinted ez nem elgondolkozató ,te hoki?
Simon Tibit meg ne keverd ide...légyszíves ne!
teljesen más szitu!

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.02.11. 15:58:31

Bossza meg a jegesmedve óriás pénisze!

Hát a cigányokat nem integrálni kell, mert az azt jelenti, h a kulturájukat, ami valljuk meg, nem européer, beolvasztjuk a mienkbe úgy, ahogy van, változtatás nélkül.

Ehelyett ASSZIMILÁLNI KELL őket, alkalmazkodniuk kell az európai szokásokhoz. Olyanokhoz, h
- nem hangoskodunk buszon, vonaton, kórházban,
- nem verjük meg a tanárt,
- a bíróság ítél és nincs vendetta, nincs vérbosszú,
- ha szegény vagyok, az nem hatalmaz fel arra, h lopjak is,

stb....

lényeg a lényed. integrálást elfelejteni, ASSSZIMILÁLÁS! Nincs más esélyük, különben rohanunk a forradalom... helyett a polgárháborúba!

frompearly 2009.02.11. 15:58:59

Mondtam én ilyet?lemegyek harmincad magammal egy szórakozóhelyre ,tételezzük fel a barátaimmal járok szórakozni ,minden ok nélkül kést rántok és elkezdek szurkálni egy embert és a 30 barátom közül senki nem szól rám!szerinted ez nem elgondolkozató ,te hoki?
Simon Tibit meg ne keverd ide...légyszíves ne!
teljesen más szitu!

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.02.11. 15:59:09

Bossza meg a jegesmedve óriás pénisze!

Hát a cigányokat nem integrálni kell, mert az azt jelenti, h a kulturájukat, ami valljuk meg, nem européer, beolvasztjuk a mienkbe úgy, ahogy van, változtatás nélkül.

Ehelyett ASSZIMILÁLNI KELL őket, alkalmazkodniuk kell az európai szokásokhoz. Olyanokhoz, h
- nem hangoskodunk buszon, vonaton, kórházban,
- nem verjük meg a tanárt,
- a bíróság ítél és nincs vendetta, nincs vérbosszú,
- ha szegény vagyok, az nem hatalmaz fel arra, h lopjak is,

stb....

lényeg a lényed. integrálást elfelejteni, ASSSZIMILÁLÁS! Nincs más esélyük, különben rohanunk a forradalom... helyett a polgárháborúba!

frompearly 2009.02.11. 15:59:15

Mondtam én ilyet?lemegyek harmincad magammal egy szórakozóhelyre ,tételezzük fel a barátaimmal járok szórakozni ,minden ok nélkül kést rántok és elkezdek szurkálni egy embert és a 30 barátom közül senki nem szól rám!szerinted ez nem elgondolkozató ,te hoki?
Simon Tibit meg ne keverd ide...légyszíves ne!
teljesen más szitu!

Walmer 2009.02.11. 15:59:36

@Azhát: mondjak egyet?
Be akart vágódni az olyanoknál, mint te.

Annyira messziről kell kezdenem, hogy itt gépelhetnék órákig, amit nem tehetek meg mert dolgozom és kedvem sincs hozzá.

Walmer 2009.02.11. 16:00:25

@frompearly:
"Simon Tibit meg ne keverd ide...légyszíves ne!
teljesen más szitu! "

Aztán miért? mert nem lehet büdöscigányozni?

Azhát 2009.02.11. 16:02:19

@Walmer:
"mondjak egyet?
Be akart vágódni az olyanoknál, mint te."

???? Milyeneknél? Tanárképző főiskolára járóknál??? :-O

Szóval ez megint nem volt érv...

"Annyira messziről kell kezdenem, hogy itt gépelhetnék órákig, amit nem tehetek meg mert dolgozom és kedvem sincs hozzá."

Ez duma.

para_zt 2009.02.11. 16:02:29

@Walmer:
"A szegregáció és az integráció az oktatásban gyakran használt kifejezések. A szegregáció fogalom elkülönítést, míg az integráció beolvasztást, hozzácsatolást jelent. Az oktatásban a szegregáció valamely tanulói csoport elkülönített, szeparált oktatását, míg az integráció a különböző nevelést igénylő gyerekek együttnevelését, oktatását takarja."
ha már netes forrást akarunk használni...

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.02.11. 16:04:22

@Walmer:

"Simon Tibit agyonverték. Nem cigányok. Magyarok."

De egy fasz vagy, b+!
Hát ha magyar öl magyart, vagy cigány öl cigányt, az a gyilkosság szintjén felháborító, de semmi több, etnikai konfliktusban nem játszik.

de ha cigányt öl magyar, akkor rögtön hápognak a libbancs jogvédők, h "itt kérem rasszizmus van, ölik a romákat", ergo ha cigány öl magyart, miért ne lehetne viszonossági alapon azt kiáltani, h itt magyargyűlölő romák ölik a magyarokat, tehát romarasszizmus.

Most két lehetőség van:
a) Mindkettő rikácsolás fasság,
b) Mindkettő rikácsolás legitim szöveg.

Balance Of Power 2009.02.11. 16:05:03

@Walmer: Hat pedig jo lenne, ha raszannad az idot akar melo utan. Mindenki kivancsian varja ugyanis - tanits, Mester!

Addig viszont kenytelenek leszunk azt gondolni, hogy jellegtelen kis provokator vagy.

Lova 2009.02.11. 16:05:41

Walmer, jobban tennéd ha lenyugodnál. Sokkal többet ártasz a mondanivalódnak, mint használsz ezzel a stílussal.

para_zt 2009.02.11. 16:05:44

@malacka69 az édentől keletre...:
Megint igazat szóltál.
Már alig várom Walmer barátunk intelligens kirohanását... :)

Walmer 2009.02.11. 16:06:03

@frompearly:
Te komolyan olyan hülye vagy, mint a segg szüretkor.
Egy. Ha te megszúrsz valakit, az egy pillanat. nem úgy megy hogy nekállsz órákig szurkálni.
kettő. Hogy akadályozta volna meg a szurást egy olyan cigány aki a helyszintől legalább 30 km-re van (kb 800,000 cigányról van szó)

frompearly 2009.02.11. 16:08:07

@Walmer: nem, nem azért de ha visszaolvasol én egyszer sem büdöscigányoztam vagy ,igen?
Belemagyarázod a mondandómba amit látni akarsz ,tipikus ....
Azért mert Simon-t(r.i.p.) nem azért "kezdték ki" mert nem tetszett neki hogy látja eltörik egy lány állkapcsát a pultban a nehézfiúk ...
és szólt ő máshogy viselkedett...sajnos

para_zt 2009.02.11. 16:11:27

@Walmer:
A srácot nem hirtelen megszúrták, hanem megszúrták bent, majd kint folytatták...
Szerinted nem lett volna elég idő leállítani a haverok részéről, ha van bennük ilyen szándék????
De nem volt. Nem azért mert romák, hanem azért, mert aljas emberek. És az összes ilyen rohadjon a sitten élete végéig kenyéren és vízen, bőrszíntől függetlenül.
Ennyi.

frompearly 2009.02.11. 16:11:35

@Walmer: csatlakozok az előttem szólókhoz ,vagy fizetnek neked ezért vagy tényleg ilyen hülye vagy ,nem tudom melyik a rosszabb....

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.02.11. 16:12:56

@frompearly: asszem egyet sem, vagy talán egyet. De jó sztereotipizálást kivánok.

Walmer 2009.02.11. 16:17:26

@Lova: Ha nem vetted észre, konkrétan leszarom, hogy meggyőzzelek benneteket. Már vitáztam elegat olyanokkal, akikkel lehet. Veletek csak mókázom.

Walmer 2009.02.11. 16:20:53

@para_zt:
"Nem azért mert romák, hanem azért, mert aljas emberek"

Végre egy mondat. csak eljutottunk ide is.
Egyetértek, my friend

Veder1 2009.02.11. 16:22:14

A Veszprémben történtek nem illeszthetők be a "cigánybűnözésnek" mondott esetek sorába. Veszprémben tipikus maffia megmozdulás volt, történetesen a cigány maffia volt, de lehetett volna ukrán, albán szerb, vagy magyar is.

Azhát 2009.02.11. 16:22:56

@Walmer:
"Ha nem vetted észre, konkrétan leszarom, hogy meggyőzzelek benneteket."

Hát ez a te ARS poeticád. És ezek után vegyünk komolyan?

"Veletek csak mókázom."
Miért nem a bal kezeddel csinálsz valamit az asztal alatt?

Walmer 2009.02.11. 16:23:58

@Azhát:
"Tanárképző főiskolára járóknál"
Odajársz?
Részvétem
Amúgy nyilván nem. csak az olyan kis szalonrasszistáknál, mint te.

Azhát 2009.02.11. 16:25:58

@Walmer:
Ne, walmer, elég az érvekből, ne vágj a képünkbe egyszerre ilyen sokat! Már zúg a fejünk a rengeteg érvedtől...

Walmer 2009.02.11. 16:25:59

@Azhát:
"Miért nem a bal kezeddel csinálsz valamit az asztal alatt"

Ne magadból indulj ki, te recskabajnok:-)

Azhát 2009.02.11. 16:26:49

@Walmer: nem, én belőled indulok ki.

Azhát 2009.02.11. 16:30:05

@Walmer: hát te mondtad, hogy te mókázol itt velünk. ezek szerint te ilyen mókásgyerek vagy.

Walmer 2009.02.11. 16:30:26

léptem.
További jó cigányozást

Walmer 2009.02.11. 16:31:01

@Azhát: ha te mókázol, akkor vered?????

kolbenheyer 2009.02.11. 16:36:05

Kár, hogy walmer elment, most itt maradtam veletek egyedül.
Nincs viccesebb annál, mint amikor egy rabszolgafaj egyedei fehérembert játszanak.

Azhát 2009.02.11. 16:38:21

@kolbenheyer:
"Nincs viccesebb annál, mint amikor egy rabszolgafaj egyedei fehérembert játszanak."

Ezt nem értem.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.02.11. 16:38:36

@kolbenheyer: hú, ezt most nem értem, vagy nem nem működik az iróniaméterem?

Veder1 2009.02.11. 16:38:48

"Nincs viccesebb annál, mint amikor egy rabszolgafaj egyedei fehérembert játszanak. "

Ezt azért pontosíthatnád, hogy kik és mit, mert így nincs sok értelme. Valszeg amúgy sem lesz...

kolbenheyer 2009.02.11. 16:41:20

@calam:
Kapcsold be és megérted. :-)
A többieknek fel sem tűnt, nem véletlen. Hogy ha következetesek lennének, tudnák, hogy a magyar rabszolgafaj, ezért vicces, amikor ők rúgnak lefele és azt hiszik a cigányokhoz képest ők a civilizált európaiak. Fehér lovon, mi?

Veder1 2009.02.11. 16:44:35

@kolbenheyer

Na tudtam, hogy így sem lesz értelme...

kolbenheyer 2009.02.11. 16:47:51

@Vödör:
Tudtam, hogy nem fogod érteni, ezért is vagy rabszolga. Ez az élet rendje, ahogy te is meg a kis barátaid írjátok. Bele kéne nyugodni.

Azhát 2009.02.11. 16:50:53

@kolbenheyer: "Tudtam, hogy nem fogod érteni, ezért is vagy rabszolga. Ez az élet rendje, ahogy te is meg a kis barátaid írjátok. Bele kéne nyugodni.

Hú, hát ez hogy milyen kedves szöveg! Ez is liberális szöveg, tessék mondani?

kolbenheyer 2009.02.11. 16:52:49

@Azhát:
Nem, nem az, miért lenne?
A magyarok mindig nehezen értik meg, amit mondok. Biztos a mongolid vonás.

Veder1 2009.02.11. 16:53:18

@kolbenheyer
Erre nem tudok mit írni, te kész vagy :-DDDDDDDDD

Azhát 2009.02.11. 16:53:40

@kolbenheyer:
Ah, íme a bizonyság, hogy magyar vagyok. Milyen sokszor kétségbevonták már a blogokon...
Köszönöm.

kolbenheyer 2009.02.11. 16:55:21

@Vödör:
Ne félj, sose tekintettelek vita- vagy akárcsak beszélgetőpartnernek. Ez genetikai kérdés, a te fajodnak nem megy. Nekünk is nehéz a felsőbbrendűség terhe, de ez a mi sorsunk.

kolbenheyer 2009.02.11. 16:56:23

@Azhát:
Ne félj, én sosem fogom. Megérzem a szagotok.

Azhát 2009.02.11. 16:58:06

@kolbenheyer:

walmer2. az érvek bajnoka.
na erről ennyit, calam.

kolbenheyer 2009.02.11. 16:59:43

@Azhát:
Eszembe se jutna itt érvelni. Mindent a maga helyén és szintjén. A kutyámnak se magyarázom, miért kell lefeküdnie.

Azhát 2009.02.11. 17:01:11

@kolbenheyer:
és te írsz ide, erre a blogra cikkeket?

megkérlek, hogy töröld ki az összes hozzászólásomat innen.

nem akarok veled és walmerrel egy weboldalon lenni.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.02.11. 17:02:38

@kolbenheyer: húha:D:D:D:D:D Ez keményre sikeredett. Ajánlom mindenkinek az absztrakciót, jót fog tenni!

kolbenheyer 2009.02.11. 17:04:07

@Azhát:
Ohó, kezdi kapizsgálni! Tanulékony fajta mégis, bár csak utánozni tud.
(Keress rá az "irónia" szócikkre valahol, talán menni fog)
A törlést a liberális kollégák nem engedélyezik, korábban kellett volna meggondolni. :-)

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.02.11. 17:04:26

@kolbenheyer: kész, én kikészültem! :D
Minden elismerésem, erre nem számítottam, de nagyon jó!:D

kolbenheyer 2009.02.11. 17:05:13

@calam:
Ismersz. Született színész vagyok. :-)

kolbenheyer 2009.02.11. 17:06:10

@calam:
Ráadásul ez "testhezálló" szerep. :-)
(Szoktam tükörbe nézni)

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.02.11. 17:06:51

@kolbenheyer: emlékszem arra a kis előadásra, 3(?) éve nyáron, a kis újsággal. Akkor is hasonlóakat beszéltél:)

kolbenheyer 2009.02.11. 17:22:41

@calam:
Na a rabszolgák visszamentek a barakkjaikba álmodni. Vége a mai mókának, kár, olyan kis szórakoztatóak voltak. Tenyészteni kéne őket, hátha akkor még jobban kidomborodik ez a vonás.

Veder1 2009.02.11. 17:58:17

@kolbenheyer

te hülye pöcs vagy, de most komolyan.

(Ez irónia volt, ha nem vetted volna észre. Irónia, jah, persze...)

Arkhimédész 2009.02.11. 20:13:43

kolbenheyer, nagyon jól áll ez a duma Neked...

Annyira jól játszottad cion templomának "sekrestyését", hogy az már magáért beszél. :)

Gratulálok még egyszer a felszabadult előadáshoz.

Jó éjt, álmodjatok szépeket.

kolbenheyer 2009.02.12. 07:54:48

@Vödör:
Nem sikerült a rákeresés. Az nem irónia, ha egy alsóbbrendű barom azt játsza, hogy ő alsóbbrendű barom. De tőletek csak ez telik.
@Arkhimédész:
Azt hiszem a zuhanyzóajtó rossz oldalán keresed a megoldást. Tipikus rabszolga-szindróma.

Veder1 2009.02.12. 13:06:05

@kolbenheyer ezt magadra mondtad?

kolbenheyer 2009.02.12. 20:51:52

@Vödör:
Bár állítólag a te anyanyelved, de azért segítek a grammatikában. A "tőletek" névmás arra utalt, hogy a te alsóbbrendű fajtádbeliek. De belátom , hogy ez a primitív jelrendszer, amit ti nyelv helyett használtok félreértésekre adhat alkalmat. Talán egyszerűbb, ha nem is beszéltek, csak húzzátok tovább az igát.

Bockó · https://muslimstatistics.wordpress.com/ 2009.07.16. 22:33:33

@sün!malac69 az uborkaszezon főzöldsége: Ezek nem rendelkeznek logikával vagy realitásérzékkel, és önkritikával sem. Az országnak sincs sok ezekből, de egyelőre úgy tűnik, hogy valami még van.