A legfrissebb cikkek

Nincs megjeleníthető elem

Kapcsolat


Friss topikok

Statisztikák

Címkék

alkotmány (20) állam (6) állambiztonság (10) állambiztonságis jelen (6) arab (9) atom (7) a mennyei birodalomban (6) bajnai gordon (10) biológia (16) bíróság (6) bkv (7) budapest (10) cigány (86) demokrácia (87) diszkrimináció (6) egyház (6) ensz (8) erkölcs (6) eu (28) európa (7) evolúció (10) fantasy (9) fasizmus (6) fidesz (148) foci (6) gay (17) gay pride (12) gáza (14) gazdaság (19) google (6) gyász (7) gyurcsány (49) hamasz (13) hitler (8) holokauszt (12) hülyeség (6) humor (9) index (10) internet (9) irán (21) iszlám (6) izrael (39) jared diamond (6) jézus (10) jobbik (73) jog (8) kádár (7) katolikus egyház (7) kdnp (10) keresztény (12) kereszténység (11) kína (11) kolbenheyer ír (162) kolbenheyer olvas (233) kommunizmus (14) környezetvédelem (6) közélet (9) közgazdaságtan (26) krimi (17) külpolitika (20) kultúra (25) liberalizmus (13) lmp (9) magyar (15) magyarország (140) magyar gárda (9) magyar hírlap (6) martin (6) mdf (12) meleg (13) mongol (18) mszp (62) náci (51) nacionalizmus (10) németország (11) nemzet (32) nemzetbiztonság (8) nyelvészet (6) obama (21) oktatás (11) orbán (56) oroszország (8) összeesküvés (6) őstörténet (6) palesztin (15) politika (215) pszichológia (14) rasszizmus (19) regény (27) reggel (67) rendőr (7) rendszerváltás (24) rowling (7) rükverc (11) rukverc (15) sci fi (11) sólyom lászló (11) szabadság (17) szdsz (20) szeretet (6) szlovákia (11) társadalom (69) tech (7) terrorizmus (8) több fényt a kdnp be (8) történelem (155) tudomány (8) tüntetés (6) usa (47) választások (34) választás 2010 (44) vallás (14) válság (11) varga e tamás (6) vendégpost (11) világ (14) voks10 (26) vona gábor (7) zene (12) zsidó (48) Címkefelhő

Designerünk

Legutolsó kommentek

Nincs megjeleníthető elem

Rasszista pokol

2009.02.04. 16:00 R_John

Igazából ez a Pásztor Albert-féle cigányozós ügy elég undorító. Amiről beszélt az egyszerű, tapló rasszizmus, amire nem mentség az, hogy a statisztikák szerint jó rendőr, hogy Miskolcon lényegesen csökkent a bűnözés. Hogy miért is rasszista? Azért, mert nem a tényeket közölte, hanem többlet tartalmat adott annak, hogy az elkövetők cigányok lennének, mintha ennek bármilyen plusz értelme lenne. (Akik cigánybűnözésről beszélnek, azoknak üzenem: ebben az összetételben a cigánybűnözés jelzős szerkezet. A jelző meg jelent valamit, ugye, például valamiféle tipizálást.)


Pásztor nem csak a sokat idézett legvédhetőbb mondatot mondta („Azt nyugodtan kijelenthetjük, hogy a közterületi rablások elkövetői cigány emberek. Igazából Miskolcon legfeljebb pénzintézetet vagy benzinkutat rabol ki magyar, minden más rablás viszont az ő részük"), voltak ott mások is. Például: „Mi, rendőrök teszünk azért, hogy kivegyük a részünket a fiatalok neveléséből. A baj csak az, hogy a sok kis aranyos cigánygyerekből gyakran lesz durva és kegyetlen bűnelkövető. A családokban kéne valamit kezdeni a dologgal, hogy ne ilyen irányban változzanak.” Ebben ugye teljesen nyilvánvaló a kapcsolat a cigányság és bűnözés között, illetve a cigány családok nevelése és a gyerekeik bűnözése között. Ez pedig nettó rasszizmus, szimpla bunkóság. Szóval Pásztor elmehetne (khmkhm) egy másik állástípusba, ezt azonban megúszta. (Mellékág: egy köztiszteletben álló személynek tudnia kellett volna, hogy ha ilyeneket mond, akkor annak hatása van a közbeszédre.  Természetes ennek megfelelően alakult is a közhangulat, elszabadult a pokol, rég nem látott indulattal csapott le a cigánygyűlölet Magyarországra és a magyarországi cigányokra.)

Először úgy döntöttem, hogy nem írok postot erről a témáról. Azért nem, mert úgy éreztem, senkit sem tudok meggyőzni, túl nagyok az indulatok. Tehetetlennek éreztem magamat, nem láttam esélyét, hogy elmagyarázzam bárkinek, miért borzasztó és miért rasszizmus cigánybűnözésről beszélni. Szerencsére megjelent két nagyon jó véleménycikk a témában. Ezek képezték a minimális ellensúlyt az elszabaduló rasszista indulatokkal szemben. Azonban jött a kedves miniszterelnök.

Gyurcsány Ferenc hatására Draskovics Tibor visszahelyeztette Pásztort pozíciójába. (Draskovics talán komolyan gondolta, hogy Pásztornak mennie kell, Gyurcsány miatt került vissza. Draskovicsnak ezután mennie kellene, ugyanis most lett teljesen nyilvánvaló, hogy az elveit feladva ragaszkodik a hatalomhoz. Ha más nem, ennek kellene egy politikus halálának lennie, neki azonban fontosabb a hatalom, mint a saját gondolatai.)
Gyurcsány hihetetlenül visszataszító dolgot csinált. Visszahelyeztette pozíciójába a cigányozó kapitányt. Ezzel elárulta a hazai cigányságot, magukra hagyta őket. A társadalom legkirekesztettebb, legelesettebb, legszegényebb részét. Azt a csoportot, akik szinte rabszolgasorban vannak tartva, nem jogilag, hanem a társadalom szerkezetéből adódóan. Mert sokkal kisebb eséllyel jutnak munkához, mert sokan a táskájukhoz kapnak a villamoson, ha felszáll egy cigánynak vélt ember, mert a cigány gyerekeket ok nélkül kisegítő osztályba rakják.

Gyurcsány Ferencnek rövid idő alatt ez volt a második olyan lépése, ami miatt minden liberálisnak üvöltenie és tiltakoznia kellene. Először amikor a nyári melegfelvonulás résztvevőit hagyta magára, majd Chartázott egy gyengét, hónapokkal később. Melegeket ott nem láthattunk, viszont cigányok valamiért voltak. Most a miniszterelnök a  társadalom által leggyűlöltebb kisebbséget hagyta magára, árulta el. Ráadásul politikailag sem lesz nyerő a dolog. Ettől egyetlen egy kibaszott szavazatot sem fog visszaszerezni, viszont remélem, veszíteni igen. Akkor lenne igazán jó ez az ország, ha most például a Fidesz is komoly szavazótömeget veszítene el, de erre még csak számítani sem lehet.

Gyurcsány Ferencnek most kellene lemondania, és nagyon-nagyon sokáig meg se szólalnia. Soha többet ne merje magát antifasiszta élharcosként, a kisebbségek, elesettek védőjeként feltűntetni. Hitelesebb lesz, ha elkapja az elájuló kormányszóvivőt.
 

178 komment · 1 trackback

Címkék: politika magyarország tolerancia társadalom cigány diszkrimináció rasszizmus

A bejegyzés trackback címe:

https://sardobalo.blog.hu/api/trackback/id/tr36921610

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Crile's 2009.02.04. 19:50:15

A tudatlanság: erő...Szép jó reggelt kívánok, kedves magyarok. Ilyen ország márpedig van.Tegnap Pásztor Albert, Miskolc rendőrkapitánya - nyilván mindenki értesült már róla - sajtótájékoztatóján elmondott néhány olyan tényt, amik egyeseket politikailag ér…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Walmer 2009.02.11. 14:58:25

@frompearly: Hát te ugyan ki a fene vagy?
"ahol bedrogozott férfiak ,egymást szopják a kamionokon "
Ez meg olyan szintű hülyeség, amit már kommentálni sem lehet.
Had találgassak: Rendszerváltás veszteseinek gyereke vagy, apád alkesz, anyád munkanélküli, utálnak mindenkit. Világos, hogy rád is átragadt a világlátásuk.
Utálsz mindenkit, aki nem olyan szerencsétlen kis pöcs, mint te. gratulálok.

frompearly 2009.02.11. 15:05:26

@Walmer: nem, nem az vagyok Te ostoba ,szüleim tanárok, már ha erre vagy kíváncsi ,nem utálok senkit csak az olyan faszokat, mint Te meg a haverod akik osszák az észt ,kardoskodnak itt vmi olyan mellett, amit már rég nem lehet védeni...

Walmer 2009.02.11. 15:07:44

@frompearly:
tanárok... fasza.
Aztán mi a pék faszát nem lehet védeni? Azt hogy a cigány, meg a buzi, meg a zsidó pont olyan ember, mint te?

Azhát 2009.02.11. 15:09:31

@Walmer:
Akkor most mit is akarsz mondani? Milyen érveid is vannak?

Balance Of Power 2009.02.11. 15:12:57

Nekem egy jogasz baratom, aki idonkent vedi is a cigokat, mondta egyszer ellel a hangjaban, hogy "bizonyara veletlenul vannak tele a bortonok ciganyokkal."
Az ember egyebkent lassan megszokja, hogy az orszag 99,9%-a "rasszista", de mi ez a konnyfakaszto bullshiteles a "rabszolgasorba taszitott" kisebbsegrol? A rabszolga nem az veletlenul, akit EN kihasznalok-kizsigerelek, halalra dolgoztatom, mikozben hereverezek? Ez nem veletlenul forditva van? MI dolgozunk, adozunk es ok a haszonelvezoi - szamold mar ki, mennyi csaladi potlek jar nekik X gyerekkel szamolva...

para_zt 2009.02.11. 15:14:58

@Magyarkodó blog:

A hivatkozott Dél-Afrikáról szóló cikket kötelező olvasmánnyá tenném, okulásképp.
A szociológusok egy részének az álláspontja szerint a szegregáció hasznos, erre meghazudtolhatatlan példa Dél-Afrika. Jártam ott a nyolcvanas években, tudom mit beszélek. Ma már nem mennék. Az unokatestvéremet majdnem agyonlőtték egy ÉTTEREM KIRABLÁSA közben...
Éjjel a piros lámpánál nem kell megállni, ha biztonságos az áthaladás, mert megállni veszélyesebb!!!!
Hát nem szeretnék ilyen országban élni!

Az általánosításról pedig:
Amikor Görögországban azt olvastam kiírva, hogy "Magyar, ne lopj" nem arra lettem dühös aki kiírta, hanem azoknak a honfitársainknak kezét törtem volna el, akik miatt ezt ki kellett írniuk....
Na ezen gondolkodjatok el!

Malacka, egyetértek!

sertésmájkrém 2009.02.11. 15:15:08

A cigányok ha lehetőséghez jutnak ugyanúgy (ha nem jobban) követnek el gazdasági bűncselekményeket. …
A magyarok bűnelkövetési módszereire nem jellemző az aránytalan erőszak, és a túlerővel történő támadás. Köznapi példával élve, nem lesz egy egyszerű rablás vége maradandó sérülés az áldozaton, az idősek és kiskorúak brutális megerőszakolása és/vagy megölése. Ez a cigánybűnözés.
Magyarok (és mások sem a cigányokon kívül) nem tartanak rettegésben falvakat, nem inzultálnak senkit a buszon mert nem cigány, nem kiabálnak utána hogy büdös tetves magyar, ha csak végigmegy az utcán. A cigányok igen.
Egyszerű lakosokról beszélek.

Gondolom, hogy tények nem hatják meg és nem befolyásolják a kialakult gondolatmenetét, amíg én is csak távolról láttam romát és nem kellett a közelükben élnem, nekem is rettentően liberális meggyőződéseim voltak.
Az se számítson, hogy más is él mélyszegénységben mégsem teszi azt, amit a cigányok. Törekszik arra, hogy tiszta környezetben nevelje a gyermekeit, 5-10 évente nem lakja le úgy a környékét, hogy azt már csak ipari módszerekkel lehessen helyrehozni, természetesen a köz pénzéből.

Elmentek ti a büdös picsába. Sajnos van cigányokra jellemző bűnözés. Majd ha ate anyádat verik agyon 500 ft ért majd erőszakolják meg, felfogod, amíg nem addig biztosan nem.

Távol a cigányoktól könnyű liberálisnak maradni és hitetlenkedni.

Walmer 2009.02.11. 15:17:34

@para_zt:
" szociológusok egy részének az álláspontja szerint a szegregáció hasznos"
Ki az, aki ezt mondja??????
Te felfogod milyen szöveget nyomsz?

frompearly 2009.02.11. 15:19:42

@Walmer: olyan mint én ?miért olyan?ismerjük egymást?

Walmer 2009.02.11. 15:19:47

@sertésmájkrém:
Amit leírtál az maga a nettó rasszizmus.
Az ilyen férgek miatt nem működik ez az ország.

Azhát 2009.02.11. 15:20:22

walmer neked aztán hatalmas érveid vannak...

Balance Of Power 2009.02.11. 15:21:38

@Walmer: Azt a szocialis munkast peldaul (van nehany ilyen idealista csendes "orult"), aki igenis latogatja oket, urambocsa lekoltozik hozzajuk, valoban lehet becsulni. De ok nem is fogjak blogokon osztani az eszt meg rasszistazni, hanem a maguk modjan tenyleg tesznek valamit.

Walmer 2009.02.11. 15:22:13

@frompearly: Ja, különb embernek tartod magad náluk? neked biztos 3 lábad van, meg 2 fejed. Tudod mit, tévedtem. KÜLÖNBEK, mit te.
Hogy ismerlek-e? A hozzászólásaidból sok minden kiderült. Túl sok is.

para_zt 2009.02.11. 15:23:40

@Walmer:
Igen. Akik már felismerték a társadalmi veszélyt. Az egyik legelismertebb egyetemünk szociológia előadásán halottam az előadó professzortól. Meg is indokolta. Érdemes lett volna meghallgatni másoknak is.....

Addig is olvasd el a fenti cikket!

Walmer 2009.02.11. 15:25:20

@Azhát: Érvelni értelmes emberekkel lehet, akik értelmes dolgokat mondanak. olyanokkal nem lehet vitázni és érvelni, hogy "a szegregáció hasznos dolog", meg "nem véletlenül vannak tele a börtönök cigányokkal".
Ha olyanokat mondanék egy vitában, hogy a Föld lapos és tányér alakú, milyen érveket hoznál fel?

Walmer 2009.02.11. 15:26:08

@para_zt: kinek a legelismertebb egyetemén? Hol?

Azhát 2009.02.11. 15:26:29

@Walmer:
csakhogy én nem ezeket az érveket hoztam fel.

frompearly 2009.02.11. 15:31:00

@Walmer: Én más vagyok!én nem járok késsel szórakozni, nem ölök meg senkit ,nem akarom ráerőltetni a nyílvánosságra szexuális magánéletemet ,szokásaimat ,hogy fogadják el mert enélkül kirekesztve érzem magam...ha te magad ebbe a táborba sorolod hajrá, én nem!legyenek is különbek mint én!Így a jó!

Walmer 2009.02.11. 15:32:29

@Azhát: Valóban, te cigányok szájába adtad a saját véleményedet.
A "le vannak maradva a cigány gyerekek a többihez képest" dolog kapcsán meg először talán olvass szociológiai elemzéseket a témáról. Esetleg külföldieket is. Amíg nem vagy képben, nem tudok vitázni veled, mert nincs értelme. Bocs.

csabakirályfi 2009.02.11. 15:34:02

Egy nagy túróst. A tény az az, hogy az utcai rablásokat cigányok követték el. Hogy nem megy velük az együttéles.
Hol itt a többlet tartalom? Hol a bünügyi statisztika? Tessék azzal cáfolni, nem pedig álmodozni.
Jó lenne azzal foglalkozni, amit mondott (azért mondta), az olvasatokat meg hagyni a francba. Ki követte el a tudósított két új utcai rablást? PC bünügyi tudósítás. Ja, ja, ja.

Walmer 2009.02.11. 15:35:47

@frompearly: Ezzel, most azt mondod, hogy minden cigány késsel jár szórakozni?
És minden meleg nyíltan csinálja az utcán? És te ezt komolyan gondolod? Az olyan hetero hölgyekből, akik abból élnek, hogy élőben mutatják a csöcseiket a tévében, azokkal nincs bajod? vagy azokkal a hetero magyar alkesz urakkal akik agyonverik a feleségüket, meg a gyereküket azokkal sincs, ugye? csak a Dzsottikkal, meg a buzikkal. Bravó, csak így tovább a csúcsig.

para_zt 2009.02.11. 15:36:52

Megragadtad a lényeget, látom....
Az ország egyik legnagyobb egyetemén, maradjunk ennyiben.

Ha elmész egy nyelviskolába mivel kezdesz beiratkozás után? Szintfelmérőt írsz. Hogy minek? Azért hogy azok a "mocskok" SZEGREGÁLNI tudjanak. Mégsem mész az ombudsman-hoz....
Mert belátod, hogy nem lenne jó ha összemosnának mindenkit egy csoportba, tudásszinttől függetlenül.
Sem a gyengébbnek, sem az erősebbnek.
Akárhogy nézzük, ez szegregáció. Mégis mindenkinek az érdekében történik....

Azhát 2009.02.11. 15:38:10

@Walmer:
Mert te szociológus vagy, aki ilyeneket olvas?
Mert akkor oké.
De ha nem...

Másrészt: azt a dolgot a cigány mondta. És nyilván azért mondta, mert ezt ő is lényeges különbségnek érezte.
Erre reagálj érdemben. Mondd azt, hogy te szociológus vagy, végeztél ezügyben vizsgálódásokat, és nem így van, a cigányok NEM így nevelik a gyereket, nem így élnek családi életet.

kolbenheyer 2009.02.11. 15:41:05

@para_zt:
Teljesen igazad van. Az én rokonaim el is tervezték, hogyan legyen Magyarországból jó kis gyarmati munkatábor. Ebből az alsórendű félmongolid fajtából nem lehet többet kihozni. Nézz körül ezen a szemétdombon, nincs igazam? Az uralom és az élettér az erősebbnek jár, a gyenge meg fogja köszönni, ha betagozódhat az új világrendbe. Eljön még az árja hajnal.

Arkhimédész 2009.02.11. 15:41:25

Vakablak, Proszektúra, Artúr és most Walmer.

Ti vagytok a kedvenceim.

Mondd, ti nem vagytok véletlenül rokonok? :)

Walmer 2009.02.11. 15:41:42

@csabakirályfi: Egy nagy túrót. Milyen utcai rablásokat? Mely időszakban? Hol a statisztika erről? Egy köztisztviselő, aki az én rohadt adómból is kapja a kibaszott fizetését legelőször is a Magyar Köztársaság törvényeit tartsa be. Abban pedig az is benne van, hogy nem lehet megkülönböztetni embereket etnikai származásuk/vallásuk/bőrszínük, stb alapján.
Egyáltalán mi volt a célja ezzel? megmondom: indulatokat szítani. Sikerült neki.
A civilizált világban az ilyen ostoba fakabátok eltűnnek örökre.

Azhát 2009.02.11. 15:42:51

@Walmer:
"Egy nagy túrót. Milyen utcai rablásokat? Mely időszakban? Hol a statisztika erről?"

Statisztika nincs, mert nem lehet etnikailag különbséget tenni :)

Walmer 2009.02.11. 15:42:54

@para_zt: Te ostoba paraszt.
Azt DIFFERENCIÁLÁSNAK hívják!!!!
és ilyenekkel kell vitázni. beszarok

frompearly 2009.02.11. 15:43:53

@Walmer: Na figyi te barom, azt mondom hogy sötét vagy mint az éjszaka... megöltek(kivégetek) egy embert minden ok nélkül,egy másikat vesénszúrtak ,a harmadikat összeverték ,Cigányok voltak azt mondom ,Te mit mondassz azok voltak?

Walmer 2009.02.11. 15:44:50

@Azhát: Csak te mondod, hogy ezt cigány mondta. De ha cigány mondta is 1000 és egy oka van annak miért mondhatta.
Nem vagyok szociológus, csak érdekel a téma és utánajárok mielőtt elkezdem blogokon osztani az észt.

para_zt 2009.02.11. 15:46:35

Differenciálás a matematikában van.
Szegregáció = Elkülönítés
Ami történhet számtalan alapon....
Mielőtt fröcsögsz, tájékozódj!

Walmer 2009.02.11. 15:46:56

@frompearly: Cigányok voltak te fasz, persze.
De emiatt nem tehetsz felelőssé minden egyes cigányt!!!!!
Simon Tibit agyonverték. Nem cigányok. Magyarok. Erre mi a qrva nénikédet mondasz ugyan?

Azhát 2009.02.11. 15:50:35

@Walmer:
"Csak te mondod, hogy ezt cigány mondta."

ja igaz, lehet hogy hazudok. Vagy csak neked vannak előítéleteid?????

"De ha cigány mondta is 1000 és egy oka van annak miért mondhatta."
Esetleg mondjál egyet. Hadd okosodjunk.

"Nem vagyok szociológus, csak érdekel a téma és utánajárok mielőtt elkezdem blogokon osztani az észt."
Csakhogy: ÉN nem osztottam az észt, szimplán leírtam valamit, amit hallottam. ha rosszul tudom javits ki. de eddig nem tetted. Pedig ha van tudásod, akkor osszd az észt. Ha nem osztod, akkor...

Walmer 2009.02.11. 15:54:48

@para_zt:
na te félművelt okostóni:

" A szegregáció a társadalmi távolságtartás intézményesített, fizikai elkülönülésben kifejeződő formája."

Differenciálás:"lat. ’különbségtevés’> : a gyerekek, ifjak egyéni sajátosságaira tekintettel levő fejlődés fejlesztés lehetőségeinek és feltételeinek biztosítása az oktatás által"

Azhát 2009.02.11. 15:55:14

@Walmer:
"De emiatt nem tehetsz felelőssé minden egyes cigányt!!!!!"

Nem bizony. Remélem nem is teszi itt senki.

Csak a gond az, hogy a felelős cigányok se nagyon bűnhődnek... Legalább annyira, hogy a többi elgondolkodjon: érdemes-e.
Ez persze mindenféle bűnesetre és elkövetőre érvényes.

frompearly 2009.02.11. 15:58:15

Mondtam én ilyet?lemegyek harmincad magammal egy szórakozóhelyre ,tételezzük fel a barátaimmal járok szórakozni ,minden ok nélkül kést rántok és elkezdek szurkálni egy embert és a 30 barátom közül senki nem szól rám!szerinted ez nem elgondolkozató ,te hoki?
Simon Tibit meg ne keverd ide...légyszíves ne!
teljesen más szitu!

frompearly 2009.02.11. 15:58:24

Mondtam én ilyet?lemegyek harmincad magammal egy szórakozóhelyre ,tételezzük fel a barátaimmal járok szórakozni ,minden ok nélkül kést rántok és elkezdek szurkálni egy embert és a 30 barátom közül senki nem szól rám!szerinted ez nem elgondolkozató ,te hoki?
Simon Tibit meg ne keverd ide...légyszíves ne!
teljesen más szitu!

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.02.11. 15:58:31

Bossza meg a jegesmedve óriás pénisze!

Hát a cigányokat nem integrálni kell, mert az azt jelenti, h a kulturájukat, ami valljuk meg, nem européer, beolvasztjuk a mienkbe úgy, ahogy van, változtatás nélkül.

Ehelyett ASSZIMILÁLNI KELL őket, alkalmazkodniuk kell az európai szokásokhoz. Olyanokhoz, h
- nem hangoskodunk buszon, vonaton, kórházban,
- nem verjük meg a tanárt,
- a bíróság ítél és nincs vendetta, nincs vérbosszú,
- ha szegény vagyok, az nem hatalmaz fel arra, h lopjak is,

stb....

lényeg a lényed. integrálást elfelejteni, ASSSZIMILÁLÁS! Nincs más esélyük, különben rohanunk a forradalom... helyett a polgárháborúba!

frompearly 2009.02.11. 15:58:59

Mondtam én ilyet?lemegyek harmincad magammal egy szórakozóhelyre ,tételezzük fel a barátaimmal járok szórakozni ,minden ok nélkül kést rántok és elkezdek szurkálni egy embert és a 30 barátom közül senki nem szól rám!szerinted ez nem elgondolkozató ,te hoki?
Simon Tibit meg ne keverd ide...légyszíves ne!
teljesen más szitu!

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.02.11. 15:59:09

Bossza meg a jegesmedve óriás pénisze!

Hát a cigányokat nem integrálni kell, mert az azt jelenti, h a kulturájukat, ami valljuk meg, nem européer, beolvasztjuk a mienkbe úgy, ahogy van, változtatás nélkül.

Ehelyett ASSZIMILÁLNI KELL őket, alkalmazkodniuk kell az európai szokásokhoz. Olyanokhoz, h
- nem hangoskodunk buszon, vonaton, kórházban,
- nem verjük meg a tanárt,
- a bíróság ítél és nincs vendetta, nincs vérbosszú,
- ha szegény vagyok, az nem hatalmaz fel arra, h lopjak is,

stb....

lényeg a lényed. integrálást elfelejteni, ASSSZIMILÁLÁS! Nincs más esélyük, különben rohanunk a forradalom... helyett a polgárháborúba!

frompearly 2009.02.11. 15:59:15

Mondtam én ilyet?lemegyek harmincad magammal egy szórakozóhelyre ,tételezzük fel a barátaimmal járok szórakozni ,minden ok nélkül kést rántok és elkezdek szurkálni egy embert és a 30 barátom közül senki nem szól rám!szerinted ez nem elgondolkozató ,te hoki?
Simon Tibit meg ne keverd ide...légyszíves ne!
teljesen más szitu!

Walmer 2009.02.11. 15:59:36

@Azhát: mondjak egyet?
Be akart vágódni az olyanoknál, mint te.

Annyira messziről kell kezdenem, hogy itt gépelhetnék órákig, amit nem tehetek meg mert dolgozom és kedvem sincs hozzá.

Walmer 2009.02.11. 16:00:25

@frompearly:
"Simon Tibit meg ne keverd ide...légyszíves ne!
teljesen más szitu! "

Aztán miért? mert nem lehet büdöscigányozni?

Azhát 2009.02.11. 16:02:19

@Walmer:
"mondjak egyet?
Be akart vágódni az olyanoknál, mint te."

???? Milyeneknél? Tanárképző főiskolára járóknál??? :-O

Szóval ez megint nem volt érv...

"Annyira messziről kell kezdenem, hogy itt gépelhetnék órákig, amit nem tehetek meg mert dolgozom és kedvem sincs hozzá."

Ez duma.

para_zt 2009.02.11. 16:02:29

@Walmer:
"A szegregáció és az integráció az oktatásban gyakran használt kifejezések. A szegregáció fogalom elkülönítést, míg az integráció beolvasztást, hozzácsatolást jelent. Az oktatásban a szegregáció valamely tanulói csoport elkülönített, szeparált oktatását, míg az integráció a különböző nevelést igénylő gyerekek együttnevelését, oktatását takarja."
ha már netes forrást akarunk használni...

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.02.11. 16:04:22

@Walmer:

"Simon Tibit agyonverték. Nem cigányok. Magyarok."

De egy fasz vagy, b+!
Hát ha magyar öl magyart, vagy cigány öl cigányt, az a gyilkosság szintjén felháborító, de semmi több, etnikai konfliktusban nem játszik.

de ha cigányt öl magyar, akkor rögtön hápognak a libbancs jogvédők, h "itt kérem rasszizmus van, ölik a romákat", ergo ha cigány öl magyart, miért ne lehetne viszonossági alapon azt kiáltani, h itt magyargyűlölő romák ölik a magyarokat, tehát romarasszizmus.

Most két lehetőség van:
a) Mindkettő rikácsolás fasság,
b) Mindkettő rikácsolás legitim szöveg.

Balance Of Power 2009.02.11. 16:05:03

@Walmer: Hat pedig jo lenne, ha raszannad az idot akar melo utan. Mindenki kivancsian varja ugyanis - tanits, Mester!

Addig viszont kenytelenek leszunk azt gondolni, hogy jellegtelen kis provokator vagy.

Lova 2009.02.11. 16:05:41

Walmer, jobban tennéd ha lenyugodnál. Sokkal többet ártasz a mondanivalódnak, mint használsz ezzel a stílussal.

para_zt 2009.02.11. 16:05:44

@malacka69 az édentől keletre...:
Megint igazat szóltál.
Már alig várom Walmer barátunk intelligens kirohanását... :)

Walmer 2009.02.11. 16:06:03

@frompearly:
Te komolyan olyan hülye vagy, mint a segg szüretkor.
Egy. Ha te megszúrsz valakit, az egy pillanat. nem úgy megy hogy nekállsz órákig szurkálni.
kettő. Hogy akadályozta volna meg a szurást egy olyan cigány aki a helyszintől legalább 30 km-re van (kb 800,000 cigányról van szó)

frompearly 2009.02.11. 16:08:07

@Walmer: nem, nem azért de ha visszaolvasol én egyszer sem büdöscigányoztam vagy ,igen?
Belemagyarázod a mondandómba amit látni akarsz ,tipikus ....
Azért mert Simon-t(r.i.p.) nem azért "kezdték ki" mert nem tetszett neki hogy látja eltörik egy lány állkapcsát a pultban a nehézfiúk ...
és szólt ő máshogy viselkedett...sajnos

para_zt 2009.02.11. 16:11:27

@Walmer:
A srácot nem hirtelen megszúrták, hanem megszúrták bent, majd kint folytatták...
Szerinted nem lett volna elég idő leállítani a haverok részéről, ha van bennük ilyen szándék????
De nem volt. Nem azért mert romák, hanem azért, mert aljas emberek. És az összes ilyen rohadjon a sitten élete végéig kenyéren és vízen, bőrszíntől függetlenül.
Ennyi.

frompearly 2009.02.11. 16:11:35

@Walmer: csatlakozok az előttem szólókhoz ,vagy fizetnek neked ezért vagy tényleg ilyen hülye vagy ,nem tudom melyik a rosszabb....

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.02.11. 16:12:56

@frompearly: asszem egyet sem, vagy talán egyet. De jó sztereotipizálást kivánok.

Walmer 2009.02.11. 16:17:26

@Lova: Ha nem vetted észre, konkrétan leszarom, hogy meggyőzzelek benneteket. Már vitáztam elegat olyanokkal, akikkel lehet. Veletek csak mókázom.

Walmer 2009.02.11. 16:20:53

@para_zt:
"Nem azért mert romák, hanem azért, mert aljas emberek"

Végre egy mondat. csak eljutottunk ide is.
Egyetértek, my friend

Veder1 2009.02.11. 16:22:14

A Veszprémben történtek nem illeszthetők be a "cigánybűnözésnek" mondott esetek sorába. Veszprémben tipikus maffia megmozdulás volt, történetesen a cigány maffia volt, de lehetett volna ukrán, albán szerb, vagy magyar is.

Azhát 2009.02.11. 16:22:56

@Walmer:
"Ha nem vetted észre, konkrétan leszarom, hogy meggyőzzelek benneteket."

Hát ez a te ARS poeticád. És ezek után vegyünk komolyan?

"Veletek csak mókázom."
Miért nem a bal kezeddel csinálsz valamit az asztal alatt?

Walmer 2009.02.11. 16:23:58

@Azhát:
"Tanárképző főiskolára járóknál"
Odajársz?
Részvétem
Amúgy nyilván nem. csak az olyan kis szalonrasszistáknál, mint te.

Azhát 2009.02.11. 16:25:58

@Walmer:
Ne, walmer, elég az érvekből, ne vágj a képünkbe egyszerre ilyen sokat! Már zúg a fejünk a rengeteg érvedtől...

Walmer 2009.02.11. 16:25:59

@Azhát:
"Miért nem a bal kezeddel csinálsz valamit az asztal alatt"

Ne magadból indulj ki, te recskabajnok:-)

Azhát 2009.02.11. 16:26:49

@Walmer: nem, én belőled indulok ki.

Azhát 2009.02.11. 16:30:05

@Walmer: hát te mondtad, hogy te mókázol itt velünk. ezek szerint te ilyen mókásgyerek vagy.

Walmer 2009.02.11. 16:30:26

léptem.
További jó cigányozást

Walmer 2009.02.11. 16:31:01

@Azhát: ha te mókázol, akkor vered?????

kolbenheyer 2009.02.11. 16:36:05

Kár, hogy walmer elment, most itt maradtam veletek egyedül.
Nincs viccesebb annál, mint amikor egy rabszolgafaj egyedei fehérembert játszanak.

Azhát 2009.02.11. 16:38:21

@kolbenheyer:
"Nincs viccesebb annál, mint amikor egy rabszolgafaj egyedei fehérembert játszanak."

Ezt nem értem.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.02.11. 16:38:36

@kolbenheyer: hú, ezt most nem értem, vagy nem nem működik az iróniaméterem?

Veder1 2009.02.11. 16:38:48

"Nincs viccesebb annál, mint amikor egy rabszolgafaj egyedei fehérembert játszanak. "

Ezt azért pontosíthatnád, hogy kik és mit, mert így nincs sok értelme. Valszeg amúgy sem lesz...

kolbenheyer 2009.02.11. 16:41:20

@calam:
Kapcsold be és megérted. :-)
A többieknek fel sem tűnt, nem véletlen. Hogy ha következetesek lennének, tudnák, hogy a magyar rabszolgafaj, ezért vicces, amikor ők rúgnak lefele és azt hiszik a cigányokhoz képest ők a civilizált európaiak. Fehér lovon, mi?

Veder1 2009.02.11. 16:44:35

@kolbenheyer

Na tudtam, hogy így sem lesz értelme...

kolbenheyer 2009.02.11. 16:47:51

@Vödör:
Tudtam, hogy nem fogod érteni, ezért is vagy rabszolga. Ez az élet rendje, ahogy te is meg a kis barátaid írjátok. Bele kéne nyugodni.

Azhát 2009.02.11. 16:50:53

@kolbenheyer: "Tudtam, hogy nem fogod érteni, ezért is vagy rabszolga. Ez az élet rendje, ahogy te is meg a kis barátaid írjátok. Bele kéne nyugodni.

Hú, hát ez hogy milyen kedves szöveg! Ez is liberális szöveg, tessék mondani?

kolbenheyer 2009.02.11. 16:52:49

@Azhát:
Nem, nem az, miért lenne?
A magyarok mindig nehezen értik meg, amit mondok. Biztos a mongolid vonás.

Veder1 2009.02.11. 16:53:18

@kolbenheyer
Erre nem tudok mit írni, te kész vagy :-DDDDDDDDD

Azhát 2009.02.11. 16:53:40

@kolbenheyer:
Ah, íme a bizonyság, hogy magyar vagyok. Milyen sokszor kétségbevonták már a blogokon...
Köszönöm.

kolbenheyer 2009.02.11. 16:55:21

@Vödör:
Ne félj, sose tekintettelek vita- vagy akárcsak beszélgetőpartnernek. Ez genetikai kérdés, a te fajodnak nem megy. Nekünk is nehéz a felsőbbrendűség terhe, de ez a mi sorsunk.

kolbenheyer 2009.02.11. 16:56:23

@Azhát:
Ne félj, én sosem fogom. Megérzem a szagotok.

Azhát 2009.02.11. 16:58:06

@kolbenheyer:

walmer2. az érvek bajnoka.
na erről ennyit, calam.

kolbenheyer 2009.02.11. 16:59:43

@Azhát:
Eszembe se jutna itt érvelni. Mindent a maga helyén és szintjén. A kutyámnak se magyarázom, miért kell lefeküdnie.

Azhát 2009.02.11. 17:01:11

@kolbenheyer:
és te írsz ide, erre a blogra cikkeket?

megkérlek, hogy töröld ki az összes hozzászólásomat innen.

nem akarok veled és walmerrel egy weboldalon lenni.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.02.11. 17:02:38

@kolbenheyer: húha:D:D:D:D:D Ez keményre sikeredett. Ajánlom mindenkinek az absztrakciót, jót fog tenni!

kolbenheyer 2009.02.11. 17:04:07

@Azhát:
Ohó, kezdi kapizsgálni! Tanulékony fajta mégis, bár csak utánozni tud.
(Keress rá az "irónia" szócikkre valahol, talán menni fog)
A törlést a liberális kollégák nem engedélyezik, korábban kellett volna meggondolni. :-)

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.02.11. 17:04:26

@kolbenheyer: kész, én kikészültem! :D
Minden elismerésem, erre nem számítottam, de nagyon jó!:D

kolbenheyer 2009.02.11. 17:05:13

@calam:
Ismersz. Született színész vagyok. :-)

kolbenheyer 2009.02.11. 17:06:10

@calam:
Ráadásul ez "testhezálló" szerep. :-)
(Szoktam tükörbe nézni)

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.02.11. 17:06:51

@kolbenheyer: emlékszem arra a kis előadásra, 3(?) éve nyáron, a kis újsággal. Akkor is hasonlóakat beszéltél:)

kolbenheyer 2009.02.11. 17:22:41

@calam:
Na a rabszolgák visszamentek a barakkjaikba álmodni. Vége a mai mókának, kár, olyan kis szórakoztatóak voltak. Tenyészteni kéne őket, hátha akkor még jobban kidomborodik ez a vonás.

Veder1 2009.02.11. 17:58:17

@kolbenheyer

te hülye pöcs vagy, de most komolyan.

(Ez irónia volt, ha nem vetted volna észre. Irónia, jah, persze...)

Arkhimédész 2009.02.11. 20:13:43

kolbenheyer, nagyon jól áll ez a duma Neked...

Annyira jól játszottad cion templomának "sekrestyését", hogy az már magáért beszél. :)

Gratulálok még egyszer a felszabadult előadáshoz.

Jó éjt, álmodjatok szépeket.

kolbenheyer 2009.02.12. 07:54:48

@Vödör:
Nem sikerült a rákeresés. Az nem irónia, ha egy alsóbbrendű barom azt játsza, hogy ő alsóbbrendű barom. De tőletek csak ez telik.
@Arkhimédész:
Azt hiszem a zuhanyzóajtó rossz oldalán keresed a megoldást. Tipikus rabszolga-szindróma.

Veder1 2009.02.12. 13:06:05

@kolbenheyer ezt magadra mondtad?

kolbenheyer 2009.02.12. 20:51:52

@Vödör:
Bár állítólag a te anyanyelved, de azért segítek a grammatikában. A "tőletek" névmás arra utalt, hogy a te alsóbbrendű fajtádbeliek. De belátom , hogy ez a primitív jelrendszer, amit ti nyelv helyett használtok félreértésekre adhat alkalmat. Talán egyszerűbb, ha nem is beszéltek, csak húzzátok tovább az igát.

Bockó · https://muslimstatistics.wordpress.com/ 2009.07.16. 22:33:33

@sün!malac69 az uborkaszezon főzöldsége: Ezek nem rendelkeznek logikával vagy realitásérzékkel, és önkritikával sem. Az országnak sincs sok ezekből, de egyelőre úgy tűnik, hogy valami még van.