Az utóbbi években egyre nagyobb hangon lehet zsidózni, történelmünk legsötétebb foltjának történelmi egyenruháit és történelmi zászlóit lelkesen lehet felidézni, felölteni, lobogtatni.
Legutóbb Williamson püspök egyházi visszafogadása kapcsán került reflektorfénybe a holokauszttagadás. Mit is mondott a püspök? Gyilkoltak zsidókat, de nem olyan sokat. Arra alapozta érvelését, hogy egy gázkamra-tervező (ilyenek vannak, hiszen az USA három államában mindmáig érvényben van a gázkamrás kivégzés) azt mondta, kizárt, hogy a haláltáborokban található felszereléssel ennyi embert meg lehetett volna gyilkolni.
Én nem értek a gázkamrákhoz. Ma már valószínűleg senki nincs, aki értene ekkora gázkamrák tervezéséhez. De mekkora paranoia kellhet vajon ahhoz, hogy valaki az egész nyugati világ minden mérvadó politikusának és történészének, valamint millió gyászoló családtagnak az álláspontját kétségbe vonja? Vagy mit képzel a zsidókról, amikor azt állítja: ezt az egészet csak kitalálták?
Nem csak kitalálták. Történelmi tény. És egyáltalán nem csak zsidókkal kapcsolatos. Nem a melegekre, politikai aktivistákra és másokra gondolok, akiket szintén ugyanezekben a haláltáborokban végeztek ki. Az, hogy egy 1933-ban nagyjából demokratikusan megválasztott kormány tizenkét évvel később sokmillió ártatlan civil kivégzéséért lett felelős, azt mutatja, hogy a demokráciára vigyázni kell. A demokrácia pedig mindannyiunké. Ahhoz, hogy ez a hatalmas tanulság az emberiség kultúrájának és emlékezetének része legyen, több mint tízmillió embernek kellett meghalnia. A zsidó származású európaiaknak annyiban van ehhez több közük, mint a többségnek, hogy számukra legtöbbször személyes, családi tragédiát is jelentett a tömeggyilkosság.
Azt azonban nem hiszem, hogy a tanulság, hogy a gonoszságnak és a gyűlöletnek esélye lehet akár egész nemzetek megsemmisítésére, pusztán a zsidóságé volna. Egyrészt: nem szabad elfelejteni, hogy az áldozatok majdnem fele nem zsidó volt, és származása, véleménye, szexuális irányultsága vagy más miatt szenvedett és halt meg a táborokban. Másrészt ez a tanulság mindannyiunk számára, mindenkivel kapcsolatban készen adott. Feketékkel szemben éppúgy elfogadhatatlan a rasszista indíttatású gyűlölet, mint zsidókkal szemben. Ha a DAC-meccsen a szlovák rendőrök magyarellenes gyűlölettől vezérelve vertek félholtra egy szurkolót, az éppolyan elfogadhatatlan, mint a cigányokat, homoszexuálisokat, zsidókat és másokat ért megaláztatások voltak a második világháború évei alatt. Ha a Magyar Gárda gyarmatosításról beszél, feketébe öltözik, a piros-fehér zászlót lobogtatja, az éppolyan alattomos propaganda a tisztességes emberekkel szemben, mint a harmincas évek hamis nacionalista mozgalmai.
A Holokauszt – bármilyen szerencsétlen a névválasztás – megtörtént. Ezt el kell fogadni, még ha felfogni nem is lehet igazán egyetlen ember halálát sem. Emlékezni kell rá, és emlékeztetni azokat, akik nem emlékezhetnek, hiszen még nem is éltek akkor. Aki nem felejti el, hogy egy nép alig öt esztendő alatt félig eltűnt a Föld színéről, az az emberiséget védi. Zsidókat, hungaristákat, kommunistákat és jezsuitákat éppúgy, mint mindenki mást, ma, a holokauszt áldozatainak emléknapján.
Holokamu?
2009.04.16. 09:30 Horváth Andor Márton
82 komment · 1 trackback
Címkék: magyarország holokauszt zsidó cigány rasszizmus
A bejegyzés trackback címe:
https://sardobalo.blog.hu/api/trackback/id/tr851053076
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: Sárdobáló 2009.04.17. 15:06:47
Holokauszt-relativizálásTegnap volt a Holokauszt áldozatainak emléknapja. Ez alakalomból blogunk egy megemlékezést közölt arról, hogy mit gondolunk. Ugyan Horváth Andor neve alatt jelent meg, mégis konszenzusos álláspontot képviselt, ami közel sem elvárás…
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
molaris 2009.04.16. 12:25:56
Némi történelmi kitekintést megér a post.
1,- ami tény, hogy az I. világégésben, a német zsidók igen jó kis háttérpaktumot kötöttek, és ez volt a náci propaganda tényalapja.
2,- Hitler hatalomra segítésében és hatalomban tartásában, igen rendesen részt vállalt a zsidó bankárvilág.
3,- mint mindenben, itt is csak a kisemberek szívtak, bizonyos beosztás és vagyon fölött, immunitása volt.
4,- nem csak a náci zsidó irtást kéne hangsúlyozni, mi van a szovjetekkel? Izrael benépesítésében, első helyen a szovjetből menekültek állnak.
5,- mit szóljunk az észak- amerikai indiánok kiirtásáról, a demokrácia dicsőségére.
6,- talán megérne egy misét az örmény holokauszt.
7,- talán nem kellene elhallgatni az ukrán népirtást sem.
És lehetne sorolni, de mégis mindössze ezen az egy tényen rugózunk. Ráadásul, amit ma Izrael művel, bőven ugyan az, kissé más köntösben.
1,- ami tény, hogy az I. világégésben, a német zsidók igen jó kis háttérpaktumot kötöttek, és ez volt a náci propaganda tényalapja.
2,- Hitler hatalomra segítésében és hatalomban tartásában, igen rendesen részt vállalt a zsidó bankárvilág.
3,- mint mindenben, itt is csak a kisemberek szívtak, bizonyos beosztás és vagyon fölött, immunitása volt.
4,- nem csak a náci zsidó irtást kéne hangsúlyozni, mi van a szovjetekkel? Izrael benépesítésében, első helyen a szovjetből menekültek állnak.
5,- mit szóljunk az észak- amerikai indiánok kiirtásáról, a demokrácia dicsőségére.
6,- talán megérne egy misét az örmény holokauszt.
7,- talán nem kellene elhallgatni az ukrán népirtást sem.
És lehetne sorolni, de mégis mindössze ezen az egy tényen rugózunk. Ráadásul, amit ma Izrael művel, bőven ugyan az, kissé más köntösben.
Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.04.16. 12:49:58
@molaris: Senki nem hallgat el semmit, de nem kéne relativizálni a holokausztot azzal, hogy dehát voltak más népírtások is. Igen voltak. És akkor? Ettől kevésbé lesz borzasztó a holokauszt ténye, hogy egy kultúrnép ilyen rövid idő alatt, ilyen ijesztő szakszerűséggel és fegyelemmel ilyen messzire jutott egy komplett népcsoport megsemmisítésében?
Az első két pontodnak meg kíváncsi lennék a valós hátterére: valóban voltak Hitlernek mágnás támogatói, de hogy ezek pont zsidók lettek volna (pláne, hogy a húszas évek óta ismert volt Hitler véleménye a zsidókról a Mein Kampf révén), azt kötve hinném. Krupp, és a hozzá hasonló gyárosok, akik hasznot húztak a háborús készülődésből, ők igen.
Az első két pontodnak meg kíváncsi lennék a valós hátterére: valóban voltak Hitlernek mágnás támogatói, de hogy ezek pont zsidók lettek volna (pláne, hogy a húszas évek óta ismert volt Hitler véleménye a zsidókról a Mein Kampf révén), azt kötve hinném. Krupp, és a hozzá hasonló gyárosok, akik hasznot húztak a háborús készülődésből, ők igen.
molaris 2009.04.16. 12:59:07
@Fedor:
Az amerikai bankárok között nézz szét, és utána rájössz az igazságra. Pont a német ipart tömték pénzzel, mert akkoriban bizony tőkehiány volt náluk.
Az amerikai bankárok között nézz szét, és utána rájössz az igazságra. Pont a német ipart tömték pénzzel, mert akkoriban bizony tőkehiány volt náluk.
Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.04.16. 13:06:34
@molaris: Na jó, de azért az elég erőltetett, hogy azért fektettek be Németországban, hogy Hitlert hatalomra juttassák... ez max. egy nem kívánt következmény lett.
TD223 2009.04.16. 13:21:29
A holokauszton kívül minden történelmi esemény kutatható és megvitatható. Undorító, hogy a holokausztot úgy kell elhinni, ahogy a mesemondók elmondták és aki mást állít bebörtönzik, lenácizzák... Csessze meg a pápától Merkelig mindenki, akik meghurcolták Williamsont.
Ami szintén tény, hogy a zsidók sokkal több embert öltek meg az elmúlt 100 évben származásuk, nézeteik, vallásuk, stb. miatt, mint ahányan ők maguk meghaltak ugyanezek miatt. És itt még oldalakon keresztül lehetne folytatni a témát....
Ami szintén tény, hogy a zsidók sokkal több embert öltek meg az elmúlt 100 évben származásuk, nézeteik, vallásuk, stb. miatt, mint ahányan ők maguk meghaltak ugyanezek miatt. És itt még oldalakon keresztül lehetne folytatni a témát....
molaris 2009.04.16. 13:34:16
@Fedor:
Persze! Csak a sápot akarták, de azt nagyon. Ekkorra már a Rotschildoknak alig van itt bankja, de az érdekeltségeiken keresztül ment a biznisz.
Persze! Csak a sápot akarták, de azt nagyon. Ekkorra már a Rotschildoknak alig van itt bankja, de az érdekeltségeiken keresztül ment a biznisz.
Pepe83 (törölt) 2009.04.16. 16:54:10
@TD223:
"Ami szintén tény, hogy a zsidók sokkal több embert öltek meg az elmúlt 100 évben származásuk, nézeteik, vallásuk, stb. miatt, mint ahányan ők maguk meghaltak ugyanezek miatt."
Hol találtál erre vonatkozó adatokat?
"Ami szintén tény, hogy a zsidók sokkal több embert öltek meg az elmúlt 100 évben származásuk, nézeteik, vallásuk, stb. miatt, mint ahányan ők maguk meghaltak ugyanezek miatt."
Hol találtál erre vonatkozó adatokat?
noamy 2009.04.16. 17:20:37
Erre én is kíváncsi lennék, hogy aki ilyen "tényekkel" dobálózik, honnan szedi ezt.
@TD223:
Azt sem igazán értem, hogy itt milyen értelemben használód a zsidó szót, mint gyűjtőnevet. Mert ha azt mondod, hogy a zsidók x embert öltek meg az utóbbi 100 évben, akkor tulajdonképpen Rosenberg bácsi és néni is beletartozik, akik csendben töltik nyugdíjas éveiket a Síp utcában. Nem akarok a szóhasználatodba belekötni, de én ezt értettem ki a mondatból.
Ha az izraeli háborúkra gondolsz, akkor az meg egy teljesen más tészta. Nem lehet összevetni a népirtás áldozatait a háborúban elesettekkel, arról nem is beszélve, hogy egy háborúban mindig vannak áldozatok, mindkét oldalon. Ha elmész Jeruzsálembe vagy bárhova Izraelben, tele van katonai temetőkkel.
@TD223:
Azt sem igazán értem, hogy itt milyen értelemben használód a zsidó szót, mint gyűjtőnevet. Mert ha azt mondod, hogy a zsidók x embert öltek meg az utóbbi 100 évben, akkor tulajdonképpen Rosenberg bácsi és néni is beletartozik, akik csendben töltik nyugdíjas éveiket a Síp utcában. Nem akarok a szóhasználatodba belekötni, de én ezt értettem ki a mondatból.
Ha az izraeli háborúkra gondolsz, akkor az meg egy teljesen más tészta. Nem lehet összevetni a népirtás áldozatait a háborúban elesettekkel, arról nem is beszélve, hogy egy háborúban mindig vannak áldozatok, mindkét oldalon. Ha elmész Jeruzsálembe vagy bárhova Izraelben, tele van katonai temetőkkel.
kolbenheyer 2009.04.16. 17:30:57
@molaris:
Némi történelmi kitekintést az a sok hülyeség ér meg, amiket összeirkáltál.
"1,- ami tény, hogy az I. világégésben, a német zsidók igen jó kis háttérpaktumot kötöttek, és ez volt a náci propaganda tényalapja."
Gőzőm sincs, mire gondolhatsz a jó öreg tőrdöfés-elméleten kívül, aminek semmilyen történelmi alapja nincs. Szerinted amúgy hogy kötne háttérpaktumot egy vallási közösség egésze?
"2,- Hitler hatalomra segítésében és hatalomban tartásában, igen rendesen részt vállalt a zsidó bankárvilág."
Egyetlen példát, lécci! Amit a másik kommentedben írsz, az nem erre vonatkozik: a 20-as évek befektetései nem Hitlert segítették.
"3,- mint mindenben, itt is csak a kisemberek szívtak, bizonyos beosztás és vagyon fölött, immunitása volt."
Ebben van igazság, de hogy jön ide? Szegény zsidót ölni nem bűn?
"4,- nem csak a náci zsidó irtást kéne hangsúlyozni, mi van a szovjetekkel? Izrael benépesítésében, első helyen a szovjetből menekültek állnak."
Szovjet zsidóirtás nem volt. Sztálin antiszemita volt, csinált néhány kirakatpert, de ennyi. Mivel Kelet-Európában élt a legtöbb zsidó, és itt sokszor volt antiszemitizmus, ráadásul mindig szegénység is, hát sokan elmentek.
"5,- mit szóljunk az észak- amerikai indiánok kiirtásáról, a demokrácia dicsőségére.
6,- talán megérne egy misét az örmény holokauszt.
7,- talán nem kellene elhallgatni az ukrán népirtást sem."
Ezek hogy jönnek ide? Ezektől kisebb a holokauszt? Ki hallgatja el? De fogd már fel: Magyarországon se indiánokat, se örményeket, se ukránokat nem öltek. Zsidókat igen.
"És lehetne sorolni, de mégis mindössze ezen az egy tényen rugózunk. Ráadásul, amit ma Izrael művel, bőven ugyan az, kissé más köntösben."
Volt emléknapja a kommunizmus üldözötteinek is, blogunk arról is megemlékezett. Izrael nem ölt meg hatmillió palesztint gázkamrában. De ha megtette volna, akkor ez utólag igazolná a nácikat? Nincs kollektív bűnösség! Egyéni viszont nagyon is. Ma sokat lapátoltál a számládra ...
Némi történelmi kitekintést az a sok hülyeség ér meg, amiket összeirkáltál.
"1,- ami tény, hogy az I. világégésben, a német zsidók igen jó kis háttérpaktumot kötöttek, és ez volt a náci propaganda tényalapja."
Gőzőm sincs, mire gondolhatsz a jó öreg tőrdöfés-elméleten kívül, aminek semmilyen történelmi alapja nincs. Szerinted amúgy hogy kötne háttérpaktumot egy vallási közösség egésze?
"2,- Hitler hatalomra segítésében és hatalomban tartásában, igen rendesen részt vállalt a zsidó bankárvilág."
Egyetlen példát, lécci! Amit a másik kommentedben írsz, az nem erre vonatkozik: a 20-as évek befektetései nem Hitlert segítették.
"3,- mint mindenben, itt is csak a kisemberek szívtak, bizonyos beosztás és vagyon fölött, immunitása volt."
Ebben van igazság, de hogy jön ide? Szegény zsidót ölni nem bűn?
"4,- nem csak a náci zsidó irtást kéne hangsúlyozni, mi van a szovjetekkel? Izrael benépesítésében, első helyen a szovjetből menekültek állnak."
Szovjet zsidóirtás nem volt. Sztálin antiszemita volt, csinált néhány kirakatpert, de ennyi. Mivel Kelet-Európában élt a legtöbb zsidó, és itt sokszor volt antiszemitizmus, ráadásul mindig szegénység is, hát sokan elmentek.
"5,- mit szóljunk az észak- amerikai indiánok kiirtásáról, a demokrácia dicsőségére.
6,- talán megérne egy misét az örmény holokauszt.
7,- talán nem kellene elhallgatni az ukrán népirtást sem."
Ezek hogy jönnek ide? Ezektől kisebb a holokauszt? Ki hallgatja el? De fogd már fel: Magyarországon se indiánokat, se örményeket, se ukránokat nem öltek. Zsidókat igen.
"És lehetne sorolni, de mégis mindössze ezen az egy tényen rugózunk. Ráadásul, amit ma Izrael művel, bőven ugyan az, kissé más köntösben."
Volt emléknapja a kommunizmus üldözötteinek is, blogunk arról is megemlékezett. Izrael nem ölt meg hatmillió palesztint gázkamrában. De ha megtette volna, akkor ez utólag igazolná a nácikat? Nincs kollektív bűnösség! Egyéni viszont nagyon is. Ma sokat lapátoltál a számládra ...
Horváth Andor Márton · http://mitszabad.blog.hu 2009.04.16. 17:59:55
@molaris: kolbenheyer hozzászólásához hozzá kell tenni valamit. Nemcsak azért hiba a kommunizmus áldozatait felhoznod, mert ezzel relativizálod a Holokauszt áldozatainak szenvedését és milliók halálát. Ahogy kolbenheyer mondta: blogunk megemlékezett a kommunizmus áldozatairól, a megfelelő emléknapon. Történetesen azt a posztot is én írtam. Olvasd el, és akkor rájössz, hogy mindent a maga helyén kezelve az ember nem veszti el az emberségét valami csökönyös antiszemitizmustól vezérelve, és ugyanakkor nem kell cheguevarás pólóban sem mászkálnia.
A link:
sardobalo.blog.hu/2009/02/25/kommunizmus_es_operabal
A link:
sardobalo.blog.hu/2009/02/25/kommunizmus_es_operabal
Boli – Ch.T. is, meg hát! 2009.04.16. 18:16:00
Valahol a primitivítás bizonyos foka, amikor valaki elkezd zsidózni, mellette meg pláne kereszténynek kiadni magát. Emberek (az ecceribb fajtának szól) - Jézus zsidó volt! Gyakorolta a zsidó hagyományokat, le van írva a Bibliában. Sőt az apostolok is zsidók voltak! Sok eccerinek ezek szerint újat mondtam. Bakker, egy kicsit kéne csak olvasgatni a Bibliát, meg egyéb könyveket. Ismerni egy picit a történelmet, nemcsak a TV-t nézni. Ha ma feltámadna, a katolikus papokat vágná ki először a templomaikból - le van írva, szintén a Bibliában, miért is...
molaris 2009.04.16. 18:52:45
@kolbenheyer:
1,- Benjamin H. Freedman beszéd 1961
2,- külső tőke kellett, mert a Weimari örökség a nyomor volt. Egyedül Hitler merte azt hazudni, hogy biztos kiutat tud. Tudta, de mi már ismerjük az árát.
3,- a pofátlanság teteje, hogy nagyrészt azok "emlékeznek", akik megúszták mindezt.
4,- szemenszedett hazugság, mert rendesen voltak pogromok, és vitték őket ugyanúgy mint a németek.
5, 6, 7,- miért? Csak a zsidókért kell könnyet hullatni? És csak a második világháborús üldöztetésért? Mert egy felelőtlen népen beteljesedett, Istenének ítélete? Mert nem hitte el, hogy igaz az, ami alapján az egész repatriálást végigharcolták? Kik is követték el az első népirtást?
Úgy, hogy szerényebben.
És tudod öltek itt a kommunisták magyart is bőven, meg vitték őket 100 ezrével Szibériába. Először talán ezt kellene a helyére tenni. Mert a legnagyobb csúsztatás, hogy van magyar zsidó! Ábrahám örökösei egy CSALÁD, csak még pluszban a Teremtő Népe. Azért olyannal vitatkozz ilyenekről aki nem olvas, azt meg tudod ilyen hülyeségekkel győzni, engem nehezen. Aztán nem mindegy, hogy éhen pusztul, foszforbomba öli meg, vagy a gázkamra? A palesztinok élete nem ugyan olyan?
Az emléknap? Ja, nyögvenyelősen, kettős mércével. A bűnösök itt flangálnak, osztják az észt, oktatják a demokráciát. A képmutatás csimborasszója.
Azért mert nem vagyok lelkes cionista, az antiszemitizmust kikérem magamnak. Viszont nem alkalmazok kettős mércét. Mint történelmi család tagja, szerintem csak hungarista lehetek. Csakhogy ezt meg egy másik mocskos banda mocskolta be.
@Horváth Andor:
El fogom olvasni, és mivel itt off lenne, privát megírom a véleményem.
Üdv mind Kettőtöknek: mollaris
1,- Benjamin H. Freedman beszéd 1961
2,- külső tőke kellett, mert a Weimari örökség a nyomor volt. Egyedül Hitler merte azt hazudni, hogy biztos kiutat tud. Tudta, de mi már ismerjük az árát.
3,- a pofátlanság teteje, hogy nagyrészt azok "emlékeznek", akik megúszták mindezt.
4,- szemenszedett hazugság, mert rendesen voltak pogromok, és vitték őket ugyanúgy mint a németek.
5, 6, 7,- miért? Csak a zsidókért kell könnyet hullatni? És csak a második világháborús üldöztetésért? Mert egy felelőtlen népen beteljesedett, Istenének ítélete? Mert nem hitte el, hogy igaz az, ami alapján az egész repatriálást végigharcolták? Kik is követték el az első népirtást?
Úgy, hogy szerényebben.
És tudod öltek itt a kommunisták magyart is bőven, meg vitték őket 100 ezrével Szibériába. Először talán ezt kellene a helyére tenni. Mert a legnagyobb csúsztatás, hogy van magyar zsidó! Ábrahám örökösei egy CSALÁD, csak még pluszban a Teremtő Népe. Azért olyannal vitatkozz ilyenekről aki nem olvas, azt meg tudod ilyen hülyeségekkel győzni, engem nehezen. Aztán nem mindegy, hogy éhen pusztul, foszforbomba öli meg, vagy a gázkamra? A palesztinok élete nem ugyan olyan?
Az emléknap? Ja, nyögvenyelősen, kettős mércével. A bűnösök itt flangálnak, osztják az észt, oktatják a demokráciát. A képmutatás csimborasszója.
Azért mert nem vagyok lelkes cionista, az antiszemitizmust kikérem magamnak. Viszont nem alkalmazok kettős mércét. Mint történelmi család tagja, szerintem csak hungarista lehetek. Csakhogy ezt meg egy másik mocskos banda mocskolta be.
@Horváth Andor:
El fogom olvasni, és mivel itt off lenne, privát megírom a véleményem.
Üdv mind Kettőtöknek: mollaris
molaris 2009.04.16. 18:53:53
@Boli:
Csak nem az Új- Babilonra gondolsz?
Csak nem az Új- Babilonra gondolsz?
Boli – Ch.T. is, meg hát! 2009.04.16. 19:26:35
Nem. Arra gondolok, hogy olyan emberek, akiknek a feladatuk a megbékélés és a segítségnyújtás lenne, gyalázkodnak, gyűlölködnek, mellébeszélnek. Nagyapám, aki vallásos, kemény katolikus ember, rendőrtiszt volt (anno Horthy rendszer), sok zsidót (is) megmentett a háború alatt. Ő nem várt ezért soha semmit. Önzetlenül tette, akkor, amikor sok katolikus pap lelkesen asszisztált a náci, nyilas csürhének. A katolikus egyház nem tarthat pl.szerintem semmilyen tiszteletre jogot, mivel a holokauszt is piskóta volt ahhoz képest, amit ők elkövettek az évszázadok alatt, bemocskolva a saját maguk által hirdetett vallást. Hány és hány millió ember életét oltották ki a hittérítők mindenütt a világban? Bár ezen az alapon persze nemcsak a katolikus hittérítők, minden eszement, szélsőséges térítő és valamilyen szélsőséges, agresszív ...izmust valló, elmebeteg, elvakult ember veszélyes.
bm613 · http://izland2009.blog.hu 2009.04.16. 19:49:03
@Boli: Ennek a dilemmának a feloldására találták ki lánglelkű hazaffyaink azt a faszságot, hogy Jézus nem is zsidó volt, hanem szkíta/magyar/pártus herceg.
Lodovik Trema · http://lodovik.blog.hu 2009.04.16. 19:49:59
@molaris: "Ábrahám örökösei egy CSALÁD, csak még pluszban a Teremtő Népe. Azért olyannal vitatkozz ilyenekről aki nem olvas, azt meg tudod ilyen hülyeségekkel győzni, engem nehezen. Aztán nem mindegy, hogy éhen pusztul, foszforbomba öli meg, vagy a gázkamra? A palesztinok élete nem ugyan olyan?"
Szóval te tudod, hogy az összes zsidó egyenként hogy érez az indentitásával kapcsolatban? Magyar zsidó nincs? Magyar szlovák meg német sincs? Vannak itt egyáltalán magyarok?
Szóval te tudod, hogy az összes zsidó egyenként hogy érez az indentitásával kapcsolatban? Magyar zsidó nincs? Magyar szlovák meg német sincs? Vannak itt egyáltalán magyarok?
molaris 2009.04.16. 19:50:38
@Boli:
Érdekes, az én Nagyapám is rendőrtiszt volt ugyan ezen Fővezér regnálása alatt. Őt 1934- ben nyugdíjazták, de 45 után az új rendszer emlékeztette Őt és az egész családunk a régi munkahelyére. Vastagnyakú kálvinista volt, és soha nem politizált.
Az Új- Babilon a Bibliában a bűn új fészkét jelenti(Róma), tehát nem őröltünk két malomban.
Érdekes, az én Nagyapám is rendőrtiszt volt ugyan ezen Fővezér regnálása alatt. Őt 1934- ben nyugdíjazták, de 45 után az új rendszer emlékeztette Őt és az egész családunk a régi munkahelyére. Vastagnyakú kálvinista volt, és soha nem politizált.
Az Új- Babilon a Bibliában a bűn új fészkét jelenti(Róma), tehát nem őröltünk két malomban.
noamy 2009.04.16. 19:54:37
@molaris:
Ha rákeresel a neten Freedman-re, elég hamar kiderül, hogy antiszemita volt. Ilyen szinten az ő írásai/véleménye számomra nem mérvadó.
Azok emlékeznek, akik megúszták??? Ezt ugye Te sem gondoltad komolyan...
Látom, még mindig nem érted. Ez a cikk a Holokauszt Emléknapra íródott. Ettől még ugyanúgy szörnyű a többi népirtás is.
"egy felelőtlen népen beteljesedett, Istenének ítélete"? Hogy érted azt, hogy felelőtlen? És milyen jogon állítod azt, hogy a zsidók istenének büntetése a Holokauszt?
Ha rákeresel a neten Freedman-re, elég hamar kiderül, hogy antiszemita volt. Ilyen szinten az ő írásai/véleménye számomra nem mérvadó.
Azok emlékeznek, akik megúszták??? Ezt ugye Te sem gondoltad komolyan...
Látom, még mindig nem érted. Ez a cikk a Holokauszt Emléknapra íródott. Ettől még ugyanúgy szörnyű a többi népirtás is.
"egy felelőtlen népen beteljesedett, Istenének ítélete"? Hogy érted azt, hogy felelőtlen? És milyen jogon állítod azt, hogy a zsidók istenének büntetése a Holokauszt?
Boli – Ch.T. is, meg hát! 2009.04.16. 20:04:19
@molaris: Az enyém 45 után is rendőr volt, katolikus, vallásos. Anyámat hittanra járatta az 50-es években... Aztán 52 v.53-ban a nagy fekete autó elvitte párszor... és leszerelték, mert nem mondott le a vallásáról. Lehetett segédmunkás, konyhán. 57-ben vissza hívták a rendőrséghez, de azt mondta - nem! Pedig az öregnek az volt az élete. A másik öreg (az apai, nagy történelmi névvel), fegyőr volt Sopronkőhidán. H.előtt és után is... Pedig a mi nevünkkel, a háború után nem volt az olyan egyszerű...
molaris 2009.04.16. 20:30:34
@noamy:
Hmmmm!- antiszemita zsidó!::::))))
Egy emléknapra is lehet tisztességes postot írni. Sajnos arra nincs itt sem hely, sem idő, hogy mindezt a szádba rágjam, de ha nagyon kíváncsi vagy ajánlom szíves figyelmedbe a Bibliát.
@Boli:
Igen, mert a név kötelez. Mily sokan nem hódoltak be, főhajtást érdemelnek. Engem még az ünnepek előtt is lehallgattak mindaddig, amíg volt vonalas telefonom.
Hmmmm!- antiszemita zsidó!::::))))
Egy emléknapra is lehet tisztességes postot írni. Sajnos arra nincs itt sem hely, sem idő, hogy mindezt a szádba rágjam, de ha nagyon kíváncsi vagy ajánlom szíves figyelmedbe a Bibliát.
@Boli:
Igen, mert a név kötelez. Mily sokan nem hódoltak be, főhajtást érdemelnek. Engem még az ünnepek előtt is lehallgattak mindaddig, amíg volt vonalas telefonom.
TD223 2009.04.16. 20:57:40
@noamy:
Milyen gyűjtőnevet találnál ki a
-Shlomo Moreleknek és hasonló perverz gyilkosoknak
-izraeli gyilkosoknak, akik 61 éve népirtást végeznek
-komcsi zsidóknak, akik kisebb-nagyobb rémuralmaik alatt gyilkolásztak
-cionistáknak
-amcsi zsidó politikusoknak, akik kierőszakolták Afganisztán és Irak megtámadását és hamarosan Iránét is...
Milyen gyűjtőnevet találnál ki a
-Shlomo Moreleknek és hasonló perverz gyilkosoknak
-izraeli gyilkosoknak, akik 61 éve népirtást végeznek
-komcsi zsidóknak, akik kisebb-nagyobb rémuralmaik alatt gyilkolásztak
-cionistáknak
-amcsi zsidó politikusoknak, akik kierőszakolták Afganisztán és Irak megtámadását és hamarosan Iránét is...
Pepe83 (törölt) 2009.04.16. 21:16:23
@TD223:
Tudod mit a cionizmus?
Egy irányzat, amelynek a követői az egységes zsidó állam megalakítását szeretnék elérni, leegyszerűsítve: a világon élő zsidók legyenek mind Izrael állampolgárai.
Nem tudom, hogy ezzel mi a baj, ha meg nem vagy tisztában a szó jelentésével csak hallottad valahol, akkor ne használd.
"Komcsi zsidók": megint egy képzavar. Gondolom az elmúlt rendszer zsidó származású vezetőire gondolsz. Igen voltak ilyenek, ahogy más vallásúak is.
Izraeli gyilkosok: biztos léteznek gyilkosok Izraelben, népirtásról azonban nem tudok. Az, hogy nem nézik tétlenül, ahogy a fanatikus terroristák buszokat robbantgatnak, az meg megint egy más dolog.
Tudod mit a cionizmus?
Egy irányzat, amelynek a követői az egységes zsidó állam megalakítását szeretnék elérni, leegyszerűsítve: a világon élő zsidók legyenek mind Izrael állampolgárai.
Nem tudom, hogy ezzel mi a baj, ha meg nem vagy tisztában a szó jelentésével csak hallottad valahol, akkor ne használd.
"Komcsi zsidók": megint egy képzavar. Gondolom az elmúlt rendszer zsidó származású vezetőire gondolsz. Igen voltak ilyenek, ahogy más vallásúak is.
Izraeli gyilkosok: biztos léteznek gyilkosok Izraelben, népirtásról azonban nem tudok. Az, hogy nem nézik tétlenül, ahogy a fanatikus terroristák buszokat robbantgatnak, az meg megint egy más dolog.
noamy 2009.04.16. 21:19:39
@molaris:
Miért ne létezne olyan, hogy antiszemita zsidó? Azt nyilván Te is tudod, hogy létezik olyan, hogy zsidó származás, tehát ebben az esetben nem feltétlenül olyan emberről van szó, aki tartja a szokásokat vagy akár vallásos. Egyébként személyesen ismerek olyan zsidót, aki utálja a saját fajtáját és nem is tartja magát annak.
@TD223:
Amit itt felsoroltál, az mind nagyon durva általánosítás. Ha ezt az elvet követjük, akkor pusztán azért, mert Jozef Fritzl fogva tartotta a lányát és vérfertőzést követett el, akkor minden amstetteni osztrák ilyen?
Milyen izraeli gyilkosok? A 61 évet sem értem, hogy jön ide, hogy Izrael állam 61 éves?
És hogy jönnek ide a cionisták?
Miért ne létezne olyan, hogy antiszemita zsidó? Azt nyilván Te is tudod, hogy létezik olyan, hogy zsidó származás, tehát ebben az esetben nem feltétlenül olyan emberről van szó, aki tartja a szokásokat vagy akár vallásos. Egyébként személyesen ismerek olyan zsidót, aki utálja a saját fajtáját és nem is tartja magát annak.
@TD223:
Amit itt felsoroltál, az mind nagyon durva általánosítás. Ha ezt az elvet követjük, akkor pusztán azért, mert Jozef Fritzl fogva tartotta a lányát és vérfertőzést követett el, akkor minden amstetteni osztrák ilyen?
Milyen izraeli gyilkosok? A 61 évet sem értem, hogy jön ide, hogy Izrael állam 61 éves?
És hogy jönnek ide a cionisták?
Boli – Ch.T. is, meg hát! 2009.04.16. 21:22:17
@TD223: Milyen nevet találnál ki azoknak, akik több százezer MAGYART gyilkoltak 45 előtt? Vajon az első világháborúban miért nem volt még kizáró ok a lövészárkokban a zsidóság? Miért kapott jó pár magyar (zsidó közkatona, nem tiszt) ott német vaskeresztet? Jézus is csak egy a sok zsidó közül? Ha a te rokonaidat felrobbantaná egy elvakult piréz, a te hazádban, amit magadnak vallasz, te nem esküdnél bosszút ellene? Sztálin elvtárs szimpatikus volt neked, mert rendezett jó kis zsidó pogromokat?(igaz később már bírósági tárgyalásokat is tartottak hozzá, mint nálunk az 50-es években az elvtársak...) Melyik mocskos pirarabot nem lőném én le, ha fenyegetné a családomat? És te?
TD223 2009.04.16. 21:29:12
@Pepe83: El vagy tévedve mind3 dologban. Még a zsidók által erősen befolyásolt wikipedia sem egyszerűsíti így le a cionizmust.
imgsrv09.kuruc.org/galeriaN/egyeb/patkanyok01.jpg
A képen 13 gyilkos van, mennyi zsidó?
a.) 11
b.) 12
c.) 13
Ha betelepítenének ide valakiket, te is harcolnál ellenük és semmi joguk nem lenne itt lenni, akkor sem ha réges-régen az őseik itt éltek volna.
imgsrv09.kuruc.org/galeriaN/egyeb/patkanyok01.jpg
A képen 13 gyilkos van, mennyi zsidó?
a.) 11
b.) 12
c.) 13
Ha betelepítenének ide valakiket, te is harcolnál ellenük és semmi joguk nem lenne itt lenni, akkor sem ha réges-régen az őseik itt éltek volna.
TD223 2009.04.16. 21:34:25
@noamy: Lásd az összefüggéseket.
Pepe83 (törölt) 2009.04.16. 21:36:08
@TD223:
Mi ez a kép? Mit szerettél volna vele mondani?
Írtam, hogy leegyszerűsítem. Szerinted mi a cionizmus, miért használod szitokszóként?
Mégis ki dönti el, hogy kinek van joga az adott országban élni és kinek nincs? Egyébként lehet egymás mellett élni békésen, de ha az egyik csoport iskolabuszokat robbantgat, az bizony joggal lépi át a másik csoport ingerküszöbét szerintem.
Mi ez a kép? Mit szerettél volna vele mondani?
Írtam, hogy leegyszerűsítem. Szerinted mi a cionizmus, miért használod szitokszóként?
Mégis ki dönti el, hogy kinek van joga az adott országban élni és kinek nincs? Egyébként lehet egymás mellett élni békésen, de ha az egyik csoport iskolabuszokat robbantgat, az bizony joggal lépi át a másik csoport ingerküszöbét szerintem.
Tomagazda 2009.04.16. 21:39:54
Egyszer eljön majd a nap, amikor egy ilyen bejegyzésre egy magyar blogon nem antiszemita kommentek lesznek, hanem csak annyi, amit én most megelőlegezek, mert nem bírom kivárni: respect.
Boli – Ch.T. is, meg hát! 2009.04.16. 21:42:02
@TD223: Bakker holnapután meg jönnek a szlávok, mi a rákot akarunk itt, hisz csak betelepültünk ide, ők előbb voltak itt. Meg hasonló baromságok... A zsidó Jézust is ennyire utáljátok?
noamy 2009.04.16. 21:45:05
@TD223:
Ha annyi zsidó lenne a világon, mint amennyit Te itt felsorolsz, hogy ennyi mindent a kezükben tartanak, akkor boldog lennék. Hiszen olyan egyszerű bármire azt mondani, hogy zsidó befolyás alatt áll, és akkor már nem is kell hinni neki.
A képről annyit, hogy alapos kutatómunkával én is összeollózhatnék tizenvalahány gyilkost, aki katolikus, református, muzulmán, és még sorolhatnám. Ez kb olyan, mintha valaki azt állítaná, hogy az angol 'addendum' szó a magyar adni igéből származik. Azért, mert egyszer valami egyezik, még nem lehet rendszeres összefüggést meghatározni. És ez a 2. kommentedre is igaz.
Ha annyi zsidó lenne a világon, mint amennyit Te itt felsorolsz, hogy ennyi mindent a kezükben tartanak, akkor boldog lennék. Hiszen olyan egyszerű bármire azt mondani, hogy zsidó befolyás alatt áll, és akkor már nem is kell hinni neki.
A képről annyit, hogy alapos kutatómunkával én is összeollózhatnék tizenvalahány gyilkost, aki katolikus, református, muzulmán, és még sorolhatnám. Ez kb olyan, mintha valaki azt állítaná, hogy az angol 'addendum' szó a magyar adni igéből származik. Azért, mert egyszer valami egyezik, még nem lehet rendszeres összefüggést meghatározni. És ez a 2. kommentedre is igaz.
Boli – Ch.T. is, meg hát! 2009.04.16. 21:57:07
@TD223: Bakker holnapután meg jönnek a szlávok, mi a rákot akarunk itt, hisz csak betelepültünk ide, ők előbb voltak itt. Meg hasonló baromságok... A zsidó Jézust is ennyire utáljátok?
Boli – Ch.T. is, meg hát! 2009.04.16. 22:06:01
@TD223: Bakker holnapután meg jönnek a szlávok, mi a rákot akarunk itt, hisz csak betelepültünk ide, ők előbb voltak itt. Meg hasonló baromságok... A zsidó Jézust is ennyire utáljátok?
R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.04.16. 23:28:03
Kedves Molaris, illetve TD keretlegény, akik a számokon morognak. Ajánlom figyelmetekbe a Kommentár 2008/3-as számát, abból is különösen ezt:
www.kommentar.info.hu/ablonczy-novak_tizenket_allitas_a_soarol.pdf
Ha már nagyon hiányoljátok:
sardobalo.blog.hu/tags/v%C3%A9ge_a_t%C3%A1rcser%C3%A9nek
www.kommentar.info.hu/ablonczy-novak_tizenket_allitas_a_soarol.pdf
Ha már nagyon hiányoljátok:
sardobalo.blog.hu/tags/v%C3%A9ge_a_t%C3%A1rcser%C3%A9nek
kutyacica 2009.04.17. 06:26:40
Milyen logika alapjan van Magyarorszagon Aprilis 16-an a Holokauszt emleknap?
Yom HaShoah nem ma van (Nisan 27, iden Aprilis 21). A gettolazadas kitoresenek evforduloja nem ma van (Aprilis 19). Auschwitz felszabadulasanak evforduloja, vagyis a nemzetkozi, illetve EU-s emleknap sem ma van (Januar 27).
Nem tudom odahaza miert 16, gondoltam itt valaki biztosan fel tud vilagositani. Iden meg kulonosen furcsa mivel ma Pesah van. Koszonom.
Yom HaShoah nem ma van (Nisan 27, iden Aprilis 21). A gettolazadas kitoresenek evforduloja nem ma van (Aprilis 19). Auschwitz felszabadulasanak evforduloja, vagyis a nemzetkozi, illetve EU-s emleknap sem ma van (Januar 27).
Nem tudom odahaza miert 16, gondoltam itt valaki biztosan fel tud vilagositani. Iden meg kulonosen furcsa mivel ma Pesah van. Koszonom.
kutyacica 2009.04.17. 06:27:46
Aham, a budapesti gettó felállításának napja. Csak egy kicsit kellett volna türelmesebben keresgélni.
TD223 2009.04.17. 08:37:07
@kutyacica: Minden nap holokauszt emléknap.
TD223 2009.04.17. 08:39:02
@calam: Azzal a 12 ponttal mit kezdjek? Zsidók csinálták, nem objektív emberek a témában. Nem értek velük egyet, ráadásul Novák cionista.
R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.04.17. 09:06:52
@TD223: Ablonczy Balázs, mint zsidó?:)
noamy 2009.04.17. 09:16:30
@TD223:
Már kezd unalmas lenni, hogy mindenre azt mondod, a zsidók csinálták. Találj ki valami újat.
Már kezd unalmas lenni, hogy mindenre azt mondod, a zsidók csinálták. Találj ki valami újat.
molaris 2009.04.17. 09:18:25
@noamy:
Az, hogy valaki látja, hogy a népét nem csak Grál- lovagok alkotják, hanem egy része söpredék, és ezt szóvá is teszi, nem jelenti azt, hogy automatikusan a népe ellenségévé vált volna. Sok dolog van amit el lehet fogadni, de az ősöket,a származást tagadni?- nehéz elhitetni a patkánynak, hogy ő mókus. Bármennyire is jobb a mókus pr- je, lehet, hogy néha mégis cserélne a nyuszival.
@calam:
Nem én relativizálok. Pont az a baj, hogy én átérzem, hogy mennyivel eldobottabbak az általam említettek, mint a zsidók. Mert a pr, ugyebár. Amikor kívülálló nyilatkozik meg ez ügyben, olyan nevetségessé tud válni. Most épp almát eszem, el tudod mondani milyen ízű? Na erről van szó. Mint ahogy sírni is csak a győztesnek szabad. Itt meg azt látom, hogy szaporábbak az áldozatok, mint 90 előtt a partizán szövetség.
Az, hogy valaki látja, hogy a népét nem csak Grál- lovagok alkotják, hanem egy része söpredék, és ezt szóvá is teszi, nem jelenti azt, hogy automatikusan a népe ellenségévé vált volna. Sok dolog van amit el lehet fogadni, de az ősöket,a származást tagadni?- nehéz elhitetni a patkánynak, hogy ő mókus. Bármennyire is jobb a mókus pr- je, lehet, hogy néha mégis cserélne a nyuszival.
@calam:
Nem én relativizálok. Pont az a baj, hogy én átérzem, hogy mennyivel eldobottabbak az általam említettek, mint a zsidók. Mert a pr, ugyebár. Amikor kívülálló nyilatkozik meg ez ügyben, olyan nevetségessé tud válni. Most épp almát eszem, el tudod mondani milyen ízű? Na erről van szó. Mint ahogy sírni is csak a győztesnek szabad. Itt meg azt látom, hogy szaporábbak az áldozatok, mint 90 előtt a partizán szövetség.
R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.04.17. 09:24:29
@molaris: 15:30-kor jön a válasz
noamy 2009.04.17. 09:38:14
@molaris:
Jaj, hát hány politikus, közéleti személyiség és még sorolhatnám, tagadja le (bármilyen) származását?
Szóvá tenni valamit, vagy antiszemita agitátornak lenni nem ugyanaz. Én is szóváteszem, ha sótlan a leves. Viszont nem írok röpiratot, hogy váltsuk le Anyut, mert a zsidó asszonyok rosszul főznek.
Jaj, hát hány politikus, közéleti személyiség és még sorolhatnám, tagadja le (bármilyen) származását?
Szóvá tenni valamit, vagy antiszemita agitátornak lenni nem ugyanaz. Én is szóváteszem, ha sótlan a leves. Viszont nem írok röpiratot, hogy váltsuk le Anyut, mert a zsidó asszonyok rosszul főznek.
TD223 2009.04.17. 09:59:58
@noamy: Hát egy cseppet sem lehet azt mondani arra a 12 pontra, hogy korrekt lenne. Novák meg nem a Magyar Cionista Szövetség elnöke? Biztos nem zsidó.
TD223 2009.04.17. 10:40:33
@noamy: 2; 7; 8; 11; és szinte az összes többi kiegészítésre szorul és néhány fontos dolog kimaradt (pl.: ideje véget vetni a kárpótlásoknak, vagy a Törökvészért és a tatárjárásért is kezdjenek kárpótolni minket)
noamy 2009.04.17. 11:16:58
@TD223:
Ennyire fáj Neked, hogy a Holokauszt túlélőit kárpótolják? Hidd el, semmilyen pénz nem segít azon az emlékeken, amelyekkel ezeknek az embereknek élniük kell. Nem beszélve azokról, akik máig az ott elszenvedett kínzások és kísérletek miatt azóta nem voltak egészségesek.
A török hódoltság idejéből és semmilyen népirtásra nem emlékszem. De javítsatok ki, ha nem így van.
"2. A holokauszt megtörténtét tagadni és az áldozatok tudományosan megállapított számát politikai vagy ideológiai okokból kisebbíteni morálisan és történelmileg elfogadhatatlan."
Ezzel mi a baj?
Ennyire fáj Neked, hogy a Holokauszt túlélőit kárpótolják? Hidd el, semmilyen pénz nem segít azon az emlékeken, amelyekkel ezeknek az embereknek élniük kell. Nem beszélve azokról, akik máig az ott elszenvedett kínzások és kísérletek miatt azóta nem voltak egészségesek.
A török hódoltság idejéből és semmilyen népirtásra nem emlékszem. De javítsatok ki, ha nem így van.
"2. A holokauszt megtörténtét tagadni és az áldozatok tudományosan megállapított számát politikai vagy ideológiai okokból kisebbíteni morálisan és történelmileg elfogadhatatlan."
Ezzel mi a baj?
Pepe83 (törölt) 2009.04.17. 11:32:18
@TD223:
Egyszer beszélgess el egy holokauszt túlélővel és próbáld beleképzelni magad az ő helyébe. Mikor hajtanak titeket, mint a marhákat és ha valaki elesik át kell lépned, mert különben lelőnek.
Kérdezed meg, hogy milyen érzés mikor valakinek a rokonait a Dunába lövik, vagy addig dolgoztatnak amíg végleg ki nem merülsz.
Egyszer beszélgess el egy holokauszt túlélővel és próbáld beleképzelni magad az ő helyébe. Mikor hajtanak titeket, mint a marhákat és ha valaki elesik át kell lépned, mert különben lelőnek.
Kérdezed meg, hogy milyen érzés mikor valakinek a rokonait a Dunába lövik, vagy addig dolgoztatnak amíg végleg ki nem merülsz.
TD223 2009.04.17. 11:32:58
@noamy: 6 millió és 370-500 ezer között nagy a különbség. Az utóbbira van bizonyíték, előbbi a mesék szüleménye, mégsem vitatható.
Kárpótlást meg sok csaló is kap és valaki repetázik és 2009-ben már igazán boldogulhatnának. Szar a világ, el kell fogadni, hogy a pénzcsapot el kell zárni.
Kárpótlást meg sok csaló is kap és valaki repetázik és 2009-ben már igazán boldogulhatnának. Szar a világ, el kell fogadni, hogy a pénzcsapot el kell zárni.
TD223 2009.04.17. 11:36:23
@Pepe83: Hát ez szar, de ilyen a világ, örüljünk, hogy most nincs háború itthon. De miért is kritizálsz? Mert szeretném, ha az IGAZSÁG derülne ki erről is, az okairól, a hátteréről és a holokausztiparról?
Pepe83 (törölt) 2009.04.17. 11:42:09
@TD223:
Pont erről van szó. Ha az igazságot keresed, akkor beszélgess el egy túlélővel.
Összeesküvés elméletek mindig lesznek és az általában jómódú, értelmiségi zsidóság mindig céltáblája lesz ezeknek az alaptalan vádaskodásoknak.
Tényleg, arra még nem gondoltál, hogy a zsidókat pont ezek a támadások hozzák össze?
"Hát ez szar, de ilyen a világ"
Ha valaki mondjuk lelövi az egyik családtagodat akkor is így állnál hozzá??
Pont erről van szó. Ha az igazságot keresed, akkor beszélgess el egy túlélővel.
Összeesküvés elméletek mindig lesznek és az általában jómódú, értelmiségi zsidóság mindig céltáblája lesz ezeknek az alaptalan vádaskodásoknak.
Tényleg, arra még nem gondoltál, hogy a zsidókat pont ezek a támadások hozzák össze?
"Hát ez szar, de ilyen a világ"
Ha valaki mondjuk lelövi az egyik családtagodat akkor is így állnál hozzá??
molaris 2009.04.17. 12:09:37
@noamy:
Tapasztalatból mondom: sok- sok válás, cirkusz, ne adj Isten emberölés történt már, mert "sótlan" volt a leves. S még több az elsózásból. Mind ténylegesen, mind átvitt értelemben. Mert a saját hibáinkkal szemben oly megértők vagyunk, de a ....! És nem általánosítva, célzottan.
Azt viszont kis hibaszázalékkal kijelenthetjük, hogy a zsidó, magyar, szerb asszony nem igazán fog csigapörköltet készíteni. A francia viszont igen.
Azért van ez, mert mert elszakadtunk a gyökereinktől, nem azok vagyunk már akik voltunk, és nagyon kilóg a sorból az, aki nem hajlandó megtagadni az eredetét, hogy asszimilálódjon. Mert az akkor már kirekesztés. És nem véletlen hoztam fel a francia példát, gondolom ezt már nem kell elmagyarázni. A globalizmus nem véletlen amerikai, abban az identitás- káoszban, nehéz volt rendet tenni. Így aztán van amerikai- magyar, svéd, ír, lengyel, zsidó, kínai, olasz, stb.. De ugyan ott meg is van, a szinte levakarhatatlan bélyege a társadalmon belül.
Aki identitását adja föl, senkivé válik.
Tapasztalatból mondom: sok- sok válás, cirkusz, ne adj Isten emberölés történt már, mert "sótlan" volt a leves. S még több az elsózásból. Mind ténylegesen, mind átvitt értelemben. Mert a saját hibáinkkal szemben oly megértők vagyunk, de a ....! És nem általánosítva, célzottan.
Azt viszont kis hibaszázalékkal kijelenthetjük, hogy a zsidó, magyar, szerb asszony nem igazán fog csigapörköltet készíteni. A francia viszont igen.
Azért van ez, mert mert elszakadtunk a gyökereinktől, nem azok vagyunk már akik voltunk, és nagyon kilóg a sorból az, aki nem hajlandó megtagadni az eredetét, hogy asszimilálódjon. Mert az akkor már kirekesztés. És nem véletlen hoztam fel a francia példát, gondolom ezt már nem kell elmagyarázni. A globalizmus nem véletlen amerikai, abban az identitás- káoszban, nehéz volt rendet tenni. Így aztán van amerikai- magyar, svéd, ír, lengyel, zsidó, kínai, olasz, stb.. De ugyan ott meg is van, a szinte levakarhatatlan bélyege a társadalmon belül.
Aki identitását adja föl, senkivé válik.
molaris 2009.04.17. 12:12:02
@Pepe83:
Azért az alaptalan jelzővel óvatosabban bánnék, meg a levont következtetéssel.
Azért az alaptalan jelzővel óvatosabban bánnék, meg a levont következtetéssel.
noamy 2009.04.17. 12:34:32
@TD223:
Na, akkor gyorsan tegyük rendbe a számokat. 6 millió zsidó halt meg összesen a Holokauszt során, és ebből 450 ezer volt magyar. Ebben semmi mese vagy kitaláció nincs (sajnos).
Azért, mert vannak csalók, akkor már más se kapjon kárpótlást a "dögöljön meg a szomszéd tehene is" elv alapján?
Na, akkor gyorsan tegyük rendbe a számokat. 6 millió zsidó halt meg összesen a Holokauszt során, és ebből 450 ezer volt magyar. Ebben semmi mese vagy kitaláció nincs (sajnos).
Azért, mert vannak csalók, akkor már más se kapjon kárpótlást a "dögöljön meg a szomszéd tehene is" elv alapján?
TD223 2009.04.17. 13:15:05
@noamy: Az első tévedés, a másodiknál már megkapta mindenki, aki bebizonyította, hogy köze volt a H-hoz, de egyre újabbak jelentkeznek és egyre többen kérnek még...
noamy 2009.04.17. 14:47:06
@TD223:
Mire érted azt, hogy az első tévedés? Újak talán azért jelentkeznek, mert még vannak, akik nem kapták meg.
Mire érted azt, hogy az első tévedés? Újak talán azért jelentkeznek, mert még vannak, akik nem kapták meg.
Lacczyy 2009.04.17. 18:15:39
Nem érdekel a hollókoszt, a tökeim is csurig vannak a pénzre-kacsintgató rinyákos zsidókkal.
Abcug!
Abcug!
TD223 2009.04.17. 19:30:56
@noamy: Az első bekezdésed. Kétlem, hogy most, 64 évvel a II. világháború vége után jutna eszébe valakinek kárpótlást kérni. Ráadásul Gyurcsány beígérte az USA-nak, hogy aki nem tudja összeszedni a bizonyítékokat, az bemondásra megkapja a kárpótlást.
TD223 2009.04.17. 19:42:33
Néhány új pont :
1. A zsidóellenesség zsidó emberek évszázados társadalombomlasztó, értékromboló, hazug magatartása és talmudi eredetű rasszizmusuk miatt létezik.
2. A holokauszt részletei, kiterjedése, háttere feltáratlan. Az igazság kutatása elengedhetetlen. Ennek tiltása megengedhetetlen.
3. A holokausztot és az áldozatok emlékét, megtörténte óta a világon bármilyen hatalomban lévő zsidók szinte mindegyike megerőszakolta politikai, pénzügyi, vagy egyéb haszonszerzés céljából. Felelősségre vonásuk és vagyonuk elkobzása elengedhetetlen.
4. A felelősöket kivégezték a II. világháború óta. Ha még él közülük valaki, számuk elenyésző. A boszorkányüldözés megengedhetetlen.
5. Nincs kollektív bűnösség, önvizsgálat tanulsága esetleg az lehet, tárd fel az igazságot, ne használj kettős mércét és így nem történik meg újra.
6. Fel kell tárni, milyen bűnöket követtek el zsidók a holokauszt óta, azt felhasználva, a világ zsarolásának és önnön áldozatiságuk leple alatt.
7. 64 év alatt, aki akart kaphatott kárpótlást. Az egyenlő bánásmód, az igazságosság és a gazdasági helyzet miatt ennek azonnali megszüntetése szükséges.
8. Meg kell szabadulni a ránk erőltetett hazugságoktól, bűnösségtudattól, gondolati cenzúrától, kettős mércétől, hogy egészséges társadalomban, békében élhessünk.
9. Mindezek elismerése, megtörténte után lehet együtt, tisztességgel megemlékezni az áldozatokról a többi népirtással arányos mértékben.
1. A zsidóellenesség zsidó emberek évszázados társadalombomlasztó, értékromboló, hazug magatartása és talmudi eredetű rasszizmusuk miatt létezik.
2. A holokauszt részletei, kiterjedése, háttere feltáratlan. Az igazság kutatása elengedhetetlen. Ennek tiltása megengedhetetlen.
3. A holokausztot és az áldozatok emlékét, megtörténte óta a világon bármilyen hatalomban lévő zsidók szinte mindegyike megerőszakolta politikai, pénzügyi, vagy egyéb haszonszerzés céljából. Felelősségre vonásuk és vagyonuk elkobzása elengedhetetlen.
4. A felelősöket kivégezték a II. világháború óta. Ha még él közülük valaki, számuk elenyésző. A boszorkányüldözés megengedhetetlen.
5. Nincs kollektív bűnösség, önvizsgálat tanulsága esetleg az lehet, tárd fel az igazságot, ne használj kettős mércét és így nem történik meg újra.
6. Fel kell tárni, milyen bűnöket követtek el zsidók a holokauszt óta, azt felhasználva, a világ zsarolásának és önnön áldozatiságuk leple alatt.
7. 64 év alatt, aki akart kaphatott kárpótlást. Az egyenlő bánásmód, az igazságosság és a gazdasági helyzet miatt ennek azonnali megszüntetése szükséges.
8. Meg kell szabadulni a ránk erőltetett hazugságoktól, bűnösségtudattól, gondolati cenzúrától, kettős mércétől, hogy egészséges társadalomban, békében élhessünk.
9. Mindezek elismerése, megtörténte után lehet együtt, tisztességgel megemlékezni az áldozatokról a többi népirtással arányos mértékben.
valójábannemberci 2009.04.20. 02:24:22
@TD223: sejtettem, hogy jön majd a Talmud. Nyilván neked is van otthon egy példány a Gede-fée reprintből.
A dologgal egy komoly baj van: teljes magyar fordítás sosem jelent meg belőle.
Amit a Gedéék reprinteltek, az többszörös ferdítés. A szerzői sor ez:
Johann Andreas Eisenmerger - Entdecktes Judenthum
ez alapján íródott:
August Rohling - Der Talmudjude
És Luzsénszky ebből dolgozott. Ő maga soha nem látott eredeti Talmudot egyszer sem.
Ha egy teljes fordítást akarsz olvasni, akkor javaslom ezt az angol kiadást:
www.sacred-texts.com/jud/talmud.htm
Érdekesség: a Talmudról az azt mocskolók a jelek szerint nem tudják, hogy műfaját tekintve micsoda: gyakorlatilag tóraiskolák rabbijainak teológiai, jogi, társadalomtudományos és vonatkozó témák tárgyában tartott vitaalkalmainak jegyzőkönyveinek, és egyéb történetek gyűjteménye. Tele egymással ellentmondó felszólalásokkal, haszontalan beszólásokkal, frivol kritikákkal (de sosem káromkodva), mesékkel, amik gyakran párbeszédes formában jelennek meg. A maga idejében demokratikus főiskolai viták voltak ezek. Egy olyan korban, amikor az általuk ismert világ jelentős részén despoták uralkodtak, akik minden ellenvéleményt elhallgattattak, és intrikával, merényletekkel, álnoksággal törtek egymás életére saját birodalmukon belül.
A dologgal egy komoly baj van: teljes magyar fordítás sosem jelent meg belőle.
Amit a Gedéék reprinteltek, az többszörös ferdítés. A szerzői sor ez:
Johann Andreas Eisenmerger - Entdecktes Judenthum
ez alapján íródott:
August Rohling - Der Talmudjude
És Luzsénszky ebből dolgozott. Ő maga soha nem látott eredeti Talmudot egyszer sem.
Ha egy teljes fordítást akarsz olvasni, akkor javaslom ezt az angol kiadást:
www.sacred-texts.com/jud/talmud.htm
Érdekesség: a Talmudról az azt mocskolók a jelek szerint nem tudják, hogy műfaját tekintve micsoda: gyakorlatilag tóraiskolák rabbijainak teológiai, jogi, társadalomtudományos és vonatkozó témák tárgyában tartott vitaalkalmainak jegyzőkönyveinek, és egyéb történetek gyűjteménye. Tele egymással ellentmondó felszólalásokkal, haszontalan beszólásokkal, frivol kritikákkal (de sosem káromkodva), mesékkel, amik gyakran párbeszédes formában jelennek meg. A maga idejében demokratikus főiskolai viták voltak ezek. Egy olyan korban, amikor az általuk ismert világ jelentős részén despoták uralkodtak, akik minden ellenvéleményt elhallgattattak, és intrikával, merényletekkel, álnoksággal törtek egymás életére saját birodalmukon belül.
molaris 2009.04.20. 12:12:51
@berciXcore:
Ugyan így és ugyan ezért veszélyesek a Biblia- kommentárok is!!!
Ugyan így és ugyan ezért veszélyesek a Biblia- kommentárok is!!!
Thorwald 2009.04.22. 10:10:04
Hulye aki tagadja a zsioirtast, ami teny - tekntve hogy emberek ezreit meszaroltak le vallasi, faji, szuletesi, akarmilyen ok miatt - borzaszto. Az, hogy pontosan hany embert oltek meg igy, az pontatlan es kepezheti vita targyat, de semmikeppen sem csokkenti a szornyuseg tenyet es sulyat.
Ugyanakkor azt tartom igazsagtalannak, hogy ezt mar otven eve harsogja a vilag, mig mas nepirtasokat, vagy egyeb mas, emberiseg ellenes buntetteket nem hangsulyozza ki a media.
Nincs olyan, hogy "legszornyubb" nepirtas. Mindegyik egyforman szornyu.
Idiota pelda. Az iskolaban van egy "matekspec" osztaly. Inzultaljak a gyerekeket a tobbi osztaly fizikailag erosebb tanuloi. Megverik Jozsikat mert szemuveges, Pistiket, mert vezna, Gezat, mert jo tanulo. A tanarno megelegeli a helyzetet es az igazgato ele viszi az ugyet aki az iskola nyilvanossaga elott kijelenti, hogy szegeny Pistiket hogy megvertek es szornyu tett volt stb stb stb es egy even keresztul Pistike esetevel peldalozik.
Idiota pelda, de remelem megertitek es nem felremagyarazzatok.
Ugyanakkor azt tartom igazsagtalannak, hogy ezt mar otven eve harsogja a vilag, mig mas nepirtasokat, vagy egyeb mas, emberiseg ellenes buntetteket nem hangsulyozza ki a media.
Nincs olyan, hogy "legszornyubb" nepirtas. Mindegyik egyforman szornyu.
Idiota pelda. Az iskolaban van egy "matekspec" osztaly. Inzultaljak a gyerekeket a tobbi osztaly fizikailag erosebb tanuloi. Megverik Jozsikat mert szemuveges, Pistiket, mert vezna, Gezat, mert jo tanulo. A tanarno megelegeli a helyzetet es az igazgato ele viszi az ugyet aki az iskola nyilvanossaga elott kijelenti, hogy szegeny Pistiket hogy megvertek es szornyu tett volt stb stb stb es egy even keresztul Pistike esetevel peldalozik.
Idiota pelda, de remelem megertitek es nem felremagyarazzatok.
kolbenheyer 2009.04.22. 10:46:16
@thorwald:
Értem, de nem pontos.
A holokauszt Magyarországon történt, a magyar állam segítségével, még ma is élő generáció életében, olyan korban, amikor a polgári jogegyenlőség elvileg már nem volt vitatott. Erre kell emlékezni.
Egyébként meg minden népirtásra is természetesen. De egy másik idióta példa segítségével: baj az, ha egy budapesti közlekedési baleset áldozatai több percet kapnak a híradóban, mint egy nepáli földrengés?
Értem, de nem pontos.
A holokauszt Magyarországon történt, a magyar állam segítségével, még ma is élő generáció életében, olyan korban, amikor a polgári jogegyenlőség elvileg már nem volt vitatott. Erre kell emlékezni.
Egyébként meg minden népirtásra is természetesen. De egy másik idióta példa segítségével: baj az, ha egy budapesti közlekedési baleset áldozatai több percet kapnak a híradóban, mint egy nepáli földrengés?
TD223 2009.04.22. 11:08:42
@kolbenheyer: Tévedés.
A holokauszt egy része kötődik Mo-hoz. Aki segítette, azt kivégezték. A ma élő generációk közül senki nem tehető kicsit sem felelőssé. Főleg azért sem, mert munkatáborba vitték a zsidókat. Hogy ott meghalnak sokan, azt nem kötötték a társadalom orrára. A háború után senki nem beszélt "haláltáborról". Nem tudtak róla, vagy nem az volt.
Ezen kívül, vannak törvények, ha tetszik, ha nem be kell tartanod őket. Ma is. Nem lázadtál fel te sem az kórházbezárások ellen. Meg is haltak sokan emiatt. Most akkor bűnös vagy? Ráadásul háborúban, ha valaki esetleg szembeszegül a törvénnyel, azt csak lelövik helyben.
De, ha továbbra sem változott a nézeted, akkor írj cikket Izrael kollektív bűnösségéről, vagy ismerd el, kettős mércéd van, és csak a zsidók ellen elkövetett bűnök érdekelnek.
De még annyi tisztesség sincs benned, hogy kimond, hazudnak (Élet menete, Gusztos, Zoltai, Tomi Lapid(már nem) és társaik) az áldozatok számáról. Minimum megháromszorozzák azt. Utána tudnál nézni a szintén zsidók által meghatározott "hivatalos" adatoknak.
A holokauszt egy része kötődik Mo-hoz. Aki segítette, azt kivégezték. A ma élő generációk közül senki nem tehető kicsit sem felelőssé. Főleg azért sem, mert munkatáborba vitték a zsidókat. Hogy ott meghalnak sokan, azt nem kötötték a társadalom orrára. A háború után senki nem beszélt "haláltáborról". Nem tudtak róla, vagy nem az volt.
Ezen kívül, vannak törvények, ha tetszik, ha nem be kell tartanod őket. Ma is. Nem lázadtál fel te sem az kórházbezárások ellen. Meg is haltak sokan emiatt. Most akkor bűnös vagy? Ráadásul háborúban, ha valaki esetleg szembeszegül a törvénnyel, azt csak lelövik helyben.
De, ha továbbra sem változott a nézeted, akkor írj cikket Izrael kollektív bűnösségéről, vagy ismerd el, kettős mércéd van, és csak a zsidók ellen elkövetett bűnök érdekelnek.
De még annyi tisztesség sincs benned, hogy kimond, hazudnak (Élet menete, Gusztos, Zoltai, Tomi Lapid(már nem) és társaik) az áldozatok számáról. Minimum megháromszorozzák azt. Utána tudnál nézni a szintén zsidók által meghatározott "hivatalos" adatoknak.
Pepe83 (törölt) 2009.04.22. 11:16:17
@TD223:
"Nem lázadtál fel te sem az kórházbezárások ellen. Meg is haltak sokan emiatt."
Melyik országban történt ilyen?
"Nem lázadtál fel te sem az kórházbezárások ellen. Meg is haltak sokan emiatt."
Melyik országban történt ilyen?
zsoltix 2009.04.22. 11:33:17
Az a baj,hogy a revizionistákat még csak meg sem hallgatják, befogják a fülüket,rázzák a fejüket,és hangosan náciznak. Sőt,már büntetni is akarják,ha valaki nem az ő álláspontjukon van.
TD223 2009.04.22. 11:39:28
@Pepe83: Oh, nem hallottad a hírekben, hogy két órája utazott a mentőben szegény ember, aztán meghalt.
Pepe83 (törölt) 2009.04.22. 11:41:51
@TD223:
Az aki korábban saját felelősségére hagyta el a kórházat, majd később rosszul lett? Arról hallottam:))
Az aki korábban saját felelősségére hagyta el a kórházat, majd később rosszul lett? Arról hallottam:))
TD223 2009.04.22. 11:44:43
@Pepe83: Nem az, és volt még egy tucat ilyen a hírekben. Többen halnak meg mentőben azóta, amióta bezártak kórházakat
Pepe83 (törölt) 2009.04.22. 11:51:00
@TD223:
Kérlek linkelj be pár hírt ide, mert én még nem olvastam ilyenről. Ja és kérlek ne MNO, MH, illetve Kuruc.info legyen a forrás.
Amúgy mi a jobb szerinted? Több, pénzhiánnyal küszködő, elavult kórház, vagy kevesebb, de szakszerű és gyors ellátást biztosító intézmény?
Kérlek linkelj be pár hírt ide, mert én még nem olvastam ilyenről. Ja és kérlek ne MNO, MH, illetve Kuruc.info legyen a forrás.
Amúgy mi a jobb szerinted? Több, pénzhiánnyal küszködő, elavult kórház, vagy kevesebb, de szakszerű és gyors ellátást biztosító intézmény?
TD223 2009.04.22. 11:53:09
Több kórház, szakszerű, gyors ellátással.
Pepe83 (törölt) 2009.04.22. 11:58:50
@TD223:
De arra nincs pénz....dönteni kell és szerintem a második megoldás célravezető. Elég csak arra gondolni, hogy ha spórolnak, akkor több mentőhelikoptert lehet venni, amivel aztán tényleg nem gond a távolságok leküzdése.
De arra nincs pénz....dönteni kell és szerintem a második megoldás célravezető. Elég csak arra gondolni, hogy ha spórolnak, akkor több mentőhelikoptert lehet venni, amivel aztán tényleg nem gond a távolságok leküzdése.
TD223 2009.04.22. 13:14:35
@Pepe83: Nincs pénz? Mert ellopták. Az egészségügyet meg szerkezetileg tönkretették, hogy aztán olcsón megkapja a Hospinvest meg haverjai.
Pepe83 (törölt) 2009.04.22. 13:21:17
@TD223:
Azért nincs pénz, mert 1998 és 2006 között sokkal többet költöttek, mint kellett volna.
Az egészségügyet meg nem nagyon lehetett tönkretenni, mert már eleve szar volt. Megindultak ugyan strukturális változások, de 2008-ban azok is megakadtak.
Azért nincs pénz, mert 1998 és 2006 között sokkal többet költöttek, mint kellett volna.
Az egészségügyet meg nem nagyon lehetett tönkretenni, mert már eleve szar volt. Megindultak ugyan strukturális változások, de 2008-ban azok is megakadtak.
TD223 2009.04.22. 15:18:37
@Pepe83: Mármint 2002 és 2009 között.
Tor Salqvist 2009.11.18. 00:58:34
"sejtettem, hogy jön majd a Talmud. Nyilván neked is van otthon egy példány a Gede-fée reprintből. A dologgal egy komoly baj van: teljes magyar fordítás sosem jelent meg belőle.
Amit a Gedéék reprinteltek, az többszörös ferdítés. A szerzői sor ez: Johann Andreas Eisenmerger - Entdecktes Judenthum
ez alapján íródott: August Rohling - Der Talmudjude. És Luzsénszky ebből dolgozott. Ő maga soha nem látott eredeti Talmudot egyszer sem"
Luther Márton tudott héberül (egyetemen tanított hébert barátjával és reformátortársával, Melanchtonnal), saját szemével olvasta az összes eredeti zsidó gyűlöletirodalmat, így a Talmudot is. A XVI. században még sehol sem volt Röhling Talmudjude c. munkája, se Eisenmergeré! Így ír a Talmudról Luther a XVI. században, amikor még az állítólagos "hamisítványok" bizony nem léteztek:
"Nem írja TALMUDJUK és nem írják rabbijaik, hogy egy keresztény meggyilkolása nem bűn, de egy másik izraelita meggyilkolása bűn? Hogy az nem bűn, ha nem tartja meg a pogánynak tett esküjét? Ennélfogva lopnak és rabolnak (mint ahogy ezt a pénzkölcsönzéssel teszik) a pogánytól, és ez egy Istennek tetsző szolgálat. És ők a világ urai és mi a szolgáik vagyunk- sőt jószágaik! Ismétlem, három Aesopus mesében több bölcsesség található, mint az ő egész Talmudista és rabbijaik által írt könyveikben és több, mint amit zsidók valaha is fel fognak fogni. Ha valaki azt gondolja, hogy túl sok mindent mondok ki - túl keveset mondok ki! Mert látom, hogy hogy kezelnek minket, gójokat írásaikban és hogyan kívánnak nekünk minden rosszat iskoláikban és imaházaikban. Pénzünket uzsorájukkal rabolják el, és amikor csak lehet, aljas cseleket vetnek nekünk... Egy pogány sem viselkedik így és egy sem viselkedne így, kivéve, ha ő maga ördög vagy őt ördög birtokolja, úgy, ahogy a zsidókat birtokolja."
A Talmud rasszista kiszólásai biza igazak, ez a világ békétlenségének elsőszámú oka.
Amit a Gedéék reprinteltek, az többszörös ferdítés. A szerzői sor ez: Johann Andreas Eisenmerger - Entdecktes Judenthum
ez alapján íródott: August Rohling - Der Talmudjude. És Luzsénszky ebből dolgozott. Ő maga soha nem látott eredeti Talmudot egyszer sem"
Luther Márton tudott héberül (egyetemen tanított hébert barátjával és reformátortársával, Melanchtonnal), saját szemével olvasta az összes eredeti zsidó gyűlöletirodalmat, így a Talmudot is. A XVI. században még sehol sem volt Röhling Talmudjude c. munkája, se Eisenmergeré! Így ír a Talmudról Luther a XVI. században, amikor még az állítólagos "hamisítványok" bizony nem léteztek:
"Nem írja TALMUDJUK és nem írják rabbijaik, hogy egy keresztény meggyilkolása nem bűn, de egy másik izraelita meggyilkolása bűn? Hogy az nem bűn, ha nem tartja meg a pogánynak tett esküjét? Ennélfogva lopnak és rabolnak (mint ahogy ezt a pénzkölcsönzéssel teszik) a pogánytól, és ez egy Istennek tetsző szolgálat. És ők a világ urai és mi a szolgáik vagyunk- sőt jószágaik! Ismétlem, három Aesopus mesében több bölcsesség található, mint az ő egész Talmudista és rabbijaik által írt könyveikben és több, mint amit zsidók valaha is fel fognak fogni. Ha valaki azt gondolja, hogy túl sok mindent mondok ki - túl keveset mondok ki! Mert látom, hogy hogy kezelnek minket, gójokat írásaikban és hogyan kívánnak nekünk minden rosszat iskoláikban és imaházaikban. Pénzünket uzsorájukkal rabolják el, és amikor csak lehet, aljas cseleket vetnek nekünk... Egy pogány sem viselkedik így és egy sem viselkedne így, kivéve, ha ő maga ördög vagy őt ördög birtokolja, úgy, ahogy a zsidókat birtokolja."
A Talmud rasszista kiszólásai biza igazak, ez a világ békétlenségének elsőszámú oka.
Tor Salqvist 2009.11.18. 01:01:09
Itt pedig a teljes írás angolul, érdemes elolvasni!
www.humanitas-international.org/showcase/chronography/documents/luther-jews.htm
1543-ból Luther: A zsidók és hazugságaik
www.humanitas-international.org/showcase/chronography/documents/luther-jews.htm
1543-ból Luther: A zsidók és hazugságaik
kolbenheyer 2009.11.18. 21:37:32
@Tor Salqvist:
Aha. Ha Luther megmondta, akkor az úgy is van. Az összes állításával így vagy? Pl. hogy a lázadó parasztokat ki kell irtani?
És mi is Luther baja? Hogy kamatot szednek a zsidók? Akkor most akasszunk fel minden bankárt?
Aha. Ha Luther megmondta, akkor az úgy is van. Az összes állításával így vagy? Pl. hogy a lázadó parasztokat ki kell irtani?
És mi is Luther baja? Hogy kamatot szednek a zsidók? Akkor most akasszunk fel minden bankárt?
Reactor 2012.06.16. 00:49:10
Azért a zsidók vallását összemosni azzal amit művelnek a politika- és pénzvilágában legalább akkora csúsztatás mint a holokamuzás :D Ki nem szarja telibe hogy mi a vallásuk? A krumplibogarat se azért utáljuk mert csíkos, hanem mert KÁROS. Persze amikor a gójok kiirtásáról van szó, az természetesen nem holocaust, holmááá...
De akkor menjünk még visszább: Ómagyar Mária-siralom: "Zsidóu, mit téssz, törvénytelen"
Bizonyára az ősmagyarok is lelkes nácik voltak, nem is Árpád volt a vezérük hanem maga Hitler bácsi személyesen! ZOMG! :o
És igen,akasszunk fel minden bankárt.
Lehet naccizni nyugodtan. Start!
De akkor menjünk még visszább: Ómagyar Mária-siralom: "Zsidóu, mit téssz, törvénytelen"
Bizonyára az ősmagyarok is lelkes nácik voltak, nem is Árpád volt a vezérük hanem maga Hitler bácsi személyesen! ZOMG! :o
És igen,akasszunk fel minden bankárt.
Lehet naccizni nyugodtan. Start!
Tóth Csaba Tibor 2013.04.16. 21:30:33
@Tor Salqvist: A Talmud nem teljesen héberül van: a misnák héber nyelvűek a gemára már arámi.