A legfrissebb cikkek

Nincs megjeleníthető elem

Kapcsolat


Friss topikok

Statisztikák

Címkék

alkotmány (20) állam (6) állambiztonság (10) állambiztonságis jelen (6) arab (9) atom (7) a mennyei birodalomban (6) bajnai gordon (10) biológia (16) bíróság (6) bkv (7) budapest (10) cigány (86) demokrácia (87) diszkrimináció (6) egyház (6) ensz (8) erkölcs (6) eu (28) európa (7) evolúció (10) fantasy (9) fasizmus (6) fidesz (148) foci (6) gay (17) gay pride (12) gáza (14) gazdaság (19) google (6) gyász (7) gyurcsány (49) hamasz (13) hitler (8) holokauszt (12) hülyeség (6) humor (9) index (10) internet (9) irán (21) iszlám (6) izrael (39) jared diamond (6) jézus (10) jobbik (73) jog (8) kádár (7) katolikus egyház (7) kdnp (10) keresztény (12) kereszténység (11) kína (11) kolbenheyer ír (162) kolbenheyer olvas (233) kommunizmus (14) környezetvédelem (6) közélet (9) közgazdaságtan (26) krimi (17) külpolitika (20) kultúra (25) liberalizmus (13) lmp (9) magyar (15) magyarország (140) magyar gárda (9) magyar hírlap (6) martin (6) mdf (12) meleg (13) mongol (18) mszp (62) náci (51) nacionalizmus (10) németország (11) nemzet (32) nemzetbiztonság (8) nyelvészet (6) obama (21) oktatás (11) orbán (56) oroszország (8) összeesküvés (6) őstörténet (6) palesztin (15) politika (215) pszichológia (14) rasszizmus (19) regény (27) reggel (67) rendőr (7) rendszerváltás (24) rowling (7) rükverc (11) rukverc (15) sci fi (11) sólyom lászló (11) szabadság (17) szdsz (20) szeretet (6) szlovákia (11) társadalom (69) tech (7) terrorizmus (8) több fényt a kdnp be (8) történelem (155) tudomány (8) tüntetés (6) usa (47) választások (34) választás 2010 (44) vallás (14) válság (11) varga e tamás (6) vendégpost (11) világ (14) voks10 (26) vona gábor (7) zene (12) zsidó (48) Címkefelhő

Designerünk

Legutolsó kommentek

Nincs megjeleníthető elem

Haladjunk a korral, legyünk nácik

2009.05.12. 16:45 Vörös BLORóka

Van egy elméletem. A lényege az, hogy Én feljebbvalóbb vagyok nálad. Minden szempontból. Intelligensebb vagyok, szebb vagyok, kedvesebb vagyok. Értékesebb vagyok, hozzád képest egy isten vagyok. Persze azt gondolod, hogy hiú vagyok, hogy önző vagyok, de mint mindenben, ebben is tévedsz. Tökéletesen objektív módon ítélem meg magamat, és könnyű a viszonyítási alap, hisz te egy senki vagy, sőt, rosszabb annál. Ha elpusztítanálak, senki nem venné észre, mégis tudom, hogy jót tennék vele a világnak.


 

A kurva anyádat, ha Te ennyire elégedett vagy magaddal, mi a faszért törődsz az ilyen kis balfaszokkal, mint én? Ha azt hiszed, hogy ennyivel jobb vagy nálam, akkor miért nem hagysz békén, bazdmeg? Mit ártottam neked, köcsög? Csak azt csináltam, amihez értek, neked is azt ajánlom, hogy kurvára foglalkozz azzal. Ha tudni akarod, az én megélhetésem egy fikarcnyival sem könnyebb a tiednél, mivel – meglepetés zsenikém – én is dolgozom. Én is munkával keresem a pénzemet. Te meg meg akarsz ölni engem, hülye barom.

 

Ugyan már, érzelmi alapokra ne építs, ez is annyira alantas. Ha vitázni akarsz, érvelj. És lehetőleg úgy, hogy azt egy magyar is megértse. Ne beszélj nekem itt héberül vagy lováriul vagy franciául! Még hogy munka, nevettetsz? Amit te csinálsz, az nem munka, az felforgatás, az a világ rendje ellen való felkelés. És még te vársz együttérzést, miközben ha hátatfordítanék, már le is döfnél? És feláldoznád a testemet és bedobnád a patakba és lefizetnél egy tutajost, hogy húzza ki, hogy öngyilkosságnak tűnjön és te meg röhögsz a beteg isteneiddel együtt.

 

Eldobom az agyam! Te marha, hát hallod te magad?? Vedd már észre azt a több évszázados agymosást, ami beszél belőled!!!  Miért beszélnék más nyelven, mint magyarul?! Magyar vagyok, ugyanannyira, mint te, bazdmeg!! Ja és gratulálok a gondolataidhoz, ezek már akkor szánalmasak és idejétmúltak és botrányosan kirekesztőek voltak, amikor kitalálták őket, előtted párszáz évvel. Amitől teljesen kiborulok, hogy az ilyen faszok, mint te, elveszik a történelmet az emberek elől. Miattatok szégyellnie kell magát annak, aki valaha külföldön élt, annak, aki nem tudja 5 generációig visszamenőleg vérmagyar származását bizonyítani, vagy annak, aki tarsolylemez és bocskor nélkül megy zh-zni. Dögöljetek meg!!

 

Mi a faszt képzelsz, hogy a Te történelmed?? A TIED??? Hát ráejtettek arra a kibaszott fejedre?? Lecsiszolom a randa büdös nagy orrod!! A Te történelmed nem szól másról, mint lopásról, árulásról és csalásról. Menj vissza Indiába vagy Palesztinába, seggfej! Siess, amíg keresem a nyílpuskámat, ha megtalálom, megdöglesz!!

 

Menj te a jó büdös kurva anyádba!! Megbánod még, hogy baszogatsz minket, megvesszük vagy túlnépesítjük az országotokat! Haverjaim meg tudják ám, hogy hol laksz meg hogy hol dolgozol, főnököd gyerekkori barátom, apádat megöletem!!

 

NA GYERE TE KIS KÖCSÖG!!!!

 

40 komment

Címkék: magyarország náci zsidó cigány diszkrimináció

A bejegyzés trackback címe:

https://sardobalo.blog.hu/api/trackback/id/tr99735450

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2009.05.12. 17:02:01

Volt egyfajta színvonal amíg calam és kolbenhayer írogatott ide.

Krokodil · http://sardobalo.blog.hu 2009.05.12. 17:16:55

az a durva, hogy ez az írás nem is annyira fiktív.
egyébként ahol vasárnap voltam misén, az a pap is jiu jitsuzik :)

Bell & Sebastian 2009.05.12. 17:37:43

@Krokodil:

Mivel az élet mostanában egy nagyszabású túlélő-show -vá változott, nem is csodálkozom a különösebben, de az is lehet, hogy csak elfojtási reakció.

@BLORóka:

Ezek közül egy sem ment frusztráltan haza, egy stresszfaktort letudtak a tetthelyen.

A "megtette" bűnnel min. egyenrangú a "megtehette volna, de nem tette", azaz "elmulasztotta".

De ezek a bűnösök csak ritkán káromkodnak, inkább "kézjegyükkel látnak el".

Nehogymá' a kettő egy kategóriába essen a következményeit tekintve.

Ismét: okokról egy szót sem, szapuljuk hát az okozottakat! Nagggyon jó!

heima (törölt) 2009.05.12. 18:06:16

előre az antifasizmus rögös útján!

Horváth Andor Márton · http://mitszabad.blog.hu 2009.05.13. 05:20:12

Braavó, BLOR. A sárdobálás lefestésének magasiskolája. További fejezeteket kérek, eszkalálódjon fegyveres konfliktussá a párbeszéd!

Vidéki 2009.05.13. 09:10:24

@heima:
A szerző (képzeletében) feléleszt 65 évvel létezett mozgalmakat, annak érdekében, hogy mindenkire rákenhesse (mint vádakat) akiknek nem pontosan ugyanaz az elképzelése a világról, mint neki.
Ezeket az érveket úgy forgatja, mint egy kőkorszaki szaki a bunkóját.

kolbenheyer 2009.05.13. 10:03:32

@Vidéki:
Szemben a te precíz orvosi szikéddel.
:-))))
Humorérzékről tetszett már hallani?

Vidéki 2009.05.13. 10:12:14

@kolbenheyer:„Humorérzékről tetszett már hallani?”
Ez a fajta „humor” magas nekem, mint majomnak a zongora.

heima (törölt) 2009.05.13. 12:53:31

@kolbenheyer: ez lenne a humor az újlipótban?

molaris 2009.05.13. 13:39:27

Most vagy nekem ment el a sosem volt eszem, vagy a poszt írója szabadult frissen az őrültek házából.

Segítsetek!!!!:::)))

kolbenheyer 2009.05.13. 15:40:48

Vörös BLORóka!
Neked is feltűnt, hogy pont azok vették magukra, akikről szól? Jól céloztál a reflexíjaddal, vazze.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.05.13. 15:46:57

@kolbenheyer: igen, úgy tűnik, hogy megér a kis párbeszéd egy következő részt is, hátha megtudjuk, mi lesz velük a bunyó után/közben.

Vörös BLORóka · http://fulke.blog.hu 2009.05.13. 15:57:49

@kolbenheyer: igyekszik az ember... :)

Mindenki: nem őrültem meg, nem vagy ősember, akinek nem inge, ne vegye magára. Akinek meg inge, az gondolkozzon is, mielőtt kommentel.

Bell & Sebastian 2009.05.14. 00:40:33

@Vörös BLORóka:

Ha ez saját gyűjtés, ügynökprovokátorpropagandista lehetsz csak.
Mi lett velük? Elhagyták a kibuct?

Corry 2009.05.15. 22:37:33

@kolbenheyer:

Tessék mondani, ez a viccrovat?:

Beszélget a katolikus pap a rabbival:
- Mondd, mikor térsz el attól a hülyeségtől hogy nem eszel disznóhúst?
Mire a rabbi:
- Az esküvődön.

Corry 2009.05.15. 22:38:31

Van mégegy, bocs:

A zsidó fiának új barátnője van, aki igazából transzvesztita. Eljött az ideje, hogy bemutassa a családnak. Le is ülnek vacsorázni. Megszólal az apa:
- Fiam, hogy hívják a barátnődet?
- Laci.
Egész család elhűl, mire az apuka:
- Hát, ez nem egy echte zsidó név...

Corry 2009.05.15. 22:47:49

Mindenkitől enézést kérek, ha valamijében megbántottam volna, viszontag van egy kérdésem:

mit szóltok ahhoz a primitív, és egyben kirekesztő plakátkampányhoz, amiben a szadesz akarja a saját sztereotípiáit a szavazópolgárokra ráerőltetni??

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.05.15. 23:55:49

@Corry: ez a két vicc alap, de az első még jó is:)

Szerintem szar a szadi kampánya, de láthatóan forog a nevük, mert napok óta nem frissült a blogunk, még is erről beszélgetünk. Persze szarok a közvéleménykutatási adataik, de mégis csak hatásos.
Ráadásul az eddigi - szerintem helyes - liberális felfogással is szembe mennek, hogy a szélsőjobbosokkal nem kell vitatkozni, hanem agyon kell őket hallgatni.

(Azt meg nem hiszem, hogy bármit is rá tudna eröltetni a a szavazókra, ahhoz viszont már messze/rég nem elég befolyásosak, és még így sem annyira egyszerű, mint Szijjártó Péter ma esti nyilatkozata:)

bm613 · http://izland2009.blog.hu 2009.05.16. 09:19:18

@Corry: primitív és kirekesztő? Te ezt komolyan gondolod? Annyi a hiba, hogy talán nem árpádsávost kellett volna írniuk, hanem nacionalistát, vagy ilyesmit. A célját amúgy sztem elláthatja a kampány: ők nem máshonnan akarnak embereket elhódítani, hanem a saját kiábrándult, távozott/passzivizálódott támogatóikat akarják visszaszerezni, amihez sarkítanak ugyan, de nem jobban, mint mások hasonló helyzetben.

@calam: talán jó volna, ha működne az agyonhallgatás, bár akkor sem biztos, hogy a legjobb lehetőség, szerintem a probléma szőnyeg alá söprése volna... de ezeknek a tetveknek van saját médiafelületük, nem is kevés (Echo TV, Magyar Hírlap, Magyar Nemzet, kurucinfó,és egy csomó kisebb honlap), így kivitelezhetetlen.

kolbenheyer 2009.05.16. 13:22:13

@bm613:
Hiba? A nacionalista nagyon nagy hiba lett volna, az ugyanis nem pejoratív jelző. Az árpádsávos jelenleg, főleg a mellékelt képekkel világosan nem a mediavistákat, hanem a szélsőjobbos csőcseléket jelenti.

@calam:
A fő bajom nekem is az vele, hogy ezzel beismerik, hogy ők a vitapartnereik. Ebben van igazság, de beszorítják magukat a sarokba. Mondjuk magát az SZDSZ-t cseppet sem sajnálom, de a Jobbiknál még ők is jobbak. :-)

Corry 2009.05.16. 21:41:19

@bm613: Kiábrándult embereket visszaszerezni, negatív, kirekesztő kampánnyal? Ízlés kérdése, sok sikert nekik...
A baj az, hogy pont a szadi pozícionálja magát a toleráns sokszínűséget elfogadó pártként.
Erre pedig a plakát bizonyos formajegyek alapján bélyegez meg embereket. Például szegény Tito Ortiz miért nem lehetne jó hazafi, ha magyar lenne? Mert le van borotválva a haja? Miért kell a kinézetből általánosítani, pont ezt nem szabad...

kolbenheyer 2009.05.17. 10:14:48

@Corry:
Te is tudod, hogy nem erről van szó. Senki nem mondta, hogy minden kopasz rossz ember. De szerinted a II. vh-s filmek német tisztjei miért mindig szőkék?
Ha én meglátok egy kopasz ketrecharcost csíkos törülközőt lengetni, tudom, hogy "hazafias megmozdulás" készülődik, azaz nácitalálka.
Nem vagy te ennyire naiv ...

Corry 2009.05.17. 11:41:05

@kolbenheyer:
Ejnye már. Akkor visszajutunk oda, hogy minden filmben ahol cigány szerepel, legalább egy tyúkot el kell lopnia valakinek? Eddig itt másról volt szó.

Az én hozzászólásom pedig nem a bőrfejű nácikról szólt, hanem a szadi kommunikációjáról. Éppen ezért nem vagyok naiv.

Csak bátorkodtam megkérdezni, hogy miért jó az, hogy pont a szadi tesz ki olyan plakátot, amelynek mondanivalója jó adag sztereotipizálás nélkül elveszne?
Nade felőlem mindegy, azt raknak ki amit akarnak :-))

kolbenheyer 2009.05.17. 15:17:52

@Corry:
Na hát pont ez a különbség. Ha minden filmbéli cigány lop, az aljas rasszizmus. Ha minden filmbéli bőrfejű fasisztoid, az csupán leegyszerűsítés.
Szerintem mi már ezen párszor túlestünk, hogy újra arról kelljen beszélgetnünk, hogy mi a különbség egy származási csoport, és egy politikai szubkultúra között. A cigány az úgy születik, aztán bélyegezgetheted. Bőrfejű saját elhatározásból lesz valaki, és nehogy már azon kelljen gondolkodnom, hogy biztos érző szíve van.
De miért gondolod, hogy megbélyegez a plakát? Nem valós kérdés, hogy a SZDSZ vagy a Jobbik lesz-e a harmadik erő? Oda van írva, hogy nácik? Csak annyi látszik, hogy közük van a Gárdához és a kopaszokhoz. Melyik hazugság vagy megbélyegző?

Corry 2009.05.17. 21:51:43

@kolbenheyer: Az a baj, hogy ha az emberek tényleg csak fasisztoid ideológia hatására válnának meg a hajuktól, még el is fogadnám az érvelést.
De ez nem így van és egy ez csöppet csavar az egészen. Vannak olyan ismerőseim, akik "csak úgy" nyírják le a hajukat, illetve van olyan, aki egyszerűen megkopaszodott, oldalt meg ami maradt azt leborotválja.

A Gárdával kapcsolatban: amikor először láttam masírozni őket elfogott a röhögőgörcs, mert furán néztek ki és bénán csinálták. De kérdem én, hogy ha ebben az országban normálisan működne a gazdaság, a rendőrség a tetteseket elfogná, sőt a bíróság záros határidőn belül ítélkezne, akkor szerinted itt működne a Magyar Gárda?? Az elébb felsoroltak jó része a kormánytól függ, amelynek párt-összetétele közismert.

kolbenheyer 2009.05.18. 20:54:42

@Corry:
Ne bosszants már! Ki a fene kever össze egy bőrfejűt egy hétköznapi kopasszal? Ne mond már, hogy bármelyik hajszegény ismerősödet megbélyegzem, ha a bőrfejűeket fasisztoidnak nevezem!

Ez meg nem mentség. Ha minden szarra ráfogjuk, hogy ez csak visszavágás a liberálbolsevikok rémtettei miatt, akkor pont olyanok leszünk, mint ők. Vagy van erkölcsi mérce, vagy nincs. Ha van, akkor tartsuk magunk hozzá, és nem mentegtőzzünk mások bűneivel. Ha nincs, akkor viszont kár a szóért.

Corry 2009.05.18. 21:27:09

@kolbenheyer:
Én két hozzászólással elébb már leírtam azt, hogy nem a nácikról szól az írásom, hanem a szadi kommunikációjáról. Ezért nem értem a mentségről szóló eszmefuttatásodat, pontosabban szólva értem és egyet is értek vele, csak az én hozzászólásomnak ehhez semmi köze. Amit a gárdáról írtam sem mentségül írtam, mert én nagyon távol érzem magamat attól, hogy a Gárdát mentegessem. Csupán annyit írtam le, hogy a szadi választási eredményeihez képest túlsúlyban volt a kormányban és ezért nem kicsi a felelőssége, hogy a dolgok idáig fajultak. A Magyar Gárda egy tünet, annak egy állomása, amikor egy országot lezüllesztenek. Remélem a következő állomásokat már ki fogjuk tudni hagyni, ehhez nagyon kell a szadi... hűlt helye a parlamentben.

kolbenheyer 2009.05.18. 21:52:38

@Corry:
Oké. De te kezdted azt fejtegetni, hogy ezzel az SZDSZ kirekeszt. Azt nem teszi, szerintem. A felelőssége a helyzet idáig fajulásában más kérdés (mármint van neki). De attól, hogy a mai kormánynak van ebben felelőssége, nehogy már felmentsük a Gárdát, hogy ők csak tünet. Persze, hogy az, de legelsősorban a saját hülyeségük tünetei, és nem értem, miért nem tiltották már rég be, és miért nem ülnek a vezetőik börtönben. A tetteiért mindenki elsősorban maga felelős.

Corry 2009.05.18. 23:39:28

@kolbenheyer:
Végül is lehet a szadi plakátját úgy interpretálni, hogy az nem kirekesztő. Abban az esetben ha a kopasz ember, a csuklyás és a többiek, mind valami fasisztoid eszméket valló, bűnözők lennének. Ha ez így van, akkor igazad is van. Csak a képi megfogalmazásba számos más ember is belefér, akit indokolatlanul bélyegeznek meg, mert nem a feltétlenül és csak a politikai nézetét, adott esetben annak részleteit jelenítik meg, hanem a kinézetét. Nagyon fontos még, hogy ott van a kép által sugallt vagy-vagy választása, ami párosítva ezzel a pontatlan képi megfogalmazással szerintem kirekeszt és megbélyegez egy csomó embert.

De térjünk vissza a Gárdára. Azt a pontot kéne elemezni, hogy mikor és miért következik be, amikor a Józsi a Pista és a János úgy dönt, hogy bizony ő mostantól gárdista lesz. Miért teszik meg ezt az emberek és mit lehetne annak érdekében tenni, hogy megváltozzon a felfogásuk. A nulladik lépés lenne szerintem ezeknek a plakátoknak az elfelejtése.

kolbenheyer 2009.05.19. 09:23:26

@Corry:
Ez alapján nem lehetne semmilyen képet használni, mert egy kép konkrét, az üzenet meg általánosító. Szerinted mit jelent az alábbi kombináció? Kopaszság+ Gárda+ árpádsáv? Pontosan kiket bélyegez meg ez indokolatlanul?

A Gárdáról két különböző szálon beszélünk. Igen, fel kell tárni az okokat és így keresni a megoldást. ÉS kinyilvánítani, hogy a Gárda megengedhetetlen. (De ha valaki csak az utóbbit teszi, mert épp arról van szó, akkor nem kell rögtön hozzátenni, hogy na de ez is csak a kormány miatt van. Nem, azt kell mondani, hogy, igen, ez megengedhetetlen.)

Bockó · https://muslimstatistics.wordpress.com/ 2009.05.19. 10:28:10

@kolbenheyer: 'kinyilvánítani, hogy a Gárda megengedhetetlen'

Gondoltam, szórakoztatlak még egy kicsit titeket, mert olyan édesek vagytok.

Szóval, ezzel párhuzamosan azt is ki kell nyilvánítani, hogy az idős vidékieket terrorizálni megengedhető? És ha már kinyilvánítottuk, üzenjük meg az USÁnak, hogy ők is tiltsák be azonnal a gárdájukat? Esetleg a TWÁhoz hasonló liberális portálokon publikáló nácikat is be kell tiltani? ( index.hu/velemeny/jegyzet/gardaper/ )

Corry 2009.05.19. 16:26:50

@kolbenheyer:
Az teljesen világos, hogy a vannak bizonytalanságok a képi megfogalmazásban, pont ezért volt hibás a kemény ellentét és a választásra való biztatás a képen. Ráadásul a képeken egyesével csak az általad felsorolt 3 "látványelem" közül kettő szerepelt.

De menjünk tovább: szerinted mit jelent? És ha valaki kopasz és utálja a szadit, az rögtön már fasiszta is? Tudod, ezzel az a baj, hogy a válasz általában nem, de ha ez a hiszti tovább folytatódik, akkor sok ember aki tényleg még semmi rosszat nem tett (csak utálja a szadit) és rögtön a jobb sarokban érzi magát a képen, akkor előbb utóbb azt fogja hinni, hogy nincs semmi rossz abban, hogy fasiszta vagyok, mert ime semmi rosszat nem tettem és mégis annak tartanak egyesek. Na ezt el kéne kerülni de nagyon. Másodikos könyvben volt a mese a kukurikú itt a farkasról, sokan hiányozhattak az iskolából.

Ezt mondom akkor is amikor több ember meghalt cigányok és nem cigányok és az ismeretlen tettesek esetében rasszista indítékot vélnek sokan sejteni. Ezzel is nagyon óvatosan kéne bánni, mert még konkrét gyanú sincs.

De Bockóhoz hozzászólva, nekem attól is forog a gyomrom, ahogy a UPI és egyéb helyeken ezek a dolgok lejönnek. Eleve prejudikált a rasszizmus és az is, hogy ezek az emberek csakis és kizárólagosan rasszista okokból halhattak meg. Az ártatlanság vélelme, a kollektív bűnösség elve, meg a hasonló, egyébként releváns jogi dolgok ilyenkor le vannak szarva, mert nem illik bele a prekoncepcióba. Az amiknak inkább azon kéne elgondolkodniuk, mire mentek Irakban: meghalt egy csomó ember a végeredmény praktikusan nulla. Jelzem, ott is kultúrabeli különbségek állnak fent...

kolbenheyer 2009.05.19. 22:01:03

@Corry:
Most már komolyan felbosszantottál.
A kopaszság+Gárda+árpádsáv azt jelenti, hogy az illetők antiszemita, rasszista szélsőjobbosok. Ez tény és nem megbélyegzés. A két plakátot mindenki látja, nem kell ész az összrakáshoz.
Ha valaki kopasz, mert kihullott a haja és utálja az SZDSZ-t, és azt hiszi, hogy ez a plakát róla szól, akkor agyhalott.
És akkor most hagyjuk abba, mert már sokszor leírtam: ha csak akkor szidhatom a szélsőjobbot (én a magánember, nem egy politikai párt), ha mindig teszek egy kötelező kört a másik irányban is, akkor nagy baj van.
A Jobbik és a Gárda elfogadhatatlan számomra, teljesen függetlenül a történelmi körülményektől és okoktól. Pont.

Bockó · https://muslimstatistics.wordpress.com/ 2009.05.19. 22:08:36

@kolbenheyer: Költöztesd ki a nagyit Szalonnára.

Tényleg nem fogod fel, hogy baj van?

Corry 2009.05.19. 23:36:06

@kolbenheyer: Tényleg hagyjuk abba. Nem értetted meg azt, amit le akartam írni. Bizonyára az én hibám és elnézést kérek, hogy felbosszantottalak. Pont.

kolbenheyer 2009.05.20. 09:14:12

@Corry:
Nincs harag.
És azt hiszem, értem is, amit írsz. Csak szerintem egy elcseszett plakát nem ugyanaz, mint a Gárda nevű trágyadomb.
Gondok meg vannak, súlyosak, de azok, akik szerint a Gárda megoldás, nos ők nem megoldani akarják a gondokat, hanem súlyosbítják. Sőt, leginkább ők jelentik a gondot.

Corry 2009.05.20. 09:58:58

@kolbenheyer:
Én sem haragszom, de az utolsó két mondatod alapján azt kell, hogy mondjam, hogy szerintem nem értetted meg amit leírtam. És úgy is gondolom, hogy ez a két mondat a Gárdával kapcsolatban totál zsákutca, tényleg jó lenne, ha megszűnne a Gárda jelenség, de így nem fog, hidd el.

Jurganov 2009.05.20. 10:40:30

sokáig nem jöttem rá, hogy ez milyen blog lehet..

első körben azt hittem az itt kommentelők is(kolbenheyer főkent) képviselnek valami személyes álláspontot. de végigolvasva ezt a bejegyzést és főként a kommenteket számomra egészen világos, hogy csak uszítanak. sajnos itt és a többi bejegyzésnél található kommentek alapján elég egyértelmű. nem reagálnak a dolgokra hanem támadnak + ők tudják az örökérvényű igazságokat. szomorú ez, figyelembe véve pl azt, hogy ők (elvileg) a kirekesztés ellen lennének-gyakorlatilag mindenkit kirekesztenek, lenéznek aki nem vagy nem teljesen ért velük egyet.

én úgy gondolom, hogy az ember magától nem rögzíti így az álláspontját, vagyis ez most vagy a munkája vagy valami okból nagyon nem akarja kinyitni a szemét ( és meglátni, hogy a világ kicsit összetettebb mint ahogy ő bemutatni igyekszik).

a témához meg ennyit, hogy a gárda okozat. amikor az embert nem védi meg a hatóság(sőt) akkor valamit tenni kell, különben meghalsz. a másik meg, hogy a mocskolódással szemben a gárda eddig csak jót tett-amennyiben nem nevezzük rossznak az építést, az életmentést, a szolidaritást.

talemaunique 2009.12.13. 10:47:40

@kolbenheyer: Ezzel egyetértek.

@Jurganov: A Gárda szerintem egy kortünet. A válság -legyen az bármilyen- mindig előhozza a szélsőségeket, feléleszt olyan, korábban látens "erőket", amik hangosak, látványosak és tömegbe tudnak szervezni az egyébként már-már reményvesztett embereket. Ellenségképet adnak nekik, s ezzel, a megoldás képével kecsegtetik őket.
Mit nem akar meglátni? "a gárda eddig csak jót tett-amennyiben nem nevezzük rossznak az építést, az életmentést, a szolidaritást. "-írod. Én boldogan meglátnám ezeket is. Ha nem nyomná el a gazszedés képét az egyenruhában, katonai vezényszavakra masírozó "elitcsapat" látványa.