A legfrissebb cikkek

Nincs megjeleníthető elem

Kapcsolat


Friss topikok

Statisztikák

Címkék

alkotmány (20) állam (6) állambiztonság (10) állambiztonságis jelen (6) arab (9) atom (7) a mennyei birodalomban (6) bajnai gordon (10) biológia (16) bíróság (6) bkv (7) budapest (10) cigány (86) demokrácia (87) diszkrimináció (6) egyház (6) ensz (8) erkölcs (6) eu (28) európa (7) evolúció (10) fantasy (9) fasizmus (6) fidesz (148) foci (6) gay (17) gay pride (12) gáza (14) gazdaság (19) google (6) gyász (7) gyurcsány (49) hamasz (13) hitler (8) holokauszt (12) hülyeség (6) humor (9) index (10) internet (9) irán (21) iszlám (6) izrael (39) jared diamond (6) jézus (10) jobbik (73) jog (8) kádár (7) katolikus egyház (7) kdnp (10) keresztény (12) kereszténység (11) kína (11) kolbenheyer ír (162) kolbenheyer olvas (233) kommunizmus (14) környezetvédelem (6) közélet (9) közgazdaságtan (26) krimi (17) külpolitika (20) kultúra (25) liberalizmus (13) lmp (9) magyar (15) magyarország (140) magyar gárda (9) magyar hírlap (6) martin (6) mdf (12) meleg (13) mongol (18) mszp (62) náci (51) nacionalizmus (10) németország (11) nemzet (32) nemzetbiztonság (8) nyelvészet (6) obama (21) oktatás (11) orbán (56) oroszország (8) összeesküvés (6) őstörténet (6) palesztin (15) politika (215) pszichológia (14) rasszizmus (19) regény (27) reggel (67) rendőr (7) rendszerváltás (24) rowling (7) rükverc (11) rukverc (15) sci fi (11) sólyom lászló (11) szabadság (17) szdsz (20) szeretet (6) szlovákia (11) társadalom (69) tech (7) terrorizmus (8) több fényt a kdnp be (8) történelem (155) tudomány (8) tüntetés (6) usa (47) választások (34) választás 2010 (44) vallás (14) válság (11) varga e tamás (6) vendégpost (11) világ (14) voks10 (26) vona gábor (7) zene (12) zsidó (48) Címkefelhő

Designerünk

Legutolsó kommentek

Nincs megjeleníthető elem

Mutáns pártok - mutáns állatok

2009.05.28. 05:45 Krokodil

 Amikor Magyar Bálint előállt azzal a javaslatával, hogy házasodjon össze az SZDSZ és az MDF, akkor akartam erről írni, de valahogy nem találtam a megfelelő szavakat, Kolbenheyer írását azonban szeretettel ajánlom mindenkinek.

Minthogy szavakat nem találtam, amivel leírhatnám, hogy milyen lenne egy SZDSZ-MDF házasság, így vizuálisabb módot kerestem a dolog szemléltetésére, és végül találtam. Azt sejtem, hogy nagyjából olyanok lennének, mint a következő képek: mindenekelőtt nagyon viccesek, néha cukik, néha fullpara-ijesztőek.

 

 

 

 

/UPDATE: Elnézést a képek forrásmegjelöléseinek elmaradásáért. A készítőket nem ismerem, az alábbi oldalakon találtam a képeket: 1 2./

15 komment

Címkék: szdsz mdf magyar bálint

A bejegyzés trackback címe:

https://sardobalo.blog.hu/api/trackback/id/tr161146079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Corry 2009.05.28. 08:44:03

Az a közös bennük, hogy ha léteztek volna ilyen állatok azok a biológiai evolúció áldozatai és előtte vadhajtásai lettek volna, míg a fent említett két pártot a történelem folyása fogja hasonlóképpen elintézni.

molaris 2009.05.28. 11:31:19

Magyar& Dávid co. JÓ!!

osborne 2009.05.28. 13:13:15

Kroko, ez megvolt már?

http://www.likecool.com/A_Crocodile_Pig--AD--Gear.html


fyi: kinnt vagy a fidex.hu oldalon

vincemate 2009.05.28. 15:14:20

Most őszintén. Komolyan érdekel, hogy szerinted ez az írásod színvonalasra sikerült? Neked magadnak tetszik? És a saját neveddel is vállalnád? Szerinted érdemes volt kitenni? És a képeket legalább te készítetted, vagy forrásmegjelölés nélkül loptad a netről valahonnan? Szerinted ugyanezek a képek nem lettek volna elsüthetők a Fidsz-KDNP szövetségre is? Vagy az MSZP-SZDSZ-re? vagy tetszőleges két külön pártra, amelyik két külön párt?

Egyúttal ezúton gratulálok szívből a fidesz.hu szerkesztőinek, hogy ezt a bejegyzést annyira jónak találták, hogy kitették a főoldalukra.

Lodovik Trema · http://lodovik.blog.hu 2009.05.28. 15:40:09

@vincemate: Izi. A szinvonal hullámzó, a nevét pedig vállalta. [Ha nem az volt kiirva, biztos, h hiba lehetett]

MSZP-SZDSZ es a FIDESZ-KDNP összemelegedésénél nem voltunk ott, mert nem is lehettunk ott [nem létezett még ez a blog]

vincemate 2009.05.28. 16:01:57

@Lodovik Trema: Ja, bocs, én úgy tudtam, hogy nem "Krokodil"-ként van anyakönyvezve. (OFF: Mindegy, ebbe most ne menjünk bele, már úgyis rég készülök írni arról vmit, hogy mennyire szánalmas dolog nicknévvel politikai-közéleti dolgokban megmondani a tutit. Itt konkrétan csak arra céloztam, hogy ha - most maradjunk annál a névnél, hogy - Krokodil a saját nevével blogolna, akkor nem hiszem, hogy megengedne magának egy ilyen bejegyzést, vagy egy olyat, mint mondjuk a múltkori gordonos. Nem azért mert ne lehetne ilyeneket leírni, szerintem le lehet, néha vicces is, csak kötve hiszem, hogy akkor is megírta volna, ha fennáll a lehetősége, hogy a közeli ismerősein kívül más is be tudja azonosítani. ON)

A többi "koalíciót" nem számon kértem, csak megemlítettem, hogy történt már ilyen a magyar/világtörténelemben, tehát az, ami itt természetellenesként van feltüntetve (értsd: össze nem illő fajok keverése), az valójában elég szokványos, még ha néha elég szomorú is. És ebben az összehasonlításban nem hiszem, hogy az SzDSz-MDF lenne a legabszurdabb "összefogás".

Amúgy pedig basszus. Ha képeket szedtek valahonnan, akkor tessék forrást megjelölni, mert ez így kulturálatlan.

Corry 2009.05.28. 16:42:00

@vincemate: Érdekes kérdést vetsz fel azzal, hogy mindenki a saját nevével blogoljon.
Nem értek egyet, mert számos ok lehet, ami miatt valaki nem akarja a nevét közszemlére tenni.

Én pl. azért nem használom a saját nevemet, mert nem szeretnék közszereplővé válni, de a véleményemet ennek ellenére el szeretném mondani.
Sajnos sokszor melléütöttem, rosszul fogalmaztam az időzavar miatt, de arra vigyáztam, hogy a hozzászólásaim vállalhatóak legyenek akár névvel is.

Ennek ellenére továbbra is szeretnék a nickem mögött maradni de szóljatok rám, ha olyat írnék szerintetek, amit névvel nem tennék meg valószínűleg.

molaris 2009.05.28. 16:46:46

@vincemate:
Azért azt lásd be, elég eszement egy házasság lenne. Mint a maszoppal.::))

kolbenheyer 2009.05.28. 22:44:52

@vincemate:
A Fidesz és a KDNP, ill. az SZDSZ és az MSZP saját bevallásuk szerint közel állnak egymáshoz, legalábbis olyan lényegi kérdésekben, ami az együttműködést lehetővé teszi. Az MDF és az SZDSZ esetében ilyenről a legutóbbi hónapokig nem tudtunk. A meghökkenés jogos és általános.
A humorérzék ízlés dolga.
Ha viszont a kultúrával jösz elő, akkor ilyen mondatokat ne engedj meg magadnak:
"Egyúttal ezúton gratulálok szívből a fidesz.hu szerkesztőinek, hogy ezt a bejegyzést annyira jónak találták, hogy kitették a főoldalukra."

Ma chi è questo Joker? 2009.05.28. 23:02:49

@vincemate: "szánalmas dolog nicknévvel politikai-közéleti dolgokban megmondani a tutit" Tényleg, felháborító, hogy nem akarnak felkerülni a kurucinfóra.

vincemate 2009.05.29. 08:12:31

@Corry: "Érdekes kérdést vetsz fel azzal, hogy mindenki a saját nevével blogoljon." Még mielőtt félreértenétek, ezt én önszabályozásként gondoltam, nem úgy, hogy tegyék kötelezővé.

"Én pl. azért nem használom a saját nevemet, mert nem szeretnék közszereplővé válni, de a véleményemet ennek ellenére el szeretném mondani." Na ez pl. érdekes hozzáállás. Kérdés, hogy mennyire vehető komolyan ez a kint is vagyok bent is vagyok, mondok is valamit meg nem is. Kicsit olyan ez, mint amikor valaki elmegy tüntetni, aztán a fotósnak meg megtiltja, hogy fényképezzen. Ugyanakkor aközött is látok különbséget, hogy valaki blogbejegyzést ír vagy kommentel. Szerintem hiteltelen, ha valaki úgy lép fel közszereplőként (vagyis jelen esetben próbál véleményt befolyásolni bloggerként), hogy nem vállalja hozzá a nevét, nem vállalja azt, hogy következményei vannak annak, amit leír. Vagyis hogy azt akarja, hogy következménye legyen annak, amit ír - mások számára, de maga számára semmiképpen se.

"de arra vigyáztam, hogy a hozzászólásaim vállalhatóak legyenek akár névvel is." Ez nagyon helyes, csak nem jellemző. Bármibe lefogadom, hogy a fröcsögő kommentek és bejegyzések 90%-a nem születne meg, ha a kedves hozzászólóknak attól kellene tartania, hogy a tanítónéni másnap behívja apucit egy elbeszélgetésre...

@molaris: Nem mondtam, hogy nem lenne fura, de csak annyira mint az összes többi házasság, amelynek tanúi voltunk az elmúlt 19 évben. És hogy épp ezért úgy beállítani a dolgot, mint valami rendkívül természetelleneset... hát biza erőltetett, hogy finom legyek.

@Ma chi è questo Joker?: "Tényleg, felháborító, hogy nem akarnak felkerülni a kurucinfóra." Érdekes felvetés. A kérdés, hogy a bloggerek nem értékelik-e kicsit túl a saját fontosságukat, amikor ettől tartanak, illetve nem értékelik-e túl a kurucinfó jelentőségét és hatalmát. Mi történik azzal, aki felkerül a kurucinfóra?

vincemate 2009.05.29. 08:47:33

@kolbenheyer: "A Fidesz és a KDNP, ill. az SZDSZ és az MSZP saját bevallásuk szerint közel állnak egymáshoz, legalábbis olyan lényegi kérdésekben, ami az együttműködést lehetővé teszi." Ez azért attól függ, mit tekintesz "lényegi kérdésnek". Az ugyanis nem egy jól definiált fogalom. Én csak arra céloztam, hogy mondjuk az SZDSZ-MSZP legalább ilyen elképzelhetetlennek tűnt 1994-ben. De oké, lehet hogy a FIDESZ-KDNP nem annyira abszurd házasság, úgyhogy akkor gondoljunk csak a 98-as FIDESZ-FKGP-re... Mellesleg meg azért az szerintem mindennél szomorúbb (és az MDF-SZDSZ-nél sokkal riasztóbb a jövőre nézve), hogy Magyarország következő kormánypártja bármilyen "lényegi kérdésben" is közel érzi magához Mikola Istvánt és Semjén Zsoltot.

"Ha viszont a kultúrával jösz elő, akkor ilyen mondatokat ne engedj meg magadnak:
"Egyúttal ezúton gratulálok szívből a fidesz.hu szerkesztőinek, hogy ezt a bejegyzést annyira jónak találták, hogy kitették a főoldalukra."" Na ezt viszont őszintén nem értem. A kultúrával kapcsolatos megjegyzésem arra vonatkozott, hogy mások szellemi alkotását jelöletlenül átvenni alapvetően elfogadhatatlan dolog (Krokodil ezért nagyon helyesen ki is rakta update-be a forrásait). Nem gondolnám, hogy te ennek az ellenkezőjét gondolod, úgyhogy megpróbálom értelmezni, amit írtál.

1. A mondat grammatikailag-stilisztikailag nem helyes, tehát kulturálatlan vagyok. Hát lehet, hogy a szórendem kicsit furcsa, de amúgy szerintem alapvetően rendben van.
2. Szerinted kulturálatlanság beszólni a fidesz.hu szerkesztőinek, hiszen ők csak a munkájukat végzik (és naponta kénytelenek a összetartás erősítése érdekében minél több olyan véleményt felmutatni, amivel a többi párthoz képest a Fidesz szavazói felsőbbrendűnek érezhetik magukat), én meg csak itt szórakozom és kommentelgetek. Na nem, azért ezt csak nem gondolod.
3. Te, mint a sárdobáló egyik szerzője, sértve érzed magad, mert leírtam, hogy ez a bejegyzés annyira gyenge, hogy ennél még a fidesz.hu szerkesztőinek az ízléséből is többet néztem ki. (Egyébként nem is a gyenge a jó szó, hanem inább az, hogy semmitmondó, súlytalan, tét nélküli. Amellett nem érzem sportteljesítménynek két olyan pártot, illetve megszellőztetett összefogásukat természetellenes torzszüleménynek beállítani, amelyek úgyis kiesnek az EP-ből és ha így folytatják, a Parlamentből is. De bevallom, a véleményembe Krokodil előző posztja is belejázszott. Most tényleg az egy színvonal, hogy -- ismét csak névtelenül -- mások nevén szórakozunk? Amúgy nem tudom, hogy Krokodil tényleg küldött-e a névváltoztatás ügyében e-mailt, de ha igen, az elég szomorú. Korábban éppen Krokodil próbált már ezzel a módszerrel komoly kérdésekben megtudni információt a hatóságoktól, ami a civilek egyik legfontosabb lehetősége. Csakhogy egy ilyen kérdés épp ezt a lehetőséget teszi nevetségessé, pont olyan, mint egy meg sem született törvény ellen népszavazást szervezni, vagy a parlamentben a pártnak interpellálni a saját miniszterét, majd a választ elfogadni, ezzel az ellenzék elől elvéve az időt a kérdésekre.)
Szóval lehet, hogy sértve érzed magad a blog nevében, de akkor most én is sértődjek meg azon, hogy a nekem adott válaszod három mondatából kettőben ad hominem érvekkel próbálsz nevetségessé tenni? (1. nincs humorérzékem, 2. kulturálatlan vagyok.) Hát, ha ez történt, akkor ezennel megkövetlek téged, és a blog többi szerzőjét.
4. Csak vicceltél. Szívből remélem, hogy erről van szó. (Látod, talán javul a humorérzékem:)

Corry 2009.05.29. 10:47:14

@vincemate:
"Szerintem hiteltelen, ha valaki úgy lép fel közszereplőként (vagyis jelen esetben próbál véleményt befolyásolni bloggerként), hogy nem vállalja hozzá a nevét, nem vállalja azt, hogy következményei vannak annak, amit leír."

Továbbra is állítom, hogy nem akarok közszereplő lenni. Ezért nickkel kommentelek.

Aki ezt sérelmezi, annak számára ezek szerint hiteltelen vagyok. Szíve joga, hogy így döntsön, ez egy méltányolandó álláspont, de az én nicknevemet nem fogja kicserélni az igazi nevemre.

Úgy gondolom egyébként, hogy így nickkel együtt sok blogolónak megvan a véleménye rólam (valószínűleg Neked is) és elolvassa azt amit írok és arról véleményt alkot a nevemtől függetlenül. Én azt szeretném, hogy az blogolvasók fogadják el az érveimet, avagy vitatkozzanak vele, avagy mondják rá éhgyomorra, hogy ez hülyeség.
(Például egyszer régebben megkaptam a magamét, mert szóvá tettem, hogy a politikusi népszerűségi toplistán az első helyezett pár évvel ezelőtt ezzel az eredménnyel a középmezőnyben foglalna helyet, és lám mégis most már más is rájött erre. Most ehhez miért kellett volna a nevem)

Összefoglalva egyrészt sok általam ismeretlen nevű blogoló társamat "ismerem" és ők is "ismernek" engem, annyiban hogy többször egyetértettek velem, vagy épp pont fordítva.

Valószínűleg igaz ez azokra a bloggerekre is akik a "Dögöljön meg az összes {itt egy népcsoport lenne}" jellegű bejegyzéseket írják. Ezek nem a nevük miatt lesznek elutasítva, hanem a jobbérzésű blogolvasó az ilyen kommenteket átugorja.

teknős 2009.05.29. 16:34:34

Na, azért! Én tudnék mesélni arról, hogy miért nem szabad saját névvel nyomulni a neten!

Lehet, hogy 20 éve rendszerváltás volt, de a módszerek kádáriak maradtak. Bármennyire is szeretnének az emeszpések demokratikusnak tünni, nem sikerül nekik.

Corry 2009.05.29. 22:13:14

@teknős: Akkor viszont remélem a böngészést sem a saját gépedről végzed, mert ha nagyon akarják kiderítik...
Ha mindenáron olyan hozzászólásokat akarsz produkálni amit névvel semmiképpen nem vállalnál, akkor javaslom használj egy proxyt és úgy szólj hozzá.
De ez egy másik történet, az én megelőző hozzászólásomnak ehhez semmi köze.