A legfrissebb cikkek

Nincs megjeleníthető elem

Kapcsolat


Friss topikok

Statisztikák

Címkék

alkotmány (20) állam (6) állambiztonság (10) állambiztonságis jelen (6) arab (9) atom (7) a mennyei birodalomban (6) bajnai gordon (10) biológia (16) bíróság (6) bkv (7) budapest (10) cigány (86) demokrácia (87) diszkrimináció (6) egyház (6) ensz (8) erkölcs (6) eu (28) európa (7) evolúció (10) fantasy (9) fasizmus (6) fidesz (148) foci (6) gay (17) gay pride (12) gáza (14) gazdaság (19) google (6) gyász (7) gyurcsány (49) hamasz (13) hitler (8) holokauszt (12) hülyeség (6) humor (9) index (10) internet (9) irán (21) iszlám (6) izrael (39) jared diamond (6) jézus (10) jobbik (73) jog (8) kádár (7) katolikus egyház (7) kdnp (10) keresztény (12) kereszténység (11) kína (11) kolbenheyer ír (162) kolbenheyer olvas (233) kommunizmus (14) környezetvédelem (6) közélet (9) közgazdaságtan (26) krimi (17) külpolitika (20) kultúra (25) liberalizmus (13) lmp (9) magyar (15) magyarország (140) magyar gárda (9) magyar hírlap (6) martin (6) mdf (12) meleg (13) mongol (18) mszp (62) náci (51) nacionalizmus (10) németország (11) nemzet (32) nemzetbiztonság (8) nyelvészet (6) obama (21) oktatás (11) orbán (56) oroszország (8) összeesküvés (6) őstörténet (6) palesztin (15) politika (215) pszichológia (14) rasszizmus (19) regény (27) reggel (67) rendőr (7) rendszerváltás (24) rowling (7) rükverc (11) rukverc (15) sci fi (11) sólyom lászló (11) szabadság (17) szdsz (20) szeretet (6) szlovákia (11) társadalom (69) tech (7) terrorizmus (8) több fényt a kdnp be (8) történelem (155) tudomány (8) tüntetés (6) usa (47) választások (34) választás 2010 (44) vallás (14) válság (11) varga e tamás (6) vendégpost (11) világ (14) voks10 (26) vona gábor (7) zene (12) zsidó (48) Címkefelhő

Designerünk

Legutolsó kommentek

Nincs megjeleníthető elem

Elkapjuk a zsidót, jó?

2009.07.12. 12:30 R_John

Néhány napja került nyilvánosságra, hogy megvertek egy ortodox zsidó férfit a Dohány utcában. Bajnai Gordon vizsgálatot kért Draskovics Tibortól, az eredményre még várni kell. Az ügyben megszólaló Köves Slomó ritkán szokott politizálni, akkor sem kifejezetten szoci párti, a MAZSIHISZ-szel viszont kifejezetten barátságtalan viszonyban van. Az ő személye biztosította eddig is az ügy hitelességét.

Azonban tegnap kiderült, hogy az egyik ismerősűnk szemtanúja volt az ügy előkészületének. A részletek előtt: a rendőrséget azért nem hívta, mert csak az előkészületeket látta és bizonytalan, illetve tapasztalatlan volt, hogy mit is kellene tennie.

Elmesélése szerint az utolsó 173-as busszal utazott, amire három fiatalember felszállt, az egész úton cigányoztak, zsidóztak. Amikor meglátták a későbbi áldozatot elkezdtek még hangosabban zsidózni. Amikor leszállt, elkezdték kiabálni, hogy "elkapjuk a zsidót, jó?  Jól megverjük"...Majd az Astoriánál leszálltak és utána futottak.

Nem akarnék mélyebb következtetéseket levonni a dologból, azonban ijesztő, hogy ebben az esetben ténylegesen úgy tűnik, hogy gyűlölet-bűncselekmény történt. Ami még ennél is rémisztőbb, hogy alig volt az esetről hír, szinte teljesen rezignáltan fogadtuk az esemény megtörténtét. Nem csökkenti a dolog súlyát, hogy a nagyobb pártok elítélték a cselekményt.

A lényeg azonban megmarad: megvertek egy embert azért, mert zsidó.

194 komment

Címkék: magyarország társadalom demokrácia zsidó

A bejegyzés trackback címe:

https://sardobalo.blog.hu/api/trackback/id/tr821241226

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2009.07.12. 17:30:43

Kedves calam!Az az eset hol van ezen a blogon amikor megkéseltek egy fiatalembert, azért mert nem tetszett a zene amit hallgatott?Keresem,keresem de nem találom.

akos1 2009.07.12. 17:33:37

Figyelem!
Pár napja megvertek egy csomó magyart az Erzsébet téren, mert a fűben ültek és énekeltek!
A miniszterelnök nem rendelt el vizsgálatot, hanem kitüntette a tetteseket!

valójábannemberci 2009.07.12. 17:34:29

@Eddie Krueger: A szlogen Shane Claiborne-tól, egy amerikai keresztény aktivistától származik, aki ezt annak kapcsán mondta, hogy az amish közösség hogyan reagálta le pár éve az egyik közösségi iskolában történt mészárlást.

2009.07.12. 17:40:51

ez csak egy gyerekcsíny volt

sorokinV 2009.07.12. 17:44:07

Előre is leszögezve, hogy nem szép dolog pofozkodni, ortodox zsidót meg pláne, kissé hiteltelen a történet. A dohány utca környékén elég nehezen fordulhat elő ilyesmi, tekintettel arra az apróságra, hogy az egy négyzetméterre jutó rendvédelmi és titokszolgálati alkalmazottak száma a legmagasabb Európában. Többek között ezért járok arra kocsmázni, mert soha semmilyen, a városban amúgy rendszeres verekedés, nem történik ott. Amúgy meg szép a zsinagóga, kellemes háttér egy nyáresti zlátyihoz..

Ja, gondolom a "tanú" ugyanaz, aki nemrég sértette volt egy gonosz jobbikos támadásnak éjszaka. Az ilyent, aki saját elképesztő fontosságát és "mindenholottvagyok"-osságát hülye mesék kitalálásával bizonygatja, szakemberhez szokás küldeni. Nem normális ez, gyerekek!


Ja2: Muzulmán kinézetű haveromat 2 hónapja a kispesten cigányok akarták késelés kilátásba helyezésével kézpénz és apróbb értéktárgyak átadására bírni. Kihez fordulhat? Esetéeg várható, hogy Bajnai személyes kérdezi ki a környéken paprikát árusító nemzettársaikat az elkövetőknek és addig nem tágít, amíg nem lesznek meg a bűnösök? :D

valójábannemberci 2009.07.12. 17:44:49

@Eddie Krueger: Amúgy én az Upland South mellett még Új-Zélandot néztem ki.
Nagy ország, kevés ember, sok szabad tér, ott forgatták a Gyűrűk Urát. Kell ennél több? :)

Bell & Sebastian 2009.07.12. 17:46:04

Sajna, aki csak magyarul tud, a zenét élvezheti csak.

Ássunk hát a gyökerekig, gyökerek!

www.youtube.com/watch?v=K0gwAnB8b34&feature=related

Komment?

thinker_ 2009.07.12. 17:47:17

tehát amikor bűnős, akkor világgá kürtöljük, hogy zsidó, de amikor bűnöző akkor nem szabad szólni a származásáról mert akkor rasszisták vagyunk.

mi, magyarok vagyunk a barmok, hogy ezt tűrjük...

Rá Dios 2009.07.12. 17:57:33

Fábri Zoltán elfeledett nagy filmjében kiáltja világgá a sorsát sem elkerülni, sem elfogadni nem képes, nem is akaró Fábián István, hogy kire számított, kikhez tartozik: "Magyarok!!!"

Ha magunkat azzal ámítjuk, hogy az egyik aljasságot menti, ellensúlyozza valamely másik, akkor minden, de minden rosszat megérdemlünk...

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2009.07.12. 18:03:35

Megvertek egy zsidot, mert zsido?

Megvertek, megalaztak kurvasok magyart, azert, mert magyar. Lasd: ciganybunozes.blog.hu

ezekbol megsincsen hir, maximum hirecske eldugva az aprobetusok koze.
te meg ilyen szarral index cimlapon.
hazad szegenye vagy, az mar biztos.

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2009.07.12. 18:06:07

@blas - Ki szelet vet, vihart arat.: Itt fent van az az eset: ciganybunozes.blog.hu keress ra a keselesre.

2009.07.12. 18:09:28

Asszem nem véletlen hogy pont most a MG. letiltásakor kerülnek hasonló hírek az előtérbe.

Anno azért akartak megverni mert a másik kerületben laktam és kurvára nem foglalkoztak vele hogy mit válaszolok a lényeg h. valakibe belekössenek.

Ezzel a hírrel pont ötleteket adnak a balhésoknak.

Lehet hogy hittársuk verte meg a fickót!!

-zsidó vagy ?
-nem, cigány
-legyél inkább zsidó! jó?
_jó!Miért?
-mert mi is azok vagyunk. OK?
-ok.

valójábannemberci 2009.07.12. 18:11:31

@Bell & Sebastian: A nagyon hardcore talmudisták az ultra-ortodoxok, akik a modern Izrael állam létét se fogadják el, mivel nincsen meg a talmudi legitimitása, tehát ők anti-cionisták. Az egyik legnagyobb ilyen ultra-ortodox haszid közösség pedig pont a régi Nagy-Magyarország területéről származik, ők a Satmar Hasidim.

Talmudot meg innen kéretik olvasni: www.sacred-texts.com/jud/talmud.htm

kispista2 2009.07.12. 18:12:02

@KopaszMercis: "
Az a durva ha cingayok vertek volna meg a zsidot rogton eroszakos verekedo ocsmany etnikum... bezzeg igy :D "

Kiváncsi lennék egy felmérésre a cigányok körében uralkodó antiszemitizmust illetően! Mert szvsz a jobbikot is mérföldekre túlszárnyalnák!

replikátor · http://reszegekistene.blog.hu/ 2009.07.12. 18:21:17

verekedések, verések eddig is voltak, minden oldalról, a mostani annyiban különbözik az eddigiektől, hogy jó kis zsíros politikai tőkét lehet belőle kovácsolni...

Tom Bobb · http://tombobb.blog.hu 2009.07.12. 18:22:24

Úgy utálom, hogy vasárnap délután egyet korzózok a városban, hátha belém köt egy-egy sündőr, vagy valami cigányhorda, de aztán hazaérek (egyben), és azt kell tapasztalnom, hogy megelőztek a szar poszt hozzászólásaiban (rád értettem, Yorick). :-)

A lényeg, hogy van országbeli kisebbség, illetve "világkisebbség", mely utóbbi arról szól, hogy világszerte egy elnyomott nép, nemzet, faj lehet, hogy egy-egy országban (vagy általában csak egyben) többségben van, de sok országban kisebbség.
A magyar sok országban kisebbség. Bántják is rendesen, és a külügyünk nem is foglalkozik vele. Ó, de jó nekünk, legalább van külügyünk, nem úgy, mint a cigánynak, akinek országa sincsen, és akit annyira gyűlölnek Dániától Kanadáig, hogy lassan hiába rí, sír, jajveszékel, mert "basszák hazafelé" őket, menjenek csak vissza a putriba, ahonan érkeztek.

A zsidó igenis kisebbség Magyarországon. Azt beszélik, legendásan kevesen vannak, hiszen alig 12-13 millió zsidóról szólhatunk bolygószerte, mégis annyian utálják őket, mintha legalábbis százmilliós népcsoport (bocs: faj) lenne. Hogy miért van ez? Nem az én dolgom (főként nem kommentben) megmondani.

Ellenben tegnap szintén utaztam kicsit a városban, lesve a szemét rasszistákat, hogy hol bújkálnak, és tudod, mit? LÁTTAM KÉT SKINHEAD-ET! Ott voltak a villamoson, kultúráltan utaztak, aztán leszálltak, és bár egy autó sem jött, vártak a zebránál, hogy zöldre váltson. Pedig mennyivel szebb lett volna a kép, ha ezek ketten a láncaikkal éppen cigányokat fojtogatnak, meg köpködnek, illetve Hitlert éltető felkiáltásokkal legyeket kergetnek 45 fokban felfelé, az ég felé, többször is... De nem: ezek szemetek voltak, mert ugyan "cigányvillamoson" utaztak (bocs, de ide nem tudod tenni függeléket az értelmezéshez)(találd ki, mit takar a szó!), de nem óbégattak (mint a cigányok szoktak), nem kötekedtek az utasokkal (mint a cigányok szoktak), és még a terhes vagy öreg hölgyektől sem vették el villámgyors lökdösődéssel, akciókkal az utolsó ülőhelyet (mint a zsidó fiatalok szokták ezen a vonalon - egyetlen egy megállóra leülve, mert ennyire "férfiasak").

Egyszóval a történet, mely ebben a fenti (szar) posztban szerepel, tökéletesen hihető. Jöttek ezek hárman, észre sem vették a posztíró haverját, aki "szemelt és fülelt", és az Astoriától lerohanták a zsidót, mert előtte azt vették észre, hogy a zsidó srác fél tőlük... hm... fél... a zsidó... hm...

Azt mondom, hihető, és sajnálom is ezt. minden bizonnyal megrögzött gárdistákosok voltak, olyan véglények, akik minden éjjel cigányokra vadásznak a terepjárókkal (aputól veszik kölcsön)(egy kék Trabant az, csak lefestik, meg minden), napközben ott ücsörögnek a drogtanyák környékén, pedofil szemekkel vizsgálják a kiskorú fiúkat és lányokat, időnként arra is vetemednek, hogy a drogokat árusítsák, és egyébként is: az emberiség szégyenei. Ezek olyan egyedek, akiket nem fogok látni soha, mert ugyan léteznek, baszod, hiszen a posztíró haverja is megmondta (meg a zsidó), hogy léteznek, de én, az árgus szemű, sosem látom őket.
Miért?

Szeretnék egyszer megvédeni egy cigányt, akit skinheadek vernek. Tök mindegy, miért verik, oda szeretnék menni, és megkérdezni, mi a baj. És szeretnék egyszer egy ilyen ("ruhailag") gárdistásos kinézetű zsidót is megvédeni ott a Dohány sarkánál, és ezért igenis vállalom, hogy többször fogok a zsinagóga közelében sétálni, hátha egyszer HŐS lehetek.

Vagy inkább találjam ki?
Mint a zsidó ezt a verést?

Bell & Sebastian 2009.07.12. 18:23:09

@berciXcore:

Elég "érdemi" és kellőképpen arisztokratikus válasz a valódi problémára, nem? (a tiéd) :)

Amit látunk a moziban, mintha összecsengene a rohadt arab propagandával, amit meg tapasztalunk, az a nekünk (is) szánt szolgasors.

Vagy rémeket látunk pármillióan? Cáfolj, ha tudsz...

beleszolok 2009.07.12. 18:24:50

Ja és ráadásul a rasszista kamera is pont elfordult, ahogy hallottam, amikor a nácziakokat kellett volna felvenni. Ráadásul a tanúk sem látták őket. Hogy mik vannak.

Még szerencse, hogy ilyenkor előkerül egy ismeretlen ismerős, aki látta őket.

Kalmár 2009.07.12. 18:35:11

Teljesen egyetértek veled.
Ha igaz, hogy azért verték meg mert Zsidó, akkor minősített büntetés jár nekik.
Mint akkor, amikor a rendőrök azért vertek meg sok megemlékezőt Október 23.-án mert a Kormányfő így utasította őket. Meg a sok kissebségben élő Magyart csak mert Magyarul szóltak. Nekik is járna.
Szomorú vagyok, hogy téged csak a te véred aljas megveretése borzaszt el.Ha az ideológiai ellenfeleidet verik azt jól bírod szó nélkül, sőt.
Kicsit fasiszta gondolkodás mód. Félek tőled és a többi ilyen szélsőségestől.
Szerintem minden hasonló esetnél 5 év börtön a minimum.
Egy tisztességes liberális azért is harcol, hogy az ellenfele bántódás nélkül elmondhassa, miért tartja őt hülyének.
Te nem az vagy, hiteltelen az írásod, nem az aljas indokból elkövetett bűn késztet írásra, csak a közös akol nacionalizmusa.
Szégyen.

Bell & Sebastian 2009.07.12. 18:42:05

@berciXcore:

Jól terelsz, baszki, de elég egyértelműen a felsőbbrendűség-tudatra céloztam, amit (most hogy mondom), mintha nálad is felfedezni vélnék egy cseppecskét...

Ügyes! (by Kohn)

Bell & Sebastian 2009.07.12. 18:48:13

@berciXcore:

A szmájli azért maradt le, mivel a polkorrekt előítélet-mentességem idáig vagy 26 milliómba fáj (a veszteség oldalon)!

Négyszer basztak át, ez pont annyi, mint a magyar igazság. Ötödik nem lesz!

ladislaus 2009.07.12. 18:53:06

jah az elkövetők biztos hogy nem cigányok voltak? Szerintem kreáljunk már egy ilyen urban legendet hogy cigány ver zsidót ... mondjuk a kinai étteremben astoriánál... hm?

nikon 2009.07.12. 18:53:45

Nem olvastam el minden kommentet, mert belefájdult a fejem.

Tenném fel a kérdést a szöszölős értelmiségieknek, meg a zsidóknak, cigányoknak, az urduknak, a többségieknek meg a kissebségeknek, meg mindenkinek:
Nem-é az a helyzet, hogy a konfliktusok nem is etnikai jellegűek, hanem kulturálisak, műveltségiek és egzisztenciálisak?

Szerintetek, az a 3 db jassz, aki elbánt a szerencsétlennel akkor visszahőkölt volna a veréstől, ha az illető netán azt mondja a kérdésükre, hogy "dehogy vagyok zsidó, én svéd vagyok?".
Hát persze, hogy akkor is kapott volna, mert mit pofázik, vagy mi.

Köves Slomó úrról nekem fingom nincs, hogy kicsoda, de a megjegyzése éppen hogy szítja a konfliktusokat. (Mint Mohácsi Viktória, aki AudiA6-tal robbant be mindig a konfliktus helyszínekre - na nem megoldani, elsímítani, lecsendesíteni, stb, hanem jobban felkorbácsolni és jajveszékelni.)
És tudjátok miért? Mert addig van neki jó zsíros jussa - közpénzből, adományból alapítványi befizetésből, támogatásból persze - amíg helyzet, helyzetek vannak.

Ha híre lenne, hogy x százezer magyar és y százezer zsidó/cigány hótt nyugisan éldegél, gürcöl békében, ne mondjam kedélyesen egymás mellett, az ilyen kövesslomóknak mi lenne a dolga? Mitől lennének ők nélkülözhetetlenek? (Hasonlóképpen, mitől kerülne újra és újra a közfigyelem fókuszába Draskocsics "Mindenhezértek" Tibor?)

ERŐS ÉS MANIPULATÍV csúsztatás a politika részéről, ha a társadalom alsó 2 jövedelmi decilisébe tartozó néhány indulatos állapolgár kétségbeesetten arrogáns megnyilvánulásait egyfajta össznemzeti bűntudat erősítésére, súlykolására használja fel!
Ha a lányomat lelökik a 3 kerekű biciklijéről a játszótéren, az gyerekcsíny. Ha a szomszédom (aki történetesen zsidó) gyerekét lökik le akkor rasszizmus?
Köves Slomó úr akkor járt volna el helyesen, ha nem Bajnai Gordont citálja jajveszékelve, hanem kinyilatkoztatja, hogy a keresztény szülők felelőssége, hogy a gyemrekeiket megtanítsák a társadalmi együttélés alapvető szabályaira, például. És akor még szimpatikus is lehetett volna.
Dehát a pasas szintén manipulál, őt igy most egy mondatban emlegeitk a miniszterelnökkel, és az nem kis dolog. Fontos ember benyomását kelti. (John Lennon gyilkosa is attól lett híres - sok más gyilkossal ellentétben -, hogy nem akárkit gyilkolt meg. És ebben nincs semmi provokatív áthallás, nem kell ráugrani, csak ez jutott eszembe.)

Szóval NE TESSÉK BEDŐLNI A POLITIKAI VAGY ETNIKAI ÉRDEKCSOPORTOK MANIPULÁCIÓINAK. VEGYÜK ÉSZRE, HOGY EGY ALPÁRIVÁ SÜLLYEDT ÖSSZNÉPI OSZD MEG ÉS URALKODJ JÁTSZMA FIGURÁIKÉNT BÁNNAK VELÜNK!

Az esetről szóló újsághír az én olvasatomban így szólt volna: 3 tahó fiatal megütött egy konszolidáltabb fiatalt. Az áldozat elmondása alapján tettüket az áldozat nemzeti hovatartozásával indokolták.

Néhány köcsög randalírozásából rasszista kérdést csinálni...?! Hát, akkor ez tényleg egy reménytelenül buta, depressziós ország, és itt gondolok zsidókra, cigányokra, melegekre, stb. és persze a többséghez tartozókra is.

valójábannemberci 2009.07.12. 18:54:23

@Bell & Sebastian: Készülnek a videók, meg a könyvek, meg mindenfélék, amik egy összefüggő, egyvéleményű csoportnak látják a zsidókat, akik nyilván mind cionisták.
Pedig nem azok mind, és ne egyvéleményűek. Nagyon nem.
ezek a videók tehát félinformációkon alapulnak.

Ettől még nagyon nincs rendben, ami a Szentföldön zajlik, és az események, valamint az állam létének legitimitását nagyon sok ortodox és ultra-ortodox zsidó közösség nem is ismeri el. Róluk miért nem szól sosem a propaganda? Az anti-cionista csoportok nem egy-két kósza emberkéből állnak, hanem nagy közösségek, gyakran 100000 fölötti létszámú taggal. Ha összesítjük őket, akkor még többen vannak. Róluk miért nincs sehol se szó? Mert velük nem lehet propagandát nyomatni? Hát valóban. Eléggé nagy öngól lenne őket mutogatni.

Ez a nagy baj.

Ami ott zajlik, az nem oké. Ezt mondják az anti-cionista zsidók, ezt mondja nagyon sok mezei civil, és ezt mondom én is.
Viszont a szűklátókörűség sem oké.

ladislaus 2009.07.12. 18:54:53

@Jack__Bauer: Kiabálták hogy 24/24?
bocsi magas labda volt :D

Bell & Sebastian 2009.07.12. 19:00:32

@berciXcore:

Szó nincs arról, hogy ne tudnék differenciálni!
De az üzleti életben általánossá vált, hogy úgy lépnek át a Gentiléken, mint a döglött kutyán, hasonszőrű kormánytagok, ügyvédek, bírók hathatós segítségével!

Tán véget kéne ennek vetni, ha már maguktól nem akarják abbahagyni!

A saját országomban fosztanak ki és tartsam a pofám? Mát nem...

valójábannemberci 2009.07.12. 19:18:31

@Bell & Sebastian: Elhiszem és megértem, hogy kellemetlen olyan üzleti helyzetbe kerülni, de az ilyesminek véget vetni csak egy módon lehet: nem kell velük üzletelni. Azt meg azért látni lehet, hogy az üzleti szarkeverés nem nemzeti, vagy vallási, vagy nemzetvallási, vagy vallásnemzeti, vagy miféle sajátosság. Bár ugye mondani szokás, hogy a magyarra a "dögöljön meg a szomszéd tehene is" mentalitás jellemző, de erről talán nem a zsidók tehetnek. De még csak nem is a rómaiak. És azért nem is minden magyar ilyen. Mégis, külföldön nagyon gyakran kiütközik, hogy a magyar a magyarral nem képes értékesen együttműködni. A lengyelek meg példásan, vállvetve élik az életüket külhonban is. Vagy az írek, az olaszok, de akár a kínaiak is.
Mi miért nem tudunk ilyet?
Ki tehet erről?
A zsidók? A cigányok? Vagy a kínaiak? Esetleg a melegek? Vagy az SZDSZ? Vagy a kormány?
Vagy az egyes emberből hiányzik az ép ész?

6.Lenin 2009.07.12. 19:28:49

Szenzáció!!!!!

2 hete 1 részeg legurult a lépcsőn a Dohány utcában.
Nem látta senki,de megtörtént!!!!

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.07.12. 19:35:09

Szerintem meg addig verték, míg azt vallotta magáról, hogy zsidó, aztán már azért verték, mert zsidó.

www.youtube.com/watch?v=rh0sbpJJ4pM&feature=related

wagabound 2009.07.12. 19:37:23

Én zsidó vagyok. Ha valaki megkérdezi tőlem: "Zsidó vagy?", azt mondom "Igen". Ha ezért meg akar verni, agyonlövöm. Másnap újsághír lesz belőlem a jobboldali médiában ezzel a szalagcímmel: "Egy rohadt zsidó agyonlőtt egy magyart".

Leszarom őket. Ha kiszabadulok, virágot viszek a lelőtt patkány sírjára.

lúdadónátusz 2009.07.12. 19:46:24

Wehhe:)) A legjobb az egészben, hogy még mindig nem tudjuk, az elkövetők zsidók voltak-e. Jójó, valószínűleg nem, de mi van, ha mégis? He? Akkor ki a "rásszistá"? Egyébként is meghalt? Megsérült? Nem. Emberek ezreit vágják pofon minden nap és mégse lesz hír belőle. Most, hogy képen töröltek egy világurát, most aztán lehet sírni hogy holokauszt így meg határolódjunk el úgy. A magyarok elleni bűnökért meg nem kell elhatárolódni senkitől. Remek. Elvégre csak egy szolganép, egy aljanép vagyunk.

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.07.12. 19:51:56

Most akkor az milyen rasszizmus, mikor Izraelben, zsidó rendőrök, ortodox zsidókat vernek aszaros parkoló miatt, ami nyitva van szombaton?

pikula · http://ilovebp.blog.hu 2009.07.12. 19:52:26

hat ezek a zsidokok mindig csak sirni tudnak, gyenge egy nepseg

6.Lenin 2009.07.12. 19:52:30

@lúdadónátusz:

Még azt sem tudjuk,mi történt valójában?
Senki nem látott,halott semmit!
Mi van,ha az egész kitaláció?

Itt meg már gyilkolnak is(wagabund)
Ez kurvajó!

6.Lenin 2009.07.12. 19:55:30

@6.Lenin:
na már halott is van!

"senki nem látott,hallott semmit"

hatláb · http://ebenci.blog.hu 2009.07.12. 19:59:28

@heima2: Ezt nem tudtam, bocs. Mondjuk nem lenne olyan ördögtől való dolog, ha minden vélhetőleg etnikai indíttatású bűncselekménynél megtörténne.

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2009.07.12. 20:03:56

Az már volt, hogy: "minek ment oda?" by Kuncze :D

átlátó 2009.07.12. 20:10:36

Itt már a zsidókról pro és kontra elhangzott néhány érdemi információ. Ezért én csak annyit akarok mondani, hogy a Draskovicsra egy fogszabályzót azért ráerőltetnék. Vasból. Hogy tartsa már a száját csukva.

sanyisanyi 2009.07.12. 20:13:53

Éljen a rasszistakártya!! Szerencsére valakinél mindig van egy pakli, kár hogy már mindenki unja!

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.07.12. 20:17:24

Részlet a hvg interjúból:
hvg.hu/itthon/20090710_interju_a_megvert_zsido_fiatalemberrel.aspx

"hvg.hu: Múlt kedden, tehát június 30-án támadták meg. Mindez miért csak több mint egy hét késéssel került nyilvánosságra?

Sch. A.: Az eset másnapján egy közvetítő segítségével értesítettem a Magyar Televíziót a történtekről. Azt ígérték, hogy visszahívnak, azóta is hívnak.

hvg.hu: Így sem világos: miért csak most került nyilvánosságra az ön elleni támadás?

Sch. A.: Én sem tudom. Számomra is furcsa.

hvg.hu: Ha már ők nem hívták vissza, nem értesítette a zsidó médiát, például a Szombatot?

Sch. A.: Nem. Igazából nem akartam, hogy nagy fölhajtás legyen a dologból. Aztán a zsidó közélet egyik potentátja mondta, hogy ebből ügyet kell csinálni. Jó volna, ha mással nem történne meg."

Tehát mégegyszer: a zsidó közélet egyik potentátja mondta, hogy ebből ügyet kell csinálni.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.07.12. 20:19:08

Kb. ugyanannyira hihető ez a sztori, mint a békéscsabai tortillás.

vastagbor.blog.hu/2009/07/11/egyre_durvabb_a_rasszizmus

IronLowrider 2009.07.12. 20:22:20

A filozófiai kérdéseket most kerülném, inkább nézzük a tényeket:

Egy zsidó férfit ketten megvernek, nyolc napon belül gyógyuló sérüléseket (hámsérüléseket!) szenved.
Akit valaha ütöttek már meg, vagy ütődött már meg véletlenül, az bizonyára észrevette, hogy egy ütés általában törést vagy zúzódást okoz.
Nyolc napon belül gyógyuló sérülés az, ha elcsúszol a jégen, és felhorzsolódik a popsid. Ha két ember megtámad (megver) valakit, akkor annak komoly nyoma lesz, még akkor is, ha az a valaki Chuck Norris.
A történet komolyan nem vehető.

Dr Minimum 2009.07.12. 20:27:06

De szánalmas vagy bazmeg... XD

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.07.12. 20:50:20

@Kalmár: rengeteg posztban volt alapvetés, hogy elfogadhatatlan, amit rendőrésg csinált október 23-án. Egy éppen most készülő posztban szintén az. Ezzel mellélőttél.

Góliát2 2009.07.12. 20:54:13

Szerintem kamu, de ha igaz akkor is csak "gyerekcsíny" volt mint a kiskunlaczházai eset.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.07.12. 20:54:57

@laspalmas: köszi, számítottam rád, gondolkodtam is, hogy ahhoz a poszthoz csinálok trackbacket. Az van, hogy az egyik nagyon jó barátom látta az eseményeket, szóval nem mese. De nem kell elhinned, ez összesen téged minősít. A posztodat meg inkább hagyjuk.

Góliát2 2009.07.12. 20:57:57

Emlékszünt erre az esetre? Mímelt támadások színlelése nem idegen zsidó barátaink számára:

www.youtube.com/watch?v=g6S4hmNN2Hk

Unter Bahn (törölt) 2009.07.12. 21:13:00

@IronLowrider:

Én csak olvasgatok, van véleményem is, de úgy kell az ide, mint cunami után a monszuneső...DE:

az nem szakmai érv, hogy a 8 napon belüli sérülés konkrétan miből áll... én láttam olyat, amiben a delikvens a 8. napon kezdett látni, és első nap még a katonatársa is elsiratta volna, ha akkor meglátja:-)))

Ne becsüld le az orvos-tudományt! Nem azt mondják hogy 8 nap múlva nyoma sem lesz, hanem hogy GYÓGYULT! (Meg vagy 2 hónapig még fel-fel szisszen...)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.07.12. 21:15:53

@calam:

Szívesen (gondolom az interjúrészletet), és nagyon megtisztelő, hogy számítottál rám. Tudod, akár el is hiszem, hogy azt látta a barátod, amit mesélt, mert bizony vannak ilyen baromállatok. Csak talán nem most látta, és nem ott. Ugyanis ebben az ügyben, a zsidó fiatalember/fiú megverésében nagyon furcsa véletlenek vannak. Se tanú, se kamera, csak a te barátod, a támadók bakancsban bordán és állon rúgják, de csak 8 belül gyógyuló sérülést szenved (azt gondolom, hogy aki ennyire utálja a zsidókat, az acélbetétesben jár, nem piacosban), és hogy ő az MTV-hez igen, de pont a Szombathoz nem fordul...
Furcsa, maradjunk annyiban. Ettől persze még lehet igaz, de furcsa. Az is, hogy Bajnai miniszterelnök úr személyesen nyilatkozik az ügy kapcsán, mikor sok más, ennél komolyabb, súlyosabb esetekben hallgat.
Na mindegy, ezen nem fogunk összeveszni, én így gondolom, te meg úgy. Múltkor elfelejtettél válaszolni, de tartom, amit akkor írtam: mérhetetlenül idealista vagy.

A postomhoz meg nyugodtan szólj hozzá, fejtsd ki ott bővebben, hogy miért "hagyjuk" a békéscsabai tortillás történetet.

ralf 2009.07.12. 21:16:30

Nem vagyok nagyon fiatal, és különösebben naiv sem, de azért még érnek meglepetések.

Nem értem először is, mi köze van ehhez az SZDSZ-nek. Az SZDSZ-szel lehet nem szimpatizálni, de az utcán megverni valakit azért, mert SZDSZ-tag vagy szimpatizáns nem lehet, akkor se, ha zsidó és akkor se, ha nem. Szóval ez duma, de nem mentség.

Aztán azt sem értem, hogy miért van olyan érzésem, hogy aki most azt kérdezi, mit keres itt ez a fiú, nem érzi magát magyarnak, halálosan megsértődne, ha egy hasomló kérdést tennének fel a határon túl egy ottani magyarnak. Aki azt mondja, ebből az a tanulság, hogy a srác menjen el innen, kiakadna, ha valamelyik határon túli országban ugyanezt vágnák egy magyar fejéhez.

Sokan nem képesek túlugrani Ján Slota és Corneliu Vadim Tudor színvonalát. És ezek pont olyan jó magyarok, mint amennyire jó szlovák és jó román ez a két elvtársuk.

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.07.12. 21:18:20

@calam: Bátor barátod van, hogy nem hívta azonnal a rendőrséget, vagy avatkozott közbe.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.07.12. 21:22:33

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": mondcsak, egy 160 centis lány avatkozzon közbe? a telefonálásra pedig benne van a válasz a posztban.

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2009.07.12. 21:22:40

Ha már itt zsidókat vernek az utcán, akkor le kell mondania a rendőrség vezetőinek minimum, de - jobb helyeken - a belügyminiszternek is!

6.Lenin 2009.07.12. 21:24:07

@Unter Bahn:

Én is csak olvasgatok és ilyenkor sajnálom igazán,hogy nem ment át a "gyülöletbeszéd " törvény.

Főleg az ilyen mondatokért:
"A lényeg azonban megmarad: megvertek egy embert azért, mert zsidó."

Bizonyiték?

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.07.12. 21:25:32

@laspalmas: hopp. tényleg elfelejtettem válaszolni, ígérem, most este visszaolvasom, és válaszolok mindenre.

Egyébként az éjszaka közepén miért lenne az utcán egy kamera, ami a tévébe menne? Egyébként meg a Szombat egy kulturális havilap, elég kicsi a hatósugara, nem hiszem, hogy az egyenlő lenne az MTV-vel.

ozirisz · http://el-maszat.blog.hu 2009.07.12. 21:27:57

@laspalmas: jaigen. azért hívta a magyar televíziót, mert nem akart fölhajtást.

Unter Bahn (törölt) 2009.07.12. 21:31:53

@6.Lenin: Hát barátom - így túl a negyvenen - nem igazán követem már a közéleti eseményeket (túl sok az nekem), a kisebbik gondom, hogy sosem vezettem még jobb kormányos autót (márpedig New Sealand-on az van és így b.szhatom a három öreg tragacsomat, pedig olyanok nekem, mint vadásznak az öreg vizslája), a nagyobbik gondom meg az, hogy hogyan jutok oda és mihez kezdek magammal (én már túl öreg vagyok újrakezdeni, a gyerekek meg még túl fiatalok az önállósághoz)...

Az hogy most itt vagyok ebben az országban, kb. olyan mint amikor behívtak katonának, be kellett menni, idegen helyen aludni meg csicskázni, de az ember tudta, hogy egyszer vége lesz...

Ennek mikor lesz vége???

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.07.12. 21:36:07

@calam: Jah, értem, nem elég, hogy tapasztalatlan volt, most még hirtelen 160 cm-es lánnyá változott. Teljesen hihető. A Gyaloggaloppban, meg az egyik hiteles tanút gyíkká változtatta a gonosz boszorkány, csak éppen a tárgyalásra már "elmúlt"...

Unter Bahn (törölt) 2009.07.12. 21:36:40

@6.Lenin: "...megvertek egy embert azért, mert zsidó..."


Naponta kb. 50-100 ember/járás mennyiségű embert vernek/ütnek meg. Ezek közül jó ha 1-ből ügy lesz. Ebből lett... 'oszt ennyi...

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.07.12. 21:38:38

Tényleg, a tettes lehet Fa Nándor volt meg, sukorói náczik, az áldozat meg Joáv Blum...azért intézkedik személyesen Bajnai Gordon...

gulasZuppe 2009.07.12. 21:41:36

már az is jelzés, hogy ügy van belüle...azmeg pláne hogy a minisztereeeh is nyög valmait (valakinek a kérése/utasítására?)
az szdszről meg annyit hogy akkor a "szokás szerint" ha majd a jobbik jut be 5%-on egyértelmű a gazdasági tárca helye ügye? -
jár azoknak a verés :)

6.Lenin 2009.07.12. 21:42:24

@Unter Bahn:

"Ennek mikor lesz vége???"

Elolvasva a postot és a hsz-eket,végtelenül szomorúan mondom:sajnos a közeljövőben,nem.

Ha meg a multba is révedünk kicsit,talán soha.

Ez az elszomoritó az egészben.

6.Lenin 2009.07.12. 21:48:43

@Unter Bahn:

"Ebből lett... 'oszt ennyi... "

Az,hogy ebből lett,hát éppen az a bökkenő,minden elfogadható bizonyiték(eddig)nélkül.

Pontossan azért irtam,ez az egész csak a gyülölet(sajnos valóban létező)fokozására alkalmas.
Elfogadhatatlan.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.07.12. 22:04:18

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": te tök hülye vagy. Hogyan bizonyítsam, hogy a barátom, egy alacsony lány?
Neked lehet, hogy valami bajod van?

Unter Bahn (törölt) 2009.07.12. 22:12:20

@6.Lenin: Nem, Kedves Vagyimir Iljics, rosszul értetted:

"...'oszt ennyi..." ... SZÁMOMRA!

Persze aki a kesztyűt felveszi, annak még küzdenie kell:-)

Vidéken lakok, nem fényűző módon, nincsen aranyom-festményem, csak néhány kedvenc ócskavasam, "forradalmak" szele ide nem jut el, fosztogatókat viszont 'bizottság' várja, ha kell, pár harapás jut mindenkinek:-)))

A rokonok-barátok megkoptak, főnököm nincs, magam ura vagyok, így egyik sem teher már, de valamiért akkor sem tökéletes:-(
Pedig érzem, hogy az tudna lenni, csak nem tudom, hogy mit kellene tenni vagy "nem tenni"...


"...azért irtam,ez az egész csak a gyülölet(sajnos valóban létező)fokozására alkalmas... Elfogadhatatlan."

Ugyan... gyűlöl az, aki amúgy is gyűlölne, ha nem lenne kit, keresne valakit. Elfogadhatatlan??? Akkor ne vegyél róla tudomást... ha más is ezt teszi, egy idő után abbahagyják:-)))

valójábannemberci 2009.07.12. 22:17:02

@calam: Küldjed el az iwiw profilját a kurucnak azzal az üzenettel, hogy "ő az aki szemtanúnak mondja magát, persze nem az, hanem ő is csak egy zsidó-kínai-liberális-meleg-néger-cionista-cigány, aki ki akarja rabolni az országot".
Szerintem értékelnék.


:(

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.07.12. 22:20:05

@berciXcore: igen, ez a bajom nekem is. A sajátomat még akár meg is oszthatnám a közönséggel (egyelőre nem teszem), de nem is blogokat olvasó haverét??? Kicsit neccesnek érzem.
Igazad van:(

6.Lenin 2009.07.12. 23:04:07

@Unter Bahn:

Értettem,miről irsz,de bennem nincs előitélet,gyűlület.

Én még nem találkoztam olyan emberrel,aki visszabújt volna,mert nem annak akart megszületni.

"Akkor ne vegyél róla tudomást..."
Ebben nem értünk 1-et,szólni kell,a megtévesztetteknek is,meg a gyülöletet szitóknak is,nem jó,ami tesznek.

10 millió ember között akad néhány száz,rossz esetben ezer,bármire kapható .

Ki a nagyobb bűnös,akit tudatlansága,kiszolgáltatott helyzete miatt megtévesztenek,vagy aki tudatossan megtéveszti őket,rövidtávú,látszólagos előnyökért.
A végén mindenki vesztes lesz!

"...ha más is ezt teszi, egy idő után abbahagyják:-))) "

Ez az eset nem azt bizonyitja,épp az ellenkezőjét.
Ha szar a gazdaság,ez a kártya mindig "jól"jön,csak aztán visszafelé sül el,de mindig akadnak,akik azt hiszik, nekik sikerül(?),hiába a sok történelmi ellenpélda.

6.Lenin 2009.07.12. 23:23:42

@Unter Bahn:

"Ugyan... gyűlöl az, aki amúgy is gyűlölne, ha nem lenne kit, keresne valakit. "

akkor azok a katonák(szándékosan nem mondok nemzeteket),akik,demokráciát,elveket "védenek"
messze a hazájuktól,gyilkolnak,erőszakoskodnak,azok otthon is azt tennék?Alapból ilyen az ember?

Vagy valakik elhitetik velük,akiket pusztitanak,alsóbbrendűek,elmaradottak,kiirtandók?

Vagy az elfogadható?
Csak el kell hitetni,hogy aminek,vagy akiknek a nevében teszik,az magasabbrendű?

atleta.hu · http://www.atleta.hu 2009.07.12. 23:29:36

@Pipas: > Elég rendesen ködösítesz, szerintem
> már te sem nagyon látsz tisztán tőle.

Na foglalkozz te azzal, hogy en mennyire latok tisztan. Ha vannak konkret ellenerveid, akkor mondjad. Ha nem latok tisztan, akkor annyival konnyebb dolgod lesz :).

> Csak annyit tennék hozzá, hogy ha nem a

Nem szeretem, ha valaki vita helyett inkabb csak hozzatesz, avagy megismetli azt az allitasat, amit ervekkel probaltam cafolni. Ez gyavasag. Kard ki kard! :) Mar ha van.

> magyar kormány dolga, hogy megvédje a
> megvert magyarokat,

Ember! Pontosan erre valaszoltam abban a hozzaszolasban, amit te kodositesnek veltel. Talan nem ertetted. Vagy nem akarod erteni, mert nincsenek ellenerveid. Minek irod le megegyszer ugyanazt? Haladjunk lepesenkent? A kovetkezo allitasokat erted?
1., Kulonbseg van az emberek helyzete kozt az ilyen jellegu cselekmenyek eseteben attol fuggoen, hogy a tobbsegi tarsadalomhoz vagy valamelyik kisebbseghez tartoznak. Magyar is lehet kisebbseg - *kulfoldon*.

2., Ha az etnikai hovatartozasa miatt bantalmaznak valakit (akar magyart Magyarorszagon) akkor azt eleg kemenyen biznyitani kell. Magyarokat Magyarorszagon ritkan bantalmaznak az etnikai hovatartozasuk miatt (lasd az elozo pontot). Abbol, hogy egy magyart bantalmaz egy altalan nem magyarnak tartott vagy kisebbsegi elkoveto, abbol meg nem kovetkezik, hogy _azert_ bantalmazta, mert magyar. Forditva sem kovetkezik termeszetesen. Ha figyelted a hireket itt is azon megy a rugozas, hogy bizonyithato-e, hogy _azert_ bantalmaztak, mert zsido. Pontosan ezert erdekes, hogy zsidozgattak-e veres kozben/elott. Erted, ugye?

> akkor miért erőlködik annyira, hogy megvédje
> a cigányokat és a zsidókat?

Nem a ciganyokat vedik te szerencsetlen, hanem a kisebbsegeket. Mert azt mindenutt szokas. Es nem a kormany, hanem a torvenyhozas. Mit csinalt ebben az ugyben a kormany? Es azzal az allitasoddal mi lett, hogy a magyarokat nem vedi? Tudod, amit azzal cafoltam, hogy a szlovak (pl. a Jobbik altal itthon prezentalthoz hasonlo) nacionalista idiotizmussal szemben fellepett? Akkor most vedik vagy nem? Tevedtem esetleg hazudtam, vagy a te allitasod ezen resze hamis? Harmadik lehetoseget nem latok.

> Odáig jutottunk, hogy a cigányoknak/zsidóknak
> elég azt mondani, hogy félnek attól, hogy valami
> bajuk lesz és a kormányunk már a fiókáját védő
> vércseként ugrik a hírre.

Ezt mivel bizonyitanad? Mondj nehany konkret esetet! Itt ugye nem avatkozott be a kormany, a rendorseg pedig a szabalyoknak megfeleloen nyomoz.

> Három nap alatt kormányrendeletet hoznak,

Annnak ehhez semmi koze, ne keverd a szezont.

> megpróbálják megváltoztatni az alkotmányt,

A kormany. Az alkotmanyt... megprobalni lehet, de tudod egyelore az 50%-os torvenekkel is bajban vannak, szoval ez a kijelentesed tobb,mint rohelyes. Amugy milyen valtoztatasrol beszelsz ami hatranyosan erintene teged, mint magyarorszagi tobbsegi magyart?

> a magyar külügy mindenkinek elmondja, hogy

A magyar kulugy fellepett szlovakiaval szemben az ottani kisebbsegi magyarok erdekeben. Emlekszel? Ez hogy illik a kepbe?

> Remélem azért te is látod az aránytalanságot...

Sajnos egy dolgot latok, hogy egyelore vitakeptelen vagy. Idebaszarintasz egy rakas allitast, arra ervekkel (ami tolem telik) reagalok, majd megismelted az allitasaidat. Ez nem vita. Suket emberrel nem erdemes beszelgetni. Sajnos te is abba az elso hsz-embe emlegetett csoportba tartozol, aki nem hajlando meghallgatni vagy megerteni az ellenerveket, inkabb hinni szeret. Es a felreertes kedveert nem mondtam, hogy egyet kene ertenunk, de legalabb a vitaig illene eljutni, ha valoban ugy erzed, hogy megalapozottak a felteveseid nem pedig csak kenyelmes hinni abban, amit ide leirkaltal.

atleta.hu · http://www.atleta.hu 2009.07.12. 23:44:05

@Mr. Acid: > Tiszabőn egyszer futottam egy jóízűt, mert
> a helyi cigány lakosság egy része 'Verjük meg a magyart'
> felkiáltással üldözött. Azt' mégse voltam a határ
> túloldalán... Tetszik-e érteni?

Azt irtam, hogy alapvetoen, vagyis altalaban. Nem vertek meg, igy nem volt buncselekmeny, de ha megnezed Pipas epxlicit azt allitotta, hogy ezek a torvenyek (ill. az o szohasznalataval a kormany) csak a kisebbsegeket vedik. Nyugodj meg, ha egy etnikai magyart megvernek itthon az etnikai roma honfitarsai azert, mert magyar es ezt bizonyitani is tudja, akkor pont ugyanugy jarnak majd el vele szemben. Csak az emberek tobbsege abbol, hogy alapvetoen azert megis csak a kisebbsegekkel szemben szokas inkabb etniaki alapon eroszakoskodni es emiatt ezekbol az esetekbol van tobb, azt a buta kovetkeztetest vonjak le, hogy forditott esetben nem vedene meg oket a 'kormany'.

De hat ugye azt is latjuk, hogy igen-igen keves olyan buneset van, amiben akar csak nyomozati szakaszban (vagyis amikor eloszor hallod a hirekben) nem vetik el az etnikai inditekot. Az, hogy vizsgaljak, az ugye nem jelent semmit. Nyilvan eleg gyakran kell vizsgalni egy olyan orszagban, ahol a 2/3-nak ellenerzesei vannak a pirezekkel szemben is... De a vizsgalat egy dolog, nezz utana, hogy a hirekben hanyszor lattal olyat, hogy az *iteletben* is szerepelt, hogy etnikai alapu volt a buncselekmeny. Tudom, itt a hozzaszolok tobbsege ugy _erzi_, hogy sokszor - akkor biztos egyszeru lesz mondjuk tiz esetet (linkekkel) osszevadaszni. Husz ev alatt ez ugye nem sok. Vagy mondjuk hetet az elmult tiz evbol az indexrol. Ebbol ugye konnyiteskepp het ev MSZP+SZDSZ kormany volt. Ha mindig ez van, es meg raadasul le is akarjak jaratni az orszagot, akkor biztos nem halgatta agyon a sajto. Na hajra!

DeMarco 2009.07.13. 00:05:41

Bár a poszt másról szólt, de mivel még nincs újabb és erről nem is lesz amennyire ismerem a blogírókat, hát ide írom le a véleményemet a mai napi hírről. Retkes Attilát megválasztották a szadesz pártelnökének. Rögtön két nagyon fontos bejelentést tett ajánlom mindenki szíves figyelmébe, és KIFEJEZETTEN ezen blogok szerzőinek:
1. Az SZDSZ új elnöke négy ügyben is bocsánatot kért megválasztása után a magyar társadalomtól. Elsőként a korrupciós ügyek miatt követte meg a magyarokat. Azt mondta, hogy a korrupciós ügyektől megtisztítja a pártot, akkor is, ha nagy nevek is áldozatául esnek a rendcsinálásnak. Bocsánatot kért a határon túli magyarság és a vidék ügyeinek elhanyagolásáért. Továbbá elnézést kért az SZDSZ korábbi vezetőinek arroganciája és agresszivitása miatt is. Első elnöki sajtótájékoztatóján vállalhatatlannak nevezte, hogy az SZDSZ megszavazta Medgyessy Péter száznapos programját, hogy az őszödi beszéd és a 2006 október 23-i rendőri erőszak után is kiálltak a Gyurcsány-kormány mellett, hogy 2008 májusa óta „álkoalícióban" maradt a párt.
2. Az új elnök első tette az volt, hogy felszólította Kóka Jánost, mondjon le a frakció vezetéséről.

Köszönjük Retkes Attila !!!
Én hiszem, hogy sosem késő igazat mondani. Hiszem, hogy az Szdsz az indulásakor jobb sorsra volt érdemes.
Hiszem, hogy sokszor meg tudtak volna állni, tükörbe nézni és megfordulni.
Hiszem, hogy meg lehet bánni a bűneinket és bocsánatért lehet esedezni.

Sajnálom, hogy ezt nem tették meg régóta. Sajnálom, hogy a teljes bukás előszele kellett ahhoz, hogy végre szembenézzenek magukkal.
Sajnálom, hogy Kuka teljesen tönkreverte a párt maradékát is és még az utolsó utáni pillanatban is habzó szájjal, veszettül kapaszkodik a székébe.
Sajnálom, hogy akik most örültek a mai győzelemnek a pártban, eddig hallgattak.
Sajnálom, de úgy érzem késő már, olyan, mint halottnak a csók.
Sajnálom, hogy olyan ember szájából hallottam ezt aki teljesen új és egyetlen prominens személy sem követte őt, kivéve Fodor Gábort, de őt a tettei minősítik, még akkor is, ha Kuka tett neki folyton keresztbe.

De ugyanakkor nagyon örülök, hogy ahogy a haldoklók, a végén sikerült kipréselni egy Bocsássatok meg-et.

Retkes úr végre megtalálta az Szdsz igazi hangját és visszatalált a régen elveszített útra.
Ezúton is minden jót kívánunk a munkájához és erőt, hogy véghezvigye amit eltervezett! Ne féljen a kudarcoktól, szívja ki a mérget a pártjából és tisztán fog kijönni a küzdelemből.

Jah igen és Köszönjük !!! Megbocsájtani még nem tudunk, de reménykedni kezdtünk, hogy ha így folytatja, egyszer talán igen.

Kukáról annyit, hogy azonnal hagyja el a székét, mondjon le a frakció éléről, vigye a láncos ebeit és hagyja fellélegezni a volt pártját, nincs rá szükség. Vége van. Szóljon a haverjának is, hogy kezdődik a tánc...
De ne menjen messzire, h 8 hónap múlva meg tudjon jelenni a bíróságon, ha a köv. kormány esetleg kivizsgál bizonyos dolgokat...

Bell & Sebastian 2009.07.13. 00:44:03

@berciXcore:

1., Te teljesen hülyére veszel
2., Fiatal vagy, most még a napos oldalon
3., Kiművelt provó

"Nem kell velük üzletelni!" -javaslod, mármint a zsidókkal. Hát akkor éhendöglünk, mert ha nagyáruházba-, bankba-, orvoshoz-, ügyvédhez-, iskolába mész, nagy eséllyel találkozol, -ha nem is a személyükkel-, a képviselőjükkel, ugyanis hasonló körülmények közt született Horthy alatt Európa első zsidótörvénye.
A mieink a leggátlástalanabbak!

Képzeld el azt a humoros helyzetet, hogy a kamerák előtt a kormány tagjai bokára engedik a pendelyüket, persze szemből.

Anélkül, hogy vitára bocsátanám, elmondom a jövőt. SzDSz átfazonírozás után befekszik a Fidesz alá és orgazmust színlelve nyögdécsel, a Maszop meg a háttérben összedolgozik a Jobbikkal, így aztán ismét a cionizmus mentén osztódnak a térfelek, amíg le nemm züllünk: létszámban, gazdaságban, tudásban, mentalitásban a béka segge alá végleg. Akkor aztán...

Ja, itt európában a régi tagállamokban sokkal nagyobb az ellenérzés a zsidók iránt, de ez nem a reklám helye.
(Biztosan több a tapasztalatuk, minket most sokkol a mocsok, de megy a brainwashing ezerrel, ugye Berci?)

A "Zeitgeist" idevonatkozó részeit a Youtube már törölte, a Google -on fellelhető, terjesztését, birtoklását jópár országban "díjazzák".

Aki kíváncsi a magyar jövőre nézze csak meg, megfordul vele a világ, pontosabban benne, a hányinger garantált.

Hát így valahogy működik a cionizmus... Szegény Hazánk, csak nehogy visszahívjuk az Oroszt pár év múlva!
(próbáltuk már, Fletót azóta is injekciózzák...)

DeMarco 2009.07.13. 01:29:56

@Bell & Sebastian: Ugyan, hadd legyek már néha én is kicsit optimista... Ez a délután ad erre némi okot, még akkor is, ha esetleg nem lesz belőle semmi sem...

Bell & Sebastian 2009.07.13. 04:09:51

Zeitgeist, The Movie - Remastered/Final Edition (2008.02.28)


video.google.com/videoplay?docid=-594683847743189197

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.07.13. 08:35:25

@calam: Látom, nem érted. Ez nem elégséges és elfogadható bizonyíték, hogy a te barátod látta és így szépen beírod a blogba. Karold fel és menjetek el vele a rendőrségre tanúzni. Majd akkor elhiszem...

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.07.13. 08:45:27

@DeMarco: Szegényke...

Mit csinált retkes?

_Bocsánatot kért, de nem mond neveket. Ezekszerint tud vm.-t, ami bűncselekmény, de nem tesz feljelentést, holott állampolgári kötelessége.

-Úgyanúgy támogatja a Bajnai kormányt. Vicc. Hazugság, kapaszkodás.

Tűnjenek el.

valójábannemberci 2009.07.13. 10:03:25

@Bell & Sebastian: Emlékeim szerint a Zeitgeist arról szól, hogy mindenről a keresztények tehetnek. Hiszen az egész ezzel kezdődik.

Félelmetes, hogy van aki ott is zsidót lát, ahol épp egy bantu áll. Vagy egy finn. Vagy egy japán. Vagy egy kínai. Vagy egy török.

Szokták mondani, hogy aki annyira rá van parázva bizonyos dolgokra, az vonzza magához az olyan szituációkat, hogy szembesüljön parázhatnékja okával.
Higgadt hidegvérrel, mint amilyen az angol-szász/anglo-amerikai protestáns pragmatizmus, sokkal boldogabb lehetne az életünk. Széchenyi is anglomán és Benjamin Franklin rajongója volt. Talán tudott valamit?
A helyzet viszont azóta se sokat javult, Ady is jól megmondta, milyen "szép" is ez az ugar itt.
És a helyzet Ady óta se sokat javult.

Bell & Sebastian 2009.07.13. 11:00:08

@berciXcore:

Ave Shylock, moriturit te salutant!

valójábannemberci 2009.07.13. 13:26:30

@Bell & Sebastian: A vita csúcsa, amikor lezsidóztatik az, akivel nem ért egyet az egyik fél. Wunderbar!
Bizonyára Széchenyi és Ady is zsidók voltak. Sőt, liberálbolsevik buzik.
Wunderbar, mondhatom!

Bell & Sebastian 2009.07.13. 14:39:41

@berciXcore:

None are so blind as those who will not see!


"The sun descending in the West,
.The evening star does shine;
.The birds are silent in their nest,
.And I must seek for mine.
.The moon, like a flower
.In heaven's high bower,
.With silent delight,
_Sits and smiles on the night._

..."

(William Blake - Night)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.07.14. 20:34:23

számomra felettébb érdekes, h nyolc napon belül gyógyuló sérüléseket 1 héttel az eset után jelent, nahát!
hát hova lesz így a bizonyíték, vagy az nem kell?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.07.14. 20:53:18

a zsidókat védik, mert kisebbség
a cigányokat védik mert kisebbség
de a magyarokat!, ki fogja védeni már végre?!

@Droli:
szerintem ez nem eredeti, hogy juthattak hozzá? csakis titkosszolgálati eszközökkel.

From: Vona Gábor és Morvai Krisztina nácik

To: Orbán Viktor náci


Heil, Viktor!


Reméljük ez a teljesen eredeti, nem hamisítvány levelünk fehér jó egészségben talál benneteket, és nem lopják el a romák.


Mikor múltkor a fekete terepjáróval felétek mentünk, kérdezted, miért van tele Molotov-koktéllal a kocsi. Nos, ez azért van, mert szeretnénk felgyújtani pár roma, még egyszer mondom roma házat, csakúgy, mint Pécsett, Tatárszentgyörgyön és egyéb más helyeken is tettük, ami most hirtelen nem jut az eszembe. Ezen kívül lezárjuk a hidat, szándékosan szabotáljuk a rendőrség munkáját, valamint egyéb bűncselekményeket is elkövetünk. Persze nagyon figyelünk erre, hogy ez ne derüljön ki, Gábor a fiának például azt mondta, hogy megyünk bodzát szedni, s a medve távoltartására kell a távcsöves puska.


Aztán mi újság felétek? Befejeztétek-e már a horogkereszt felfestését a székházatokra? Képzeld, szegény Gyurit elkapták, s azzal gyanúsítják, hogy terrorcselekményre készült! Pedig csak a melegfesztiválon akart befűteni pár koktéllal, és a rendőröket akarta megverni, hogy aztán zavargásokat szítson, s ezáltal súlyosan veszélyeztesse a társadalom csendes többségének testi épségét! Ez pedig ugyebár ütközik a BTK paragrafusaival, de itt most külön megjegyzem, hogy Budaházy György (szül. idő, hely, anyja neve) tudatában volt annak, hogy bűncselekményt követ el ezzel, és így a legnagyobb büntetési tételt szabhatják ki rá. Mindenesetre, ahogy múltkor megállapodtunk, te is felszítod a jobboldali csőcselékedet, s kiviszed az utcára, s ezzel megszegsz számos olyan törvényt, mely társadalmunk biztonságát szolgálja, s mindezt felelősséged teljes tudatában teszed.


Hogy áll a felcsúti haláltábor, ahol a cigány és zsidó elemeket fogjuk megsemmisíteni? Büszke voltam rád, hogy egy igazi németet akartál felkérni a feladatra, de ne búsulj, hogy nem sikerült megszerezni attól a zsidó csapattól, Mezey doktorra (akinek mint tudjuk, eredeti neve Mengele doktor, Me-Me ugyebár) elég ránézni, s máris tömegesen menekül majd a nem árja faj az országból. Fontos, hogy ezen tervünket, mely ellenkezik a nemzetközi egyezményekkel és hazai törvényeinkkel, ne tudja meg senki, különben megírja a Népszabadság! (Apropó, tudta, hogy a Népszavában a hirdetéseknél egyet fizet, kettőt kap akció van? Hirdessen nálunk most! X). Mindenesetre meg kell őriznünk a látszatot, nehogy a magyar közvélemény rájöjjön, mekkora nácik is vagyunk, s valódi célunk az, hogy fasiszta Magyarországot építsünk!


Baráti üdvözlettel:

Vona Ferenc (szül. idő, hely, anyja neve) és Morvai Krisztina (szül. idő, hely, anyja neve)


U.i.: Ha ez az eredeti levél valamelyik haladó szellemű baloldali lap kezébe kerülne, az nagy baj lenne, hiszen kiderülne, hogy mi a törvényekkel ellentétben le akarjuk rombolni a magyar demokráciát, és egyéb bűncselekményeket szeretnénk elkövetni romák és zsidók ellen, mindezt felelősségünk teljes tudatában.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.07.14. 20:55:50

@vincemate: ahoyg elképzelem a szitut

buszon zsidóznak, cigányoznak.
követik, persze az áldozat nem sejti.
kapualjban, mikor a kamera másfele néz, megkérdezik:
-Te! Zsidó! Zsidó-e vagy?
-Igen. (persze igennel válaszol, hisz ortodox, meg eddig a buszos ügyet is lefelejtette)
-AKkor nesze.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.07.14. 21:05:58

@atleta.hu: húha, látom te vágod a csíziót.
akkor azt mondd meg miért emlékezünk hetente a zsidó holokausztra és soha, írdésmondd: SOHA
a határontúli magyarok népirtására.


kkbk.blog.hu/2009/06/23/magyar_nepirtasok_szekelyfoldon_delvideken

az áldozatok száma miatt? mert több embert öltek meg? nem ,az nem lehet, hiszen ha ki akarjuk vizsgálni pontosan mennyi embert öltek meg a holokausztban akkor azt mondjátok "minek tudni? ha egy embert ölnek, az is bűn", tehát a számadat irreleváns.

lássuk be: itt ma a zsidók fontosabbak.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.07.14. 21:09:21

@casaubon: nincs remény, elvesztetek.
nem kerültök be a parlamentbe!
kemény szavak, de ideje lenne hozzászokni.

(itt lehet lámpavasazni?)