A legfrissebb cikkek

Nincs megjeleníthető elem

Kapcsolat


Friss topikok

Statisztikák

Címkék

alkotmány (20) állam (6) állambiztonság (10) állambiztonságis jelen (6) arab (9) atom (7) a mennyei birodalomban (6) bajnai gordon (10) biológia (16) bíróság (6) bkv (7) budapest (10) cigány (86) demokrácia (87) diszkrimináció (6) egyház (6) ensz (8) erkölcs (6) eu (28) európa (7) evolúció (10) fantasy (9) fasizmus (6) fidesz (148) foci (6) gay (17) gay pride (12) gáza (14) gazdaság (19) google (6) gyász (7) gyurcsány (49) hamasz (13) hitler (8) holokauszt (12) hülyeség (6) humor (9) index (10) internet (9) irán (21) iszlám (6) izrael (39) jared diamond (6) jézus (10) jobbik (73) jog (8) kádár (7) katolikus egyház (7) kdnp (10) keresztény (12) kereszténység (11) kína (11) kolbenheyer ír (162) kolbenheyer olvas (233) kommunizmus (14) környezetvédelem (6) közélet (9) közgazdaságtan (26) krimi (17) külpolitika (20) kultúra (25) liberalizmus (13) lmp (9) magyar (15) magyarország (140) magyar gárda (9) magyar hírlap (6) martin (6) mdf (12) meleg (13) mongol (18) mszp (62) náci (51) nacionalizmus (10) németország (11) nemzet (32) nemzetbiztonság (8) nyelvészet (6) obama (21) oktatás (11) orbán (56) oroszország (8) összeesküvés (6) őstörténet (6) palesztin (15) politika (215) pszichológia (14) rasszizmus (19) regény (27) reggel (67) rendőr (7) rendszerváltás (24) rowling (7) rükverc (11) rukverc (15) sci fi (11) sólyom lászló (11) szabadság (17) szdsz (20) szeretet (6) szlovákia (11) társadalom (69) tech (7) terrorizmus (8) több fényt a kdnp be (8) történelem (155) tudomány (8) tüntetés (6) usa (47) választások (34) választás 2010 (44) vallás (14) válság (11) varga e tamás (6) vendégpost (11) világ (14) voks10 (26) vona gábor (7) zene (12) zsidó (48) Címkefelhő

Designerünk

Legutolsó kommentek

Nincs megjeleníthető elem

Menet után

2009.09.05. 19:45 R_John

Hazaértünk a Meleg Méltóség Menetéről, ahol többen is voltunk a Sárdobáló közösségéből, még többen voltak Sárdobáló-közeli emberek. Most olvashatják élménybeszámolónkat szavakban és képekben, melyeket Horváth Andor Márton készített - szintén ő követte el a Sárdobáló első interjúját Gyurcsány Ferenccel. (Külön szimpatikus volt, hogy a volt miniszterelnök nem helyezte magát előtérbe, a menet középső részén sétált.)

Császár Attila hörrtévés tudosításaival szemben - szerintünk - jóval többen voltak a felvonulók, mint a rendőrök, több mint ezren voltunk, és ez sokkal több, mint tavaly. A beléptetés gond nélkül zajlott, ahol valóban bele kellett inni az üditőkbe, de mivel iszonyatosan meleg volt, ez nem okozott gondot. A kordonok között majdnem a Kodály köröndig lehett elsétálni, anélkül, hogy a menet elindult volna.

Tele volt ismerősökkel a környék, tényleg nagyon sokan voltak. Láttuk Gyurcsány Ferencet és feleségét - az őket körülvevő elég viccesen kinéző testőrökkel együtt, akik hatalmas fekete esernyőket fogdostak. Ott sétált a menetben Vásárhelyi Mária, Kende Péter (nem a történész, az orbanofób), Nádasdy Ádám, Radnóti Sándor, Hahn Endre, Bauer Tamás, Eörsi Mátyás. Sok ismert értelmiségi kiállása, szolidaritás vállalása azért fontos, mert így lehet megmutatni az ellentüntetőknek és a társadalomnak, hogy nem számít, hogy ki milyen identitású, milyen ruhát visel: minden ember jogokban egyenlő, és mindenkinek lehetőséget kell biztosítani, hogy éljen a szabadságával.

A menetben semmilyen olyan momentum nem volt, amit Ékes Ilona - neki külön transzparens is készült "Mi azért szeretünk Ildikó" szöveggel - közerkölcssértőnek, megbotránkoztatónak vagy a gyerekek fejlődésére károsnak találhatott volna. Császár Attila és Wertán Zsolt legnagyobb sajnálatára egy valóban nagyon vidám, békés felvonulás volt, bulival, tánccal, beszélgetéssel és városnézéssel. Érdekes volt, hogy ahol külföldiek környékén haladt el a menet, ők mind megtapsolták a felvonulást. Bécsből egy hatvan méteres szivárványos zászlót hoztak, amit rengetegen lengettek, és nagyon jó kedvet csinált. Ugyanis tényleg jó ennyi és ennyiféle ember között sétálni, akik nem akarnak semmit, csak annyit, hogy boldogok lehessenek - és ezt mindenki akarta ott, melegek és nem-melegek egyaránt. Nem lehet nem leírni, hogy a rendőrség idén is jól végezte a dolgát, a felvonulókat semmilyen atrocitás nem érte, nem érhette. És igazából pontosan emiatt kár, hogy így alakult, hiszen így egy kicsit az egész értelmélt vesztette. Ugyanis sokan nem láthatták ezt a vidám, békés, bulizó társaságot, és nem tudtak csatlakozni a menethez. De ez nem a rendőrség hibája, még csak nem is a felvonulóké, hanem az ellentüntetőké. Ahogy szintén az ő hibájuk az is, hogy a fél várost le kellett zárni.

Összefoglalva: nagyon sok vidám ember egy nagyot bulizott. Azt hiszem, azok, akiktől Ékes Ilona félti a gyerekeket, a túloldalon voltak és megpróbálták áttörni a kordont, vagy megvertek egy, a rendezvény pólóját viselő nőt. Lehet, hogy legközelebb Ékes Ilona nem beszél ilyen otromba homofób dolgokat, a Fidesz pedig kiteszi a frakcióból ezután.

77 komment · 2 trackback

Címkék: magyarország gyurcsány gay gay pride

A bejegyzés trackback címe:

https://sardobalo.blog.hu/api/trackback/id/tr571362281

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Coming out 2009.09.09. 11:21:51

A világ talán legnagyobb kisebbségéhez tartozom. A Föld lakosságának kb. 10%-a mindig is ilyen volt, és mindig is ilyen lesz. Másságunk genetikai eredetű, egyszerűen így születtünk. Nem csak emberek lehetnek olyanok, mint én, megfigyelhető ez jelenség ...

Trackback: Mindenki más 2009.09.06. 00:48:25

Valamilyen tekintetben mindenki más, mint a többiek. Másképpen öltözködünk, más szokásokat követünk, másban hiszünk, mások a gondolataink és még sorolhatnám tovább, hiszen mindannyian egyediek vagyunk. Belső indíttatásból gyakran törekszünk is arra, ho...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DeMarco 2009.09.05. 22:09:30

És ugyan mi változott? Semmi. Igen impozáns a felsorolt celeb lista, önmagáért beszél...
Odafújt a szél minden bukott politikust, hogy utoljára villoghasson egyet és megmutathassa, h ők aztán mekkora toleránsak...
Fletó megjelenése külön öröm volt, tíz percig röhögtünk amikor megjelent. Ennél jobb negatív reklámot, mint a fent említett bukottak listája, el se lehetett volna képzelni. Ehhez már nem is kellettek a tüntetők, magukat írták le.
Muhahaha...

ralf 2009.09.05. 22:28:06

Én azt várom, hogy egyszer egy ilyen rendezvényt nem kell elzárni a közönségtől csak azért, mert elmebetegek is lehetnek köztük. Őket kellene elzárni a többi embertől.

DeMarco 2009.09.05. 23:46:11

@ralf: Én meg azt várom, hogy egyszer egy ilyen rendezvényre is azt mondják, hogy aránytalanul zavarja a forgalmat és túl sokba kerül a rendőri biztosítás és zavarja a közízlést és félelmet kelt blablabla..., ezért nem is engedélyezik. Mondjuk én lazán átterhelném a rendőri biztosítás összegét a szervezőkre... Miért azok az állampolgárok fizessék ki, akik nem is engednék a felvonulást?

Bit Rot 2009.09.06. 00:05:17

Gratulálok a Gyurcsányi Büszkeség Menetéhez!

sivatagi n. 2009.09.06. 00:30:06

Szerencsére a természet kompenzál, az AIDS a drogosok mellett leginkább a buzikat ritkítja.

Bell & Sebastian 2009.09.06. 01:55:26

1., Ezt aztán alaposan leszopogatták az előző napokban!
2., Semmit sem láttam az egészből, meg aztán mocskos meleg is volt beöltözve a vízágyúban.
3., A rendőrség állományából úgy kivágják a buzikat, mint macskát szarni!

instant legenda 2009.09.06. 08:30:54

Ha öt deka ész szorult volna a ratyikba, odamennek a rendezők gyurcsányhoz, megköszönik neki a szolidaritást, és hazaküldik azt a gyökeret.

terembura · http://lassan-a-testtel.blog.hu/ 2009.09.06. 11:06:49

DeMarco és a többi kedves buzigyülölő. Igen is sok minden változott az elmúlt 40 évben a buzik helyzetében. Itt Európában, Kanadában, Usában stb. Méghozzá pozitív változások történtek. Még itt Magyarországon is (bejegyzett élettársi kapcsolat). És ezeket a változásokat a Gay Pride-ok indították el. Úgyhogy fröccsöghettek, gyülölködhettek (ez nektek biztos jó mentálhigiénés okoból), de valójában szart sem számít. További jó gyűlölködést!:))
Amúgy a poszt korrekt, kb. ilyen volt az MMM.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.09.06. 12:31:03

a hírtévébe olyan fura fejűk van a bemonóknak
mint vmi mutáns.
most komolyan, múltkor néztem, és a csaj is meg a srác is nyomott képű volt

Eszfirt Ráhel 2009.09.06. 15:20:48

@DeMarco:
És ha ez megtörténne, akkor elfogadnád a gárdatüntik betiltását? Vagy azt azért akkor sem?

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.06. 16:08:41

@Eszfirt Ráhel: a gárdatüntetések betiltása már megvolt jópárszor, pont az aránytalan forgalomkorlátozás miatt.

Eszfirt Ráhel 2009.09.06. 16:33:31

@ylion:
Tudom. De nem azt kérdeztem, hanem, hogy ha betiltanák a melegfelvonulást, akkor DeMarco belenyugodna-e a gárdatüntik betiltásába. Azaz úgy akar arányos lenni, hogy mindent tiltsanak be, vagy úgy, hogy mindent engedélyezzenek.
Felvetése ugyanis csak akkor logikus, ha a gárdatüntiknek is ellenzője. Ha azokat szeretné látni, akkor semmi oka betiltatni a melegfelvonulást.

Corry 2009.09.06. 17:13:48

Elnézést, csak úgy eszembe jutott: Gyurcsány úr nosztalgiázott és gondolom nagyon élvezte, hogy a ketrecet most kivételesen nem az ő kedvéért csinálták, mint a régi szép időkben az állami ünnepekkor...

De komolyra fordítva a szót: az eredeti blogban is benne van az, hogy az egész így az értelmét vesztette. Véleményem szerint van respektálható dolog a buzik felvonulásában, noha én személy szerint szexuális aberráció témakörben nem vonulnék az utcára.
Viszont arra jól rátapintottatok, hogy Magyarországon ezzel a módszerrel nem lehet elfogadtatni a másságot. Ehhez türelem kell és nem utolsó sorban az, hogy bizonyos emberek ezt nyilvánosan ne támogassák, mert az visszafele sül el.

DeMarco 2009.09.06. 19:46:57

@Eszfirt Ráhel: Jól látod a helyzetet. Vagy mindent engedünk és nem találunk ki mondvacsinált okokat. Vagy betiltjuk mindkettőt ugyanazokkal az indokokkal, mert mindegyikre rá lehet húzni. Nekem tökéletesen megfelelne, ha mindkettő be lenne tiltva. Így egyszerre lehetne megszabadulni két hányingert keltő tobzódástól, amik ráadásul egymást gerjesztik. Ahogy a csaj akit megütöttek, "addig ki kell menni, amíg ilyenek vannak..." Szegény. Valaki szólhatna neki, hogy amíg kimegy, addig ilyenek lesznek... Nagyon szórakoztat ahogy megpróbálják a normális többséget hülye homofóbnak beállítani, mert a saját normáikat követik és kitartanak mellette. Holott szó sincs homofóbiáról, mindenki azt csinál otthon amit akar. Ez nem is kérdéses. A felvonulás maga és a céljai kontraproduktívak és pont fordított eredményük van. De tessék megnézni a mai taplót. (Bár én sváboggi óta tiltólistára tettem, de az utolsó néhány másodpercet láttam.) A kérdés az volt, hogy ön szerint a parádé elérte-e a célját, vagy ellenkezőleg? Vagy vmi hasonló, pár másodperc alatt nem jegyeztem meg pontosan. A válaszadók 85%-a szerint nem érte el a célját. Ennyi...

Eszfirt Ráhel 2009.09.06. 20:36:38

@DeMarco:
Nem látom a párhuzamot. Miért érv valami betiltása mellett, hogy más is be van tiltva? A ráhúzott indok biztos nem játszik, hiszen evvel az erővel a Szent Jobb körmenetet éppúgy be lehetne tiltani, mint a Critical Mass-t. Ha hányingert keltő, akkor meg minek ideráncigálni a gárdát? Nem egyszerűbb kimondani, hogy nem tetszik szeretni a buzikat?

DeMarco 2009.09.06. 23:16:57

@Eszfirt Ráhel: Miért érv? Mert az egyik betiltaná a másikat és fordítva. Mindkét csoportnak alacsony a tolerancia szintje. Akkor nem a legjobb megoldás, ha is-is szerint járnánk el? Egyébként érdekes, hogy a buzik folyamatosan hangoztatják, hogy nekik csak a polgári esküvő a céljuk és nem akarnak megbántani egy keresztény embert sem, de az érveik között szinte mindig felbukkan a Szent Jobb körmenetre való hivatkozás...
Hányinger keltő, ha kiviszik az utcára, ha otthon maradnak kit érdekel?

Magon_ 2009.09.07. 08:34:02

@DeMarco: A rendőri biztosítás természetesen a dobálók miatt szükséges, nem alapból, inkább a dobálóknak kéne fizetni, nem?

eszemmm 2009.09.07. 08:48:09

@DeMarco: Ez egyetlen dolog miatt kerül sokba: a sok retardált miatt, aki nem képes elviselni a másságot, mert sikertelenek az életben, és sikertelenségük elől az összetartozás érzésébe menekülnek, viszont összetartozásukat a másság ellen való együttes fellépéssel fejezik ki. És ők jellemzően még adót sem fizetnek, mert vagy az én pénzemből tanulnak vmi huszadrangú főiskolán, vagy munkanélküliként az én segélyemből élnek.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.09.07. 09:12:07

Nádasdy Ádám nem csak a liberális világnézete miatt támogatja a menetet. Nem tudom, hogy korábban felvállalta -e nyilvánosan önmagát, mindenesetre tegnap este a Szólás Szabadságában megtette. Helyesen.

Gyurcsánnyal meg úgy vagyok, hogy egyrészt tisztelem azért, amiért ott volt, másrészt viszont tényleg felfoghatná már, hogy egy jó ideig ő fordított Piszkos Fredként működik: ami mellé ő odaáll, arra odavonja a felé áradó gyűlöletet is sajnos. Tényleg jobb lenne, ha most 2-3 évre visszavonulna.

sztd 2009.09.07. 09:49:29

Ha jól szűröm le a híradásokat, akkor a KDNP nagyjából elégedett lehet. Ezúttal egy megjegyzést leszámítva nem provokálták az egyházakat, nem sértettek közízlést, magyarul viselkedtek.
Ha korábban is viselkedtek volna a felvonulások alkalmával, akkor szerintem most a hangoskodók mögött nem állna ott a csendes többség.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2009.09.07. 10:22:25

@sztd: most sem all mogottuk a csendes tobbseg..
vagy ha igen, akkor sokkal melyebb a szar ebben az orszagban mint azt sokan gondoljak es menekuljon ki merre lat, mert kurvara weimarizalodunk es bizony egy kisbajszosunk is lesz hamarosan..

ennyire nem lehet rothadt, rosszindulatu es aljas a csendes tobbseg.
ha igen, akkor egy trianon keves volt...

DeMarco 2009.09.07. 10:28:25

@eszemmm: Valamit elfelejtesz. A sok "retardált" mögött ott áll az ország nagy része. Csak azért, mert nem kétmillió ember megy ki harcolni a barikádokra, ez nem azt jelenti, hogy egyetért. De nem ám. Sokan szívesen kimennének, de nem tehetik meg olyan könnyen. Családjuk van, munkahelyük van, nem engedhetik meg maguknak, hogy a droidhadsereg lezúzza, elvigye, mert holnap is enni kell adni a csemetéknek... Számtalan felmérés jelent meg a közelmúltban ahol egyértelműen látszott a lakosság elutasítása a felvonulással kapcsolatban. Ha ezek után csakazértis kimennek polgárt pukkasztani, akkor ne sírjanak a "retardáltak" miatt...

DeMarco 2009.09.07. 11:01:42

@az igazi Sipi: Van egy rossz hírem. A felmérések szerint 77-86% elutasítja a felvonulást. Gáz lehet neked ilyen "retardált" országban élni... Talán fogadd meg Fletó tanácsát arról, hogy ha nem tetszik...

golyóscsapágy 2009.09.07. 11:07:43

@DeMarco:

Azt hiszem rosszul olvastad a felmérés számait. A magyarok 71% nem tiltaná be a melegfelvonulást!

Igaz 51%-a nem ért egyet vele. De ezenkívül még van egy nagy rahedli dolog, amivel 51% nem ért egyet. Pláne egy kisebbség esetében. De a jóhír az, hogy a magyarok 71 % elfogadja, hogy léteznek, nem akarja őket betiltani, ami szerintem egy viszonylagos jóhír.

Lehetne rosszabb a helyzet, ha még többen volnának olyanok mint te, de hálistennek ez nincs így.

Remélem jövőre a Fidesz okosan fog politizálni, és megvédi a kisebbségek jogait. ugyanis nem kell szeretni a kisebbséget, csak meg kell védeni az alapvető emberi jogaikat, mint bárki másét.

Egyébként vallásszabadság is van, amelybe elvileg belefér az egyházak kritikája is, hiszen az egyházak szervezetek, méghozzá hatalmi szervezetek, jövedelemmel, jogokkal, egyebekkel. De azzal egyetértek, hogy hitkérdésekről viszont felesleges lenne vitatkozni. Mindenkinek a hitét tiszteletben kell tartani (főleg amíg nem tör valaki más megsemmísítésére.)

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2009.09.07. 11:29:44

@DeMarco: hazudsz..

A magyarok háromnegyede engedélyezné a melegfelvonulást

* Index

| 2009. szeptember 1., kedd 21:20 | Frissítve: 2009. szeptember 1.

A Jobbik támogatóinak 21 százaléka egyetért a melegfelvonulás megtartásával, és csak 30 százalékuk vélekedik úgy, hogy be kéne tiltani. A teljes lakosság körében hasonlóak az arányok, a magyarok 20 százaléka ért egyet a felvonulással, míg 26 százalék tiltaná be, 51 százalék bár nem ért egyet, de elismeri a melegszervezetek gyülekezési jogát, derült ki a Nézőpont Intézet augusztusi felméréséből.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2009.09.07. 11:31:43

mondjuk a 26% is tobb, mint amennyit egy magat demokratikus jogallamnak nevezo orszag szegyen nelkul elbir...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.09.07. 11:33:59

@golyóscsapágy: DeMarco-t ne próbáld megggyőzni, teljesen immunis az észérvekre...

kgonzo 2009.09.07. 12:11:23

@DeMarco:
Szerintem nem ugyanarról van szó. Mert a melegek felvonulnak, de nem hirdetnek kirekesztést, meg nem emlegetnek kötelet, ellenben a Gárda...

Már a szándék sem ugyanaz.

Szerintem az egyetlen összehasonlítás, ami itt megállná a helyét, az a Budapest parádé, és az MMM között húzódna. De még egyetlen rövidhajú honfitársamat sem láttam tiltakozni a BP parádén, hogy a kisgyerekek látják vonaglani a félmeztelen lányokat, és hogy jujj...

DeMarco 2009.09.07. 12:48:57

@Fedor: Pontosabban észérvekkel meg lehet győzni, de mellébeszéléssel nem.
@az igazi Sipi, golyóscsapágy: Furi, hogy egy felmérést hogyan lehet kétféleképpen értelmezni...
Ráadásul Sipi be is vágta a szöveget... Tehát 77%-ék nem ért egyet a felvonulással !!! Ezen belül 26%-ék egyenesen betiltaná (ami önmagában több, mint a támogatók 20%-a) a többi 51% bár betiltaná (hiszen nem ért vele egyet!), de elismeri, hogy a mai magyar jogszabályok erre lehetőséget adnak nekik (gyül.jog).
Ezt úgy értelmezni, hogy mert jogilag nincs lehetőség betiltani, akkor a buzikkal vannak sztem elég erős túlzás...
Az a 77% bizony-bizony ellenzi a felvonulást.
De tegnap volt a taplóban egy szavazás ahol ez az arány 86%-ra módosult az ellenzők javára.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2009.09.07. 12:57:40

@DeMarco: teged nem tanitott meg anyu magyarul?

az, hogy nem ert vele egyet nem jelenti azt, hogy fel akar lepni ellene.

az, hogy te csak ugy tudod elkepzelni a vilagot, hogy fekete vs feher, ellenseg vs barat, tamogatom vs elpusztitom, az kizarolag az egyeni mentalis problemad.

en semmilyen utcai felvonulassal nem ertek egyet, mert szerintem az utca kozlekedesre valo, nem arra, hogy melegmajmok, fideszmajmok, jobbikmajmok, gyujtogatomajmok, ilyen majmok, olyan majmok ott randalirozzanak.

de elturom. a tolerancia ugyanis egyetlen dolgot jelent, akkor is megturom a letezeset, ha a hatam kozepere sem kivanom.

tehat tovabbra is hazudsz. szemrebbbenes nelkul, a tenyeket kiforgatva, az oncelu gyuloleted es intelligenciahianyod igazolasanak celjabol.

DeMarco 2009.09.07. 14:43:24

@az igazi Sipi: Ami azt illeti te forgatod ki a tényeket, hogy ezzel leplezd és önámítsd magad, mert ugye, úgy kényelmesebb. Elég kellemetlen lenne szembenézni azzal, hogy a társadalom elutasítja a melegfelvonulást, mert akkor az részben igazolná a "retardáltakat".
Az hogy nem ért vele egyet, az azt jelenti, hogy nem ért vele egyet! Azt, hogy elismerik a jogot rá, köszönő viszonyban sincs azzal, hogy
egyetértenének vele. Erre remek példa, hogy a maszop még kormányon van. Ennek csak az az oka, hogy JOGA van hozzá. Ha létezett volna jogi lehetőség, akkor már évek óta börtönben lennének. Az emberek fogcsikorgatva kivárják a szavazást, nem tesznek semmit. Így van ez a melegfelvonulással is. Fogcsikorgatva, de eltűrik. (Amíg nem jut eszébe vkinek szavazásra bocsájtani).
A tolerancia hiánya nálatok is alacsony szinten van, egyrészt nem vagytok képesek elfogadni és megérteni a másik felet, (bár láttunk normális melegeket az elmúlt pár napban, ezért tisztelet a kivételnek), másrészt érvek helyett személyeskedésbe csaptok, ami engem különösebben nem zavar, mert nem veszem fel, de ez is csak azt mutatja, hogy védhetetlen a tények kiforgatása...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.09.07. 14:50:38

@DeMarco: Az a baj, hogy csak magadból tudsz kiindulni.

Az, hogy az az 51% nem ért egyet a felvonulás céljaival, csak a te olvasatodban jelenti azt, mind rögtön be is akarná tiltani, és ettől csak a törvénytől való félelem tartja vissza. Biztos van ilyen is, szó se róla, de mind?

Tudod (pontosabban a jelek szerint nem tudod), ha valaki demokrata, akkor semmi olyat nem akar betiltani, ami másnak nem árt, még akkor se, ha egyébként nem ért vele egyet, legyen az bármi, divat, zene, életmód vagy politika. És nem azért, mert így szól a törvény, és kénytelen-kelletlen betartja, hanem azért, mert demokrata. Például az én blogomon szinte állandóan olyanokat írsz kommentként, amivel nem értek egyet. Megtehetném, hogy kimoderálom a hozzászólásaidat, vagy ad absurdum kitiltsalak teljesen a blogról? Meg hát, nem lenne törvénytelen, a technikai lehetőségek is adottak. Szerinted miért nem teszem?

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2009.09.07. 15:12:55

@DeMarco: jol latod
az intolerancia az egyetlen dolog, ami nem toleralhato.

egyebkent a hiba tovabbra is abban van, hogy hazudozol:-)

a masik lehetoseg, hogy funkcionalisan analfabeta vagy es nem erted a leirt szoveg ertelmet, nem fogod fel a szoveg jelenteset.

ez utobbi esetben nem hazuddsz, csak nem tudsz magyarul:-)

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2009.09.07. 15:13:35

@DeMarco: egyebkent ebben az esetben meg kellene verni a jobbikosokat, betiltani es sittre vagni a jobbikot, hiszen az orszag 95%-a nem ert egyet vele..;-)

DeMarco 2009.09.07. 15:19:01

@Fedor: Mert akkor csak a bólogató jánosok khm pokrócok maradnának és annak mi értelme lenne?
És ahogy vmelyik nap is írtam már: Azt csak sípánka gondolja úgy, hogy aki nem szavazott, az tuti velünk van?! Egy fenét. Semmivel nem vagy demokratább, mint én, sőt a demokrácia nagy bajnokánál az usa a legtöbb államában be van tiltva a melegházasság, sőt több helyen az abortusz is... Egyébként ha valaki, akkor te a legkevésbé döngetheted a melled, "demokráciával", mert kismillió írásod van amiben a jobboldalt, jobbikot és a gárdát alázod. Ez lenne a demokrácia?? Toleránsak, demokraták, liberálisak vagyunk, de csak addig amíg ez a céljainknak megfelelő? A "másik" oldal meg pusztulon?
A liberális politika már megbukott, az azt hirdető párt eltűnt... Ez nem elég intő példa arra, hogy minden sza*t nem lehet lenyomni az emberek torkán? Miközben a Jobbik erősödik.
Ezek nem csak úgy véletlenül történnek ám. Valami kiváltja ezt a társadalomból...
Természetesen kitilthatnál a blogodból, ahogy itt is, homokba dughatod a fejed. Ahogy pl. Tóta W. teszi. De azzal, hogy kizárod a veled ellentétes hangokat, nem változik semmi, csak teljesen elszigetelődsz a valóságtól. Akkor elmegy melletted a világ és csak egy rózsaszín álomban leszel, ahol mindenki egyetért veled...
Uncsi lenne nem?

DeMarco 2009.09.07. 15:19:50

@az igazi Sipi: Az utolsó választás nem egészen ezt mutatta...

DeMarco 2009.09.07. 15:21:58

@az igazi Sipi: Ha ettől jobban alszol, akkor hidd csak az ellenkezőjét, mint amit a tények mutatnak. Esetleg kérjél tanácsot pokróctól, biztosan sokat tudna segíteni benne...

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2009.09.07. 15:31:16

@DeMarco: dehogynem
a te logikad szerint ezt mutatta, ugyanis az orszag valasztsara jogosult polgarainak 95%-a _nem_tamogatta_ a jobbikot, mert vagy el sem ment szavazni, vagy masra szavazott.

ugyanigy volt a melegfelvonulassal is.
sokan nem tamogatjak - mondjuk meg mindig tobben, mint ajobbikot:-D - , de ez nem jelenti azt, hogy be is akarjak tiltani. csak annyit, hogy szarnak ra, vagy eppen nem ertenek egyet, de a jogukkal, miszerint felvonulhatnak a sajat erdekukben azzal igen.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2009.09.07. 15:32:03

@DeMarco: ez nem hit
a hit ugyanis tudas nelkul atelt bizonyossag.

en TUDOM, hogy a nagytobbseg nem aklarja betiltatni a melegfelvonulast.

te pedig hiszed, hogy igen:-)

nahátnahátnahát 2009.09.07. 19:17:29

Kedves cikkíró!

Fogalmad sincs arról, hogy hány rendőr védte az 52 lezárt utcát, a Deák és Erzsébet tereket, hányan állomásoztak a Gerbeaud mögött, hányan járőröztek a belvárosban stb... Szóval kérlek, ne beszélj csacsiságokat!

Röviden összefoglalva a történteket:

a Rendőrség ketrecbe zárta a melegeket (Birdcage), ezzel megakadályozva, hogy bárki, akit ez érdekelt volna

1. lássa őket,
2. csatlakozhasson, (ezzekkel a büszkeség menete ugye okafogyottá vált)
3. hogy a drága kormányzat még utoljára ki tudja használni a buzikártyát..

Ennyi történt!

DeMarco 2009.09.07. 20:14:57

@az igazi Sipi: Közben elszállt a net, de nem is baj, kellett egy kis vérfrissítés... úgyhogy fogtam a családot, lementünk Füredre hattyút etetni, meg vitorlázni, ettől kicsit kiszellőzött a fejem. Elég idénre a melegek vitáiból, viszlát jövőre...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.09.07. 20:25:21

@DeMarco: "És ahogy vmelyik nap is írtam már: Azt csak sípánka gondolja úgy, hogy aki nem szavazott, az tuti velünk van?!"

Én meg akkor is azt kérdeztem tőled, hogy hol írtam én ilyet? Hát pont te bizonygatod, hogy aki nem ért egyet a felvonulással, az mind rögtön be is tiltaná, én csak azt írtam, hogy lehetnek ennek más indokai is, szóval nem homogén masszáról beszélünk.

"kismillió írásod van amiben a jobboldalt, jobbikot és a gárdát alázod. Ez lenne a demokrácia??"

Igen, a demokrácia az, hogy jogomban áll a nemtetszésemnek hangot adni, mint ahogy neked is. De nagy különbség, hogy én nem akarom eltiporni a velem egyet nem értőket, ha azok nem ártanak másoknak, és nem veszélyeztetik a szabadságjogaimat. Ezért van az, hogy én veled ellentétben nem mosom össze a teljes jobboldalt, mert amíg a FIDESZ-t csak kritizálom, de nem tartom (egyelőre) antidemokratikusnak, a szélsőséges nézeteket valóban nem bírom, mert ha hagyják hatalomra kerülni őket, akkor nem sokáig írogathatnék szabadon, de akkor te sem... Mert azzal, hogy a liberalizmust képviselő párt lejáratódott, az nem azt jelenti, hogy a liberalizmus is rossz (te is élvezed minden előnyét, amikor pl. ide írogatsz), csak azt, hogy itthon rosszul képviselték (sajnos).

DeMarco 2009.09.07. 22:28:39

@Fedor: Miért más terepen vitatkozunk? Idénre elég volt a melegekből. Írj vmi érdekeset és nálad folytatjuk...
Egyébként sehol sem mostam össze a jobboldalt. Nagyon veszélyesnek tartom a Jobbikot. Csak nem azért amiért te. Én a kétharmadot féltem tőlük, semmi mást. Nem kell megint kisgazdás kolonc...
De egyébiránt százszor inkább a Jobbik, mint a maszop, pláne a szadesz... Ezért aggódom is kicsit, mert ha túl sokan mennek át a maszopból a Jobbikhoz, a végén még be kell őket venni és azt nagyon nem szeretném...

heima (törölt) 2009.09.08. 01:19:39

@Fedor: "az nem azt jelenti, hogy a liberalizmus is rossz" de nem is zárja ki

DeMarco 2009.09.08. 08:35:22

@heima: A mostani uniós választás alkalmával a liberális csoport helyei csökkentek a legdrasztikusabban. Szólni kéne európának is, hogy a liberalizmus nem rossz, csak rosszul képviselték... :))

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.09.08. 11:38:44

@DeMarco: Ha nem tűnt volna fel, világválság van már egy éve. Nem csoda, ha a rendpártiak népszerűbbek...

DeMarco 2009.09.08. 12:20:57

@Fedor: 2.maszopos lózung: Kenjünk mindent a válságra, az összes elbaszást, lopást, pénz herdálást. Válságkormány... Muhahaha...
Nem lehet ám mindent a válságra kenni, nagyon is kilóg a lóláb...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.09.08. 13:41:26

Megint sikerült a saját szád íze szerint mást belelátni abba, amit írtam, de ez tőled egyáltalán nem szokatlan...

Na jó, hagyjuk abba, ne ráncigáljuk calam idegeit az OFF-os vitánkkal :-)

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.09.08. 13:42:44

@Fedor: ne félj, ezek nem bántják az idegeimet, folytassátok csak, jól szórakozom:)

Fairy Girl 2009.09.09. 08:40:53

@sztd: Szerintem a csendes többséget egyszerűen nem érdekli a dolog. Szerintetek kinek számít mondjuk itt, Győrben az, hogy Budapesten akármilyen felvonulás van, és lezárnak 50 utcát? Senkinek. :) Szóval nem dobálózzunk a "csendes többséggel" szerintem. Én is ide tartozom, és nem attól fogom tisztelni a melegeket (vagy akárkiket), hogy felvonulnak, sőt, nem is a melegség miatt. Ha épeszű emberként viselkedik valaki, akkor nem tökmindegy, hogy este kivel bújik ágyba? Akkora műbalhét tudnak a rengeteg szabadidővel és felesleges energiával rendelkezők rendezni egy-egy ilyen megmozdulás apropóján, hogy az nevetséges. Nekem miért nincs erre se időm, se kedvem? Ja, mert azért melózom látástól vakulásig, hogy megéljek? Talán ki kéne próbálni, kedves "ellenérvelők"...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.09.09. 11:21:15

@calam (vdani): Akkor olvas bele szinte bármelyik blogbejegyzésembe, DeMarco törzsvendég nálam... Mindjárt trackback-elem a témába vágó legutóbbi vitánkat...

DeMarco 2009.09.09. 12:30:40

@Fedor: Calam is szokott olvasni téged... Ezért kár trackback-elni. Ráadásul ez már lefutott vita. Jövő évig már nincs aktualitása. Ráadásul akkor sokkal izgalmasabb kérdeseket fog felvetni, h mit lép a fidesz.
Egyébiránt nagyon hasonló a két blog, nem véletlen, h átjártok egymáshoz. Mindkettő pesti liberális szemüvegen keresztül nézi a világot, ami merőben ütközik az én vidéki konzervatív elveimmel.

Eszfirt Ráhel 2009.09.09. 17:17:30

@DeMarco:
A homofóbián kívül még pontosan mi tartozik a vidéki konzervativizmus eszmeiségébe?

DeMarco 2009.09.09. 17:32:45

@Eszfirt Ráhel: Homofóbia? :))) Ez jó. Az nem homofóbia, ha nem zavarnak a melegek. Az sem érdekel, hogy mit csinálnak otthon. Teljesen érdektelenek számomra épp úgy, mint mindenki más, addig amíg normálisan viselkednek... Nekem csak a felvonulással vannak gondjaim, a céljukkal: (esküvőt nem támogatom) és azzal ha velem próbálkoznának. Minden más esetben tökéletesen mindegy, hogy mit csinálnak. Nincs bennem utálat, rosszindulat, csak nem tudok (és nem is akarok) azonosulni velük és a céljaikkal.

Eszfirt Ráhel 2009.09.09. 17:36:31

@DeMarco:
Értem. Gondolom ellenfele vagy a Critical Mass-nek is, vagy a rákellenes futásnak? Mert ugye akkor is lezárják a fél várost...
Azt viszont nem értem, hogy abból, hogy te nem támogatod az esküvőt, miért következik, hogy ők ne vonulhassanak fel ezért?
Az eredeti kérdésemre persze nem válaszoltál.

DeMarco 2009.09.09. 18:06:30

@Eszfirt Ráhel: A kérdésed költői, mert nem vagyok pesti és nagyon ritkán járok fel. Így az, hogy lezárják a fél várost engem egy cseppet sem érdekel, akármilyen felvonulásról is legyen szó.

Nem következik. A két dolgot külön-külön nem támogatom.

Azért nem válaszoltam az eredeti kérdésedre, mert nem tudok pár szóban. A homofóbia nem tartozik bele egyébként, ahogy megpróbáltam az előbb leírni.
Nagyjából úgy tudnám definiálni, hogy normális, keresztény elveket követő (hellyel-közzel), a családot (apu, anyu, gyerekek) tartva szem előtt, tisztességes munkával megkeresett pénz, a hagyományos erkölcsöt szem előtt tartva, tiszteletben tartva az életet, egészséges nacionalizmussal fűszerezve. Biztosan van aki nálam sokkal jobban le tudná írni...

Eszfirt Ráhel 2009.09.09. 18:11:44

@DeMarco:
Akkor miért ellenzed a melegfelvonulást? Mert a nem támogatom nem azt jelenti, hogy ellenzem: nem kell kimenned, de ők hadd menjenek.
Oké, ezek az elveid. Nos ezeket hol sérti, ha a melegek felvonulnak?

DeMarco 2009.09.09. 19:25:43

@Eszfirt Ráhel: Mivel rendesen kérdezel, illene válaszolnom. Ezért elnézést kérek, de nem teszem.
Ennek két oka van: Egyrészt már lecsengett a felvonulás és előtte kiírtam magamból minden érvet, gondolatot, kérlek olvass visszafelé a posztokban. Vagy gyere jövőre is... :)
Másrészt kicsit szétszakadtam, több blogot figyelek egyszerre, most kicsit szűkítem a kört...
Röviden: Nem tartom helyesnek a gyerekeknek ezt a példát mutatni, nem tartom helyesnek, hogy divatként próbálják beállítani, nem tartom helyesnek, hogy szándékosan provokálják az embereket (az a bizonyos rózsaszín bibliás példa), még akkor is, ha a nagy többség rendes ruhában van. És végül nem tartom morálisan helyesnek, hogy az ezeréves hagyományokat figyelmen kívül hagyva, megengedjék a házasságot, amit én megtartanék a nő-férfi párosnak...

Eszfirt Ráhel 2009.09.10. 09:45:40

@DeMarco:
Én úgy látom, éppen hogy nem divatnak állítják be, hanem azt akarják megértetni, hogy ők így születtek, és így akarnak emberi életet élni, pont úgy, mint te.
A provokáció elítélendő, de akkor a provokátort ítéld el, ne az összes meleget.
A házasságról vallott felfogásodat tiszteletben tartom, de még mindig nem értem, hogy ebből hogy következik a betiltás. Az ellenvéleményt nem szabad képviselni?

DeMarco 2009.09.10. 11:02:33

@Eszfirt Ráhel: "hanem azt akarják megértetni, hogy ők így születtek, és így akarnak emberi életet élni, pont úgy, mint te"

Az elmúlt héten rengeteg hozzászólást olvastam végig és írtam magam is, de ezt senki sehol nem cáfolta és gondolta máshogy. Kérlek mondd meg, hogy miért nem élhetnek emberi életet? Ne viccelj, ugyanolyan emberek, mint én, ugyanazok az állampolgári jogok érvényesek rájuk, ők is magyar állampolgárok. Ha valaki normálisan éli meg a másságát, nem fog korlátokba ütközni. Persze hülyék mindenhol vannak, a melegek között is...
Nem ítélem el a melegeket, még azokat sem akik provokálnak.
Arról van szó, hogy lakáson/házon belül tartanám a szexualitást. Nem gondolom, hogy az utcára való. Pont ugyanennyire nem tetszene, ha heteró párok meztelenen közösülnének egy heteró felvonuláson. Úgy gondolom, hogy ez nem gyerekek szemének való, mert torzíthatja a fejlődésüket, rossz szerepköröket vehetnek fel később. Mondhatod, hogy maradi vagyok, de én úgy gondolom, hogy a szexualitás a szerelem egy következő lépcsője és csak azzal lehet igazán teljes akit igazán szeretsz. És ez nem tartozik másra csak arra a két emberre akit érint. Ahogy a szomszédodnak se mutatod be a szexuális életedet, úgy az utcára sem való. Biztosan te is végigolvastad a kommenteket és láttad, hogy a leggyakoribb érv az volt, hogy otthon mindenki azt csinál amit akar... Ez nem homofóbia, egyszerű morális gát.
De kérdezek egy egyszerűt: A melegek egy egész hétig tartó ünnepség sorozatot csináltak, aminek az UTOLSÓ mozzanata a felvonulás volt. Miért csak ez váltja ki az ellenzők dühét? Egész héten nyugodtan ünnepelhettek, bulizhattak a melegek, senki rájuk sem bagózott...

Eszfirt Ráhel 2009.09.10. 15:12:25

@DeMarco:
Ezt tőlem kérdezed? Nekem egyikkel sem volt bajom.
Nos nem, nem ugyanúgy élhetik az életüket. Pl. nem házasodhatnak, és ha tőled függene, nem is vonulhatnának fel.
Szerinted a melegfelvonuláson nyilvános közösülés történik? Mi ez a hülyeség, már ne is haragudj? Az előbb is leírtam: ítéld el a provokátort, de ne mindenkit! Idén különben sem volt provokáció. Vagy jogos a megelőző csapás?

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.09.10. 18:02:03

@DeMarco: "normális, keresztény elveket követő (hellyel-közzel), a családot (apu, anyu, gyerekek) tartva szem előtt, tisztességes munkával megkeresett pénz, a hagyományos erkölcsöt szem előtt tartva, tiszteletben tartva az életet, egészséges nacionalizmussal fűszerezve."

Na most meg fogsz lepődni, de leírtad azt, amilyen én vagyok :-) Heteroszexuális, kétgyermekes családapa, saját kisvállalkozással, egyházi esküvővel, a tízparancsolatot és Jézus intelmeit nagyjából betartva. Ez lefedi nem?

Kár hogy egynémely fogalom alatt (pl. egészséges nacionalizmus) nem egészen ugyanazt értjük...

valójábannemberci 2009.09.10. 18:12:34

@Eszfirt Ráhel: Ezt én sem értem, hogy mindenki azzal jön, hogy kamionon guruló orgia a felvonulás. Idén egy szál kamion nem volt, nem vonaglottak rajta travik, nem nyalták-falták egymást, stb.
A "Több fényt..." legújabb fejezetébe linkeltem egy jó blogbejegyzést. Érdemes elolvasni, hogyan látta ő a történteket, benne a saját szolgálatát.

DeMarco 2009.09.10. 19:12:08

@Eszfirt Ráhel: Bocsáss meg, de ez nem indok, hogy nem házasodhatnak. Az elmúlt 6000 évben sem házasodhattak, mégis jól eléltünk egymás mellett.
A házasság hadd maradjon meg a férfi-nő kapcsolatnak. Ezt az egyet kivéve, semmilyen egyéb hátrányban nem részesülnek és én ezt se hátránynak gondolom.
Könnyen vágjátok hozzám, hogy idén nem is történt semmi olyan ami megbotránkoztató. (Kivéve azt a bizonyos plakátot ami színtiszta provokáció). De történhetett volna. Mint ahogy én is mondhatnám, hogy miért problémáztok, idén nem is dobálták meg a menetet a szélsőségesek, békében végig tudtatok vonulni. De azért megtörténhetett volna, ugye? Én egy londoni városlátogatás alkalmával láttam élőben melegfelvonulást, (kénytelen voltam végignézni, mert ahol vonultak, ott kellett volna lennie a buszunknak). Ott szabad a vásár és azt nem kívánom itthon látni soha... Ezért igen, jogos a megelőző csapás. (Ezt Izrael is szívesen alkalmazza).

DeMarco 2009.09.10. 19:31:26

@Fedor: Miért lepődnék meg? Tudom, hogy ilyen vagy. Ha levetnéd a liberális mázat magadról, majdnem olyan lennél, mint én. De valóban egynémely fogalomban szögesen ellentétes a véleményünk. Ennek ellenére (vagy pont ezért) kedvelem az írásaidat és a nézeteid kevésbé szélsőségesek.
De azon meglepődtem, hogy még itt is elolvasod amit írtam...

DeMarco 2009.09.10. 19:40:39

@berciXcore: Én elolvastam... Az a csávó olyan, mint aki beszívott. :))) Nem szeretem a vallási fanatikusokat. Legyen szó bármelyik vallásról...

valójábannemberci 2009.09.10. 19:53:15

@DeMarco: Mit jelent nálad az, hogy fanatikus?
Mert hogy nem fanatikus fundamentalista, aki lángoló szájjal hajigálja a kénköveket, az biztos.
Abban viszont fanatikus, hogy igyekszik követni azt, amit Jézus valójában tett és mondott. Ez volna a cél, nem?

valójábannemberci 2009.09.10. 20:02:17

@DeMarco: ezt a beszívottat meg nem értem. a fotó alapján? elég korlátolt dolog egy darab picike fotóból ítélni. ;)

Eszfirt Ráhel 2009.09.10. 20:46:40

@DeMarco:
Én nem vonultam, tudod ez a menet Budapesten volt. :-)
Most hogy jön ide Izrael?

DeMarco 2009.09.10. 23:18:19

@Eszfirt Ráhel: És te hol élsz? Vidéken, vagy külföldön?
Izrael csak a megelőző csapás fogalmából jött, ők hivatkoznak mindig erre a háborúikban. Mint ha gulyást mondasz Mo ugrik be róla.

DeMarco 2009.09.10. 23:30:34

@berciXcore: Ööö, nem a szó durva értelmében értettem. A fotót meg nem is néztem, csak az írást olvastam. Úgy gondolom, hogy a vallás (mint ahogy a szex is) az ember magánügye, mindenkinek magának kell megtalálnia az utat Istenhez. (Kivéve az ateistákat, de az is egy döntés). Nem kedvelem a tukmálgatást, zavar ha erőszakosan megpróbálnak rámerőltetni vmit. Nem tűröm a zaklatást, bármennyire jópofának is tűnjön. Még akkor sem ha valóban jószándék vezérli az embert. Ezért nem tudok azonosulni a figurával. Ő jól érezte magát, pozitív élményei lettek, örüljön neki. Nekem erőltetettnek hat és kicsit nevetségesnek is. Asszem ennél én pragmatiusabb vagyok.

valójábannemberci 2009.09.11. 09:40:49

@DeMarco: Szerintem egyáltalán nem tukmált. Csak felbukkant, mint a hívőkről alkotott sztereotípiák (elítélő transzparensek, kénköves megjegyzések, tojáskíséret a háttérből, stb.) teljes ellentéte. Nem kellett letámadnia a vonulókat, hogy "Itt a Biblia, olvassad, térj meg, máskülönben a pokolban égsz!". Ez lett volna erőszakos. De ő csak odament, és alázattal várta, hogy mi történik. És ennyi elég volt, hogy felhívja magára a figyelmet.
És odamentek, és érdeklődtek, és beszélgettek, és elfogadták a nála levő Újszövetségeket.
Valószínűleg esőért, vagy bármilyen más mennyei közbeavatkozásért sem imádkozott, mint a keresztény blokk egy másik szegletében tették, hiszen akkor maga alatt vágta volna a fát, és egyetlen szál Újszövetség se fogyott volna el. Azt az ima-akciót már joggal nevezhetjük fanatikusnak és kissé erőszakosnak, és nagyon is erőltetettnek.

Ami meg a "mint aki beszívott" megjegyzést illeti: keress rá arra az igerészre, ahol az apostolokról hasonlóan beszélnek egyesek: "Biztosan túl sok édes bort ittak". ;)

Eszfirt Ráhel 2009.09.11. 10:29:14

@DeMarco:
Ennek mi köze bármihez is?
Magyarországon amúgy, de én sosem használnám erre a helyre a vidék szót, mert annyira pestiesen beképzelt. Városi ember vagyok.

DeMarco 2009.09.11. 12:10:24

@berciXcore: Ezt az esős részt nem tudom micsoda, de ahogy leírtad elég nevetségesnek tűnik...