A legfrissebb cikkek

Nincs megjeleníthető elem

Kapcsolat


Friss topikok

Statisztikák

Címkék

alkotmány (20) állam (6) állambiztonság (10) állambiztonságis jelen (6) arab (9) atom (7) a mennyei birodalomban (6) bajnai gordon (10) biológia (16) bíróság (6) bkv (7) budapest (10) cigány (86) demokrácia (87) diszkrimináció (6) egyház (6) ensz (8) erkölcs (6) eu (28) európa (7) evolúció (10) fantasy (9) fasizmus (6) fidesz (148) foci (6) gay (17) gay pride (12) gáza (14) gazdaság (19) google (6) gyász (7) gyurcsány (49) hamasz (13) hitler (8) holokauszt (12) hülyeség (6) humor (9) index (10) internet (9) irán (21) iszlám (6) izrael (39) jared diamond (6) jézus (10) jobbik (73) jog (8) kádár (7) katolikus egyház (7) kdnp (10) keresztény (12) kereszténység (11) kína (11) kolbenheyer ír (162) kolbenheyer olvas (233) kommunizmus (14) környezetvédelem (6) közélet (9) közgazdaságtan (26) krimi (17) külpolitika (20) kultúra (25) liberalizmus (13) lmp (9) magyar (15) magyarország (140) magyar gárda (9) magyar hírlap (6) martin (6) mdf (12) meleg (13) mongol (18) mszp (62) náci (51) nacionalizmus (10) németország (11) nemzet (32) nemzetbiztonság (8) nyelvészet (6) obama (21) oktatás (11) orbán (56) oroszország (8) összeesküvés (6) őstörténet (6) palesztin (15) politika (215) pszichológia (14) rasszizmus (19) regény (27) reggel (67) rendőr (7) rendszerváltás (24) rowling (7) rükverc (11) rukverc (15) sci fi (11) sólyom lászló (11) szabadság (17) szdsz (20) szeretet (6) szlovákia (11) társadalom (69) tech (7) terrorizmus (8) több fényt a kdnp be (8) történelem (155) tudomány (8) tüntetés (6) usa (47) választások (34) választás 2010 (44) vallás (14) válság (11) varga e tamás (6) vendégpost (11) világ (14) voks10 (26) vona gábor (7) zene (12) zsidó (48) Címkefelhő

Designerünk

Legutolsó kommentek

Nincs megjeleníthető elem

Hülyék mucsája

2009.11.19. 13:00 R_John

Lássuk be, TGM keveset mondott akkor, amikor azt mondta, hogy Magyarszág mucsa. Ez nem mucsa. Annál sokkal rosszabb. Ezen a mondaton jobberek rendszeresen ki szoktak akadni, javaslom, hogy hihetetlen sebességgel kapcsoljanak át a szellemileg igen csak korlátozott fidesz.hu blogra, a Vastagbőrre (ez az a hely, ahol mindent gyűlölnek, ami szabadság, piacgazdaság, tolerancia és ami ezekből következik), erős mezőnyben ugrathatják magukat a Reakcióra, aminek összes szellemi teljesítménye a Gyurcsány utálat volt - bukása óta komoly bajban vannak, ráadásul rémunalmasak lettek (régen UFI néven koránt sem volt ilyen rém konszolidált, mint ma akar lenni), aztán az utolsó, a Konzervatórium, amelyik hihetetlenül szórakoztató módon óriási energiákat öl abba, hogy a kereszténységet megvédjék a sámános-dobos keresztényektől. Ez a felsorolás csak azért fontos, mert ők rendszeresen kiakadnak TGM mondatán, pedig nap - nap után bizonyítják, hogy nemhogy mucsa lenne Magyarország, hanem hülyék gyülekezete. Mielőtt azonban a jobber olvasók végképp felidegesítenék magukat, a ballerek pedig vigyorogva várnák a következő Orbánozást, mindenkinek csalódást kell okoznom.

Tegnap este Orosz "Szovjet" József médiatörténelmet írt. Az igazi feketeöves kommunista beszélgetett egyik kenyéradó gazdájával, Tóth Károllyal (igen, ő az, aki még ahhoz is sötét, hogy az állambiztonságis iratok elsinkófálását akárcsak leplezni is tudja), valamint az egyik utolsó lelkiismeretes liberálissal a parlamentben, Gulyás Józseffel, aki folyamatosan képviseli az állambiztonságis iratok nyilvánosságának ügyét, valamint naponta próbálja elérni, hogy az NBH átláthatóan, a demokráciának megfelelően működjön.

Nem is részletezem a beszélgetést, mert nem lehet. A lényeg, hogy Gulyás azt állítja, hogy komoly felelőssége van Szilvásy, Ficsor és Laborc uraknak a cigányok ellen irányuló gyilkosságsorozat el nem hárításában. Gulyás részletezi, hogy miért is felelősek, Orosz azonban csak mosdatja az NBH-t, Gyurcsányt, mintha még ma is hatalomban lenne. Jegyezzük meg: Orosz hat halott sírja felett izzad, hogy Gyurcsányt és a titkosszolgálatot védje. (Nem is értem - mindentől függetlenül -, hogy egy demokráciában, hogyan lehet szeretni a titkosszolgálatokat. Eleve más a feladata, mint a sajtónak. A titkosszolgálat titkolózik, a sajtó, pedig nyilvánosságra hoz - ezért a folyamatos konfliktus a két intézmény között.) Azt a titkosszolgálatot, amelyik bizonyítottan leállította egy igazi fegyvervásárló náci megfigyelését. Nagyon fontos, hogy másfél évig 5-800 ezer magyar érezte magát potenciális áldozatnak, ezeknek egy része a legszegényebb környékeken, társadalom alatti létben él. Ezen kirekesztettek ellen fogott össze Szovjet József Tóthtal.

Az egészből egy dolog következik. Az a párt, amelyiknek holdudvara és önmaga is csak arra képes, hogy halottak és gyászolók feje fölött saját magát védje, nem való vezetésre. Az amelyik ideológiájával ellentétben az utóbbi évben csak és kizárólag szegényeket mélyebbre lökő intézkedéseket hozott, az, amelyik 2006. október 23-át szervezte, amelyikről naponta szánalmasabbnál szánalmasabb korrupciós ügyek derülnek ki, amelyik megtartja a hót rasszista Veresnét, az ne kormányozzon.

Tavasztól nem lesz jobb, sőt a Fidesz biztosan ocsmány módon szar lesz. A mi tragédiánk, hogy ezek közül választhatunk csak. Én azonban csak egy dolgot mondhatok. Tűnjön ez a kormány a hatalomból, tűnjenek az emberellenes ideológiájukkal együtt el az ország vezetéséből. Egy dolog biztos: a cigányoknak most is szar, ezután is az lesz, akár még rosszabb is - az ő szempontjukból irreleváns, hogy ki van kormányon. Azonban ne kormányozzanak ezek az álkommunisták, ha ennyire hatalomféltők. Megérdemlik a bukást.

154 komment

Címkék: cigány kommunisták

A bejegyzés trackback címe:

https://sardobalo.blog.hu/api/trackback/id/tr271535697

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tölgyes 2009.11.19. 21:53:16

@sourcerror: Amikor azt mondta TGM, hogy mucsa, akkor még piacbarát volt.. csak aztán megvilágosodott!!

tölgyes 2009.11.19. 21:55:46

@sourcerror: Amikor TGM azt mondta, hogy mucsa, akkor még piacbarát volt...Azóta már nem piacbarát, mert időközben megvilágosodott.

szemtanú 2009.11.19. 22:00:12

Mucsa vagyunk! Mihez képest? Nyilván a nyugati demokráciákhoz képest! Miért? Mert a mi demokratikus felállásunk csak 20 éves! Kik is a felelősek azért, mert csak Húsz? És közülük mennyien vannak még most is a hatalom csúcsán és magyarázzák nekünk, milyen is a demokrácia.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.11.19. 22:14:06

"Tavasztól nem lesz jobb, sőt a Fidesz biztosan ocsmány módon szar lesz."

Ponmtosan ezt mondja Török Zsolt is.
Gratulálok, h az legeslegutcsó, intellektuálisan topronyg mszp-s színvonalon nyomod

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.11.19. 22:18:44

"Mielőtt azonban a jobber olvasók végképp felidegesítenék magukat, a ballerek pedig vigyorogva várnák a következő Orbánozást, mindenkinek csalódást kell okoznom."

Mielőtt megpróbálnád középre pozicionálni magad, kár volt lealázni olyan blogokat, amelyek messze magasabb színvonalon írnak, mint te, csak éppen jobbról, mert ezzel ütöd azt, ami utána jön.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.11.19. 22:21:23

A "Szovjet József" annyira béna "humor", h ezek után a címlapra kerülés az Index fejére hull vissza, mint bunkósbot az ősember feleség fejére, midőn megtagadta az ősember gyík orális elfogyasztását.
Gyenge, na.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.11.19. 22:22:58

"Azonban ne kormányozzanak ezek az álkommunisták,"

Ha igazi kommunisták lennének, akkor kormányozhatnának? Baszki, h ez mekkora idiotizmus!

SOPIANAE 2009.11.19. 22:25:50

Mi az, hogy nem lehet másra szavazni? Dehogynem. Lehet. Szavazzunk a párttámogatás nélküli FÜGGETLEN jelöltekre! De aki az itt Hozzászólók közül úgy érzi, hogy Ő is képes lenne képviselői feladatokat ellátni, sőt egyszer talán magasabb posztot is betölteni, tessék szabad az út, meg kell próbálni. El kell kezdeni kampányolni, támogatókat gyűjteni a lakóhelyükön. Munkára, "harcra" fel!

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.11.19. 22:48:08

Köszönjük, hogy belekevertél minket, bár nem értem, hogy MI & Reakció & Konzi hogy jövünk a képbe ...

Biztos jó érzés más blogba beletörölni a lábadat, roppant kulturált teljesítmény, ez már maga lehet a minőségi blogírás, amit mi mint korlátozott fidesz.hu sosem fogunk elérni.

Megyek, gyűlölködök még egy 5-6 percet még lefekvés előtt ...

sourcerror 2009.11.19. 23:01:12

@zero: Te csak hallgass, mert nem elég, hogy a szabadság, piacgazdaság, tolerancia ellensége vagy, még összeesküvéselméleteket is szőssz, ja meg persze uszítol. Szégyelld is magad, hogy ki merted kezdeni e lánglelkű, pártatatlan, fiatal értelmiségi csapatot! Ja, és a farkad is biztos kicsi, hahaha!

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.11.19. 23:13:20

@zero:

Teljesen igazad van. Amikor egy bloggernek az jut eszébe, h minden különösebb ok nélkül, a hajánál előrángatva fikázza a konkurenciát, az mindennek a legalja.

@sourcerror:

:-)))) Vicces. Legalábbis, ha nem néztem be;-)

Aldobói Feldob 2009.11.20. 00:10:41

hogy a picsába nem jutott eddig senkinek eszébe, hogy népszavazást kezdeményezzen a parlamenti, illetve önkormányzati képviselők visszahívhatóságáról. mert a képviselők maguktól soha nem fognak ilyen törvényt alkotni. ha visszahívhatóak lennének, akkor talán kicsit jobban meggondolnák, hogy milyen piszokságokba keveredjenek. döbbenetes, hogy 20 év alatt nem akadt egyetlen egy magyar állampolgár, aki ilyen népszavazást kezdeményezett volna. szerintem mostanra eljutottunk oda, hogy pillanatok alatt összejönne a népszavazás kiírásához szükséges aláírások száma. csak egy agilis valakinek el kellene indítania az ügyet.

Romboljuk le a modern világot... (törölt) · http://www.youtube.com/watch?v=9vq63q45qfk 2009.11.20. 00:18:28

de például Orosz Józsefet ámerikában úgy hívnák ha mondjuk ottani lakos lenne, hogy Russian Joe

ergerberger 2009.11.20. 00:41:41

Mitől olyan baromi szar itt a cigányoknak, bazdmeg?
Azt csinálnak, amit akarnak, büntetlenül.

Yvettebabacool 2009.11.20. 01:07:30

amugy mg nem ertem mit sirankozunk egy letunt kormany felett, inkabb siankozzunk a kovetkezo miatt, egyik 19, a masik egy hijan 20, a problemat azonban meg mindig abban latom pl, hogy ki a kurva anyja intezi el a nyugdijamat?
vagy drogos legyek, haljak koran? Hmmm, nem is rossz otlet.

Zsola777 2009.11.20. 01:13:45

Az a legnagyobb baj, hogy mindenki mást okol, másban keresi a hibát, mástól várja el, hogy gondolkodjon helyette.
Amíg az emberek a saját házuk táján nem tartanak rendet (minden, de legfőképpen erkölcsi értelemben), addig az országnak nem sok az esélye, tényleg megmarad két részre szakadva, de nem jobb-bal irányban.

TE már tettél-e valamit a környezetedben, ami nem csak neked volt jó?

Yvettebabacool 2009.11.20. 01:15:46

@Zsola777: en folyamatosan teszem, es te?

Yvettebabacool 2009.11.20. 01:21:27

@Zsola777: ez dicseretes, es most ennek komolyan orulok, nem hiaba tepem a szamat en is akkor.

Yvettebabacool 2009.11.20. 01:24:43

@zero
eleg dedosan kozelited meg a dolgokat kicsim

Zsola777 2009.11.20. 01:25:25

Nem gondoltam, hogy megszóllítva érzed magad, én a kommentelők mindegyikének szegeztem költői kérdésem.
Megyek is, átadom a helyet a sárdobálásnak, végülis erre van igény. Jóéjt!

Yvettebabacool 2009.11.20. 01:28:06

@Zsola777: detto, amugy en viszont azert valaszoltam, mivel ez egy egeszen konkret megkozelitese volt a problemanak, einfach, de pontosan lenyegretoro.

jo 8

beleszolok 2009.11.20. 01:28:27

Basszus, nincs még egy olyan ország a világon, ahol egy kisebbség olyan aranyéletet* élhetne, olyan biztonságban, mint ebben a "mucsa"országban.

*Az egy cigánysorozatgyilkosságon kívűl, de mint láthattuk, azt is meg lehetett volna fogni, még mielőtt elindul.

nyubocs 2009.11.20. 01:41:38

@tölgyes: "4. A NÉPBUTÍTÁS EGYIK FORMÁJA AZ EREDETI MŰVEK ÁTÍRT VÁLTOZATÁNAK ÖTLETET..ROKONA AZ ACZÉLI KULTÚRBARBARIZMUSNAK... PIACI VISZONYOKRA ALKALMAZVA."

Basszus nem is tudtam, hogy Charles és Mary Lamb már 200 évvel ezelőtt aczéli megrendelésre dolgoztak :)

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.11.20. 02:09:48

örülök, hogy mindenki a körítésen csámcsog. A hipotézisem bizonyítva lett - a gyilkosságok és az NBH senkit nem érdekel.

(nincs olyan törvény, pozitív diszkrimináció a kisebbségekkel szemben, csak hogy tisztázzuk.)

beleszolok 2009.11.20. 02:24:53

Nem is kell külön törvény. Faszán adaptálódtak a meglévőkhöz, teljesen felborítva azokat, amik "normál használat" mellett hibátlanul ellátták volna a funkciójukat. Bár pl. a 20 ezres szabálysértési törvény, az elég célzottan nekik készült.

A gyilkosságokról meg mit lehet még elmondani? Ennyit ér ez az egész f*s kormány és az erőszak szervezetei.

ergerberger 2009.11.20. 02:26:37

@Yvettebabacool: Drágám, felvidítottad az estémet :)

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.11.20. 02:31:07

úgy tűnik, nagyon komolyan vagyunk véve. Maga a Goldenblog idei győztese sértődött meg rajtunk.

ergerberger 2009.11.20. 02:34:21

@calam (vinced): "nincs olyan törvény, pozitív diszkrimináció a kisebbségekkel szemben, csak hogy tisztázzuk."

Még szép, hogy nincsen, csak rendeletben adják ki a fakabátoknak a saját vezetőik, hogy finomabban bánjanak a büdös cigányokkal, mint a saját faszukkal.

Yvettebabacool 2009.11.20. 02:52:36

@ergerberger: pedig mar elbolintottam, de ereztem, hogy az Ezredesur eroteljesen szolitgat, es nem tudtam ellenallni:)

amugy meg meg egszer, rohdjon meg az osszes megelhetesi gazember aki hagyja hogy a dzsipok fosztogssanak, oljenek, segelybol vigan megeljenek, es a (nemletezo, majd talan egyszr) gyerekeinknek rettgniuk kelljen hogy egysze ok lesznek a kisebbseg. Pfojj.

Yvettebabacool 2009.11.20. 03:12:16

@calam (vincedani): nem kell bozoniania, sajnöos alapvetoen axiomava valt

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.11.20. 03:24:55

@Yvettebabacool: nem. bizonyítania kell, ugyanis anélkül csak egy böfi. Böfögéseket és fingásokat, pedig a helyükön kell kezelni.

Yvettebabacool 2009.11.20. 03:40:03

@calam (vincedani):

calam (vincedani) · sardobalo.blog.hu 2009.11.20. 02:36:17
@ergerberger: ezt tudod, is bizonyítani?

akkor ez most? :)
na jo ejt:)

magyar-magyar szótár 2009.11.20. 06:09:31

Ez a szöveg a legtipikusabban a magyarpolitikaikorrekt: mindenki hülye, csak az (számomra igazi) SZDSZ nem. Az annyájának a zannyájának a zannyája, és én lesze a jókisfiú, mert először én vágom a vitapartnerem arcába, hogy "Az egyetlen igazság letéteményesének hiszed magad" s utána még gyorsan kézből magamra kontrázok egy "Miért is [téma]??" álkérdéssel, ami magyarul azt jelenti, hogy bármitválaszolsz, az marhaság.

És ettől tényleg egyenletesen Mucsá-nak hat az ország, mert józan külsőszemlélő semmivel sem látja liberálisabbnak Kókát Bajnaitól, ésígytovább.

Minden szar, de elsősorban is azért lett szar (helyesen genny, de most nem rehabilitálom it azt a nemes anyagot, ami becses is a mi politikai életünk állapotaihoz kpest) , mert a mélymagyar (és egyébként tehetséges) jóoldali megfelelő sajtómunkásság (Úgy a Népszabitól É-NY irányban, föl a Magyar Narancsig) NYALT és GYŰLÖLT.
Az orvos orvos, nem tekinthet érzelmei szerint és az újságíróknak is így kellet volna. De nem, hanem az 1993-as egzisztenciális félelem, a "besérülés" miatt gyűlökletbe csaptalk át és ész nélkül beszopták az aktuális lekkomm-ot.
Én pl hiába ugattam már az első gyilkosságok után a mégiskinekazérdeké-t, senki nem figyelt, mert én ugye egzaltált barom vagyok"
Az az igazság, fiúk -lányok, bárkik írjátok ezt a blogot, hogy semmi okotok erre a nagyképűségre, mert könyékig benne vagytok ti is abban, az index még análisan is, hogy ekkora lett a gennyóceán. Tetszett volna elfogulatlannak lenni. Tetszett volna Refómm Ferit nem beszopni Orbán elleni áfiomnak. Vagyis az áfiomot nem gyóccernek téveszteni. Amikor Feri elkezdte a Fehér Kéz -féle lekommot és eligazítani apáitokat minden csütörtökön, akkor a minimum lett volna Uj-tól vagy Dr Kovácstól, hogy az apja kaszáját mondja a meghívásra, mert mi az, hogy fejtágító? és ha, akkor rosszoldali újságíró mért nincsen ott??

Semmi újat vagy "elétérőt" vagy "altert" nem mondotok, máma ez a lekomm, és nem lesz nektek szar, mert a stréber grünndgenseknek JÓ lesz jövőre, mert mégis jobb ezzerel fikázni az ocsmány dögöket, akiket úúúútállunk.
Szegény Orosz.. de azért, mert ti ügyesebbek vagytok a kifogalmazásban, a mértékét még betöltitek.

magyar-magyar szótár 2009.11.20. 06:15:35

TéGéEm meg főleg bekaphatja, mertő különösen felelős.
Dehogy ne csak fikázzak, mondom a megoldást.
Kurvannyába a parlametet meg demokráciát és lófaszt, én minden hatalmat a ti kezetekbe adnék, én AKAROM azt a kormányt, amiben miniszterek Almási Miklós tól Petschnig Mária Zitán keresztül elsősorban azok kezébe adnám a politikai szarkavarólapátokat, akik eddig is kavarták, hogy most már ne közvetve
(tudni semmi/ tenni minden)
hanem direkte OLDJÁK meg, amit megengedéseikkel a nyakunkba rohasztotak.
Ugyebár a jobberek mind:
-bunkók
-tehetségtelenek
-aljasak fasiszták (lásd, amit a reakció -ról írtatok)
Mindenki szar, csak ti nem, akkor: csináljátok.

Ki nézett el itt mindent 2004. óta azal, hogy igen, de a reformok letéteményese és fontos, hogy reformok legyenek.
Kiröhögtétek a gyorskölcsönöket felvevő embereket, de a "gyorsreformokat" meg beszoptátok?

Azb az egyébként valóban műűűvelt értelmiseggi, aki beszopja, hogy eü reformot le lehet zavarni (azután, hogy 2007. június 27-én a biztosítók bemondták az unalmast és még komolytalan tárgyalást sem lehetett egyikükkel sem kezdeményezni ezügyben) másfél év alatt.. szóval az ekkora értelmisegg, miértis miértis
kevésbé hülye, mint a gyorskölcsönt fölvevő paraszt?

midnight coder 2009.11.20. 07:21:39

Az azért elég vicces amikor úgy beszélünk szegényellenes, kisebbségellenes politikáról hogy közben az illető kisebbség nagy része abból él amit az adófizetők pénzén állam bácsi segílyként kioszt nekik. Na most, elég sok fajüldözésről olvastam a történelem során, de Pl. nekem nem rémlik hogy Pl. Hitlerék segélyeket osztottak volna a zsidók között.

slovnaft 2009.11.20. 07:27:04

@bm613: mekkora buta fasz vagy te. Te...

instant legenda 2009.11.20. 07:39:24

Maradjunk annyiban, a Reakció, és a Konzervatórium magasan veri a Sárdobálót MINDEN tekintetben.

A legjobbakat!

belekotty 2009.11.20. 07:47:15

"Ki nézett el itt mindent 2004. óta azal, hogy igen, de a reformok letéteményese és fontos, hogy reformok legyenek.
Kiröhögtétek a gyorskölcsönöket felvevő embereket, de a "gyorsreformokat" meg beszoptátok?

Azb az egyébként valóban műűűvelt értelmiseggi, aki beszopja, hogy eü reformot le lehet zavarni (azután, hogy 2007. június 27-én a biztosítók bemondták az unalmast és még komolytalan tárgyalást sem lehetett egyikükkel sem kezdeményezni ezügyben) másfél év alatt.. szóval az ekkora értelmisegg, miértis miértis
kevésbé hülye, mint a gyorskölcsönt fölvevő paraszt? "

Hehehe.. ez nagyon jó.
- Off
Mellesleg most megy a TV2-n az olaszliszkai itélethirdetés ismét. Miért okoz nekem ez újra és újra katarzist?

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.11.20. 08:15:17

@calam (vincedani):

Megsértődni? Ugyan :))
Csak beköszöntünk, ha már egyszer elfelejtettél trackbackelni.
Meg pár napja is úgy leléptél válasz nélkül, azóta is várom. De látom, inkább ide írtad, nem hozzánk. Nem szép dolog, nem egyenes!

Viszont a ballibsi gondolatolvasó-tudás önhittségét remekül hozod, jól kitalálni véled, mi jár a mi fejünkben. Gratulálok mester.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2009.11.20. 08:39:24

Amikor még nem voltam meg a romák gyilkosai Orosz azt használta ki...és vádaskodott, most, h megvannak leplezi a hibákat..
fujj de gusztustalanok ezek

hányni kell tőlük.

ezeket nevezik írástudóknak? meg értelmiségieknek?
rózsaszíninges selypegő, csontignyaló görények ezek.

BKV reszelő 2009.11.20. 08:39:30

@NEmáááá: Így igaz. Szenvedek is az egésztől. Jobb lenne, ha ennek az országnak a lakossága egy lenne, amikor készítem a legközelebbi népességi statisztikát...de ez csak álom.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.11.20. 08:41:16

@laspalmas: 1. van trackback, nézz körül
2. nem tudom, hogy mikor léptem le, nem szoktam lelépni
3. milyen gondolatolvasó? max. blogolvasó

danus 2009.11.20. 08:50:05

bm16-nak: Csak a pontossag kedveert: Veresne egy evvel hamarabb tette a `felto` megjegyzeset, zart ulesen. Molnar Oszkar egy onkormanyzati ulesen szolt, amelyrol az interneten is elerheto TV-felvetel keszult, de olyan, amelyben az elotte felszolalo cigany onkrmanyzati kepviselo no konkret, a magyar anyakat illeto vadja is hallhato. Ezt valahogy a baloldalon mindig elfelejtik lejatszani, mindig kesobb indul az etetesre szant demonstrativ bejatszas a mediaban. M. O. is csak ugy hallotta, hogy a szomszedos, foleg ciganyok lakta telepuleseken, stb.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.11.20. 08:53:20

@danus: azért ismerünk más hanganyagot, ami csak az elkúrtuknál kezdődik

kopaszállat 2009.11.20. 08:55:38

@bm613: "híresztelések szerint" te síkhülye vagy! Így O.K.?? by Veresné

kk_kk 2009.11.20. 09:00:29

"...a Reakcióra, aminek összes szellemi teljesítménye a Gyurcsány utálat volt - bukása óta komoly bajban vannak, ráadásul rémunalmasak lettek"

De gustibus non disputandum est.

Én szívesen olvasom őket.

jozicsenko 2009.11.20. 09:10:12

hi!

...ez az a hely, ahol mindent gyűlölnek, ami szabadság, piacgazdaság, tolerancia és ami ezekből következik...

köszönöm, de pontosítsunk:
1. szabadság: amikor 2006 októberében az utcán vadászták az embereket? legalázilták az élőember vadászatot, csak mi maradtunk le róla? figyi öcsém: a szabadság qvára nem egyenlő a kommunizmussal, ahol csak azt szabad mondani, amit megengedsz...
2. piacgazdaság???? mutass már csak egyetlen mszp-s, szdsz-s vezért, aki VALÓS piacgazdaságban megállná a helyét a mostani PPP/segített kapcsolati háló nélkül..
3. tolerancia: tényleg elmész a jób...

hogy tudsz toleranciáról beszélni? toleráljuk, hogy van rendőr a melegeket védeni Bp-en, de vidékre már nem jut? HEEEE? a fővárost védeni kell, de a vidék megdögölhet? CaCo3 a 3,14-Csaba... (mész a Pi...)

Win Elen 2009.11.20. 09:11:19

@belekotty: valoszinuleg azert, mert ugy latod, hogy ma mindent beleng a pozitiv diszkriminacio, a kisebbseg meg bunoskent is jobb helyzetben van, mint a sertett. Es most nem ez tortent. Megkaptak a buntetesuket. De masreszrol, ez az orom szamomra furcsa. Emlekeztet, arra amikor nyilvanos kivegzesekre mennek emberek egy kis elvezetert :) Ott valami nem stimmel. Amikor a cirkusz es kenyer filozofiabol, ennyire ahitattal tekint valaki a cirkuszra, azt konnyen felre lehet vezetni. En is orultem az iteletnek. No nem azert hogy bunhodjenek, azert csak kis reszben. De fel kell tenni a kerdest. ez megold barmit is? Kizarja, hogy a jovoben ne legyenek ilyen esetek? Fenet. Ha valaki rendelkezik nemi kriminologiai ismerettel, az tudja, hogy korant sem akkora a visszatarto ereje a peldastatualasnak, es a hatalmas buntetesnek, mint a cirkusz rajongoi gondolnak. De es itt jon a fura dolga a egesznek, sokan akik tapsolnak, hatradolnek, hogy ez legalabb megvolt. Kozben arrol beszelnek, hogy rend legyen. Csakhogy ettol nem lesz. Mi tortenik, ha a vegso konkluzio, az, hogy mar kezeket vagnak le, ha valaki zsebel, es meg mindig nincs vege. Ezek megigertek, de nem valosultmeg. Persze sarkitok, de nem is olyan sokat.

Lenyeg a lenyeg, hogy akik mostanaban egyre hangosabban lampavasaznak (esznelkul) a bunosok elszamoltatasat, a bunmegelozesnel elobbre valonak tartjak. Nem idorendbe - ahogyan azzal egyet is ertenek - hanem altalanossagban.

Sardobalo: ez a mas blogok fikazasa, pedig eleg szinvonaltalan dolog volt. Rendesen visszavett a blog megitelesebol szamomra.

@zero: @laspalmas: azt viszont be kell ismernetek, hogy az utobbi idoben kialakult egy olyan resze is a kozonsegnek (bar eddig is volt - es kb. minden blogon ilyen) akik eleg alacsony szelemi kapacitassal hasznaljak duhongonek az egeszet. Es ez a tendencia valik egyre meghatarozobba.

kritikusolvaso 2009.11.20. 09:22:57

"Tavasztól nem lesz jobb, sőt a Fidesz biztosan ocsmány módon szar lesz."

mármint hogy neked meg a hasonszőrű pajtásaidnak...

Fenehorizont 667 2009.11.20. 09:23:34

'Nagyon fontos, hogy másfél évig 5-800 ezer magyar érezte magát potenciális áldozatnak, ezeknek egy része a legszegényebb környékeken, társadalom alatti létben él. Ezen kirekesztettek ellen fogott össze Szovjet József Tóthtal.'

ja, én is látom mindennap a rettegő cigányokat utcáinkon. a szívem megaszkad :D

szerintem a cigány és a magyar kultúra zökkenőmentes létét egymás mellett (?egymásban?)akkor lehet majd tényleg reális célként látni, ha végre leszámolunk ezzel a faszsággal, hogy az életüket ők a nemcigány környezetükre való teljes reagálásképtelenségben töltik, és más se határozza meg, csak a kitaszítottság, meg a nagyongonosztöbbség szociális érzéketlensége.
valaki fogja már fel ebben a kurva országban, hogy ezek KÖVETKEZMÉNYEK, nem pedig okai a cigányok helyzetének! ha ezt sikerült felfogni, utána talán lehet keresni a megoldást az okok megszüntetésére. addig csak hülyék homokozása minden ilyen gagyi cikk, mint ez is.

dobray · http://mandiner.blog.hu/ 2009.11.20. 09:23:38

höhö, titeket szemlézni kéne az Árokásón. A Vastagbőr mint piacellenes :D:D:D A Konzi mint ami csak a sámándobosokról ír :D:D Ti szoktátok olvasni, amit szidtok? :D Tényleg csak a sárdobálásra furja nektek.

psr6 2009.11.20. 09:26:54

egyetértek!

Mindig MSZP szavazó voltam, bár világnézetileg liberális, csak sose tetszett az SZDSZ. Most viszont a Fideszre szavazok majd - ez az egyetlen módja, hogy képen töröljem az MSZP-t. Nem érdekel, milyen lesz a FIDESZ, nincs velük dolgom, nem is érdekelnek. Ők csak a féhülye verőembereim lesznek, akik remélem minél jobban kitekerik az MSZP naykát. Én meg röhögni fogok. Hajrá.

Wrex 2009.11.20. 09:48:40

Hát nem azért, de a Vastagbőr nagyságrendekkel jobb mint amit itt összebénáztok. Ez itt tényleg semmi más csak sárdobálás. Nomen est omen, kedves calamity.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.11.20. 10:01:16

calam, a tollbamondásod felvezetéséhez:
ha nincs csajod/fiúd (nem tom), legalább ne így hozd a világ tudomására :D

papamaci1 2009.11.20. 10:05:22

@fenehorizont:
Naponta látom a rettegő cigókat. Mercedessel járnak, kigyúrtak, leroskadnak a fuxtól és van nekik olyan helyes kis "Antiqität" boltocskájuk.... :-D

Fenehorizont 667 2009.11.20. 10:06:42

jah, amúgy a vastagbőr sztem is emeletmagassággal jobb, mégpedig azért, mert azon a blogon pusztán reagálások vannak arra, amivé fajult ez az ország, ellentétben az ilyen pc-blogokkal (amiktől nem mellesleg az ex-liberális beleim kifordulnak, és kedvem szottyan gruppenführernek beültözve, nyújtott lábbakkal körbemenetelni a szobámat, mielőtt morcin bekommentelek), mert az ilyeneknek egy hangyafasznyit azé kezdeményező szerepük van abban, hogy afelett a bűzölgő szarkupac felett, amit ma magyarhonnak nevezünk, egymást lödözzék a zértelmiségiek, miközbe a paraszt otthon tévézik, mindent leszarva.
a pc baloldal az égvilágon semmit nem csinál azon kívül, hogy létét reaktívvá téve álproblémákat gerjeszt, és azokra még van pofájuk megoldásokkal előjönni, amik persze kivitelezhetetlenek. nembajaz. a zisteni tgm is megírta, hogy a baloldal szétforgácsolódott. remélem ilyen mikronnyi darabokra :)

papamaci1 2009.11.20. 10:07:26

Lehet szidni a FIDESZ-t de az MSZP- vel szemben nincs más alternatíva mint ők. A döntés egyszerű.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.11.20. 10:14:31

na, látom mindenki megsértődött, egészen olyan szintig, hogy a nemi életemben kezdett turkálni (és egyik mélyen hívő kommentelőnk az egyik mélyen marxista blogot védi). legalább tudom, hogy igazam van
kösziii, nem gondoltam volna, hogy ennyire fontos itt mindenkinek ezek a cuccok. Szereztetek nekem egy szép napot.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.11.20. 10:18:34

azt pedig külön köszönöm, hogy az érdemi dolgokra az érzékenykedők érzékenykednek. kétszer igazolni egy hipotézist - ritka nagy luxus

Fenehorizont 667 2009.11.20. 10:26:21

@calam (vincedani):
ugyanmár, nincsen itt semmi valós hipotézis, csak a te fejedben összerakott, jellemző akinevelünkazellenünk-féle, ami igazolását abban látod, hogy minden reakciót, ami nem szimpi, besöpörsz ez alá.
hát ez gecire nem nehéz :D

vincemate 2009.11.20. 10:29:41

@calam (vincedani): He? Kutya legyek ha ezt értem.

Amúgy látom, az utolsó 10-20 kommentelő csak az első bekezdésig jutott az olvasásban és ott annyira elöntötte a vér az agyát, hogy rögtön kommentelnie kellett, mielőtt megtudta volna, miről szól a poszt. Nem baj, már egy bekezdés is szép teljesítmény, végülis.

vincemate 2009.11.20. 10:30:34

@vincemate: bocs, nem mindenki az utolsó 10-20-ból, de úgyis tudják magukról, akikről beszélek.

vincemate 2009.11.20. 10:35:39

@calam (vincedani): "azt pedig külön köszönöm, hogy az érdemi dolgokra az érzékenykedők érzékenykednek. kétszer igazolni egy hipotézist - ritka nagy luxus": esküszöm hogy ezt a mondatot nem értem.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.11.20. 10:37:33

@vincemate: jó, keveset aludtam. 40 perce hipotézist hallgatok:)

misikeh[jogsértő módon félelmet keltve fotózott] ( · http://video.google.com/videoplay?docid=-8266131592631747056&hl=en 2009.11.20. 10:52:14

@Win Elen:
Kedves Win Elen!

Igen az alacsony szellemi kapacitás...
Van egy pont, ahol az emberekről lepattogzik a civilizációs kultúrmáz, ami alatt nincs más csak az ős-majom. Kivétel nélkül mindenkiben ott van. Nálam úgy tavaly tavasszal jött el ez a pillanat. Bocs de kurvára fel kellene tenni a kérdést, hogy ezért? Ezért lapátoljuk össze a pénzt, hogy szétszórják? Innen meg már egyenes út vezet a cigányozásig (természetesen teljesen alaptalanul) a mschnngwhrig (őszintén - aki nem hányja el magát egy kis vértől - ki ne szeretné arrcal lefelé a Dunában úszni a teljes magyar(?) pol. elitet? Ennyit szerettem volna mondani, most pedig megyek és termelek még egy kis zsegílykére valót.
@calam (vincedani):
A kapálásnak több haszna lenne ;)

Fenehorizont 667 2009.11.20. 11:10:56

@vincemate:

tképpen az egész cikk nem szól semmiről azonkívül, hogy a szegénycigányokat még az mszp (sztem nem is létező) ideológiai determináltságát meghazudtolóan bántja, ezért menjenekinnen (és az 'ezért'-en van a hangsúly, ami külön állat:D). mindez megspékelve hülye összeesküvés-elméletekkel + fujfujfidesz, ami alap.
a valamirevaló, reagálásképes télleg csak az első bekezdés, ahol a blazírtságot kissé felváltó, harczosabb, sértett nagyképűség előjön más blogok fikázásában.

Win Elen 2009.11.20. 11:45:10

@misikeh[jogsértő módon félelmet keltve fotózott]: Amikor lepattogzik, akkor megadja magat az egyszeru (es kenyelmesebb) zsigeri rakcioknak helyt ado osztonszeru viselkedesnek. Lehet van az a pont, ahol szembe kell nezni ezzel / bar ennek is annyi szintje van, hogy nem lehet abszolut erteken nezni / de magad ellen, az ""emberseg"" ellen veszit csatat, ha mehajol ez elott.

De gondolom te sem erre erted, hanem arra, hogy van az a pont - es a vastagbor vs. reggeli kave tokeletesen elosegiti ezt - amikor a pipatol az ember kvazi fizikai fajdalmat erez. Sokan duhot utalatot. Es ezek az amugy termeszetes emberi reakciok, bar cselekvesre motivalnak, a jozan objektiv viszonyulasnak gatat szabnak. Ha valaki ezt felismeri magaban, akkor ezzel igazabol nincs is baj. De amikor alapbol nem, vagy olyan racionalizios folyamatokat indulnak be, amelyek szinte mindig tulaltalanositasban sulnek ki es ezert nem, akkor a cselkedet sem lehet mas, mint hibas, rossz. (A merteke pelsze egyenenkent eltero). Ezt tartom alacsony szellemi kapacitasnak. Nevezhetju netto hulyesegnek, opportunizmusnak. A jelenseget, az embert csak a jelenseg elofordulasanak idejen. (nem akarok megbelyegezni senkit csak azert, mert hulyeseget beszel, de a hulyeseget annak kell nevezni ami, ebbol pedig konnyen kikalkulalhato a PC-hez, a liberalis, vagy konzervativ ideologiakhoz valo hozzaallasom)

vincemate 2009.11.20. 12:45:30

@fenehorizont: Szerintem meg nagyon fontos dolgokról szól ez a poszt. Csak esetleg nem olvastad elég figyelmesen, vagy nem is akartad megérteni.

Az MSZP (és az összes kormány) rendszeresen cserbenhagyja azokat a csoportokat, akik a legvédtelenebbek (kisebbségek, nem csak a cigányok, illetve általában a szegények), ami persze nem meglepő, hiszen kevés szavazat, vagy el se mennek, viszont az olyan nem-szegények tetszését, mint te is vagy, el lehet nyerni azzal, ha azt mondják: vége az ingyenélésnek. Legszebb öröm a káröröm.

Csakhogy valójában a szociális kiadások megszorítása az államnak nem jelent akkora bevételnövekedést, amekkora károkat okoz egy egyébként is szorongatott léthelyzteben élő csoport életében (ismétlem, korántsem csak cigányokról van szó). Ezt tudja az MSZP, és tudhatja bárki, aki újságot olvas.

De persze, gyere, és kérlek írd le hatmilliomodszor is, hogy de márpedig mekkora üzlet a segélyből élni, meg azért gyereket csinálni, és ezek élősködnek a rendesen dolgozó magyarokon. Csak a rendesen dolgozó magyarok akkor már nem annyira rendesek, amikor adózni kéne, ami az államnak hatalmas bevétel-kiesés. És akkor honnan pótolják ezt? Hát persze hogy onnan, akik nem tudják hallatni a hangjukat - vagy ha valaki szót emel értük, azt az olyanok mint te (akinek, elismerem, talán szintén nem könnyű az élete), leugatjátok, meg sem akarva hallgatni, hogy valakinek még nálad is lehet rosszabb.

Szomorú.

kalannenikalandjai 2009.11.20. 13:20:03

"igen csak korlátozott fidesz.hu blogra, a Vastagbőrre (ez az a hely, ahol mindent gyűlölnek, ami szabadság, piacgazdaság, tolerancia és ami ezekből következik),"

Meg az anyádnak a fasza. Az. Hülye.

Idola Tribus 2009.11.20. 18:34:00

@Win Elen:

Azt az egy lépést, ami átbillent a vonalon, (ahonnan még vissza lehet jönni), senki sem önszántából teszi meg. Mindenki mögött ott áll egy gyurcsánykókabajnai, aki addig lökdöste, amíg egy reggelre úgy nem ébredt, elég volt ebből, mást akarok!
Ha tetszik: ellenforradalom fejben.

@(vincedani):

Az újszerű és provokatív hangnem a kevésbé cizellált stílussal már sejteti az igaz véleményt, (mármint a pálfordulást), aminek a dallamával még egyet is érthetnék, akár!

De akkor mijafaszra játszottál eddig?

Idola Tribus 2009.11.20. 23:06:59

@calam (vincedani):

Az élet egy nagy tévedés.
Most látom, másik Dani.
De így se rossz, kopja, kard, láncos buzogány, shotgun a helyes sorrend. Ütni, míg mozog!

Az utolsó vérig!

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.11.20. 23:18:08

@Idola Tribus: még most sem értem, sőt, egyre kevésbé

vincemate 2009.11.21. 00:42:47

@calam (vincedani): Belle és Sebastian nevet változtatott? Vagy lehet, hogy nem csak ketten vannak, hanem többen?

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.11.21. 10:05:42

@calam (vincedani):

Elég "kevesek" vagytok, hogy bárki is megsértődjön rajtatok ... egy jóízűt nevettem:)

Persze érthető miért írtad az első bekezdést, anélkül a kutya sem olvasta volna el a posztot :)

Mindent a látogatottságért, igaz Calam?

Amúgy ügyes ....

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.11.21. 10:08:58

@Win Elen:

"azt viszont be kell ismernetek, hogy az utobbi idoben kialakult egy olyan resze is a kozonsegnek (bar eddig is volt - es kb. minden blogon ilyen) akik eleg alacsony szelemi kapacitassal hasznaljak duhongonek az egeszet"

Oszt' ezen ellen ugyan mi a tökömet tudunk tenni?
Ez egy szabad ország, az olvas és kommentel blogot.

Vagy legyen blogolvasás előtt szellemi kapacitás felmérés, meg egy cenzus?

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.11.21. 11:22:25

@zero: nem gondolod, hogy emiatt van olvasottság. zero, számtalanszor kiderült, hogy eszméletlen fontosnak gondoljátok magatokat, pedig egyáltalán nem.
Lehet, hogy olvasási nehézségekkel küzdesz, de az első bekezdés a mucsa szó megindoklásához volt szükséges. Inkább menj, mentsd le az eheti terméseteket, nehogy a Nemzetbiztonsági Hivatal rátegye a kezét.
Igazából sajnállak.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.11.21. 11:26:28

@calam (vincedani):

Itt felejtettél el reagálni:
vastagbor.blog.hu/2009/11/15/sajobabony_lezarva

Aztán persze lehet mosakodni, hogy nem is úgy írtad, meg nem azért, az egész csak egy nagy hipotézis, blablabla, és te okosabb vagy mindenkinél, mert lám igazad lett stb., de fölösleges.
Összefoglalva:
Kétszínűség. Felsőbbrendűség.
Mindez látszik is a százalékokon.

Win Elen 2009.11.21. 11:31:04

@zero: nem zero, egyaltalan nem errol beszelek. Ha ki akarjatok szolgalni az ilyen jellegu igenyeket, akkor ez a legkisebb mertekben sem baj. Csak akkor szamithat annak, ha nem... /de tartom magam tovabbra is ahhoz, hogy a Ti dolgotok, a Ti blogotok/

@Idola Tribus: Erre most mit mondjak? Elmondom hogy a kockanak 6 oldala van, erre odalepsz, es azt mondod, igen: ez az egyik. Ok. Es? :)

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.11.21. 11:34:19

@laspalmas:
erre kellett volna reagálnom?
vastagbor.blog.hu/2009/11/15/sajobabony_lezarva/fullcommentlist/1#c7683448

erre egész egyszerűen nincs mit reagálni,. vagy az azt követő, menj az anyámba hozzászólásokra.
Egyszerűen, hogy a tömegjelenség magyarázatából eljutottál oda, hogy én összemosom a bulit és a gyilkossságot arra bocs, de nincs mit reagálni. Azt pedig nem tudom, hogy mit jelent a más az értékrendje, miután megbeszéltük, hogy a gyilkosságok nagyrésze indulati, nem előre eltervezett. Kérdezd meg azt, aki agyonszúrta a férjét, vagy a feleségét.
A kétszínűséget nem látom igazolva, kicsit sem, ellenben, hogy nektek soha sincsen empirikus, reprezentatív mintán végzett kutatási eredményeitek, amire hivatkozni tudtok, azt jelenti, hogy amit állítotok, annak esélye sincsen, hogy érvényes és általánosításra alkalmas mondatok legyenek.

Idola Tribus 2009.11.21. 13:24:58

@vincemate:

Pont ez jutott az eszembe a sok vincéről.

@Win Elen:

Egyedül a te hozzászólásodra adott válaszom igazában nem vagyok biztos. Végsősoron az a kérdés, átjut-e a tűzfalon a gyűlölet. Itt lép be az, amit oly elszántan rombolnak itt.
Az embert az állatban, pedig látszatra pont az ellenkezőjét művelik.

Idola Tribus 2009.11.21. 13:27:47

@calam (vincedani):

Most meg kellene lepődnöm, vagy mi?

molaris 2009.11.21. 17:38:18

@calam (vincedani):
Orvosnak gyorsan mutasd meg magad!

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.11.21. 22:19:35

@calam (vincedani):

Nem állítottam, hogy összemosod, csak figyelmeztettelek, hogy ne tedd. Ugyanis egy olyan kommented sem volt Sajóbábony kapcsán, hogy "azértilyetnemszabad", nekem kezdted el magyarázni a tömeglélektant, és megkérdezted, nem csináltam-e már egy buliban valami cikit.
vastagbor.blog.hu/2009/11/15/sajobabony_lezarva/fullcommentlist/1#c7681298

A más értékrendet pedig arra értettem (gyakorold az értő olvasást), hogy míg én utólag szégyellem a buliban tett ciki dolgot is, az olaszliszkaiak a csoportosan, vadállat módjára elkövetett gyilkosságot se bánták meg. (lásd az összevissza vallomásokat, a sírás-tanácsot a 3-4 év mínuszban reménykedve, a "bocsánatkérést", és az ígéretet, hogy Szögi Lajos családján nem fognak bosszút állni az ítélet miatt)

Amúgy a hírgyűjtő portálok belföld rovatára szoktunk hivatkozni, nem mindenféle hipotézisekre. Neked is csak ajánlani tudom az ilyen oldalakat, ahogy egy utcai sétát is (persze nem a Rózsadombon).

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.11.22. 00:19:24

@laspalmas: nézd, a hírgyűjtő oldal állítása általánosításra teljesen alkalmatlan. Semmilyen érvényes információval nem fogsz rendelkezni a teljes populációról. Ahogy a séta is alkalmatlan általános információ gyűjtésre, legfeljebb arra, hogy a tudásodat színesebbé tedd. Ezt egyébként teszik a szociológusok, úgy hívják: interjúzás. Nem kell ismerned a módszertani szabályokat, csak nem érdemes őket vitatni. A mindenféle hipotézis egészen gyönyörű mondat volt, mire gondolsz? Amúgy, ha tudnád, hogy egy szociológus hogyan dolgozik pontosan tudnád, hogy rengeteget járnak telepre. Mondom mégegyszer: nem kell ismerni a módszertani szabályokat, csak ciki akkor róluk véleményt mondani.

Nézd, azért ez elképesztő: bocsánatot kérnek, az a baj, ha nem az baj, ha a kevesebb büntetésért az a baj. Akkor mi lenne a jó? Ráadásul tudjuk, hogy bocsánatot kértek.

Nem is értem, miért kellett volna mondanom, hogy a gyilkosság bűn. Ez az én értékrendben nem is kérdéses. Az más kérdés, hogy az ítéletet mélyen rossznak tartom.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.11.22. 00:20:07

@laspalmas: csak kérdezem még, te olyan sokat sétálsz "nem a Rózsadombon"?

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.11.22. 00:23:03

hopp., elnéztem, most látom, egész este olaszliszkáról beszélgettünk, ezért írtam azt. SZóval Sajóbábonyban nem értünk egyet. Nyilván nem lehet autót szétverni. Azt viszont gondolom, hogy ide elvezett valami.

Szóval bocs, az esti beszélgetés járt még a fejemben, ezért csúszott össze a két bekezdés.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.11.22. 19:57:11

@calam (vincedani):

Ha egy rendszeres blogolvasód felbosszankodik, és beveri a képed, akkor is azt mondod, h "ide elvezett valami".

Nagyon röhejesen vagy maszop droid. Kicsit ravaszabbul is csinálhatnád...

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.11.22. 20:09:05

@malac69 gerinckutató blogkalandor: milyen egyszerű is egydimenziósnak lenni: vannak a geci cigányok, akik élősködnek, és vannak a magyarok, akik ezt elszenvedik. Így van, és minden megvan magyarázva, egyszerű az élet.

Bockó · https://muslimstatistics.wordpress.com/ 2009.12.23. 22:01:43

@calam (acok): Nincs statisztika, nincs probléma, továbbra sem.