A legfrissebb cikkek

Nincs megjeleníthető elem

Kapcsolat


Friss topikok

Statisztikák

Címkék

alkotmány (20) állam (6) állambiztonság (10) állambiztonságis jelen (6) arab (9) atom (7) a mennyei birodalomban (6) bajnai gordon (10) biológia (16) bíróság (6) bkv (7) budapest (10) cigány (86) demokrácia (87) diszkrimináció (6) egyház (6) ensz (8) erkölcs (6) eu (28) európa (7) evolúció (10) fantasy (9) fasizmus (6) fidesz (148) foci (6) gay (17) gay pride (12) gáza (14) gazdaság (19) google (6) gyász (7) gyurcsány (49) hamasz (13) hitler (8) holokauszt (12) hülyeség (6) humor (9) index (10) internet (9) irán (21) iszlám (6) izrael (39) jared diamond (6) jézus (10) jobbik (73) jog (8) kádár (7) katolikus egyház (7) kdnp (10) keresztény (12) kereszténység (11) kína (11) kolbenheyer ír (162) kolbenheyer olvas (233) kommunizmus (14) környezetvédelem (6) közélet (9) közgazdaságtan (26) krimi (17) külpolitika (20) kultúra (25) liberalizmus (13) lmp (9) magyar (15) magyarország (140) magyar gárda (9) magyar hírlap (6) martin (6) mdf (12) meleg (13) mongol (18) mszp (62) náci (51) nacionalizmus (10) németország (11) nemzet (32) nemzetbiztonság (8) nyelvészet (6) obama (21) oktatás (11) orbán (56) oroszország (8) összeesküvés (6) őstörténet (6) palesztin (15) politika (215) pszichológia (14) rasszizmus (19) regény (27) reggel (67) rendőr (7) rendszerváltás (24) rowling (7) rükverc (11) rukverc (15) sci fi (11) sólyom lászló (11) szabadság (17) szdsz (20) szeretet (6) szlovákia (11) társadalom (69) tech (7) terrorizmus (8) több fényt a kdnp be (8) történelem (155) tudomány (8) tüntetés (6) usa (47) választások (34) választás 2010 (44) vallás (14) válság (11) varga e tamás (6) vendégpost (11) világ (14) voks10 (26) vona gábor (7) zene (12) zsidó (48) Címkefelhő

Designerünk

Legutolsó kommentek

Nincs megjeleníthető elem

Tenyésztés

2010.07.14. 07:00 Horváth Andor Márton

A Jobbik érdekesen akarja megfogni Szőcs Géza kulturális államtitkár génkutatási törekvéseit: tenyésztéssel próbál módosítani a magyarok genetikai állományán. Hiába vette át most az Index a jobbikos "magyar/cigány"-megkülönböztetést, a cikk egyébként pontosan hívja fel a figyelmet a neonáci párt visszás akciójára.

A TASZ szerint jogsértő volt, amit a jobbikos aktivisták véghezvittek. Ez igaz, hiszen az adományokat nem kimondottan nem-cigányoknak, de még csak nem is "magyaroknak"-címkével gyűjtötték. De ennél rosszabb a helyzet a Jobbikkal. A Jobbik nem törődik az emberi méltósággal, a Jobbik állatnak tekinti az embereket, állatnak azokat a magyarokat, akik cigányok, éppúgy, mint azokat, akik nem cigányok. Az állattenyésztés alapvető eszközét, a szelektív táplálást alkalmazza, amikor az összegyűjtött adományból nem ad valakiknek, külső ismertetőjelek alapján ítélve - a többi állatnak azonban ad.

Pedig nem vagyunk állatok, és ezt meg kéne mutatnunk. Könnyen mondhatnám, a szárazon maradt lakásomban, hogy a szalonnai Cigány Kisebbségi Önkormányzat elnökének nem kellene panaszkodnia a neonácik adományának elmaradása miatt - dehát nem az adomány a baj, hanem az, hogy az adományozók nácikra bízzák a szétosztást, és hogy a nácik olyanok, amilyenek. És persze az adományt kapott 12 család bebizonyíthatná, hogy nem csak a cigányok nem állatok, hanem a nem-cigány magyarok sem: a kapott adományból arányos részt adhatna az öt cigány családnak.

17 komment · 1 trackback

Címkék: reggel náci cigány jobbik árvíz

A bejegyzés trackback címe:

https://sardobalo.blog.hu/api/trackback/id/tr422150355

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Egy bérből valók vagyunk 2010.07.14. 21:40:30

Azért jól látszik, hogy a sok évtizede rothadó oktatási rendszer milyen eredményt hoz! Már a társadalom legmagasabb szintjein is megjelentek a kulturálisan mélyen leszakadt rétegek tagjai. Nem, a legkevésbé sem P. Sándor bűn- és olajmaffia-...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2010.07.14. 07:49:08

Ti mindig olyan bőkezűen osztogatnátok szét azt a cigányoknak, ami nem a tiétek.

Van egy jobb ötletem: adományozz te a cigányoknak, abba meg ne próbálj beleszólni, hogy mások kinek és mit adnak.

J_H_Mallory (törölt) 2010.07.14. 08:27:05

Akik a Jobbiknak adták az adományokat, azok valószínűleg nem akarják, hogy cigányok is kapjanak belőle. Ez a hiszti csak arra jó, hogy a magyar lakosság cigányokkal nem szimpatizáló része értesüljön róla, hová kell adakozni, hogy romák ne kaphassanak belőle.

Horváth Andor Márton · http://mitszabad.blog.hu 2010.07.14. 09:05:41

@J_H_Mallory: Al Caponét a könyvelőjén keresztül lehetett megcsípni, nem gyilkosságokkal kapcsolatban. A Jobbikot az ilyen akciókon keresztül, amikor elfelejtik úgy gyűjteni az adományokat, hogy az adományozóknak elárulnák, pontosan kinek megy az adomány. "Valószínűleg nem akarják, hogy cigányok is kapjanak belőle." Szerinted. Ha a Jobbik nem csapja be az adományozókat, akkor biztosan lehetne tudni - és meglehet, kevesebb adomány jutott volna a faluba.

Libbancs pedig egyszerűen fajgyűlölő, így jártunk.

J_H_Mallory (törölt) 2010.07.14. 09:17:14

Azt ugye te sem hiszed, hogy bárki, aki a Jobbiknak ad, az föl lenne háborodva, hogy a cigányok nem kapnak belőle?

molaris 2010.07.14. 10:03:04

Horváth Andor Márton!

Jáj drágá Márton Úr! Ez kirekesztís, mán nem ád á gádzsó szegíny cigánynák! Csák á sájátjánák gyűt! Monggya mán, hát lehet így élni? Szegíny vezetőségnek sincs mán egy jó kis ebídezésre váló sí. Hát mibűl ádnánák nekünk, há mán tárgyálni sé tudnak.

2010.07.14. 10:16:41

@molaris: ja, ez részben vicces, részben viszont tragikomikus, ahogy a tasz és a többi jogvédősködő buzgómócsing megint rúgott egy jó nagy öngólt. Meg lehet nézni a tasz oldalán a hozzászólásokat, ahogy elküldik őket a picsába (ha még nem törölték őket). Nem tudom ezek mit élveznek abban, hogy folyamatosan provokálnak és szembe mennek a társadalommal meg a közvéleménnyel.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2010.07.14. 10:41:57

molaris már megint seggfej, de ehhez hozzászoktunk.

arról van szó, hogy az adománygyűjtésnél senki nem mondta az adakozóknak, hogy cigányok nem fognak belőle kapni, ráadásul olyanok is kaptak adományt, akik nem károsultak.
ráadásul olyat ki sem lehet kötni az egyenlő bánásmód követelménye miatt sem lehet tenni. Hiszen a rászorultság a lényeg.

Corry 2010.07.14. 11:28:40

Azt gondolom, hogy Andornak az elméleti síkon igaza van, a gyakorlatin viszont nagyon nincs.

Az elméleti sík az, hogy ne különböztessünk meg embereket bőrszín alapján és jusson el mindenhova a támogatás, akinek arra szüksége van.
OK, én nem is foglalkoznék ezzel tovább ebben igazad van, persze majd lesz egy kérdésem a vége felé ezzel kapcsolatban.

Támogatást igen sok helyre lehetett fizetni. Nem csinálok reklámot a többi szervezetnek, egyháznak, szeretetszolgálatnak satöbbi.
Vannak emberek akik a Jobbiknak küldték adományaikat, mert úgy gondolták, hogy ők a megfelelőek a segélyek célba juttatásához. Nincsenek pontos adataim, de az sejthető, hogy nem a Jobbik az amelyik a segélyezés döntő részét végezte. Ha mégis így lenne, akkor nagyon sokunknak szembe kéne néznie saját lelkiismeretével.

Nézegettem a guglin, hogy az egyes társadalmi szervezetek hogyan is viszonyultak ehhez a természeti csapáshoz, és vegyes kép fogadott, mert volt olyan egyház, amelyik a honlapján mozgósított, volt olyan, amelyik ezt nem tette.

Olvastam olyan cikket is, amiben xy falu roma lakosságának ígértek támogatást, ami szintén rasszizmus, csak kifordítva, ha már elméletileg is nézzük a kérdést.

Az elméleti részhez hozzá tartozik az is, hogy ha valaki azt szeretné, hogy adománya, stb. csak fekete hajú és kék szemű delikvensekhez jusson el legfőképp, mert ő rasszista még a segélyezésében is, akkor mi a helyzet? Ez az ember ne adjon segélyt? Szerintem adjon, mert akkor a többi szervezetnek nem kell a fekete hajú és kék szeműeket annyira támogatnia, de egyébként meg ha már szabadságjogokról beszélünk tekerjünk egyet a dolgon és nézzük meg az adományozó szabadságjogait is.

Az adományozásoknál egyébkén számomra örök dilemma, hogy tényleg az kapja, aki rászorul és az adományom nem valami másra megy el?

==T== 2010.07.14. 15:40:04

@Horváth Andor Márton: És te mi alapján állítod, hogy akik kapták, azok nemc igányok voltak? Ránézésre? Szerintem nem is láttad őket. Ráadásul ha esetleg mind a 12 család azt állítaná a bíróságon vagy akárhol, hogy ők cigányok, akkor őket annak kellene tekinteni.

Amúgy az adományozásra felkérő hirdetményen az szerepelt, hogy az árvízkárosult magyar családoknak gyűjtenek, az osztást pedig a Magyar Nemzeti Gárda tagjai végezték.

==T== 2010.07.14. 15:41:26

@calam: Azok is kaptak adományt, akikne knem omlott össze a háza, de együtt dolgoztak a gárdistákkal az árvizi védekezés idején.

greybull 2010.07.14. 17:54:37

Nem kell itt semmilyen tenyésztés - itt már kitenyésztődött nemcsak Európa, de a világ egyik legvisszataszítóbb népe: beképzelt, dölyfös, tudatlan, arrogáns, tisztességtelen, szószegő, buta, hülye balek, hazudozó, lusta-tunya stb. - kivételektől elnézést.

Hungaro Sapiens 2010.07.14. 20:42:10

Hiába vette át most az Index a jobbikos ""magyar/cigány"-megkülönböztetést"

LOL!! Nem vagy már kórosan PC? Aligha segít a cigányokon, ha nem nevezzük meg őket, mint a hátrányos megkülönböztetést szenvedett csoportot. Te is megteszed az írásban. :)

Horváth Andor Márton · http://mitszabad.blog.hu 2010.07.14. 21:52:43

@Hungaro Sapiens: Minden cigány cigány. Minden magyar magyar. Van olyan cigány, aki magyar. Van olyan magyar, aki cigány.

Ha a fenti (kivétel nélkül igaz) állításokat értenéd, láthatnád, mi a PC lényege. Az a lényege, hogy nem állítjuk szembe valakinek a cigány etnikai hovatartozását a magyar nemzeti hovatartozásával. Mert ezeket az illető identitástudata határozza meg. Ahogyan valaki lehet szlovákiai magyar, lehet szlovák és magyar egyszerre, úgy lehet cigány és magyar is egyszerre. Tehát a PC ellentét helyesen: "cigány/nem cigány". Ugyanis _ez_ a különbség. Az első csoport kirekesztett. A második nem.

Hungaro Sapiens 2010.07.14. 22:02:59

@Horváth Andor Márton: Egyetértek, hogy létezik magyar nemzet, melynek részei a cigányok. A cigány származású emberektől különböző származás kifejezésére mégis sokkal szerencsésebbnek tartom a magyar/cigány kifejezést, mint a nemcigány/cigány vagy a fehér ember/cigány ellentétpárokat.

A PC nem működik, csak a szőnyeg alá sepri a problémákat azáltal, hogy nem lehet őket rendesen kibeszélni.

Imre Laci · http://magyarasztal.blog.hu 2010.07.15. 10:48:01

Mindenkinek jogában áll eldönteni, hogy kinek ad adományt. Amikor az adód 1%-áról döntesz, akkor te is tenyésztést végzel?

Akkor most ki is a náci?

Színvonaltalan bejegyzés.

Imre Laci · http://magyarasztal.blog.hu 2010.07.15. 10:52:56

Ja és még annyit, hogy szakmai hülyeséget írtál a bejegyzésben.

A selective breeding nem szelektív táplálást, hanem szelektív tenyésztést jelent. A szelekció lényege, hogy a tenyészcélnak leginkább megfelelő egyedeket tartjuk meg a következő generációk szüleinek. Aki tehát állatokat tenyészt, az ugyanúgy ad takarmányt azoknak az egyedeknek, amelyek nem a tenyészcélnak megfelelőek. Csupán ők nem fognak utódokat létrheozni (mennek a vágóhídra).

Ja és állattenyésztő mérnök a szakmám, szóval no offense ha lehet.