A legfrissebb cikkek

Nincs megjeleníthető elem

Kapcsolat


Friss topikok

Statisztikák

Címkék

alkotmány (20) állam (6) állambiztonság (10) állambiztonságis jelen (6) arab (9) atom (7) a mennyei birodalomban (6) bajnai gordon (10) biológia (16) bíróság (6) bkv (7) budapest (10) cigány (86) demokrácia (87) diszkrimináció (6) egyház (6) ensz (8) erkölcs (6) eu (28) európa (7) evolúció (10) fantasy (9) fasizmus (6) fidesz (148) foci (6) gay (17) gay pride (12) gáza (14) gazdaság (19) google (6) gyász (7) gyurcsány (49) hamasz (13) hitler (8) holokauszt (12) hülyeség (6) humor (9) index (10) internet (9) irán (21) iszlám (6) izrael (39) jared diamond (6) jézus (10) jobbik (73) jog (8) kádár (7) katolikus egyház (7) kdnp (10) keresztény (12) kereszténység (11) kína (11) kolbenheyer ír (162) kolbenheyer olvas (233) kommunizmus (14) környezetvédelem (6) közélet (9) közgazdaságtan (26) krimi (17) külpolitika (20) kultúra (25) liberalizmus (13) lmp (9) magyar (15) magyarország (140) magyar gárda (9) magyar hírlap (6) martin (6) mdf (12) meleg (13) mongol (18) mszp (62) náci (51) nacionalizmus (10) németország (11) nemzet (32) nemzetbiztonság (8) nyelvészet (6) obama (21) oktatás (11) orbán (56) oroszország (8) összeesküvés (6) őstörténet (6) palesztin (15) politika (215) pszichológia (14) rasszizmus (19) regény (27) reggel (67) rendőr (7) rendszerváltás (24) rowling (7) rükverc (11) rukverc (15) sci fi (11) sólyom lászló (11) szabadság (17) szdsz (20) szeretet (6) szlovákia (11) társadalom (69) tech (7) terrorizmus (8) több fényt a kdnp be (8) történelem (155) tudomány (8) tüntetés (6) usa (47) választások (34) választás 2010 (44) vallás (14) válság (11) varga e tamás (6) vendégpost (11) világ (14) voks10 (26) vona gábor (7) zene (12) zsidó (48) Címkefelhő

Designerünk

Legutolsó kommentek

Nincs megjeleníthető elem

Ezek a zsidók aztán tényleg brutálisak

2010.09.23. 15:00 Horváth Andor Márton

Az ENSZ-testület jelentése megállapította, hogy a tavaszi flottilla-megtámadás brutális volt. Mi annak idején kimondtuk a támadásról, hogy jogsértő, és fölöslegesen keménykezű volt. Ugyanakkor az is belátható, hogy a flottilla valószínűleg tovább haladt volna a nemzetközi vizekről a Gázai-övezet felé. Miután a segélyszállítmány még a tragikus összecsapások után is gond nélkül eljutott a Gázai-övezetbe, az is belátható, hogy a flottilla provokációja egyszerű antiszemita akció volt.

Emlékeztetőül: Izrael azért tart fenn tengeri blokádot a Gázai-övezet határainál, hogy a fegyvercsempész hajókat ki tudja szűrni. Ha egy hajó a Gázai-övezetbe akar szállítmányt juttatni, azt izraeli kikötőkön keresztül, teherautós szállítással tudja megtenni az ellenőrzés után. Ha egy hajó ezek után mégis a Gázai-övezetbe tart, jogos izraeli oldalról a feltételezés, hogy fegyvereket is szállít.

Ez a hajó nem szállított fegyvereket, csak úgy tett, mintha szállítana. Provokációjának két kimenetele volt lehetséges: ha Izrael erővel megállítja, akkor gonosz módon tartja vissza a segélyszállítmányt a szegény gázaiaktól; ha pedig nem állítja meg, akkor gyenge, és mostantól szabad az út. A lényeg mindenképpen az, hogy Izrael veszítsen. Akinek pedig ez az egyszerű célja, az antiszemita.

Izrael mentegetőzött, védte magát, hiszen a nemzetközi vizek problémáját leszámítva pusztán taktikai hibát követett el a katonai akció során. Törökországgal rettenetesen leromlott az addig kiemelkedően jó viszonya. Az egész nemzetközi közösség elítélésével sújtotta, köztük az Egyesült Államok.

Mi szükség volt erre a mostani ENSZ-jelentésre, amely az eset egyik oldalát teljesen elfedi?

186 komment · 1 trackback

Címkék: izrael ensz törökország gáza

A bejegyzés trackback címe:

https://sardobalo.blog.hu/api/trackback/id/tr902317273

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Izrael önmagát vizsgálja 2010.09.23. 15:33:29

Két héttel ezelőtt az izraeli hadsereg megtámadott egy önkéntes flotillát, amely segélyszállítmányokat akart eljuttatni a Gázai övezetbe. A támadást világméretű felzúdulás követte, több országban tiltakoztak a támadás ellen az izraeli nagykövetségek el...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

flea 2010.09.23. 15:25:07

"A lényeg mindenképpen az, hogy Izrael veszítsen. Akinek pedig ez az egyszerű célja, az antiszemita."

Frászt. Antiszemita az, aki a zsidókkal akar kiszúrni. Ne keverjük már Izraelt a zsidóság egészével.

schnee 2010.09.23. 16:50:27

Milyen alapon tarja a Gázai övezetett blokád 1
alatt izrael? Milyen alapon szállja meg a 1ű
palesztin területeket? Milyen alapon telepít kolóniákat ciszjordániába? stb.

jaafar 2010.09.23. 16:53:22

Semmi nem lett elfedve. Ártatlan embereket támadtak meg. Majd ki is fosztották őket, ami miatt több katonát is elítéltek most kint. Ellopták a laptopjaikat, a fényképezőgépeket. Csak erről az itteni "izraeli" média hallgat. Pedig kint óriási szégyen a katonák családjának is.

Lúdtalp 2010.09.23. 16:57:28

"A lényeg mindenképpen az, hogy Izrael veszítsen. Akinek pedig ez az egyszerű célja, az antiszemita."

Antiszemita, bakker, fordítva ültök ti a lovon.

2010.09.23. 16:58:30

@flea: a zsidók minden izrael kritikát antiszemitizmusnak állítanak be. Ezzel növelik irányukba a világ szimpátiáját...

Anti Anyag (törölt) 2010.09.23. 17:03:12

Egyszerű. Meg kell állítani, át kell kutatni és ha nem fegyver, hanem segély tovább kell engedni.

Nem pedig lelőni akit érnek, ráadásul ellopni a dolgaikat. Mégis mit vártak? Dicséretet?

Rwindx 2010.09.23. 17:04:16

Nyilván már az ENSZ sem a régi, az is antiszemita lett, meg gondolom fasiszta is.

Egyébként meg június végéig könyvet, papírt, takarót és építkezéshez szükséges anyagokat sem lehetett bevinni, nem csak csak fegyvereket. Az ominózus akció pedig még az előtt történt.

sanyisanyi 2010.09.23. 17:06:24

-Apa, mi zsidók miből élünk?
-Abból, hogy elvesszük a gójok pénzét.
-És ők ezt hagyják?
-Néha nem fiam, de azt már antiszemitizmusnak nevezzük.

Milyen jogon tart megszállás alatt izrael egy másik országot?
Milyen jogon korlátozza az oda bejutó árukat?
Milyen jogon gyilkol ártatlanokat jogos önvédelem címén?
Milyen jogon tünteti fel magát áldozat címén minden izraeli, miközben több fegyverük van egyedül, mint az összes Közel-Keleti országnak együtt?
Milyen jogon nem enged élelmiszert és építőanyagot egy mélyszegénységben lévő országba, miközben ezt az összes létező nemzetközi egyezmény tiltja?

Akkor melyik oldalt nem vizsgáltuk meg kedves posztoló???
És mindeközben miért csodálkoznak a zsidók, hogy utálják őket az egész világon...

jaafar 2010.09.23. 17:07:17

Izrael arra fogja a fegyverkezést és az agressziót, hogy nem akar még egy holokausztot. De könyörgöm. Ki akarna? :-) Ez olyan, mintha egyszer megvernek az oviban és onnantól kezdve pisztollyal mászkálok és bárki hozzám szól, kiabálok, hogy megtámadtak! De előtte lövünk.
Ne vicceljünk már. Talán nem véletlen, hogy 2,000 éve üldözik őket.

jaafar 2010.09.23. 17:09:37

Remek, már hozzá sem szólhatok, mert törlik.

flea 2010.09.23. 17:11:56

@jaafar: szokd meg a blogmotort inkább, jót tesz a vérnyomásnak. :)

delano 2010.09.23. 17:18:18

@Rwindx: Az ENSZ utoljára akkor volt Izrael párti, amikor jóváhagyta az ország megalapítását. Azóta ezzel nem vádolható...

delano 2010.09.23. 17:21:14

@sanyisanyi: "És mindeközben miért csodálkoznak a zsidók, hogy utálják őket az egész világon..."

Ez nincs így. Éltem az USA-ban, soha-semmilyen antiszemitizmussal nem találkoztam. Távol-keleten azt sem tudják mi a különbség a kereszténység és a zsidóság között. Nyugat-Európában szinte mindenhol a széljobb pártok egyértelműen arab- és muszlim-ellenesek...

flea 2010.09.23. 17:25:32

@delano: ezenkívül akik "az egész világon" utálják a zsidókat, többnyire Izraeltől teljesen függetlenül teszik ezt.

jaafar 2010.09.23. 17:27:41

@delano: Még szép, hogy az USA-ban nincs antiszemitizmus. :-) (Más kérdés, hogy igény az lenne rá!) Az övék az egész. Belgiumban megint nem lehetnek azok, mert a gyémántipar tartja el őket.

stark (a fideszre szavaztam 2010ben) 2010.09.23. 17:28:15

Hát, gratulálok ehhez a bejegyzéshez, sikerült nagyjából annyira elfogulatlannak lennie, mint egy Vona Gábor beszédnek.

"A lényeg mindenképpen az, hogy Izrael veszítsen. Akinek pedig ez az egyszerű célja, az antiszemita."

Igen, tudom hogy előttem már mondták, de ez a mondat egy irdatlan nagy baromság, vagy nagyon buta provokáció. Hihetetlenül szánalmas minden olyan igyekezet, amely arra irányul, hogy összemossa Izraelt a teljes zsidósággal. És még csodálkoznak egyes észlények, hogy sokan komolyan azt hiszik, hogy vannak zsidók által fizetett bérkommentelők, meg bérblogbejegyzők.

Az a helyzet, hogy egyes emberek mindig szükségét érzik, hogy magyarázzák Izrael bizonyítványát mert üüüüü, miért is? Tud valaki erre válaszolni? Miért kell egy olyan dolog mellett érvelni, amit más ország esetében egyértelműen elítélünk? Kissé vicces az "én elítélem DEEE..." jellegű okfejtés.

Sajnos tény, hogy Izrael több egyezményt is megsértett, és alapvetően baszott ügyelni a nemzetközi jogra, aztán fel van háborodva, hogy számon kérik tőle azt, amit ő számon kér mindenkin.

Mindenesetre köszönöm a fenti antiszemitás mondatot, linkelni fogom, annyira szánalmasan példa értékű.

delano 2010.09.23. 17:28:16

@flea: Igen. Sőt általában a zsidóktól függetlenül. Csak egy bűnbakra van szükségük, hogy fájna beismerni, hogy ők maguk a lúzerek...

delano 2010.09.23. 17:30:37

@jaafar: Akkor ezzel megbukott az a mondatod, hogy az egész világon utálják őket... Hacsaknem számodra az arab világ jelenti az egész világot.

Iszapszentkukac 2010.09.23. 17:33:14

@delano:
Azért óvatosan ezekkel a kijelentésekkel...
Mármint, hogy ki mit gondol a világon meg Európában meg igazából bárhol a világon.

Csak egy példa:
www.hetek.hu/fokusz/200311/sokkolo_eredmeny

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2010.09.23. 17:34:11

@delano: Mondjuk ezeken én egyáltalán nem csodálkozom.Teszem hozzá az USA-hoz szerintem hozzátartozik ,hogy a médiában elég sokszor pozitívan vannak bemutatva.Nem egy most futó sorozatban is van mindég utalás(Entourage például) , de a másik része az ,hogy nem nagyon morzsolgattak könnyeket amikor 150 évet kapott egy zsidó származású csaló,azért a bűnözéshez viszonyuló következetességüket lehet irigyelni néha.

gebsi4242 2010.09.23. 17:34:16

Ne felejtsuk, hogy meg az epitesi anyagokat is fegyver kategoriaba sorolja az izraeli hadsereg. Ez a blokad nem azt jelenti, hogy a kalasnyikovot nem engedik be, de minden mast igen. A kotszereket is csak kis mennyisegben engedik be, nehogy a fegyveresek hasznaljak elsosegely csomagban....

Iszapszentkukac 2010.09.23. 17:37:08

@Iszapszentkukac: -1 világon :)

ill, érdemes a cikkben elolvasni az izraeli reakciókat, mindenképp tanulságos.

delano 2010.09.23. 17:37:28

@Blás Sailor von Wolfhausery: Bűnözés terén tényleg következetesek, de annyiféle nép és vallás él ott, hogy másképp nem is lehet.

Rwindx 2010.09.23. 17:44:41

@delano: Kiváncsi vagyok erre mit válaszolna USA ENSZ BT nagykövete, ha ezt neki mondanád :)

Woland 2010.09.23. 17:45:45

ja, tényleg nem volt sok értelme ennek a jelentésnek. azt eddig is tudtuk, hogy nem lett volna szabad embert ölni azon a flottillán - de az is teljesen nyilvánvaló, hogy provokáció volt az elsődleges cél (ugye el lehet juttatni a segélyeket teljesen simán más kikötőkön keresztül).

a hajóra leereszkedő kommandósokat ráadásul (a videó tanúsága szertint) egyből elkezdték vasdorongokkal ütlegelni az "aktivisták" - azért ennél lehetett volna csipetnyivel több eszük.

az pedig, hogy Erdogan kritizálja az izraeliek kisebbségpolitikáját az enyhén szólva gyomorforgató - pár héttel azután, hogy azzal fenyegetett, hogy ha a nyugatiak újra felhozzák az örmény emberirtás témáját akkor deportálja a maradék örmény kisebbséget is... (a kurdokról nem is beszélve, akiknek a jogait az annyira ajnározott alkotmányreformból sikerült cakkupakk teljes egészében kihagyni).

szóval nyilvánvalóan hibázott Izrael (eddig is tudtuk), de a flottillások keresték a bajt (ezt is tudtuk, de a jelentés nem említi). ja, és ne feledjük, hogy a hét hajóból haton nem volt incidens.

Az Olei Hagardom terroristái · http://en.wikipedia.org/wiki/Olei_Hagardom#List_of_Olei_Hagardom 2010.09.23. 17:48:35

KÖSZÖNJÜK

a zsidó állam külügyminisztériuma

netkülönítményes önkénteseinek

ezt a csodálatos blogot!

THANKS TO THE FOREIGN MINISTRY OF ISRAEL, INTERNET TASK FORCE FOR THIS PROPAGANDA BLOG!

delano 2010.09.23. 17:51:16

@Iszapszentkukac: Igazad van, de mostanában szerintem ez megváltozott. Mióta válság van, épp a muszlim bevándorlók a fő ellenség Európában. De nehéz általánosságokról beszélni.

delano 2010.09.23. 17:52:42

@Rwindx: Az USA által delegált tag azért általában Izrael-párti. :)
A többiek kevésbé.

szkepi 2010.09.23. 17:52:50

@delano: csak nálunk izrael ellenesek és egyben magyarellenesek a szélsőjobbosok. Úgy élvezném ha európában őjra elkövetnének egy jó kis merényletet, terrorakciót a muszlimok. kicsit toleránsak vagyunk velük, mert sokan vannak, erőszakosak és veszélyesek. Be van szarva európa az araboktól. Izrael abszolut europa érdekeit védi és előretolt bástyánk. Majd egyik reggel arra ocsudunk, hogy muszlim ima szól a belváros sok utcájából és leteritik a szőnyeget a liszt ferenc téren. akkor mondhatja a jobbjobboldal, mint a jelenjobb mondott. muszlimok imára! A törököket megvette kilóra és olajra irán. nem csoda, hogy erdogannak kell tenni is ezért valamit. összevész izraellel. naddolog, legfeljeb nem lesz unió tag. de mi lesz a nato tagsággal és az izraeli fegyverbajtársi segitséggel és haditechnikával? zűrös. egy tény,hogy inkább 1000 zsidóban bizom, mint egy arabban. inkább legyenek sokan itthon zsidók, mint ezek a veszélyes arab sejtek. aki ezzel nem ért egyet, annak kivánom éljen át egy terrortámadást, mint én madridban.

stark (a fideszre szavaztam 2010ben) 2010.09.23. 17:53:04

@Az Olei Hagardom terroristái:

Azért ehhez a megmozduláshoz is kell néhány súlyosan sérült agysejt... Előre uraim a primitívség útján...

stark (a fideszre szavaztam 2010ben) 2010.09.23. 17:56:53

@szkepi: "inkább legyenek sokan itthon zsidók, mint ezek a veszélyes arab sejtek. aki ezzel nem ért egyet, annak kivánom éljen át egy terrortámadást, mint én madridban."

Na, akkor innen az elfogultság. Bazz, én irániakkal és irakiakkal tanultam együtt angolt, amikor én voltam bevándorló. Egyik sem akarta felrobbantani magát te szerencsétlen, hanem a saját szakmáját akarta gyakorolni angol nyelvterületen. Látom sikerült benyelni az arab paranoiát teljesen és ezerrel. Igen, okoz negatív tendenciát az arabok tömeges bejövetele - mivel jönnek velük a semmirekellők is, de azért ne húzzuk már rá minden arabra a terrorista jelzőt.

Erre semmilyen átért terrortámadás, és semmilyen született butaság nem mentség, és egy fokkal sem jobb az antiszemitizmusnál.

stark (a fideszre szavaztam 2010ben) 2010.09.23. 17:57:51

@szkepi:

Mellesleg itt ül az egyetemi könyvtárban egy arab csávó. Tudod a terrorelhárítók telefonszámát, mert mindjárt robbant. Nem úgy mint 1000 zsidó.:D

tiborc2008 2010.09.23. 17:58:59

Mi szükség volt a jelentésre...
Óh, szent együgyűség!
Majd te jól megmondod az ensznek, hogy mit csináljon és miért.
Hát ez igazán szánalmas kategória.
Csámcsogni rajtam meg szintúgy.
Nu, további jó gittrágást!

stark (a fideszre szavaztam 2010ben) 2010.09.23. 17:59:36

"A törököket megvette kilóra és olajra irán."

Ezt a baromságot meg kommentálja valaki más. Hülyeség paranoiából összehozni egy régóta szekuláris államot egy szemi-teokráciával.

CommentR 2010.09.23. 18:01:52

@sanyisanyi: "És mindeközben miért csodálkoznak a zsidók, hogy utálják őket az egész világon... "
Én is csak ennyit tudok és ennyit is szoktam minderre mondani. Ha a seggükön ülnének egy kicsit is, ugyanúgy nem utálná őket senki, mint a zimbabveieket, peruiakat, finneket....

szkepi 2010.09.23. 18:02:19

@stark: ember!aki usában a gépeket eltéritette és a pantagonnak irányitotta éppen ilyen könyvtárban ült egy hozzád hasonló naiv honfiuval. az aki a londoni metroban robbantott 9évig élt és mérnökként dolgozott ha jól tudom a szakmáját. naiv vagy komám.

Rwindx 2010.09.23. 18:04:36

@delano:
Ez így van, de míg az ENSZ BT véleményét a szavazatok összessége alapján meghozott eredmény jelenti (beleértve a vétójogokat), és nem az egyes BT tagok különvéleménye, addig nem lehet arról beszélni hogy mostohán bánna az ENSZ BT Izraellel.

Nem emlékszem egyetlen korábbi olyan esetre sem, amikor a BT közvetlenül Izraelt valaha is elítélte. Talán ez az első, nem tudom.

Egyébként mindez részletkérdés a kommentem szempontjából, annak írónikus része másra vonatkozott.

Woland 2010.09.23. 18:05:25

@stark:

én sem hallottam még erről az iráni-török összeesküvésről :)

viszont az új alkotmány a szekuláris hagyományoktól való távolodást jelzi, sokak szerint. na meg jóval egyértelműbben Erdogan teljhatalmát hivatott kiterjeszteni a bírói karra.

szkepi 2010.09.23. 18:07:48

@stark: az az állam erőteljesen tolódik a durva iszlámosodás felé. Irán anno kicsit kulturált volt. Része volt a demokratikus világnak. Utána jött khomeini és a csador és az elcsalt választás és a terrorizmus és a háború és ami most van.

delano 2010.09.23. 18:08:50

@szkepi: Igen, mindenki addig okos, amig nem sétált át egy párizsi, brüsszeli vagy akár bécsi arab negyeden éjszaka...

stark (a fideszre szavaztam 2010ben) 2010.09.23. 18:09:34

@szkepi:

Te meg rendkívül buta.

Akikről te beszélsz, azok az iszlám fundamentalisták. Nem az arabok. Amit beszélsz, az nagyjából olyan szintű butaság, mint azt mondani, hogy az összes magyar katolikus, csak mert egy jó részük az. Vagy az összes fekete jó kosaras. Vagy az összes zsidó ügyvéd.

Nézd meg hány arab él az USA-ban, vagy Madridban! És ezek közül hány vett részt a terrortámadásokban? És mi van az ETA-val, és az IRA-val? Minden baszk és ír is terrorista akkor már?

Na és azok akik ott voltak a Dávid Király hotel felrobbantásánál? Azoknak most joga van az összes zsidót terroristának gondolni? Vagy nézzük a drogháborúkat Mexikóban! Akkor most az összes mexikói kábítószerkartell tagja?

Iszapszentkukac 2010.09.23. 18:10:13

@delano: persze-persze így van. Én is arra próbáltam rávilágítani, hogy nehéz általánosítani. Német barátomnak pl. a törökökkel van tele a... én a munkámból kifolyólag sokat járok Bécsben, hát ott is van/lesz velük elég baj...
De nem akarom szétoffolni, úgyhogy: on
:)

egerészölyv 2010.09.23. 18:11:23

Absz mellék, mi van az ENSz-jelentésben: az MTI megcenzúrázta, kifilézte, kilúgozta, lehazudta a lényegét.

stark (a fideszre szavaztam 2010ben) 2010.09.23. 18:11:52

@delano:
"Igen, okoz negatív tendenciát az arabok tömeges bejövetele - mivel jönnek velük a semmirekellők is, de azért ne húzzuk már rá minden arabra a terrorista jelzőt."

Khm... Olvasás és szövegértés kérlek. Előbb olvasol, aztán értelmezel, aztán válaszolsz.

Pista bá' 2010.09.23. 18:16:50

"Miután a segélyszállítmány még a tragikus összecsapások után is gond nélkül eljutott a Gázai-övezetbe, az is belátható, hogy a flottilla provokációja egyszerű antiszemita akció volt."

"A lényeg mindenképpen az, hogy Izrael veszítsen. Akinek pedig ez az egyszerű célja, az antiszemita."

EZEK ITT miféle kijelentések?

Mert magam budapesti magyar zsidó ember lennék, mégsem érzem magam, zsidó mivoltom ellen irányuló inzultusnak a törökök akcióját.

EZ MEG HOGY LEHET?

Szerintem úgy, hogy mind a mainstream média, mind pedig a blogok szintjén (úgy általában a közbeszédben) nagyon nagy hibát követünk el akkor, ha Izrael állam mindenkori politikai érdekeit teljes mértékben azonosítjuk a teljes zsidóság érdekeivel. Ez csak a cionista felfogás.

Szabad úgy zsidónak lennem, hogy nem értek egyet Izrael mostani bel- és külpolitikájával? Vagy akkor zsidó létemre én is antiszemita leszek??? Esetleg (kedvenc kamukifejezés) öngyűlölő zsidó???

Logan Grimnar 2010.09.23. 18:16:54

Izrael csak háborúban, a rokon népcsoport elpusztításában tud gondolkodni.
Az arabok a környékükön dettó hasonló mentalitásúak.
Hohgy ki kezdte, erről lehet vitázni, de nem érdemes.
Ha kiikszelnék egymást, teljesen elégedett lennék.

mréveiller 2010.09.23. 18:17:20

védjed őket biztos jól megfizetik

szkepi 2010.09.23. 18:18:37

@stark: mint ásvány olyan egyszerű vagy komám. 1. a dávid király hotelben nem civilek, hanem angol tisztek voltak. ha nekem nem sziompatikus valaki akkor nem lövöm le a péket, csak ha gyáva vagyok lerendezni vele. ez a baj ezekkel, hogy sunyi mocskos csürhe. ha elmész jeruzsálem arab részére a kosz megeszui őket , ha nem arabba mész, akkor tisztaság van. de viosszatérve a terrorra. Nem volt gyakori,. hogy az eta felrobbant egy kláűvézót turistákkal, vagy oliompiai sportolókat gyilkol, vagy bali diszkót robban akikről azt sem tudja kik. ezek azt hiszik a paradicsomban jobb lesz és a család kap 2000 dollárt egy "mátrirért" ilyenek. gyávák. primitivek, gyilkosok

SchA · http://katpol.blog.hu 2010.09.23. 18:19:27

"Ha egy hajó a Gázai-övezetbe akar szállítmányt juttatni, azt izraeli kikötőkön keresztül, teherautós szállítással tudja megtenni az ellenőrzés után."

List of commercial goods allowed for import into Gaza, April 2010
news.bbc.co.uk/2/shared/bsp/hi/pdfs/05_05_10_gazaimports.pdf

A hazai (szélső)jobboldal nem csinált semmi érdekeset a héten, hogy megint olyanról írtok, amiről lövésetek sincsen?

jaafar 2010.09.23. 18:24:16

Maradjunk annyiban, hogy a héber az egyetlen nyelv, amiben külön szó van az idegenekre. Akik nem zsidók. A GOY. Akkor ki az antiszemita? :-)

Ha az arabok többsége olvasná a Koránt és nem csak hallomásból ismerné, akkor nem robbantanának. Mert abban nincs ilyenre felszólítás. Értelmezniük kéne nekik is.
@delano: Szoktam ott sétálni. Semmi baj nincs. Sokkal segítőkészebbek, mint a helyiek.

Egyébként mi baj lenne, ha valaki a Liszt Ferenc téren imádkozna? És amikor a zsidók hanuka gyertyáznak a Nyugati téren? Senki nem csinálja nyilvánosan, csak ők.

2010.09.23. 18:24:40

Ez egy rendkívül - hm, hogy is mondjam - egyszerű elmére utaló írás.

stark (a fideszre szavaztam 2010ben) 2010.09.23. 18:25:44

@szkepi:

Ömm, akkor egy másik Dávid Király Hotelről beszélünk. Amiről én beszélek, ott csak huszonvalamennyi brit tiszt halt meg (ők voltak a célpontok) meg több mint negyven arab civil, és vagy húsz zsidó civil (ők voltak a járulékos veszteség).

Értelmezd már amit olvasol, nem hiszem el, hogy ennyire primitív vagy! Egy percig nem tagadtam, hogy vannak ilyenek. Úgy hívják őket, hogy Hezbollah, meg Hamasz. Nem úgy, hogy arabok. Az arabok az egy népcsoport, az Al-Kaida meg egy terrorszervezet, ami arabokból áll, húzzuk már meg a határvonalat!

Tudod, nem minden rovar bogár...

Ennél egyszerűbben nem tudom megmagyarázni. Ha ezt sem érted, akkor irány vissza a középsuliba olvasást és szövegértést tanulni.

ca2 2010.09.23. 18:26:35

A dolog ott indít, hogy a gázai blokád eleve nem jogszerű, tehát semmilyen akció nem lehet az, ami a gázai blokád fenntartását szolgálja.
Izrael évtizedek óta nem teljesíti az ENSZ vonatkozó határozatait arra hivatkozva, hogy ez jogában áll önvédelme érdekében. Ezzel lassan egy szintre hozta magát az olyan kormányzatokkal mint mondjuk a koreai kommunista rezsim ,meg az iráni forradalmi kormány, vagyis azokkal az országokkal akikről mindenki úgy gondolkodik, hogy megegyezni meg lehet velük, de minek, mert úgy sem tartják be a megállapodásokat.
Nyilván ez a megítélés tükröződik az ENSZ határozatban.

stark (a fideszre szavaztam 2010ben) 2010.09.23. 18:33:31

@szkepi: Arról nem is beszélve, hogy az ETA forgalmas utcákon robbantgatott autókat. Meg pont kávézókat robbantgattak. Ne hagyjuk ki a vonatokat sem. Bizonyára ez sokkal bátrabb dolog. És minden baszk az ETA tagja.

Csakúgy mint ahogy minden arab terrorista sejt.

stark (a fideszre szavaztam 2010ben) 2010.09.23. 18:44:43

@stark:
*Csakúgy, mint ahogy minden arab egy terrorista sejt tagja.

Sorry, utolsó mondat hülyén lett megfogalmazva.

stark (a fideszre szavaztam 2010ben) 2010.09.23. 18:53:27

Arról nem is beszélve, hogy a Hamasz hiába van nyugaton terrorszervezetként nyilvántartva, az Al-Kaidára lecsaptak, amikor azok Gázában szervezkedtek, mert... hát, mert az Al-Kaidát a Hamasz is terrorszervezetnek tartja...

tasavallan presidentti yön 2010.09.23. 18:56:49

Kezdjük mindjárt azzal, hogy mi a fasz köze van Izraelnek a Gázai-övezethez, és mit keres ott egyáltalán? Jóval túl van a saját, ez ENSZ által kijelölt és a tagállamok által elfogadott határain. Kb. mintha mi elfoglalnák Erdélyt.

Izraelt kurvára picsán kéne már rúgnia az ENSZ-nek vagy az USA-nak. Izrael ugyanis egy terrorista náci állam.

(És nem, semmi bajom a zsidókkal. Izraellel van. Két külön tészta.)

Muad\\\'Dib 2010.09.23. 18:57:53

Hazudsz Horváth Andor Márton, hazudsz...

"...Ez a hajó nem szállított fegyvereket, csak úgy tett, mintha szállítana..."
Nyilván ezért kürtöltek tele minden sajtót az indulás előtt azzal, hogy készséggel hozzájárulnak bármilyen ENSZ által végzett átvizsgáláshoz (persze, tudom, hiszen az ENSZ náczi)

"...A lényeg mindenképpen az, hogy Izrael veszítsen. Akinek pedig ez az egyszerű célja, az antiszemita..."
Izrael nem egyenlő a zsidókkal. Ráadásul ez a mocskos ferdítés csak azért válik itt be, mert nagyon kevesen olvassák a haaretz-et, ami hiba hiszen angolul elérhető a neten. És már sokan , sokszor kifejtették ezen izraeli lapban a véleményüket a gázai helyzetről nem éppen pozitív színben feltüntetve az izraeli vezetést.

soproni1 2010.09.23. 19:09:15

Izraelben is vannak elmebeteg konzervatívok, akik még ma is lóval szántanának.
A fegyver lobbi ott is erős, az arab oldalon is.
Ha a Balatonon minden második külföldi BMW-t ellopják, akkor azt mondják a külföldiek, hogy a magyarok ellopják a luxuskocsikat. Pedig csak pár magyar.

ralf 2010.09.23. 19:15:02

Az Izrael-kritikát én sem tartom feltétlenül antiszemitizmusnak. A sok kérdés mellett, amiket itt olvastam, bennem is felmerül egy, nem először: Miért van joga annak provokálni, aki gyenge, és miért nincs joga annak megvédeni magát, aki erős?

@Anti Anyag: "Meg kell állítani, át kell kutatni és ha nem fegyver, hanem segély tovább kell engedni."

Pontosan így van. Számtalan hajóval, különösebb hírverés nélkül pont ez is történt. De ha nem engedik az átvizsgálást, akkor nem derülhet ki, hogy segély, és nem fegyver.

"Nem pedig lelőni akit érnek, ráadásul ellopni a dolgaikat. Mégis mit vártak? Dicséretet? "

A vicc az, hogy (helyi információ) a katonáknál kizárólag pisztoly volt, semmi más töltött fegyver. Így meg az ember nem indul olyan helyre, amelyet szét akar lőni. Zsidókat sok mindennek szokták tartani, de hülyének azért nem. Valóban lövöldözés lett, de nem az izraeli katonák lövöldöztek.

Vannak izraeli katonai túlkapások, de speciel ez az akció igazi provokáció volt, aminek épp annak a helyzetnek a kialakítása volt, ami ki is alakult.

Gondolkodott már valaki azon, milyen érdekes: Judeából és Szamáriából nem lődözik Izraelt rakétákkal (na jó, néha), és Júdea és Szamária nincs semmiféle blokád alatt. Gázából lődözik Izraelt rakétákkal (ld. még a gyenge provokálja az erőset), és Gáza körül blokád van.
Szerintem aki ügyes, akár még összefüggést is felfedezhet.

szkepi 2010.09.23. 19:16:17

@stark: a Dávid király hotelben levő angol tiszt barátom az szerinted civil? az a megszálló hadsereg része. Ha a magyarokat megtámadják afganisztánban azt inkább meg lehet érteni, mint egy civilekkel teli tel avivi autóbuszt, vagy egy madridi pályaudvart, vagy egy mumbai hotelt, vagy egy bali diszkót, bvagy egy kenyai hotelt, vagy egy egyiptomi turista csoportot, vagy angol civileket, vagy izaeli sportolókat az olimpián, vagy római reptéren várakozókat, akik közt magyarok is voltak. ez a gyávaság csucsa. Most lefüleltek párizsban egy arab nőt, aki merényletre készült.

tobias2 2010.09.23. 19:16:57

Már korábban is írtam, hogy a zsidók ezt az egész ügyet közröhejbe fullaszthatták volna, ha halászhálót, kötelet, stb. tekernek a török hajók hajócsavarjára, aztán emberbaráti seítségben részesítik a nyílt tengeren rekedt szegény törököket. Ehelyett izomból oldották meg a kérdést, és most szenvednek.

Muad\\\'Dib 2010.09.23. 19:25:33

@ralf:
Nahát, még egy kamuzós...
"...A vicc az, hogy (helyi információ) a katonáknál kizárólag pisztoly volt, semmi más töltött fegyver. Így meg az ember nem indul olyan helyre, amelyet szét akar lőni..."
Akkor tessék megnézni jól azokat a "pisztolyokat":
www.youtube.com/watch?v=rVKb0M7u0HQ

Beefboneknock (törölt) 2010.09.23. 19:36:36

még egy blog amit a büdös zsidók pénzelnek

Izomagyu 2010.09.23. 19:51:14

IZRAEL, FUCK OFF!

JEWS, GO HOME!

Espada (törölt) 2010.09.23. 19:51:44

@jaafar:
"a héber az egyetlen nyelv, amiben külön szó van az idegenekre"

A japánban is van, a gajdzsin

Mielőtt ilyet állítasz nézz előbb utána

Izomagyu 2010.09.23. 19:52:35

Ne is írjatok, zsidókkal nem vitatkozom!

gerebje 2010.09.23. 19:52:56

Miért kell állandóan ez a szánalmas provokáció? Ráadásul a magyar sokkal bölcsebb annál, hogy ne lássa át rögtön az egészet. Tök véletlenül éppen ma tárgyaltam arab és török ügyfelekkel és egy ismerősömnek pont arról meséltem délután, hogy élmény a kiegyensúlyozottságuk, derűjük, világnézetük. Komolyan irigyeltem őket. Ugyanezt mondhatom tapasztalatból a zsidókkal kapcsolatban is. A hulladék, beteg lelkű emberben tök mindegy milyen vér folyik, azt ők is ugyanúgy kivetik maguk közül. Tényleg szánalmas ez az állandó próbálkozás, hogy összeugrasszák az egyébként évszázadok óta együtt élő népcsoportokat itt Európában 65 évvel a II.VH után. Ennek biztos oka van. Fenn kell tartani a feszültséget, gondolom ez jó biznisz, megélhetés és kétes kimenetelű politikai „kaland” valakiknek…

Izomagyu 2010.09.23. 19:53:42

Tegnap bele léptem egy zsidóba.

Ja, nem is, egy kutyaszarba.

Valahogy mindig keverem a kettőt.

Pista bá' 2010.09.23. 19:58:31

@Izomagyu: "IZRAEL, FUCK OFF!

JEWS, GO HOME!"

Nos, kedves blogíró!
Ugyan sokan leírták már, de én is még egyszer elmondom, hátha belefér a fejedbe.

Idézett hozzászóló első mondata NEM antiszemitizmus, a második viszont AZ.

Érted a különbséget? Jó lenne, ha megjegyeznéd, mert az antiszemitizmus erősödése nagyrészt annak köszönhető, hogy a kettőt a hivatalos propaganda próbálja egybemosni.

Na.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.09.23. 20:02:21

neha ugy erzem, raferne az orszagra egy izraeli megszallas, hogy ennek a sok kis buzzancs zsidogyulole seggfejnek igaza legyen..:-DDD

mert maskulonben soha nem lesznek masok, csak kaffogo kis korcsok:-D

olvasni sem tudtok, baromarcuak..

ti vagytok magyarok???
ti??:-DDD

kuki123 2010.09.23. 20:04:41

"amely az eset egyik oldalát teljesen elfedi?"

zsidó vagy bazdmeg?

persze indexre egyből kikerült a fajvédő írás

abc2 2010.09.23. 20:05:17

Antiszemita vagyok: tehát nem szeretem a zsidókat. De mit is szeressek rajtuk? Az állandó békevágyukat, a konstruktív hozzáállásukat a dolgokhoz, az abszolult korrekt hozzáállást bármihez? Nem kéne gy kicsit gonolkodni mielőtt bármi baromságot leírtok??
Nem vagyok antiszemita: szeretem a kollégámat, aki zsidó, mert jó ember, szeretem a családját, mert jó fejek, szeretem a szüleit, mert nem cionisták, és inkább vallják magukat Magyarnak, mint zsidónak- a hanukát, és egyéb ünnepeiket persze mindig megülik, és eszük ágában sincs a MÁV-ot perelni, mert tehetséges emberek, és maguktól is összedolgozzák azt a pénzt amiből szépen megélnek...

Na most akkor mi a fasz van??

Hix__ · http://hix--.blog.hu 2010.09.23. 20:18:40

"védte magát, hiszen a nemzetközi vizek problémáját leszámítva pusztán taktikai hibát követett el a katonai akció során"

Ilyet hogy tudsz leírni?

Látom, hogy megy a zsidózás, de én azt mondom, hogy tökmindegy melyik ország hadserege csinálta ezt. Meghalt egy csomó ember. Nem világos? Ez nem egy elbagatellizálható taktika hiba. Ilyennek nem szabadna megtörténnie. Az, hogy most papírra vetették hogy ez hülyeség volt, messze nincs arányban azoknak az embereknek az életével.

Ha pedig másik emberek papírra vetnek olyan dolgokat, hogy tilos kaját vinni a csóróknak, akkor ott sem stimmel valami. Erre csak a leghülyébbek hihetik azt, hogy az a megoldás, hogy lelövünk néhány embert.

Mert ez történt, ha lehámozod a politikát, meg a különböző világnézeteket, meg az egyéni szimpátiákat.

És közben a többség drukkol valamelyik csapatnak, vagy legalábbis valamelyik ellen. Hátha eljön majd a nagy nap, amikor majd egy mindenek felett álló testület kimondja, hogy kinek volt igaza és ki volt a geci. A helyett, hogy ne lőjünk le néhányat azok közül, akik kaját visznek embertársaiknak.

Beszélő állatok kertje.

soproni1 2010.09.23. 20:26:02

@az igazi Sipi:

Ne szórakozz ! Izraeli megszállás ? Itt ?

Akkor lenne mezőgazdaságunk, meg normális oktatás, egészségügy ! Ki akarhat ilyet ? Akkor már inkább legyünk palesztinok, azok sem szeretnek dolgozni !

jozicsenko 2010.09.23. 20:29:54

Horváth Andor Márton: te az a fajta gyerek vagy ugye, akinek ha ellent mondanak, akkor az egy büdös náci?

"Miután a segélyszállítmány még a tragikus összecsapások után is gond nélkül eljutott a Gázai-övezetbe" qrvára nem jutott el gond nélkül, minden bajuk volt, ha nem lett volna az egyértelmű "náci" felhördülés a világ nem zsidó részéről, soha az életben nem jut be semmi Gázába

"az is belátható, hogy a flottilla provokációja egyszerű antiszemita akció volt" persze: aki ellent mond, náci

"Ha egy hajó a Gázai-övezetbe akar szállítmányt juttatni, azt izraeli kikötőkön keresztül, teherautós szállítással tudja megtenni az ellenőrzés után. ": mostmár, hogy van baj, gond, botrány: elötte símán ellopták a zsidók...

"A lényeg mindenképpen az, hogy Izrael veszítsen. Akinek pedig ez az egyszerű célja, az antiszemita." nem antiszemita: a zsidó és az arab egyaránt szemita (Sémi) nyelv: önmagukat hogy utálnák? :-) izraelt igen, az egyértelmű: betolakodó agresszív hódítók, akik a palesztinokat elzavarták: de egy arab/palesztin nehezen lesz antiszemita...

Tóth Ágas 2010.09.23. 20:30:43

ja értem, az ENSZ antiszemita.

hát ez olyan szép, hogy ehhez nem kell semmit hozzátenni.

dajan 2010.09.23. 20:33:55

Megdöbbentő, hogy mennyi ostobaságot írtok!
1./ Izraeli katonák nem támadták meg őket, hanem amikor a hajóra léptek, hogy átvizsgálják az árut akkor őket támadták meg!
2./ Nem ellopták a laptoppokat, hanem azért vették el, hogy a terror -kapcsolatokat ellenőrizzék a gépeken és képzeljétek el találtak is.
3./ Az " elfoglalt területekről "- mindent Izraeltől kapnak ezek a területek. Méghozzá ingyen.Víz-villany és egyéb generál módozatok.
Milyen jó lenne nekünk is egy ország aki eltartana bennünket, de nekünk nincs ilyen szerencsénk, mi tartjuk el a sok naplopót és itt a politikusokra is gondolok!

Muad\\\'Dib 2010.09.23. 20:41:19

@dajan:
Jajj, imádom, amikor valaki ilyen ostobán hazudik.
"...2./ Nem ellopták a laptoppokat, hanem azért vették el, hogy a terror -kapcsolatokat ellenőrizzék a gépeken és képzeljétek el találtak is..."
Akkor nézzünk teljesen autentikus izraeli forrást:
"Military Police arrested an Israel Defense Forces officer suspected of stealing laptop computers from activists aboard the Gaza-bound aid ship raided by Israeli commandos in May and selling them to other officers.
The officer allegedly sold the computers to a friend, who in turn sold them to friends of his. Three officers who are suspected of having bought the computers have also been detained for questioning... "
www.haaretz.com/news/diplomacy-defense/idf-soldiers-suspected-of-theft-from-gaza-flotilla-ship-1.308862

soproni1 2010.09.23. 20:44:16

@dajan:

Az inaktívakat ( közalkalmazott, nyugdíjas, munkanélküli ) azért segítjük egy kicsit.

Hagrid 2010.09.23. 20:46:36

"A lényeg mindenképpen az, hogy Izrael veszítsen. Akinek pedig ez az egyszerű célja, az antiszemita."

Nem én vagyok az első, de ez orbitális baromság. Izraelt nem támogató európai zsidók ezrei is antiszemiták? Stephen Fry pl.? Aki a zsidó embereket mind gyűlöli válogatás nélkül, az az antiszemita.

kvadrillio 2010.09.23. 21:09:29

...és Izrael továbbra is megállítja a segélyhajókat.........:)

Rwindx 2010.09.23. 21:28:36

@az igazi Sipi:
Te mennyire szánalmas patkány vagy, mindig meg tudsz döbbenteni. Újra és újra, pedig az ember azt hinné nincs lejjebb.

inautentikus 2010.09.23. 21:30:41

@jaafar:
Te vagy itt a legszórakoztatóbb, mert nem tudni vélt dolgokkal magyarázod az akármilyen véleményed, hanem többnyire általad tapasztaltakhoz hasonlítod. Gyönyörű példája annak, hogy a prekoncepciódtól nem látod a saját tévedésed.

Goy jelentése eredetileg nép. Úgy használják, mint "többiek". Hasonlóan, mint keresztény a nem keresztényre: pogány. De érdemes észrevenned, hogy te meg az "idegen" szót használod arra, amire ők a goyt. Ezzel is érvelsz. A szavakon lovagolsz, úgy ahogy az a fekete-fehér világképedbe illik.

"Ha az arabok..."
Az arab az egy etnikum, mint a cigány. Van arab zsidó is. Amire te gondolsz az muzulmán. Ha én muzulmán lennék is, nem lennék arab.
Látszik, hogy életedben nem láttad a Koránt, csak hallomásból ismered. Alig lehet belőle összefüggő gondolatokat kihalászni, inkább olyan, mint egy hosszú vers. A Koránt skandálás szerűen lehet mormolni, és magyarázók által értelmezni. Ki-hogy magyarázza. Hogy az Újszövetségre is kitérjek: sehol sincs az leírva, hogy aki nem keresztény hívő az: kínoztassék meg, küldjünk rá gyerekhadsereget stb.
A középkorban ez volt a trendi, most más.

"És amikor a zsidók hanuka gyertyáznak a Nyugati téren? Senki nem csinálja nyilvánosan, csak ők."
Néhány ellenpélda: Karácsonyfák szerte a városban, fakeresztek a városban, különböző keresztény irányzatok énekelgetése-szónoklása-térítése a köztereken, március 15., október 23., augusztus 20. Más is nyilvánosan ünnepli a saját ünnepeit -legyen az keresztény, magyar stb.- és senkit sem zavar. Téged 1 valami zavar, 1 valami szúr neked szemet: ha a zsidó csinálja.
Miért? Mert antiszemita vagy. Tehát a visszatérő "ki az antiszemita?" kérdésre ez a válasz. Egyet viszont nem értek:
mit kell ezen szégyellni? Legyél önazonos.

avram iancu 2010.09.23. 21:44:19

Hatalmas butaság, hogy aki segélyt visz Gázába, az antiszemita.

icceman 2010.09.23. 21:45:56

Íme egy újabb elmebeteg poszt, tele féligazságokkal.
Van egy tippem: írjatok sok hasonló ökörséget és még több lesz az antiszemita.

gen. petraeus 2010.09.23. 21:54:00

@flea: ott a pont, oriasi a kulonbseg az izrael allam politikajat tamadok, az izrael ellenesek es az antiszemitak kozott, a posztiro sima propagandat folytat.
Izraelnek joga volt megallitani a hajokat, a torokok ellenalltak, mire szamitottak? Ettol fuggetlenul nem neveznem az aktivistakat antiszemitanak joreszuket meg izrael ellenesnek sem.

Éhesló 2010.09.23. 22:13:28

No ez megvolt.
A strigulát behúzták, a penzum megvolt.
Lehet menni a kasszához.
Holnapra mi a feladat?

flimo13 2010.09.23. 22:13:44

Teljesen feleslegesen keverted bele az antiszemitázást, mert azt leszámítva igazad van.

gerebje 2010.09.23. 22:13:58

"Íme egy újabb elmebeteg poszt, tele féligazságokkal.
Van egy tippem: írjatok sok hasonló ökörséget és még több lesz az antiszemita."

Hát erről van szó sajnos, ahogy picit följebb firkáltam. Ezért kerülnek föl "véletlenül" ezek a értékes posztok a piacvezető, vagymi hírportál kiemelt helyeire...

ReTeTTeTe 2010.09.23. 22:24:20

"antiszemita provokacio" :)) A jelzo igencsak hatasvadasz..
Es mi az, hogy ugy tettek, mintha fegyvert szallitananak? Azt hogy kell? Nyilvan majd stukkereket fognak csempeszni, mikor az egesz vilag rajuk figyel..
Sztem egyszeru provokacio volt, amibol Izrael csak szarul johetett ki:
- atengedi a hippiket -> gyozelem hippi oldalon, gyenge izrael blabla
- feltartoztatjak oket -> mindenki hoborog a zsidok szemetsege miatt

gipsz1234 2010.09.23. 22:26:23

@Izomagyu: Sikrtelen kis pöcs lehetsz. Szánalmasak azok az emberek akik másokat kizárólag azért gyúlölnek mert más etnikumhoz vagy néphez tartoznak. Legyen szó zsidóról, muzulmánról, feketéről, cigányról, románról, szlovákról stb. Tetteik alapján kell megítélni az embereket. Nekem mint sok más honfitársamnak a fenti felsorolásból több emberrel van munkakapcsolatom. Nem a bőrszínük vagy az alapján alkotok véményt róluk hogy mely országból származnak.

ReTeTTeTe 2010.09.23. 22:30:19

@ReTeTTeTe: na bazze, most hogy tovabbolvastam, latom, hogy ugyanazt irta le a posztolo is, mint en
maradok inkabb a 2-3 soros velvet kommenteknel, szorakoztatobbak is, es hamar el lehet olvasni oket :)

ReTeTTeTe 2010.09.23. 22:35:28

@ReTeTTeTe: na latszik, hogy elobb kommenteltem, mint vegig olvastam volna, de attol meg a kritika el :)

koschwarz 2010.09.23. 22:37:38

mindegyik oldalnak megvan a saját szempontjából elfogadható oka a tetteire, és egyébként mindegyik oldal nyomorult soviniszta. egyik sem jobb a másiknál. faxom ebbe a hülye világba.

ralf 2010.09.23. 22:43:58

@inautentikus: Teljesen egyetértek. A személyiségen, és nem a nemzetiségen múlik, hogy valaki milyen ember. Mint látjuk, még a magyarok sem egyformák.

Egyébként például a krisnások is szoktak vonulni európai fővárosokban. Nálunk valószínűleg kövekkel dobálnák őket.

És még valami: az iszlám szerint a hitetlent meg kell téríteni, ha nem sikerül, meg kell ölni. Ám a keresztények, zsidók, egyszóval az egyistenhívők nem számítanak hitetlennek. (Ne az Egri csillagokból induljatok ki!) A keresztény szent könyvekben viszont sehol nincs leírva, hogy azokat, akik nem fogadják el a hitet, meg kell ölni. Oszt mégis, az amerikai indiánok, az afrikaiak érdekes dolgokat mesélhetnének.

Persze félreértés ne essék: akik ezeket csinálták, nem igazi keresztények, ahogy a terroristák sem igazi muszlimok.

gipsz1234 2010.09.23. 22:44:00

@Muad\\\'Dib: Az angol nyelvű idézet (ami egy izraeli website-on jlent meg ugyebár arról szól hogy a katonai rendészet őrizetbe vett
katonát akit azzal gyanusítank hogy a segélyhajón lévő aktivisták több laptopját ellopta és azokat eladta más katonáknak akik továbbadták azokat barátaiknak. Három katonát akikekt gyanusítanak a comupetervásárlással szintén kihallgatnak.

Mit bizonyít ez az írás. Van aki azt vonja le belőle hogy loptak, más meg ezen felül azt azt is kiveszi belőle hogy a sajtó Izraelben nem hallgatja el a dolgot.

Nádasi Balázs 2010.09.23. 22:49:05

@jaafar: ógörög-nem az: barbár
keresztény-nem az: pogány

Az nagyon vicces, hogy bizonyos helyeken elterjedt szokás, kijelenteni valamit, hogy az úgy is van, ezzel megmagyarázva valamiféle prekoncepciót, aminek az alapja a hit abban, hogy az valóban úgy is van:)

gipsz1234 2010.09.23. 22:49:21

Nem akarok sem a muzulmánok sem a zsidók védője lenni (Vicces is lenne ha rám lennének szorulva) de a muzulmánok (több mint
1 000 000 000 ember) döntő része nem terrorista és a zsidók döntő része is ugyanolyan átlagember mint mi

zsoltix 2010.09.23. 22:49:38

''Ez a hajó nem szállított fegyvereket, csak úgy tett, mintha szállítana.'' Huha. Ezt hogy csinaltak? :)

Muad\\\'Dib 2010.09.23. 22:51:31

@gipsz1234:
Mondd elolvastad mire írtam? Valaki azt találta hazudni, hogy nem loptak semmit ("2./ Nem ellopták a laptoppokat, hanem azért vették el, hogy a terror -kapcsolatokat ellenőrizzék a gépeken és képzeljétek el találtak is"). Megcáfoltam az állítását. Ennyi. Se több, se kevesebb.

Jerky_Master 2010.09.23. 22:58:05

@sanyisanyi: legfeljebb a magadfajta utálja a zsidókat.

@jaafar: nem, nem véletlen, hogy 2000 éve üldözik őket. mindig is, azóta különösen, mióta egy reform rabbi (Jesua ben Jozef) megkavarta az indulatokat, szóval mindig is voltak irigy, frusztrált, "kispöcsű", ostoba, agresszív, gyűlölködő, szűklátókörű alakok.
csak azt ne mond, hogy kb. 5,8 millió zsidó ipari módszerű lemészárlása, közte 1,5 millió gyereké, bármivel is indokolható.

Zig Zag · http://lemil.blog.hu/ 2010.09.23. 23:02:10

@SchA: Szvsz. nekünk is meg kéne akadályozni a árumozgást mondjuk Szlovákia felé. Ha megy egy kamion, feltartóztatjuk, a sofőrt elfogjuk, az árut elkobozzuk (éberség: hátha van benne fegyver, vagy fegyverré alakítható dolog!) a szállítóeszközt esetleg továbbhasznosítjuk. Minden péntek 13-án pedig eseti alapon saját belátás szerint eldöntjük. hogy mi az ami továbbmehet.
Mit szóltok hozzá? Jó az ötlet?

Greenman-in-greensuit 2010.09.23. 23:35:58

aha, simán megengedhető.
Csak a tisztánlátásért.
Tudod mekkora Szentes városa? Akkora az övezet is, csak két millióan lakják. Úgy tekints rá mint egy szabadtéri börtönre.

Jerky_Master 2010.09.23. 23:41:14

@Greenman-in-greensuit: aha, és ki tehet róla? esetleg a Hamasz, amelyiknek feltett szándéka Izrael elpusztítása, és tettek is erről, amikor 2006-2008 között kb. 7000 rakétát lőttek át izraeli városokra, előtte pedig öngyilkos merénylők hadát indították izraeli civilek ellen, csúcspontja 2000-ben volt, amikor hetente robbantottak fel buszokat, éttermeket. Ha ezt Izrael kicsit nehezményezi, ne csodálkozz. Érdekes, a Fatah által ural Ciszjordániában nincs ilyen helyzet, "szabadtéri börtön". Nehéz a bejutásuk Izraelbe, mert azok is megérik a pénzüket, de nem lehetetlen. Sokan átjárnak dolgozni, Ramallah pedig simán fejlett város. Úgyhogy te eleve hazugságból csúsztatsz és keltesz gyűlöletet.

tundrazuzmo (törölt) 2010.09.24. 00:14:18

Én tudom a megoldást az ENSZ, Izrael és az arabok problémájára, de nem mondom meg.

tundrazuzmo (törölt) 2010.09.24. 00:32:33

@Greenman-in-greensuit: Te szentesi vagy? Irigyellek, hogy egy 360 négyzetkilóméteres városban élsz. Pedig az alábbi képen látszik, hogy mekkora maga a város (a rózsaszín), és mekkora a közigazgatásilag hozzá tartozó terület (piros keret). Nem illik torzítani!

www.icicom.hu/teruletfo/pictures/szentter.jpg

jaafar 2010.09.24. 00:38:56

@inautentikus: Libanoni vagyok. És muszlim. De vannak zsidó barátaim is. És ők is elítélték az izraeli akciót.
Tehát a Korán olvasásról inkább nem vitáznék veled, de recitálni szokták. És nagyon is ki lehet belőle hámozni értelmes mondatokat. Valóban a magyarázatok sokat segítenek.
A goy és a pogány nem helytálló, mivel a zsidók nyelve a héber. A keresztényeké mi? A latin? És a zsidó nem csupán vallás,hanem népcsoport. Hiszen a zsidó vallás nem térítő. Születés által predesztinált.
Bocsánat, de ebben az országban téged zavar a karácsonyfa? A kereszt? Magyarország keresztény többségű állam. Én azt mondtam, hogy csak a zsidó ünnepel nyilvánosan. Láttál már Ramadan-t ünneplő embereket utcára vonulni?

@Jerky_Master: Senki nem állította. De látod, te már megint a holocausttal jössz. Ki említette? Nektek ez az egy vesszőparipátok van.

tundrazuzmo (törölt) 2010.09.24. 00:42:31

@Greenman-in-greensuit: A wikipedia szerint két népsűrűségi adatot ajánlok figyelmedbe:
1. Gázai övezet: 3823 fő /négyzetkm
2. Budapest: 3278 fő /négyzetkm

Eszerint én is egy börtönben élek, ugye?
Ezt a Szentes témát te gugliztad össze, vagy más haverjaid is terjesztik? Ha csak te hibáztál, akkor rendben, ha a haverok is terjesztik, akkor légyszi szólj nekik, hogy üzeni a tundrazuzmo, hogy tanuljanak meg számolni!

jaafar 2010.09.24. 00:54:24

Szerintem a gyűlölködés helyett arra kéne rájönniük a zsidóknak és az araboknak, hogy egy tőről fakadnak. És összefogni.
Na attól mentse meg a keresztényeket Allah! :-)
Az araboknál az olaj, a zsidóknál a bankvilág. :-)))

átlátó 2010.09.24. 00:54:55

Arról az Izraelről van szó, amelyik az akkor még appertheid Dél-Afrikától vette a Vizet a nem létező atombombájához?

guszti 2010.09.24. 02:11:50

Egy paranoid, mára valóban mániákusan erőszakossá vált hatalomról van szó. Én értem, hogy 50-60 évvel ezelőtt jó ötletnek tűnt ez az egész, válaszul a hitlerájra, senki nem gondolta hogy azért a kietlen sivatagért majd ekkora hiszti lesz. Aztán lett, kiderült hogy az addig ott élő népeket semmibe venni azért mégsem kéne. Csakhogy ott már akkor is tábornokok voltak vezető pozícióban, ráadásul hamar ráéreztek arra, hogy nagy biznisz ám nekik ebben megerősödni, és dominálni a világ "védelmi" piacát. A legszarabb az ebben, hogy tettek is jócskán ennek a piacnak a bővüléséért, annyi gonoszságot engedtek meg maguknak a világ többi népével szemben - pusztán azon az alapon hogy okosabbak, ettől azt már nekik szabad - hogy valóban lett okuk félni, aminek meg a dífensz biznisz örült. Most nekik rettegni kell, egyrészt mert haragosaik vannak, másrészt jól lehet élni a rettegésből. Csak az a baj hogy a zsé náluk marad, rettegni meg az egész világnak kell miattuk. Elég egy - azóta fiatalkorú megrontásáért leváltott és elítélt - elnök látogatása, (egy betonszarkofágba öntött régi zsinagógából kialakított ellen-terroháza megnyitása alkalmából), és pár napra Budapesten is majdnem ki kell hirdetni a statáriumot, helikopterek cikáznak a belváros felett, és hadseregnyi rendőr vigyázza az egyébként iszonyú tahó és értelmetlenül agresszív difenszkrút.

Mert a helyzet ez: az átlag izraeli katona megszokta hogy mindenhol utálják, ahova nehéztüzérséggel kopogtat be, ezért alapból csak agresszíven képes viselkedni. Azt a hajót is úgy sikerült megszállni, mintha azon legalábbis fertőzött zombik utaznának, szóval egy cseppet sem csodálkozom, hogy kitört a csetepaté. Ráadásul így utólag úgy tűnik, ez sem véletlenül történt. Mi kérem kemények vagyunk mint a vídia, tőlünk tesség rettegni. Vagyis a kulcs a megfélemlítés, a rettegésben tartás. Welcome to the land of terror. Gratulálok.

stratez 2010.09.24. 05:09:48

Emlékeztetőül Sárdobálónak. Tán nem kellene páros lábbal felrúgni Izraelnek az ENSZ BT a megszállt területekre vonatkozó határozatait már évtizedek óta, nem kellene sunyi módon újabb és újabb zsidó telepeket létrehozni Jeruzsálem arabok lakta részében és Ciszjordániában, miközben békéről papolnak. És nem kellene gyerekeket, nőket gyilkolászni Gázában, Libanonban, és egyáltalán nem kellene egy népet elűzni a saját szülőföldjéről, háborús és emberiségellenes bűncselekmények sorozatát elkövetni, miközben ájtatosan forgatja szemeit és napestig holokausztozik. És akkor tán nem kellene flottillákat sem indítani Gázába.

tobias2 2010.09.24. 06:40:05

www.youtube.com/watch?v=y83kGgBacag

Itt tanulmányozható a muzulmánok a feleségverési etikettje: "Allah megtisztelte a feleségeket a verés intézményének bevezetésével."

Romboljuk le a modern világot... (törölt) · http://www.youtube.com/watch?v=9vq63q45qfk 2010.09.24. 07:03:14

Mi a fasz van? Izrael koncentrációs táborokba zárt kurvasok embert te állat fasz bazmeg, ezt kritizálni antiszemitizmus?

sprenczl 2010.09.24. 07:21:20

Metszett apartheidikéim sem különbek a náciknál, araboknál...

szkepi 2010.09.24. 07:23:42

azért ha nem heccelnék a palezstinokat és fizetnének a merényletért és nem állan a háttérben egy két nagy arab ország, ha ezek a népek tized annyira szeretnének dolgozni mint a szomszédban a zsidók akkor valóban virágzó turizmussal, gazdasággal tűnne ki. ez nincs igy, mert azok az arabok, akiknek hatalmas ásványi kincs készletük van, kiaknázzák, de amugy nem a munka dandárai. lusták, erőszakosak. Mellesleg tunézia megprobál a melo,a haladás utján ténykedni. látszik is az ereménye

Blogger Géza 2010.09.24. 07:29:02

@ralf: Ne hazudozz, krisnások rendszeresen szoktak felvonulni Budapesten, és még soha nem hallottam, hogy bárki megdobálta volna őket. Pláne nem kővel.

Segélyszállítmány szállítása meg mitől provokáció? Ha tengeri úton akarnak segélyt szállítani egy tengerparti területnek, logikus, hogy az ottani kikötőbe mész. És nem egy izraelibe, ahol aztán ellopják, ami nekik tetszik, és azt engedik tovább, ami nekik tetszik. És az akció előtt SEMMIFÉLE hajót nem engedtek eljutni Gázába, nem átvizsgálásról szólt a játék, hanem a blokád fenntartásáról.

Ennyi erővel a zsidók is provokáltak a 30-as években, mert mondjuk túl sok bankházat tulajdonoltak, ezért jogos volt megritkítani őket.

mréveiller 2010.09.24. 07:30:37

Horváth Andor Márton: filoszemita

Blogger Géza 2010.09.24. 07:34:30

@szkepi: Mintha kicsit magadnál mondanál ellent. Vagy Tunéziát is elfoglaltak közben a zsidók?

Amúgy vicces, mert az ókorban a zsidókat tartották lusta, dologtalan népnek, a sok ünnep meg szombat miatt, most sikerült nekik áttolniuk ezt az előítéletet az arabokra egyesek fejében. :)

Senkifia 2010.09.24. 07:34:40

Érdekes,ahogy a kedves posztíró elfelejt tényeket. Úgymint: Izrael NEMZETKÖZI VIZEKEN támadott meg fegyverekkel török zászló alatt hajózó flotillát. Ezt mikor szomáliaiak csinálják, pénzszerzés céljából, kalózkodásnak nevezi a világ,és fegyveres erővel lép fel ellene. Az nagyon szép érv,hogy "Igen, de biztos tovább ment volna a Gázai övezetbe" és akkor jézusmária. Viszont ez akkor is ürügy. Ha eszük lett volna, és nem felsőbbrendűen komplexáltak az izraeliek, megvárják, amíg a flotilla valóban izraeli határra ,illetve felségterületre ér. És akkor lehet mondani jogosnak a katonai akciót. De a nemzetközi jog (akár hadi jog) melyik passzusa mondja azt,hogy egy állam nemzetközi vizeken megtámadhatja egy másik ,elvileg semleges,illetve szövetséges állam hajóit,fegyverrel?Ja hogy semelyik? csak a "szeény izraeliek" azt hiszik,nekik mindent szabad. Az a baj,hogy változik a trend,és ezt az izraeli külpolitika mintha nem venné észre. 10-15 évvel ezelőtt ha ilyet csinált, senki egy büdös mukkot nem szólt volna. Se az ensz, se más.Mert jéééézusmária antiszemitizmus, nácifasiszták,holokauszt, stb. Csak izrael pechére a világ töke kezd tele lenni ezzel a süket retorikával(hálistennek). Ami arról szól, amit a kedves posztoló is prezentál:hogy ha egy hülyére, aki történetesen zsidó származású, azt mondja valaki,hogy hülye, akkor az az illető nácifasiszta,holokausztkívánó antiszemita. Pedig csak egy hülyére mondta azt hogy hülye. És nagyban ugyanez megy. Hogy jaj !!! antiszemita provokáció az,ha bárki nem ért 100%osan egyet Izraellel. Pedig ez nem így van.Ilyen egyszerű ez. Le kéne már szokni erről, mert qrvára kontraproduktív.

sidorovich 2010.09.24. 07:46:22

@Senkifia:

Le is fognak szokni erről, rövidesen. Izraelt az USA tartja fenn, ahogy szűkül az amcsi gazdaság, úgy fogják felülvizsgálni szépen ezt a furcsa szponzorálást. Az amerikai adófizetőknek már most tele a tökük, hogy míg a válság idején mindenkit kisegítettek csak őket nem, Izraelnek eközben alanyi jogon jár az a pénz, amit ők kerestek.

Egy szar kis ország képzel magáról túl sokat; fel fognak ébredni ők is, ez a dolgok rendje. Ahogy az oroszok elzavarták őket a picsába, úgy fogják az amerikaiak is, aztán lehet gondolkodni azon, hogy miből lesz pénz az IDF-re, a nagy testvér dollárjai nélkül.

Oberjunker 2010.09.24. 08:00:56

Kedves Marci!

Pár dolgot kihagytál:
1. nemzetközi vizeken támadott a zsidó brigád
2. Segély szállítmányt
3. Fegyvertelen embereket GYILKOLTAK meg.

De te csak fújod hogy mindenki antiszemita (szerintem nem is tudod mit jelent) aki a szegény, ártatlan zsidókra rosszat mer akárcsak szólni is. Tipikus példája vagy a mai liberális idiótáknak.

Senkifia 2010.09.24. 08:01:00

@sidorovich: azért szólnék,hogy az orosz oligarchák 95%a zsidó származású...Hodorkovszkijék,meg stb :) tehát azért annyira nem zavarták el őket. Illetve egy részük azért ott maradt.És az eléggé befolyásos részük.

Oberjunker 2010.09.24. 08:18:35

javít: Segélyszállítmányt

azallamenvagyok 2010.09.24. 08:19:48

namostakkor tessék ugyanezt a posztot megírni a magyarországi kisebbségi kérdések kezelését elítélő nemzetközi megnyilvánulásokról, a magyar társadalmat egyoldalú információk alapján rasszistának kikiáltó nyilatkozatokról, újságcikkekről is...

az összesről

egyesével

Leonce 2010.09.24. 08:21:05

Mit is akarsz ezzel mondani posztoló?
Hogy az ENSZ antiszemita?

Bátor állítás.

hattyú 2010.09.24. 08:23:15

Mindig vicces és mérhetetlenül szánalmas amikor valaki leírja a "magyar", "zsidó", "lengyel", "fradista", "jobboldali", "anarchista", "katolikus" stb. szavakat és ezekhez konstans tulajdonságokat rendel hozzá. Hiába van minden csoportra egy-egy általános definíció, mellyel egy-egy tulajdonság és jellegzetesség meghatározható, ugyanakkor mindegyikbe emberek tartoznak, melyek ráadásul a mai posztmodern világban több identitással is rendelkeznek. Tehát egy zsidó, fradista, meleg, jobboldali erdész tagja lehet az antiszemita, homofób klubnak szombat esténként. Ha írsz róla, akkor csak róla fogsz írni és róla tudsz írni egy történetet, ami szólni fog picit minden csoportról és a fent említett alap-jellemzőkről is, de nem lesz általános érvényű. Csak ezt nehéz elfogadni, mert így meglátod a többiekben az Embert és nehezebben fog menni a hőbörgés, gyűlölködés és a zsigeri politizálás.

SZDSZPistike 2010.09.24. 08:37:19

HAM írása pedig provokáció!

Szerinted öcsém, miért visznek segélyeket oda, azok az emberek közé, ahová még friss vizet sem engednek be a megszálló(!) katonák?

Persze, provokáció volt. Igen. Persze
Bezzeg ha izraeliek robbantanak, az jogos önvédelem? Még ha civilek is halnak meg, ugye?
en.wikipedia.org/wiki/King_David_Hotel_bombing

Kettős mérce. De ezt már megszoktuk. Csak lassan az egész világ megismer titeket

Serio (törölt) 2010.09.24. 08:38:46

Mi ez az orbitális ostobaság, hogy antiszemita akció?! Ez, ha elfogadjuk, hogy szándékos provokáció történt, akkor is egy HADPOLITIKAI akció volt, amit egy állam egy másik állam ellen irányított.

Antiszemita az, aki gyűlöli "a zsidókat", vallási vagy etnikai alapon. Ez a halmaz NEM egyezik azokkal, akik Izraelt ellenséges államként tartják számon.

Törökországnak sok oka van arra, hogy Izraelre kevés szívélyességgel tekintsen. Az "antiszemitizmus", mint a rasszizmus egy formája, NINCS ezek között.

Vagy akkor a náci Németország ellen harcoló Amerika "németgyűlölő" volt? Az 56-os forradalom "ruszofób"?! Ne csináljatok nagyobb hülyét magatokból, ballibák, mint amekkorák vagytok. Ez röhej.

hapsi 2010.09.24. 08:39:59

@szkepi: Azokban a toronyházakban, ahol javarészt zsidók béreltek irodákat, hány zsidó áldozat volt? Hogy is van ez?

SZDSZPistike 2010.09.24. 08:53:11

@szkepi: "a Dávid király hotelben levő angol tiszt barátom az szerinted civil? az a megszálló hadsereg része."

Jajj, de buta vagy. Csoda, hogy olvasni tudsz! Tudsz olvasni? Számolni? Milyen országot szálltak meg? Amelyiket még ki sem 'kiáltottak'? Amit be sem települtek, amit egyébként erőszakkal sajátítottak ki?

1946 július 22-e óta van terrorizmus
Izrael államot pedig csak 1947 november 29-én szakította ki Palesztínából az ENSZ

Tehát okoska: milyen megszállt ország csodálatos, hős partizánjai robbantottak fel embereket a hotelban, aljasul kitervelve, meglapulva?

Sirrah 2010.09.24. 08:58:09

"pusztán taktikai hibát" vétett Izrael.
Nem hanem embereket ölt meg.
Egy török is ember, fura ez egy zsidónak.

isssti 2010.09.24. 09:01:11

Szegény ártatlan Izráel, mért báncsa őket az a csúnya Ensz?
..NA vajon mért is?
Nem magyarázkodni kellene, kimenteni: kőkeményen fellépni Izrael ellen - évtizedek óta gyakorlatice azt csinálnak, amit csak akarnak: más ország tizedennyitől el lenne vágva - no persze aki mögött ott áll pl. az USA..!

lehet más a propaganda 2010.09.24. 09:07:38

Cigányokat magyar Gázai övezetbe! Nuku nekik élelmiszer, gyógyszer, építőanyag meg egyéb felesleges cucc! Segélyszállítás provokáció, ezért megállítjuk, kiszűrjük, ellopjuk. Világméretű propaganda a külföldön élő magyarok segítségével hogy nekünk van igazunk

Ez tehát az izraeli recept, magyar viszonyokra adaptálva

sanyisanyi 2010.09.24. 09:10:42

www.youtube.com/watch?v=PFU_8bGPNdI

Izraeli módszerek Magyarországon.
És persze itt se hibás senki, ahogy a zsidók is csak áldozatok.

Jerky_Master 2010.09.24. 09:18:36

@jaafar: nekÜNK? jó, akkor zsidó vagyok. igen, vesszőparipa. a történelem tanít.

@guszti: nálad a sz@r húzza le a WC-t. sosem Izrael terjeszkedett vagy volt az agresszor, hanem a rá törő arab országok hadseregei 1948-ban, 1967-et megelőzően közvetlenül, 1973-ban, 1981-ben majd a szervezett terrorizmussal. Izrael kényszerítették bele a háborúkba folyamatosan. nem részletezem, csak egy kis legújabb kori történelmet kéne olvasnod, pláne, hogy a jelzett arabok sosem tagadták, hogy Izrael elpusztítása a szándékuk.

@Oberjunker:
1. nemzetközi vizeken még fel tud és fel is tartóztathat olyan hajót, amelyről gyanítja, hogy fegyvert szállít

2. a "segély"hajó szervezője jó kapcsolatban áll a Hamasszal, csak meg kéne nézni a videóikat, nyilatkozataikat

3. megöltek pár "segélyezőt", miután azok a leereszkedő izraeli katonáktól elvették a fegyvert (egyiküktől), azzal lövöldöztek. BOCSÁNAT! a) "segély"hajó utasa nem támad katonákra, nem lincseli őket akármivel b) ha katonákra lövünk, arra meg lesz a válasz

4. érdekes, előtte és utána minden valódi SEGÉLY beért Gázába, szárazföldi úton, átvizsgálás után

5. Izrael havonta kb. 20.000 tonna segélyt küld a gázaiaknak, erről is számos videó, cikk, hír van.

6. jelen akció politikai provokáció volt, hogy akár beérnek, akár nem, a médiában győztesnek legyenek kikiáltva, Izraelt pedig megint ostorozzák, a tefélék meg bevegyék a fost, és esetleges meglévő zsidógyűlöletüket csak még jobban tudják leplezni, CSUPÁN Izrael-ellenességnek beállítani, és - akinek nem inge, ne vegye magára - hápogni, hogy "aki kritizálni mer, az antiszenyó?!"

Tegyétek szépen a szívetekre a kezeteket, aztán hápogjatok..

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2010.09.24. 09:24:06

@Jerky_Master: "sosem Izrael terjeszkedett vagy volt az agresszor"

öööö - hogyan is jött létre Izrael állam? Nekem úgy tűnik, mintha aterrortámadások hatására odarajzolták volna a térképre egy létező (ám megszállt) állam területére.

Trompf · http://trompf.blog.hu 2010.09.24. 09:32:10

Ekkora baromságot régen olvastam.
Provokáló segélyszállítmány, ami egyben rögtön és természetszerűleg antiszmtia is.
Te hülye vagy barátom.

A veszélyes fegyverekről pedig itt van néhány példa amiket nem lehett a javarészt szétbombázott házú családoknak Gázába vinni: építőanyagok, takarók, papír, könyv.

Átvitel honvéd 2010.09.24. 09:35:00

Ez a blogposzt is a "Budapest zsidói, egyesüljetek!" (...legalább egy önkormányzati választás erejéig, na lécciléccilécci - mer' látjátok, hát zsidóellenesség van) c. kampány része?

Démonmac1 2010.09.24. 09:58:02

Látom megvan megint a gumicsont.
Szerintem teljesen elkapkodták azt a blokádsértő "segélyhajó" ügyet.
Persze abból nagyobb felzúdulás lett volna, ha Észak koreai mintára intézik el.
Amugy fullosan provokáció az egész.

sidorovich 2010.09.24. 10:00:38

@József István:

Mindig is erről volt szó, a téma csak körítés.

rognork 2010.09.24. 10:02:09

Végre itt a régi jó Sárdobáló, még a választás előttről! Lehet dühöngeni! Régebben legalább vitáztak a szerkesztők, mára 150 kommentre 1 szerkesztői válasz akad. Ideje lenne törölni ezt a blogot, annyi jó téma van az életben, amiről írni lehetne...

Démonmac1 2010.09.24. 10:11:32

"Mi annak idején kimondtuk a támadásról, hogy jogsértő, és fölöslegesen keménykezű volt"

Ezzel akkor sem és most sem értettem egyet, láttam a videókat. Jobb lett volna saját felségvizeken megállítani, de mostmár mind1.
Mindenesetre nem viselkedtek segélyszállító hajó módjára.
"fölöslegesen keménykezu" meglincseletk 2-3 embert, löttek rájuk, ledobták az egyiket.
és ezek után feleslegesen keménykezű..:)
Megnézném hogy pl az orosz vagy a kinai haditengerészet hasonló esetben mit csinálna a blokádsértőkkel.

Gonosz Nyuszi 2010.09.24. 10:12:51

Jaafar
"Maradjunk annyiban, hogy a héber az egyetlen nyelv, amiben külön szó van az idegenekre."

akkor az "idegen" mit jelent a magyarban?
Vagy a "küldöldi" ?

molaris 2010.09.24. 10:27:10

@delano:
delano 2010.09.23. 17:18:18 - re.
Mondjuk úgy, hogy működik a rendszer, mert meghosszabbított kezük, az amerikai zsidó lobbi küldöttei szépen megvétóznak minden Izraelt elítélő határozatot a BT- ben. A többi meg nem ér semmit, Izrael magasan tesz az ENSZ határozataira.

molaris 2010.09.24. 10:56:34

@Jerky_Master:

Jerky_Master 2010.09.24. 09:18:36 - re.

Valahogy én nem így ismerem a történelmet.
Most nem akarom újrakezdeni, de ugye tudjuk kik követték el az első genocídiumot és hol.
Na onnan minden más csak mese habbal a szegény és üldözött zsidókról. Mondjam, hogy cionista propaganda?

Horváth Andor Márton · http://mitszabad.blog.hu 2010.09.24. 11:09:25

@ralf: Szépen megfogalmaztad a gázai blokád okát :) Izraelnek joga van megvédeni magát, és meg is védi magát. Az antidemokratikus erők igen erősek a világon, de egyelőre nem voltak elég erősek ahhoz, hogy Izraelt legyűrjék.

Az izraeli vezetés kritikája nem antiszemitizmus, azonban az Izrael-ellenesség, tehát Izrael létjogosultságának tagadása vagy Izrael komplett egészként való bírálata (Izrael alapvetően rossz/náci állam/hogy kerültek oda) antiszemitizmus.

molaris 2010.09.24. 11:16:00

@guszti:
"Én értem, hogy 50-60 évvel ezelőtt jó ötletnek tűnt ez az egész, válaszul a hitlerájra, senki nem gondolta hogy azért a kietlen sivatagért majd ekkora hiszti lesz. Aztán lett, kiderült hogy az addig ott élő népeket semmibe venni azért mégsem kéne."

Az alkudozás 1916- ban kezdődött, a német zsidókkal Angliában. Következménye a németek számára a katasztrofális párizsi béke. Folyománya a nácizmus és a II. világháború.
Utána már csak betartották az ígéretüket.
Dióhéjban.

molaris 2010.09.24. 11:18:42

@Horváth Andor Márton:
Horváth Andor Márton · sardobalo.blog.hu 2010.09.24. 11:09:25 - re.
Ezt Te komolyan gondolod?
Gyorsan futás orvoshoz!

Oberjunker 2010.09.24. 11:22:49

Amúgy csak egy kérdés merült fel bennem a poszt kapcsán:
A sok izrael védő mi a tökért nem húz el izraelbe?

(Az fel sem merül bennem, hogy gyávák, és esetleg félnek a kötelező katonaságtól, vagy a szemét "antiszemita" merényletektől, egy cionista eleve nem lehet sunyi és rettegő.)

stark (a fideszre szavaztam 2010ben) 2010.09.24. 11:22:52

@szkepi: NEM AZ ANGOL TISZTRE ÍRTAM, HOGY CIVIL, HANEM A ZSIDÓKRA MEG ARABOK CIVILEKRE, AKIK MEGHALTAK A ROBBANTÁSBAN!!!

Utálom, ha valaki csupa nagy betűvel ír, de most már kénytelen vagyok, mert egyértelműen funkcionális analfabéta vagy, hátha így könnyebben értelmezed, amit olvasol.

Mi lenne, ha a kérdéseimre válaszolnál ahelyett, hogy folyton a tárgy mellé beszélsz, és ugyanazt a szarrágást ismételgeted újra és újra?

Tehát: attól még, hogy volt IRA, és van ETA, attól minden ír és baszk terrorista? Vagy ez csak az arabokra vonatkozik?

Vagy mondok egy másikat. Mit szólnál, ha rólad külföldön rögtön azt feltételeznék, hogy a Magyar Gárda tagja vagy, és mellesleg fasiszta, csak azért, mert magyar vagy, és a Gárda egy magyar szervezet?

Csak mert te most pont így kezeled az arabokat...

Sőt, tovább megyek, szerinted mit szólna a zsidó, ha alapból cionistának, és arabellenesnek gondolnám. Némelyiknél igazam lenne, viszont lenne olyan zsidó, aki ezen kifejezetten megsértődne, ha arab ellenességgel vádolnám.

stark (a fideszre szavaztam 2010ben) 2010.09.24. 11:24:24

"Az izraeli vezetés kritikája nem antiszemitizmus, azonban az Izrael-ellenesség, tehát Izrael létjogosultságának tagadása vagy Izrael komplett egészként való bírálata (Izrael alapvetően rossz/náci állam/hogy kerültek oda) antiszemitizmus."

A "hogy kerültek oda" érvelés lehet antiszemitizmus, azzal egyetértek. Viszont ennek a mondatnak a többi része még mindig elmezavar, vagy nagyon erős elfogultság, gondolkodj egy kicsit rajta.

stark (a fideszre szavaztam 2010ben) 2010.09.24. 11:25:13

@stark: *HANEM A ZSIDÓ MEG ARAB CIVILEKRE, AKIK MEGHALTAK A ROBBANTÁSBAN!!!

Ejh, összeszedettebben kéne fogalmaznom, még egy mondatszerkesztési hiba.

jaafar 2010.09.24. 11:36:48

@Gonosz Nyuszi: Látom nem érted a GOY szó jelentését. Mindenki, aki nem zsidó. De csak arra vonatkozik. A magyarban az idegen szerintem nem csak arra, aki nem magyar. Sőt. Elég ritkán használják a nem magyarokra. A héberben megvan a szó a külföldire, az idegenre. De ennyire határozottan, külön a nem zsidókra vonatkozó szó nincs. És ez persze közöttük pejoratív jelző.

stark (a fideszre szavaztam 2010ben) 2010.09.24. 11:38:28

Alapvetően elfogult baromság azt állítani, hogy Izrael komplett egészként bírálata antiszemitizmus. Csak azért képes valaki ilyen hülyeséget mondani, mert ugyebár Izrael a zsidó állam, és bizonyos körökben a zsidókra való ferde nézést is véresszájú antiszemitizmusként illik interpretálni.

Kérdem én, kedves Horváth Andor Márton ha Izraelt nem szabad egészként bírálni (mert az antiszemitizmus szerinted) akkor még is hogy lehet Izraelt, mint országot bírálni? Csak részeit? Esetleg tájegységekre lebontva? Nem bírálhatom az Izraeli államot speciel azért, mert nem ismerik el egy fehér és egy fekete zsidó házasságát? (kozelkelet.blog.hu/2009/09/24/rasszizmus_izraelben)

Tehát egy egész országot bírálni már faji jellegű előítélet? Ha ostorozom a magyar államot a már évtizedek óta javításra szoruló jogrendszer miatt (például) akkor már hungarofób vagyok? Ha kritizálom a Szlovákiát, már szlovákellenes vagyok? Esetleg rossz szóval illetem a román állmi egészségügyet, már rögtön románellenes is lettem?

Át kéne itt gondolni a dolgokat, mielőtt butaságokat beszélünk...

Mikrobi 2010.09.24. 11:57:39

"Miután a segélyszállítmány még a tragikus összecsapások után is gond nélkül eljutott a Gázai-övezetbe, az is belátható, hogy a flottilla provokációja egyszerű antiszemita akció volt."
Miután az ENSZ kimondta, hogy a flottilla megtámadása és több ember meggyilkolása brutális volt, ez a post egyszerű antiszemitizmus-gerjesztő akció volt.

roland_ 2010.09.24. 12:00:06

@jaafar: akkor most segítek neked, a héber goy szó jelentése, nép, ebből később kialakult az a fogalmazás, hogy nem zsidó, a mai modern jiddisben a political correct megfogalmazás a goy a nem zsidóra, ebből kiderül, hogy ez abszolút nem prejoratív.
Az iszlámban, ha jól tudom, van szó a nem muszlimokra, káfir, na most ez miért nem ugyanaz? Fundamentalisták (hizb ut-tharir, muszlim testvériség, wahabbik) előszeretettel használják a káfir szót a keresztényekre, zsidókra, mindenkire akik nem ők, természetesen nem ők határozzák meg a véleményt az muszlim vallásról.
a zsidók között is van aki prejorativ értelemben használja a goy szót, valaki meg abszolút nem.
két héttel ezelőtt a dialogus intézet tartott iftar-vacsorát a bazilika előtt, nincs vele semmi gond, sőt mindenkinek joga van ehhez és bátorítandó, az emberek legyenek büszkék a vallásukra, annélkül, hogy téritenének.
a zsidóság mellesleg hosszú ideig térítő vallás volt és mai napig önkéntes betérés létezik születés nélkül is.

más: horváth andor márton, te vagy az a goy mo-n aki posztjaival eddig rengeteget ártott a zsidóságnak, te vagy az aki minden izrael által elkövetett bűncselekményt mosdat, majd öszemossa azt a világ zsidóságával. a zsidóság nem egyenlő izraellel, jó lenne, ha ezt te is tudatosítanád magadban.

Oberjunker 2010.09.24. 12:41:06

@Jerky_Master: Olvass egy kis nemzetközi katonai jogot.
izrael Gázával kapcsolatban alapból 27 nemzetközi szerződésre és jogszabályra szarik magasról.

Amúgy veletek teljesen felesleges vitázni, nem is foglalkozom tovább a kérdéssel.
Ha nem tetszik neked itt, akkor húzz el, ElQró a nagy(orrú) megmondta már ezt régen.

Horváth Andor Márton · http://mitszabad.blog.hu 2010.09.24. 13:01:26

@SZDSZPistike: Gratulálok: 1946-os terroristaakciót említettél. Ahogyan a Fatahot sem nevezem terrorszervezetnek, pedig még a '70-es években is bőven robbantgatott, úgy néhány zsidó terrorista miatt nem fogom Izraelt terroristaállamnak nevezni. Nem kettős mércének hívják, ami nekem van, hanem tudásnak.

stark (a fideszre szavaztam 2010ben) 2010.09.24. 14:05:24

@Horváth Andor Márton: Hát, a legutolsó mondatod elröhögtem magam. Tudásod lehet, hogy van, de azért figyel ott a kettős mérce is...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.09.24. 14:12:41

Bocsánat, de mi van akkor, ha nekem nem az a célom, hogy Izrael nyerjen - ki nekem Izrael? -, hanem mondjuk az, hogy legalább alapvető emberi jogokat betartson, mint bármely más állam a világban? Megint jön a jó öreg antiszemita megbélyegzés? És akkor mi lesz?

ralf 2010.09.24. 14:26:27

@Blogger Géza: Volt idő, amikor a melegeket sem. Lehet, hogy a krisnásokat még nem. Ennek ellenkezőjét egyébként én sem állítottam. Ne csak olvass, érts is.
Erről a "túl sok bankot tulajdonoltak"-ról szívesen vennék valami statisztikát. Egyébként Európában speciel a nem zsidók túl sok földet tulajdonoltak. Őket miért nem kellett elűzni? Mielőtt ez első gondolatoddal visszavágnál, gondolkozz el azon is, hogy zsidók előbb voltak Európában, mint magyarok.

Hogy Gázát miért lehet blokád alatt tartani? Mert nincs önálló palesztin állam. Jó néhány éve megalakult a Palesztin Hatóság, amelyik átvette a rendfenntartási jogokat a palesztin területeken, ám nem tudta biztosítani, hogy Izraelt ne érjék támadások. Amíg viszont erre csak az izraeli hadsereg képes, addig nincs értelme önálló államról beszélni, holott - kétségtelen - mindenki számára ez lenne a legjobb megoldás a muszlim és zsidó szélsőségeseket leszámítva.

Egyébként ti kit hibáztatnátok, ha valami szlovák szélsőségesek lövöldöznének Tatabányára, Komáromra, Salgótarjánra? Van köztetek olyan, aki nem tartaná jogosnak, ha a magyar hadsereg meg akarná védeni a lakosokat?

A palesztin területeken többször írtak ki választásokat, de az éppen nem nyertes sosem ismerte el a megválasztott vezetőt. Azaz nincs kivel tárgyalni, ugyanis bárkivel tárgyalsz, a másik szervezet vagy klán vezetője egyszerűen kijelenti, hogy ő nem tekinti érvényesnek a megállapodást. Csak hasonlítsuk össze: ha az izraeli kormány aláír egy szerződést (de akár az egyiptomi vagy szír is), akkor azt tűzzel-vassal betartatja. A dolog itt kezdődik.

(A januári gázai kivonulás után a Hamasz nyugalmat akart az újjáépítés alatt, de valami aprócska kis szervezet azonnal nekiállt provokálni, mondván, nekik a Hamasz nem parancsol.)

Én egyébként nagyon pártolnám, ha Abbasszal sikerülne megállapodásra jutni (tudom, tudom, Jeruzsálem), és közösen fellépni a terroristák ellen.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.09.24. 14:34:43

@ralf:

"ha az izraeli kormány aláír egy szerződést (de akár az egyiptomi vagy szír is), akkor azt tűzzel-vassal betartatja."

Ez most komoly?:) Izrael az alapvető emberi jogi konvenciókat is köteles betartani, ezt mégsem teszi meg a gázai övezet lakosságával szemben.

colonel pondró 2010.09.24. 14:39:31

@roland_: Tökéletesen egyetértek. Semmi gondom nincsen an block a zsidókkal,mert miért is lenne? Minden népben van aljas szemétláda, van aljas zsidó van aljas kínai van aljas magyar stb. Izrael államnak a létével már lehet kérdéseket feltenni. Jelenlegi kirekesztő, náci politikáját azonabna nem szabad eltűrni szerintem. Gyrekekeket gyilkol az izraeli katonaság, ami akkor sem elfogadható,ha azok a gyerekek kövekkeldobálták őket. Atombombát birtokol Izrael és elítéli sőt támadja ugyanezért Iránt. Milyen jogon??? Ki jogosította fel őket erre? ( USA-ról ugyanez a véleményem)

colonel pondró 2010.09.24. 14:50:28

@colonel pondró: Elnézést, de lemaradt, hogy miért is értek egyet. El kellene döntenie a zsidóknak, hogy nekik jó az antiszemitizmus vagy nem. Ha igen, akkor a poszt írójának igaza van, ilyen cikkeket kell írni, ha nem kell antiszemitizmus, nem akarják gerjeszteni, akkor abba kellene hagyni a mocskolódást, az állandó siránkozást és mások gyíűlöletét és a gyűlöletkeltést.

ralf 2010.09.24. 15:38:43

@Mj: Van igazság abban, amit mondasz. Csak az a kérdés, hogyan.
Azt mondod, be kell engedni minden élelmiszert, gyógyszert, szükségleti cikket? Igazad van, de ezt meg is teszik. Azt mondod, minden ellenőrzés nélkül kell őket hagyni kereskedni? Normális állapotban ezzel is egyetértenék. De valahol annak az jogosságát sem lehet tagadni, hogy ha eközben folyamatosan felfegyverzik magukat, és nem ám védekezésre, hanem Izrael lövése céljából, akkor ezt Izrael megakadályozza.

Nincs annál szemetebb dolog egy háborúban, mint egy kórházat lőni vagy bombázni. Ugyanakkor abból az épületből, amelyen a vöröskereszt (félhold, Magen-David) látható, nem szokás harci cselekményt kezdeményezni. Ám de mi a teendő akkor, ha a csapataidat egy kórházból lövik? Mi a helyes? Mi a tisztességes?

Gáza túsz. A Hamasz túsza. Gondold, hogy véletlen, hogy januárban épp egy ENSZ-intézményből lőttek rá az izraeli katonákra? Dehogy, pont az volt a célja az akciónak, hogy az izraeli hadsereg szétlője az épületet, és ezzel nemzetközi bonyodalmat okozzon. Természetesen magának, de ezzel is jogosan számoltak.

Szóval még egyszer kérdezem: mit kell tennie, mit szabad tennie ilyen esetben annak, aki tisztességes, de nem hülye?

stark (a fideszre szavaztam 2010ben) 2010.09.24. 17:07:21

@ralf: Igaz, csak tudod azért kamu ez az "önvédelem" szöveg, mert a blokád kezdete óta, nem hullott folyamatosan a rakéta Izraelre. Viszont akár hullik a rakéta, akár nem, a blokád marad. Azt értem, hogy a rakétatámadások hatására jön a blokád, de ha nincs rakéta, miért is van blokád? Önvédelemből?

Jó, akkor viszont a rendőrség zárja körül a cigánylakta udvart, ahol a múltkor késelés volt. Ja, hogy most nincs késelés? Sebaj, önvédelem.

Úgy, hogy fenntartják a blokádot, és gazdaságilag elszigetelik az övezetet, komolyan csodálkoznak azon, hogy tele van csóró, nincstelen emberekkel, akik alig várják, hogy rátámadjanak a nyomoruk egyik okozójára?

Éhesló 2010.09.24. 18:16:06

@ralf: nem Gáza a túsz, hanem a palesztinok a túszok a zsidók és a zsidókat támogató fejlett világ kezében.
Kényre kedvre vannak kiszolgáltatva évtizedek óta és bármit meg lehet velük tenni.
A példák nap nap után bizonyítják.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.09.24. 19:26:13

@ralf:

Lejjebb már sok olyat leírtak, amit én is szerettem volna, úgyhogy csak röviden: az izraeli-palesztin kérdésről annak idején egy elég hosszú bejegyzést írtam, és a konklúzió az volt, hogy nem lehet jó megoldást találni a közeljövőben. Viszont ne mondják már nekem az izraeliek, hogy nemzetbiztonsági kérdés kitiltani bizonyos gyógyszereket, fűszereket vagy konzerveket, és közben még normális ivóvízhálózat sincs. Egyébként valóban, hatékony a blokád, hiszen nemhogy lőni, de még enni sem tudnak normálisan a gázaiak.

molaris 2010.09.26. 06:53:34

@Horváth Andor Márton:
Idézet: "Vannak még köztünk keskeny vágányú, vasutasok is" /by Cseh Tamás/
Mondom, orvoshoz gyorsan!

roland_ 2010.09.24. 12:00:06 - re.

Szóval a megosztás úgy van, hogy a NÉP és a NEMZETEK.
Akkor legyünk már pontosak!

molaris 2010.09.26. 07:00:04

@ralf:
ralf 2010.09.24. 15:38:43 - re:

A háttérhatalommal való visszaélés még nem legalizálja az elkövetett bűnöket.

És egy tanács: a történelem tanárnővel kár civódnod- aluuuuuuuul maradsz!XD (Mj)

ralf 2010.09.26. 08:52:21

@Éhesló: "a palesztinok a túszok a zsidók és a zsidókat támogató fejlett világ kezében"

Azért az, hogy az ENSZ, és sok nyugati szervezet, kormány elítélte Izrael "gázai agresszióját", miközben a gázaiak ezt megelőző rakétázása ellen egy hangos szó nem hangzott el, nem ezt támasztja alá.

@Mj: Szerintem nem gyógyszereket, fűszereket tiltanak ki, hanem fegyvereket, amelyek egyébként az Egyiptom felőli alagutakon bejutnak, ha kissé nehezebben is. Blokád ide, blokád oda. Ne felejtsd el, ez a cikk sem arról szól, hogy az izraeliek nem akartak beengedni humanitárius segélyt, hanem arról, hogy ellenőrizték, valóban az-e a rakomány.

A blokád már január előtt is fennállt, és lám-lám, azért tudtak lövöldözni. Pedig enni már akkor sem, de ez legalább annyira a koncepció része (az éhes embert könnyebb hergelni), mint az izraeliek bűne, sőt.

Éhesló 2010.09.26. 11:05:15

@ralf: nagyságrendekkel tévedsz amikor egyenlőségjelet teszel egy nép nemzetközileg erkölcsileg, pénzzel és katonai erővel támogatott teljes jogfosztása, szülőföldjéről elűzése, menekülttáborokba zárása, kiéheztetése és az erre a jogfosztottak, üldözöttek által adott szánalmas technikai színvonalú és szórványos reakaciója között.
Az is súlyos aránytévesztésre utal, hogy pont azt az ENSZ-t, sok nyugati kormányt, szervezetet hozod fel példának, melynek szánalmas tevékenysége évtizedek óta az izraeli agressziót illetően "elítélésekre" és soha be nem tartatott, a nagy testvér által felvizezetten megszavazni engedett határozatokra korlátozódik.

Izrael rémséges apartheid és agresszor politikája eddig nem ütközött korlátokba: terrorizálhatott bárkit, tömeggyilkosságokat követhetett el, megtámadhatott "megelőző" csapásokkal országokat, figyelmen kívül hagyhatott morált, nemzetközi jogot, fejleszthetett atomfegyvert és hordozóeszközt is kapott hozzá (persze térítés nélkül mint szokta: ajándékba), kémkedhetett szövetségesei ellen, gyilkolhatott, embert rabolhatott ahol csak akart.
Nem véletlenül gondolják ezt róla Európában az emberek:
www.hetek.hu/fokusz/200311/sokkolo_eredmeny
Mint minden történelmi korszak, lassan-lassan ez is véget ér. Egyre több embernek van ebből elege és a nagy testvér gazdasági-politikai helyzete is változik, a demográfiai folyamatok is működnek szépen a háttérben.
A vége nagy sírás-rívás lesz megint.
Talán - pont a leírtak miatt - nem előzmények nélkül.

valójábannemberci 2010.09.26. 17:04:49

Újabb hajó próbálja meg megtörni a blokádot - ezúttal zsidó aktivistákkal a fedélzeten: www.huffingtonpost.com/2010/09/26/jewish-activists-attempti_n_739543.html

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.09.27. 18:27:12

@ralf:

Ez nem "szerintem" kérdése, még gyümölcskonzerveket sem lehet bevinni. Mert az izraeliek bizony nemcsak a fegyvereket szűrik ki, hanem bizonyos élelmiszereket és gyógyszereket is. Tételes felsorolást is adnék, ha megtalálnám az internet bugyraiban a cikket.:-/

valójábannemberci 2010.10.25. 22:34:33

Tavasszal két újabb esemény is lesz.
Egyrészt indul a Freedom Flotilla 2, ezúttal 12-20 közötti hajóval, az eddiginél több ország szervezeteinek együttműködésével: Ausztrália, Belgium, Franciaország, Görögország, Hollandia, Indonézia, Írország, Kanada, Malajzia, Norvégia, Olaszország, Spanyolország, Svájc, Svédország, Törökország és USA.
Másrészről végrehajtanak egy repülős akciót is, az egyiptomi és az izraeli légtér elkerülésével, nemzetközi légtérből megközelítve Gázát, és megkísérelve a leszállást - reptér nélkül. Egy hajót el lehet foglalni, de egy repülőt...

Valamint pár napja jutott be Gázába a Viva Palestina nevű szárazföldi humanitárius konvoj, több, közel 150 autóval, körülbelül 300 aktivistával, és több mint 5 millió dollár értékű szállítmánnyal (többek között egészségügyi ellátmánnyal).