A legfrissebb cikkek

Nincs megjeleníthető elem

Kapcsolat


Friss topikok

Statisztikák

Címkék

alkotmány (20) állam (6) állambiztonság (10) állambiztonságis jelen (6) arab (9) atom (7) a mennyei birodalomban (6) bajnai gordon (10) biológia (16) bíróság (6) bkv (7) budapest (10) cigány (86) demokrácia (87) diszkrimináció (6) egyház (6) ensz (8) erkölcs (6) eu (28) európa (7) evolúció (10) fantasy (9) fasizmus (6) fidesz (148) foci (6) gay (17) gay pride (12) gáza (14) gazdaság (19) google (6) gyász (7) gyurcsány (49) hamasz (13) hitler (8) holokauszt (12) hülyeség (6) humor (9) index (10) internet (9) irán (21) iszlám (6) izrael (39) jared diamond (6) jézus (10) jobbik (73) jog (8) kádár (7) katolikus egyház (7) kdnp (10) keresztény (12) kereszténység (11) kína (11) kolbenheyer ír (162) kolbenheyer olvas (233) kommunizmus (14) környezetvédelem (6) közélet (9) közgazdaságtan (26) krimi (17) külpolitika (20) kultúra (25) liberalizmus (13) lmp (9) magyar (15) magyarország (140) magyar gárda (9) magyar hírlap (6) martin (6) mdf (12) meleg (13) mongol (18) mszp (62) náci (51) nacionalizmus (10) németország (11) nemzet (32) nemzetbiztonság (8) nyelvészet (6) obama (21) oktatás (11) orbán (56) oroszország (8) összeesküvés (6) őstörténet (6) palesztin (15) politika (215) pszichológia (14) rasszizmus (19) regény (27) reggel (67) rendőr (7) rendszerváltás (24) rowling (7) rükverc (11) rukverc (15) sci fi (11) sólyom lászló (11) szabadság (17) szdsz (20) szeretet (6) szlovákia (11) társadalom (69) tech (7) terrorizmus (8) több fényt a kdnp be (8) történelem (155) tudomány (8) tüntetés (6) usa (47) választások (34) választás 2010 (44) vallás (14) válság (11) varga e tamás (6) vendégpost (11) világ (14) voks10 (26) vona gábor (7) zene (12) zsidó (48) Címkefelhő

Designerünk

Legutolsó kommentek

Nincs megjeleníthető elem

Kiegyensúlyozottság

2010.09.25. 15:00 Horváth Andor Márton

Az RTL parlamenti pártokat kérdezett a dugódíjról. Kihagyta a Legeslegjobbikot. Erre egy magánszemély az OVB-hez fordult, amely megállapította az esélyegyenlőség megsértését. A következő hírblokkban már a Jobbik is benne volt.

Nem akarok esélyegyenlőséget! A magántévé arról tudósít, amiről akar. Ha a riporter legszívesebben lehányná a riportalanyt, senkinek nem érdeke, hogy megpróbálkozzon a kérdéssel. A kiegyensúlyozottságot nem lehet mindenütt centivel lemérni. Ha valaki objektívnak tetteti magát, az hazudik.

Az RTL Klubban lehetett volna annyi bátorság, hogy a rákényszerített plusz interjú mellé közöl egy kis montázst a "Magyar Gárda" és a Nyilaskeresztes Mozgalom felvonulásainak filmfelvételeiből, hogy valóban - nem számszerűen, hanem értelemszerűen - kiegyensúlyozottan megmutassa, kik is azok, akinek a véleményét kérdezi.

Ne tegyünk úgy, mintha náci nézeteket hirdető pártokvéleménye mérvadó volna olyan apró ügy kérdésében, mint a dugódíj. Aki nem szimpatizál nácikkal, az nem szavaz a Jobbikra - aki pedig igen, az mindenképpen a Jobbikra szavaz. Feltéve, hogy tudja és érti, mi a Jobbik valójában. Az, hogy tudja és értse, a szabad sajtó, így a televízió legfőbb feladata ma Magyarországon. 

62 komment

Címkék: rtl klub náci jobbik ovb voks10

A bejegyzés trackback címe:

https://sardobalo.blog.hu/api/trackback/id/tr982321424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

adrfst 2010.09.25. 16:18:07

Tetszik-nem tetszik, a Jobbik egy törvényesen működő parlamenti párt, nem kevés társadalmi támogatottsággal. Az országos tévék nagyon igyekeznek kifelejteni őket mindenből. Valószínűleg csak a demokrácia érdekeit próbálják védelmezni, demokratikus kirekesztéssel.
Ha ezt az SZDSZ megérte volna...

Horváth Andor Márton · http://mitszabad.blog.hu 2010.09.25. 16:58:56

@adrfst: Az RTL Klub magántévé. Ha a magyar társadalom 15%-ának nincs is elég fejlett erkölcsi érzéke, az RTL Klub akkor sem lehet a parlamentnek alávetett médium.

bm613 · http://izland2009.blog.hu 2010.09.25. 18:12:36

@adrfst: A Jobbik egy törvénytelenül működő parlamenti párt. Léte ütközik az alkotmánnyal és a párizsi békeszerződéssel, de a gyáva magyar ügyészségek és bíróságok struccpolitikát folytatnak vele kapcsolatban.

Éhesló 2010.09.25. 18:42:49

Kétségtelenül szar dolog a demokrácia és a törvényei, amikor olyanoknak is biztosítanak jogokat, akiket ti gyűlöltök.
Ez van.
De ti ettől még liberálisnak, toleránsnak és demokratának valljátok magatokat, a jobbikot meg nem.
Még szerencse, hogy nem mindenki olyan mint ti.

Éhesló 2010.09.25. 18:48:24

@bm613: te egy nagyon hülye vagy, mivel a hozzád hasonló kevésbé hülyék ezt a menetet már megjátszották a szügyészségen egy kellően mocskos feljelentéssel.
Nem nyertek.
Innentől marad a hőbörgés és a fröcsögés.
Ez neked nagyon megy.

A jobbik parlamenti párt. Ep és magyar parlamenti.
Nem őt tudta az államhatalom kriminalizálni az elmúlt 2 évben, hanem a posztkomcsi maszopot, miközben a te nótádat harsogó szdsz eltűnt a balfenéken....
Nehéz elfogadni mi?
De vigasztaljon, hogy az ep. és az eu. országai is vidáman megtűrik és kedvelik a komancs és más szélbal pártokat, mert ez nem zavarja a kifinomult ízlésüket (a tiédet sem)...

2010.09.25. 20:30:42

Alapvetően még mindig a neoliberális-judeonáci kirekesztés és véleményterror uralkodik, de azért vannak javulásra utaló jelek. Ilyen például, hogy cionista retekklub sem hagyhatja figyelmen kívül az esélyegyenlőséget. Az bizony nem csak a zsidóknak és cigányoknak jár.

Snexi 2010.09.25. 21:58:51

szerencsére egyre kevesebben gondolkodnak úgy mint a cikkíró...

nyekk 2010.09.25. 21:59:33

Ahogyan elolvasom a a blogodat, meg látom a köztévé reggeli műsorában, hogy egy bunkó senkiházi "műsorvezető" közli egy demokratikusan megválasztott párt szóvivőjével, hogy miről beszélhet, és miről nem, vagy a magyar köztelevízió nem hajlandó egy parlamenti párt kampányvideóját leadni (mert idegenszívű biboldó érdekeket sért), akkor kezdem megérteni azt a nagyhangú, kis bajúszos embert.

Hagrid 2010.09.25. 22:01:34

Csak 6 komment??? Én nem támogatom a jobbikot, ezt leszögezném, nem vagyok rasszista s Budapest mellett élek, egy olyan faluban, ahol a cigány családok "meg vannak nevelve" és jóban vagyunk velük.

1. Borsodban a Jobbikot nem nácik támogatják, hanem elkeseredett szerencsétlenek, akik már nem tudják kihez forduljanak.
2. A jobbikhoz hasonló pártok Európa szinte minden parlamentjében ott ülnek. Szerencsére csak ellenzékként, de ott. Nem rég ugye az osztrák Haider-párt még kormányra is jutott, de azzal el is buktak, mert kiderült - ahogy a Jobbikról is kiderülne - hogy karrierista populisták gyűjtőpártja.

A jobbik emellett nem homogén. Vidéki politikusaik tényleg leszarják, hogy olyan majmok, mint Pörzse Sanyika hány pártot nyaliztak már végig. Novákról nem is beszélnék. Az a szar, hogy a vidékiek számára a bűnözés visszafogásához egy ilyen párthoz kell(?) fordulni.

zsoltix 2010.09.25. 22:03:03

@Horváth Andor Márton: Szoval a kevesbe fejlett erkolcsi ertekuek a Jobbikra szavaznak, a fejlett erkolcsi ertekuek meg a retekklubot nezik. Hogy mik vannak:)

Hagrid 2010.09.25. 22:04:26

Amúgy gáz ez a hely. A blogger elfogult és csőlátású, a kommentelő jobbi-kosok meg szinte alátámasztják a posztíró mondatait.:D Lenácizzák őket, ők meg szinte alátámasztásul elkezdnek bibsizni, libsizni, meg a szokásos demagóg baromságaikkal előrukkolni. Tudjátok mit? Megérdemlitek egymást vazze!:D

Tábornok 2010.09.25. 22:05:38

ettől demokrácia a demokrácia, hogy a szavazók szavazhatnak náci, komcsi, rasszista, antirasszista, zsidó, cigány, kétfarkú kutya pártra, vagy bármire.
az hogy "szélsőséges" nézetek vagy annak mondottak tért tudnak nyerni, az a jelenlegi teljessen hitelét vesztett "demokratikus" pártoknak és embereiknek köszönhető.

Pista bá' 2010.09.25. 22:05:57

@Horváth Andor Márton: Nem tudom, hogy mennyire vagy tisztában vele, de ezeknek a kereskedelmi televízióknak (kizárólag a földi sugárzásúaknak, azaz RTL Klub, TV2) törvényben előírt kötelezettségük, hogy a műsoridő bizonyos hányadában KÖZSZOLGÁLATI feladatokat lássanak el. Ezért lehetnek földi sugárzásúak.

Ha pedig közszolgálati feladatokat kell ellátniuk, akkor ebbe beletartozik a politikailag kiegyensúlyozott tájékoztatás. És bármennyire is kellemetlen sok embernek, a Jobbik 17%-ot vitt az OGY választásokon, tehát jelentős politikai erő.

Én magam nem azonosulok velük, de az OGY választáson elért 17%-uk ellenére kizárni őket a közszolgálati feladatokat is ellátni köteles médiából...hát...pofátlanság.

A cikk is pofátlanság egyébként.
Hadd népszerűsítsem akkor megint a Jeruzsálemben élő 90 éves nagymama antiszemitizmusát, mert tegnap óta csak 50-en nézték meg ezt a 3 perces videót, ami az IGAZI antiszemitizmus:

www.speedyshare.com/files/24397192/defamation_part.avi

Az Olei Hagardom terroristái · http://en.wikipedia.org/wiki/Olei_Hagardom#List_of_Olei_Hagardom 2010.09.25. 22:10:12

nem kell itten beszarni
lehet máris pakolni
bőrönd úgyis ágy alatt
zsidó állam befogad

el lehet innen menni
megmondta ezt a feri
nem kell itten pofázni
csak csendben továbbállni

csak nem jobb a pesti placc
mint a negev-sivatag?

megmondomdom 2010.09.25. 22:21:18

A háború előtti nemzetiszocialista mozgalmakat imádják egy szűk körű, beteges, primitív kis csürhe tobzódásának beállítani. Ezzel ellentétben az az igazság, hogy nincs ma olyan épeszű történész, aki ne valószínűsítené, hogy a Hungarista Mozgalom nyerte volna meg az 1938-as -kivételesen már titkos szavazásos- országgyűlési választásokat, ha Szálasit és sok vezetőtársát (30 vezetőt) nem zárják börtönbe 1939 márciusában, ha nem foglalják le a vagyonukat, ha nem verik szét a gyűléseiket, ha nem követnek el kárukra választási csalásokat. Így is kb. a lakosság 20%-a szavazott a "radikális jobboldalra". A választási térképekből látszik, hogy elsősorban az iparosodott területek lakossága volt hungarista szavazó. A fő szavazótábort a munkások és nem zsidó értelmiségiek adták. Egyetlen egy "tömegpártnak" nem volt olyan magas arányú értelmiségi párttagsága, mint a Nyilaskeresztes Pártnak.
Egyébként a hungarista nyilaskeresztesek (és persze főleg Szálasi)ellen az volt az egyik legfőbb vád, hogy nem elég "nacionalisták" és "fajvédők", ugyanis befogadták a szláv és német származású "hungaricusokat" is, illetve a németbarátságuk. Ha valaki egy kicsit olvasott, akkor tudja jól, hogy a nem zsidó lakosság 90% feletti része egyértelműen anti- vagy aszemita volt. Még a "polgárinak" tartott pártok tagjai és szimpatizánsai (Németh László, Kodolányi, Illyés Gyula stb.) is üdvözölték a zsidótörvényeket, sőt az Imrédy-féle fajvédő jobboldal szimpatizánsai és támogatói voltak közülük sokan.

megmondomdom 2010.09.25. 22:25:46

@megmondomdom: Elnézést, természetesen az 1939. év májusi választásokat.

Húsleves 2010.09.25. 22:28:40

"Nem akarok esélyegyenlőséget! A magántévé arról tudósít, amiről akar. Ha a riporter legszívesebben lehányná a riportalanyt, senkinek nem érdeke, hogy megpróbálkozzon a kérdéssel."
Én ezzel maximálisan egyetértek (a cikk többi részével nem).
- Esélyegyenlőség címén ha egy cigányt nem vesznek fel valahová, akkor a munkaadó megnézheti magát.
- Esélyegyenlőség címén cigányokat telepítenek falvakba, városokba, ingyenlakásokat adva nekik, miközben a magyarnak esélye sincs lakáshoz jutni (a tisztességes munkájából sem)
- Esélyegyenlőség címén nem engedik szeparálni a kezelhetetlen "gyerekeket", akik mivel tanulásra képtelenek, emberi szóból nem értenek, ezért leginkább azzal vannak elfoglalva, hogy tettlegesen inzultálják a tanárukat
- Esélyegyenlőség címén egy bűnöző tetű takarmányozása a börtönben a minimálnyugdíj nyolcsszorosa (~240.000 Ft vö. ~30.000 Ft)
És még folytathatnám a sort.
Ezekre is büföghetne valami jópofát a szerző.

Szittyós Feri 2010.09.25. 22:31:28

@Horváth Andor Márton: ez nem erkölcsi érzék kérdése, te gyökérállat, hanem arról szól a történet, hogy mivel az RTL egy véges, értékes erőforrás (hogy te is értsd, te degenerált liberálfasiszta: frekvencia) birtokában bomlasztja azt a kevéssé barázdált agyad, így némi kötelessége is akad. Ha elég bobi szavaz a magyar ufópártra, akkor őket is be kell kúrni a szar műsoraikba, ez így működik.

Te sem vagy sokkal értelmesebb, mint egy Novák vagy Pörzse szintű paraszt.

Fenehorizont 667 2010.09.25. 22:41:56

még több nácizást! még! még! akarok! :D

legeslegujabbkor 2010.09.25. 22:51:57

Az nem megoldás, hogy nem teszel fel kérdéseket a vállalhatatlan pártoknak. Inkább azok a feltett kérdések szóljanak arról, hogy mit is lépnének az égető gazdasági problémákra.

Húsleves 2010.09.25. 22:54:39

@legeslegujabbkor: közszolgálati műsor ne döntse el, hogy melyik párt vállalhatatlan, mert akkor már nem közszolgálati.

Fuzzy Logic 2010.09.25. 22:54:44

"Az RTL Klubban lehetett volna annyi bátorság, hogy a rákényszerített plusz interjú mellé közöl egy kis montázst a "Magyar Gárda" és a Nyilaskeresztes Mozgalom felvonulásainak filmfelvételeiből..."
Az MSZPhez meg bevághattak volna egy részletet az öszödi beszédből vagy pár képet Hagyóról bilincsben, csak hogy tudják kinek a véleményét kérdezik.
Nem vagyok jobbikos, de hányok a kettős mércétől.

bm613 · http://izland2009.blog.hu 2010.09.25. 22:59:08

@Éhesló: Te magad is náci vagy, és a mocskos pártod is. De valahol ti is érzitek, hogy ez gáz, mert ahányszor rátok mondják, felháborodottan tiltakoztok ellene... Ez akár reményre is adhatna okot.

bm613 · http://izland2009.blog.hu 2010.09.25. 22:59:59

Az meg mindig mókás, amikor pont azt az Andort liberálisozzák itt a derék 60-as IQ-jú mélymagyarok, aki ezerszer leírta, hogy Fidesz-szimpatizáns.

pakesz (törölt) 2010.09.25. 23:04:27

@Húsleves: "- Esélyegyenlőség címén egy bűnöző tetű takarmányozása a börtönben a minimálnyugdíj nyolcsszorosa (~240.000 Ft vö. ~30.000 Ft)"

en a kegyelmeseket(ezek azok akik mar nem jonnek ki a bortonbol!!!) elvallalnam hogy likvidalom
persze penzert
talan meg a szerveiket is el kellene adni
mondom ezt ugy hogy libsi vagyok :)
ja fokent piaci ertelemben liberalis

Goompah 2010.09.25. 23:05:34

Baromi vicces, ahogy a demokrácia felkent hívei megmagyarázzák, miért csak rájuk vonatkozik a demokrácia, ill. egyes törvényesen működő pártokra miért nem.

A retekklub a koncessziós szerződése értelmében köteles közszolgálati műsort is adni a műsoridő x százalékában, amikor is vonatkozik rá kiegyensúlyozott tájékoztatás kötelme. E kötelességét szegte meg akkor, amikor egyoldalúan, a Jobbik véleményét nem közölve tájékoztatott.

Igen, szar dolog a demokrácia és a véleményszabadság, ha azzal szembesülsz, hogy a neked nem tetsző véleményekre is vonatkozik.

Húsleves 2010.09.25. 23:09:38

@bm613: ezerszer leírta hogy FIDESZ szimpatizáns, ez jó! Kikezdhetetlen bizonyíték :-) Az mellékes, hogy miket ír, hiszen FIDESZ szimpatizáns, csak nála ez így nyilvánul meg :-)

Az Olei Hagardom terroristái · http://en.wikipedia.org/wiki/Olei_Hagardom#List_of_Olei_Hagardom 2010.09.25. 23:18:44

úgy látom,

VALAKIKNEK NAGYON HIÁNYZIK EGY KIS RETTEGHETNÉK.

Nincs elég friss anyag az ANTISZEMITIZMUS.HU-ra?

Muszáj hát szítani egy kis lángot.

Cuppanj a végére! (törölt) 2010.09.25. 23:52:38

Ezek a buta provokátorok oly sötétek,hogy nem érdemes mérgelődnötök testvéreim.
Nagy bajban lesznek újra,mint mindig a történelem során.

Seregbontó 2010.09.25. 23:56:29

Valaki már leírta előttem, hogy a nagy kereskedelmi csatornáknak a műsoridejük egy részében kötelessége a közszolgálatiság. Ez azt jelenti, hogy mindenkinek ugyanolyan lehetőségeket kell biztosítani, akár nácul, akár nem. Mellesleg szólva a Jobbik nem náci párt, hanem radikáljobber (a kettő között igen komoly különbségek vannak, de ez a balliberálisoknak jellemzően nem tűnik fel). A szavazóik meg döntő többségükben végképp nem nácik, hanem elkeseredett emberek tömegei (jó lenne már ezt felfogni, kedves posztoló!). A párt (teljesen értelmetlen) antiszemitizmusa, arabpártisága, néha már a KKP-hoz hasonló populista megszólalásai valóban irritálóak, de ettől függetlenül egy elég jelentős parlamenti részesedéssel rendelkezik (alig valamivel kevesebb támogatója van mint a maszopnak, 17%-kal középpártnak tekinthető).
Egy bizonyos műsoridőben közszolgálatiságra kötelezett médium pedig nem teheti meg, hogy csak úgy leszar egy pártot és vele együtt a választók egy ötödét. Ez a hozzáállás a magyar "liberálisokban" és médiumaikban a legdühítőbb: azt gondolják, hogy a demokrácia és a szólászabadság csak rájuk terjed ki, másnak meg kuss. Kifejezetten örülök, hogy ennek vége. Még ha egyesek náculnak is.

kispista 2010.09.26. 00:21:20

@Horváth Andor Márton:
Ha egy magántévé diszkriminálhat, akkor egy magáncég is? Pl. elküldheti a roma jelentkezőket egy álláshirdetésnél? Ezt támogatja a szerző? Akkor ő az igazi fasiszta!

kispista 2010.09.26. 00:23:02

Ez nagyjából olyan mintha az LMP-t nem kérdeznék a határon túli magyarokról, mert az LMP csak egy belvárosi hippipárt, senki sem kiváncsi a véleményükre.

Krapulax_ 2010.09.26. 00:39:19

Szánalmas poszt, kirekesztő, nem demokratikus, szinte náci, de alap az index címlap, csak gratulálni tudok hozzá.

Lehet szeretni, vagy nem szeretni a jobbikot, meg más pártokat is, ez mindenkinek szíve joga, de egy kertévé nem engedhetné meg magának, hogy saját kénye-kedve szerint megválogathassa magának, hogy kit kérdez meg.
Ez a mostani eset is csak egy a sok közül, ez az elhallgatás már nevetséges.

Egyébként a szóban forgó hír a retek honlapján még most is úgy olvasható, hogy csak a 3 másik párt véleménye szerepel benne (www.rtlklub.hu/hirek/belfold/cikk/336993), pedig tudtommal a jobbik nem támogatja a dugódíjat, érdemes lett volna ennek a véleménynek is helyet adni, de nem olyan időket élünk.

Nyers Fa 2010.09.26. 03:23:44

A világ fejlettebb felén úgy védekeznek a Jobbikhoz hasonló pártok ellen, hogy nem kapnak sajtó nyilvánosságot.

A világ fejlettebb felén senki nem szól bele(nem is mer), a sajtó működésébe, legyen az írott vagy elektronikus.

A világ fejlettebb felén a sajtó a Jobbikot már ízekre szedte volna.

drukkker 2010.09.26. 05:13:55

@pakesz: Te nem libsi vagy ,te egy emberbőrbe bújtatott állat vagy!

molaris 2010.09.26. 07:03:38

@Horváth Andor Márton:
Horváth Andor Márton · sardobalo.blog.hu 2010.09.25. 16:58:56 - re:

Buta fiú!!!!!
A retek klub közszolgálati szerződést kötött az állami apanázsért cserébe!!!!!!!!

Lúdtalp 2010.09.26. 07:29:31

Az RTL államilag védetten használja a frekvenciáit, és emiatt nem arról számol be, amiről akar, hanem arról, ami van. És ez így helyes. Elég rossz lenne, ha a két országos TV csak azért nem adna híreket az MSZP-ről, mert Fletó őszerintük egy hányadék. Vagy ha csontig lenne a Fidesz vagy az MSZP seggében. Gondolom akkor nem érvelnél úgy, ahogy most.

Másrészt a Jobbik bent van a Parlamentben, emellett a kis szépséghibája mellett meg nehéz elmenni.

Romboljuk le a modern világot... (törölt) · http://www.youtube.com/watch?v=9vq63q45qfk 2010.09.26. 07:37:18

olyan régóta uralkodnak a világban ezek a liberális és baloldali nézerek, hogy valóban csak üdvözölni lehetne egy fasiszta áttörést a gondolkodás frontján

Etniez 2010.09.26. 08:37:00

Ez a sárdobáló eddigi legbutább cikke. Eddig néha egyet tudtam érteni az írásokkal, ez faszság.

jobbik parlamenti párt, magyarországon meg demokrácia van. Ha nem tetszik, vár téged Kína meg Észak-Korea.

Etniez 2010.09.26. 08:43:46

@bm613: Hülye vagy és észre sem veszed.

Etniez 2010.09.26. 08:46:12

@Nyers Fa: A fejletebb világban mindenhol szélsőjobboldali pártok kerültek a parlamentbe. Ki neked a fejlettebb világ? Kína? Hülyegyerek.

fehéregér 2010.09.26. 08:58:02

Már megint mennyi hülye, és nem unja saját magát. Minden blogra ugrik,és mint az oviban volt a kéjes kaki/pisizés, most: cigány! zsidó! libsi!
Mindez olyan köntösben, mintha gőze lenne médiatörvényről, közszolgálatról és persze történelemről.
Szegény kis hazám.

hawkeye 2010.09.26. 09:19:37

@bm613: inkább utazgassál szépen Izlandon, ne égesd magad a politikával, mert ehhez láthatóan nagyon hülye vagy!

Virgil Starkwel · http://rosszkivansag.hu 2010.09.26. 09:30:04

Igaza van a Rádió Televízió Luxemburg Klubnak!
Ugyan is mindenki tudja , hogy a nácik nem közlekednek, így nem is lehet véleményük a dugódíjról .

Diktatúra Pécsett, új céget foglalt el a Fidesz! 2010.09.26. 09:52:09

A retek TV ben ott vannak a törpediktátor jó oligarchái! Ez az orbáni demokrácia.

NE SZAVAZZ A FIDESZRE, MERT KELL A KONTROLL!

Akitlosz · http://honunk.blog.hu/ 2010.09.26. 09:55:12

Szíved joga, hogy te mit (nem) akarsz kedves cikkíró, de valószínűleg nem a tied az RTL és a törvényeket sem te hozod. Ahhoz tehát jogod van, hogy egy ilyen blogot írjál.

Az is mindegy, hogy mit csinálna a riporter legszívesebben. Könnyen lehet Hawaii-on süttetné magát a Nappal legszívesebben.

De munkaidőben van! Az a dolga, hogy kérdezgessen, hogy a riportalanyai elmondhassák a véleményüket!

A cikkedhez dekorációnak választott képnek pedig semmi köze a cikked témájához.

Akitlosz · http://honunk.blog.hu/ 2010.09.26. 10:03:46

@Hagrid: "Nem rég ugye az osztrák Haider-párt még kormányra is jutott, de azzal el is buktak, mert kiderült - ahogy a Jobbikról is kiderülne - hogy karrierista populisták gyűjtőpártja."

Ez az összes pártra igaz.

Hány olyan politikus van, amelyik civilben jobban élt, jobban élne politikától függetlenül, mint a politikusként az állami fizetésekből és a csurranó korrupcióból?

Rendkívül kevés, a politikusok többsége nem is álmodhatott korábban ekkora életszínvonalról.

Egy országban az állami újraosztás a leghatalmasabb pénzösszeg, ami abban az országban létezik. sok-sok billió forint évente Magyarországon is.

A politikusok azon versenyeznek, hogy ennek a rengeteg pénznek a felhasználásól ki dönthessen.

S valahogy természetesen sohasem úgy viszonyul senki a közpénzekhez, mint a sajátjához.

Lényeg a lényeg az egyéni ambíciók és a közösségért való tenni akarás nem szétválaszthatóak a politikában. Sem.

Cuppanj a végére! (törölt) 2010.09.26. 10:06:51

@Akitlosz: Már hogyne lenne köze a képnek a témához.Hiszen pontosan szimbolizálja a cikkíró és elvtársai gondolatvilágát és módszereit.Erről szól maga az írás is:a kirekesztésről,ellehetetlenítésről,köpködésről és kivégzésről.Elég csak Izrael tevékenységét megnézni.A kép tökéletes szimbólum.

kafferbivalybalamber 2010.09.26. 10:10:17

"Aki nem szimpatizál nácikkal, az nem szavaz a Jobbikra - aki pedig igen, az mindenképpen a Jobbikra szavaz. Feltéve, hogy tudja és érti, mi a Jobbik valójában. Az, hogy tudja és értse, a szabad sajtó, így a televízió legfőbb feladata ma Magyarországon. "

Ez az idézet magyarul annyit jelent, hogy a magyarországi tévék legfőbb feladata megismertetni a Jobbik valóját a náci-szimpatizánsokkal (hogy értsék), és tudják kire kell szavazni.

Ezúton is gratulálok az íráshoz, a szerző magyartanárainak külön is.

lorantka_a_gall 2010.09.26. 10:20:44

@Hagrid: milyen igazad van... :D (bár az első reakcióm a felháborodás volt, h a mindig a szocik seggét nyaló tv most folytatja a jobbik kihagyásával)

Akitlosz · http://honunk.blog.hu/ 2010.09.26. 10:46:24

@megmondomdom: Kell egy kis értelem átlátni a dolgokat.

Pár órája láttam egy igen érdekes dokumentumfilmet egy légi katasztrófáról sorozatban.

1992 október 4-én Amszterdamra, egy lakótelepre zuhant egy Boeing-747-es teherszállító repülőgép. Viszonylag kevesen haltak meg, mert szerencsére kevesen voltak éppen odahaza a lakásokban.

Leszakadt a hármas hajtómű repülés közben, eltalálta a négyest, ami szintén leszakadt, megrongálva a kormányműveket és a fékszárnyat is.

Ami érdekes. A gép az USÁból Amszterdamon át tartott Izraelbe, Amszterdamban további ellenőrizetlen rakományt vett fel.

Hivatalosan gyümölcsöt, parfümöt és számítógép alkatrészeket szállított.

Valójában Urán235-öt, lőszereket, Patriot légvédelmi rakétához alkatrészeket, egyéb rakétákat, és Szarin ideggázhoz alapanyagokat ipari mennyiségben.
Ez az izraeliek szerint a gázálarcok teszteléséhez kell. De ahhoz pár gramm is elég, a szállított alapanyagokból meg kb. 250 kg szarint tudtak volna előállítani, amennyivel egy nagyvárost is ki lehet pusztítani.

A szállítmány elvileg legális volt, minden szükséges amerikai engedéllyel rendelkezett, az amerikai kereskedelmi minisztériumtól.

A címzett az izraeli biológiai kutatóintézet volt.

A szemtanúk beszámolója szerint még mielőtt a holland hatóságok a helyszínre érkeztek volna! fehér ruhás alakok lepték el a roncsokat, akikről senki sem tudja, hogy kik voltak. Tippek szerint Moszad ügynökök, akiknek a nyomok eltüntetése volt a feladatuk.

A repülőgép személyzetének beszélgetését rögzítő fekete dobozt a mai napig sem találták meg. Ezeket a fekete dobozokat mocsárban, dzsungelben, óceán mélyén is megtalálják, egy könnyen átkutatható városi terepen, ahová egészben zuhant le egy gép, ott meg nem.

A Boeing cég, hogy elébe menjen a további vizsgálatoknak és szankcióknak önként?! olyan javaslatokkal állt elő, amennyire szigorúakat semmilyen hivatal, hatóság sem követelt volna tőlük soha.

Érdekes, hogy egy nagyvárosra, a repülőtérhez közel - a légiirányítók látták a toronyból - lezuhan egy repülőgép és mennyire kevés információja van a kivizsgáló szakértői bizottságnak.

Meg úgy általában is.

Abban az időben biztosan nem mondta semmilyen híradó, hogy veszélyes hadianyagot szállító repülőgép zuhant le.

Akitlosz · http://honunk.blog.hu/ 2010.09.26. 11:06:44

@kispista:

Ez úgy működik, ha egy munkáltató magyar munkavállalót keres, akkor pfúj rohadt szemét rasszista, akit jól meg kell büntetni.

Ha egy munkáltató "roma" munkavállalót keres, akkor ezzel éppen a rasszizmus ellen tiltakozik.

Valójában persze pontosan ugyanaz a jelenség, nem kicsit kettős a mérce.

Akitlosz · http://honunk.blog.hu/ 2010.09.26. 11:12:55

@Cuppanj a végére!:

Hát, feltételezem nem ilyen céllal tette bele azt a képet a cikkbe. :-)

Fuzzy Logic 2010.09.26. 11:40:31

@Nyers Fa:
A világ fejlettebb felén a sajtó, a média terelgeti a sok birkát, azok meg úgy élnek ahogy ott látják, azt eszik, azt veszik amit ott mondanak nekik, úgy nevelik a gyereket, úgy dolgoznak, úgy alszanak... Ha az arcába mondod, hogy ember te vagy a valódi, a tv a fikció - nem tudja értelmezni. A világ fejlettebb felén rohad a társadalom, nagyüzemben butítják a tömeget és te ezt tartod normálisnak és példaértékűnek? Azért nem mer senki beszólni a sajtó működésébe, mert utána a sajtó azt mondja rólad hogy te rossz vagy, és a tömeg elhiszi, mert jól idomított birka.

Éhesló 2010.09.26. 11:45:59

@bm613:
A post nem rólad és nem rólam szól.
Nem foglalkoztam a pártállásoddal, világnézeteddel, legfeljebb a tudásszintedet és értelmi képességeidet vontam kétségbe a hozzászólásod kapcsán.
Most is ezt teszem.
Mert érdekes szituáció ez, amikor nincs olyan esemény kapcsán alkotott vélemény, melyre ne lenne a végső érved(érvetek) az, hogy ez, vagy az "náci" "rasszista" stb.stb.
Képtelen(ek) vagy(tok) felismerni ennek kontraproduktivitását.
Egy rakás olyan - olvasó, internetező, híreket hallgató-néző - (fiatal)ember akinek halvány fogalma sincs arról, mi a nácizmus és mi a fasizmus képtelen különbséget tenni a liberális jobbközép, a jobboldal, a radikális jobb és a nácizmus-fasizmus között a "mértékadó értelmiségiek" és követőik által rájuk aggatott jelzők miatt.
A várakozásaiddal (várakozásaitokkal) ellentétben ez a népben nem mint az adott - tőled(tek) számos kérdésben jobbra pozicionált - politikai erő lejáratódásában jelentkezik, hanem a náci és fasiszta mint jelző, vagy fogalom puhul fel és válik a sokak szemében olyan politikai erők, emberek jelzőjévé, akik nem értenek veled(tek) és általában a baloldali "antifasiszta hivatalos állásponttal" egyet.
Elegáns társaság: Antall, Boros, Kónya, Torgyán, Lezsák, Für, Csurka, Orbán, Kövér, Kósa, Vona, Patrubány, Tőkés, Durai, Szőcs, Vona, Novák, Morvai mint politikusok és sok sok újságíró, művész, pár lelkész, pap és püspök van a listán még akkor is, ha csak az elmúlt 20 évet tekintem.
Ez előzetes megfontolások alapján sem szerencsés taktika (lásd a rókát kiáltó kiskakas történetét), de a bekövetkezett események tükrében végképp nem az.
Ennek ellenére képtelen(ek) vagy(tok) változtatni rajta és a nácizás bunkósbotját lengtve indulsz(tok) harcba nap nap után.
Tedd(gyétek) csak tovább, ha nem vagy(tok) képesek tanulni semmiből és képtelen(ek) vagy(tok) a nagy háború második felvonásának alapállásán túl szemlélni a 60 évvel későbbi világot.

Miközben azonban lazán nácizol(tok) nem árt a minimális morális szintet meghúznod(tok) saját táborodat(táborotokat) illetően.
Erről is sokan sokat írtak már a működő és politikai erőként a parlamentekben megjelenő komancs pártok és a különböző választott, hatalmi és média, művészeti, beosztásokban pöffeszkedő mai és volt komancsok, maoisták kapcsán.
ŐK valóban egy mocskos és véres diktatúra működtetői, hívei voltak, szemben azokkal akikre oly szyvesen ragasztod (ragasztjátok( "antidemokratikus" cimkéiteket.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.09.27. 18:46:36

@megmondomdom:

Apróbb pontatlanságokon kívül - a hungaristák tömegbázisát (nem a párttagokat) ugyanolyan prolik adták, mint a kommunistákét - csak az az írás problémája, hogy nem a mai korról szól.

Éhesló 2010.09.28. 16:40:44

A cenzúra mellett folyamatos elhallgatás is sújtja a Jobbikot

Az ORTT médiafigyelő statisztikája szerint az Országgyűlésbe kerülése óta folyamatosan elhallgatja az önkormányzati választásokon második legtöbb jelöltet állító Jobbikot több hírműsor is.

Ezzel a médiatörvényben is előírt kiegyensúlyozott tájékoztatás követelményét is rendszeresen áthágják az egyes közszolgálati és kereskedelmi médiumok. Olyan eset ugyanakkor egyik héten sem fordult elő a vizsgált nyolc hírműsorban május 17-e és szeptember 12-e között, hogy a Jobbik a választási eredményénél magasabb arányban szólalhatott volna meg, sőt.

Az országgyűlési pártok összes megszólalását tekintve az elmúlt négy hónapban 1 és 4 százalék közötti a jobbikosok aránya a TV2, az RTL Klub, az MTV, az Echo TV és az ATV egyes hírműsoraiban, valamint a Magyar Rádió Esti krónika című adásában. Ez utóbbi esetében július 12-e és szeptember 5-e között, azaz nyolc héten keresztül egyetlen jobbikos politikus nyilatkozata sem hangzott el az adásban. Ennél valamivel jobb a helyzet a Duna TV és a Hír TV Híradó 21 című műsorában, bár ez utóbbi a Jobbik és az MSZP választási eredményei közti különbséget torzítja a megjelenések számában - a szocialisták javára, akik majdnem 19%-ban szerepelnek ott, szemben a nemzeti radikálisok 6%-ával. Mindezek annak ellenére történtek, hogy a Jobbik aktivitása az ellenzéki pártok közül kiemelkedő, amely többek között a napi több sajtóeseményben is megmut atkozik. A vizsgált közel négy hónap alatt a legtöbb hírműsorban az Országgyűlésben a Jobbikénál jóval kisebb arányban jelenlévő LMP nyilatkozatai is gyakrabban szerepelnek: a választási hirdetésünket letiltó Magyar Rádió Esti krónikájában majdnem ötször annyi LMP-s nyilatkozat hangozhatott el, mint jobbikos, de a szintén csak elvileg közszolgálati MTV esti híradójában is többet szerepelt a vidéken alig látszó fantompárt.

Dúró Dóra, a Jobbik szóvivője

Éhesló 2010.09.30. 18:53:46

LB: le kell játszani a ''cigánybűnözős'' videót

A Legfelsőbb Bíróság csütörtöki döntése értelmében le kell adnia a Jobbik "cigánybűnözést" is említő kampányhirdetését a Magyar Rádiónak és a Magyar Televíziónak.

A Legfelsőbb Bíróság ezzel helybenhagyta az Országos Választási Bizottság hétfői döntéseit. Az LB indoklása szerint a választási eljárásról szóló törvény szerint választási kampányban a jelölőszervezetek és személyek azonos feltételek mentén tehetnek közzé politikai hirdetést, a rádiózásról és televíziózásról szóló törvény pedig arról rendelkezik, hogy a politikai hirdetés tartalmáért a műsorszolgáltató felelősséggel nem tartozik.

Mint az LB szóvivője, Szűcs Péter az MTI-nek küldött közleményében írta, az LB szerint e rendelkezések alapján - és olyan törvényi előírás hiányában, amely felhatalmazza a médiumot a közzététel előtt a politikai hirdetés tartalmának felülvizsgálatára, ezáltal szűrésére - az érintett közszolgálati műsorszolgáltatók nem tagadhatták volna meg a kampányfilm, illetve hanganyag közzétételét, ezért az OVB helyesen állapította meg a törvénysértést.

Az LB indoklása szerint a választási eljárásról szóló törvény szerint választási kampányban a jelölőszervezetek és személyek azonos feltételek mentén tehetnek közzé politikai hirdetést, a politikai hirdetéshez pedig véleményt, értékelő magyarázatot fűzni tilos. Szintén a választási eljárási törvény szerint a műsorszolgáltatók részvételére a választási kampányban egyebekben a rádiózásról és televíziózásról szóló törvény rendelkezéseit kell alkalmazni. Az LB hivatkozott a médiatörvényre is, amely egyértelműen kimondja, hogy a politikai hirdetés - így a kampányfilm - tartalmáért a műsorszolgáltató e törvény szerint felelősséggel nem tartozik. E rendelkezés alapján - és olyan törvényi előírás hiányában, amely felhatalmazza a műsorszolgáltatót a közzététel előtt a politikai hirdetés tartalmának vizsgálatára, ezáltal szűrésére -, az érintett közszolgálati műsorszolgáltatók nem tagadhatták volna meg a kampányfilm, illetve hanganyag közzétételét, ezért az Országos Választási Bizottság határozatában helyesen állapította meg a törvénysértést - olvasható az LB indoklásában. Az LB határozata tehát kimondta, hogy jogsértő volt, hogy a két közmédium nem adta le a Jobbik politikai hirdetéseit, és ebből az is következik, hogy a kampány hátralévő részében a műsorszolgáltatók nem tagadhatják meg a hirdetés leadását.

(MTI)

bm613 · http://izland2009.blog.hu 2010.09.30. 20:32:26

@Éhesló: Az, hogy az LB szerint a politikai hirdetésekről szóló törvény fontosabb, mint az uszítást tiltó, őket minősíti.

Éhesló 2010.09.30. 20:48:33

@bm613: persze. A hozzászólásaid meg téged.
Ez van, ez egy ilyen világ.
Vigasztaljon, hogy kedvenceid tették ilyenné.