A legfrissebb cikkek

Nincs megjeleníthető elem

Kapcsolat


Friss topikok

Statisztikák

Címkék

alkotmány (20) állam (6) állambiztonság (10) állambiztonságis jelen (6) arab (9) atom (7) a mennyei birodalomban (6) bajnai gordon (10) biológia (16) bíróság (6) bkv (7) budapest (10) cigány (86) demokrácia (87) diszkrimináció (6) egyház (6) ensz (8) erkölcs (6) eu (28) európa (7) evolúció (10) fantasy (9) fasizmus (6) fidesz (148) foci (6) gay (17) gay pride (12) gáza (14) gazdaság (19) google (6) gyász (7) gyurcsány (49) hamasz (13) hitler (8) holokauszt (12) hülyeség (6) humor (9) index (10) internet (9) irán (21) iszlám (6) izrael (39) jared diamond (6) jézus (10) jobbik (73) jog (8) kádár (7) katolikus egyház (7) kdnp (10) keresztény (12) kereszténység (11) kína (11) kolbenheyer ír (162) kolbenheyer olvas (233) kommunizmus (14) környezetvédelem (6) közélet (9) közgazdaságtan (26) krimi (17) külpolitika (20) kultúra (25) liberalizmus (13) lmp (9) magyar (15) magyarország (140) magyar gárda (9) magyar hírlap (6) martin (6) mdf (12) meleg (13) mongol (18) mszp (62) náci (51) nacionalizmus (10) németország (11) nemzet (32) nemzetbiztonság (8) nyelvészet (6) obama (21) oktatás (11) orbán (56) oroszország (8) összeesküvés (6) őstörténet (6) palesztin (15) politika (215) pszichológia (14) rasszizmus (19) regény (27) reggel (67) rendőr (7) rendszerváltás (24) rowling (7) rükverc (11) rukverc (15) sci fi (11) sólyom lászló (11) szabadság (17) szdsz (20) szeretet (6) szlovákia (11) társadalom (69) tech (7) terrorizmus (8) több fényt a kdnp be (8) történelem (155) tudomány (8) tüntetés (6) usa (47) választások (34) választás 2010 (44) vallás (14) válság (11) varga e tamás (6) vendégpost (11) világ (14) voks10 (26) vona gábor (7) zene (12) zsidó (48) Címkefelhő

Designerünk

Legutolsó kommentek

Nincs megjeleníthető elem

Felelősség? - a Jobbik és a tévé

2010.09.26. 16:00 Horváth Andor Márton

Ha a magántévét megregulázza is az OVB, a köztévébe nem nyúl bele. A Vona Gábor panaszkodott, hogy nem hagyták, hogy a rasszista gyűlöletbeszédet tartalmazó reklámja lemenjen az MTV-n. Megint ez a kiegyensúlyozottság hiányzik. Persze a demokrácia félig-meddig ellenáll az ilyeneknek. Ez mégsem a dugódíj, ez tényleg magyarok százezreit faji alapon megbélyegző ("cigánybűnözés") reklám. Az OVB addig keresgélt, amíg talált egy formai hibát Vona Gábor beadványában, és elutasíthatta azt. Legközelebb nem lesz formai hiba, egy napon belül garantáltan ott lesz az OVB asztalán az újabb beadvány. Kedves Fidesz, itt az ideje módosítani ezt a remek Médiatörvényt, és hozzáfűzni, hogy alkotmányellenes ("faj, szín, [...] nemzeti vagy társadalmi származás stb.") klipeket nem muszáj levetítenie - még az oly magas színvonalú köztévének sem.

 

201 komment

Címkék: fidesz magyarország náci cigány jobbik

A bejegyzés trackback címe:

https://sardobalo.blog.hu/api/trackback/id/tr372324021

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tlvajferi 2010.09.26. 19:05:06

azon kellene elgondolkodni, hogy a cigánybűnözés téma mirét most került elő?
sok-sok évszázad alatt nem volt?

vagy a sok hülye magyarnak el kell terelni a figyelmét az ország szétrablásáról?
és ebben segít a jobbik a maszopos bandának :-)))
ja:
és palesztin holokausztról miért nem cikkezünk???

cso zsi 2010.09.26. 19:05:55

@Italo Balbo: "Nah most akkor Gyurcsánynak ennyi beépített embere lenne a radikális oldalon?"
Mit tudhatunk erről? Egy biztos. A gárdaruhát (nem kis tételben) és a gárdát valakinek pénzelnie kellett, azt nem a legyek hordták össze. Azt ne mondják, hogy tagdíj, meg anyuka varrta mindnek...

Italo Balbo 2010.09.26. 19:08:10

@ingenium rusticus /Csellók és gordonkák vegyesen.: @Joe84: Csakhogy létezik egy szervezet, ahol ezeket a kérdéseket már mind megválaszolták. Úgy hívják, hogy rendőrség. Az utóbbi időben nem tudta megfelelően ellátni a feladatát, ez visszavezethető a pénzhiányra (=>létszámhiány, =>benzinkvóta, alacsony fizetések => kevés és tán nem mindig minőségi jelentkezők) A pénzhiány meg visszavezethető a "ne az emberekkel fizettessék meg" kampányokra akár a Fidesz akár az MSZP tolta épp

Italo Balbo 2010.09.26. 19:10:34

@Italo Balbo: A Jobbik csendőrpolitikája akkor lehetne minimálisan hiteles, ha hozzátennék, hogy mindez X milliárd forintba kerül és ezt a mindenkire érvényes közbiztonsági díjból fedeznénk, aminek értéke Y ezer forint havonta (Csak egy példa) Enélkül csak kampányrizsa az egész

cso zsi 2010.09.26. 19:11:09

@Húsleves: A Karamell még csak-csak, de a Mága az hiába muzsikus-családból való, a kultúrát nem bírja összeszedni.
Szomszédnak mindkettőt becserélném akár a tiszamenti rokonságnál, akár a főváros "belvárosi"-nak nevezett részén.
Egyébként épp műsor a Naplóban, hogy 50 órát hiányznak az idei tanévben. Az saccra két komplett hét. Az eddigi háromból.
A napokban ugyanerről, hogy a 17 éves azért nem jár suliba, mert otthon marad a két gyerekével.

Húsleves 2010.09.26. 19:11:34

@tlvajferi: nem most került elő, korábban kriminológiai fogalom volt, tankönyvben szerepelt. Most is ott lenne a helye, mert az álszent hozzáállás biztosan nem old meg semmit.

Italo Balbo 2010.09.26. 19:14:12

@libbancs: Tegyük fel, hogy megvalósul sokak álma és a cigánybűnözés mondjuk holnaptól elfogadott kifejezéssé válik, mindenhonnan ezt halljuk vissza. Egész pontosan hogy is kezdené el ez megoldani a problémát? Mikortól és hogyan segítene azokon akiket kirabolnak és kifosztanak? Mi lenne a következő lépés? Vagy lehet, hogy ez az egész már megint nem old meg semmit, csak egy idióta kampányszlogen, amin a Jobbiknak, mint parlamenti pártnak lovagolnia kell, hogy összetartsa a táborát és jó pozíciókat szerezhessen meg?

val 2010.09.26. 19:16:16

@tlvajferi: Ne sértődj meg, de ugye Fidesz szavazó vagy?

Ott dívik ugyanis a "figyelemelterelés", olyannyira, hogy még a cigánybűnözést is letagadják. Még az elszenvedői is.

Kérlek szépen évszázados a probléma, de kezelve volt mindig. És 200 éve nem volt 10 szülő nőből 9 cigány, különben te sem írhatnál ma ide.

Húsleves 2010.09.26. 19:17:39

@cso zsi: Mágáról nem egyezik a véleményünk. Az 50 órát hiányzókról egyezik, de ők is konkrét személyek, nem a cigányság egésze.

gorcsev54 2010.09.26. 19:17:41

Ez a blog pontosan annyit ér, mint általában az Indexre írt többi, és részemről a téma lezárva.

Joe84 2010.09.26. 19:18:19

@Italo Balbo: Akkor ha a Fidesz, meg az MSZP sem fog adni több pénzt (ami csak egy rész a hatékony rendőrségnek), akkor hogy fog ez megoldódni?
Legfontosabb a törvényi háttér megteremtése lenne. A liberális és a bűnözők jogait előtérbe helyező szemlélet helyett az áldozatok jogainak védelmét és a közbiztonság fenntartását kell előtérbe helyezni. Ez feltétele a csendőrségnek is, talán jobban, mint a pénz.

Szerintem a pontos pénzügyi számításokat nem akkor kell elvégezni, amikor a Jobbikon kívül az összes parlamenti párt elhatárolja magát a csendőrség bevezetésétől. Ők azt akarják, hogy maradjon a jelenlegi rendszer, de ha ez neked jó...

Rwindx 2010.09.26. 19:19:16

@Italo Balbo:
Két probléma van. Az egyik az ami. A másik pedig az hogy az elsőről nem lehet beszélni nyíltan. Amíg nem lehet egy problémáról nyiltan beszélni addig meg sem lehet oldani. A Jobbik elég faramuci módon állt a dologhoz, de úgy vélem a célja a második probléma megszüntetése lehet. Röviden: a cél jó, az eszköz rossz.

real_kerekfyz 2010.09.26. 19:19:44

A rasszizmust ne keverjük a cigánybűnözéssel.

Nincs semmi bajom a cigányokkal de az alábbi két videó szerintem rávilágít a lényegre.

www.youtube.com/watch?v=fTwveHGrym4

www.youtube.com/watch?v=tzm0ihIGEqU

ingenium rusticus /nyomokban félázsiait tartalmaz! · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.09.26. 19:20:02

@Italo Balbo: Uhh.. Nehezen, de kihámoztam, mit szeretnél mondani.

Arra gondolsz, hogy a rendőrség feladata lenne az a meló, amit egy új erőszakszervezet megalapítására szeretnének áttestálni?

Akkor igazad van, csak a zsaruknak ez nem jött össze. Pintérnek sem, aki két hét alatt rendet ígért. ( LOL!! )

Új seprű jól seper. Ez a megfejtés.

val 2010.09.26. 19:22:48

@Italo Balbo: Amennyiben a cigánygyerekre lövöldözés jellemző lenne, ha a munkában megfáradt cigányok panaszkodnának, hogy kifosztja őket a magyar kisebbség, akkor ám legyen. :)

ingenium rusticus /nyomokban félázsiait tartalmaz! · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.09.26. 19:24:27

@Italo Balbo: Jézusom!! Kár volt neked egyetlen karaktert is leírni! A szóközt is beleértve.

Italo Balbo 2010.09.26. 19:24:34

@Joe84: Ha a se a Fidesz, se az MSZP nem szán több pénzt, akkor sehogy nem oldódik meg. Viszont a dolog már olyan súlyos, hogy nem tudják többé homokba dugni a fejüket és itt jönne be egy értelmes Jobbiknak a szerepe. Ahelyett, hogy egy kidolgozatlan lázálmot követnének, ami mindkét nagypártnak kínos (és így a választóiknak is) elkezdhetne a Jobbik kiállni a rendőrség megerősítése mellet, máris nagyot fordulna a világ és a közvélemény is

Anti Anyag (törölt) 2010.09.26. 19:25:09

@gio: Ez nem érinti azt a kérdést, hogy a közszolgálati médiához a 13%-os jobbiknak is joga van.

Természetesen, ha bepereled és egy bíróság érveidet osztva betiltja a Jobbikot, az más.

De azért, mert pár ember szerint a Jobbik szélsőséges, attól még nem az.

ingenium rusticus /nyomokban félázsiait tartalmaz! · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.09.26. 19:27:25

@Italo Balbo: Ma már úgyis idéztem Samuel Johnsontól, gondolom egy még belefér, ami rád illik:

"Inkább lennék együtt valakivel, akitől a zsebeimet kell őriznem, mint olyan emberrel, aki vitába akar belehajszolni, csak azért, hogy végighallgathasson. "

Cuppanj a végére! (törölt) 2010.09.26. 19:29:00

@zme: Itt vagyok drága angyalbögyörőm! Mi kifogás írka ellen?

Italo Balbo 2010.09.26. 19:29:04

@ingenium rusticus /Csellók és gordonkák vegyesen.: Huh azt hiszem te kb ott tartasz, hogy a Zagyva György Gyula és Barátai Corporation feat Magyar Gárda majd ingyen elintézi azt a cigányt aki neki nem tetszik.

Cuppanj a végére! (törölt) 2010.09.26. 19:30:17

Szép,kultúrált,kedves és főleg igaz.Neked semmi sem jó?!?

Kedves zsidó honfitársaink mindig remek példával szolgálnak,ők mindig tudják a helyes utat és rendkívüli bölcsességükkel,éleslátásukkal eligazítanak az élet bonyolult útvesztőiben.
A cigánykérdésre is remek választ adtak,elég csak tekintetünket Izraelre vetni és a körülbetonozott,táborokba zárt palesztinokat látva rögvest felsejlik a várt válasz.

nemecsek ernő áruló 2010.09.26. 19:31:34

A legkevésbé sem kedvelem a Jobbikot, mert álszent seggfejeknek tartom őket egytől egyig, és soha nem lennék képes rájuk szavazni.

Viszont cigány-bűnözés VAN!!!

Húsleves 2010.09.26. 19:33:59

Liberók: a cigányok is rá fognak jönni, ugyanúgy, mint a magyarok, hogy soha nem volt célotok segíteni rajtuk, sőt! Az a célotok, hogy szítsátok és fenntartsátok a gyűlölködést. TGM "filozófus" és a TASZ arról cikkeznek, hogy nem csodálkoznának, ha az elkeseredett romák gyújtogatni és fosztogatni kezdenének, ugye? Ez inkább felhívásnak, mint normális értékelésnek tűnik! Hogy lehet, hogy 12 évig az áldásos libsik voltak hatalmon, és nem tettek a cigányokért semmit, most meg hú de aggódnak?

kuki123 2010.09.26. 19:34:21

@cso zsi:

fossák magukból a segílyen élő utódokat

17 évesen már 2-nől tart mi lesz ha 40 lesz? még 5?

Joe84 2010.09.26. 19:35:18

@Italo Balbo: A rendőrség megerősítése mellett is kiállnak, de ettől még a fidesz nem fog több pénzt szánni erre, de még ha szán is több pénzt, akkor sem fog megoldódni, mert a törvények liberális alapokon nyugszanak és az áldozat helyett a bűnözőt védik.

Nem értem miért lázálom? Felvetették, kidolgozták, elmondták, hogy szerintük hogy lenne, erre mindenhonnan elutasítás jött (kivéve az emberektől, mert aki esett már áldozatául cigánybűnözőnek és érezte a rendőrség tehetetlenségét, nemtörődömségét, annak egyértelmű, hogy szükség van egy olyan szervezetre, amelyik képes fenntartani a rendet, ahogy ez máshol is működik és itt is működött).

val 2010.09.26. 19:36:57

@GerzSonka: "Viszont cigány-bűnözés VAN!!!"

Hát ezt is megértem. Minden nap egy valóságos csoda. :)

groggil 2010.09.26. 19:40:30

Emberek, gondoljunk már bele: a 8 év alattiak 40%-a cigány (volt 3éve)...ez mára kb. 50%-ra változott...ebből hatalmas bukta lesz...konkrétan: etnikai háború...nem adok ennek 20 évet. Ennek csak egy (!) elkerülése lehet: visszanyitni a demográfiai ollót...nincs mese, le kell őket szaporodni minden évben (ez konkrétan nem azt jelenti, hogy "több magyar gyerek kell, mint cigány", mert attól még 49,99%-ig elmennek. Itt az kell, hogy az újszülöttek közt 10% -tehát a mai arányszámuk- alatt kell lennie a cigányoknak...ekkor fog majd egyszer, a távoli jövőben megállni az aránynövekedésük). Ez kellene hogy legyen az első számú államérdek...gondoljunk már bele: ha felszaladnak 20-25%-ra, szétesik az ország: szociális rendszerét tekintve, közbiztonságilag, oktatásilag, nyugdíjrenszerileg, politikailag (20-25%-nál az már nagyon sok szavazó, akiknek a kegyeit kell lesni...bárminemű szigorítás akkor? Ugyan már...)...minden -nyelvet csak alapszinten is beszélő- magyar fiatal -szó szerint- kimenekül majd külföldre...itthon marad: X millió nyugdíjas, 1,5-2millió cigány, valamint egy szűk, agyonadóztatott robotoló réteg....ebbe gondoljunk már bele! A 24. órában van Mo., egy elképesztő nagy katasztrófa előtt! Itt csak addig lesz működő állam, demokrácia, stb., ameddig a lumpen réteg nem lendül egy bizonyos arányszám fölé...emberek! Hasonlatos a helyzet -ne gondoljon senki holdkórosnak a példáért- az ókori Rómához: a barbárok bizonyos %-a fölött káoszba fulladt egy erős birodalom úgy, hogy évtizedekkel előtte senki sem gondolta volna...azt hitték, örök lesz a stabilnak hitt rendszerük...ugyanott vagyunk most mi is...csak annyi különbség, hogy itt nem beözönlés történik, hanem "kapun belül" vannak...Európába igen, oda most is beözönlés történik, nálunk még legalább ez nincs...meg ne is legyen! Még pont az kéne: 1,5 millió cigányra még 1/2millió afrikai...hát a faszom, Lmp! Egy szónak is száz a vége: vissza kell nyitni az ollót a "középosztány" javára, mégpedig gyorsan, hatékonyan és első számú célként kiemelve! A 24. óra után vagyunk. Különben törvényszerűen és borítékolható módon etnikai háborúba fulladunk 20-30év múlva...

Cuppanj a végére! (törölt) 2010.09.26. 19:43:14

Nos,pontosan ezen dolgok miatt költözik sok magyar ember külhonba.
Ahol jobb a közbiztonság és nem kell az adójából még 3-4 cigányt is eltartani,hanem megkapja az egész (járulékokkal csökkentett)fizetését.
Megmondta a balatonőszödi szónok is,hogy el lehet innen menni,akinek nem tetszik.
Tényleg ez a megoldás?

val 2010.09.26. 19:44:03

@Joe84: Naja és milyen rendőrség? A szarrá kokszolt, narkós, tetovált rebiszesek vagy a beszari fakabátok fognak itt rendet tenni? Szarnak ők mindenre.

Ha parancsba kapja, hogy lőjön a sajátjai közé, belelő. Aztán hivatkozik a parancsra.
De ha azt kapná parancsba, hogy lője fejbe magát, azt már nem tenné meg.
Az a fránya mindenható "parancs", ugye?
Csak saját magát menti, se istene, se népe, még számolni sem tud.

Ezek csak férgek. Az értelmes emberek ott is hagyják a rendőrséget, marad a "krémje".

Italo Balbo 2010.09.26. 19:45:35

@Joe84: Elég lenne egyetlen kérdésre válaszolni ahhoz, hogy ne legyen lázálom. Megalapításának évében hány forintba fog a csendőrség kerülni és milyen mennyiségű és minőségű állománnyal fog megalakulni? Ennyi. Ezt nyilván nem lehet megkerülni, hiszen a költségvetést tervezni szokták, az nem olyan, hogy majd csak kialakul.

szita szita péntek 2010.09.26. 19:45:48

Most komolyan, de nem fárasztó ezen a "cigánybűnözés" kifejezésen lovagolni? Mi a búbánatostól is dehonesztál ez egy kisebbséget? Ha nekem kellene szótári bejegyzést csinálom róla, akkor kb. ezt mondanám:
"cigánybűnözés - Jellemzően a cigány kisebbség körében gyakori bűnelkövetési módok alá tartozó bűncselekmények megnevezése. Napjainkban ezek jellemzően kis anyagi kárt okoznak, általában erőszak mentesek, ugyanakkor tömeges megjelenésük miatt jelentősen rontják a lakosság közbiztonság érzetét. Az okai közt vélhetően a mélyszegénységen, az előző évtizedek elhibázott szociálpolitikáján túl szerepet játszanak a kulturális különbségek is."

Ha egyfajta túllihegett liberalizmustól vezérelve azt is szégyenletesnek (sőt, mint a fentebbi példa mutatja tilosnak)tartjuk, hogy néven nevezzük a társadalmi válság tüneteit, esélyünk sincs, hogy fellépjünk az okok megszüntetése irányában.

Függetlenül attól, hogy mit akar a jobbik, a cigánybűnözés kifejezés tudatos torzítása politikai szemantikai kérdés. Például mondok egy példát! :) A szocilista időkben a jómunkásemberek szerettek tőlünk nyugatabbra költözni, állam bácsi meg nem szerette ezt. Nomármost aki politikai okokból elhagyja a hazáját, azt úgy hívják, hogy emigráns. Csak az a baj, hogy az emigráns szó pozitív jelentéstartalmat hordoz (húú, szegény üldözött, akinek menekülnie kell), így hát a hivatalos kommunikáció új szót alkotott rájuk: disszidáns. No ennek meg adtak egy negatív mellékzöngét. Ezt a szót aztán olyan jól elterjesztették, hogy az emberek a közbeszédben még ma is a legközelebbi családtagjukról is azt mondják: a Pista disszidált. Ígyen kell kérem egy szóval hangulatot teremteni.

Most meg az történik, hogy a Jobbik feldobott a politika szintjére egy olyan témát, amivel igen is foglalkozni kell. Hogy az ő megoldásuk helyes-e, gyakorlatilag lényegtelen. Az a fontos, hogy immár érdemben foglalkozni kell miattuk a kérdéssel és nem lehet az elmúlt évtizedek hibás gyakorlatát folytatni. Mi is történt? Kiderült, hogy van egy olyan terület a politikai ígéretek területén, ami sokakat érdekel és a kisgömböc Fidesz (biztonsági játékosként) eddig nem vette be a programjába. Hoppáhoppá. Most már nem teheti meg ezt arcvesztés nélkül (remélem majd a háttérben épp a Jobbik politikai léte által kikényszerítve tesz majd érdemi lépést azért) lenyúlja ezt a jelszót, hát inkább megbélyegzi azt. Nem kéne. A sükebóka bloggerek meg együtt ugatnak a nagykutyával, mert a politikai döntések mutatják nekik az irányt, belegondolni meg ugye fárasztó...

groggil 2010.09.26. 19:46:14

...az előző írásomhoz képest tök mellékes, hogy a közTV lehozza e a Jobbik reklámfilmjét most, 2010-ben...2020-30-ban, 25-30% cigánynál úgyis -törvényszerűen- a Jobbik, vagy egy Jobbiknál radikálisabb párt fog kormányozni, mivel az ország minden területén az avasi állapotok, illetve annál lényegesen rosszabb állapotok fognak uralkodni, ami -a néhány tízezer budapesti kampósorrút leszámítva- teljesen beradikalizálja majd a maradék magyar társadalmat (ne feledjük: 10-15év múlva az Mszp mai nyugdíjasai sem lesznek már nagyon)! ...ennyi a történet: az idő és a szaporodó cigányság a Jobbiknak dolgoznak, ezerrel, csak akkor már késő lesz!

Cuppanj a végére! (törölt) 2010.09.26. 19:47:43

@groggil: Nem kell ide 20-30 év. Sokkal hamarabb lesz háború. Kinek köszönhetjük mindezt?Kik söprik le a problémát az asztalról újra és újra?

gpetersz 2010.09.26. 19:48:42

Politikailag korrekten lehet tagadni amit a társadalom nagy többsége (91%) igaznak tart, de hülyeség.

A kisípoltal mi volt a baj? Maradjunk a kis fideszes egypártrendszernél. A magyarnak ez kell, és most felépítteti magának ezekkel a majmokkal. A páviánok elbukták, most ezek vannak..

Antifaszok Réme 2010.09.26. 19:49:34

"Mi Médiánk, ki vagy a világűrben,
sújkold belénk a Te híreidet,

Jöjjön el a Te hullámhosszod,
legyen meg a Te blogod,
mint a hírközpontokban, úgy mindenhol is.

A mi mindennapi JOBBIK FIKÁZÁSUNKAT add meg nékünk ma.

És bocsásd meg a mi „NÁCI” vétkeinket,
(bár TI nem bocsátotok meg azoknak soha, akik ELLENETEK vétkeztek),

És ne vigy minket az ÉRTELEMRE,
de szabadíts meg a „FASIZMUSTÓL.”

Mert egyenlőre tiéd minden ORSZÁG, és minden HATALOM
KORMÁNYOK FELETT, szerencsére NEM ÖRÖKKÉ."

NemÁmeN.

szita szita péntek 2010.09.26. 19:49:43

Ja még valami: A jobbik helyében leadatnék egy folyamatosan sípoló fekete képernyős reklámot, a végén egy olyan felirattal, hogy "Serdülő polgári demokráciánkban ennyit hagyott a cenzúra a mondanivalónkból."

groggil 2010.09.26. 19:53:27

@Cuppanj a végére!:
Én is csak a "kötelező optimizmus" miatt írok 20-30 évet..."hátha történik valami csoda"...persze, nem fog: ahogy nő a cigányság száma, úgy fognak egyre agresszívebben fellépni a magyarok ellen, követelőzni, egyre keményebb helyzet lesz vidéken, majd ez eléri a fővárost is rövidesen (tömeges mértékben, úgy értem). Egyre erősebb lesz a magyargyűlöletük is, ennek vannak jelei, érdemes tallózni iwiwes oldalak közt, pl.. Szóval: igen, igazad van: akár 10éven belül itt lehet egy háború Mo.-on...a keleti megyék valamelyikében...persze, ettől még érintve lesz az egész ország.

val 2010.09.26. 19:53:41

@gpetersz: "A kisípoltal mi volt a baj?"

A kisípolttal az volt a baj, hogy sérti a szúnyogok érzékenységét, kirekeszti őket, mert a szúnyog az nem élősködő, hanem rovar. :D :D :D :D

Ezen beszartam, de halál komolyan ez volt az indoklás. :D :D

Joe84 2010.09.26. 19:57:44

@Italo Balbo: Tervezni szokták, de nem ebben az állapotban.
Ha fillérre pontosan ki lenne számolva, akkor sem vezetné be a Fidesz, megmondták, hogy nem lesz csendőrség és egyébként is minden Jobbikos törvényjavaslatot leszavaznak, akármiről is szóljon, nem ettől függ.

Egyébként meg kerüljön akármennyibe is, nekem a családom, szeretteim, barátaim biztonsága mindennél többet ér és ezt ma nem garantálja nekem az állam. Ne mond, hogy ez neked nem fontos és attól függne, hogy tudod, hogy pontosan mennyibe fog ez kerülni. Egyébként az is zavaros, hogy mennyibe kerül nekünk (ez a nem túl hatékony) rendőrség, meg a bent és kint lévő cigánybűnözők eltartása.

val 2010.09.26. 19:59:08

@val: Bocsánat, helyesbítek, az volt a gond, hogy mivel az interneten van a nem sípolt változat, ezért mindenki "gondolhat" arra, hogy mit is akar ezzel üzenni a párt.

De az indoklásban tényleg benne volt, hogy a szúnyog az nem élősködő, hanem csak vérszívó rovar. :D :D :D

Cuppanj a végére! (törölt) 2010.09.26. 20:01:44

A "világpolgár" pedig szépen tovaszáll és röhög a markába.
Hejj,Vlagyimir Iljics,Adolf és Josziv,az anyátok úristenit!

==T== 2010.09.26. 20:20:02

És ki dönti el mi az alkotmányellenes? Mert arra csak az Alkotmánybíróság jogosult.

Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod? · http://orbanfan.blog.hu 2010.09.26. 20:20:15

@Don Bandi: mi van nácika? Nem tetszik valami? Akkor nyald le... illetve nem is le, hanem ki! :D

gmower (törölt) 2010.09.26. 20:37:16

Mostanság sokan igencsak félreértelmezik a demokrácia fogalmát (különösen a képviseletit). Demokráciának nem azt nevezik, amikor egy törvényes választásokon jelentős támogatottságot szerzett parlamenti pártot nem engedünk megszólalni, sőt még tövénybe is óhajtuk foglaltatni, hogy ne tehesse. Az valami egész más. Még akkor is más, ha nem tetszik, amit mondanak. Mielőtt bárki megvádolna nekem sem tetszik, igen, van egy ilyen furcsa tulajdonsága a demokráciának, hogy nem mindenki egy véleményen van. És ha odáig jutunk, hogy a választópolgárok 1x %-át képviselő pártot nem akarunk engedni megszólalni, mert nem tetszik amit mond, akkor gondolkodhatunk el, hogy vajon demokraták vagyunk-é?

vakvarju 2010.09.26. 20:44:56

@Italo Balbo: Minek ide csendőrség? Pintér elvti megmondta, két héten belül rendet csinál az országban. Hát én várom már azt a két hetet.
@Cuppanj a végére!: Persze azt is mondhatta volna, hogy nem lehet innen elmenni. Az jobban tetszett volna?
@volánrulz: "... ha kinyírnánk a cigóinkat....". Akkor hogyan kommentelnél? Jól meg kell ám gondolni, hogy mit beszél az ember.

Snexi 2010.09.26. 20:55:57

@szita szita péntek: ez még jó ötlet is és hatásos is lenne,írd meg nekik
ja és nem írónia,tényleg így gondolom

C4bBP 2010.09.26. 21:04:04

A "cigánybűnözés" kimondása mióta bélyegzi meg magyarok százezreit? Ez fail, kérem!

szita szita péntek 2010.09.26. 21:15:57

@Snexi: Ja, nem véletlen mondtam... Írni nem írok nekik, legyen ennyi eszük maguktól!

Karakán (törölt) 2010.09.26. 21:16:51

Nem cigányok által elkövetett bűntettek

móri mészárlás .... 8 áldozat
alföldi olajmaffia
kaposvári diákgyilkosság
hajdúnánási gyilkosság
....

Soroljam? Mind azt bizonyítja, hogy létezik magyar - a ti nyelveteken fehérbőrű - bűnözés. A gyilkosságok és a nagyértékű csalások 92%-át NEM cigányok követik el. Ezek az adatok is ugyanazokban a statisztikákban vannak benne amelyeket itt a nácik idézgetnek.

Szelektív az olvasási képességetek!!!!! Tanuljatok meg olvasni!

Mesterlövész 2010.09.26. 21:18:27

A cigány max késsel rabolja ki a sarki kocsmát, vagy a közértet 2 kiló kovászos uborkáért, de pénzt nem lop sosem. Viszont tisztelt fehéreink, pl whiskys rabló, aki csupán 300 millát rabolt el különböző bankokból, vagy a magyar politikusok, akik néha a zsebükbe csúsztatnak néhány milliót, miért nem kerülnek sohasem szóba?

flimo13 2010.09.26. 21:19:01

Megvolt a mai megélhetési rettegés is, lépjünk tovább.

Snexi 2010.09.26. 21:27:31

@Mesterlövész: mi az hogy nem kerül szóba?épp hogy ezekkel egy kalapban említik a cigányokat is
meg nem tudom hogy az emberek a bankokat kirabló fehérektől,vagy az utcán késsel járó pár ezer forintért rabló cigányoktól fél e jobban

szita szita péntek 2010.09.26. 21:27:51

@Karakán: Nem igazán értem, hogy mit akarsz mondani. Olvass vissza, ott leírtam a véleményem. Tény, hogy a cigánybűnözés kategóriájába leginkább a kis értékű lopások, betörések illetve szabálysértések tartoznak. Épp ezért van értelme a szónak: olyan bűncselekményekről beszélünk, ahol az elkövetők többsége cigány származású. Ez okozza-e a legtöbb bajt? Lehet, hogy nem. Ugyanakkor a lakosság közbiztonság érzetét ez rombolja leginkább, hisz ezt nap nap után közvetlenül a saját bőrén tapasztalja meg. Olajszőkítés? Nem fáj az a nagyanyámnak, de az ellopott csatornája igen. Lehet a fehérgalléros bűncselekmények miatt nem nő a nyugdíja, de azt ugye nem tudja közvetlen kötni a mindennapjaihoz. Visszatérve az elejére: Tulajdonképpen mit is akartál mondani?

Snexi 2010.09.26. 21:28:17

@Karakán: nagyértékű csalásokat persze hogy nem ők követik el,ahhoz elöbb meg is kéne tanulni olvasni

xenuka 2010.09.26. 21:37:31

A cigánybűnözés a tipikusan cigányokra jellemző bűnözési forma szakneve. Ezek: rablás, kurva futtatás, gagyizás, csoportos garázdaság, értelmetlenül erőszakos vandál cselekmények.
Mai szóval ez az ő elkövetői profiljuk.

A rendőrbűnözés és a zsidóbűnözés fogalmak miatt félnek úgy a cigánybűnözés szótól, mint a tűztől.

Pedig kedves komcsi-zsidó elvtársak, attól, hogy letagadjátok még létezik! Ezelőtt 25 évvel még külön tantárgy is volt a jogi egyetemen.

Húsleves 2010.09.26. 21:39:05

@szita szita péntek: azért azt meg kell érteni, hogy van egy kész helyzet: a liberóknak sikerült úgy tálalniuk a cigánybűnözést, és beültetni a cigányok fejébe, hogy ez azt jelenti, hogy a magyarok minden bűnt rájuk akarnak kenni. Női bűnözés is létezik, mint kriminológiai kategória. Ha azt a témát is felfújnák, akkor előbb-utóbb a nők is elkezdenének hőbörögni, hogy mit akarnak tőlük, nem csak ők bűnöznek.

Utó Pista 2010.09.26. 21:44:00

@szőketisza:

Szerintem olcsóbb lenne 2 embernek segíteni.

appa68 2010.09.26. 21:58:19

Drága barátom!
Neked fogalmad sincs arról, hogy mi van az országban. Fogalmad nincs arról mi van Európában hála nemtudomkiknek.
Most jöttem haza Berlinből. Reggelente olyan utcákban jártam, ahol a boltok neve csak törökül és arabul van kiírva. Olyan iskoláscsoportokat láttam, melyben nem volt német gyerek, csak török, arab meg néger.
Itt még meg lehet ezt állítani.
Csórikám, a bankár kimondta az igazat, ezért mennie kellett.
Itt is el lehet halgattatni azokat, akik ki merik mondani az igazságot, de akkor ennek az országnak IS vége, mert felzabálják a ...-k.
Lehet ezen felháborodni, lehet ezen fasisztázni, de körül kellene nézni egy kicsit. A budai villákból máshogy néz ki Magyarország, mint mondjuk Taktaharkányból.
Lehet, hogy pénzt is kapsz ezekért a baromságokért, az is lehet, hogy szándékosan provokálsz, de, drága barátom, ha azt akarod, hogy Magyarország 20 év múlva is létezzen, akkor ne háborodj fel a cigánybűnözés szón, hanem TÉGY A CIGÁNYBŰNÖZÉS ELLEN!

xenuka 2010.09.26. 22:01:55

@Mesterlövész:
"A cigány nem lop pénzt."

Mióta?

Ékszert és pénzt lop a cigánykurva a vendégétől, főleg az idős hülyéktől, ez a markecolás.

Készpénzt lop a zsebtolvaj cigány.

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2010.09.26. 22:05:20

@Karakán: "A gyilkosságok és a nagyértékű csalások 92%-át NEM cigányok követik el. Ezek az adatok is ugyanazokban a statisztikákban vannak benne amelyeket itt a nácik idézgetnek. "

Link Te nemnáci?

@Mesterlövész:Mondjuk azért mert valahogy nem úgy csapódik le a dolog,tényleg súlyos dolog a közpénzek megcsapolása, de még se olyan mint egy 80 éves tolókocsis öregembert ököllel ütni 100 forintért...vagy egy tinit körbeállni hárman "van e cigid?" "beugró" kérdéssel,aztán elvenni 1500 forint zsebpénzét meg a telefonját...ezt nagyon nehéz felfogni?Ilyenkor a lelki sérülés sokkal súlyosabb mint az anyagi.Pláne ha másnap nyugodtan sétafikálhatnak ilyen "gyerekcsínyek" után.

11s11 2010.09.26. 22:08:40

a bűnözők sorrend szerint:1.csányi
2.széles
3.demján
4.gyurcsány
5.pintér
6.kocsis
100. cigányok

xenuka 2010.09.26. 22:18:47

Amikor majd a cigányfajvédő anyját vagy gyerekét max 500 Ft-ért össze-vissza rugdossa minimum öt cigány - mert ők csoportosan bátrak -, akkor is hangosan tessék majd ugatni, hogy nincs cigánybűnözés.

Egyébként meg aki annyira sajnálja őket fogadjon néhányat örökbe, költözzön egy házba velük, adja hozzá a lányát.

Leninn éll 2010.09.26. 22:25:19

Azt ti is észrevettétek, hogy ha libsiéket telibetaláljátok cáfolhatatlan tényekkel akkor rögtön anyáznak, náciznak, nyilasoznak? Milyen gyenge dolog ez már, nem?

Devil 2010.09.26. 22:31:12

@szita szita péntek: Engem pld sokkal jobban izgat a mindent átszövő korrupció és az állami töketlenkedés. Lehet hogy egy cigány 10 évente ellopja a pénztárcámat (sokra megy vele...), de a pártok a szemem láttára lopják el a fizetésem felét. És velük szemben nincs kihez fordulni...
Cserébe kapok olyan beruházásokat amiken csak a haverjaik járnak jól; olyan impontens közigazgatást ami tulajdonképpen semmilyen érdemi problémát nem tud megoldani. Az állami kézen lévő szolgáltatásokról (MÁV, ehészségügy) mindenki tudja mekkora pénznyelők. Tulajdonképpen ami állami kézbe kerül és pénz van benne az menthetetlenül leromlik, elsatnyul, pártkatonák és a munkahelyüket foggal-körömmel védo apparátcsikok martaléka lesz - az adófizetők pénzén...

Devil 2010.09.26. 22:33:46

@11s11: egypár pártot kihagytál, tudod azokat akik a Gripeneket ránkerőszakolták, potom 100milliárdokat buktunk rajta... ha nem is fizették le őket akkor simán hűtlen kezelés volt.

Devil 2010.09.26. 22:34:49

@xenuka: Vagy járassa őket rendes óvodába, iskolába, adjon nekik rendes munkalehetőséget.
Hm?

Húsleves 2010.09.26. 22:36:56

@Devil: gratula! Jól belecsempészted a liberális ideológiádat! Nem akkor tűnik el az állami vagyon, amikor még állami kézben van, hanem pont akkor, amikor a hozzád hasonló érveléssel "privatizálják" (értsd: átjátsszák maguknak, meg a haverjaiknak). És a "kis értékű lopás"-okról is más a véleménye annak, akinek naponta lopják ki a szemét kis értékekben, és ha nem tetszik neki, még meg is verik.

Fuzzy Logic 2010.09.26. 22:37:31

@Leninn éll:
Jah, észre. De, ha ezért szólsz nekik akkor még demagóg is leszel.

Húsleves 2010.09.26. 22:54:28

@Whiskey-Tango-Foxtrot: és azt észrevettétek, hogy újabban állítólagos FIDESZ-esek nyomják a blogokon a liberális dumát? Például ennek a blognak a szerzője FIDESZ szimpatizánsnak vallja magát.
Idézet:
"Az meg mindig mókás, amikor pont azt az Andort liberálisozzák itt a derék 60-as IQ-jú mélymagyarok, aki ezerszer leírta, hogy Fidesz-szimpatizáns."
innen:
sardobalo.blog.hu/2010/09/25/kiegyensulyozottsag_1

gyvv 2010.09.26. 23:09:42

@11s11: A sorrend nagyjából rendben, de amikor pl.a gyerekeidet reggel iskolába küldöd, akkor kiktől félted jobban? Valahogy így: 1-99:cigányok, 100-:csányi-kocsis.
Az utóbbiak miatt a gyerekeid éhenhalhatnak, az első 99 miatt pedig elvéreznek az utcán, miután leszúrták őket a zsebpénzükért. Persze durván fogalmaztam, hiszen többnyire csak összevernék őket (na de azt minden másnap).

cso zsi 2010.09.27. 10:39:05

@cso zsi: Kell nekem e-mailt kinyitni így reggeltájt?
"romatámadás a Lehel útnál

Sziasztok,

Leírom Nektek, mi történt velem és édesanyámmal szombat délután fényes
nappal, hogy lássátok, milyenek ma a közállapotok, és Ti is vigyázzatok a
jövőben.

Szombat délután megtámadtak a cigányok engem és Anyát, mikor a Kika-ból
sétáltunk hazafelé, gyakorlatilag pár utcányira a lakástól. Testvéremnek
vettünk új bútorokat, Apu és testvérem így egy nagy Kika-s teherautóval
mentek haza, mi pedig pár aprósággal gyalog, ez egy 15-20 perces séta,amit
már többször megtettem, és szerintem egy viszonylag biztonságos helyen.

Mi nyugisan sétáltunk hazafelé, a Lehet útról befordultunk a Hun utcára
(most már tudom a nevét), ahol már amúgy sokszor elmentem, és nem tartom
veszélyesnek egyáltalán Ott kezdődnek a panelek, egy nagy parkoló, az
egész üres hétvégén.
Tipikus Olaszliszka eset történt velünk is: 5-6 cigány gyerek (5-8 évesek)
biciklivel direkt nekünk jöttek, mivel én a fal mellett voltam, Anyu
lábának. Azt, aki ráment Anyu lábára, Anyu a vállánál fogva megpróbálta
odébb tolni, gyakorlatilag a gyerek meg se érezte, és száguldottak tovább
a bicajjal. Persze elkezdtek olyan ocsmányságokat kiabálni, amit itt nem
is idézek.
Mi nyugodtan mentünk tovább, hiszen semmit nem tettünk. Amikor a panelek
előtt parkolón vágtunk át, tehát már vagy 100 méterrel feljebb is voltunk,
a gyerekek visszafele jöttek, és ordítoztak nekünk tovább, mi vmit
visszaválaszoltunk, hogy "Tanuljatok meg viselkedni", de még mindig nem
gyanakodtunk.
A gyerekek befordultak a Hun utcából nyíló egy utcába, és ez lett a
vesztünk, ui. hívták a családot.

A parkolót elhagyva egy parknak nevezhető füves részen sétáltunk tovább.
Egyszer csak nagy ordítozást hallottunk ("Megverted a gyerekem!"), és
ahogy visszafordultunk, láttuk, hogy egy bevadult cigány nő és két
kigyúrt férfi fut utánunk. Mi annyit visszakiabáltunk, hogy "Nem vertük
meg!", megfordultunk, és mentünk volna tovább. Éreztem már, hogy
veszélyben lehetünk, de egyszerűen nem hittem el,hogy ebből bármi lehet,
gondoltam, max. ott kiabálnak velünk egyet. Alig léptünk párat, utolértek
minket.

A nő anyát hátulról lerántotta a földre, és elkezdte ütni a fejét.
Egyértelműen nyakra és fejre ment. Kis dulakodás után fölé került, és
fojtogatni kezdte.
Én egy pillanatra szinte sokkot kaptam, hogy ez történik. El kezdtem
segítségért kiabálni, de senki nem járt arra. Aztán hátulról próbáltam
lecibálni a nőt Anyuról, de gyakorlatilag egy ütéssel leterített a földre.
Olyan állati erő volt benne, amit még nem éreztem. Volt még pár gyenge
próbálkozásom, de nem tudtam vele felvenni a versenyt.
Szerencsére Anyu is viszonylag erős, feszítette a nyakát, ellenállt. De
így is: a nő gyakorlatilag letépte róla a pólóját és mivel nem tudta
megfojtani, véresre karmolta a nyakát, mellkasát. A fejét is ütötte, de
ott szerencsére csak egy nagy púp lett, viszont több marokra való haját
kitépte.
A két cigány férfi csak állt mellettünk, és röhögtek. Pár perc ilyen
dulakodás után vmilyen oknál fogva, talán látták, hogy elég volt már,
megunták a balhét, nem tudom, végül lecibálták a nőt Anyuról. Ketten
tudták leszedni, a nő még mindig olyan erővel tépte volna Anyut. Aztán
gyorsan húztak visszafelé.

Mi ahogy felálltunk, és összeszedtük a cuccunkat, szinte sokkban voltunk.
Borzalmas volt látni, hogy verik, fojtogatják az anyámat, és még csak
segíteni se nagyon tudtam. Rögtön hívtam a rendőrséget, aztán tesómat. A
rendőrség becsületére legyen mondva, nagyon hamar kiértek, egyidőben
Apuékkal. A rendőrök mondták, hogy pattanjunk be, és megkeressük őket.
Befordultunk az utcára, ahol a biciklis esemény történt, most is ott volt
vagy 3 gyerek közülük. Kipattantunk, a rendőrök (2 fő) közrefogták a
gyerekeket, akik persze már tekertek volna haza értesíteni a pereputtyot,
de nem engedték el őket, letetették velük a bicajt, majd odavezettek
minket a házukhoz. Csata utca 4. senki ne menjen még a környékre se.
Mondanom se kell, az a régi,m 3 emeletes ház tele volt cigánnyal,akik ott
ordítozni kezdtek és kivonultak, de a rendőrök miatt szerencsére nem
támadtak. Nem idézem itt, milyen ocsmányságokat mondtak nekünk, és
vádaskodtak, hogy megvertük a gyereket. Amikor a rendőrök megkértek
minket,hogy mondjuk el, mi történt, és elkezdtük, hogy "cigány gyerekek"
biciklivel nekünk jöttek, persze rögtön ordítoztak, hogy rasszisták
vagyunk, mert ők romák. (Pedig a "cigány" szó az Ő saját nyelvükön a saját
nevük; de hát a liberális sajtó és politika segítségével arra már
kiokultak, hogy mindig rasszizmusra kell hivatkozni..)
A rendőrök amúgy már ismerték őket, az egyik férfinak pl. már priusza is
volt.
Közben Apu a teherautóval ott maradt a biciklis események helyszínén, és
mivel a rendőrök velünk voltak, néhány cigány odament és megtámadták,
mielőtt be tudta volna csapni a kocsiajtót, de szerencsére sikerült őket
leszerelni (Apu elengedte az ajtót, így az rájuk csapódott, így Ő gyorsan
visszarántotta és el tudott menni a kocsival.)
Miután lecsillapodtak a kedélyek, és tudták őket igazoltatni, stb, a
rendőrök elmondták, hogyan tudunk feljelentést tenni, stb. Kihívták a
mentőket, persze, itt már beijedtek a cigányok, odajöttek, hogy kifizetik
a kárt, csak ne tegyünk feljelentést, ill. burkoltan megfenyegettek, hogy
"közel lakunk egymáshoz, jobb ha nem tesszük" (ezt nyilván abból
következtették,hogy gyalog mentünk haza némi cuccal).
De feljelentést teszünk, ez az egyetlen módja, hogy gátat szabjunk annak,
hogy ők erőszakoskodnak, provokálnak. Remélem, a 3 csapás törvénnyel
összegyűlik nekik most vagy később annyi, hogy börtönbe kerüljenek.
Megjegyzem: a rendőrökkel is olyan tiszteletlenül és ocsmányul beszéltek,
hogy elképesztő, semmi tisztelet, félelem nincs bennük.

Anyu kórházba került, mivel nyaki gerincsérve van (3 is), és megint
iszonyatosan szédül,stb. Kedden engedik ki. Akkor nem érezte, de most már
sántít is. A haja azóta is hullik.
Nekem nem lett nagy bajom, a bal lábszáram bekékült, ill. az egyik csuklóm
fáj, de nem komoly.
Lassan kezdünk magunkhoz térni a sokkból, és azon gondolkodunk, mit lehet
tenni, pláne, hogy én és testvérem ott is lakunk.

Félni nem fogok Tőlük. Egy darabig nem megyek arra a környékre (ezzel meg
is fenyegettek), de azt se hagyom, hogy megfélemlítsenek, hiszen ez a
céljuk. És nem fogom hagyni, hogy tiszteletlenek legyenek velem, vagy
másokkal, idős emberekkel (Anyu 56 éves) hülye kis 5 éves kölykök; mert az
nem élet, ha félelemmel kell járni az utcán és hagyni,hogy megalázzanak
bántsanak, szidjanak minket.

Szóval el kezdek olyan küzdősportot, hogy meg tudjam védeni magam és
másokat, ill. mivel amúgy is lakást nézek, olyan helyet keresek, ahol ezek
nincsenek (bár Pesten kevés az ilyen). A mentősök és a rendőrök történetei
alapján ma már bárhol, bármikor, ok nélkül támadnak csupán heccből és hogy
az erejükkel megfélemlítsék az embereket, a helyzet szerintük hónapról
hónapra romlik.

Amit még tehetek, és fogom is, hogy ahol lehet, elmondom, ami történt.
Eddig is tudtam, mi zajlik az országban (sőt, ahogy hallom, a román
cigányoknak is ez -gyerekek- az egyik módszerük), de amíg az ember nem éli
ezt át személyesen, nem hiszi el/éli át igazán.

Remélem, a kormány valóban tesz azért, hogy javuljon a közbiztonság
jelentősen, de ez lassú folyamat lesz. Ismerve, hogy a cigányok mennyire
szaporodnak, sajnos a jövőben szerintem be kell arra rendezkedni, hogy
jobban figyeljünk a biztonságunkra és meg tudjuk védeni magunkat. Ti is
figyeljetek, tanuljatok a történetemből.

Üdv,
Zita

Tényleg nincs cigánybűnözés???

Érdekes, hogy Orbán miniszterelnök szerint sincs. Hát akkor mi van???"

Éhesló 2010.09.27. 11:09:50

Cigánybűnözés márpedig nincs, ezt orbánon és elvbarátain kívül az összes kereskedelmi és királyi TV és ez a blog is írásba adta.
Azt pedig orbán és pintér urak már régen megmondták, hogy 2 (kettő) hét slstt megteremtik a közbiztonságot.
A 2 (kettő) hét még tart.

Tessék ezt végre megérteni és toleránsnak, befogadónak lenni, mert a szegény cigányság az intoleráns rasszista légkörben nem képes az integrációra, mint a fenti példa is mutatja.
A kedves és integrálódni szándékozó ROMA gyerekek elleni magyarokra sajnos olyannyira jellemző agresszivitásra méltó válasz volt az elkeseredett szülői válaszreakció, hiszen hosszú évek kemény nevelőmunkáját rombolja le egy egy agresszív mozdulat és pillantás az előítéletektől terhes és intoleráns magyarok részéről. A rendőrség itt (is)helytelenül járt el, mert a pillantásokkal és szóban elköüvetett agressziót nem kellően értékelve az intoleráns rasszista magyarok mellé állt miközben megpróbálta az integráció nehézségeivel nap nap után küzdő békés roma közösség belső rendjét felborítani megjelenésével.
Remélem a független magyar bíróság a helyére teszi ezt a példátlan incidenst, különös tekintettel a romákat nap nap után érő durva agresszióra, melynek már a gyilkosságok és a gyújtogatás is részeivé váltak.

Miért is nem a néphazugságnál, vagy hitgyülitévénél vagyok "tényfeltáró" riporter ezek után? :(

szita szita péntek 2010.09.27. 12:47:21

Nagyanyámhoz az idei évben 4* próbáltak betörni. Minden nyílászáró be van rácsozva, de akkor is próbálkoznak. Értelemszerűen - nagyanyám nem fiatal (90+). Most akkor mondjam azt, hogy ez nem probléma? Nem mondom.

joszip 2010.09.27. 18:00:30

@cso zsi: ez kemény! Hasonló élményeket kívánok tiszta szívből minden liberállatnak!

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.09.27. 19:16:59

@Snexi:

Mosonmagyaróvár és Monok polgármestere is ugyanúgy küzd cigányproblémával, csak az előbbi segély helyett tud nekik bejelentett munkát találni, amihez nyilván az is hozzájárul, hogy az illetők akarnak is dolgozni. Ahogy hülyeség az északkeleti országrészben rettegő embereket lenácizni, úgy hülyeség pusztán lakóhely alapján feltételezni, hogy ki mennyire tájékozott.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.09.27. 19:23:12

@gio:

Magyar az, aki magyar állampolgár, illetőleg magyar ősökkel rendelkezik, és magyarnak vallja magát a Kárpát-medencében vagy akár kívüle is. Ezen kívül lehet a 13 bejegyzett kisebbség tagja is, pl. cigány, szlovén vagy bolgár, ami nem jelenti azt, hogy ezzel megszűnne magyar állampolgársága, tehát magyarként való léte. Ezeken kívül is lehet eszmét cserélni arról, hogy ki a magyar, de az már a filozofálgatás témakörébe tartozik.

2010.09.27. 19:32:46

@cso zsi: nem szeretném degradálni a történetet, de az lényegében mindennapos, hogy a cigányok megpróbálnak meglincselni valakit. Csak hát a polkorrekt médiában ezek nem hírek, mivel ott a cigányokat sajnálni való áldozatként kell bemutatni.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.09.27. 19:35:11

@moncayo:

Bocsánat, de az 1400-as évek eleje előtt nem voltak cigányok Európában, tehát az legjobb esetben sem 2000, hanem 600 év.

2010.09.27. 19:38:57

@Leninn éll: mindig is ennyit tudtak, ezért is váltak teljesen súlytalanná a jelzőik :)

Amúgy meg:

index.hu/kultur/media/2010/09/27/le_kell_adnia_az_mtv-nek_a_jobbik_reklamjat/

:))))

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.09.27. 19:43:47

@cso zsi:

Elég sok Jobbik-közeli vállalkozó van, akiknek még mindig van mit a tejbe aprítaniuk. (Nem, a Jobbik nem az MSZP kreálmánya, maximum jól jött nekik, hogy az MSZP-ből rengeteg cigány- és Orbán-gyűlölő kiábrándult.)

2010.09.27. 19:44:23

@Mj: az a 600 év is rohadt sok ha azt nézzük, hogy mások 1-2 generáció alatt is simán beilleszkednek. Pénznyelő integrációs programok és segílyke nélkül. Persze ez feltételez annyi intelligenciát, ami meghaladja legalább a neandervölgyi emberét...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.09.27. 19:48:42

@Italo Balbo:

"csak egy idióta kampányszlogen, amin a Jobbiknak, mint parlamenti pártnak lovagolnia kell, hogy összetartsa a táborát és jó pozíciókat szerezhessen meg?"

Alapvetően helyes meglátás, ami minden pártnál megfigyelhető: az orbánozás miatt tartott össze ennyire az MSZP-s tábor is, hiszen alapvető kohéziós erő a világosan definiált ellenségkép (bűnbakképzés előnyben), de egy idő után nem elég. Tehát egy dolog, hogy a Jobbik bedobta a köztudatba a cigánybűnözés kifejezést, és másik dolog, hogy mennyire hatékonyan tudná megoldani a problémát.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.09.27. 19:52:32

@libbancs:

A Neander-völgyi ősember intelligens volt, az emberiség kb. 4%-ában ki is mutathatók ilyen ősök, mert őket sikerült integrálni kiirtás helyett.:)
Egyébként abból a 600 évből kb. 500 azzal ment el, hogy nem is akartuk őket integrálni - ahogy a hegyi mócokat sem -, ez jellemzően 20-21. századi probléma.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.09.27. 20:07:37

@groggil:

A cigányok inkább 100 év múlva kerülnek fölénybe, mert még mindig 800 ezer embernek kell túlszaporodnia 9 milliót, és náluk sem 8 gyerek már az átlag, hanem kevesebb. Viszont ettől függetlenül is elkéstünk Európával együtt: rettentő terheket visel kb. 1,5 millió munkavállaló, közülük az élelmesebbek inkább kivándorolnak, a hazaszeretők meg itthon próbálnak küszködni úgy, hogy 2-nél semmiképp sem vállalnak több gyereket. Maradnak ezen kívül azok, akik nem aktívak, vagy azért, mert nyugdíjasok, vagy azért, mert rokkantak - külön kérdés, hogy miért van nálunk ennyi "rokkant" -, vagy azért, mert segélyből élnek, vagy azért, mert gyerekek. Ráadásul szociális mintákon is múlik, hogy hány gyereket vállalnak a magyar szülők, és nem csak azon, hogy mennyit keresnek, tehát hirtelen változást már nem lehet kieszközölni.
Rómában egyébként az I. század végétől kezdve több volt a romanizált barbár, mint az echte latin polgár, és még az 500-as évek végén is Róma nevében uralkodtak Nyugaton.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.09.27. 20:14:03

@szita szita péntek:

"általában erőszak mentesek"

A szamurájkardos önbíráskodások vagy a nyereségvágyból, különös kegyetlenséggel elkövetett emberölés nem kifejezetten erőszakmentes kategória.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.09.27. 20:27:06

@appa68:

"A budai villákból máshogy néz ki Magyarország, mint mondjuk Taktaharkányból."

Pár éve egy régi budai villa lakásában lakom, és ki kell, hogy ábrándítsalak: ma is zaklatni próbált egy börtönviselt cigó a villamoson. De a közvetlen környékünkön is vannak zsebes cigányok vagy betörések, úgyhogy ebben az esetben sem kellene általánosítani.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.09.27. 20:30:56

@Húsleves:

Ez van akkor, ha egy tömegpártból és három kicsiből áll az egész politikai paletta, ráadásul most még a győztesekhez húzó taktika is megfigyelhető sokaknál.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.09.27. 20:40:50

@cso zsi:

A hölgyeknek erre az esetre kifejezetten ajánlom a forgótáras gázpisztolyt. Közterületen (könnyen megszerezhető) engedéllyel viselhető, tehát abszolút jogszerű, főleg jogos védelem esetén, ráadásul nem fájdalom okozásával hergeli még jobban az adrenalin hatására fájdalomra amúgysem reagáló támadó(ka)t, hanem legalább 10 percre teljesen semlegesíti: sem látni, sem rendesen levegőt kapni nem fog tudni, akár 150 kiló, akár kard van nála, akár ittas. Persze van olyan helyzet, ahol egy tank is kevés.:-/

cso zsi 2010.09.27. 21:51:50

@Mj: Tehát lakásban, és nem saját villában? Bejárónő, sofőr, őrző-védő jut neked? Ha nem, akkor csak a panoráma más mint a belvárosban.

Jó lenne, ha csak 800 ezer lenne. (az is sok)
Minimum a háromszorosa lehet, vagy nagyon gyorsan mozognak. Az biztos, hogy nagyon gyorsan szaporodnak, mert az ingyen van, és állambácsi még támogatja is. (miből is??) Ami önmagában nem lenne probléma, ha a halálozási arány, és az élethosszúság hasonló lenne, mint... (kit/mit sértsek meg az élővilágban?)
Még a kocsmai bicskázások, és a "családi viszályok", amikor 40-60 tagú népség indul háborúba a másik ugyanilyen csapat ellen, az sem jár akkora veszteséggel, hogy számottevő lenne.
Sűrűn járok a Lehel piacra, de nem tudtam eldönteni szombaton, hogy egy indián film statisztái, vagy egy roma-óvoda tett látogatást az intézményben. Az összes emeleti árus kint volt a bolt előtt, és járt a szemük, hogy a sáskahad mit "legel".

cso zsi 2010.09.27. 21:52:44

@Mj: Ilyenkor veszik elő a valódit azok, aki ellen gázzal mennél.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.09.27. 22:35:51

@cso zsi:

A lakás arra vonatkozik, hogy nem házban élek, hanem egy részében, viszont néha együtt buszozom egy parlamenti képviselővel.:)

A 800 ezres számadat valóban reális, de ahol cigánylakta környezetben élnek, ott mindig háromszor akkora számokat saccolnak, ez törvényszerűség.
A halálozási arányuk sokkal rosszabb, ezért is néznek fel a nagydarab, de már őszülő emberekre, hiszen náluk "nem szokás" megőszülni, ami nem csoda ilyen életmód mellett. Másrészt náluk is romlik a termékenységi ráta, friss adat (nagycsaládos körökből tudom), hogy 4 felé kezd lemenni, ami persze a magyar vállalt gyermekszámhoz képest még mindig rengeteg.
Én is rendszeresen megfordulok a Lehel téren, de még nem láttam, hogy invázió lett volna.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.09.27. 22:38:53

@cso zsi:

Nyugodtan előveheti, csakhogy a gázpisztoly nem arra való, hogy mutogasd, hanem arra, hogy 1-2 másodperc alatt előrántsd és tüzelj, utána pedig épségben elhúzd a csíkot. Ezért szánalmasok azok a srácok, akik mindenképpen Desert eagle másolattal akarnak grasszálni az utcán, amitől képzeletben máris 3 centivel hosszabbnak érzik magukat. Holott amikor használni kell, vagy kivetési hibája lesz - önvédelemre csak forgót! -, vagy emberkedni kezd vele, aminek tényleg sérülés lesz a vége.

szita szita péntek 2010.09.28. 09:57:12

@Mj: De nem is ez az általános...

Éhesló 2010.09.28. 16:39:55

A cenzúra mellett folyamatos elhallgatás is sújtja a Jobbikot
2010, szeptember 28 - 15:26
Dúró Dóra

Az ORTT médiafigyelő statisztikája szerint az Országgyűlésbe kerülése óta folyamatosan elhallgatja az önkormányzati választásokon második legtöbb jelöltet állító Jobbikot több hírműsor is.

Ezzel a médiatörvényben is előírt kiegyensúlyozott tájékoztatás követelményét is rendszeresen áthágják az egyes közszolgálati és kereskedelmi médiumok. Olyan eset ugyanakkor egyik héten sem fordult elő a vizsgált nyolc hírműsorban május 17-e és szeptember 12-e között, hogy a Jobbik a választási eredményénél magasabb arányban szólalhatott volna meg, sőt.

Az országgyűlési pártok összes megszólalását tekintve az elmúlt négy hónapban 1 és 4 százalék közötti a jobbikosok aránya a TV2, az RTL Klub, az MTV, az Echo TV és az ATV egyes hírműsoraiban, valamint a Magyar Rádió Esti krónika című adásában. Ez utóbbi esetében július 12-e és szeptember 5-e között, azaz nyolc héten keresztül egyetlen jobbikos politikus nyilatkozata sem hangzott el az adásban. Ennél valamivel jobb a helyzet a Duna TV és a Hír TV Híradó 21 című műsorában, bár ez utóbbi a Jobbik és az MSZP választási eredményei közti különbséget torzítja a megjelenések számában - a szocialisták javára, akik majdnem 19%-ban szerepelnek ott, szemben a nemzeti radikálisok 6%-ával. Mindezek annak ellenére történtek, hogy a Jobbik aktivitása az ellenzéki pártok közül kiemelkedő, amely többek között a napi több sajtóeseményben is megmutatkozik. A vizsgált közel négy hónap alatt a legtöbb hírműsorban az Országgyűlésben a Jobbikénál jóval kisebb arányban jelenlévő LMP nyilatkozatai is gyakrabban szerepelnek: a választási hirdetésünket letiltó Magyar Rádió Esti krónikájában majdnem ötször annyi LMP-s nyilatkozat hangozhatott el, mint jobbikos, de a szintén csak elvileg közszolgálati MTV esti híradójában is többet szerepelt a vidéken alig látszó fantompárt.

Dúró Dóra, a Jobbik szóvivője

Éhesló 2010.09.30. 18:49:02

LB: le kell játszani a ''cigánybűnözős'' videót

A Legfelsőbb Bíróság csütörtöki döntése értelmében le kell adnia a Jobbik "cigánybűnözést" is említő kampányhirdetését a Magyar Rádiónak és a Magyar Televíziónak.

A Legfelsőbb Bíróság ezzel helybenhagyta az Országos Választási Bizottság hétfői döntéseit. Az LB indoklása szerint a választási eljárásról szóló törvény szerint választási kampányban a jelölőszervezetek és személyek azonos feltételek mentén tehetnek közzé politikai hirdetést, a rádiózásról és televíziózásról szóló törvény pedig arról rendelkezik, hogy a politikai hirdetés tartalmáért a műsorszolgáltató felelősséggel nem tartozik.

Mint az LB szóvivője, Szűcs Péter az MTI-nek küldött közleményében írta, az LB szerint e rendelkezések alapján - és olyan törvényi előírás hiányában, amely felhatalmazza a médiumot a közzététel előtt a politikai hirdetés tartalmának felülvizsgálatára, ezáltal szűrésére - az érintett közszolgálati műsorszolgáltatók nem tagadhatták volna meg a kampányfilm, illetve hanganyag közzétételét, ezért az OVB helyesen állapította meg a törvénysértést.

Az LB indoklása szerint a választási eljárásról szóló törvény szerint választási kampányban a jelölőszervezetek és személyek azonos feltételek mentén tehetnek közzé politikai hirdetést, a politikai hirdetéshez pedig véleményt, értékelő magyarázatot fűzni tilos. Szintén a választási eljárási törvény szerint a műsorszolgáltatók részvételére a választási kampányban egyebekben a rádiózásról és televíziózásról szóló törvény rendelkezéseit kell alkalmazni. Az LB hivatkozott a médiatörvényre is, amely egyértelműen kimondja, hogy a politikai hirdetés - így a kampányfilm - tartalmáért a műsorszolgáltató e törvény szerint felelősséggel nem tartozik. E rendelkezés alapján - és olyan törvényi előírás hiányában, amely felhatalmazza a műsorszolgáltatót a közzététel előtt a politikai hirdetés tartalmának vizsgálatára, ezáltal szűrésére -, az érintett közszolgálati műsorszolgáltatók nem tagadhatták volna meg a kampányfilm, illetve hanganyag közzétételét, ezért az Országos Választási Bizottság határozatában helyesen állapította meg a törvénysértést - olvasható az LB indoklásában. Az LB határozata tehát kimondta, hogy jogsértő volt, hogy a két közmédium nem adta le a Jobbik politikai hirdetéseit, és ebből az is következik, hogy a kampány hátralévő részében a műsorszolgáltatók nem tagadhatják meg a hirdetés leadását.

(MTI)