A legfrissebb cikkek

Nincs megjeleníthető elem

Kapcsolat


Friss topikok

Statisztikák

Címkék

alkotmány (20) állam (6) állambiztonság (10) állambiztonságis jelen (6) arab (9) atom (7) a mennyei birodalomban (6) bajnai gordon (10) biológia (16) bíróság (6) bkv (7) budapest (10) cigány (86) demokrácia (87) diszkrimináció (6) egyház (6) ensz (8) erkölcs (6) eu (28) európa (7) evolúció (10) fantasy (9) fasizmus (6) fidesz (148) foci (6) gay (17) gay pride (12) gáza (14) gazdaság (19) google (6) gyász (7) gyurcsány (49) hamasz (13) hitler (8) holokauszt (12) hülyeség (6) humor (9) index (10) internet (9) irán (21) iszlám (6) izrael (39) jared diamond (6) jézus (10) jobbik (73) jog (8) kádár (7) katolikus egyház (7) kdnp (10) keresztény (12) kereszténység (11) kína (11) kolbenheyer ír (162) kolbenheyer olvas (233) kommunizmus (14) környezetvédelem (6) közélet (9) közgazdaságtan (26) krimi (17) külpolitika (20) kultúra (25) liberalizmus (13) lmp (9) magyar (15) magyarország (140) magyar gárda (9) magyar hírlap (6) martin (6) mdf (12) meleg (13) mongol (18) mszp (62) náci (51) nacionalizmus (10) németország (11) nemzet (32) nemzetbiztonság (8) nyelvészet (6) obama (21) oktatás (11) orbán (56) oroszország (8) összeesküvés (6) őstörténet (6) palesztin (15) politika (215) pszichológia (14) rasszizmus (19) regény (27) reggel (67) rendőr (7) rendszerváltás (24) rowling (7) rükverc (11) rukverc (15) sci fi (11) sólyom lászló (11) szabadság (17) szdsz (20) szeretet (6) szlovákia (11) társadalom (69) tech (7) terrorizmus (8) több fényt a kdnp be (8) történelem (155) tudomány (8) tüntetés (6) usa (47) választások (34) választás 2010 (44) vallás (14) válság (11) varga e tamás (6) vendégpost (11) világ (14) voks10 (26) vona gábor (7) zene (12) zsidó (48) Címkefelhő

Designerünk

Legutolsó kommentek

Nincs megjeleníthető elem

Na ne.

2010.12.14. 07:00 Horváth Andor Márton

Igaza van a Fidesznek, több jobb hír kellene a médiába. Dehát az, hogy a média milyen híreket közöl, szerencsére ma még nem rajtuk múlik. Ma.

Nos, calammal már vagy másfél hónapja azon vitatkozunk, hogy vége-e már a szabadságnak, vagy nincs-e vége. Az ő véleménye: már vége van - az enyém: nem, de rohamosan nő annak a veszélye, hogy belátható időn belül vége lesz. Azt hiszem, az én állításom jobban fedi a valóságot, ám még az én optimizmusom sem képes pozitív jövőképet vázolni a kormány intézkedései nyomán. És ugye, ami másfél hónapja még lehetséges jövő volt, az, miután a kormány nem változtatott a módszerein, egyre biztosabb, és egyre jelenebb lesz.

Az Országgyűlés ezidáig a kormány minden döntését jóváhagyta. A médiatörvény-tervezet folyamatosan bővül, finomodik, és jövő héten az akkor érvényes változatot valószínűleg elfogadja a magyar parlament. Már csak azért is, mert a törvénytervezet módosításait is megszavazza. Jelen esetben egy neonáci ideológiát követő párt, a Jobbik módosító javaslatát.

Épp kissé fellélegezhettünk volna, hogy a törvényhozás alá rendelt Médiatanács mégsem  ítélhet kötelező, azonnali, milliós nagyságrendű bírság befizetésére sajtótermékeket - ugyanis ezt a bíróság ténylegesen felülbírálhatja az egyik új módosítás értelmében. Természetesen a bírság-kiszabást továbbra is a kétharmados kormánypárti többségű törvényhozás végezné, de ezen a ponton legalább nem volna teljesen összemosva a három hatalmi ág.

Viszont a bíróságnak a hatályos törvények alapján kell ítélnie. A hatályos törvények várhatóan a jövő héttől gyökeresen megváltoznak. Amennyiben a törvényt a mai módosítással együtt fogadják el, elő kell vennünk nemzetünk első demokratikus irányú dokumentumát, a tizenkét pontot tartalmazó röplapot Landerer nyomdájából. Íme az első pont, Orbán Viktor miniszterelnök figyelmébe:

1. Kivánjuk a' sajtó szabadságát, censura eltörlését.

87 komment · 4 trackback

Címkék: sajtó orbán fidesz szabadság 12 pont

A bejegyzés trackback címe:

https://sardobalo.blog.hu/api/trackback/id/tr422514539

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Fő a lojalitás 2010.12.14. 19:28:15

A legmesszebbmenőkig igazat kell adnom Orbán Viktornak, aki ezúttal is az igazat, a színtiszta igazat mondva állította azt, hogy a magyar médiatörvénynek nincs egy főbb paragrafusa sem, amely ne szerepelne más európai szabályozásokban. Azoknak is van p...

Trackback: Egy hűséges blogger törvényjavaslata 2010.12.14. 11:41:13

"Legfeljebb húsz százaléknyi lehet a nagy kereskedelmi tévék és rádiók reggeli és esti hírműsoraiban a bűnügyi hírek aránya." Ezt a törvényt hozta a Fidesz a Jobbikkal karöltve a parlamentben. Az indoklással tökéletesen egyet lehet és kell is...

Trackback: Médiatörvény - bagoly mondja verébnek 2010.12.14. 10:50:50

Mottó: 1. számú (fiktív) felmérés: 100 emberből 80 ellenzi az új médiatörvényt.2. számú (fiktív) felmérés: 100 emberből 10 tudja, hogy miről is szól az új médiatörvény.Bevallom, én a 2. számú felmérés során a médiatörvényt nem ismerő 90 ember közé tart...

Trackback: Az utolsó médiaháború 2010.12.14. 09:13:33

Emlékeztek erre a logóra? Abból az időből származik, amikor a mostani kormánypárt még az ellenzéki padsorokból védte a demokráciát a hatalomtól. Ez volt a demokrata körök, a demokráciavonal, a civil szerveződések, a népszavazások és konzultációk k...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kormányzó 2010.12.14. 07:45:24

Mi van,köhögnek a bolhák így télvíz idején?Most komolyan,tizenkét pont?Ilyen régi történettel jöttök,most?! A forradalmi megújulás hajnalán?Ébresztő jóemberek!Forradalmi Pártunk és Ko rmányunk nemzetet farag belőletek,ha bele döglötök is!Felhatalmazást kaptunk arra hogy megtísztítsuk a mediat az elhajlásoktól.Tudjuk,merjük,tesszük! Ha nem tetszik,el lehet menni.Hamar munka, ritkán jó!De a legjobb a haboltó! FIMSZMP nyárspolgári tagozata nevében.

AkarkiJ 2010.12.14. 08:55:11

A 12. pont mire vonatkozik?

Roa 2010.12.14. 09:11:14

@AkarkiJ:
Jaja. Unió Erdéllyel. Szóval a Sárdobáló blog is már fasiszta?
Öngól?

fidesz friend 2010.12.14. 09:14:28

A 12 pont és benne a sajtó szabadsága a magyar nemzeti identitás egyik legértékesebb és lehajtott fejű tiszteletre méltó emléke, a sajtó szabadságát (is) óhajtó és kivívó történelmi eseményről, az 1848-as forradalomról minden évben nemzeti ünnepen emlékezünk meg. az a kormány, amelyik korlátozza a sajtószabadság nemes tradícióját, legszentebb nemzeti érzéseiben és ezzel EMBERI MÉLTÓSÁGÁBAN sérti meg Magyarország minden egyes állampolgárát.

(vagys itt bőven van mit keresni az Alkotmánybíróság előtt)

CApa (törölt) 2010.12.14. 09:20:19

Most akkor mit fognak ünnepelni március 15-én? Mert Petőfiéket nem vehetik elő ezek után...
Történt akkor még más is? Mondjuk Mancikát leküldte a háziúr a pékségbe? Azt is lehetne ünnepelni...

Studt 2010.12.14. 09:23:31

Gréczy Zsolt
Államminiszterek az Orbán-kormánybanMa | 07:05 LEGÚJABB!!!!!!

Nonszensz.
A jogszabályban nem létező poszt szerint mutatkoznak be vagy százan - legalább ennyi Orbán-államtitkár szaladgál -, ráadásul MINISZTERKÉNT.

A demokrcáia szétverése és az intézményes lopás közepette a Fidesznek még arra is van energiája, hogy az államtitkárokat a névjegykártyáikon államminisztereknek nevezzék. Erre Molnár Csaba MSZP-s képviselő hívta fel a figyelmet. A történet azért rendkívül kínos, mert utoljára az utolsó állampárti kormányban létezett ez a funkció - Pozsgay Imre momentán viselte.
Németh Zsolt külügyi államtitkár elismerte, hogy ez a poszt a hivatalos kormányzati struktúrában nem létezik, de az EU-s elnökség miatt engedélyezték a használatot.
Nonszensz.
A jogszabályban nem létező poszt szerint mutatkoznak be vagy százan - legalább ennyi Orbán-államtitkár szaladgál -, ráadásul MINISZTERKÉNT.
Nem baj, hadd röhögjön Európa, ahogy tegnap a parlamenti patkó - fideszesek is.
Persze, ahol a kiflis nyugdíjszakértő szenátorként is menedzselhette magát, ott már tényleg mindegy.
Ezt felírjuk a Fidesznek az ajtófélfára, hogy ne felejtsük el..

bájgúnár 2010.12.14. 09:23:33

Gyurcsány Ferenc, Sólyom László és Orbán Viktor áll Isten színe / előtt a mennyországban.
Isten kérdezi Gyurcsány Ferencet..
-Tudod miért vagy itt?
Tudom Atyám.
-Jó akkor ülj a bal térdemre.
Megkérdezi Sólyom Lászlót.
-Tudod-e miért vagy itt?
Igen Atyám, tudom.
-Rendben, ülj a jobb térdemre.
Megkérdezi Orbán Viktort:
-Na, fiam és Te tudod miért vagy itt?
-Azt nem, de azt tudom, hogy a helyemen ülsz!

Sajtó baromságot ír és egyoldaluan tájékoztat.Már nem sajtó szabadság hanem pofájuk befogása lenne ildomos.Az nem sajtószabadság ha minden lap a komcsik kezében van és saját ideológiájuk szerint ugathatnak!Majd egyszer kialakúl a sajtószabadság is ma csak néphüjitésre használják tudásukat az újságírók!

Nádasi Balázs 2010.12.14. 09:24:34

A 12. pont arra utalt, hogy az összes magyar állam egy államban egyesüljön. Az összes akkor mindkét volt; aktuálisan az Unió alatt Európai Uniót kell érteni már:)

Amúgy meg nincs cenzúra, és a sajtó is szabadon megírhat akármit. Ami lesz, az inkább: moderáció. Így aztán Ovi nyugodtan mondhatja, hogy nincs cenzúra.

Studt 2010.12.14. 09:26:27

Gyurcsány fejét akarja a Nemzeti Hazudós Töpe?--na ebbe beletörik a saját fején a nyaka!!!!

Egy POLT melletti ügyész elmondta Gyurcsány ismerősének (aki nem tudta, hogy Gyurcsány feleségével együtt járt egyetemre) vasárnap. szó szerinti idézet:

"Van egy ügyész barátom. Régi barát. Nem tudja, hogy ismerlek benneteket,- illetve Klárát az egyetemi időből. A napokban beszélgettünk az ügyész barátommal. Azt mondja nekem,: "Polt szerint: hogy a Gyurcsányt nem lehet 2006 ősze miatt megvádolni. Semmi sincs a kezünkben. Most akkor minden erővel Sukoróval kell kezdeni valamit, ezt üzente a Polt. "
Gyurcsány :
"Sok pletyka ér el minket. Gondolom, van, amelyik igaz, van, amelyik nem. Nem lehet pletykák által irányítottan élni. Bár ha jól olvasom a Vagyonkezelő előzetes letartóztatásban lévő vezetőinek kihallgatásáról készült és nemrég nyilvánosságra hozott jegyzőkönyveket, akkor valóban úgy látszik, hogy nem az érdekli az eljáró ügyészeket, hogy mi történt, hanem az, hogy találnak-e ellenem bármit is a gyanúba keveréshez.
Polt Péter hivatalba lépett. Tényleg politikai megbízást teljesít? Tényleg üzent már előre, hogy az én fejemet akarja Sukoró ügyben? Nem tudom. Egy általam is ismert kollégája meséli, hogy Polt nem egyszer azzal a megjegyzéssel döntötte el az előtte lévő ügyeket, hogy „a fiúk így akarják”. Igaz lehet ez? Ezt sem tudom.
De lassan ki fog derülni.

Nádasi Balázs 2010.12.14. 09:27:25

@Eleg_Volt_a_hazaarulasbol!: Nem lehetne, hogy gondolkozz, mielőtt beszélsz? Ja bocs. Hat elemivel nehéz, azzal csak a primitív, ostoba, szánalmas, alpári hangvétel jöhet szóba, mi?

Studt 2010.12.14. 09:27:46

Nem mernek Mártírt csinálni Gyurcsányból a Nemzeti Szarok!
Nem lesz itt soha semmiféle vádemelés, még Pol( Pot)t Péter legfőbb ügyészsége esetén sem.
Gondoljunk bele, ha elindulna egy eljárás, akkor már nem lehetne Gyurcsányozós sajtótájékoztatókat tartani, nem lehetne hamiskásan sejtetni, hogy "Gyurcsányahibás".
Ha lenne eljárás nem lehetne dokumentumokat sejtetni, hanem elő kéne adni azokat, hogy a bíróság megvizsgálhassa, továbbá el kellene tűrniük Fideszéknek, hogy a dokumentumokkal szemben Gyurcsány a saját álláspontját nyilvánosan kifejtse.Nemzetközi figyelem mellett!!!!!!
Gyávák ehhez.

Studt 2010.12.14. 09:28:36

Ha bármilyen eljárást indítanak, azt csak a nyilvánosság bevonásával tudják megtenni. A csontvázbrigád dolgozhatott a semmiért suttyomban, de egy volt miniszterelnök elleni eljárás már nem mehet suba alatt. Arról nem is beszélve, nem érdekük, hogy mártírt csináljanak belőle, jobb, hatékonyabb, ha következmények nélkül mocskolódhatnak, (amit már mindenki leszar), folytathatják a karaktergyilkosságot, és az örök kampányt az ellen akitől legjobban félnek!!!!

Lyss 2010.12.14. 09:30:23

Mi ez az izé, idemellékelve az aljára? Valami NENYI-paródia? Mert annak elég gáz...

Studt 2010.12.14. 09:31:10

Fidesz Banda Kajaibrahimjosziptotot nevezte ki főügyésznek.:D
Igy dolgozik a FIDESz "V", hadoszlopa" ! A hátulról emelt gyilkos tőrt csak szembefordulva az orgyilkossal lehet kivédeni.A Nép ismeri már ezt a Nemzeti Szar bandát! ...és többet nem fog "benyelni de lenyelni sem"
Volt Fideszre szavazók egyre többen mondják, hogy szégyenlik hogy a Fideszre, pontosabban Orbánra szavaztak! Na EZ A JÓ HÍR! gyűlik a " Nagy Nemzeti had a Nemzeti Seggberugásra:)))) hehehe

Orbán elbaszta! Nem jó a fiataloknak, nem jó a középosztálynak, nem jó az idősebbeknek. -gyűlik a Nagy Nemzeti Had(el had) hihihi

Sparhelt · www.sparhelt.hu 2010.12.14. 09:32:53

Lehet, hogy egyszer még kapunk évenkénti országgyűlést is. Mennyivel jobb mint a háromhetes ülésszak..

Studt 2010.12.14. 09:35:05

a Jövő most kezdődik?- a szabad sajtó meg véget ér?????
AZ IGAZI FORRADALOM KEZDŐDIK MOST.......lesznek tüntetések, amit vagy szétvernek, vagy semmit sem ér... majd Lesznek falfírkák, ( hogy ki hova takarodjon, hogy sajtószabadságot, hogy fegyverbe!- stb). Lesznek röplapok, titkos nyomdák, Lesznek titkos forradalmi nemzeti ellenállási mozgalom,..a "NEM" ( már meg is alakult)(lesz Fidesz Ávó... akik ellen harc folyik majd)...s végül.majd jönnek az utcai harcok....
IGEN,...... A "MÚLT" MOST KEZDŐDIK!!!!!

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2010.12.14. 09:35:59

@Nádasi Balázs: de lehet. onmagad kapcsan is igy teszel? a hat elemi sajat magad kapcsan jott elo? mellesleg ki szolt hozzad? lerendeztuk egymas kozott.

Studt 2010.12.14. 09:37:04

@Sparhelt: Ez az Országgyűlés szart sem ér---Ott pöffeszkednek és csinálják a Demokrácia színfaliban a DIKTATÚRÁT a Nemzeti Szar Fidesz Banda a Nemzeti Hazudós Beteg Törpével!

Studt 2010.12.14. 09:40:28

na most megyek WC-re ...kiteszem a Fideszt......

ThufirHawat 2010.12.14. 09:43:06

Hülye ország hülye kormánya. Megszavaztátok. Mergszívtátok. Ennyi.

AkarkiJ 2010.12.14. 09:57:29

@Fue: upsz, teljesen elfelejtettem :) köszi a felvilágosítást

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2010.12.14. 10:04:31

vége, van, csak az mszp kormányok idején van szabadság :(((
ez diktatúra

tcom 2010.12.14. 10:04:56

És mi lesz ennek a vége?

2012.január elsejétől a hírek 80%-nak a kormányról és vagy a Pártról (addigra a Fidesz lesz a "Párt") kell szólni pozitív hangnemben. 10%-nak a Jobbikról, de ebből 5% lehet negatív értékű is, a maradék 10%-nak az ellenzékről kell szólni kizárólag dehonesztáló kommentárokkal.

De nincs ebből probléma, mert a zemberek 2/3-a ehhez adta a voksát. Remélem nem felejtették el!!!

Kerek négyszög 2010.12.14. 10:05:05

Legyünk hálásak a sorsnak. A napokban kicsúcsosodó több éves folyamat ugyan az, ami miatt elvesztettünk két világháborút, ami miatt elvesztettük Magyarország kétharmadát. Szarházi önelégült vezetők, akik okosabbnak tartják magukat az egész világnál, leszarják a tényszerű lehetőségeiket. Kell ehhez egy olyan tömeg is, amit hipnotizálni lehet. Ismét megtörtént, mint eddig. Ismét tragédiába fog fordulni.

Legyünk hát hálásak a sorsnak, hogy élő adásban végignézhetjük, mitől olyan szerencsétlen ez a nép, mi vezette a múltban is oly nagy tragédiákba.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2010.12.14. 10:08:47

@ThufirHawat: hát igen...
csak mi értelmiségiek szavaztunk az mszp-re, de túl kevesen voltunk :((

tcom 2010.12.14. 10:11:13

@Studt:

Szerintem nincs igazad. A Fideszre szavazó inaktív tömegek szája be van tömve. A nyugdíjasokat és a segélyeseket nem érdekli más, csak megkapják a nyugdíjemelést, meg a 80. havi segélyt. Az őket nem érdekli, hogy az igazi adót fizetők szűkülő tábora (nem értendő ide az adókból eltartott közszolgák) nem kap évek óta véremelést, csak még több munkát.

Nos ezek táborában még nagyon népszerű a Fidesz.

Mivel az adóbevételek csökkennek, a szociális kiadások növekednek, a tartalékokat kiosztja a kormány, ezért előbb-utóbb megszorítás lesz a vége. A cél, hogy ez ne történjen meg 2014-ig, oszt majd lesz valami utána is.

a_jo_pasztor 2010.12.14. 10:17:13

@Eleg_Volt_a_hazaarulasbol!:

akkor a jobbik miért adja el szépen sorban a nemzetbiztonsági titkainkat putyinnak?

akkor a jobbik miért oroszország mellett lobbizik másfél éve brüsszelben?

elég a jobbik hazaárulásából!

tcom 2010.12.14. 10:20:20

@légycsapó:

Talán annyi eredménye lesz a csődnek, hogy a Fidesz is eltakarodik, mint az MSZP. És talán előbb utóbb megtanulják a pártok, hogy nem lehet végtelenségig hazudozni.

azenit 2010.12.14. 10:21:28

@Roa: Unió Erdéllyel:
Bár nem pont erről volt szó eredetileg, de ezt a pontot kipipálhatjuk.
A megvalósítás: Európai Unió.

gipsz1234 2010.12.14. 10:26:32

Egyszer még, nem is olyan sokára, nagyon fogjuk szégyelleni a jelenleg regnáló kormányunkat. Én már most szégyellem.

vinczej · http://vinczej.blogspot.com 2010.12.14. 10:28:52

"Évenkinti országgyűlést Pesten!"

Hát már a háromhetenkénti is túl sűrű?

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2010.12.14. 10:29:51

Komolyan nem értem ezt az állandó ballibsi komcsi nyavalygást, bérrettegést. Most ki mondta, hogy majd ALKALMAZNI is fogják azt a törvényt? Miért nem lehet elhinni, hogy szalannamari majd direkt nem fog bírságot szabni a neki nem tetsző véleményre? Mert egy kedves, jóságos tündér ő? Sőt, rögtön két jótündér! És visszamenőleg!

Mindig csak ez a pesszimizmus! Emiatt tart itt ez az ország! :)

gipsz1234 2010.12.14. 10:33:03

Miniszterelnökünk (sajnos az enyém is) pont úgy működik mint egy szektavezér.
Mint Jim Jones szektavzér a People's Temple szekta megalapítója. Csak nehogy az legyen a vége a történetnek mint ami Jonestown-ban történt.

becike4 2010.12.14. 10:46:57

@tcom: Soha nem tanulják meg,mert tűrjük.

Ringlósztár 2010.12.14. 10:55:43

@bájgúnár:
Pontosan, igazad van: minden lap a komcsik kezében van.
Legocsmányabb a Magyar Hírlap és a Magyar Nemzet.

pkrisko 2010.12.14. 10:56:07

Azért próbáljunk odafigyelni kicsit!
Az, hogy a magyar történelem egyik legnagyszerűbb dokumentuma.
A tisztelete nem egyenlő a betartásával!:)

Táskás Tóni 2010.12.14. 11:04:58

@gipsz1234: Orbán semmit nem tud elérni külföldön, EU IMF Putyin, ráadásul minden környező ország elhatárolódik tőle és az intézkedéseitől.Lo-ban már a látogatása másnapján nyilatkozott a lengyel kormány, hogy nem fogja a mnyp-akat államosítani, nekik nem jön be a magyar virtus, amit Orbán jópofizva emlegetett.A csehek pedig , most kezdenek hozzá a mnyp-i reformhoz.Orbán csak ezen a szemétdombon tud kakaskodni, és amit itt csinálnak attól valóban szemétdomb lesz Mo.Nekem is ég a pofám bárhol is dumál vagy jópofizik ez a delejes ember

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2010.12.14. 11:08:27

Már néhány hete tervezek megírni egy posztot, aminek az lenne a címe, hogy 1848 ellenforradalom volt és a fülkeforradalmi Orbán kormány eltörli annak a téves cselekedetnek minden emlékét és visszaállítja a keresztény királyi feudális államot, ami előtte volt.

nem várt fordulat 2010.12.14. 11:09:12

@Lyss: "Mi ez az izé, idemellékelve az aljára? Valami NENYI-paródia? Mert annak elég gáz..."

ezt ugye nem kérdezted komolyan?

naat2 2010.12.14. 11:10:50

Humperdickk: kösz, akkor odatartok egy 20 centiméter pengehosszúságú kést a nyakadhoz pár mm-re. Nyugodj meg, alkalmazni nem fogom, tudok magamon annyira uralkodni, mint SZA(r).
A nem alkalmazott törvényre akkor mi szükség? Tudom: nem alkalmazzuk, de azért ha majd jól jön, akkor mégis, hiszon oda van a írva a Magyar Közlönybe, meg még a smittpál is aláírta (már ha tud írni).

www.konyvline.hu · http://konyvline.hu 2010.12.14. 11:17:41

Várjuk ki a végét, 8 év ámokfutásának nyomait nem lehet néhány hónap alatt eltakarítani.

Fatal Error! System Halted! 2010.12.14. 11:25:14

@gipsz1234: nem hullajtanék könnyeket az öngyilkos fidesz szavazókért.
Nem kívánom a halálukat, de nem is hiányoznának.

Cselo 2010.12.14. 11:26:44

Nagyon jól emlékszem arra az 1972-es március 15-ére, amikor a Március 15-e téren, A Petőfi szobornál akartunk virágot elhelyezni. Ezt az akkori kommunista vezetés utasítására a rendőrség és a munkásőrség vérbe fojtotta. Ma ezeknek a vérkommunistáknak a liberálbolsevik utódai akarnak minket a 12 pontra emlékeztetni? Na ne már! Jobb lenne, ha mélyen hallgatnának, esetleg bocsánatot kérnének a magyar emberektől.

Cselo 2010.12.14. 11:27:53

@Fatal Error! System Halted!: te sem hiányoznál, ha eltakarodnál oda, ahová én gondolom!

Fatal Error! System Halted! 2010.12.14. 11:30:50

@Cselo: na látod, mi ketten egyformák vagyunk.
Adj egy ötöst tesó! :P

Fatal Error! System Halted! 2010.12.14. 11:33:32

@Cselo: amúgy meg, tehát a te meglátásod szerint amíg világ a világ, a "mocskocs komcsik mocskos komcsi" utódai (unokái, dédunokái, ükunokái stb) soha nem vállalhatnak teszem azt politikai pozíciót, mert azok amik?

Lasombra 2010.12.14. 11:34:08

@Lyss: ???

(az a szomorú, hogy ma már nem lehet tudni, hogy ilyesmivel tényleg csak viccelnek-e az emberek, vagy komolyan fingjuk nincs róla.)

milyen szép a Vértes, ó 2010.12.14. 11:37:38

csodálkozom, hogy ezt a Nép Útjával végsőkig szembemenő "12 pont"-ot még nem bírságolták meg, remélem, hogy 'ami késik...'

Cselo 2010.12.14. 11:37:42

@Fatal Error! System Halted!: így igaz! Sőt! Mert, hogy én is egy békés polgári unokája vagyok, akinek az életét a mocskos komcsik tönkretették és ezzel az én életlehetőségeimet is tönkretették. Ha én szenvedhettem miattuk, akkor ők is szenvedjenek, itt az ideje!

scsaba1 2010.12.14. 11:40:40

Na ilyeneket ne ajánlgassatok... Évenkénti országgyűlés Pesten. Egyébként ez a fotosopolt 12 pont. Az utolsó: Unio Erdéllyel. Ez még a Jobbiknak is tetszene.

Fatal Error! System Halted! 2010.12.14. 11:41:00

@Cselo: szomorúan hallom.
Nem ismerem a német viszonyokat, de kétlem, hogy valamely egykori náci tiszt fia, unokája nem tölthet be ilyesféle pozíciót.

Cselo 2010.12.14. 11:42:13

@Fatal Error! System Halted!: például az a divatszalon, amit a komcsik egy géppisztolyos pufajkással vettek el a szüleimtől, ma is a család tulajdonában lenne, kb 100 milliót érne és valószínűleg a gyermekkoromat sem kellett volna kilátástalan nyomorban leélnem. Fájó szívvel szoktam nézegetni azt a DM áruházat, ami most benne működik. :-(((

Cselo 2010.12.14. 11:46:10

@Fatal Error! System Halted!: lehet, hogy betölthet, lehet, hogy nem, ez engem nem érint. Engem a magyarországi viszonyok érintenek és azt látom, hogy az egykori komcsik, gyermekeik és unokáik vígan dőzsölnek, fontos pozíciókat tölthetnek be, vagyonhoz juthattak és megint csak ők a haszonélvezői a rendszernek. Na ez az ami felháborít!

milyen szép a Vértes, ó 2010.12.14. 11:46:34

@Cselo: Miért volt a szüleid tulajdonában egy géppisztolyos pufajkás? Ő nem hiányzik?

Studt 2010.12.14. 11:50:41

@Cselo: ja ilyen az Orbán Viktor is:)

Cselo 2010.12.14. 11:53:38

@Studt: az Orbán Viktor a mocskos kommunista ivadékokat szépen egyenként levadássza, a börtönben fognak elrohadni gyurcsótányostól!

Studt 2010.12.14. 11:54:26

@tcom: a nyugdíjemelés felét ellopták és ezt már a nyugdíjasok ( a butábbak is tudják és sipákolnak),......a többi elégedetlen TÖMEGET meg már felsoroltam--osztogatnak a gazdagoknak---de azok nem tudják megvédeni a Népi Tömeg haragtól a kis Nemzeti Szart!

Fatal Error! System Halted! 2010.12.14. 11:54:30

@Cselo: a nagyszüleimnek meg borozójuk volt, szintén elvették. Mégsem komcsiznak sem a gyerekeik, sem én, pedig nem vet fel a pénz.

Mindegy, nem vagyunk egyformák.

Studt 2010.12.14. 11:55:38

@Cselo: haha..:DDDD
.sokan ott leszünk a Nemzeti Gonosz Hazug Törpe temetésén! ( csak hogy meggyőződjünk):)))

Cselo 2010.12.14. 11:57:02

@Studt: előbb lesz ő ott a tiéden!

Mindfield 2010.12.14. 11:57:11

@CApa: "Most akkor mit fognak ünnepelni március 15-én? Mert Petőfiéket nem vehetik elő ezek után..."

Okokat keresel, hát tessék:
Először is Petőfi nem volt magyar. Másodszor is rohadt szemét liberáncs volt. Harmadszor pedig eddig is meg volt sértve jó pár pont a 12 közül (10. pl). Szóval, ha valamiért nem kellene már 15-ét ünnepelni, akkor ezért.

Na, mi kell még?

Studt 2010.12.14. 11:59:07

@Cselo: súlytalan vagy kis gyökér droid:)

Diktatúra Pécsett, új céget foglalt el a Fidesz! 2010.12.14. 12:01:14

Szócska Miklós volt Kisz titkár nyald ki a seggem, a seggem.

Álszent, komcsi múltad irritál engem , engem....

spandex enormity · http://www.youtube.com/watch?v=Ba9wqSqk9-0 2010.12.14. 12:04:32

próbálkozzunk inkább az úttörők 12 pontjával:

Az úttörők 12 pontja

1. Az úttörő hű gyermeke hazánknak, a Magyar Népköztársaságnak, felelősséggel dolgozik érte.
2. Az úttörő erősíti a népek barátságát, védi a vörös nyakkendő becsületét.
3. Az úttörő szorgalmasan tanul, a világ és önmaga megismerésére törekszik.
4. Az úttörő gyarapítja és védi a szocialista társadalom értékeit.
5. Az úttörő ahol tud, segít és önként szolgálja a közösséget.
6. Az úttörő igazat mond és igazságosan cselekszik.
7. Az úttörő szereti, tiszteli szüleit, nevelőit és az idősebbeket.
8. Az úttörő igaz hű barát.
9. Az úttörő bátor és fegyelmezett.
10. Az úttörő szereti és védi a természetet.
11. Az úttörő edzi testét és óvja egészségét.
12. Az úttörő úgy él, hogy méltó legyen a Magyar Kommunista Ifjúsági Szövetség tagságára.

Iustizmord 2010.12.14. 12:12:16

viktor csak addig jutott,

talpra magyar, hí a haza
itt az idő most vagy soha
rabok legyünk, vagy szabadok
ez a kérdés, válasszatok.

(a fidesz frakció kórusban zeni: rabooook, rabooook!)

aka

rabok legyünk vagy szabadok
ez a kérdés itten
volt valami sándor, nem lehet ezt bírni,
hisz nem is tudok olvasni csak írni

Lasombra 2010.12.14. 12:14:34

pedig direkt vettem egy négyzetméter kokárdát jövőre. most nekem nehogy kitalálják... akarom mondani kiderüljön, hogy a márc. 15. sem nemzetileg együttműködő ünnep!
vagy meg lesz tartva, csak 11 ponttal?

Studt 2010.12.14. 12:27:24

@Iustizmord:
Viktor csak addig jutott,

talpra magyar, hí a haza
itt az idő most vagy soha
RABLÓK legyünk, vagy Jobbikok
ez a kérdés, válasszatok.

(a fidesz frakció kórusban zengi: rablóóóók, rablóóóók!)--és lengetik az árpádsávost:)

aka

Studt 2010.12.14. 12:32:34

AZ IGAZI FORRADALOM MOST KEZDŐDIK.......lesznek tüntetések, amit vagy szétvernek, vagy semmit sem ér... majd Lesznek falfírkák, ( hogy ki hova takarodjon, hogy sajtószabadságot, hogy fegyverbe! stb) lesznek röplapok, titkos nyomdák, Lesznek titkos forradalmi nemzeti ellenállási mozgalmak,..( Fidesz Ávó...)....majd jönnek az utcai harcok....
IGEN,...... A MÚLT MOST KEZDŐDIK!!!!!

Studt 2010.12.14. 12:38:04

Holnap utáni újságból:D
2019-: megemlékeznek az 5 évvel ezelőtt tragikus körülmények között elhunyt Nemzeti Hazug Gonosz Törpére:)
A Törpe szobrát megkoszorúzták a még megmaradt droidok, a többiek nyilvánosan lepisálták:)

Horváth Andor Márton · http://mitszabad.blog.hu 2010.12.14. 12:58:43

@Roa: "Unió Erdéllyel - fasizmus?" Barátocskám, nézd meg, milyen Unióban vagyunk, és hogy annak része-e Erdély. :D LOL LOL LOL

Studt 2010.12.14. 13:07:44

Most jött be az anyósom és azt mondja:
Ma meghozta a posta a nyugdíjintézet(?) levelét.
Megszólított ŐŐŐŐŐ ! a Nemzeti Törpe. Majdnem elsírtam magam!
...persze azértválaszolok s megkérdem, hogy hova tette az ellopott nyugdíj 0.5százalékomat ???
Ugyanúgy lop mint 2002 ben?
Kár hogy ilyen kemény papírra nyomták!..

Táskás Tóni 2010.12.14. 13:10:24

@Cselo: Szerintem Orbán is egy mocskos kommunista ivadék a te ismérveid alapján-MSZMP titkár apuka- , sőt a Pokorni gyerek egyenesen egy III/III-as apukával büszkélkedhet, sőt Pozsgay elvtárs most csinálja neked és a fidesznek az alkotmányt és akkor a III/II-es Matolcsiról még szót sem ejtettünk.Jobb lesz , ha kéred a tagságod az MSZP-be ott kevesebb a komcsi és a módszereik is demokratikusabbak , feltéve ha nem dobálsz macskaköveket a rendőrökre és nem gyújtod fel a tv székházat.

Studt 2010.12.14. 13:13:54

egy ismerősöm leveléből:
Saját "élményem":
A nyáron amikor még nem volt szó a magánnyugdíjpénztárak elleni akcióról egy pénzügyi szolgáltató céghez jelentkeztem, hogy keressek némi plusz pénzt. Magánnyugdíj pénztártag toborzással foglalkoztak. Elvégeztem a tanfolyamot és már majdnem elkezdtem volna dolgozni, amikor találkoztam egy régi barátnőmmel, akinek a fia közeli munkatársa egy bizonyos körhöz tartozó embereknek. Azt mondta: meg vagy örülve olyan helyre akarsz menni, ami meg fog szünni. Mi az hogy meg fog szűnni kérdeztem. A fiam mondta, hogy törvénybe fogják iktatni a magánnyugdíjpénztárak megszüntetését.
Természetesen azt mondtam ez marhaság. 13 éve működik. Vannak problémák, de jól működnek. Nem régen a Fidesz volt ellenzékben, aki azt mondta megvédi a magánnyugdíjpénztárakat. Ezt nem hiszem el, biztos elllen propaganda.
És íme mi lett.

Ma már biztosan tudom igaz a mondás: " nem zörög a haraszt, ha nem a Fidesz bujkál mögötte és mozgatja":D

Táskás Tóni 2010.12.14. 13:14:20

@milyen szép a Vértes, ó: Nagyon jó volt, régen röhögtem ennyit , pedig a postás levelet is hozott.

Táskás Tóni 2010.12.14. 13:20:01

@Cselo: Orbán a sok mocskos kommunista ivadékot egyenként levadássza és minisztert államtitkárt bankvezetőt fidesz -politikust csinál belőle. Mára egészen jól áll, alig találni máshol mocskos kommunista ivadékot.

Horváth Andor Márton · http://mitszabad.blog.hu 2010.12.14. 14:47:25

@wmiki: Tévedsz, rengeteg értelmiségi szavazott a Fideszre. Én is, bár nem kizárólag a Fideszre adtam le szavazatot. Nem utolsósorban azért, mert az MSZP még vállalhatatlanabbnak tűnt.

Nem tudom, egy MSZP-kormány jobb lett-e volna, ugyanis a tehetetlen párt egy helyben toporgásából akár újabb, még szörnyűbb bukás, majd Jobbik-kormány is lehetett volna.

Nehéz megmondani, mi lett volna hasznavehető szavazati arány. Utólag eléggé kilátástalannak tartom a legutóbbi országgyűlési választásokat.

Nadiposzi (törölt) 2010.12.14. 15:47:47

@Horváth Andor Márton:
Nem, barátom, nem része.
Az EU része az Erdélyt bekebelező Nagy-Románia - bár ez a fogalom a Vatra Romanesca szerint relatív (mindig van Nagyobb Románia) - de Erdély, nos az így nem. Ha Erdély autonómiával bírna, akkor lenne valami alapja kifejezni az EU iránti csodálatot (szövetségbe forrt szabad...), de így sajna másképp látom.

ökörpöröly 2010.12.14. 21:39:53

A cigány Szaddam lassan már azt is előírja, hogy egy népnemzeti szarnak miként kell kinéznie, illetve milyen módon és milyen időpontban kell a "világra hozni" a "pártpolgárnak" a haza üdvére, a cigány törpe dicsőségére!:)
Ha ez a törpe, cigány Szaddam lett volna Rákosi helyén, akkor Pol Pot -bár még csak most jön Polt Pot- rémuralma laza leányálomnak tűnne mellette.
Én pedig voltam olyan hülye, barom állat, hogy bedőltem a neves jobboldali közgazdászok által vázolt lépéseknek -persze most Mellár, Csaba László, Bod Péter Ákos szívhatja a fogát-, azt hittem, hogy a cigány Szaddam elmebeteg populizmusa csak a csőcselék megnyerésére szolgáló blődli. Soha nem gondoltam volna, hogy az MSZP-SZDSZ konszern országrontása után még jöhet rosszabb. Most meg...
Lassan már Burmába kell menni demokráciából leckét venni...
Bevallom, tévedtem!

azenit 2010.12.14. 22:25:54

@Nadiposzi:
Az EU részeként nincs határellenőrzés Magyarország és Erdély között, 5-10 éven belül közös lesz a pénzünk, határ menti régiós együttműködés lehetséges komoly pénzügyi támogatással.
Ezek az eredmények akkor is figyelemre méltók, ha tényleg Románia a hivatalos tag és nem Erdély.
Ha az EU tovább megy azon az úton, hogy inkább az emberek uniója legyen és nem az országoké, akkor ez a különbség még kevésbé lesz fontos. Ettől függetlenül Erdély autonómiája jó lenne, de nem elsődleges.
(Erdélyről most ennyit, mivel nem ez a témája a cikknek)