A legfrissebb cikkek

Nincs megjeleníthető elem

Kapcsolat


Friss topikok

Statisztikák

Címkék

alkotmány (20) állam (6) állambiztonság (10) állambiztonságis jelen (6) arab (9) atom (7) a mennyei birodalomban (6) bajnai gordon (10) biológia (16) bíróság (6) bkv (7) budapest (10) cigány (86) demokrácia (87) diszkrimináció (6) egyház (6) ensz (8) erkölcs (6) eu (28) európa (7) evolúció (10) fantasy (9) fasizmus (6) fidesz (148) foci (6) gay (17) gay pride (12) gáza (14) gazdaság (19) google (6) gyász (7) gyurcsány (49) hamasz (13) hitler (8) holokauszt (12) hülyeség (6) humor (9) index (10) internet (9) irán (21) iszlám (6) izrael (39) jared diamond (6) jézus (10) jobbik (73) jog (8) kádár (7) katolikus egyház (7) kdnp (10) keresztény (12) kereszténység (11) kína (11) kolbenheyer ír (162) kolbenheyer olvas (233) kommunizmus (14) környezetvédelem (6) közélet (9) közgazdaságtan (26) krimi (17) külpolitika (20) kultúra (25) liberalizmus (13) lmp (9) magyar (15) magyarország (140) magyar gárda (9) magyar hírlap (6) martin (6) mdf (12) meleg (13) mongol (18) mszp (62) náci (51) nacionalizmus (10) németország (11) nemzet (32) nemzetbiztonság (8) nyelvészet (6) obama (21) oktatás (11) orbán (56) oroszország (8) összeesküvés (6) őstörténet (6) palesztin (15) politika (215) pszichológia (14) rasszizmus (19) regény (27) reggel (67) rendőr (7) rendszerváltás (24) rowling (7) rükverc (11) rukverc (15) sci fi (11) sólyom lászló (11) szabadság (17) szdsz (20) szeretet (6) szlovákia (11) társadalom (69) tech (7) terrorizmus (8) több fényt a kdnp be (8) történelem (155) tudomány (8) tüntetés (6) usa (47) választások (34) választás 2010 (44) vallás (14) válság (11) varga e tamás (6) vendégpost (11) világ (14) voks10 (26) vona gábor (7) zene (12) zsidó (48) Címkefelhő

Designerünk

Legutolsó kommentek

Nincs megjeleníthető elem

Testvér-barát

2010.05.16. 10:25 Horváth Andor Márton

Olyan szép az emberek lelke. Az Országgyűlésben a Fidesz nagyrészt csatlakozik a Jobbik énekkarához, a Fatah pedig együtt ünnepel a Hamasszal a "katasztrófa napján". Persze szebb lenne, ha a Fatah a még egyelőre meg sem valósult "megbékélés napját" ünnepelné, a Hamasz pedig nem is létezne. Szebb volna, ha a Jobbik nem egy hamis "szebb jövőt" ígérgetne, és a Fidesz szóba sem állna ilyen alakokkal, nemhogy dalárdát alakítson velük.

De a politika nem így működik. Ha a Fatah, a korrupt, "megalkuvó", harcos szárnyát elvesztett Fatah nem ünnepelne együtt a Hamasszal, azzal kinyírná magát a palesztin politikából. Ha a Fidesz nem énekelne együtt a Jobbikkal, azzal talán nem azt közvetítené, hogy a Jobbik nem képviseli a magyar nemzet valódi érdekeit, hanem azt, hogy már ezt a pártot is lefizették a zsidók a "rabigált" magyaroktól beszedett adóforintokból, meg cigányok a segélyből.

Elkezdődött tehát az a korszak, amikor a Jobbik az előrejelzéseknek megfelelően a Fidesz előző nyolcévi politikájához hasonlóan próbálja elhappolni a nemzeti értékek képviseletét az aktuális kormánypárttól. Szar ügy a fideszeseknek, hogy most ők vannak kormányon. Ez a helyzet azonban égetően sürgőssé teszi, hogy a nemzeti értékek tekintetében mégiscsak valamilyen egységet találjon a magyarok között a Fidesz. Egy ilyen egységnek azonban nem szabad megalkuvónak lennie. A Jobbikkal nem lehet értékes támogatást nyerni. A cigányok magyarok, a szlovákiai magyarok is magyarok, de Magyarország európai államisága szintén a nemzet ezredéves múltjához tartozik, tehát a külpolitikának Székelyföldet minden magyarlakta külföldi területtel együtt megfelelő módon kell kezelnie. A Jobbikkal nem szabad együtt énekelni, még a Himnuszt sem, hiába szeretjük, mert a jobbikosok hazudnak, amikor a Himnuszban az Isten áldását kérik a magyaroknak. Ők hatalmat akarnak, és félelem segítségével akarják megszerezni. Magyarország azonban nem Palesztina. Itt van olyan, akivel nem muszáj együtt énekelni.

163 komment · 1 trackback

Címkék: fidesz reggel náci jobbik sólyom lászló

A bejegyzés trackback címe:

https://sardobalo.blog.hu/api/trackback/id/tr1002006134

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Párhuzamos világok 2010.05.17. 14:10:29

A szerző álláspontja szerint teljesen felesleges dollármilliárdokból épített, nagy teljesítményű űrtávcsövekkel kémlelni a világűrt a fekete lyukak működésének tanulmányozására, és teljesen felesleges volt eurómilliárdokért 27 kilométeres hadronütközte...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Unkar 2010.05.16. 19:55:42

Teljesen mindegy, hogy ki kezdeményezte a Székely Himnusz eléneklését a Parlamentben. Lényeg, hogy elhangzott és ezek a gonosz lények, ezek a Magyarok, vagy kik... :) hmmm... (fejcsóva...még jobban csóvál), akikben újra éledezik a nemzeti öntudat, az eggyüvé tartozás lángja. Igenis fogjuk énekelni mindet: Magyar, Székely, Csángó Himnuszainkat. Ha teCCik, ha nem teCCik. Kit bántanak ezek, történelmileg, vagy bármilyen okból kinek fájó ez?

pakesz (törölt) 2010.05.16. 19:57:59

nem ertem hogy miert nem lehet erteni hogy a zaroenek az mit jelent
azt hogy zaroenek
nem azt hogy van egy dalarda es akkor a vegen meg a legpajzanabb enekek is sorra kerulnek, de az elejen a meltosagteljes enekekkel inditanak

a Jobbikosok egy nagy goreny geci banda e miatt
igy a szekely Himnuszt elobbre helyezik a Szozatnal, ami szerintem nem koser, ha ok mindenkeppen el akartak volna enekelni akkor elozetesen kikertek volna az utolso elotti eneknek a szekely Himnuszt

v2peti 2010.05.16. 19:58:44

"Az a problémám, ha a Jobbik-frakció indítványozza ezt az éneklést, a Fidesz-frakció meg mint nyáj követi."

Fidesz rendezvényeken is eléneklik, nemcsak Jobbikosokon, tehát tökmindegy, hogy ki kezdeményez!

Molay · http://sotetkozepkor.blog.hu 2010.05.16. 19:58:49

A Jobbikkal kérem levegőt sem szabad venni! Ha egy jobbikost lélegezni látsz a közelben vagy gyorsan eltűnsz vagy megdöglesz.

pakesz (törölt) 2010.05.16. 19:59:07

@Unkar: engem az bant, hogy igy ZÁRÓÉNEKKÉNT: szekely Himnusz > Szozat

Nyers Fa 2010.05.16. 20:04:12

Valaki magyarázza meg nekem, miért nem a magyar Himnuszt énekelte el a Jobbik?

Az szar? az smafu?

Zoltan895 2010.05.16. 20:06:20

lol, a "cigányok magyarok"-én meg azt hittem cigányok... piszok megtévesztő nevük van!

Csigorin 2010.05.16. 20:09:43

Parancsolj: kep.index.hu/1/0/146/1463/14632/1463265_da3f0250f4456965550ffe44ba8c7754_wm.jpg

Nyers Fa 2010.05.16. 20:11:43

Erdélyben kb 900ezer magyar él, abból jó ha 50-60 ezer székely! Szóval a székelyeket egybemosni az erdélyi magyarsággal, az csúsztatás.

Várúr 2010.05.16. 20:13:57

@yda:
Édes székely úr. "Székely himnusz" nem létezik, 1921-ben írta két zsidó származású kuplészerző. Ha már góbé vagy, nem árt, ha tudod, ha jólesik, ha nem. Persze ettől még szeretheted akár a Csárdáskirálynőt is.

Várúr 2010.05.16. 20:15:59

@Nyers Fa:
azért a "székelyt" énekelték, mert politikai céljaikat jobban szolgálja a gagyi. Nekik a KÖlcsey-Erkel Himnusz túl patinás.

Molay · http://sotetkozepkor.blog.hu 2010.05.16. 20:24:24

Édes Vár úr. "Magyar himnusz" nem létezik, zenéjét 1844-ben írta egy német származású operaszerző...

A himnuszok nem öröktől fogva a nép ajkán hagyományozodó énekek, azokat bizony szerzik. Legyenek az írók operaszerzők vagy kuplészerzők, attól még léteznek.

dosagy18 2010.05.16. 20:26:38

gratulálok a cikkhez!

Várúr 2010.05.16. 20:30:29

@dosagy18:
Erkel nem kupléíró volt, Kölcsey főleg nem... S a Himnusz nem giccses, magyartalan kurzusnótaként íródott.

hetzer87 2010.05.16. 20:37:36

jól van andorka..ülj le egyes

nem tudom mi szükség van a Jobbik és tagjai démonizálására,meggyőződésem hogy EZ MAGA a szélsőséges és elítélendő magatartás,valakit vélve vélt marhaságok alapján megítélni,egy kalap alá vanni a csoportjával meg további 855ezer emberrel és általánosítani..állítólag épp ez ellen vaygtok nem?!?!

Pelso.. 2010.05.16. 20:39:03

Aha, himnuszok, meg gárdamellény, -csupa fontos dolog.
Közben örülhetünk, ha nem dőlünk be, mint a görögök, de még lehet..

Krokodil · http://sardobalo.blog.hu 2010.05.16. 20:40:48

Ha ott lettem volna képvidelőként én magam ugyan nem kezdtem volna el énekelni, de ha a Jobbik elkezdi énekelni a székely himnuszt, akkor én is velük énekeltem volna.
Nem értek egyet azzal a logikával, hogy az, hogy ki énekel rajtad kívül, az felülírja azt, hogy mit énekelsz.

Diktatúra Pécsett, új céget foglalt el a Fidesz! 2010.05.16. 20:40:49

A nép népszavazással nem akart kettős állampolgárságot.

A Fidesz meg igen , szembe megy a néppel?

A választók nagy része, kétharmada, 5,5 millió polgár nem szavazott a Fideszre!

Molay · http://sotetkozepkor.blog.hu 2010.05.16. 20:41:56

@Várúr: Kétségtelen, nem is a minőségi különbséget vitattam. De nem attól válik valami himnusszá, mert színvonalas, hanem mert valahogyan belopja magát az emberek szívébe. Ez a székely himnusznál talán organikusabban ment végbe, bár nem tudom, hogy a két háború közt mennyire volt a hivatalos ünnepségeknek része.

Ettől még mindkét himnusz műdal és vitathatatlanul léteznek :)

Blogger Géza 2010.05.16. 20:43:26

@Nyers Fa: Ez baromság, csak Székelyföldön jóval több székely él (kb félmillió), nem beszélve az onnan elszármazott, de székely tudatú emberekről. De amúgy ha 1000 élne, az se számítana, eltévesztetted a játékot, ez itt most nem számháború.

dr. médiafigyelőbété 2010.05.16. 20:45:34

Ezentúl kéretik az Országgyűlésben érdemi munka helyett az egész ülésnap ideje alatt a Székely himnuszt énekelni mindegyik párt részéről!!!

Blogger Géza 2010.05.16. 20:47:14

@Várúr: Már mitől magyartalan? Tény, hogy a magyar nép igen hamar megkedvelte, székelyek is, nem székelyek is. Még ha neked nem is tetszik. Pont. És azért az első világháború után íródott, mert akkor lettek elszakítva az erdélyiek Magyarországtól, addig erre "szükség" nem volt.

Fittipaldi 2010.05.16. 20:48:06

@Horváth Andor Márton: nyilván jobban tetszett volna neked, ha a komcsi internacionálét énekeli a parlament, de azok az idők szerencsére elmúltak, és már nem is jönnek vissza.

Ezt nem felejtjük el:
www.youtube.com/watch?v=Gn-UTwaY_Tc

Mi mást is várhatnánk egy olyantól, aki az iwiwen mao ce tung képével pózol.

Butuska 2010.05.16. 20:48:21

Látom, lassan az jön, hogy elébb a székely himnuszt, utána a magyart, majd a szózatot kell énekelni. Komolyan kérdezem: Tényleg Nem Elég A Magyar Himnusz Eléneklése A Magyar Parlament Ünnepélyes Alakuló Ülésének Napján???? Elhiszem, hogy szerte a világban élnek magyarok, énekeljük el az ottani himnuszokat is? Nekem magyarázatnak vagy indoknak nem elég, hogy betiltották a kommunista elnyomás idején, mert hogy sok olyan dal van, amit betiltottak akkoriban ugyan ezen okok miatt, mégsem énekelgetik a parlamentben.

Butuska 2010.05.16. 20:48:56

Látom, lassan az jön, hogy elébb a székely himnuszt, utána a magyart, majd a szózatot kell énekelni. Komolyan kérdezem: Tényleg Nem Elég A Magyar Himnusz Eléneklése A Magyar Parlament Ünnepélyes Alakuló Ülésének Napján???? Elhiszem, hogy szerte a világban élnek magyarok, énekeljük el az ottani himnuszokat is? Nekem magyarázatnak vagy indoknak nem elég, hogy betiltották a kommunista elnyomás idején, mert hogy sok olyan dal van, amit betiltottak akkoriban ugyan ezen okok miatt, mégsem énekelgetik a parlamentben.

Blogger Géza 2010.05.16. 20:49:34

@korcoló: Ez egy ünnepi alakuló ülés volt, elvégezték a munkát és utána volt záróakkordként.

Butuska 2010.05.16. 20:49:40

Látom, lassan az jön, hogy elébb a székely himnuszt, utána a magyart, majd a szózatot kell énekelni. Komolyan kérdezem: Tényleg Nem Elég A Magyar Himnusz Eléneklése A Magyar Parlament Ünnepélyes Alakuló Ülésének Napján???? Elhiszem, hogy szerte a világban élnek magyarok, énekeljük el az ottani himnuszokat is? Nekem magyarázatnak vagy indoknak nem elég, hogy betiltották a kommunista elnyomás idején, mert hogy sok olyan dal van, amit betiltottak akkoriban ugyan ezen okok miatt, mégsem énekelgetik a parlamentben.

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.05.16. 20:51:41

@Csigorin:

Mondom, ügyetlen vagyok. Gondolom segítene, ha legalább azt tudnám mi a neve annak akiről ezt mondják. Adnál inkább linket? De nem k.infót, vagy ilyesmit, hanem amiről föl lehet tenni hitelességet. Kíváncsi vagyok, mert abszurdnak, szükségtelennek érzek bármilyen effélét. Az ösztönöm szerint kamu, de az nem dönt el semmit.

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.05.16. 20:52:30

@Csigorin:

Mondom, ügyetlen vagyok. Gondolom segítene, ha legalább azt tudnám mi a neve annak akiről ezt mondják. Adnál inkább linket? De nem k.infót, vagy ilyesmit, hanem amiről föl lehet tenni hitelességet. Kíváncsi vagyok, mert abszurdnak, szükségtelennek érzek bármilyen effélét. Az ösztönöm szerint kamu, de az nem dönt el semmit.

Blogger Géza 2010.05.16. 20:52:50

@Mikor rendezi a Fidesz milliárdos tartozásait?: A népszavazáson megjelentek többsége a kettős állampolgárságra szavazott amúgy, csak a részvétel volt alacsony, mint ahogy ált. népszavazáson szokott. Ettől még a kormány megtehette volna, hogy a véleményt nyilvánítók többségi akaratának megfelelően foglalkozik a kérdéssel, de ezt 6 év alatt nem tette meg.

2010.05.16. 20:53:43

@AnnaKarenina: rossz reakciót kizárólag a magadfajtánál vált ki. Nemhiába mondják, hogy a hozzád hasonlóknak csak a lakcíme magyar.

Molay · http://sotetkozepkor.blog.hu 2010.05.16. 20:55:27

@Butuska: Ne értsd félre. A magyar köztársaság himnusza bőven elegendő a magyar parlament alakuló ülésén. De ha informálisan valaki elkezdi énekelni az ülés oszlásakor, mégsem lehet kivezetni. Sőt együtt is lehet vele énekelni, de semmiképpen sem kötelező :)

A cikk üzenete ezzel szemben, ami sokaknál joggal verte ki a biztosítékot: lám, kibújik a szög a zsákból, a Fidesz is székelyhimnuszozó látens fasiszta banda.

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.05.16. 20:57:04

@Nyers Fa:

Akinek ennyire semmi fogalma tényekről mint neked, miért nem néz utánuk, mielőtt beír? Nem zavar, hogy manifeszt hülyeséget beszélsz?

Mire jó?

Té.eS · http://szubjektivblog.blog.hu 2010.05.16. 20:57:44

@Mikor rendezi a Fidesz milliárdos tartozásait?: nem unod még ezt a béna érvelést? Egyébként ha már a népszavazást szóba hoztad. Az szavazó emberek többsége igenis akart kettős állampolgárságot. Aki meg nem ment el szavazni, az magára vessen. Ennyi erővel az emberek többsége nem akart EU és NATO-tag lenni. Remek érvelés.

harmincas 2010.05.16. 20:58:58

Ejj, ilyen jó cikket még nem olvastam ezen a blogon. Őszintén gratulálok, és teljesen egyetértek.

Blogger Géza 2010.05.16. 21:01:07

@A Nép - Te vagy!: Már ide is betették a képet, Horváth Csabán volt izraeli zászló.

Butuska 2010.05.16. 21:07:50

@Molay: Szóval akkor olyat tettek, ami nem kötelező? hmmm.... Egyetlen olyan dolog van jelenleg a világon, amit kötelező: meghalni... az összes többi csak lehetőség. És ez az egy ellen is sokan lázadnak, de végül megteszik - bár nem akarták. Tudom, hülye egy párhuzam, de ez jutott eszembe.
Baromira nem jutott eszembe a cikk miatt, hogy "szög + zsák", simán egy ilyen napot vártam tőlük az elmúlt évek tapasztalatai alapján. A Fidesz nem látens fasiszta, hogyan is lenne az, mert nekem azok a félígéretek, amiket mondtak a cocializmust juttaták eszembe, a cocialista párt pedig inkább a kapitalista témát. A jobbik az ígéreteivel kőkemény kommunista szerintem, de ez már csak az én meglátásom. Ja hogy Trianon: van ma egy olyan értelmes ember, aki a mai viszonyok között azt szeretné, hogy visszacsinálják? Mert hülye az sok van, tudom, de én azt kérdezem: Értelmes Ember Van???

Az ős kaján 2010.05.16. 21:09:34

@Clearvoyance: Teljes egyetértés.
Bár csak ennyi lenne a magyar nép problémája, hogy milyen himnuszt énekelünk.

pepikebaba (törölt) 2010.05.16. 21:10:55

Én ezt nem értem. Lehet, hogy persze bennem van a baj, de a Himnusz (magyar és székely) akkor is himnusz volt, amikor a kommunista diktatúra káderei énekelték a szovjettel párban, akkor is az volt, amikor a nyilasok énekelték, ahogy a magyar nemzeti lobogó is nemzeti lobogó, attól függetlenül, melyik párt emeli be a címerébe. Ahogy az Árpád-sáv sem lesz náci, köszöni szépen, megmarad történelmi jelképnek. Nem a himnuszokkal van a baj, hanem azokkal, akik fizetett rettegők és gyűlölködők, és a Fidesz milliónyi elhatárolódása, Jobbik-mocskolása után is képesek ebbe többet belelátni annál, mint amennyi benne van. Nagyon helyes, hogy énekelték. És nagyon gáz, hogy volt, aki látványosan kirohant. A székelyek is magyarok, és épp elnyomott létük miatt egyfajta szimbólumai az összmagyarságban való gondolkodásnak. És végre megérdemelten megkaphatják a magyar állampolgárságot.

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.05.16. 21:14:32

@pepikebaba:

A kommunisták ehnyén szólva nem énekeltek székely himnuszt. Inkább üldözték az éneklését. Ne tévessz össze dolgokat! Az csak nevében himusz, nem egy állam hivatalos himnusza. Sosem volt az. Semmi kifogásom ellen egyébként, sőt, de ez a helyzet.

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.05.16. 21:24:18

@Blogger Géza:

Kösz.

Szóval csinálják tovább a műsort. Gyártják az álproblémákat. Az emberek meg csépelik a szót. Meglátjuk mit csinál a Fidesz. Csak arra érdemes figyelni.

Molay · http://sotetkozepkor.blog.hu 2010.05.16. 21:30:59

@Butuska: Nem vagyok benne biztos, hogy tudlak követni. Az élet és halál kérdései helyett maradjunk inkább abban, hogy a "kötelező" szót jogi fogalomként használtam. Egy jobb hasonlat, hogy érthetőbbé váljon: kötelező adót fizetni, nem kötelező székely himnuszt énekelni. Remélem így érthető.

Kapitalizmus, szocializmus, kommunizmus szavakat, gazdasági, szociális ígéretekre való utalást nem láttam a bejegyzésben. Ismétlem, a cikk gondolatmenete végtelenül egyszerű, bármennyire is a féltő aggódás hangján szólal meg: a Fidesz székely himnuszt énekel, tehát egyivású a Jobbikkal, tehát a fasizmus árnyéka vetül rá.

AnnaKarenina 2010.05.16. 21:39:16

@libbancs: Olvasni se tudsz. A rossz reakciót a szlovákoknál váltotta ki. Ezt akarjátok a határon túli magyaroknak?
Robert Fico szerint Szlovákiában még a magyar parlament döntése előtt meg kellene változtatni a hatályos törvényeket, hogy az, aki felveszi egy másik állam állampolgárságát, veszítse el a szlovákot. Ez alól a szabály alól csak a születéssel, illetve a házasság révén szerzett második állampolgárság jelentene kivételt. Mintegy jó példaként a cseh szabályozást említette.

A kormányfő a szlovák közszolgálati televízió vasárnapi vitaműsorában azt mondta, hogy magánvéleményét fejtette ki, de meggyőződése, hogy ez lenne a legmegfelelőbb válasz a magyar kezdeményezésekre a kettős állampolgárságról. Szerinte a magyar törvénymódosítás veszélyezteti Szlovákia biztonságát, ártani fog a szlovákiai magyarságnak és rontja a kétoldalú kapcsolatokat.
index.hu/kulfold/2010/05/16/fico_beelozne_a_magyar_parlamentet/

Gábor mester 2010.05.16. 21:44:22

Az itteni blogbejegyzések többségén is látszik, hogy "a komcsik" - többek között - a törioktatást is igencsak elqurták. A NEMZETI értékek (túl)hangsúlyozása NACIOnalizmus. Az NSDAP NEMZETIszocialista munkáspártnak mondta magát. Fasiszták Olaszhonban voltak. Azért, mert valaki Árpád-sávos klottgatyában székely himnuszt énekel, nem tudom, miért lenne fasiszta; azt se, hogy aki vele énekel, az miért. TriaNON!: "Zsidó Nemzeti Hazát" hoztak létre a már 80-90 %-ban arabok lakta Palesztina területén hány éve is? Akkor miért is nem lehet pl. területi autonómiájuk a délvidéki magyaroknak meg a székelyeknek (kurdoknak) stb? És miért ezzel foglalkozunk, miért nem az országrablók bebörtönzésében + az újjáépítésben segédkezünk?? Ki-ki a maga területén!?

2010.05.16. 21:48:50

Miért lennének magyarok a cigányok? Szerintem, aki nem akar magyar lenni, arra ne kényszerítsük rá! Persze, ha az akar lenni, fogadjuk be. Ne azt várjuk el tőlük, hogy magyarok legyenek! Elég, ha európaiak;)

Noti75 · http://www.megmondogato.blog.hu 2010.05.16. 21:54:20

A FIDESZ az izraeli LIKUD testvérpártja.
Akkor most így a LIKUD meg a Jobbik is összekacsint?
Vagy a zsidók és a Jobbik végül is egy platformra került?
Vagymi? :D
agyament blogger agyament posztjához nem is tudom érdemes-e kommentelni? :)

Hilts 2010.05.16. 22:24:05

Egy kis ajánló a Sárdobáló szardobálóinak, meg a többi Cion bölcsének: inkább arról írjatok,melyik egyesület tagjai segítenek most is önzetlenül többek között az igencsak cigánydús Borsodban.
Segítségképpen megsúgom: nem az ultraliberális fajvédő LMP, vagy a MASZOP érdekeltségei.

SHaXmBAndART 2010.05.16. 22:51:27

magyar seggbe, magyar lofa@szt... ez az alaphelyzet :(

pakesz (törölt) 2010.05.16. 23:03:50

@Nyers Fa: "Erdélyben kb 900ezer magyar él, abból jó ha 50-60 ezer székely! Szóval a székelyeket egybemosni az erdélyi magyarsággal, az csúsztatás."

ugye az a 900e az nem partiumi es nem bansagi :)

bariga 2010.05.16. 23:20:20

Szegény Schmitt Palinak kellett VÓNA szólni, hogy gyerekek vége a Szózatnak, az ülést bezárom, menjtek haza. a kórus gyakorló óráit pedig mindenki otthon folytassa.De hát összenő, ami összetartozik

legeslegujabbkor 2010.05.16. 23:26:54

A JOBBIK és a FIDESZ harca a nemzeti értékekért csak a kezdet, ebben nem a FIDESZ fog győzni. Viszont lesz, amiben igen. Sőt. Ne féltsd őket.

odamondó 2010.05.16. 23:38:05

Furcsa hogy elkezdődött a jobbik démonizálása mint radikális náci. Emlékezzünk csak. 2000 körül nem a fidesz volt a nagy radikális náci aki átvitette a koronát a parlamentbe stb. Lekopott ez róluk, mert hazudni több éven keresztül nem lehet. Ez a cikk meg olyan mint 2 vödör lóhugy. Híg és büdös. Ráadásul nem jó semmire.

Pista bá' 2010.05.16. 23:40:34

A Székely Himnusz eléneklése számomra nem jelent problémát.

Számomra az sem jelent problémát, ha egy OGY képviselő izraeli kitűzőt visel az öltönye hajtókáján.

Viszont az számomra igen komoly problémát jelent, ha belép a képbe a szokásos KETTŐS MÉRCE.

Devil 2010.05.16. 23:43:53

Sajnos az orszag a nyilt nacionalizmus fele sodrodik, pedig lenne mas ut is.
Nem hiszem hogy a magyarsag olyan veszelyben lenne amire nyiltan vallalt diplomaciai es politikai konfrontacio lenne a legjobb megoldas.
Nyilvan nem egy szomszed orszagban vannak politikusok akik eppen ilyen nemzetvedo retorikat alkalmaznak, de a sajat nepuk "vedelmeben" a magyarok velt vagy valos tamadasaival szemben, a meglevo felelmek felerositesen dolgoznak onos politikai erdekbol.
De a valodi erdeke mindegyik nepnek a megertes, egymas megismerese, a kozos erdekek felismerese, es nem olyan konfliktusok felerositese amik eloszor jogos erdekkepviseletnek, sajat magunk vedelmenek tunnek, de kesobb akar olyan melysegu ellensegeskedeshez vezetnek mint a delszlav konfliktus volt.
Talan ezert nem kellene lovat adni a kulfoldi nacionalistak ala es kulfoldon is azokkal a politikai erokkel keresni a kapcsolatot akik szinten az egyuttmukodes mellett vannak.
A szekely himnusznak is megvan a maga helye, de nem a Parlament alakulo ulsenen, nem a kormanyzo part kepviselojenek a szajabol.

Devil 2010.05.16. 23:46:03

Ja es aki zaszlot lenget AZ populista, aki foldet muvel AZ hazafi,

Pista bá' 2010.05.16. 23:50:06

@Devil: Bizonyára nem Magyarországon élsz. Ha itt élnél, lenne fogalmad a közhangulatról. A külföldi (kizárólag szlovák) nacionalisták véleményét meg hadd sz0rjam le.

Té.eS · http://szubjektivblog.blog.hu 2010.05.17. 00:07:54

@Pista bá': hidd el ők is leszarják a magyarokét. ez így is lesz még egy jó darabig, és semmi jó nem sül ki belőle. Itt az nem érv, "hogy idősebb vagyok mint Szlovákia", ahogy az sem a másik oldalról, hogy "Szvatopluk és társai már rég itt voltak stb..". Közhangulat meg olyan amilyennek alakítják. Ők, Ti, Mi, minden egyes ember.

Kalmár 2010.05.17. 00:08:35

Gratulálok ehez a hülye poszthoz is.
Ne énekeljük a Himnuszt......
Még valamit esetleg?
Na ezzel szakítod szét a nemzetet.
A zászlónkat és a kokárdát már nem szeretitek, mert a Fidesz rendezvényein sok van, tehát ti elutasítjátok.
Ezzel a felsőbbrendüségi baromsággal dobtok el nemzeti jelképeket, most a himnusz jön?

pakesz (törölt) 2010.05.17. 03:08:16

@odamondó: te miket kerdezel? nem vetted eszre hogy mire kerdezett o ra?
amugy tenyleg a POSZTban rosszul van :)))

de azt hittem ez egyertelmu hogy nem a Himnuszrol hanem a szekely himnuszrol van szo

Ria** 2010.05.17. 05:17:37

@Várúr:
Csanády György (Székelyudvarhely, 1895. február 23. – Budapest, 1952. május 3.) költő, újságíró, rádiórendező.

A székelyudvarhelyi Református Kollégiumban érettségizett 1913-ban.
Nem éppen zsidó volt .
Magyarországon 1941 és 1944 között az iskolákban kötelezővé tették a tanulását,

A himnuszt a 2009. szeptember 5-én Székelyudvarhelyen megtartott Székelyföldi Önkormányzati Nagygyűlésen határozatban fogadták el az önkormányzati képviselők Székelyföld hivatalos himnuszának.

Bocsesz, de nem csak országoknak van himnusza, lásd Quebec

Szóval inkább nem írom, hogy buta vagy, mert még félreértenéd.

Ria** 2010.05.17. 05:49:56

@Molay:
Fidesz székely himnuszt énekel, tehát egyivású a Jobbikkal, tehát a fasizmus árnyéka vetül rá.

Értem

Összegezzük ezt egy másik gondolatsorral:

A Gellérthegy magas, magasabb mint amilyen hosszú egy villamos, tehát akkor a Gellérthegy sárga.
Na most a sárga, az a felvarrt Dávid-csillag színe, tehát buldózeróljuk el a fasiszta Gellérthegyet....

Nem érzed úgy, hogy "kisebb-nagyobb" logikai hibák vannak a gondolatmenetedben?

SzaGyu 2010.05.17. 06:58:33

Székely Himnusz szép, de eléneklése térben és időben (mellényben) nem volt valami magasztaló.
Ezt a "himnuszt" manapság csak nagy "magyarkodásból" divatos énekelni.

Sokan úgy gondolják, csak ők és azok a magyarok, akik divatból Székely "Himnusz-t" énekelnek.

Attól, hogy ha kell, ha nem, ezt éneklik még nem lesz jobb a helyzete azoknak sem akik elkeseredésükben a radikalizmus szélén találták meg képzeletbeli nyugvópontjukat.

Rob67 2010.05.17. 07:50:20

EZ az egész műnagymagyarkodás annyira tré.
Attül leszünk nagy nemzet ha 15 millió útlevél lesz kiadva, ha hangosabban éneklünk mint a többi ovis, ha bizonygatjuk hogy a mi történelmünk régebbi és minket több sérelem ért?
A Trianon probléma-kör egy mára réges rég érdektelenné vált történelmi tény. Érdektelen, hiszen sem az ország életében zéró azaz zéró
Attól hogy ez megtörtént és nem akarok területi revizíót még lehetek becsületes és rendes, dolgozó magyar?
Leszarom Trianont, leszarom a folyamatos magyaros sírás rívást. Ez a nemzet? Egy könnyes szemű és folyton sírós, sértödött, az elveszett játékait visszahisztiző csapat?
Maximum a fürdős kurvák gyülekezete.
Nem lehetne egyszer, csak egyetlen egyszer előre gondolkodni és dolgozni?
Legyen attól nagy egy nemzet, ami válik, ne attól hogy valaha területileg nagyobb volt.
Tiszteletet akarunk? Rendben, helyes, de ne történelmi alapon, hanem mert kiérdemeltük.
Tessék foglalkozni végre értelmes és logikus, jövőbe mutató dolgokkal is abban a kurva házban.
Legyen az balos vagy jobbos.
Na majd utána lehet magyarkodni. Addig kuss, legyen eredmény.
Addig ez az egész csak porhintés és populizmus.

Megfigyelo 2010.05.17. 07:52:23

A poszthoz: "Összená, ami összetartozik". A Jpbbikot amúgy Orbán találta ki segédcsapatának. Kicsit elszabadult, az igaz, de azért összetartoznak...

hááááát 2010.05.17. 08:11:14

A székely egy külön népcsoport.Saját zászlóval, történelemmel, ideológiával, szellemiséggel.A két nemzet történelme öszefonódott évszázadokon keresztül.Sajnos 90 éve ennek vége lett.Az hogy a magyar parlamentben éneklik inkább vicces.Elképzeltem ahogy a maszoposok az internacionálét énekelnék.40 évig megtették majd leszoktak róla.Ez is elmúlik mint a tripper.

Pávor Jál 2010.05.17. 08:12:12

Engem is jobban zavart az izraeli zászló. Mert azokhoz aztán tényleg semmi közünk nincs.

Canis Lupus Libertas (törölt) 2010.05.17. 08:12:29

Kissé túllihegettnek találom ezt a problémakört. Ami csupán abban áll, hogy van néhány nyilvánvalóan nem az országgyűlésbe való ember a parlamentben. Mert a magyar országgyűlés alakulóülésére nem való sem az oroszlános mellény, sem az izraeli zászlós kitűző, sem a székely himnusz. Aki ezekkel operál egytől egyig másodosztályon utazik. Aki meg rárepül, magára vessen! Ez az egész Jobbik problémakör - ha ugyan probléma - abból indul ki, hogy a Jobbik olyan mint a cápa. Ha nem úszik, megdöglik. És, ha éppen nem akarna úszni, akkor Schneider Pál mesterséges lélegeztetést alkalmaz...

piszok alfréd 2010.05.17. 08:46:06

a szlovákiai magyar szervezetek kérik a fideszt, hogy gondolja át alaposan a kettős állampolgársággal kapcsolatos intézkedéseket. a fideszt ez nem érdekli."magyar állampolgárok lesztek, ha beledöglötök is!" ovi megint nekimegy az összes szomszédnak, azok meg nekimennek a kinti magyarságnak. deja vu...
ezt úgy hívják: más f.szával verni a csalánt...
(azt már csak félve kérdem, mi lesz, ha a szerbek, ukránok és szlovákok elveszik tőlük az állampolgárságot?)

Senkifia 2010.05.17. 08:52:01

@Butuska: hát mint ahogy a magyar parlamentben csak magyarzászlós kitűzővel kellene büszkélkedni... de jó nekünk, hogy csak a székely himnusztól,meg az árpádsávos alsógatyától (itt jegyezném meg: mesterházin árpádsávos nyakkendő volt, nézzetek utána:)) kell rettegni. alakuló ülésen tüntetőleg idegen ország zászlós kitűzőjében tetszelegni, na az igen, magyarság, baszod... :)

Senkifia 2010.05.17. 08:54:13

@pakesz: "A Jobbikkal nem szabad együtt énekelni, még a Himnuszt sem, hiába szeretjük"....még a Himnuszt sem, nemhogy a Székely Himnuszt... figyeled? kis buta :) ne csak olvass ,értelmezd is a szöveget. Nem, nem a zékely Himnuszról, hanem a Magyar Himnuszról van szó... azt SE kell együtt énekelni a jobbikkal...

Senkifia 2010.05.17. 08:56:19

@pakesz: egyáltalán nem egyértelmű. Sőt. Az a teljesen egyértelmű,hogy a Magyar Himnuszról van szó, még az SE kell énekelni,nemhogy a székelyt.... és kétszer egymásután nem hiba,hanem tény. egyrészt csak Himnusz, és azt SE.... ez már két elírás lenne. de nem az.

Senkifia 2010.05.17. 08:58:20

@Várúr: ne zsidózz,mert elvisznek :D

2010.05.17. 09:49:59

@AnnaKarenina: kár a gőzért, olyan kifejezéseket mint például "felesleges magyarkodás" kizárólag egy szűk, jól behatárolható kör használ. Ideje lenne már észrevenni, hogy nektek és az antimagyar retorikátoknak annyi.

pakesz (törölt) 2010.05.17. 11:47:51

@Senkifia: ja tenyleg
akkor meg a kommentelok a hulyek :))))
hogy rogton szekely himnuszoznak
bennuk en is :)

hat nem is tudom :) erdekes hogy a Himnuszt ne enelkeljuk a Jobbikkal :)))
a blog irojanak valoszinu nincsenek Jobbikos ismerosei, hat az szomoru, hogy ennyire elszigetelt retegben van, en azert Jobbikos ismerossel elenekelnem a Himnuszt, de a Vona zsido-vagyok Gaborral nem

Horváth Andor Márton · http://mitszabad.blog.hu 2010.05.17. 13:12:00

@Krokodil: Többen nem értettétek meg, hogy mi a probléma ezzel az énekléssel. Ez nem úgy megy, hogy ha valaki akár a Himnuszt énekli, akkor mindenkinek, aki hallja, szintén rá kell kezdenie. A Himnusz nemzetünk fontos szimbóluma, és ha Vona Gábor a karmester, én nem éneklem, mert a fürdőkádban is őszintébben tudom énekelni, mint Vona a magyar Országgyűlésben, közvetlenül eskütétel után.

Nem vitás, nehéz helyzet lehetett a fideszes képviselőknek, de legközelebb ennél bölcsebbek lehetnének. Azért honatyák és honanyák.

marhaszív 2010.05.17. 17:46:31

@Horváth Andor Márton: te végeztél valami hazugságvizsgálatot esetleg vonával?
csak kérdezem, mert ezt írtad:
" A Himnusz nemzetünk fontos szimbóluma, és ha Vona Gábor a karmester, én nem éneklem, mert a fürdőkádban is őszintébben tudom énekelni, mint Vona a magyar Országgyűlésben, közvetlenül eskütétel után."

ja és még kérdezném, hogy a fürdőkádban ülve vagy állva szoktad énekelni a himnuszt(?), azon kívül hogy őszintén. s ha egy mód van rá, egyenes választ kérnék, ok?

Molay · http://sotetkozepkor.blog.hu 2010.05.17. 23:39:22

@Ria**: Nem, azt hiszem nem érted. Ha elsőre egy szöveg értelme nem világos, újra és újra tanácsos elolvasni. Ki mit állít, micsoda kinek a gondolatmenete.

Molay · http://sotetkozepkor.blog.hu 2010.05.17. 23:41:32

@Mj: Látom épp sarat dobálsz, ahelyett, hogy szájat tépnél :)

molaris 2010.05.18. 09:45:55

@Várúr:
Zsidó származású a nénikéd térde kalácsa.
Egyikük református, a másik evangélikus volt!

molaris 2010.05.18. 09:53:04

@Horváth Andor Márton:
Neked biztos az tetszik amikor Ferenc testvér a szívére teszi a kezét, fejét kissé megbillenti, és meghatódott pofával tátog.
Gratulálok a gusztusodhoz.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2010.05.18. 10:31:58

@molaris: idefigyelj molaris. Hagyd abba ezt a paposkodó napközis-tanár kommentelési-stílust. Pontosan olvashattad, hogy Andor miket írt Gyurcsányról, ahogy azt is, hogy mások.
Egész egyszerűen unalmas vagy és unalmas az is, amit művelsz.

A Jobbik kezdeményezésére énekelni valamit, amiről egyrészt nincs konszenzus Magyarországon, másrészt valamit, aminek nincs közjogi jelentése, gyávaság és szervilizmus.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.05.25. 00:31:53

@calam:

Én is énekeltem volna, pedig nem szavaztam a Jobbikra. És tudod miért? Mert szerintem 2004. december 5. után különös jelentősége van annak, hogy kifejezzük összetartozásunkat a határontúliakkal. Akiknek a küldöttei ott ültek akkor az alakuló ülésen is. De aki nem érzi át ennek a jelentőségét, annak az értelmére sem lehet hatni.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2010.05.25. 01:53:13

@Mj: igen, két dolog konkurál. egyrészt a kisebbségvédelem, másrészt a nácik elleni tettek. Egyrészt számomra érthetetlen módon, az elméletileg liberális párt, úgy szart a határon túl élő kisebbségek (ez esetben magyarok) helyzetére, ami erőteljesen megkérdőjelezhető. mármint, hogy a jogvédő énjüket tökéletesen ki lehetett volna terjeszteni oda is (szociológiai felmérések szerencsére készültek a határon túl élőkről, egyértelműen nem jobbos szakemberektől, csak hát ez ugye kevés, mert a szociológus nem aktivista - legalábbis van ilyen felfogás is)
Másrészről pedig a székely himnusznak, akármit is gondolsz róla, nem egyértelmű a megítélése. Na most az, hogy egy náci párt vezényel valamit, ami nincs benne a programban, amihez asszisztál a többi, demokratikus párt, az nincs rendben. Arról sem vagyok meggyőződve, hogy ne lehetne ilyet énekelni. Arról meg vagyok győződve, hogy a Jobbik vezényletével nem. Bár el tudom képzelni, hogy van ennek revíziós felhangja. Azt viszont megint csak nem tudom elfogadni. Összetartozást kifejezni menő, szomszédos országok államiságát fenyegetni, nem menő. Ezért gondolom ezt sokkal bonyolultabbnak, mint egyébként.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.05.25. 21:11:33

@calam:

A Jobbik egyelőre demokratikus párt, más kérdés, hogy milyen lenne, ha hatalmon lenne. Másrészt a Jobbik nem vezényelt, elkezdtek a soraikból énekelni, és teljesen szabadon csatlakoztak hozzá mások. A Székely himnusz hol fenyegeti mások államiságát? Ennyi erővel a szlovák parlamentben a szlovák himnusz eléneklése fenyegeti a magyar népdalkultúrát.
A kérdést valójában én pofon egyszerűnek látom: az adott helyzetben gesztus értéke volt, és biztos vagyok benne, hogy 2004. december 5. után különösen jó érzéssel tölthette el az ott ülő, meg az ott nem ülő határontúli magyarokat is. Összetartozunk, és végre ezt a legfelsőbb szinten is formába merjük önteni. Ennyi.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2010.05.25. 21:14:10

@Mj: aha, jó. akkor inkább rugdossad az ismerőseidet acélbetétessel.

dobtaras 2010.05.26. 16:23:33

@calam: De tényleg, ez mire vonatkozott? Engem érdekel...
Már csak azért is, mert nem látom a fenti eszmecserével való szoros koherenciát. Dani, légyszíves válaszolj!