A legfrissebb cikkek

Nincs megjeleníthető elem

Kapcsolat


Friss topikok

Statisztikák

Címkék

alkotmány (20) állam (6) állambiztonság (10) állambiztonságis jelen (6) arab (9) atom (7) a mennyei birodalomban (6) bajnai gordon (10) biológia (16) bíróság (6) bkv (7) budapest (10) cigány (86) demokrácia (87) diszkrimináció (6) egyház (6) ensz (8) erkölcs (6) eu (28) európa (7) evolúció (10) fantasy (9) fasizmus (6) fidesz (148) foci (6) gay (17) gay pride (12) gáza (14) gazdaság (19) google (6) gyász (7) gyurcsány (49) hamasz (13) hitler (8) holokauszt (12) hülyeség (6) humor (9) index (10) internet (9) irán (21) iszlám (6) izrael (39) jared diamond (6) jézus (10) jobbik (73) jog (8) kádár (7) katolikus egyház (7) kdnp (10) keresztény (12) kereszténység (11) kína (11) kolbenheyer ír (162) kolbenheyer olvas (233) kommunizmus (14) környezetvédelem (6) közélet (9) közgazdaságtan (26) krimi (17) külpolitika (20) kultúra (25) liberalizmus (13) lmp (9) magyar (15) magyarország (140) magyar gárda (9) magyar hírlap (6) martin (6) mdf (12) meleg (13) mongol (18) mszp (62) náci (51) nacionalizmus (10) németország (11) nemzet (32) nemzetbiztonság (8) nyelvészet (6) obama (21) oktatás (11) orbán (56) oroszország (8) összeesküvés (6) őstörténet (6) palesztin (15) politika (215) pszichológia (14) rasszizmus (19) regény (27) reggel (67) rendőr (7) rendszerváltás (24) rowling (7) rükverc (11) rukverc (15) sci fi (11) sólyom lászló (11) szabadság (17) szdsz (20) szeretet (6) szlovákia (11) társadalom (69) tech (7) terrorizmus (8) több fényt a kdnp be (8) történelem (155) tudomány (8) tüntetés (6) usa (47) választások (34) választás 2010 (44) vallás (14) válság (11) varga e tamás (6) vendégpost (11) világ (14) voks10 (26) vona gábor (7) zene (12) zsidó (48) Címkefelhő

Designerünk

Legutolsó kommentek

Nincs megjeleníthető elem

A szabadság vége

2010.10.26. 17:00 R_John

A cikkel ma reggel Horváth Andor Márton kezdett el vitatkozni.

Ma a Fidesz eltörölte a szabadságot Magyarországon. Ugyanis a kormánynak nem tetsző Alkotmánybírósági ítélet után úgy döntött, hogy megváltoztatja az alkotmányt - egyúttal megfúrva a nyugdíjpénztárakról tervezett népszavazást is. Az "átmenet zavaros húsz éve", ha mást nem is, a szabadságot többé-kevésbé biztosította, még ha olyan nyilvánvaló szabadságtiprások is voltak, mint 2006. szeptembere-októbere. Ugyanis a korrekció elméleti lehetősége megmaradt. Most már ez sincs.

Mostantól teljesen nyilvánvaló, hogy a Fidesz önkénye vezeti az országot - semmi nem szab határt értelmetlen dühöngésüknek. Gyurcsányt rengeteget támadták jogosan, amikor a független intézményeket bírálta - most nem bírálat van, hanem kiiktatás. A demokrácia akkor erős, akkor tudnak szabadon élni a polgárok, akkor vállalkoznak, ha nem vehetik el a tervezett végkielégítésüket, nyugdíjpénztári befizetésüket, vagy nem államosítják amúgy viszonylag jól működő, ám komoly károkat okozó cégüket.

Bauer Tamás és Debreczeni József cikkein még higgadtabb liberális és baloldali körök is mosolyogtak a választások előtt, hiszen ki hitte volna, hogy Orbánék tényleg fel merik számolni a szabadságot. Egyre kevésbé kérdés, hogy kinek volt igaza. Mostantól nem lehet bízni abban, hogy a kormány egy hirtelen ötlettől vezérelve nem veszi el a megtakarításunkat, vagy nem fogja személyesen Szalai Annamária ellenőrizni a magánlevelezésünket. A kétharmad nem jelenti azt, hogy bármit megtehetnek. Elméletileg. Gyakorlatilag azonban azt hiszik, igen.

Így nekünk, akik továbbra is a szabadság hívei vagyunk nem sok lehetőségünk maradt. Egyrészt rá kell bírnunk azokat az alkotmánybírákat, akik még hisznek a szabadságban és a jogállamban, hogy mondjanak le, hiszen mostantól dolguk nem más, mint asszisztálás a Fidesz agyrohamaihoz, másrészt pedig meg kell fontolni a tüntetés szervezés lehetőségét - ameddig meg nem változtatják a gyülekezési törvényt is.

Most nem elvont dolgokról van szó, hanem 1848, 1956 és 1989 szellemiségének megóvásáról. Orbán szavaival ellentétben nem ők a szabadság letéteményesei, hanem mi, akik alávetjük magunkat a bírósági döntéseknek. Akik nem mindenáron szabályozni, hanem az egyéni kreativitást bátorítani akarják.

Nincs más hátra, az elmúlt húsz évben megszerzett szabadságáért újra küzdelembe kell szállni.

172 komment · 13 trackback

Címkék: fidesz szabadság rendszerváltás

A bejegyzés trackback címe:

https://sardobalo.blog.hu/api/trackback/id/tr672400796

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Selmeczi delphoi-i magaslatokban 2010.10.27. 12:21:17

Atyafiak, döntés van, jóváírás meg majd lesz. Vagy nem. De mindenki jól jár, az is aki átigazol, az is aki marad. Hogy, hogyan azt nem tudom, hiszen ha mindenkinek jó, akkor minek ez az egész cirkusz. Selmeczi Gabriella úgy látszik megirigyelte Má...

Trackback: Lázár javaslata: az Alkotmánybíróság esete a forradalmi kormánnyal 2010.10.27. 12:19:57

Lázár János a Fidesz parlamenti frakcióvezetője válaszul bejelentette: kezdeményezi az alkotmány módosítását, hogy azok a kérdések, amelyekről nem lehet népszavazást tartani, kerüljenek ki az Alkotmánybíróság hatásköréből. A Galaxis békéjének és megs...

Trackback: A szabadság védelme 2010.10.27. 11:15:13

Ez a cikk calam tegnapi cikkével vitatkozik. Miután calamban a legjobb barátomat tisztelhetem, és a két cikk egymással élesen ellentétes állításokat fogalmaz meg, olvasóink láthatják: nagyon észnél kell lenni ezekben az időkben. Természetesen fenn...

Trackback: Ha valakinek eddig lettek volna kétségei... 2010.10.27. 10:14:24

Így dicsérjen meg ez ember egy fideszest: pont tegnap délelőtt méltattam Lázár János mondatait, amelyekkel egyetértek, erre már aznap délután elsütötte az év eddigi legcinikusabb mondatát ("A jogállam megszilárdulásával az alkotmánybíráskodás ilye...

Trackback: A fideszi demokrácia diszkrét bája 2010.10.27. 09:04:21

Atyafiak, megint bizonyosodni látszik, hogy hatalom és ember nem fér meg együtt a XXI. században. A vészcsengők kezdenek bemelegedni, szinte látom, ahogy szikrázik a csengők tekercse! Meddig mehet el egy politikai erő, az alkotmányosság rovására? Esetl...

Trackback: Az orbáni úton 2010.10.27. 08:40:15

 Talán még te is emlékszel azokra az időkre kedves Árpád, mikor még iskolába jártál vagy alacsonyabb beosztásban dolgoztál, és bizony sokszor megfordult a fejedben, hogy ha majd kijárom az iskolát vagy ha magasabb beosztásba kerülök, akkor bizony ...

Trackback: Miért vállalja be az AB elleni harcot a Fidesz? 2010.10.27. 08:33:03

Amennyiben ezt így keresztülviszik, igen nehéz lesz megmagyarázni, hogy ez miért is "jó" a Zembereknek, a "forradalomnak", az országnak. Lázár János önálló képviselői indítványa. Először úgy gondoltam, nem kell a teljes szöveget id...

Trackback: Fejlődés 2010.10.27. 08:32:26

Demokrácia> népi demokrácia> polgári demokrácia                              Hosszú évekig az volt a gondunk, hogy egy jelzős szerkezetbe illesztett, a lényegétől me...

Trackback: Na ne már... 2010.10.27. 02:02:42

Most olvasom Lázár "bölcs" szavait:Az AB döntés "számunkra csak azt bizonyítja, hogy a régi alkotmány nem képes az embereknek megfelelni, nem képes az emberek életviszonyait szabályozni, nem képes, hogy az emberek hétköznapi problém...

Trackback: Ízlelgessük... 2010.10.27. 02:01:45

A jogállam megszilárdulásával az alkotmánybíráskodás ilyen széles jogköre mára indokolatlanná váltForrásMind hárman egyértelműen leszögezték, hogy a demokratikus pártok „állandó tartalékot” jelentenek az osztályellenség számára, így e párt...

Trackback: Milyen kétmillió? 2010.10.27. 01:53:29

A Kormány jól tudja, hogy hol húzódik a jó erkölcs határa: valahol 1 998 370 és 2 000 000 forint között.Az Országgyűlés a hetekben tárgyalja a Nemzeti Adó- és Vámhivatalról szóló törvényjavaslatot, amely sok más, a közterhek hatékonyabb behajtását célz...

Trackback: A dicsőség így múlik el 2010.10.26. 22:33:07

Milyen alkotmánybírósági döntések maradtak volna el, és milyenek maradnak el ezután?Ez a poszt kicsivel politikusabb a szokásosnál, amiért elnézést kérünk, de nem mindennap számolja fel az ország kormánya egy számára fontos, jól hangzó, de történeti pe...

Trackback: Jó lesz vigyázni! 2010.10.26. 18:03:52

Jobb, ha vigyáznak magukra az alkotmánybírák, mert még egy ilyen döntés, és a Nemzeti Együttműködés jegyében Alkotmánybíróság se lesz többé. Mehetnek sorbaállni munkanélküli segélyért. Mert semmibe nem telik, Rogán Tóni ezt is beterjeszti, és mire kett...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ati27 2010.10.27. 10:11:54

@Logan Grimnar:
Setétség! Ha szerinted az szdsz liberális volt akkor gratulálok. Bolsik? Ja az mszp-ben volt pár! De tudod mi a bolsevizmus? Tudod annó ők államosytottak. Ma a nyugdijpénztásrak, MAL (ez utóbbira még egész jó indoklást lehet találni, a MNY-re már azért erőlködni kell..) holnap jönnek és söprik a padlást..

Csirke72 2010.10.27. 10:13:20

Pontosan. Ök jelenleg a kormány és megpróbálják helyreállitani a szocik 20 éve történö folyamatos rablásának eredményét.

ÖK az egyetlen reménység, hogy az állam pénze ne kerüljön az ex komcsik kezére továbbra is.

Igazuk van, HAJRÀ FIDESZ!

ezaztánnemsemmi 2010.10.27. 10:13:32

Olyan jó lenne ha holnaptól mindenféle döntést egyszemélyben Orbán Viki hozna mindenféle kontrol nélkül.Ő mondaná meg hogy mi legyen az ebéd nálunk, lecseréljem-e a kocsin a gumikat vagy hogy egyáltalán legyen-e kocsim stb,stb. Szerintem ez is csont nélkül átmenne az Országgyűlésben.

EMU 2010.10.27. 10:16:49

Lényeg, hogy remény azért van még: Tízmillió alá esett Magyarország lélekszáma. Kis türelem, és nem lesz már probléma ezzel a faszkalap népséggel, nem lesz okádék politikusi garnitúrája, söpredék csőcseléke, debilis állománya, irigy, kulturálatlan, mocskos lakossága. Minden meg fog oldódni, az ilyen problémák is.

ezaztánnemsemmi 2010.10.27. 10:22:12

2006-ban fele ennyiért szétverték a TV székházat. Most hol vannak azok a roppant intelligens emberek?

d.z. · http://masikmagyarorszag.blog.hu 2010.10.27. 10:23:19

Mennék én tüntetni, csak valaki úgyis az élére áll kurva gyorsan. A jelentkezők : Gyurcsány és Vona. Ugyanaz lenne, mint 2006-ban. Kimegy húszezer ember spontán gyülekezni a szélsőjobb pedig átveszi az irányítást. Amúgy ezért is morzsolódtak le onnan az emberek. Amikor Csurka, Vona, Budaházy kezdett el pódiumról észt osztani rögtön hazament az emberek háromnegyede.

nemzeti csótány írtó 2010.10.27. 10:24:29

@Logan Grimnar:
Miért szól hozzá komoly témához egy olyan sötétség aki azt írja, hogy "nyújork"?
Figyelj te farok!
Ebből az egy szóból rájöttem, hogy három elemid van, és nem vagy büntethető!

EMU 2010.10.27. 10:24:35

@Csirke72: Az ilyen korlátoltból is rengeteg van itt, de nem baj, majd elfogynak ők is ezzel a feneokos népséggel együtt.

d.z. · http://masikmagyarorszag.blog.hu 2010.10.27. 10:24:46

@Logan Grimnar: Az alkotmányosság nyirbálásán elvileg a konzervatívoknak is fel kéne háborodniuk már nem azért. ahhh, trollokkal nem vitázom.

Mad Mind 2010.10.27. 10:24:58

@Logan Grimnar:
Szóval, ha valakinek nem tetszik valami, az liberális bűnöző. Valami hasonló van pár országban, Kína, Vietnám, Észak-Korea.
Menj oda, ha elnyomás a kedvenced.

d.z. · http://masikmagyarorszag.blog.hu 2010.10.27. 10:27:06

@chabba: Tökéletes megoldás. Kérdés, hogy valóban meg lehet-e tenni? Ennyire azért nem értek a joghoz.

mufflinca 2010.10.27. 10:28:21

Nem tudom meddig fogtok még kommunistázni, lassan kihalnak már azok is, akik emlékeznek azokra az időkre. Már régen nem az a probléma, hanem a rablókapitalizmus. Ebből a szemszögből nyílván vannak akiknek meg ez jó. Tollasodni, adót nem fizetni és szipojozni a népet. Ha valakinek ez nem tetszik, akkor meg "lekommunistázni" őket.

nemzeti csótány írtó 2010.10.27. 10:29:14

@ezaztánnemsemmi:
Itt van máris egy komoly harcos," Logan Grimnar".

borovi 2010.10.27. 10:34:18

@libbancs: nagyon tudod. te biztos sokat jársz oda. farok.

borovi 2010.10.27. 10:36:02

@Kata78: az a baj, hogy sokan még most is csak ennyit látnak. nekik nyilván "Mohács kell" (Ady).

alkesz-papa (törölt) 2010.10.27. 10:37:57

Levontam ez elmúlt napok internetezéséből adódó végső következtetéseket:

1. Ebben az országban mindenki bankár vagy multi cége van és az elmúlt időszakban kapott 2 misinél nagyobb végkielégítést.

2. Mégiscsak igaz a hír, hogy éjszakánként tudatmanipuláló hatású vegyszerrel vagy más egyéb elektomágnesesfaszomtudjamivel permetezik/sugározzák az embereket az UFO-k.

Most megyek és kilövetem magam a világűrbe egy rekesz sörrel.

borovi 2010.10.27. 10:38:04

@lolperec: folyamatosan arra buzdítom a gyerekeimet, hogy hagyják itt ezt az országot. egyre kevésbé érdemes itt élni. és főleg: addig menjenek, amíg lehet...

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2010.10.27. 10:40:54

@lázár jános a fidesz segglyuka: Te szerencsétlen, még mindig beszopod a rossz dumát a kamionokban, stb. kitalicskázott pénzekről? Nyíljon már fel a szemed, csak azt remélem, hogy az elkövetkező négy évben nem fog befagyni a Duna. Mert akkor ott fogják királlyá választani a Viktort. Ezt pedig senkinek nem kívánom. Egyenlőre úgy néz ki a dolog, hogy a FIDESZ egyértelműen a saját diktatúráját építi ki.

borovi 2010.10.27. 10:41:30

@alkesz-papa: saját főzésű pálinkát is vigyél. kortyolgasd gyakran, és akkor talán rájössz, hogy ez az AB-s akció nem csak a végkielégítésekről szól. ha mégsem látnád az összefüggéseket, akkor gyere vissza és olvasgasd szorgalmasan tovább a témában született posztokat és kommenteket. talán megvilágosodsz.

gitáros 2010.10.27. 10:41:49

@Csirke72: @Logan Grimnar:
Ti tényleg ennyire ostobák vagytok?

@borovi:
Abszolút egyetértek.

borovi 2010.10.27. 10:45:11

@kuruc69: akkor örülj, szerencsétlen, vigyorogj is hozzá. téged nem érint? féleszű.

borovi 2010.10.27. 10:48:39

@Csirke72: hagyjátok csirkét, hadd pörögjön. még nem vette be a reggeli gyógyszereit vagy az ápolók túllőtték a dózist.

nemzeti csótány írtó 2010.10.27. 10:50:43

@borovi:
hahahahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!

borovi 2010.10.27. 10:51:03

@lázár jános a fidesz segglyuka: nem lázár jános a fidesz segglyuka cimbora, hanem te. te még nyilván akkor is viktort éltetnéd, ha az minden reggel arcon fingana, majd a szart is megetetné veled. és ha azt mondja, hogy az puding, te elhiszed neki.

Csirke72 2010.10.27. 10:56:32

@borovi:

Sok volt a tinta eset te futóbolond?

Ha nem tetszik ne olvassd!

A TÈNY HOGY A FIDESZ 2/3-al azt csinál amit akar és ha ugy tetszik Orbán akár király is lehetne hamarosan.

Ahogy anno a magyar népköztársaságból, köztársaság lett, ugyanugy lehet az még magyar királyság is:)

Ennyi.

Akinek nem tetszik csináljon amit akar:)

alkesz-papa (törölt) 2010.10.27. 10:58:34

@borovi: Mi mindannyian az 1. ,2. emeleten élünk és mindegy, hogy a baloldali vagy jobboldali szomszédom vagy. A 4.-en vannak az igazi nagy lakások és ha a 4.-en már 2 éve nem fizetik a közös költséget, akkor egyszerűen szar a társasházi alapító okirat, meg kell változtatni, ezért nem fogok elköltözni.

Csirke72 2010.10.27. 11:05:30

@borovi:

Egyenlöre a szocik csinálták ezt és Gyurcsány meg is mondta: akinek nem tetszik el mehet máshova.

Csak egyetlen szépség hibája van: MAGYARORZSÀG NEM GYURCSÀNYÈ! Ha nem neki nem tetszik a Fidesz akarata, elhuzhat pl. romániába!

parttalan 2010.10.27. 11:06:05

És ennek a mocsokláda Orbánnak volt még mersze '56-hoz hasonlítani a tavaszi országgyűlési választások végeredményét. :((

Forradalom...lófaszt! Ellenforradalom ez a javából. '56 betetődzése a '89-90-es rendszerváltás, a demokratikus jogállami keretek kiépítése volt. A Fidesz a májusi kormányrakerülése óta ezt a jogállami intézményrendszert építi le tudatosan. Mi ez, ha nem a rendszerváltás szembeköpése, az azzal való teljes szembefordulás? Ez kérem, igazi ellenforradalom - ha már mindenképp' forradalmi hasonlatokban gondolkodunk.

Csirke72 2010.10.27. 11:06:30

@Bokány:

A lényeget te is kivehetted:)

Ha tetszik ha nem ezt el kell fogadnod.

FIDESZ 2/3! Ennyi!

Te pedig nem csak zokni, hanem 1 telefosott zokni vagy:)

Publius Decius Mus 2010.10.27. 11:08:25

Aki olvasott már, tudja, hogy a Fideszhez húzok. Ennek ellenére ez most egy kicsit sok. Értem azért, hogy miért csinálják, de bármilyen eszközt nem lehet használni, mert elszalad a ló. Mindannyiunk nevében remélem, hogy visszafogják magukat.

Sajnos még így sem látok alternatívát, az LMP döglött ötlet és kamu az egész, az MSZP mindent elkúr de úgy igazán, a jobbikról ne beszéljünk.

Csirke72 2010.10.27. 11:08:46

@parttalan:

89-90 demokratikus jogállam papiron = diktatura a javából + volt ávosok a népvagyont ellophatták törvényesen!

Fidesz=törvényesség+népakarat teljesitése= valós vásztasái eredmény=nép akarat!

Bambulka 2010.10.27. 11:09:10

Én ... ellenzem, hogy a Fidesz vezette kormány a magyar alkotmányt megváltoztassa. Aláírás

Csirke72 2010.10.27. 11:10:26

@Publius Decius Mus:

AZ MSZP 20 éve falból mosolygott és biznisznek nevezte nyilvánosan az állam megkárosítását.

A Fidesz él a lehetöségeivel és minden áron meggátolja a szabadrablást!

dark future · http://www.andocsek.hu 2010.10.27. 11:13:50

@Akitlosz:

Technikailag tudom, hogy miként néz ki a dolog, de mégis ez lenne az egyetlen elfogadható válasz: egy komplett testület lemondásának azért lenne súlya, és talán elgondolkodnának rajta a tisztelt döntéshozó urak (vagy legalább a fideszesek értelmesebbik fele).

Ha súlytalanná válik az AB, ha megakadályozzák a népszavazásokat, és eközben a fideszben mindenki fülét-farkát behúzza, az beláthatatlan következményekkel járna/járhatna.

Még egy diktatúrára nincs szüksége az országnak, a XX. században megkaptuk a leckét. Orbán Viktort meg kell állítani.

Csirke72 2010.10.27. 11:14:36

@parttalan:

Neked vicc, pedig lassan fel kell ébredned, hogy ez a valóság:)

Hajrá Fidesz!

Csirke72 2010.10.27. 11:17:09

@dark future:

2/3-ot nyertek és ezt törvényesen nem elcsalva!

Ök a jelenlegi "atyauristenek" és azt tehetnek a törvényekkel amit akarnak!

Ha az MSZP nyert volna ilyen fölénnyel, ök is megtehetnék ezt.

Most nem kell itt háborogni! Az elmult 8 évben kellett volna Gurcsányt és TSA-it megállítani!!!

2010.10.27. 11:19:13

@Csirke72:
Úúúúrrrriisssteeeeennn!

Hát mégis igaz? Hát mégis létrehoztátok őket?
Legyetek átkozottak! :D:D:D:D:D

A Fidesz jelentem kifejlesztette az F-vírust, amitől örjöngő, vérben forgó szemű, gondolkodásra képtelen zombivá váltak a választópolgárok!

Csak a fejlövés vagy a lefejezés öli meg őket, vegyetek magatokhoz minél több fegyvert, lőszert, fűrészt és fejszét!!!

Csirke72 2010.10.27. 11:19:34

A Fidesz mindent a nép érdekében tesz.

2010.10.27. 11:20:43

@Csirke72:
TÁÁÁMMAAAADD!!!

:D

Vissza mennyél, bászkiii!

Csirke72 2010.10.27. 11:21:27

@Hivatásos beszólóművész:

Lekésted! Ne háborogj, nem vagy te tenger!

Végre lojális, igazságos kormánya van az országnak és nem a rablók országa magyarország.

A fidesz yo uton halad egy nyugateuropai felzárkozáshoz!

johevi 2010.10.27. 11:21:28

Itt a remek alkalom Scmidt Pálnak hogy felszólaljon a fidesz ellen és bebizonyítsa, hogy nem egy seggnyaló bérbábos. De nem fog...

2010.10.27. 11:22:13

@Csirke72:
ÁÁááááá!!!

A fejemet rágjaaaa, ki akarja enni az agyamaaaat!

Lőjjeteeeeek!

Csirke72 2010.10.27. 11:22:56

@johevi:

Mire fel? Amit a Fidesz tesz az a kormány és a nép érdekét szolgálja.

Naná, hogy ez a kapitalista rablómüvész volt ávosoknak nem tetszik!

Csirke72 2010.10.27. 11:23:48

@Hivatásos beszólóművész:

Valami nem kerek...:(
Hiszen nincs is agyad te futóbolond:(

2010.10.27. 11:26:03

@Csirke72:
Aztamindent, de megmondtad most! :D

Kicsit bánt is a dolog, lehet elmegyek sírni, vagy főbe lövöm magam.
De hoppácskaaa, ha nincs agyam akkor én azt is túlélem! Egy isten vagyok!

Amúgy tényleg nagyon szégyellem magam, hogy ennyire porig aláztak, úgy megmondtad most nekem a magamét, hogy 3 napig magamhoz se térek! :D:D:D:D:D

gyilkos fűegér 2010.10.27. 11:31:42

Tetszettek volna nem adni kétharmadot egy paranoid pszichopatának...

@Franciska18:

Nem baszol át, nem vagy te még 18.

2010.10.27. 11:39:12

@virág elvtárs: mondta valaki, hogy tel avivba csak zsidók utazhatnak? A náci aparthe...izé, szabadság országában van elég hely a sábeszgójoknak is.

sertésszamba:-/ malacmambó 2010.10.27. 11:42:23

@satobrion: ezt csak azért mondta a terapeutád, hogy megnyugtasson.. lásd még nálad is van lejjebb.

sertésszamba:-/ malacmambó 2010.10.27. 11:47:13

az általatok annyira várt diktatúra akkor lesz, ha végre "hivatalosan" is betörhető lesz a pofátok... de ne reménykedjetek! fröcsöghettek, retteghettek és álmodozhattok nyugodtan és büntetlenül tovább, amennyire csak az erőtökből és a képzelőerőtökből telik.
Sok szerencsét:)

tolsztoj 2010.10.27. 11:54:46

"Ma a Fidesz eltörölte a szabadságot Magyarországon."

Erősen túlzó a cikk - tény, hogyha az inga egyik irányban túlságosan kileng, akkor a másik irányba is vissza fog lengeni - ha nem is annyit.
A 2 milliós végkielégítések 98 százalépkos lefaragása csak reakció arra, ami azelőtt történt - lásd a kövér BKV-s trutymó 100 milliós "vég"kielégítését - utána maradt "dolgozni".
Hogy az AB idióta módra is dönthet az bebizonyosodott már régen a Zétényi-féle törvény elutasításánál - Sólyom számomra ekkor halt meg...
Úgyhogy csak lassan a testtel - most nagy az ordítás azok részéről, akik az ingát már majdnem túllengették a 12 órán....

radír2010 2010.10.27. 11:54:54

De hiszen sokan ezt akarták nem? Diktatúrát! Akkor most mi a baj? Ha a nép érdekében teszi,akkor le kell söpörni az ellenzéket.

kaled 2010.10.27. 11:55:59

@Csirke72: igazi fidesz vallás gyakorló vagy ahogy látom, csinálj egy "vicces" videót gyurcsányról vidd oda viktornak, máris ki lesz tömve a zsebed pár millával.
Utána meg recskázhatsz szijjR2 fotójára.

Mást úgyse tudtok. Nézz meg minden vérig sértett fideszes habzó szájú választ bármilyen nekik szegezett számon kérő kérdésre: a gyurcsány és a lopás, meg a kommunista szó biztos benne van. Ennyik vagytok. Másokra újjal mutogatás. Akinek nem tetszik, az kommunista, zsidó, meg magyarellenes.

Te és a hozzád hasonlók, akik személyes sértésnek veszed a narancspártodat érő kritikát vagytok a magyarság igazi ellenségei!
Bomlasztjátok a társadalmat, a szarházi véleményeteket erőltetve mindenkire.

"mi azér csináljuk ezt, mer a gyurcsány elkurta" - kibaszott szánalmas. Ezen kivül nincs érv a fidesz zsebében.

1000x inkább Bajnai, ő legalább tett konstruktiv lépéseket!!!!

Olvassatok már kicsit, ha seggek vagytok bazdmeg! Van elég jobbos elemző, de ha felfogod az agyaddal még abban is benne van, hogy mekkora szart ad elő a kormány!!

mszp = elbaszták tényleg.
fidesz = demagóg, népuszitó, üres szójáték, egyértelmű célj a hatalom megszilárditás, ellenségek elsöprése = viktatúra.

mantrázzátok csak az önigazoló szar szövegeteket, mert azon ostoba fajankók közé tartoztok, aki soha nem ismerik be a saját tévedésüket.

kaled 2010.10.27. 11:58:01

ja és még egy pupákok

fidesz = jobboldali szöveg + baloldali politika.

ki a faszomat kommunistáztok ti?

papamaci1 2010.10.27. 12:04:20

TETSZETTEK VOLNA nem felvenni fejenként kettőmillió HUF államadósságot, tetszettek volna az EU-nak elismerni az állam által a mnyp-akba való befizetéseket hiánycsökkentőként, tetszettek volna több tízmilliós végkielégítések kiosztásakor tömegtüntetéseket rendezni Fletó ellen.Tetszettek volna a "spontán privatizáció" idején megakadályozni az MSZP-t az ország kirablásában.

De persze azt is lehet hogy MINDENKI saját zsebből KIFIZETI a ráeső kettő millió HUF államadósságot.... az jobb lenne ?

Mert én, ha eladom a lakásom, ki tudom fizetni a rám eső részt hiszen én mint ÁLLAMPOLGÁR hagytam hogy a NEVEMBEN felvegye az akkori kormány . Nem tettem semmit ellene. Tehát FELELŐS vagyok az államadósságért. Épp úgy , ahogy a magán adósságomért (lakáshitelek tíz-húsz milliói). Ha fel tudtak venni emberek százezrei sokmilliós hiteleket, akkor most miért nem fizetik ki az államadósság rájuk eső részét ?

HISZEN AZ ÁLLAM= AZ ÁLLAMPOLGÁROK ÖSSZESSÉGE. VAGY NEM ?

karlitoszka 2010.10.27. 12:06:36

@kaled: ostoba fasz vagy, majd akkor hogy fogsz ajvékolni amikor gyurcsányt bajnait verest meg oszkót vezetőszíjon viszik a sittre, alig várom már!

parttalan 2010.10.27. 12:08:05

@karlitoszka: Pont erről írt kaled. Őt igazolod vissza, de észre sem veszed.

jozicsenko 2010.10.27. 12:10:45

2006 tavaszán megszavaztátok gyurcsányékat, akik az adósságokat felqrták a mennyekbe

2006 őszén meg szétverettek mindenkit

de a fidesz megült a fenekén és kivárt

na kb ennyi türelem kell nektek is, kedves libancsok... :-DDDDDDDDDDDDDDDDD

2014 tavaszán lehet revansot venni, addig meg kussoljatok :-DDDDDDDDDDD

hazug fidesznyik (törölt) 2010.10.27. 12:13:55

@papamaci1: újra itt vagy, agyhalott vén narancsos?

Pitypalatty úrfi · http://proletarokkozt.blog.hu 2010.10.27. 12:15:08

@Csirke72: "Gyurcsány meg is mondta: akinek nem tetszik el mehet máshova"

Gyurcsány NEM mondott ilyet, de úgy fest, ezt már sosem lesztek képesek felfogni.

fitball 2010.10.27. 12:18:26

@Bundili: Teljesen egyetértek! MI ez a rettegés ?? Mit féltetek? Azt hogy Eleonoráéknak esetleg le kell adózniuk a 100millát?? Vagy mi ez a felháborodás??Alényeget kell nézni acélt nem az eszközt!!

kuciber 2010.10.27. 12:21:20

@lázár jános a fidesz segglyuka:

Előbb nézzél már szét a Fidesz holdudvarában, utána beszélj oligarhákról. Szerinted kik pénzelték 8 éven át a Fideszt? A Marinénik?

Fideszman 2010.10.27. 12:23:15

@kaled: tisztázzunk 1-2 dolgot.

1. Orbán Viktor sosem hazudott ellentétben gyurcsányival aki reggel délben és este is nyomta a hazugságot.

2. a fidesz sosem lopta szét az országot és nem küldött nyomorba milliókat mint a maszop.

3. a fidesz a nemzeti együttműködés kormánya és nem az ártatlan békés tüntetők közé lövetés kormánya mint a maszop.

4. a fidesz az emberek érdekeit képviseli a kétharmados emberekét. A libbancsok csak a saját és a külföldi tőkés haverjainak az érdekeit képviselik.

5. a fidesz az igazi magyar emberek pártja 56 örököseié, nem pedig a nagytőkés oligarhának öltözött offshorelovagok pártja mint a maszop.

Nem véletlen, hogy már Budapest is a miénk. Újra a Nemzet része. 20 év veszett el a város életéből a libbancsok miatt. Demszky kamionnal tolta ki a pénzt a városból, ezért szarok az utak. VIKTOR!! VIKTOR!!! Hajrá Magyarok, Hajrá Magyarország!

sipos 2010.10.27. 12:24:38

csuhajja, beindult a kommentgép

Ozicsaj · http://www.youtube.com/watch?v=cryMVK1PwuQ 2010.10.27. 12:26:43

@thinker_:
Egész pontosan milyen munkára gondoltál amit orbán végzett? Ja, tudom már, nincs olyan közintézmény ami tudná fizetni a kifizetetlen közüzemi számlát, fideszre szabták a közjogi berendezkedést, megszavazták a robin hood adó 2.0-át. Lebolondozták a tanárokat. Ja és megengedik neked, hogy bólogass lelkesen és tapsolj a nagy nemzeti együttműködés rendszerében. Sőt bólogatnod se kell, hisz maga orbán mondta, hogy a 2/3 megadta neki azt a látnoki képességet hogy a megkérdezésed nélkül tudja, hogy mi jó neked. De jó neked.

Ozicsaj · http://www.youtube.com/watch?v=cryMVK1PwuQ 2010.10.27. 12:28:18

@lázár jános a fidesz segglyuka:
Ők beérik az önkormányzati bútorokkal és nem kell kamion, csak teherautó :D

karlitoszka 2010.10.27. 12:30:42

jön a diktatúra és a személyi kultusz?
na és?
épp ideje, ennek a birka ostoba népnek nem való a demokrácia, 30 százalék funkcionális analfabéta, 20 százalék még általános iskolát sem végzett, 38 százalék 8 általánost végzett, na ezek közül az egyik kaled.

A.. Közbiztonság Szilárd 2010.10.27. 12:35:07

@rupertwinston:
Horn Gyuláék nem tették meg (Magyarország, 1994-1998), pedig a Szadesszel nekik is megvolt a több mint 2/3 (ahogy most a Fityisznek is csak a segghülyékből álló KDNP-vel együtt van meg, ezt azért ne felejtsük el) sőt, engedményeket tettek az ellenzék (többek közt az akkori Fidesz) felé, hogy bizonyos törvényeket csak 4/5-ös többséggel lehet meghozni.

Persze Horn Gyula egy 56-os mocskos kommunista volt, míg Orbán egy hős demokratikus ellenálló, vagy mi a kurva anyja.
Vagy ha nem, akkor egy neofasiszta barom diktatórikus hajlamokkal.

Ozicsaj · http://www.youtube.com/watch?v=cryMVK1PwuQ 2010.10.27. 12:36:11

@lázár jános a fidesz segglyuka:
1. orbán nem hazudik, csak ha levegőt vesz.
2.ehem: 5 milliárdos fénykép biznisz 1 cégre szabva, múzeumi tárgyak fuvarozása az államtitkár új cégével, ez így kapásból, gondolkodás nélkül eszembe jut,
3. azokra a békés tüntetőkre gondolsz akik autókat és kukákat gyújtogattak? Ne félj, mire rájössz, hogy ez az igaz 56-os magyar párt nem az ami neked kell, már nem lesz meg az a luxusod, hogy tüntess,
4. kétharmados alatt gondolom a szavazók átlaghoz viszonyított iq-t érted, akkor stimt,
5. Csányi, Demjén, Fellegi, ezek se egyéni vállalkozók, no és az Audit se nevezném kkv-nak...
Wake up Neo.

Fideszman 2010.10.27. 12:36:25

@kuciber: gondolom te is benne voltál az elmúlt 8 év lenyúlásaiban azért nem tetszik, hogy a fidesz most helyreállítja a demokráciát. Az eddigi gyurcsányi diktatúra abból állt, hogy nem lehetett megünnepelni a nemzeti ünnepeket, mert kilőtték a szemed. Nézz több hír tv-t ne csak a népszabiból tájékozódj, ami mint minden jó érzésű magyar ember tudja, egy agymosó gépezet.

Fideszman 2010.10.27. 12:39:15

@A.. Közbiztonság Szilárd: Hogy mered segghülyézni azt a pártot aminek a vezetője Semjén Zsolt, aki az egyik legtöbbet tette a határon túli magyar testvéreinkért? Minden fidesz naggyűlésen ott vagyok, és nagyon jó szónoknak és remek embernek tartom Semjén Zsoltot. Ja és tőle nem félteném a pénzem, nem úgy mint a maszoposoktól akik ha meglátnak valakinél egy kis pénzt rögtön azon fudnálkodnak, hogy tudnák ellopni.

Fideszman 2010.10.27. 12:44:00

@lecsekkoltam: Gyurcsányi bevallotta hogy hazudott reggel délben és este, meg hogy tönkretette az országot. Gondolod, ha Orbán hazudott volna az nem derül ki ugyanígy? Biztos hogy sok maszopos ügynök volt ráállítva az elmúlt 8 évben Orbán Viktorra, de sosem sikerült hazugságon kapni. Azért mert ő nem ilyen ember. Ezért szavazott rá az ország kétharmada, mert ő az egyetlen aki kihúzhat minket a szarból, amibe a maszopos libbancsok vittek. Ők tettek tönkre mindent. Nálunk majdnem összedől a művelődési ház ahol határon túli magyarok művei vannak kiállítva. Mit gondolsz a volt maszopos polgármester miért nem adott pénzt a felújításra? Mert utálja a határon túli magyarokat te libbancs. Mit gondolsz miért nem dobálnak tojással az ünnepeken? Mert a forradalomnak vége. Győztünk, ha ez neked nem tetszik vagy komcsi vagy vagy benne vagy a végkielégítéssel lelépők népes maszopos táborába.

Ozicsaj · http://www.youtube.com/watch?v=cryMVK1PwuQ 2010.10.27. 12:51:36

@lázár jános a fidesz segglyuka:
Tévedsz kedvesem. Mert a forradalom még nem ért véget. És a forradalomban mindig a forradalom kiscserkészei járnak pórul. Ahogy egy bölcs francia mondja, a forradalom felfalja gyermekeit. Mert ez a forradalom nem rólad, a jólétedről, az elmúlt 8 év elkúrásairól szól. Ez a fideszről szól, az ő elszalasztott 8 évükről, és az hogy ne legyen megint olyan 8 év, ahol nem ők vannak hatalmon.
Naiv vagy ha úgy gondolod, hogy csak úgy lehet valakiről megállapítani, hogy hazudik, ha bevallja, vagy rajtakapják. Te ahogy mi libbancsok mondjuk tagadásban vagy. Hinni akarsz, hogy ők mások, jobbak, és ők aztán sose, sehol, semmikor. Irigyellek. Én is szeretnék ilyen naiv gyerekszemmel hinni bennük. De nem vagyok öt éves, és tudom, hogy az ajándékot nem jézuska hozza.
Upsz. Remélem ezt azért tudtad?

Balbágy 2010.10.27. 12:52:42

@kuruc69: Már el is élveztél, ugye? Kis hamis.
Egyszer ez hörög, másszor más - te.

Balbágy 2010.10.27. 12:56:42

@Logan Grimnar: Neked fog, ha összefutunk, butaféreg

Balbágy 2010.10.27. 12:59:00

@Csirke72: Hopp, te nem csak faszméretekhez értesz? Télleg forradalmi a helyzet.

Bobby Newmark 2010.10.27. 13:00:49

@lázár jános a fidesz segglyuka: "Nem az x évvel ezelőtti dolgokkal kellene foglalkoznod. Azt ne felejtsd el, hogy ti tettétek tönkre az országot az elmúlt 8 évben. "

Ez annyira szép...

Most akkor kell foglalkozni az x évvel ezelőtti dolgokkal, vagy nem?
(x eleme a természetes számok halmazának, beleértve a 8-at is)

bierkamp 2010.10.27. 13:02:27

2. § (1) A Magyar Köztársaság független, demokratikus jogállam. (...) (3) Senkinek a tevékenysége sem irányulhat a hatalom (...) kizárólagos birtoklására. Az ilyen törekvésekkel szemben törvényes úton mindenki jogosult és egyben kötelesfellépni.
Senki nem nevezheti magát hazafinak vagy demokratának, aki nem lép fel a korlátozás nélküli, kizárólagos Fidesz-uralommal szemben. Nem vagyunk sem Orbán Viktor, sem mások kutyái, ezt - minden eltérő politikai nézeteink mellett, sőt azokkal együtt - meg kellene jegyeznünk.

Balbágy 2010.10.27. 13:03:39

@karlitoszka: Te is erre élvezel? Csacsi fiú.

bierkamp 2010.10.27. 13:03:54

NYUGDÍJAS FIDESZ BARMOK--MOST KÖSZÖNJÉTEK A GONOSZ TÖRPÉNEK, HOGY MÁRIS ELLOPOTT TŐLETEK 0.5 SZÁZALÉKOT...AZ 1.1 HELYETT 0.6 ot FOG ADNI...ÉS EZT VISZI ÁT JÖVŐ ÉVRE NEKTEK....ezért nyaltátok a seggét a kis szarosnak?????
Megérdemlitek ..azok is akik nem mentek el szavazni ..és azok is akik a Fityisz kábítószert bevették:) hehehehehe

Fideszman 2010.10.27. 13:06:44

@Bobby Newmark: Látom előbújt belőled a komcsivédő libbancs bolsevik hazug tolvaj éned, és egyből a maszop mellé állsz. Ha te meg a tolvaj hazug társaid nem lopják szét az országot és nem az oligarha haverjaiknak tolják ki a pénzt kamionokkal, akkor újra régióelsők lehetnénk úgy mint 98-2002 között. Már a neved is mutatja milyen nemzetellenes vagy. Miért nem egy híres magyar embert választottál inkább? Borzalom, hogy 8 év után is vannak ilyen agymosottak.

bierkamp 2010.10.27. 13:08:32

Egy KISZ-s naplójából: EZ IGAZ ÉS VALÓS!!!!!!

Orbán Viktort még ma is KISZ-titkárnak nevezik a Mozgalomban. Sajnos egészen különböző feladatokat kaptunk a Párttól, így eddig csak a Várfok Borozóban, a pártmunkások mozgalmi kirándulásán láttam. Azt énekelte hogy:
"Gyertek lányok öltözzetek fehérbe,
Szórjunk rózsát Rákosi Mátyás elébe,
Hadd járjon ő a rózsában bokáig,
Éljen, éljen Rákosi elvtárs sokáig."

Na ki a büdös komcsi?

Ozicsaj · http://www.youtube.com/watch?v=cryMVK1PwuQ 2010.10.27. 13:11:35

@lázár jános a fidesz segglyuka:
én inkább lennék Bobby Newmark mint lázár jános seggelyuka. Persze gusztus dolga...

bierkamp 2010.10.27. 13:21:03

ha fiam a WC-re megy már Ő is hangosan mondja+ MEGYEK KITESZEM A FIDESZT"
(ébrednek a fiatalok is):))hehehe ( magánnyugdíja fizet ő is):)

Bobby Newmark 2010.10.27. 13:22:02

@lázár jános a fidesz segglyuka: Oh, pardon, nem tudtam, hogy a logika és a matek újabban libsibolsibibsi dolognak számít, én kérek elnézést!

bierkamp 2010.10.27. 13:26:46

Látom, ami törénik, remélem, szemellenzőm sincs, ami torzítana!

Csillapítani szeretnék! Minden aljasság, árulás, vagy annak látszata ellenére.

Mert igazán és tiszta szívből úgy gondolom, hogy ezt a jogtipró, mocskos, arrogáns, gátlástalan, demokrácia-gyilkos, emberek millióit gyermeki szinten hazugságban tartó, átverő vezért, kormányt, politikát csak egységes fellépéssel lehet megbuktatni!

És ennek érdekében egyszerűen muszáj feladni az egymás elleni, sokszor nemtelen harcot a másik oldalnak.

bierkamp 2010.10.27. 13:30:57

EMBEREK ÖSSZE KELL FOGNI DEMOKRÁCIA ÉS A JOGÁLLAM MEGVÉDÉSE ÉRDEKÉBEN Le kell venni a kábító hazug FIDESZ szemüveget a bebolondítottaknak!!!!

A.. Közbiztonság Szilárd 2010.10.27. 13:44:07

Azt hiszem, itt is látszik, hogy a Fidesz az agyhalottak szavazataival nyert.

Tényleg legalább 75-ös IQ-hoz kéne kötni a szavazati jogot... Akkor az ilyen Csirke72-félék (ez a 72 az IQ?)nem szavazhatnának.

Meg azok sem, akik nem veszik észre, hogy "lázár jános a fidesz segglyuka" olvtársunk az fityiszes barmokat parodizálja (javaslom megnézni az irónia szót az értelmezőben).

Kismacska (BELLA) 2010.10.27. 14:01:59

off:

Uramisten, itt TÉNYLEG ennyi agyhalott fidesznyik van??????????????? Itt van pl. libbancs nevű hibbant, aki antiszemita is a tetejében, vagy a másik, aki szintén komcsizik, amikor az ember az alapvető szabadságjogait érzi veszélyeztetve.

Hihetetlen, hogy lehet ilyen értelmi szinten vegetálni? Vagy ezeknek ehhez valamiféle anyagi érdekük fűződik? A fidesznyik-zombik országa leszünk? Lehet, hogy már azok is vagyunk.

Bázz... már nem is érdemes kommenteket olvasni, mert ezek a bértollnokok mindenütt ott vannak.

Az önálló gondolkodásra képes bibsi-libsi-bolsi szerepet vállalom, ezeknek úgyis ez vagy, ha nem tapsolsz, hogy Vik-tor! Vik-tor! Vik-tor!

ON

Kismacska (BELLA) 2010.10.27. 14:15:24

@henrik_: ezt akartam még írni. '94-ben (ez oly régen volt, hogy valszeg a delikvens nem is emlékszik) az MSZP 2/3-dal nyert. Minden lehetőségük meglett volna bármire, de ők mit csináltak (loooooooooooooserek, tudom)? Keményen elkezdtek azon dolgozni, hogy megerősítsék a demokratikus ellensúlyokat, amelyek biztosítják a stabilitást.

No de hát azok a büdös rohadék komenyisták voltak ám, nem a szent fidesz, akitől mindent elnézünk!

Pffff...

A.. Közbiztonság Szilárd 2010.10.27. 14:22:26

@Kismac:
Pontosítanék.
Az MSZP 54%-ot ért el a parlamentben, és a SZDSZ kb. 18%-ával volt meg a 2/3-uk (meg még egy kicsi, azaz jóval több, mint most a Fityisz-KDNP-koalának).

A többi viszont igaz.
De Horn nemzetközileg elismert, tanult politikus volt, Orbán meg egy nemzetközileg ismert idióta.
Ja, és nagyságrendekkel kevesebbet loptak 4 év alatt, mint az Orbán-bűnszövetkezet ennek az évnek a végére fog, alig fél év alatt.

Ozicsaj · http://www.youtube.com/watch?v=cryMVK1PwuQ 2010.10.27. 19:47:14

@A.. Közbiztonság Szilárd:
Ráadásul úgy fogják csinálni, hogy utólag törvényesítik, mert ráhúznak valami jogszabályt. Így ők nem lopnak, hanem a nép az együttmüködés rendszerében úgy dönt, hogy az ővéké lehet. Tudod, az orbán akarata a nép akarata.

Acsabi44 2010.10.27. 20:14:39

te jó ég mekkora seggek vannak.
Akik most itt röhögnek, mert a 98% érezhetően a volt kormányhoz közeli embereknek fáj. Ti komolyan azt hiszitek, hogy a felháborodás a "libsik szopatása" ellen szól? Ennyire nem érzitek, mit jelent egy ilyen intézkedés? Használjátok már a józan eszeteket, könyörgöm!

Táskás Tóni 2010.10.27. 22:20:38

@lázár jános a fidesz segglyuka: Kurvára nem voltunk régióelsők mire a fidesz "végzett" az országgal a GDP 2.4 % volt , jól elbaszta Orbán amit Bokros rendbetett annak ellenére ,hogy nagyon sok törvényét az AB elmeszelte. Más : Téged nem zavar , hogy Orbán egykori demokrata a homoszexuális gazdasági bűnöző pécsi megyés püspök kezét csókolgatja Pfuj...

burkina 2010.11.05. 17:32:47

@Örülünk, Vincent?: Már elfelejtetted a neny-t? Legyen béke... Benned is!